Minä älykäs, voimakkaasti likinäköinen silmälasipäinen nainen ajoin joitakin vuosikymmeniä
sitten hienoilta kutsuilta. Vahvojen silmälasieni läpi tähystelin, ja... näin kävelijän liian myöhään.
Törmäys. Kävelijälle kävi ikävästi.
Silloin oli niin ankara laki, että jouduin vankilaan. Siihen aikaan me nuorimmat naisvangit
jouduimme jopa lapiointityöhön. Se oli liian kauheaa minulle,voimakkaita painavia silmälaseja
pitävälle naiselle. Jatkuvasti sain pelätä, että silmälasit saattavat pudota.
Muutenkin kohtelu oli huonoa. Vartija komentelivat ja huusivat. Siellä ei todellakaan
huomioitu voimakasta likinäköisyyttäni. Siellä ei myöskään huomioitu älykkyyttäni.
Naisvangin huono kohtelu kauan sitten
16
365
Vastaukset
- intellegtuel
Kuule kun laki koskee myös naisia. Jopa likinäköisiä rillipäisiä naisia...
- Rilleistä kärsivä
Ei saa pilkata likinäköisiä rillipäisiä naisia. Pilkka tuntuu pahalta.
- -
Sinä Likinäkö-rillitäti olisit voinut harkita kolme kertaa ennen kuin menit autoa ajamaan
tuollaisen näköaistin kanssa uhkarohkeasti. - Woman in staden
On ollut tosijaan hirmuinen kohtelu siellä.
- -
Miten niin "hirmuinen" kohtelu?? Normaali sen ajan rangaistus se on ollut.
- young feminine
Olisi jo siihen aikaan tarvittu voimakkaita feministinaisia pitämään
naisten puolta. Rohkeasti.- Lain-kuulijainen
No kuule- ei feminismit voi ruveta lainsäädäntöä kumoamaan.
- Ajattelevatonttu
Moi Liki-näkö-rilli-täti. Onkos sulla silmälaseisa pullonpohja-linssit? Ei käy sua kateeksi. Hihii.
- Likinäkö-rillitäti
"Pullonpohjalinsseistä" puhuminen ei ole sivistynyttä kielenkäyttöä!
- sheriffi342
Likinäkö-rillitäti kirjoitti:
"Pullonpohjalinsseistä" puhuminen ei ole sivistynyttä kielenkäyttöä!
Do not feed the troll.
Älä ruoki trollia. Ts. pelkkää paskaa puhuu aloittaja. Koko ketju pitäisi poistaa.
- sympatiii
Käy sääliksi Likinäkö-rillitätiä, kun on noin hirmusen kovan tuomion
liikennerikkomuksestansa kärsinyt. Oi oi.- Ankara minä
Laki on laki!
- sympatiii
Ankara minä kirjoitti:
Laki on laki!
Entäpäs jos se tapahtuma oli vahinko. Eikä tuhmuus.
- Ankara minä
sympatiii kirjoitti:
Entäpäs jos se tapahtuma oli vahinko. Eikä tuhmuus.
Miten voi olla vahinko, kun se kyseinen nainen jolla on heikko näköaisti,
on varmastikin ollunna tietoinen näköaistinsa puutteellisuuden ongelmasta.
Eli toisin sanoen siis: Minkä takia piti lähteä autolla ajamaan??
- Pohdiskelija-N
Oliko siihen aikaan naisvangien selleissä edes omaa vessaa? Entä puhtaushyggienia-mahdollisuus?
- Opaskoira
Siis lähes sokeana piti lähtä autoa ajamaan? Toivottavasti sait riittävän pitkän kakun edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760