Olen 19-vuotias mies ja seurustelin vuoden ja pari kuukautta kaukosuhteessa. Kyseessä oli mun ensimmäinen parisuhde kun taas vastapuolella olikin jo kokemusta aika monesta suhteesta. No, suunnilleen vuoden ajan, olimme todella onnellisia ja minäkin elin mielestäni elämäni parasta aikaa. Mutta vuodenvaihteen jälkeen, suunnilleen vuosipäivän aikaan musta alkoi tuntumaan pahalta. Mä en enää jaksanut soitella hänelle enkä muutenkaan oikein jaksanut olla yhteyksissä häneen. Halusin olla vapaa, ja koska olen vielä niin nuori niin haluaisin kokeilla kaikkea uutta ennen kuin vakiinnun. Luulin että se ois ohimenevää ja odottelin, odottelin lisää, mulla tuli taas uusia tunteita. Ihastuin aivan suunnattomasti toiseen naiseen ja olen vieläkin ihastunut. Tämä nainen vaan oli ja on vieläkin vain varattu. Nyt meistä on tullut hyviä ystäviä ja olen vain ihastunut enemmän kyseiseen henkilöön. No sittenhän tuossa muutama viikko sitten kävi niin että kerroin kaiken tyttöystävälleni rehellisesti ja meille tulikin lopulta ero.
Nyt on ongelmana se, että mä kaipaan häntä kovasti, ollaan puhuttu siihen malliin että ottais mut kai takaisinkin.. ja mä haluaisin sitä. Mutta samalla taas haluaisin olla se nuori jonka ei tarvitsisi huolehtia mistään ja samalla vielä tämä toinenki tyttö on kovasti kuvioissa mukana. En ole sanonut tälle varatulle tytölle mun tunteista sitä kohtaan koska pelkään meiän ystävyyden kariutuvan siihen.
En kertakaikkiaan keksi mitä mun pitäisi tehdä, oon onneton tällä hetkellä enkä tiedä mikä mut tekis onnelliseks.
Voi olla ettei tähän kukaan voi näihin ongelmiin vastausta keksiä muuten kuin minä itse, mutta helpottaa mun oloa ainakin kun saa jakaa näitä asioita muiden kanssa.
Onneton
2
226
Vastaukset
- qui.
moikka. mulla oli itsellani muutama vuosi sitten tosi samantapainen tilanne... Aloin 16-vuotiaana seurustelemaan mua muutamaa vuotta vanhemman jätkän kanssa, vuosi meni tosi hyvin, koska oltiin samassa maassa, sitten muutin takaisin Suomeen ja hän jäi 3000 km:n päähän (en tiedä, kuinka kaukana sun tyttös on, mutta kaukosuhde on aina kaukosuhde)... Ja sitten tosiaan kun meidän suhteesa tuli sellainen, et nähtiin ehkä 3-4 kuukauden välein ja vaan soiteltiin kauheesti, niin kaksi vuotta se kesti. Tosin, niin että mulla vaihteli tunteet ihan kamalasti...välillä ikävä oli ihan hirveä ja välillä ei kiinnostanut enää yhtään. Me erottiin useempaan kertaan ja sitten, aina kun nähtiin, palattiin taas yhteen... Koska olin nuori mietin kans hirveesti, et haluaisin muitakin kokemuksia, enkä vakiintua 16-vnä saman tyypin kanssa. Ongelma oli tosiaan siinä rakastin sitä paljon, mutta ei pystytty oleen samassa maassa.. Viimeinen virhe oli sit se, kun päädyttiin avoimeen suhteeseen. Molemmat sai tehdä mitä huvitti omilla puolillaan, mut sit kun nähtiin oltiin yhdessä.. Eihän se toiminut! Viimeisen kerran, kun nähtiin oltiin niin mustasukkaisia ja tilanne oli mennyt niin pahaksi, et päätettiin erota lopullisesti kokonaan.
Nyt oon 20 v ja tuon kyseisen tyypin kans ollaan kyllä edelleen väleissä ja kavereita, mutta molemmilla on ihan omat elämänsä ja uudet suhteet. Tullaan varmasti aina muistaan toisemme ns.ensirakkautena.
Mun pointti on se, et mieti tarkkaan haluatko palata takaisin siihen suhteeseen, jossa näät tyttöä ehkä tosi harvoin ja etenkin, et onko tossa ehkä alkamassa vähän sama kierre mikä meillä oli kahden vuoden ajan..? Erota ja palata yhteen, koska toisaalta haluais olla kyseisen henkilön kans ja toisaalta haluais muitakin kokemuksia!
Niin ja sen verran vielä, et jos oot edelleen ihastunut toiseen henkilöön, vaikka se onkin varattu, niin mun mielestä se olis epäreilua tyttöystävääsi kohtaan et palaisit suhteeseen, ollen silti ihastunut toiseen..ja tätä toista kai näät myös useemmin kun tyttöystävääs? Vaikka voihan siinä käydä niinkin, et jo palaatte yhteen, niin sun tunteet omaa tyttöäsi kohtaan kasvais sen verran, että et enää ajattelis niin paljon sitä toista.. ?
En nyt tiedä oliko tästä mitään apua, mutta kerron ainakin oman mielipiteeni :-D.
Tsemppiä!- onnetonnn
Oli kyllä tosi hyviä ajatuksia, mitä en ollu ajatellukaan, kiitos vain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864