Aika tuskaa

?

Aivan h...tin vaikeeta olla näin rakastunut ihmiseen, jota ei koskaan voi saada. Viikolla näin vilaukselta pitkään aikaan ja kaikki on sen jälkeen ollut yhtä tuskaa. Kunpa en olisi koskaan häntä edes tavannut... Parempi oisi kyllä olla kuollut, kuin tuntea näin.

21

888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

tuntemuksia täällä. Miten tää voikaan olla näin tuskallista...

• :'(

I´m joining the club. Se mikä ei tapa sattuu aivan helvetisti! :´(

• ykstytsy

ja hämmentävää... Toisaalta on kiva edes vilaukselta nähdä sut ja toisaalta se tuntuu vaan pahalta kun en koskaan voi sua omakseni saada... Pitänee vaihtaa työpaikkaa...

• ?,.

Varattu? Hetero? Inhoaa sinua? On kuolemansairas? Muuttaa viikon päästä toiselle puolelle maapalloa?

Minäkin olen ihastunut naiseen, jota en voi saada. En nyt sanoisi, että olisi parempi olla kuollut, mutta sattuuhan se kovasti. En tosin ole nähnyt häntä useaan kuukauteen, joten olo alkaa olla jo aika neutraali, mutta välillä, vielä vähän turhankin usein, muistan hänet ja yhden tietyn hetken, ja tuntuu kuin sydäntä revittäisiin rinnasta ulos.

• nytpitäistehätöitä

Oih ja auh, samma här. Ihastus sattuu. Helpottaa ja tottuu kun ei ole yhteydessä. Sattuu kun tajuaa ettei toinen kaipaa. Saa kepillä huitoa toistuvia ajatuksia sivuun. Päässä pyörii sama levy ympäri aina uudelleen. Mutta mitäpä tästä, elämää tääkin on, eletään siis!

• dämm30

mitäs tääl itket,sä oot luuseri,joka ei uskala sanoo päivää omalle varjolleen etes vai ookko bisse joka on naimisiss eikä saa tyttö tikkarii ku mies onnii mustis vai ookko mustiksen tyttiksen hirttoköydess ja tekis mieli naapurin liisaa,mutku liinat on loppu elämänkii.mee ittees ja tee jotain.repäse kerää rohkeutes ja pokaa se nainen,jätä mies joka ei ymmärrä sua,jos oot bisse eti mies joka ymmärtää ja antaa sun välill maistaa piparii tai jätää mustis vaimoke ja elä oman näköstä elämää tai mitä vaan mut TEe Jotakin älä itke,nää on oksettavii nyykyjä lukee !!!

• poks*

Tuliko parempi olo?

• shidfh

ei auta. Hyvä että joskus nähdään edes.

• heteronainenmielessä

Minua on tuohon auttanut muihin maisemiin hakeutuminen. Aina se on toiminut, vaikka unohtamisen prosessi on aina ollut todella hidasta ja raskasta. Joskus se on kestänyt vuosia.
      Tapaat varmasti jonkun ihanan, jos et ihanamman naisen, vaikka nyt siltä ei ehkä tunnukaan.

• Courage!

Hyvät sisaret, lopettakaa nyyhkytys! Jos olet oikeasti sataprosenttisen varma, ettei Hän ole saatavilla, niin sitten vain eteenpäin mars ja hus pois toiveikkaat aatokset mielestä pyörimästä. Mutta jos vain luulet tietäväsi, että Hän on hetero (kai sekin on parannettavissa oleva tila?)/ei kiinnostunut tai ehkä mahdollisesti varattu, niin sitten selvität asian! Vatvominen ei johda muualle kuin hermoparantolaan. ;)

• Courage! kirjoitti:

Hyvät sisaret, lopettakaa nyyhkytys! Jos olet oikeasti sataprosenttisen varma, ettei Hän ole saatavilla, niin sitten vain eteenpäin mars ja hus pois toiveikkaat aatokset mielestä pyörimästä. Mutta jos vain luulet tietäväsi, että Hän on hetero (kai sekin on parannettavissa oleva tila?)/ei kiinnostunut tai ehkä mahdollisesti varattu, niin sitten selvität asian! Vatvominen ei johda muualle kuin hermoparantolaan. ;)

Jos asia olisi noin yksinkertainen, täällä tuskin kukaan kirjoittelisi siitä. Asiat kun voivat olla melko monitahoisiakin joskus, ja toipuminen vie aikaa. Ihmisellä pitää olla oikeus suruunsakin. Joskus tuntuu, että ihmiset, jotka käskevät vain ajatella muuta ja siirtyä eteenpäin, ovat melko empatiakyvyttömiä. Tuskin on olemassa ihmistä, joka olisi jäänyt koko loppuiäkseen vatvomaan onnetonta ihastusta. Aikanaan on pakko siirtyä eteenpäin ja jopa aivan ilman mielenterveyspalvelujen apua. Niistä ei ole hyötyä.

Se, pitäisikö ottaa selville toisen tilanteesta tai yrittää jotain, voi myös olla vaikeaa. Tietenkin maailma näyttää helpolta paikalta, jos löytää mielenkiinnon kohteensa aina jostain naistenbileistä. Kuitenkin voi olla sellaisiakin tilanteita, joissa lähestyminen ei yksinkertaisesti ole järkevää.

Heterous on muuten yhtä paljon parannettavissa oleva tila kuin lesbouskin.

• No höh
        kirjoitti:

Jos asia olisi noin yksinkertainen, täällä tuskin kukaan kirjoittelisi siitä. Asiat kun voivat olla melko monitahoisiakin joskus, ja toipuminen vie aikaa. Ihmisellä pitää olla oikeus suruunsakin. Joskus tuntuu, että ihmiset, jotka käskevät vain ajatella muuta ja siirtyä eteenpäin, ovat melko empatiakyvyttömiä. Tuskin on olemassa ihmistä, joka olisi jäänyt koko loppuiäkseen vatvomaan onnetonta ihastusta. Aikanaan on pakko siirtyä eteenpäin ja jopa aivan ilman mielenterveyspalvelujen apua. Niistä ei ole hyötyä.

Se, pitäisikö ottaa selville toisen tilanteesta tai yrittää jotain, voi myös olla vaikeaa. Tietenkin maailma näyttää helpolta paikalta, jos löytää mielenkiinnon kohteensa aina jostain naistenbileistä. Kuitenkin voi olla sellaisiakin tilanteita, joissa lähestyminen ei yksinkertaisesti ole järkevää.

Heterous on muuten yhtä paljon parannettavissa oleva tila kuin lesbouskin.

Heterous on kyllä yleensä helpommin "parannettavissa", sillä useinkaan heterona itseään pitävä ei vain ole tullut ajatelleeksi muita vaihtoehtoja, koska tämä yhteiskunta nyt vaan on niin hetero (ei tosin tainnut edes olla ihan tosissaan edellinen...:)?)

• No höh kirjoitti:

Heterous on kyllä yleensä helpommin "parannettavissa", sillä useinkaan heterona itseään pitävä ei vain ole tullut ajatelleeksi muita vaihtoehtoja, koska tämä yhteiskunta nyt vaan on niin hetero (ei tosin tainnut edes olla ihan tosissaan edellinen...:)?)

En minä ainakaan tahdo mennä väittämään kenellekään, että hän ei ole mitä sanoo olevansa. Enkä tahdo sitä itsellenikään. Jos joku tosiaan on lesbo tietämättään, hän huomaa sen omia aikojaan. Jonkun toisen lesbon aggresiivinen iskuyritys saattaa vain säikäyttää.

• sisar hädässä
        Courage! kirjoitti:

Mutta miten saan ne toiveikkaan ajatukset pois? Käytännön neuvoja tarvitaan nyt!
        Hjälp.

• pineeni

Aivan sama juttu täälläkin! En osaa päättää olisiko parempi etten olisi ikinä tavannutkaan häntä, mutta toisaalta ne harvat hetket kun on saanut olla samassa tilassa hänen kanssaan ja vaihtaa pari sanaa on ollut taivaallisia.

• Linnuton Puu

Taidan minäkin liittyä tähän klubiin.Rakastan ihmistä jota en voi saada ja se sattuu niin...

• love_hurts

liityn joukkoonne...
      Tää lainaus kuvaa erittäin hyvin mun tuntemuksia:

"Se pieni kuolema kun oma sydän särkyy, se tunne millon sisuskalut ylösalas kääntyy
      kun sattuu näin paljon on pakko olla elossa, ei haluu olla elossa"

• ..

Minä nojaan liian hataraan todistusainestoon toimiakseni ja olen liian ujo. Ennen kaikkea olen liian ujo.

• ap

Sydän liikshtaa, siinä hän on, pitkästä aikaa, yhtäkkiä, hän täällä, sittenkin vielä täällä... niin kauniina, niin pienenä ja hentona... Monta kuukautta tuskaa ja epätoivoa, isoa ikävää, niin monta pientä toivomusta, että hänet edes vilaukselta näen, edes hetken, edes kaukaa. Iktu tulee, ei heti, eihän sitä tienpäällä, kotona vasta, omassa piilossa, katseilta suojassa. Kaikki palautuu mieleen, kaikki tunteet, katseet, silmät, hymy... Oma riittämättömyyden tunne, häpeä näistä tunteista, rakkaudesta, ikävästä... Miksi minä, miksi häneen. Ja lopulta raaka todellisuus: eihän hän edes osoittanut minua tuntevansa... käveli vain muualle, katsoi, näki, ei hymyä, ei tervehdystä, kuin tuntematon vain...

• +++
        ap kirjoitti:

Sydän liikshtaa, siinä hän on, pitkästä aikaa, yhtäkkiä, hän täällä, sittenkin vielä täällä... niin kauniina, niin pienenä ja hentona... Monta kuukautta tuskaa ja epätoivoa, isoa ikävää, niin monta pientä toivomusta, että hänet edes vilaukselta näen, edes hetken, edes kaukaa. Iktu tulee, ei heti, eihän sitä tienpäällä, kotona vasta, omassa piilossa, katseilta suojassa. Kaikki palautuu mieleen, kaikki tunteet, katseet, silmät, hymy... Oma riittämättömyyden tunne, häpeä näistä tunteista, rakkaudesta, ikävästä... Miksi minä, miksi häneen. Ja lopulta raaka todellisuus: eihän hän edes osoittanut minua tuntevansa... käveli vain muualle, katsoi, näki, ei hymyä, ei tervehdystä, kuin tuntematon vain...

Missä näitte? Oletko aivan varma, että hän näki sinut?

• omavalinta

on mestari rakentamaan itse oman vankilansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      68
      3751
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2381
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2338
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2228
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      32
      1675
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1584
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1487
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1061
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      1012
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      909
    Aihe