kuollutta, kun omaisilla on vielä suruaika?
(timanttia solvasi Tony Halmetta)
Onko soveliasta pilkata
76
451
Vastaukset
ja "hähä" eivät todellakaan sovi samaan asiayhteyteen. - Anteeksi tästäkin..
- *vaikenee*
oikeasta eikä mielikuvitushenkilöstä. Oikeilla nimillä.
- J. Katainen
.
- MMies
VANHAN SANANLASKUN MUKAAN JOS EI OLE MITÄÄN HYVÄÄ SANOTTAVAA VAINAJASTA, VOI PITÄÄ SUUNSA KIINNI! VALITETTAVASTI ON PALJON NÄITÄ TYPERYKSIÄ, JOTKA EIVÄT OSAA PITÄÄ TURPAANSA KIINNI, MUTTA SE ON HEIDÄN HÄPEÄNSÄ!
NIIN! ...sillä omaisia? Surivatko he? Kuinka pitkä on suruaika?
Kunhan kyselen, oon tullut uudestaan kyselyikään.- reply
timanttia on sinulle itseään tyrkyttänyt. Mahtoi nostaa egoa...
- ...
reply kirjoitti:
rekatulle miehelle se ei olisi tyrkyttänyt?
reply kirjoitti:
...missannut jotain. Mikä vuosi oli kyseessä?
Richartti kirjoitti:
...missannut jotain. Mikä vuosi oli kyseessä?
ollu kuuma suhde ilman että kumpikaan huomasi sitä ?:) No huonomminkin olis voinu käydä, sillä sä oot sentään MIES verrattuna noihin moniin muihin nahjuksiin joilla riippuu nimellisesti munat jalkojen välissä ;)
- hähä!
timanttia kirjoitti:
ollu kuuma suhde ilman että kumpikaan huomasi sitä ?:) No huonomminkin olis voinu käydä, sillä sä oot sentään MIES verrattuna noihin moniin muihin nahjuksiin joilla riippuu nimellisesti munat jalkojen välissä ;)
Richartti ei lämmenny sulle, niinku varmaan muistat :)
timanttia kirjoitti:
...ohan tää tämmönen puutarhajyrsin.
timanttia kirjoitti:
....just niitä kuumimpia suhteita, joista ei muista mitään mut vehe haisee sillille vielä viikonkin päästä.
- ,,,,,,,,,
timanttia kirjoitti:
sulla on Richartin miehisyydestä?
,,,,,,,,, kirjoitti:
sulla on Richartin miehisyydestä?
...toinen toistaan komeampi kuvia mun falloksesta.
hähä! kirjoitti:
Richartti ei lämmenny sulle, niinku varmaan muistat :)
kun mä en nimenomaan muista, mut onneks sä kerroit tän nyt kaikkien näiden vuosien epätietoisuuden jälkeen .
Richartti kirjoitti:
...toinen toistaan komeampi kuvia mun falloksesta.
ei parane laittaa tänne levitykseen koska siel olis naisia jono oven takana ja joku poika saattais tuntea kateuden piston nivuksissaan.
Richartti kirjoitti:
....just niitä kuumimpia suhteita, joista ei muista mitään mut vehe haisee sillille vielä viikonkin päästä.
ihan pikkujouluilta. Tän on pakko ollu tapahtua jonain vuonna sit tuon marras-joulukuun vaihteessa ?
... kirjoitti:
rekatulle miehelle se ei olisi tyrkyttänyt?
Yrmiölle....ei se poika muuten ois niin katkera =D
timanttia kirjoitti:
ei parane laittaa tänne levitykseen koska siel olis naisia jono oven takana ja joku poika saattais tuntea kateuden piston nivuksissaan.
....ostanut isomman läppärin, että saat sopimaan sen kerralla kokonaan näytölle?
Richartti kirjoitti:
Yrmiölle....ei se poika muuten ois niin katkera =D
Se on digannu mua aina tosi syvästi. Harmi ettei sitä juuri enää näy :) tai kuulu...:)
Richartti kirjoitti:
....ostanut isomman läppärin, että saat sopimaan sen kerralla kokonaan näytölle?
järjestää keräyksen tän hyvän asian puolesta? Kerrankin vois ihmiset tehdä jotain todella hyvää...
- puskista vain
Ja se, mikä on oikeastaan pilkkaa.
Onko väärin pilkata Hitleriä? Olisiko oikeampaa pilkata Hitleriä tai Stalinia, jos nämä olisivat elossa?
Kyllähän tälläkin palstalla säännöllisesti pilkataan milloin kenenkin kirjoittajan kuolleita omaisia tai muuten murhetta aiheuttaneita sukulaisia.
Ja mikä on pilkan ja kritiikin ero? Saako kuolleita kritisoida?
Uskomattominta tässä Halme-keississä on mielestäni se, että Kaarina Hazard sai kakkaa niskaansa esittämästään mediakritiikistä. Onko media kuollut, kun sitä kerran ei saa kritisoida?
Mielestäni Kekkostakin kritisoidaan ja jopa pilkataan jatkuvasti, samoin Mannerheimia. Missä menee raja?- Serpico
Se oli ihan reilua provosointia ja paskanjauhantaa se kolumni. Mutta kun siitä tuli kritiikkiä niin Kaarina muuttikin sen "mediakritiikiksi". Vitut se mitään mediakritiikkiä ollut. Pelkkää ilkeilyä.
- lsjcsjv
Jännää, että sä nostit esille aivan samantyyppisiä argumentteja, kuin minäkin ja mä sentään vastasin ketjuun lukematta ennalta mitään muuta, kuin aloituksen tekstin.:)
Mä olen ihan samaa mieltä monien kanssa ainakin siitä, että on se kummaa, jos ei kansanedustajan virassa toiminutta ( vaikka kuolluttakin) saisi arvostella ihan niiden tekojen ja julkilausumien mukaan, kuin mitä henkilö eläessään esitti. Jollei kansanedustaja Halme olisi eläessään kirjoittanut sen tyyppisiä kirjallisuudentuotteita, kuin esim. " Jumala armahtaa - minä en" *reps* ja jollei hän olisi omannut sen tyyppistä puheidensa kanssa ristiriitaista käytöstä kuin omasi, en usko että kukaan kirjoittaisi hänestä mitään muuta, kuin sitä muuta sitten.
Kyssäri on mielestäni ehkä siinä, että tässä yhteiskunnassa on ilmiselvässä nosteessa kaikki aivan pipi fanatismi, jopa ennenkuulumattomasti valtakunnan politiikassakin... Joku Halmekin lieni suurin idoli ihmisille, jotka ei lue, ei äänestä, eikä kiiinnostu. Ja perässä tulee mengelehallaohot ja rasisti- hommailijafoorumeilijoita, jotka ihan oikeasti on kohta vaara melkein yhteiskuntaturvallisuudelle, jollei joku pian tee asialle jotakin ja jollei _sivistyneistö_ laita sille typeryydelle stoppia.
Jostakin syystä tää pinnallinen nykyhallitus ja yhteiskunta ei ole kiinostunut siitä, että mitä paskaa tässä maassa ihan oikeasti tapahtuu: ehkäpä maan historian epäonnistunein tämä nykyinen hallituspohjakin. Porsaat ratsastaa populismilla ja kohta perssuomalaisten balalaikka soi.
Jostakin syystä kenelläkään ei koskaan ole ollut tarvetta kritisoida älykköjä ja sille on yhteiskunnassa syy. Esim. joku Tuomioja niin mielettömän fiksu ihminen, ettei kukaan toinen älykkö koskaan puhuisi mistään muusta, kuin tämän poliittisista tekemisistä. Halme- söhlärit ja muut lienevätkin sitten eri asia: tekojen puute johtaa syy-seuraussuhteellisesti siihen, että ainoa keino arvioida politiikkaa, on arvioida tekijää. - Serpico
lsjcsjv kirjoitti:
Jännää, että sä nostit esille aivan samantyyppisiä argumentteja, kuin minäkin ja mä sentään vastasin ketjuun lukematta ennalta mitään muuta, kuin aloituksen tekstin.:)
Mä olen ihan samaa mieltä monien kanssa ainakin siitä, että on se kummaa, jos ei kansanedustajan virassa toiminutta ( vaikka kuolluttakin) saisi arvostella ihan niiden tekojen ja julkilausumien mukaan, kuin mitä henkilö eläessään esitti. Jollei kansanedustaja Halme olisi eläessään kirjoittanut sen tyyppisiä kirjallisuudentuotteita, kuin esim. " Jumala armahtaa - minä en" *reps* ja jollei hän olisi omannut sen tyyppistä puheidensa kanssa ristiriitaista käytöstä kuin omasi, en usko että kukaan kirjoittaisi hänestä mitään muuta, kuin sitä muuta sitten.
Kyssäri on mielestäni ehkä siinä, että tässä yhteiskunnassa on ilmiselvässä nosteessa kaikki aivan pipi fanatismi, jopa ennenkuulumattomasti valtakunnan politiikassakin... Joku Halmekin lieni suurin idoli ihmisille, jotka ei lue, ei äänestä, eikä kiiinnostu. Ja perässä tulee mengelehallaohot ja rasisti- hommailijafoorumeilijoita, jotka ihan oikeasti on kohta vaara melkein yhteiskuntaturvallisuudelle, jollei joku pian tee asialle jotakin ja jollei _sivistyneistö_ laita sille typeryydelle stoppia.
Jostakin syystä tää pinnallinen nykyhallitus ja yhteiskunta ei ole kiinostunut siitä, että mitä paskaa tässä maassa ihan oikeasti tapahtuu: ehkäpä maan historian epäonnistunein tämä nykyinen hallituspohjakin. Porsaat ratsastaa populismilla ja kohta perssuomalaisten balalaikka soi.
Jostakin syystä kenelläkään ei koskaan ole ollut tarvetta kritisoida älykköjä ja sille on yhteiskunnassa syy. Esim. joku Tuomioja niin mielettömän fiksu ihminen, ettei kukaan toinen älykkö koskaan puhuisi mistään muusta, kuin tämän poliittisista tekemisistä. Halme- söhlärit ja muut lienevätkin sitten eri asia: tekojen puute johtaa syy-seuraussuhteellisesti siihen, että ainoa keino arvioida politiikkaa, on arvioida tekijää.ei populisti REPS! XD
- Serpico
Serpico kirjoitti:
ei populisti REPS! XD
samasta Erkistä joka yritti survoa itseään julkisuuteen oikein vaseliinin kera? Teologia pois yliopistosta! Käytin huumeita! Bensa kortille!
Mutta ketään ei kiinnostanut. Älykkö se on vain siitä syystä että pukeutuu kuin spurgu. - puskista...
Serpico kirjoitti:
Se oli ihan reilua provosointia ja paskanjauhantaa se kolumni. Mutta kun siitä tuli kritiikkiä niin Kaarina muuttikin sen "mediakritiikiksi". Vitut se mitään mediakritiikkiä ollut. Pelkkää ilkeilyä.
väärin. Minusta se oli pääosin mediakritiikkiä. Jo ennen selittelyjä. Joskin siinä olen samaa mieltä, että ne selittelyt olivat onnettomia.
- ..?
miksi et kirjoita nikilläsi?
- puskista....
..? kirjoitti:
miksi et kirjoita nikilläsi?
niin egoistinen, että tykkään kun viestini pysyvät palstalla yli viisi minuuttia. Mulla on sukset vähän ristissä tän ylläpidon kanssa :)
Vai tekeekö se minusta narsistin?, kun haluan kirjoittaa siten, että joku kerkiää lukeakin? Joktap, asia ennen ihmistä, eikö? - lscfslfjms
Serpico kirjoitti:
ei populisti REPS! XD
No Tuomioja ( esimerkiksi) ei tosiaankaan ole populisti, vaan yksi niistä tyypeistä, joka pystyy esimerkiksi itse kirjoittamaan ja tuottamaan laadukasta kirjalllista tuotantoa. Kuinka monen "nomin", noin nykypoliitikoista easimerkiksi, vaikkapa elämänkerrat on kirjoittanut joku mu, kuin ne verbaaliset surkiot itse? Se Halme sen sijaan, esim., osoitti ainoastaan persereikänsä yrittäessään ilmaista itseään verbaalisesti.
Ja mitään völömölövuoriakaan ei kukaan tarvitse tukemaan idiooteimman kansanosan täydellistä yksinkertaisuutta, kun nämä mölövölövuoret ja hallaohot eivät tajua, että siinä on myös vastuu, jos julkisuuden henkilö on.
Musta ainakin kaikkien niiden, jotka ei osaa, pitäisi tajuta, että ne ei osaa. Ja mitään hilusuomipaita-bodareita ei kukaan tarvitse puhumaan muka "kansan" asioista. Sillähän nää perussuomalaisetkin näemmä nykyjään ratsastaa: mä henkilökohtaisesti en käsitä, että miten vaikkapa jotkut vöstbackat ja soinit edes kehtaa näyttää naamaansa tai ilmaista itseään. Mä pitäisin turpani kiinni, jos olisin niin sivistymätön. - ...
puskista... kirjoitti:
väärin. Minusta se oli pääosin mediakritiikkiä. Jo ennen selittelyjä. Joskin siinä olen samaa mieltä, että ne selittelyt olivat onnettomia.
ei ollut ensimmäinen kerta, kun ymmärsit väärin.
- gjhöäöj
Serpico kirjoitti:
Miten niin ei muka ollut "mediakritiikkiä", se Hazardin kolumni`? Varmaan jos sinäKÄÄN mistään mediakritiikistä _mitään_ymmärtäisit, niin käsittäisit, että _millä_ oikeasti ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ minkään "mediakritiikin" tai edes älykkäiden ihmisten keskustelun kanssa (porsaiden keskustelua häiriköivän osanottamisen vuoksi ja älykkäiden puuttumisen vuoksi), eli tällä palstalla...
Ylläpidon jäsenille ( joka iiikalle!) pakko esiintyä ainoastaan ylläpidon tunnuksissa ja ainoastaan omilla koko nimillään jokaikinen kerta, kun ottavat osaa keskusteluihin näillä julkisilla keskustelupalstalla ja vapaaehtois-sheffeiltä vaikka kokonaan evättävä oikeus osallistua keskusteluihin, ja koko tyypit muualle! Siinä olis "mediakritiikkiä" (vähän sullekin)...
Ainoa joka joitakin inhohimoja teikäläisissä näemmä herättää, ovat jotkut TonyHalmeet, jne... Jos ketä tahansa fiksua (vaikka akateemista, joita kaikki ylähikiän datanomikoululaiset ja merkantit kadehtivat) kritisioitaisiin, niin ihan hiiren hiljaa olisi kimittäjien orkesterit, mutta sitten kun se on joku TonyHalme, niin kolumnistiparat saa siitä tuta.
Halmehan se ei ikinä kirjoittanut mitään "mediakritiikkiä" , vaan kaikki mitä se suustaan ainakin julkisuudessa ja kirjallisessa tuotannossaan päästi, oli ilkeilyä. Vai eikö muka ollut? Ja miks SÄ olet tollanen ihan yyber-ilkeilijä? Heti jos sunKAAN kanssa ei ole samaa mieltä, sä siksi ilkeilet... Miten TOLLANEN ( esim. sun kaltaisesikaan...) edes kehtaa viitata termiin "mediakritiikki", kun ei ilmiselvästikään ymmärrä edes, että miten sitä käsitettä voisi omassa käytöksessään soveltaa?
Ja mikä ihmeen trolli toi ketjun aloittajakin oli? Jos mä olisin nimimerkki timanttia, olisin kysynyt suoraan siltä, että miksi se tollaisen aloituksen teki, mutta mahtaiskohan tässä(kin) nyt olla kyse taas jonkun säälittävästä huomionhausta...
Ps. Millä voi varmistua ( mä kysyn nyt vaikka sulta) siitä, ettei vahingossa vastaa sellaisen rekatun viestiin ystävällisesti, joka kirjoittaa puskista ja joka ei ole tehnyt rekatulla nikillään mitään muuta _ikinä_, kuin alentanut mua nimimerkitöntä asiatta? Ja onko tän foorumin ylläpidolla osansa trollailuun ja aktiivikiusaamiseen tällä keskustelupalstalla, vaiko ei? Mä en ainakaan koe tätä turvalliseksi keskustelupalstaksi keskustella yhtään: yököttää kaikki eilisetkin oudot puhuttelut, mitä sain ja se kummallinen joidenkin rekattujen kyttäröinti ja keskustelumotkiivieni vääristely heti, jos vietän palstalla aikaa enemmän, kuin puoli tuntia tai jos kirjoitan enemmän kuin kaksi viestiä keskustelupalstalle... Ja miks niitä noloja saamiani paskapuheita ei poistateta tai paskanjauhajia bannata? Kenelläkään ei ole oikeutta puhutella ainakaan minua mitenkään: en ole S24:n jäsen. - EEVARIN MÖRKÖ
gjhöäöj kirjoitti:
Miten niin ei muka ollut "mediakritiikkiä", se Hazardin kolumni`? Varmaan jos sinäKÄÄN mistään mediakritiikistä _mitään_ymmärtäisit, niin käsittäisit, että _millä_ oikeasti ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ minkään "mediakritiikin" tai edes älykkäiden ihmisten keskustelun kanssa (porsaiden keskustelua häiriköivän osanottamisen vuoksi ja älykkäiden puuttumisen vuoksi), eli tällä palstalla...
Ylläpidon jäsenille ( joka iiikalle!) pakko esiintyä ainoastaan ylläpidon tunnuksissa ja ainoastaan omilla koko nimillään jokaikinen kerta, kun ottavat osaa keskusteluihin näillä julkisilla keskustelupalstalla ja vapaaehtois-sheffeiltä vaikka kokonaan evättävä oikeus osallistua keskusteluihin, ja koko tyypit muualle! Siinä olis "mediakritiikkiä" (vähän sullekin)...
Ainoa joka joitakin inhohimoja teikäläisissä näemmä herättää, ovat jotkut TonyHalmeet, jne... Jos ketä tahansa fiksua (vaikka akateemista, joita kaikki ylähikiän datanomikoululaiset ja merkantit kadehtivat) kritisioitaisiin, niin ihan hiiren hiljaa olisi kimittäjien orkesterit, mutta sitten kun se on joku TonyHalme, niin kolumnistiparat saa siitä tuta.
Halmehan se ei ikinä kirjoittanut mitään "mediakritiikkiä" , vaan kaikki mitä se suustaan ainakin julkisuudessa ja kirjallisessa tuotannossaan päästi, oli ilkeilyä. Vai eikö muka ollut? Ja miks SÄ olet tollanen ihan yyber-ilkeilijä? Heti jos sunKAAN kanssa ei ole samaa mieltä, sä siksi ilkeilet... Miten TOLLANEN ( esim. sun kaltaisesikaan...) edes kehtaa viitata termiin "mediakritiikki", kun ei ilmiselvästikään ymmärrä edes, että miten sitä käsitettä voisi omassa käytöksessään soveltaa?
Ja mikä ihmeen trolli toi ketjun aloittajakin oli? Jos mä olisin nimimerkki timanttia, olisin kysynyt suoraan siltä, että miksi se tollaisen aloituksen teki, mutta mahtaiskohan tässä(kin) nyt olla kyse taas jonkun säälittävästä huomionhausta...
Ps. Millä voi varmistua ( mä kysyn nyt vaikka sulta) siitä, ettei vahingossa vastaa sellaisen rekatun viestiin ystävällisesti, joka kirjoittaa puskista ja joka ei ole tehnyt rekatulla nikillään mitään muuta _ikinä_, kuin alentanut mua nimimerkitöntä asiatta? Ja onko tän foorumin ylläpidolla osansa trollailuun ja aktiivikiusaamiseen tällä keskustelupalstalla, vaiko ei? Mä en ainakaan koe tätä turvalliseksi keskustelupalstaksi keskustella yhtään: yököttää kaikki eilisetkin oudot puhuttelut, mitä sain ja se kummallinen joidenkin rekattujen kyttäröinti ja keskustelumotkiivieni vääristely heti, jos vietän palstalla aikaa enemmän, kuin puoli tuntia tai jos kirjoitan enemmän kuin kaksi viestiä keskustelupalstalle... Ja miks niitä noloja saamiani paskapuheita ei poistateta tai paskanjauhajia bannata? Kenelläkään ei ole oikeutta puhutella ainakaan minua mitenkään: en ole S24:n jäsen..
- puskista...
... kirjoitti:
ei ollut ensimmäinen kerta, kun ymmärsit väärin.
samoin kuin Hazard itse.
- Serpico
gjhöäöj kirjoitti:
Ps. Millä voi varmistua ( mä kysyn nyt vaikka sulta) siitä, ettei vahingossa vastaa sellaisen rekatun viestiin ystävällisesti, joka kirjoittaa puskista ja joka ei ole tehnyt rekatulla nikillään mitään muuta _ikinä_, kuin alentanut mua nimimerkitöntä asiatta? Ja onko tän foorumin ylläpidolla osansa trollailuun ja aktiivikiusaamiseen tällä keskustelupalstalla, vaiko ei? Mä en ainakaan koe tätä turvalliseksi keskustelupalstaksi keskustella yhtään: yököttää kaikki eilisetkin oudot puhuttelut, mitä sain ja se kummallinen joidenkin rekattujen kyttäröinti ja keskustelumotkiivieni vääristely heti, jos vietän palstalla aikaa enemmän, kuin puoli tuntia tai jos kirjoitan enemmän kuin kaksi viestiä keskustelupalstalle... Ja miks niitä noloja saamiani paskapuheita ei poistateta tai paskanjauhajia bannata? Kenelläkään ei ole oikeutta puhutella ainakaan minua mitenkään: en ole S24:n jäsen.voisi olla ihan hyvä tapa keskustella. Mä en jaksa vastata tuohon sun vyörytykseen kuin muutamalta osin.
a) Luin Hazardin kolumnin ja pidän häntä puolitaitavana kirjoittajana ja ilkeänä ihmisenä. Se oli puhdasta paskanjauhantaa käyttipä analyysiin mitä apparaattia tahansa.
b) Olen tarkkaillut Hazardia jo pidemmän ajanjakson. Hazardilla meni paskat housuun. Siitä suunsoitosta tuli yhtäkkiä mediakritiikkiä. Suunsoitosta Hazardille on tähänkin asti maksettu.
c) Miten pidät minua yyber-ilkeilijänä? Jos kritisoisin esim. Matti Vanhasta tai muuta keskustalaista ylen (sic.) trendikkäästi mutta ilkein sanankääntein, en varmaan olisi ilkeilijä vaan yhteiskunnallisesti tiedostava citylehmä. Mutta enkö saa osoittaa Hazardin mokaa?
d) Menet henkilökohtaisuuksiin arvostellessasi minua ja ammut yli. En fanita tribaalipaitaisia suomenleijonamiehiä. JOtain rajaa. - jhjhä
Serpico kirjoitti:
voisi olla ihan hyvä tapa keskustella. Mä en jaksa vastata tuohon sun vyörytykseen kuin muutamalta osin.
a) Luin Hazardin kolumnin ja pidän häntä puolitaitavana kirjoittajana ja ilkeänä ihmisenä. Se oli puhdasta paskanjauhantaa käyttipä analyysiin mitä apparaattia tahansa.
b) Olen tarkkaillut Hazardia jo pidemmän ajanjakson. Hazardilla meni paskat housuun. Siitä suunsoitosta tuli yhtäkkiä mediakritiikkiä. Suunsoitosta Hazardille on tähänkin asti maksettu.
c) Miten pidät minua yyber-ilkeilijänä? Jos kritisoisin esim. Matti Vanhasta tai muuta keskustalaista ylen (sic.) trendikkäästi mutta ilkein sanankääntein, en varmaan olisi ilkeilijä vaan yhteiskunnallisesti tiedostava citylehmä. Mutta enkö saa osoittaa Hazardin mokaa?
d) Menet henkilökohtaisuuksiin arvostellessasi minua ja ammut yli. En fanita tribaalipaitaisia suomenleijonamiehiä. JOtain rajaa.Spontaanius ilmaisussa ei ole mitään "vyörytystä"...Ja jokseenkin olen sataprosenttisen varma, että jos mielipiteeni olisi ollut sinun kanssasi tässä yhtä fanaattinen tai pätkääkään yhdenmukainen, kuin mitä näytät olevan sinä ja mielipiteesi - sä koko ihmeen heppuli - ajattelultasi, et varmastikaan pitäisi kirjoittamistani "vyörytyksenä" yhtään - et varmasti sittenkään, vaikka kirjoittaisin kuin tikkuiita vauvajokellusta. Ja sit kuule: ahdistus luetusta havaitsemastani näkyy kirjoittamisessa ainakin näin meikäläisen kaltaisella tuntevalla ihmisellä. Et sanaakaan ymmärtäisi kirjoittamisistani tolla sisälukutaidollasi, kuin mikä sulla ainakin näyttäisi olevan, jos vaivautuisin käyttämään sitä täydellistä suomen kielen kielioppia, jonka tarvittaessa osaan. Sit menis ihan sun kaltaisellas käsityskykysi yli, etkä luultavasti kuitenkaan osaisi kuin takertua pariin yksittäiseen sanaani ja jankuttaa kehäpäätelmiäsi ( siitä olen melko varma)...
Mitä Hazardiin tulee - minäkin luin sen kuuluisan Halme- kolumnin, niin tunnen pelkkää syvää sympatiaa häntä kohtaan. Fiksun oloinen nainen siinä. Ja on tosiaan sen verran taitava verbaliikaltaan aivan ilmeisestikin, että tiesi ilmiselvän fiksuna ihmisenä, miten mediakritiikkiä tehdään: korostan sanaa _mediakritiikkiä_.
Sitä Halmetta voisi mun puolestani kyllä arvioida ihan jopa silläkin perusteella, että mikä oli tyypin oma kielenkäyttö eläessään ja julkaisemassaan kirjallisuudessa, mutta sivistyneistö yhteiskunnassa, kuten se ehkä tämä melkolailla upeastikin terävän oloinen kolumnisti Hazard on, ei sille Halme- tasolle ikinä tule menemään, mikä on ja on ollut mielestäni suurinta mahdollista kunnioitusta tätä kyseistä surullisesti kuollutta entista kansanedustajaa kohtaan, vaikkeivat sitäkään asiaa yksinkertaisimmat ehkä ikinä ymmärrä. Jos kaikki olisivat Halmeen kaltaisia, niin arvaa mikä hvetti yhteiskunnassa ehkä pian olisi irti? Ihmiset kiipeilisi kenties kohta puissa *vitsi* ja kenties melkin söisi toisiaan *sarcasm*...( No joo: ehkä nyt en sano lisää...)
En tosiaan minäkään fanita mitään "suomenleijonamiehiä", jessus sentään?!:O Kuten olen sanonut, niin kuurakettiin (tms., tai jotain?) vaikka sellaiset. Paras tietysti olisi, jos ihmisille järjestettäisiin yhteiskunnassa esimerkiksi töitä, niin eivät liikaa pääsisi järjestäytymään (se taantuma ja fanaatikot...).
- BlueNightSatin
jos ei jostain tyypistä tykänny eläessään, miksi v##ussa siitä pitäisi tykätä sen kuoltua? Mielipide on mielipide. Solvaus on solvaus. :)
- puuuh.
toiminut lastenhoitajana. Eipä hevillä uskoisi, mutta taisi ne työt loppuakin melko pian...
- BlueNightSatin
puuuh. kirjoitti:
toiminut lastenhoitajana. Eipä hevillä uskoisi, mutta taisi ne työt loppuakin melko pian...
ja toimii vastakin. Ja ite olet retku. :)
- kjäk'j
Puhut paskaa. Ei se mitään Tony Halmetta se mikä lie "timanttia" (outo nimimerkki muuten siinäkin, vähän suureellinen!)- nimimerkki solvannut ( taidan tietää, että mihin ketjuun viittaat, EHKÄ), enkä solvannut edes minä, joka nauroin vaan sitä, että sillä Halmeella oli perseeseensä tatuoituna teksti: "Exit Only".:/
Kuule kyllä molopäät pilkkaa tällä palstalla ihan eläviäkin ja törkeästi, että se naamari kiinni. Ei siitä sun Tony Halmeestasi tarvitse kaikkien pitää. Ei kaikki pidä Stalinistakaan, tai Hitleristä ja hei nekin hemmot oli ihmisiä.;D *reps: sori nyt mennään varmasti niin älysi ylärajoille, ettet tajua kuinka kieli poskessa mä tässä sanon*
Mitäs olet mieltä esim. niiden somalien ja muiden maahanmuuttajien kokemista aiheettomista kärsimyksistä, mitä tämä Tony Halmeenne heille eläessään aiheutti harkitsemattomilla julkilausumillaan? Ok. susta se, vaiko ootko päästäsi terve?
Mä olen yhä sitä mieltä, että juntti-Soini, hallaräkä ja muut inditsit mieluiten kuusukkulan testiversioon one by one peräkanaa ja poiiiiiis. Ainakaan politiikassa ei heitä tarvita, enkä tunne yhtäkään fiksua ihmistä, joka äänestää perussuomalaisia. Jotakin liikapaatosta tai muuta vikaa siinä sakissa on kaikissa. Bonarina vielä se ykskin veltto-perse ( jota sentään olen luullut vähän fiksummaksi), joka lauloi niiden outojen fanaatikoiden laivaristeilyllä...mikä lie timanttia kun justahan sä iltapäivällä juttelit mun kanssa ? Nimimerkistä: siihen suureellisuuteenhan se humoristiseti perustuukin.
- hkhÄh
timanttia kirjoitti:
mikä lie timanttia kun justahan sä iltapäivällä juttelit mun kanssa ? Nimimerkistä: siihen suureellisuuteenhan se humoristiseti perustuukin.
No sanoin "mikä lie" siksi, että kato kun tää keskusteleminen teidän tuntemattomien kanssa on mulle aina tuplat vaikeampaa, kuin teillä keskenänne, jotka tunnette ja tiedätte toisianne: mä en koskaan yhdenkään kirjoittajan kohdalla - oli sininikki tai nimimerkitön - voi tai ole voinut tietää, että keskustelenko mä kirjoittajan kanssa ensimmmäistä, vaiko sadannetta kertaa. Funaaks sä?
Sori ad hocini sikäli, että käytän mitä tahansa sivistyneisyyden rajoissa pysyvää sotkuista merkkisarjaa nimimerkkikentässäni, vaikkei mun tietenkään sitä anteeksi keneltäkään tarvitse pyytääkään. Sen kun lukee ja kertoo mielipiteensä, jos sellaisia kirjoituksiin omaa, niin ihan varmaan kaikilla enough. hkhÄh kirjoitti:
No sanoin "mikä lie" siksi, että kato kun tää keskusteleminen teidän tuntemattomien kanssa on mulle aina tuplat vaikeampaa, kuin teillä keskenänne, jotka tunnette ja tiedätte toisianne: mä en koskaan yhdenkään kirjoittajan kohdalla - oli sininikki tai nimimerkitön - voi tai ole voinut tietää, että keskustelenko mä kirjoittajan kanssa ensimmmäistä, vaiko sadannetta kertaa. Funaaks sä?
Sori ad hocini sikäli, että käytän mitä tahansa sivistyneisyyden rajoissa pysyvää sotkuista merkkisarjaa nimimerkkikentässäni, vaikkei mun tietenkään sitä anteeksi keneltäkään tarvitse pyytääkään. Sen kun lukee ja kertoo mielipiteensä, jos sellaisia kirjoituksiin omaa, niin ihan varmaan kaikilla enough.vaan sanoin että kyllähän sä huomasit minkä nimimerkin kanssa se keskustelit että se oli timanttia eikä mikä lie timanttia, kyllähän minäkin sinut tunnistan tuosta vaihtuvasta kirjainyhditelmästä, vaikka se on eri kuin päivällä. En minäkään sinua tunne mutta must tää on yhtä helppoo kuin nimimerkillisen kanssa, onhan tämä kuitenkin anonyymi keskustelupalsta. En ole esim. ratikkakuskiakaan koskaan nähnyt niinkuin en ole sinuakaan. Se miedän ip-keskustelu taisi hävitä?
- kjhnloh
timanttia kirjoitti:
vaan sanoin että kyllähän sä huomasit minkä nimimerkin kanssa se keskustelit että se oli timanttia eikä mikä lie timanttia, kyllähän minäkin sinut tunnistan tuosta vaihtuvasta kirjainyhditelmästä, vaikka se on eri kuin päivällä. En minäkään sinua tunne mutta must tää on yhtä helppoo kuin nimimerkillisen kanssa, onhan tämä kuitenkin anonyymi keskustelupalsta. En ole esim. ratikkakuskiakaan koskaan nähnyt niinkuin en ole sinuakaan. Se miedän ip-keskustelu taisi hävitä?
Mikä ihmeen "ip- keskustelu"? Joko erehdyt henkilöstä tai vääristelet tahallasi ja ainakin sellaisista (jälkimmäisistä mainitsemistani) sittisontiaisista mä olen saanut niin tarpeekseni, ettet usko. En minä mistään ip:sta ymmärrä, enkä kuule osaisi vaikkapa edes yhtäkään kuvaa laittaa internetiin, enkä tasan tiedä, että miltä S24- kävijöiden galleriaprofiilit näyttää tai että millaisista asioista siellä (te?) rekatut kirjoittavat ( varmaan onnekseni en tiedä *anteeksi joo,tää on aika törkeää, mutta vain rehellinen mielipide*).
On siinä ero, että keskusteleeko sininikin kanssa, vai meitsin kaltaisen kanssa. Sinä tiedät sen oikein hyvin....Mä luen teidän sininikkien juttuja yleensä sillä oletuksella, että yksi ja sama kirjoittaja olisi aina kyseessä, kun jonkun aiemmin huomaamani nimnimerkin uudelleen keskustelupalstalla näen, vaikkakaan en tietysti oikeasti luota mihinkään ainakaan henkilöarviointien osalta, mitä tältä keskustelupalstalta luen. Mä en tosiaankaan usko, että edes joku kuva kertoisi, että joku irl- henkilö olisi kyseessä keskustelupalstalla: ainoa olisi henkilön oma naamataulu JA LISÄKSI kirjoittajan nimimerkikentässä tämän koko kaikille meille lukijayleisölle näkyvä nimi ( niinku first name ja perään surname): sitten - siinä tapauksessa- saattaisin
( huom.: saattaisin!) ehkä alkaa ajatella, että tässä on henkilö kirjoittamassa, eikä pelkkä teksti. Kaikessa mä luen kuitenkin van tekstejä: ei mua kiinnosta - eikä ole koskaan kiinnostaneet, tyypit niiden takana. kjhnloh kirjoitti:
Mikä ihmeen "ip- keskustelu"? Joko erehdyt henkilöstä tai vääristelet tahallasi ja ainakin sellaisista (jälkimmäisistä mainitsemistani) sittisontiaisista mä olen saanut niin tarpeekseni, ettet usko. En minä mistään ip:sta ymmärrä, enkä kuule osaisi vaikkapa edes yhtäkään kuvaa laittaa internetiin, enkä tasan tiedä, että miltä S24- kävijöiden galleriaprofiilit näyttää tai että millaisista asioista siellä (te?) rekatut kirjoittavat ( varmaan onnekseni en tiedä *anteeksi joo,tää on aika törkeää, mutta vain rehellinen mielipide*).
On siinä ero, että keskusteleeko sininikin kanssa, vai meitsin kaltaisen kanssa. Sinä tiedät sen oikein hyvin....Mä luen teidän sininikkien juttuja yleensä sillä oletuksella, että yksi ja sama kirjoittaja olisi aina kyseessä, kun jonkun aiemmin huomaamani nimnimerkin uudelleen keskustelupalstalla näen, vaikkakaan en tietysti oikeasti luota mihinkään ainakaan henkilöarviointien osalta, mitä tältä keskustelupalstalta luen. Mä en tosiaankaan usko, että edes joku kuva kertoisi, että joku irl- henkilö olisi kyseessä keskustelupalstalla: ainoa olisi henkilön oma naamataulu JA LISÄKSI kirjoittajan nimimerkikentässä tämän koko kaikille meille lukijayleisölle näkyvä nimi ( niinku first name ja perään surname): sitten - siinä tapauksessa- saattaisin
( huom.: saattaisin!) ehkä alkaa ajatella, että tässä on henkilö kirjoittamassa, eikä pelkkä teksti. Kaikessa mä luen kuitenkin van tekstejä: ei mua kiinnosta - eikä ole koskaan kiinnostaneet, tyypit niiden takana.mä luulin että mä juttelin just sun kanssa iltapäivällä = ip mm. ratikkakuskista ja tony halmeesta, mutta taisin erehtyä ?
- kjäkoj'
timanttia kirjoitti:
mä luulin että mä juttelin just sun kanssa iltapäivällä = ip mm. ratikkakuskista ja tony halmeesta, mutta taisin erehtyä ?
Niinkuin sanoin, minä en ymmärrä mistään ip:sta hevon v*ttua. Ja sitä Halmettasikin kommentoin ainoastaan siksi, että nostit sen niskamakkaran itse keskustelussa esille. Jos olen kutsunut ystävääsi arvon Ratikkakuskia ratikkaansa paskantajaksi, on siihen asiaan syy: se nimimerkkighän on aivan pimeä, ainakin käytöksessään mua kohtaan.
Sä varmasti kuvittelet, että mä en ole mitään? Niinku yksittäisellä kansalaisella ei olisi mitään oikeuksia siihen, että miten julkisella keskustelupalstalla kohdellaan, vai? Niinkö? Tottakai mä olen tietynlainen tampio, mutta se tampio- asetelma perustuu ihan ja täysin siihen, millaiseen sika- asetelmaan te ( tietyt rekatut, vakkaripalstanorkoilijat(ko)?) olette mut teitä tuntemattoman itse keskustelupalstalla asettaneet. Ja se asetelma on aika epäoikeudenmukainen, noin ajatellen palautetta mitä teiltä - te tuntemattomat- saan.
Mulla on vaikutusvaltaisiakin ystäviä: uskotko? Kyllä mä voisin halutessani vetää vaikka Suomen suurimpaan lehteen jutun siitä, että mitä on palstameininki Suoomi24:ssa. Se palstameininki nimittäin on aika ikävää. V*ttumaista, että olette takertuneet ja kyttäätte yhtä tavallista mua keskustelupalstakävijää ystävinesi: ei normaalia, EI. Kaiken maailman porsaat ovat katsoneet asiakseen PUHUTELLA minua, kun v*ttu näiden teidän asia olisi puhutella TEKSTEJÄ ja ihan vaan mielipiteellä niitäkin, eikä henkilökiinnostuksella. kjäkoj' kirjoitti:
Niinkuin sanoin, minä en ymmärrä mistään ip:sta hevon v*ttua. Ja sitä Halmettasikin kommentoin ainoastaan siksi, että nostit sen niskamakkaran itse keskustelussa esille. Jos olen kutsunut ystävääsi arvon Ratikkakuskia ratikkaansa paskantajaksi, on siihen asiaan syy: se nimimerkkighän on aivan pimeä, ainakin käytöksessään mua kohtaan.
Sä varmasti kuvittelet, että mä en ole mitään? Niinku yksittäisellä kansalaisella ei olisi mitään oikeuksia siihen, että miten julkisella keskustelupalstalla kohdellaan, vai? Niinkö? Tottakai mä olen tietynlainen tampio, mutta se tampio- asetelma perustuu ihan ja täysin siihen, millaiseen sika- asetelmaan te ( tietyt rekatut, vakkaripalstanorkoilijat(ko)?) olette mut teitä tuntemattoman itse keskustelupalstalla asettaneet. Ja se asetelma on aika epäoikeudenmukainen, noin ajatellen palautetta mitä teiltä - te tuntemattomat- saan.
Mulla on vaikutusvaltaisiakin ystäviä: uskotko? Kyllä mä voisin halutessani vetää vaikka Suomen suurimpaan lehteen jutun siitä, että mitä on palstameininki Suoomi24:ssa. Se palstameininki nimittäin on aika ikävää. V*ttumaista, että olette takertuneet ja kyttäätte yhtä tavallista mua keskustelupalstakävijää ystävinesi: ei normaalia, EI. Kaiken maailman porsaat ovat katsoneet asiakseen PUHUTELLA minua, kun v*ttu näiden teidän asia olisi puhutella TEKSTEJÄ ja ihan vaan mielipiteellä niitäkin, eikä henkilökiinnostuksella.minä ole sanonut että sinä et ole mitään. Itse sä sellaista jostain minulle tuntemattomasta syystä sanot. Minusta sä keskustelet nyt vähän ikävään sävyyn kun ottaa huomioon miten minä olen sinulle kommentoinut.
- khhäkjL
timanttia kirjoitti:
minä ole sanonut että sinä et ole mitään. Itse sä sellaista jostain minulle tuntemattomasta syystä sanot. Minusta sä keskustelet nyt vähän ikävään sävyyn kun ottaa huomioon miten minä olen sinulle kommentoinut.
No sinä olet horissut mulle tässä täyttä paskaa ja sen horinasi tekee erityisen epämiellyttäväksi jo se, että nyt se toinen keskustelu on näemmä on poistatettu ( kuka sekopää btw jaksaa poistatella sisällöltään solvaukdsia sisältämättömiä juttuja tältä keskustelualstalta muuten, kun kerran palstasontaa kuitenkin muuten roikkuu palstalla, kuin räkäpalloa potaattien nokassa?), missä sä sen niskamakkarasi esille nostit ja mihin ehkä viitannet(?). En pidä siitä, että älyäni pidetään pilkkana.
Ja tosiaankin: enkö ole suurinpiirtein jo tuhat kertaa kertonut, etten ole mikään nettirunkkari?!! * ihan suuttuu kohta jo* Mene tekniikasta keskustelemaan niiden runkkareiden kanssa. Minä en asiaan(neko?) liity. - 12+6
khhäkjL kirjoitti:
No sinä olet horissut mulle tässä täyttä paskaa ja sen horinasi tekee erityisen epämiellyttäväksi jo se, että nyt se toinen keskustelu on näemmä on poistatettu ( kuka sekopää btw jaksaa poistatella sisällöltään solvaukdsia sisältämättömiä juttuja tältä keskustelualstalta muuten, kun kerran palstasontaa kuitenkin muuten roikkuu palstalla, kuin räkäpalloa potaattien nokassa?), missä sä sen niskamakkarasi esille nostit ja mihin ehkä viitannet(?). En pidä siitä, että älyäni pidetään pilkkana.
Ja tosiaankin: enkö ole suurinpiirtein jo tuhat kertaa kertonut, etten ole mikään nettirunkkari?!! * ihan suuttuu kohta jo* Mene tekniikasta keskustelemaan niiden runkkareiden kanssa. Minä en asiaan(neko?) liity.ip = iltapäivä. Ymmärrätkö? _I_lta_P_äivä. Timanttia kysyi, oletko sinä se sama kirjoittaja, jonka kanssa hän _I_lta_P_äivällä keskusteli mm. Tony Halmeesta ja Ratikkakuskista. Timanttia epäilemättä mainitsi Tony Halmeen ja Ratikkakuskin viitatakseen aiheeseen, josta keskustelitte, eritelläkseen mistä keskustelusta oli kyse.
Pakko kysyä, suhtaudutko netin ulkopuolellakin ihmisiin yhtä vihamielisesti ja hyökkäävästi kuin tässä keskustelussa? Annat aika epämiellyttävän kuvan itsestäsi.
Ei Timangi Halmetta pilkannut. On eri asia pilkata ihmistä kuin esittää kritiikkiä hänen tekemisistään.
Ihan uteliaisuudesta haluan kuitenkin kysyä, että miksi kuolema lisää arvostusta jotakuta kohtaan?En usko.
- kscäscfj
timanttia kirjoitti:
että sillä ehkä oli leinonariipus kaulassa.
Miksei keskustelunaloittaja ota osaa ketjuun? Oletko pöpi, vai mikset ole ihmettellyt sitä asiaa? Musta ette sitten muuten ainakaan mitään niskamakkaroiden fanittajaa tee!
kscäscfj kirjoitti:
Miksei keskustelunaloittaja ota osaa ketjuun? Oletko pöpi, vai mikset ole ihmettellyt sitä asiaa? Musta ette sitten muuten ainakaan mitään niskamakkaroiden fanittajaa tee!
ole ap. Siks en oo viitsiny kommentoida kun kauhee älämölö pelkästään kommentista, että tuskin ratikkakuskilla on leijonaristiä kaulassa, kun se ei oo sen tyyppinen mies. Ehkä Tony Halmeella oli. Mut annetaan ny se halme-kannanotto: päihdeongelmainen ressukka se oli. Hukassa itsensä kanssa loppuun asti. Vaikee lapsuus eikä löytäny ulospääsyä niistä traumoistaan. Rest in Peace.
- kjkäjo'j
timanttia kirjoitti:
ole ap. Siks en oo viitsiny kommentoida kun kauhee älämölö pelkästään kommentista, että tuskin ratikkakuskilla on leijonaristiä kaulassa, kun se ei oo sen tyyppinen mies. Ehkä Tony Halmeella oli. Mut annetaan ny se halme-kannanotto: päihdeongelmainen ressukka se oli. Hukassa itsensä kanssa loppuun asti. Vaikee lapsuus eikä löytäny ulospääsyä niistä traumoistaan. Rest in Peace.
No se älämölö ei kuitenkaan ole se, joksi yrität sitä vääristää. Ja sen sä tiedät varmasti oikein hyvin... Enkä enää halua keskustella kaltaistesi kanssa: pyydän ihan oikeasti, että jättäkää minut ystäviesi ratikkakuskien jne. kanssa viimeinkin rauhaan. Tai menkää itse pois keskustelupalstoilta keskustelemaan sellaisten kanssa, joiden kanssa osaatte keskustella, jollette mun kanssa keskusteluissa asiallisia osaa olla. Minä en ole sellainen ihminen, kuin miksi te yritätte minua esittää, - en pätkääkään ja minä en - en aivan takuulla, ole minkäänasteinen tuttunne ja perustetta tuttavalliseen puhutteluun minua kohtaan ei teillä ole. Samatenkaan ette tunnista minua keskustelupalstalla käydessäni: stalkkauksenne perustuu joihinkin muunlaisiin seikkoihin, joten älkää valehdelko julkisesti lukijayleisölle ja loukatko minua ja älyäni taukoamatta.
Minä olen sitä mieltä, että toi aloittaja on torspo trolli. Joku sun kavereistas, vai? Oleks sä kenties mahdollisesti se tyyppi, jolla on pakkomielle keksiä päästäsi, että tuntemattomat ihmiset olisivat sinulle kateellisia keskustelupalstalla ja keksiä kavereinesi sitä myötä päästänne feikkitodisteluita mielikuvituspuheillesi? Halmeesta sentään olen sikäli samaa mieltä kanssasi, että ressukka, mikä ressukka. Mut hei: Jotkut idiootit äänesti sen eduskuntaankin.:/ Eikö se sentään ole aika huolestuttavaa, että sellaisiakin ihmisiä on, jotka Halmeen tyyppisiä mielipiteen ilmaisijoita symppaa, eikö... kjkäjo'j kirjoitti:
No se älämölö ei kuitenkaan ole se, joksi yrität sitä vääristää. Ja sen sä tiedät varmasti oikein hyvin... Enkä enää halua keskustella kaltaistesi kanssa: pyydän ihan oikeasti, että jättäkää minut ystäviesi ratikkakuskien jne. kanssa viimeinkin rauhaan. Tai menkää itse pois keskustelupalstoilta keskustelemaan sellaisten kanssa, joiden kanssa osaatte keskustella, jollette mun kanssa keskusteluissa asiallisia osaa olla. Minä en ole sellainen ihminen, kuin miksi te yritätte minua esittää, - en pätkääkään ja minä en - en aivan takuulla, ole minkäänasteinen tuttunne ja perustetta tuttavalliseen puhutteluun minua kohtaan ei teillä ole. Samatenkaan ette tunnista minua keskustelupalstalla käydessäni: stalkkauksenne perustuu joihinkin muunlaisiin seikkoihin, joten älkää valehdelko julkisesti lukijayleisölle ja loukatko minua ja älyäni taukoamatta.
Minä olen sitä mieltä, että toi aloittaja on torspo trolli. Joku sun kavereistas, vai? Oleks sä kenties mahdollisesti se tyyppi, jolla on pakkomielle keksiä päästäsi, että tuntemattomat ihmiset olisivat sinulle kateellisia keskustelupalstalla ja keksiä kavereinesi sitä myötä päästänne feikkitodisteluita mielikuvituspuheillesi? Halmeesta sentään olen sikäli samaa mieltä kanssasi, että ressukka, mikä ressukka. Mut hei: Jotkut idiootit äänesti sen eduskuntaankin.:/ Eikö se sentään ole aika huolestuttavaa, että sellaisiakin ihmisiä on, jotka Halmeen tyyppisiä mielipiteen ilmaisijoita symppaa, eikö...on vikana??
- hköähäo
timanttia kirjoitti:
on vikana??
Se puhuttelu, mitä teiltä saan (häiritsee). Kerran tai kaksi tai korkeintaan kolme kertaa voi tuntemattomilta samoilta vakkarisakki- rekisteröityneiltä kävijöiltä internetin julkisella keskustelupalstalla antaa anteeksi ja ymmärtää henkilöstä erehtymisen tai muita virheluuloja keskustelupalstan puhutteluissa, mutta systemaattista kirjoittajapersoonani vääristelyä en - enkä etenkään, kun ette ole näkyneet omaavan edes sen vertaa sivistystä, että olisitte ikinä pyytäneet anteeksi, jos muka ette kirjoittajista ole varmoja ts. anonyymeista kirjoittajista mitään tiedä tai jos mukamas olette kyseenalaistamiskykyisiä(?) tuntemattomien kanssa keskustelevia aikuisia ihmisiä, te Miehen Logiikka- palstan vakkarisakki.
Jos olette(?) niin yksinkertaisesti yksinkertaisia, ettette sitä tajua, että myös kaltaisiani keskustelupalstoilla käyviä ja ei - S24:n jäsenistöön kuuluvia keskustelupalstakeskustelijoita saattavat häiriköt ahdistella ja jollette tajua sitä, että myös rekisteröityneissä on todella ikäviä kakanpuhujia (vaikka asiallisina mukamas ovat olevinaankin...), en halua keskustella sellaisten ihmisten kanssa mistään, en luota sellaisten ihmisten älyllisyyteen ja olen myös suorastaan odottanut, että milloin opitte lukemaan selkeää suomen kieltä keskustelupalstaviesteistä. Siinä onkin saanut odotella! Kuten sanottu: sinulla ei ole oikeutta puhutella minua ja ihan kiusallanikaan en nyt laita alleviivaavaa korostusta yhteen keskeiseen kohtaan tässä lauseessani, kun katon että osaaks tyyppi lukea ja että herääkö mitään ahaa- elämystä missään...
Mä en ole vastuussa ( en sitten millään muotoa!) siitä, että jos tällä nettifoorumilla kävisi vaikkapa hakkereita(?) tai tyyppejä, jotka on liikaa kirjoittajien yksityisyydestä kiinnostuneita siten, että pynkäävät vaikka feikkiprofiileita ja alakavat suoraan roikkua joidenkin kirjoittajien perässä. Foorumin moderointi ts. S24- toimitus sen sijaan voisi hyvinkin olla sellaisesta tilanteesta asiassa vastuullinen, arvelisin... Mä olen ihan tavis tytteli, joka ehkä kirjoitan keskimääräistä palstakävijää paremmin ja mieleenjäävämmin ja persoonallisemmin ja siitä syystä musta on kiinnostuttu ( ikävässä mielessä, ilmeisestikin) ja mulla ainakaan ei ole mitään vastuuta tai kiinnostusta ottaa kantaa esimerkiksi sellaisiin asioihin, että mitä kohtelua jotkut rekisteröityneet S24- kävijät tällä foorumilla kokevat: en tunne foorumia tai sen kirjoittajia, ei tällä keskustelupalstalla kukaan näemmä esiinny nimillään ja on mielestäni ollut uskomattoman röyhkeää, että miten ja millä tyylilajilla jotkut - osa- rekisteröityneistä - tulee näille julkisille palstoille ahdistelemaan törkyväitteillään mun kaltaisiani...
Piste. hköähäo kirjoitti:
Se puhuttelu, mitä teiltä saan (häiritsee). Kerran tai kaksi tai korkeintaan kolme kertaa voi tuntemattomilta samoilta vakkarisakki- rekisteröityneiltä kävijöiltä internetin julkisella keskustelupalstalla antaa anteeksi ja ymmärtää henkilöstä erehtymisen tai muita virheluuloja keskustelupalstan puhutteluissa, mutta systemaattista kirjoittajapersoonani vääristelyä en - enkä etenkään, kun ette ole näkyneet omaavan edes sen vertaa sivistystä, että olisitte ikinä pyytäneet anteeksi, jos muka ette kirjoittajista ole varmoja ts. anonyymeista kirjoittajista mitään tiedä tai jos mukamas olette kyseenalaistamiskykyisiä(?) tuntemattomien kanssa keskustelevia aikuisia ihmisiä, te Miehen Logiikka- palstan vakkarisakki.
Jos olette(?) niin yksinkertaisesti yksinkertaisia, ettette sitä tajua, että myös kaltaisiani keskustelupalstoilla käyviä ja ei - S24:n jäsenistöön kuuluvia keskustelupalstakeskustelijoita saattavat häiriköt ahdistella ja jollette tajua sitä, että myös rekisteröityneissä on todella ikäviä kakanpuhujia (vaikka asiallisina mukamas ovat olevinaankin...), en halua keskustella sellaisten ihmisten kanssa mistään, en luota sellaisten ihmisten älyllisyyteen ja olen myös suorastaan odottanut, että milloin opitte lukemaan selkeää suomen kieltä keskustelupalstaviesteistä. Siinä onkin saanut odotella! Kuten sanottu: sinulla ei ole oikeutta puhutella minua ja ihan kiusallanikaan en nyt laita alleviivaavaa korostusta yhteen keskeiseen kohtaan tässä lauseessani, kun katon että osaaks tyyppi lukea ja että herääkö mitään ahaa- elämystä missään...
Mä en ole vastuussa ( en sitten millään muotoa!) siitä, että jos tällä nettifoorumilla kävisi vaikkapa hakkereita(?) tai tyyppejä, jotka on liikaa kirjoittajien yksityisyydestä kiinnostuneita siten, että pynkäävät vaikka feikkiprofiileita ja alakavat suoraan roikkua joidenkin kirjoittajien perässä. Foorumin moderointi ts. S24- toimitus sen sijaan voisi hyvinkin olla sellaisesta tilanteesta asiassa vastuullinen, arvelisin... Mä olen ihan tavis tytteli, joka ehkä kirjoitan keskimääräistä palstakävijää paremmin ja mieleenjäävämmin ja persoonallisemmin ja siitä syystä musta on kiinnostuttu ( ikävässä mielessä, ilmeisestikin) ja mulla ainakaan ei ole mitään vastuuta tai kiinnostusta ottaa kantaa esimerkiksi sellaisiin asioihin, että mitä kohtelua jotkut rekisteröityneet S24- kävijät tällä foorumilla kokevat: en tunne foorumia tai sen kirjoittajia, ei tällä keskustelupalstalla kukaan näemmä esiinny nimillään ja on mielestäni ollut uskomattoman röyhkeää, että miten ja millä tyylilajilla jotkut - osa- rekisteröityneistä - tulee näille julkisille palstoille ahdistelemaan törkyväitteillään mun kaltaisiani...
Piste.vaan kovasti sitä kun sä sätit mua ja suhtaudut vihamielisesti vaikka olen puhunut sun kanssa asiallisesti.
- alright
timanttia kirjoitti:
vaan kovasti sitä kun sä sätit mua ja suhtaudut vihamielisesti vaikka olen puhunut sun kanssa asiallisesti.
luulis sun jo tajunneen, että se on trolli
alright kirjoitti:
luulis sun jo tajunneen, että se on trolli
mä en halua lukea joka sätti-riviä. vain alun ja lopun ja niistä saa ikävän kuvan.
- alright
timanttia kirjoitti:
mä en halua lukea joka sätti-riviä. vain alun ja lopun ja niistä saa ikävän kuvan.
no mikä sitte oli ongelmana?
onko eläviä soveliasta pilkata?
- MIESTÄ::::!!!!111
.
saa vapaasti haukkua ja vielä potkiakin maassa
. - Crocuta
Huono ihminen on huono ihminen myös kuolleena.
Eli on suoraansanoen toivottavaa. ketjussa?
- nöf>.
ymmärrettävistä syistä.
- sirpamaikkarilta
Mitä pilkalla tarkotetaan? Saako esim. Hitlerin kustannuksella vitsailla?
- alright
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pilkka
kyllä Hitlerin kustannuksella saa vitsailla, jollei pelkää kuolemaa - sirpamaikkarilta
alright kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pilkka
kyllä Hitlerin kustannuksella saa vitsailla, jollei pelkää kuolemaaSouth Parkissa se Hitler elelee siellä helvetissä ja tulee juhlimaan Perkeleen synttäreitä maan päälle. Mut en mä usko että se tääl oikeessa elämässä mulle mitään pystyy tekemään. Vaikka jollain tavalla uskonki yliluonnollisiin juttuihin.
Enpä ole koskaan kuullukkaa että pilkka on jotain muutakin kuin pilkkaamista. Kaikkea sitä oppii. - alright
sirpamaikkarilta kirjoitti:
South Parkissa se Hitler elelee siellä helvetissä ja tulee juhlimaan Perkeleen synttäreitä maan päälle. Mut en mä usko että se tääl oikeessa elämässä mulle mitään pystyy tekemään. Vaikka jollain tavalla uskonki yliluonnollisiin juttuihin.
Enpä ole koskaan kuullukkaa että pilkka on jotain muutakin kuin pilkkaamista. Kaikkea sitä oppii.en mä tarkottanu, että Hitler itse tulis tekeen sulle jotain, mutta jos sä pilkkaat Hitlerin kannattajien uskomuksia, nii sä voit pahimmassa tapauksessa päästä hengestäs. aina voi pilkata, mutta siitä on myös seuraamukset.
- sirpamaikkarilta
alright kirjoitti:
en mä tarkottanu, että Hitler itse tulis tekeen sulle jotain, mutta jos sä pilkkaat Hitlerin kannattajien uskomuksia, nii sä voit pahimmassa tapauksessa päästä hengestäs. aina voi pilkata, mutta siitä on myös seuraamukset.
Mä kuvittelin että se on se yks profeetta jota ei saa pilkata taikka hengenlähtö on lähellä. Hitleristähän nyt tehdää pilaa koko ajan ja jatkuvasti.
Kunniattomat paskiaiset on loistava elokuva. Taattua Tarantinoa.
- monte34
mut oliko tony halme itse kovin hienotunteinen ihminen muita kohtaan eläessään??
Siis, ihan sama mitä siitä kuolleesta sanoo. Kuollut mikä kuollut, ei se enää loukkaannu. Eri asia on, mitä kuolleesta sanoo sureville omaisille, ne ei oo vielä kuolleita ja ne vois tykätä huonoa..
Ja taatusti moni muukin on solvannut Tony Halmea. En tajua mitä siinä kuolemassa on, mikä tekee ihmisestä yli-ihmisen. Vanha idiootti muuttuu kuoltuaan väärin ymmärretyksi älyköksi. On oikein kunnioittaa kuolevia, mutta miksei vois tehdä sitä jo ennen kuin ne kuolee eikä vasta sen jälkeen.. Hmmh.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876