Haluaisin tietää minkä hinnan saa mun corollasta onks mitää laskuri palveluu netisssä.
Eli autoni on toyota corolla vm-93 . 1.3 i ajettu 231 000. 2 ovinen.huollot tehty ajallaa eli öljyt ja laatikko.
muutakin huoltoa tehty eli iskarit vaihdettu ja jarrupalat jne.. jakopään hihna vaihdettu 4 vuotta sit 30 000 kilsaa sit.
auto hiekkapuhallettu ja massattu 6 vuotta sit.
perus varma toiminen auto.
mistä tietää vm -93 corollan arvon?
16
572
Vastaukset
- hyvä paktti
koska ruostesuojaus jos on asiallisesti tehty ni ikinä ruosteongelmia. noilla koneilla hyvin hoidettuna ajaa 400-500 000 kilsaa.
jos autoa tarviaisin 2000 tosta maksaisin. - Pekka5465611
Vertaile vastaavia 92-94 vuosimallin Corollia suurinpiirtein samoilla kilometreillä, massauksesta sen verran että joku ostaja voi laskea sille arvoa 500€ ja joku taas ei yhtään. Huolloille ei kukaan laske mitään arvoa mutta ne on pirun hyviä myyntipuheita.
Sanoisin että aja loppuun, käyttöarvo on suurempi kuin myyntihinta.- Pekka kakkonen
Yksityiselle kun myy,saa ehkä 800e.
- vekkke
Pekka kakkonen kirjoitti:
Yksityiselle kun myy,saa ehkä 800e.
^Haist ny! Kyllä todellinen arvo on lähempänä 2tonnii. ei ainakaa paljoa alle kannata antaa.
- AudiMann
vekkke kirjoitti:
^Haist ny! Kyllä todellinen arvo on lähempänä 2tonnii. ei ainakaa paljoa alle kannata antaa.
Mitä nappeja oikein napostelet kun noin sekaisin olet ???
- kallista.,.
AudiMann kirjoitti:
Mitä nappeja oikein napostelet kun noin sekaisin olet ???
Ruosteetonta (=päällepäin ainakin), ehjäkoneista ja noin vähän ajettua E10-corollaa ei saa alle kahden tonnin vieläkään. Jos saa, niin mätä paska on kyseessä. Nuo ei kuitenkaan ruostu enää läheskään edeltäjiensä malliin. 1,6 koneisten ruosteettomien hinnat alkaa 2500 eurosta. Itse kyllä en enää noin paljon maksaisi kummastakaan, mutta ei aikansa luotettavinta autoa halvalla saa. 2000 ekeä nettiauton normihinta tuollaisille, ja enemmänkin ajettuja 1,6-litraisia näkyy olevan jopa yli 4000 eurolla.
- ;)O
kallista.,. kirjoitti:
Ruosteetonta (=päällepäin ainakin), ehjäkoneista ja noin vähän ajettua E10-corollaa ei saa alle kahden tonnin vieläkään. Jos saa, niin mätä paska on kyseessä. Nuo ei kuitenkaan ruostu enää läheskään edeltäjiensä malliin. 1,6 koneisten ruosteettomien hinnat alkaa 2500 eurosta. Itse kyllä en enää noin paljon maksaisi kummastakaan, mutta ei aikansa luotettavinta autoa halvalla saa. 2000 ekeä nettiauton normihinta tuollaisille, ja enemmänkin ajettuja 1,6-litraisia näkyy olevan jopa yli 4000 eurolla.
Halvatun HULLU tuollaisesta kotterosta 4000€ maksaa !!!! ?????
- Juippander
Romuttamolla tietävät.
- Autoa arvioinut
Autoarvio.fistä saa tietää muistaakseni vitosella auton keskihinnan...
- ??????
Mistä näitä helvetin viiripäitä sikiää.
- nettiautoon
tai muihin vastaaviin autonmyynti ilmoitus paikkoihin ja tee tarkka haku vastaavista autoista niin näet mitä muut yrittävät saada autostaan. Jos haku ei tuota tulosta niin laajenna ensiksi kilometrihaitaria molempiin suuntiin ja sitten vuosimallia. Itse katsoin niin hinta jää noin reiluun 1500€ kun liike myy kalliimmalla ja siinä saa kuluttajasuojan kaupan päälle. Pyytää voi mitä vaan mutta ostajan halusta riippuu se rahan saaminen.
http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=50482788&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=50482788@posted_by=@tb=tmp_find_agent- Toyomän
Maksan 5500€ jos myyt tankki täynnä bensaa.
- Antero Urban
Toyomän kirjoitti:
Maksan 5500€ jos myyt tankki täynnä bensaa.
6000€ tarjottu.
- Toyomän
Antero Urban kirjoitti:
6000€ tarjottu.
H..tti 6100€ ja kaks kartsaa tupakkia.
- Aleksanteri Ryttylä
Toyomän kirjoitti:
H..tti 6100€ ja kaks kartsaa tupakkia.
V..ttu 6500€ ja kaupanpäälle Hilma 58V.
- Toyotero
Aleksanteri Ryttylä kirjoitti:
V..ttu 6500€ ja kaupanpäälle Hilma 58V.
7000€ ja Antero.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762185Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744