täti on siirrettty tänään ruumishuoneelle. hirveää aikaa ollut nämä 3 ensimmäistä päivää, mutta olen kuitenki elossa. siitä olen kiitollinen. en nukkunut viime yönä juuri lainkaa kun loman jälkeen vielä tuleva 6 päiväinen työviikko oli edessä täydessä pituudessaan. o, ensimmäinen työpäivä on sitten mennyt ja olen siitä onnellinen, sain muuta ajateltavaa. työni on ihmisten parissa olemista. ihanaa, tälläiselle miehettömälle se on mitä parhainta työtä tämän tädin menettämisen jälkeeen. hirveää oli illalla laittaa nukkumaan kun minä tietenki muistelin ja kuuntelin yön ääniä, mutta kyllä se uni onneksi tuli kuitenkin, kuoleman jälkeenhän olin sukulaiseni luona vierailulla ja nyt sitten olin eka yön kotonani. pärjään, olen niin päättänyt.
surullista, mutta samalla luonnollista että vanha ihminen menee pois. se tieto, kun kuulin että täti on pois tuntui kuin pala olisi liimaantunut kurkkuuni, menetyksen tunne valahti lävitseni.tuskallinen tieto, lopullisuuden tunne kuolemasta, ei täällä enään ikinä. ei koskaan. oli myrskyinen yö, lähdit pois, ei pystynyt enään sanomaan mitään, ei vaikuttanut, sillä se oli varmaa, että et enään kuunnellut meitä. olit tärkeä kuitenkin mulle. olit pieni pala elämääni. nyt loppusilaus odottaa. siunaustilaisuus, hautaanlaitto ja muistotilaisuus. siihen on 2 viikkoa aikaa.
mun
uytr
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k633734On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281658Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561042Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40899