"keskitasoa" paremmat henkilöautokuskit, kun jono ajaa motarilla nopeusrajoituksen mukaan suurin piirtein todellista nopeutta suhkot mukavalla välillä toisiinsa ja änkeette sitten sinne väliin, niin mikä on ettette voi ajaa sen liikennevirran mukana, vaan miksi pitää ruveta ajamaan sen Corollan mittarin mukaan eli alinopeutta ja kaikki takana tulevathan joutuvat ohittamaan, kun juuri ennen Corolla-tulppaa kulki niin sutjakasti...????
Kysymys teille
8
175
Vastaukset
- fgadfadfadf
vitun väli sillä on motarilla? Siinähän on toinen kaista vieressä, josta samaa vauhtia pääsee jonossa ohi. Joka tapauksessahan se sun "suht koht mukava väli" menee vituiksi kun joku sinne väliin tulee. Turhaa kitinää taas kerran...
- vitun vittu
vitunkos välii motarilla, mutta vittu kun tavallisellakin vitun tiellä vittu tehdään samoin...Vitun corolla kuskit.
- 2. corollakuski
Tekemässä minuutin mittaista raivo-ohitusta 1-2 km/h kovempaa. Mutta kaasua ei paineta ettei vaan keskikulutus nouse.
Corollakuskit ovat saitoja "minulla on oikeus ajaa vasemmalla" kuljettajia. - fgadfadfadf
vitun vittu kirjoitti:
vitunkos välii motarilla, mutta vittu kun tavallisellakin vitun tiellä vittu tehdään samoin...Vitun corolla kuskit.
aloittaja sitten puhuu motarista? Ei sanallakaan puhunut että tavallisilla teillä olisi tätä ongelmaa. Puupäät.
- warre kuski
fgadfadfadf kirjoitti:
aloittaja sitten puhuu motarista? Ei sanallakaan puhunut että tavallisilla teillä olisi tätä ongelmaa. Puupäät.
ongelma ole siellä missä Corolla kuskit liikkuukin...
- ljqWJEGHKEFJK
fgadfadfadf kirjoitti:
aika puupää, jos se pitää sinulle erikseen sanoa...vois sen nopeuden sovittaa siellä motarillakin muun liikenteen mukaan vaikka olisikin mahdollisuus vasemmalta ohittaa...Taidat olla Corolla kuski?!
- fgadfadfadf
ljqWJEGHKEFJK kirjoitti:
aika puupää, jos se pitää sinulle erikseen sanoa...vois sen nopeuden sovittaa siellä motarillakin muun liikenteen mukaan vaikka olisikin mahdollisuus vasemmalta ohittaa...Taidat olla Corolla kuski?!
Missään ei määrätä, että se nopeusrajoituksen määräämä nopeus olisi joku vitun pakollinen nopeus. Jos en halua ajaa motarilla 100 km/h, ei minun ole mikään vitun pakko ajaa siellä 100 km/h. Toki selkeästi liian hiljaa ajaminen (60-40 kmh/h) aiheuttaa jo mahdollisia vaaratilanteita.
- Artio
Otsikko kertoi ko. aiheesta niin tyhjentävästi, että en viitsinyt lukea edes aloitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734