http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2010031511302866_jp.shtml
Voihan herran pieksut rouvan jalassa! Puoli Suomea on ihastelemassa kun jotakin ulkomaalaista potkupalloilijaa rahjataan Suomeen leikattavaksi, onpas kansalla huvit ! Perskeles potkupalloilijassa joka on väsätty niinkin heikoista raaka aineista, jotta akillesjänteet rapsahtelevat poikki tasaisella nurmikentällä, ei luulisi olevan paljonkaan katseltava ja ihasteltavaa ! Minä henkilökohtaisesti suosittelisin jotta tämä Beckham siirtyisi turvallisuus syistä, pelaamaan vaikkapa TASKU BILJARDIA !
Late Lapista. Kohtuus kaikessa Ry !
KÄVITKÖS LUIMISTELEMASSA BECKHAMIA ??
9
202
Vastaukset
- Late Lapista.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010031611307483_vi.shtml
Kylläpäs näyttäisi uutiset olevan hakusessa Suomen lehdistölläkin !
Late Lapista.- Late Lapista.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2044422
Eikö Suomalaisilla pakanoilla ole muuta palvottavaa ja pokkuroitavaa? kuin joku brittiläinen potkupallon pelaaja kuivine akkoineen .
Ja vielä tämä Suomen poliisi, joka toitottaa joka käänteessä resurssi ja miehistö pulaansa, mistä se taikoi ylimääräistä paskalakki sakkia? "turvaamaan" potkupallon pelaajan ja hänen kuivan akkansa kulkua lentokentältä sairaalaan, ja ketä vastaan paskalakit turvasivat noiden turhuuksien kulkua.
Minä olen aikoinaan asunut yli 3 vuotta tuolla Turun kupeessa, ja voin vaikka vannoa jotta Turkulaiset eivät ole niin väkivaltaisia ja verenhimoisia, jotta heiltä pitää suojella edes ulkomaisia potkupalloilijoita kuivine akkoineen! Eiköhän poliisilla miehistö pulineen olisi ollut tärkeämpääkin tekemistä? kuin saatella katkennutta akillesjännettä Oravan pakkeloitavaksi, mm, Oulun mustat raiskaajat ja joukkoraiskaajatkin juoksevat vielä irti .
Late Lapista. Asiat tärkeysjärjestykseen Ry ! - Late Lapista
Late Lapista. kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2044422
Eikö Suomalaisilla pakanoilla ole muuta palvottavaa ja pokkuroitavaa? kuin joku brittiläinen potkupallon pelaaja kuivine akkoineen .
Ja vielä tämä Suomen poliisi, joka toitottaa joka käänteessä resurssi ja miehistö pulaansa, mistä se taikoi ylimääräistä paskalakki sakkia? "turvaamaan" potkupallon pelaajan ja hänen kuivan akkansa kulkua lentokentältä sairaalaan, ja ketä vastaan paskalakit turvasivat noiden turhuuksien kulkua.
Minä olen aikoinaan asunut yli 3 vuotta tuolla Turun kupeessa, ja voin vaikka vannoa jotta Turkulaiset eivät ole niin väkivaltaisia ja verenhimoisia, jotta heiltä pitää suojella edes ulkomaisia potkupalloilijoita kuivine akkoineen! Eiköhän poliisilla miehistö pulineen olisi ollut tärkeämpääkin tekemistä? kuin saatella katkennutta akillesjännettä Oravan pakkeloitavaksi, mm, Oulun mustat raiskaajat ja joukkoraiskaajatkin juoksevat vielä irti .
Late Lapista. Asiat tärkeysjärjestykseen Ry !Mopot pontikkapannuiksi ja homot Lappiin Ry Tornion osasto.
- Late Lapista.
Late Lapista kirjoitti:
Mopot pontikkapannuiksi ja homot Lappiin Ry Tornion osasto.
Helsinki on julistautunut HOMOJEN OMAKSI STADIKSI ! Vie homostelu kaverisi sinne !
Late Lapista.
- huvinsa kullakin
En katso jalkapalloa, joten BECKHAMISTA ei ole minulle viihdearvoa.
- Late Lapista.
Minä katson sillointällöin jalkapalloakin, olen jopa pelannut nuorena itsekin sitä, ja olen tullut siihen tulokseen jotta se ei ole yhden jepen peli, ei edes Beckhamin!
Late Lapista.
- ihme ja outo
Ylipäätään joukkiot jotka kerääntyvät pällistelemään jotakuta julkkua saavat minut äimistelemään ihan vitusti. Mitä kattomista tässäkin pallon potkiskelijassa oikein on taikka silikonilla tuunatussa akankäikkänässään?
Vittu että ihmiset on urpoja!- Late Lapista.
Urpoja ovat! Olen tasantarkkaan samaa mielipuolta !
Late Lapista .
- Late Lapista
täh ?? !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1505923Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2143919Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi563271Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut622312Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs32016Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi31708100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01680Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421348Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun421265Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei341242