KÄVITKÖS LUIMISTELEMASSA BECKHAMIA ??

Late Lapista.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2010031511302866_jp.shtml

Voihan herran pieksut rouvan jalassa! Puoli Suomea on ihastelemassa kun jotakin ulkomaalaista potkupalloilijaa rahjataan Suomeen leikattavaksi, onpas kansalla huvit ! Perskeles potkupalloilijassa joka on väsätty niinkin heikoista raaka aineista, jotta akillesjänteet rapsahtelevat poikki tasaisella nurmikentällä, ei luulisi olevan paljonkaan katseltava ja ihasteltavaa ! Minä henkilökohtaisesti suosittelisin jotta tämä Beckham siirtyisi turvallisuus syistä, pelaamaan vaikkapa TASKU BILJARDIA !

Late Lapista. Kohtuus kaikessa Ry !

9

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista.
      • Late Lapista.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2044422

Eikö Suomalaisilla pakanoilla ole muuta palvottavaa ja pokkuroitavaa? kuin joku brittiläinen potkupallon pelaaja kuivine akkoineen .

Ja vielä tämä Suomen poliisi, joka toitottaa joka käänteessä resurssi ja miehistö pulaansa, mistä se taikoi ylimääräistä paskalakki sakkia? "turvaamaan" potkupallon pelaajan ja hänen kuivan akkansa kulkua lentokentältä sairaalaan, ja ketä vastaan paskalakit turvasivat noiden turhuuksien kulkua.

Minä olen aikoinaan asunut yli 3 vuotta tuolla Turun kupeessa, ja voin vaikka vannoa jotta Turkulaiset eivät ole niin väkivaltaisia ja verenhimoisia, jotta heiltä pitää suojella edes ulkomaisia potkupalloilijoita kuivine akkoineen! Eiköhän poliisilla miehistö pulineen olisi ollut tärkeämpääkin tekemistä? kuin saatella katkennutta akillesjännettä Oravan pakkeloitavaksi, mm, Oulun mustat raiskaajat ja joukkoraiskaajatkin juoksevat vielä irti .

Late Lapista. Asiat tärkeysjärjestykseen Ry !

• Late Lapista
        Late Lapista. kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2044422

Eikö Suomalaisilla pakanoilla ole muuta palvottavaa ja pokkuroitavaa? kuin joku brittiläinen potkupallon pelaaja kuivine akkoineen .

Ja vielä tämä Suomen poliisi, joka toitottaa joka käänteessä resurssi ja miehistö pulaansa, mistä se taikoi ylimääräistä paskalakki sakkia? "turvaamaan" potkupallon pelaajan ja hänen kuivan akkansa kulkua lentokentältä sairaalaan, ja ketä vastaan paskalakit turvasivat noiden turhuuksien kulkua.

Minä olen aikoinaan asunut yli 3 vuotta tuolla Turun kupeessa, ja voin vaikka vannoa jotta Turkulaiset eivät ole niin väkivaltaisia ja verenhimoisia, jotta heiltä pitää suojella edes ulkomaisia potkupalloilijoita kuivine akkoineen! Eiköhän poliisilla miehistö pulineen olisi ollut tärkeämpääkin tekemistä? kuin saatella katkennutta akillesjännettä Oravan pakkeloitavaksi, mm, Oulun mustat raiskaajat ja joukkoraiskaajatkin juoksevat vielä irti .

Late Lapista. Asiat tärkeysjärjestykseen Ry !

Mopot pontikkapannuiksi ja homot Lappiin Ry Tornion osasto.

• Late Lapista.
        Late Lapista kirjoitti:

Mopot pontikkapannuiksi ja homot Lappiin Ry Tornion osasto.

Helsinki on julistautunut HOMOJEN OMAKSI STADIKSI ! Vie homostelu kaverisi sinne !

Late Lapista.

• huvinsa kullakin

En katso jalkapalloa, joten BECKHAMISTA ei ole minulle viihdearvoa.

• Late Lapista.

Minä katson sillointällöin jalkapalloakin, olen jopa pelannut nuorena itsekin sitä, ja olen tullut siihen tulokseen jotta se ei ole yhden jepen peli, ei edes Beckhamin!

Late Lapista.

• ihme ja outo

Ylipäätään joukkiot jotka kerääntyvät pällistelemään jotakuta julkkua saavat minut äimistelemään ihan vitusti. Mitä kattomista tässäkin pallon potkiskelijassa oikein on taikka silikonilla tuunatussa akankäikkänässään?

Vittu että ihmiset on urpoja!

• Late Lapista.

Urpoja ovat! Olen tasantarkkaan samaa mielipuolta !

Late Lapista .

• Late Lapista

täh ?? !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      150
      5923
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      214
      3919
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      56
      3271
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      62
      2312
    5. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      3
      2016
    6. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      3
      1708
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      0
      1680
    8. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      42
      1348
    9. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      42
      1265
    10. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      34
      1242
    Aihe