oletko onnellinen?
Missä muotoo?
Mä olen aikas onnellisessa tilanteessa , joten siks kyselen?!!
Onnellinen Lesbo?
36
855
Vastaukset
- raskasta on:(
vaikkakin mulla on ihana nainen jota rakastan.
Mut hän tekee mut onnettomaks:(
Suhde ei toimi, ei vaikka kuinka yrittäis.
Hänessä ei ole vikaa, minussa ei ole vikaa.Missä v***ssa se vika sitten on ettei tää suhde toimi?
Rakkautta riittää ja hellyyttä joka päivä, joka yö saan nukkua lämpimässä sylissä.Mutta siltikin tää ei toimi....
Mikäs se sitten sun "tilanne" peppitossu on, jos saa kysyä:)?- 14+4
ihastunut A:n....
Että onneksi olkoon vai tässä kohtaa ehkä voisi
olla osanotto paikoillaan. - taimitensemeni
14+4 kirjoitti:
olla osanotto paikoillaan.peppitossu ollu varattu nainen jo?
- 1+2
14+4 kirjoitti:
olla osanotto paikoillaan.vakka kantensa valinnu. pepil on ollu jo pitkään nainen ja toi A on kanssa varattu mitä mä tiedän. siinähän leikkivät keskenään :)
- geisha'
Ettet taidakkaan olla umpilesbo?
Vaan alitajuisesti kaipaat miehen kalua sisääsi silloin kun alkaa "panettaa" ? - tyhymää
1+2 kirjoitti:
vakka kantensa valinnu. pepil on ollu jo pitkään nainen ja toi A on kanssa varattu mitä mä tiedän. siinähän leikkivät keskenään :)
turvat tukkoon!
Mitä hemmettiä se meille kuuluu vaikka naiskentelisivat toisiaan päivät pitkät!
Taidatte olla kateellisia tai jotain?
- LaikaQ
Olen se, joka hymyilee itsekseen sateessa töihin kävellessä, kun on vaan hyvä fiilis. Vaikka elämässä on asioita, joista voisi murhetta kantaa. Mutta enemmän on kaikkea hyvää ja kivaa ja kaunista ja tasapainoista, sielun vapautta, joten miksi en olisi?
- Minunlainen
"Onnellisuus on hyvinvoinnin tila, jossa ihminen pitää elämäänsä mielekkäänä, näkee tulevaisuuden valoisana ja kokee voivansa rikastuttaa muiden elämää"
Olen siis erittäin onnellinen. Elämässäni on paljon asioita, joista voin iloita eikä vähäisin niistä ole laisinkaan elämäni rakkaus :) - Peppitossu
mikään ei ole helpoa.
Soutamista ja huopaamista.
yhtenä pvänän olen onnellinen ja nyt taas jotenkin onneton.
kummallinen tilanne.
Niille jotka tietävät paremmin tilanteeni että onko minulla naista vai ei.Voisitte päivittää tietonne taas....- Ardea_C
Kysyisin sinulta että tarkoittavatko ne tuolla A:lla minua?
Jos näin on ja olet ihastunut minuun se on minulle suuri kunnia. Näin julmetun vihattuun naiseen harva ihastuu ... - ihan ulkona
Ardea_C kirjoitti:
Kysyisin sinulta että tarkoittavatko ne tuolla A:lla minua?
Jos näin on ja olet ihastunut minuun se on minulle suuri kunnia. Näin julmetun vihattuun naiseen harva ihastuu ...tai oon pihalla, ku vihataaks sua "lesbopalstan Ardeana", vai onks tän ulkopuolellakin jotain härdelliä?
Aattelin vaan että onks joku piiri pyörimässä muualla, johon peppitossukin kuuluu josta tunnette?
Miks jonku lepakot sekoo kellotapulissa sun tähden? - Talamus
ihan ulkona kirjoitti:
tai oon pihalla, ku vihataaks sua "lesbopalstan Ardeana", vai onks tän ulkopuolellakin jotain härdelliä?
Aattelin vaan että onks joku piiri pyörimässä muualla, johon peppitossukin kuuluu josta tunnette?
Miks jonku lepakot sekoo kellotapulissa sun tähden?Hänen takia sukatkin pyörii jaloissa. Tapulilepakoista puhumattakaan.!
- Ardea_C
I am, monellakin tavalla onnellinen ja lesbo.
Tähän voisin kertoa tarinan, mutta ehkä se on liikaa koska kysymys keskittyy vain lesboon, muotoon ja tilanteeseen. No, kerron kuitenkin. Kävin eilen kampaajalla, hän oli alakuloinen ja murheellinen hetero. Oli eronnut ja yksin siis. Koska hän on hyvä tyyppi ja olemme ystäviä ajattelin jotenkin ilahduttaa häntä. Miten lesbo asiakas voi ilahduttaa heteroa alakuloista kampaajaa? Päätin antaa hänelle vapaat kädet. Hän kysyi mitä tehdään ja vastasin: sinä olet asiantuntija, tee mitä haluat. Lähdin parin tunnin kuluttua upeassa kampauksessa. Päät kääntyvät vielä tänäänkin ja puolitutut tervehtivät, siis sellaiset jotka muuten kulkevat ohi huomaamatta.
Onneen ei tarvita paljon, mutta melkein kaikki. - Liikakilot vaarana..
Ajelin yömyöhään duunista kotiin. Ajattelin matkalla, että syön voileivän, juon kaakaota ja hipsin hipihiljaa nukkumaan muruni viekkuun. Yllätys olikin ettei Muruni nukkunutkaan, vaan oli työpäivänsä päätteeksi leiponut sämpylöitä ja omenapiirakkaa. Ihan oli pakko syödä niitä ja sitten se uni katosikin.... Nyt Muru nukkuu ja minä en saa unta..... Ettäkö onnellinen vielä olisin.... Oikeesti, olen erittäin onnellinen vallitsevaan tilanteeseen. Sämpylät ja omenapiirakat eivät tee elämästäni onnellista, onnellisuus tulee välittämisestä, toisen huomioimisesta ja arvostamisesta sekä rakkaudesta. Minulla on hyvä olla ja elää rakastamani naisen kanssa. Siispä, lukeudun onnellisiin lesboihin. Eikä tämä ole mikään uusi juttu, ollaan jo "vanhoja" konkareita niin iän kuin suhteenkin puolesta. Onhan meilläkin huonot päivämme, sen jälkeen leivotaankin mokkapaloja...
- Peppitossu
Suloista ja oikeata.
Onnellisuus on niin pienestä kiinni.
Tiedoksi kaikille Lesboille, elämää on suoli24 ulkopuolellakin. Kannattaisi kokeilla joskus. elämä avartuu ;)
Ardean nutturan olisin halunnut sekoittaa...ehkä vielä joskus.
Et sinä A ole ollenkaan niin vihattu.
Sehän on hyvä vaan että herättää tunteita täällä.Siihen ei monikaan pysty. Viha ja rakkus kun kulkevat käsikädessä.Suuria tunteita. - Lesboton elämä
Peppitossu kirjoitti:
Suloista ja oikeata.
Tiedoksi kaikille Lesboille, elämää on suoli24 ulkopuolellakin. Kannattaisi kokeilla joskus. elämä avartuu ;)
Sehän on hyvä vaan että herättää tunteita täällä.Siihen ei monikaan pysty. Viha ja rakkus kun kulkevat käsikädessä.Suuria tunteita.Kerroppa miten sun elämäs on avartunut?
Mun lesboelämä ei ole avartunut, vaikka kuinka yritän sitä avartaa.
Ardealle,mä sponssaan sulle T-paidan tekstillä:Kaikki vihaavat minua,koska olen vainoharhainen:( - Ardea_C
Peppitossu kirjoitti:
Suloista ja oikeata.
Sehän on hyvä vaan että herättää tunteita täällä.Siihen ei monikaan pysty. Viha ja rakkus kun kulkevat käsikädessä.Suuria tunteita.Suloisista sanoistasi. Laitanko sulle postissa irti leikatun kiharan edesmenneestä nutturastani vai tuletko noutamaan?
- Ardea_C
Lesboton elämä kirjoitti:
Kerroppa miten sun elämäs on avartunut?
Mun lesboelämä ei ole avartunut, vaikka kuinka yritän sitä avartaa.
Ardealle,mä sponssaan sulle T-paidan tekstillä:Kaikki vihaavat minua,koska olen vainoharhainen:(Kiitos paidasta, mutta tällä palstalla voi kirjoittaa vaikka alasti joten en ole paidan tarpeessa.
- Peppitossu
Ardea_C kirjoitti:
Suloisista sanoistasi. Laitanko sulle postissa irti leikatun kiharan edesmenneestä nutturastani vai tuletko noutamaan?
tulossa!!!
Sauna, viini ja laulu. Oh boy. Mua viedään nyt! - Peppitossu
Peppitossu kirjoitti:
tulossa!!!
Sauna, viini ja laulu. Oh boy. Mua viedään nyt!se tärkein unohtui.
NAINEN!
huh - Ardea_C
Peppitossu kirjoitti:
tulossa!!!
Sauna, viini ja laulu. Oh boy. Mua viedään nyt!Lähden pilkkomaan saunapuita, panen viinipannun porisemaan ja avaan ääneni. Vielä pikaisesti täytyy hakea apteekista laastaria hänen polviensa parantelemiseen. NAINEN on tulossa juomaan viiniä mun saunaan. Tään täytyy olla unta!
- Peppitossu
Ardea_C kirjoitti:
Lähden pilkkomaan saunapuita, panen viinipannun porisemaan ja avaan ääneni. Vielä pikaisesti täytyy hakea apteekista laastaria hänen polviensa parantelemiseen. NAINEN on tulossa juomaan viiniä mun saunaan. Tään täytyy olla unta!
Teit mut just onnelliseksi A!
- Näin meillä.
vissiin jo mummoiässä?
Ei viriilit nuoret naiset leivo sämpylöitä ja piirakoita iltaöistä palaavalle kullalle.
Kyllä ne odottaa kultsia alasti sängyssä ja leipoo sitä!
Oon onnellinen koska meillä seksi sujuu ja kaikki muu arki klikkautuu yksiin siinä sivussa.
t.Nainen 24 ja sen vuorotyöläis kulta 29 - voihan peppi
Peppitossu kirjoitti:
tulossa!!!
Sauna, viini ja laulu. Oh boy. Mua viedään nyt!sun täytyy mennä Ardun luo kontaten???
Ookko sä taas nauttinut viiniä kotona? XD
Ei kannattais mennä naisen luo jo valmiiks nauttineena.Se ajaa sut pellolle ja jää saunat saunomatta ja laulut laulamatta
:( - höpöhö
voihan peppi kirjoitti:
sun täytyy mennä Ardun luo kontaten???
Ei kannattais mennä naisen luo jo valmiiks nauttineena.Se ajaa sut pellolle ja jää saunat saunomatta ja laulut laulamatta
:(Peppihän menee tietysti kosimaan .Kontaten ja povillaan.Polvet ruvella.
- Peppitossu
voihan peppi kirjoitti:
sun täytyy mennä Ardun luo kontaten???
:(toi on kyllä totta että nauttineena ei kannata mennä naisenluo.
Mutta kys kuuluukin:
Missäs sää sitten sen viinis juot muutako kotona?Musta koti on paras paikka nauttii sitä viiniä.
M' laulan serenaadin sitten ulkona jos pellolle jourun.Nääs mää osaan.Laulaa.Vaikka linnuille.Enköhän pääse sen jälkeen saunaankin.Säälipisteitä nääs... - alikersanttitar
Peppitossu kirjoitti:
toi on kyllä totta että nauttineena ei kannata mennä naisenluo.
Mutta kys kuuluukin:
Missäs sää sitten sen viinis juot muutako kotona?Musta koti on paras paikka nauttii sitä viiniä.
M' laulan serenaadin sitten ulkona jos pellolle jourun.Nääs mää osaan.Laulaa.Vaikka linnuille.Enköhän pääse sen jälkeen saunaankin.Säälipisteitä nääs...Ei kai ny säälip***ua varten tarvi kontata ja juoda itteensä pihalle!? :D
Mä tiedän kokemuksesta kyllä helpommankin keinon:)
Ja anteeks leidit toi sana säälip***u, se on aika karmee ja alentava ilmaisu meidän ihanuudesta.
Mutta musta se onkin aika alentavaa saada säälistä!!! AUTS :D ...ja ihan mitä vaan.... - Peppitossu
alikersanttitar kirjoitti:
Ei kai ny säälip***ua varten tarvi kontata ja juoda itteensä pihalle!? :D
Mä tiedän kokemuksesta kyllä helpommankin keinon:)
Ja anteeks leidit toi sana säälip***u, se on aika karmee ja alentava ilmaisu meidän ihanuudesta.
Mutta musta se onkin aika alentavaa saada säälistä!!! AUTS :D ...ja ihan mitä vaan....mistä säälip**sta sä puhut.Tuhma.
saunasta tässä puhutaan.Eikö Lesbo osaa lukee?? - alikersanttitar
Peppitossu kirjoitti:
mistä säälip**sta sä puhut.Tuhma.
saunasta tässä puhutaan.Eikö Lesbo osaa lukee??Johtunee siitä, että naisen kanssa kun olen mennyt saunaan...niin se on johtanut myös muuhunkin toimintaan kuin vain selän pesemiseen ja veden heittoon kiville..
Ei tässä kohta uskalla naisen kanssa mennä saunaan lainkaan..tai oman ainakaan. - Peppitossu
Johtunee siitä, että naisen kanssa kun olen mennyt saunaan...niin se on johtanut myös muuhunkin toimintaan kuin vain selän pesemiseen ja veden heittoon kiville..
Ei tässä kohta uskalla naisen kanssa mennä saunaan lainkaan..tai oman ainakaan.ja meen saunaan.Siis jos huolitaan.eikä laiteta ulos pellolle.
Ja mitäs tuhmaa siinä on että alkaa tekemään mieli.Saunan jälkeen nainen on kauneimmillaan.
Emmä likat oikeesti kännäile, mielestäni, sillain sivistymättömästi.Naukkailen vähän viiniä seurassa.
.Sitten kun oon yksin voin vetää kalsarit jos ei oo kukaan mun punteissa.
Onko siinä jotain pahaa? Minusta monikin täällä tekee sitä mutta ei vaan uskalla / kehtaa sitä sanoa.
Kuule alikessu.....sulla taitaa olla vähän opittavaa vielä? - alikersanttitar
Peppitossu kirjoitti:
ja meen saunaan.Siis jos huolitaan.eikä laiteta ulos pellolle.
Ja mitäs tuhmaa siinä on että alkaa tekemään mieli.Saunan jälkeen nainen on kauneimmillaan.
Emmä likat oikeesti kännäile, mielestäni, sillain sivistymättömästi.Naukkailen vähän viiniä seurassa.
.Sitten kun oon yksin voin vetää kalsarit jos ei oo kukaan mun punteissa.
Onko siinä jotain pahaa? Minusta monikin täällä tekee sitä mutta ei vaan uskalla / kehtaa sitä sanoa.
Kuule alikessu.....sulla taitaa olla vähän opittavaa vielä?...ja kuule paljon, voin selkä suorana tunnustaa:D
Prkl kun toi armeija ei kasvattanut yhtään, päinvastoin...eikä tehnyt miestä, HiH
Älä sitten pyörry sinne saunaan!
Mä meinasin kerran, kun on jotenkin huono hapen otto kyky, vai mistä se sitten johtui että alkoi pirusti huimaamaan? - Peppitossu
...ja kuule paljon, voin selkä suorana tunnustaa:D
Prkl kun toi armeija ei kasvattanut yhtään, päinvastoin...eikä tehnyt miestä, HiH
Älä sitten pyörry sinne saunaan!
Mä meinasin kerran, kun on jotenkin huono hapen otto kyky, vai mistä se sitten johtui että alkoi pirusti huimaamaan?happi on tarpeellista varsinkin jos aikoo saunassa harrasta muutakin kuin saunomista.Ja jos kessunjämiä kantava nainen, fyysisen kunnon omaava, on meinannu pyörtyä saunassa..
mä jätän sen saunan sitten sellaiseksi selänpesupaikaksi vaan.
Oisko takkahuone tai pukuhuone kuitenkin se otollinen paikka?
Vanhanaikaisesti ...sänky? - alikersanttitar
Peppitossu kirjoitti:
happi on tarpeellista varsinkin jos aikoo saunassa harrasta muutakin kuin saunomista.Ja jos kessunjämiä kantava nainen, fyysisen kunnon omaava, on meinannu pyörtyä saunassa..
mä jätän sen saunan sitten sellaiseksi selänpesupaikaksi vaan.
Oisko takkahuone tai pukuhuone kuitenkin se otollinen paikka?
Vanhanaikaisesti ...sänky?tiedäthän.Istut vierekkäin naisen kanssa kuumassa saunassa.Käsivarsi koskettaa toista, kuuma iho liimautuu toiseen kiinni.Posket punoittaa ja "vahingossa" näet kuinka pisarat noroilee soliskuopista alas....
Metsässä täyspakkaus päällä ja rynkky kädessä happi kulkee, mutta saunassa naisen kanssa ei...hu huimaa vaan. - Peppitossu
tiedäthän.Istut vierekkäin naisen kanssa kuumassa saunassa.Käsivarsi koskettaa toista, kuuma iho liimautuu toiseen kiinni.Posket punoittaa ja "vahingossa" näet kuinka pisarat noroilee soliskuopista alas....
Metsässä täyspakkaus päällä ja rynkky kädessä happi kulkee, mutta saunassa naisen kanssa ei...hu huimaa vaan.suorastaan vaivaannuttavaa.
Töissä naisten kanssa saunassa.tai siis onhan sulla kolleegoita?onko siis KAIKKI naissotilaat lesboja???
totta vai ei?
nyt kaikki Suomen lesboakat ootta kuumana sun komenttia hej!!!!!
huhhuh - alikersanttitar
Peppitossu kirjoitti:
suorastaan vaivaannuttavaa.
Töissä naisten kanssa saunassa.tai siis onhan sulla kolleegoita?onko siis KAIKKI naissotilaat lesboja???
totta vai ei?
nyt kaikki Suomen lesboakat ootta kuumana sun komenttia hej!!!!!
huhhuhSiiviilissä!!!
Ei ei, ei armeijassa tälläistä tapahdu!
Sinä oot nyt tuhma;) - Peppitossu
Siiviilissä!!!
Ei ei, ei armeijassa tälläistä tapahdu!
Sinä oot nyt tuhma;)thats me ;)
notinoti..
nyt me ainakin ollan annettu lesboillemme miettimistä?
to be or not to be?
tää olimukavaa kessu.
nyt mä suunnistan sinne saunaan..
ja ne koordinaatit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760