exät

xxx88hx

Hyväksyttekö exän yhteydenotot kun ollaan esim me olemme olleet naimisissa kohta vuoden ja exä poissa kuvioista 2vuotta ja hän haluaa välillä nostaa päättään, vaikka ei ole mitään syytä, ei yhteisiä lapsia tms.

???

Mikä on kun ei tajua, että meillä on yhteinen elämä johon häntä ei kaivata??

5

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhghggfhgfh

näitä ns. riesoja ja kyylääjiä löytyy! On kyllä hassua kun yleensä ex:n yhteydenotot kiihtyvät siinä vaiheessa, jos satut tapaamaan uuden kumppanin? Yhden suhteen alun jo onnistui ex pilaamaan ja nyt onkin sitten salattu kaikki mikä suinkin on mahdollista, ettei kyylääjä pysy perässä. Prkl! Joillakin tuntuu olevan vaikea tajuta sitä, ettei eletä enää yhteistä elämää.

• ............

Siis onko kysymyksessä se että exä häiriköi vai se että hän kyselee kuulumisia?

Mulla on ainakin monta exää joiden kanssa ollaan esim. facebook kavereita ja jotenkin ihan kiva nähdä että millainen nainen hänellä nykyisin on ja vaihtaa kuulumisia. Miksi siis ei voi olla pelkkä kaveri? Tietty silloin pitää luottaa toiseen ettei tunteita enää ole.

• tutututututut

ja lämmin leipä. Kuka nyt haluaa olla kaveri, jos on esimerkiksi se jätetty puolisko? Ensin jätetään ja sitten halutaan kuitenkin olla tekemisissä? Haloo! Siitä tulee vain tunne, että toinen pitää sinua niin kuin säälistä kaverina ja pyrkii keräämään itselleen "armeijaa" ex kumppaneista. Eteenkin tuntuu olevan naisilla yleinen olettamus juuri tämä. Niin ja sitten on vielä niitä jotka haluaa yhä edelleen olla puuttumassa elämääsi! HUH Huh! Utelevat ja kyselevät kaikenlaista ja iskevät heti kun uusi suhde on alkamassa! Kyllä se on aina kaukainen kaveri jos ex:ksi muuttuu. Ei tunteet tietenkään hetkessä katoa, mutta ei se tarkoita,että kaverina pitäisi silloin olla. Tuntuu monille vain olevan liian vaikea tajuta tätä.

• näitä riittää

oli samanlaista. Mieheni ex oli itse pettänyt miestäni ja halusi erota (heillä ei lapsia). Kun minä ilmestyin kuvioihin, alkoi soittelu miehelleni. Milloin oli nuha tulossa ja miehen piti kaapista ottaa vicky-voidetta ja viedä exälle, milloin taas heidän piti keskustella vanhoja asioita läpi jne. jne. Exällä oli pari koiraa, jotka hän myi miehelleni erotessaan. Yht`äkkiä koirista tulikin hirmu rakkaita exälle ja hänen piti päästä lenkittämään niitä aina välillä. Erään koiralenkin jälkeen exä tuli avaimillaan miehen kotiin (minä olin siellä myös), istui tunnin eteisessä ulkovaatteet päällä ja vaati miestäni keskustelemaan erosta ja heidän tulevaisuudestaan. Minä istuin olohuoneessa vieraamme kanssa ja mieheni juoksi edestakaisin minun ja exänsä väliä. Ei siinä voinut muuta kuin nauraa miehelleni, joka ei uskaltanut/kehdannut sanoa exälleen mitään ja myöskin exälle.

Vuoden kuluttua, esikoistamme odottaessani, nainen soitti taas ja halusi lenkittää koiriamme, minä sanoin ei. Siitähän nousi kova mekkala ja exä päivitteli miten kamala ja tunteeton ihminen olinkaan. Hän sanoi, että onneksi hänellä ja miehelläni ei ole lapsia, minä varmaan estäisin nekin tapaamiset, siihen minä, että onneksi ei teillä olekaan, mutta meille on juuri tulossa ja se auttoi. Siihen loppuivat jatkuvat soittelut. Lopulta nainen muutti pois kaupungista, emmekä ole enää hänestä kuulleet.

• paskatxx

haha, hyvä tarina. siis mulla tämä muija 7kk heidän eron jälkeen pyysi mm. laittamaan lamppua kattoon, sitten myöhemmin uteli meidän hääpaikat ym. tosin ennen sitä se sanoi ettemme me voi mennä naimisiin jne jne, koska olimme hänen mielestään tunteneet liian vähän aikaa. Nyt hän sitten kysyi voisiko tavata mieheni ja haastatella häntä johonkin koulu/työasiaan. Minä sanoin etten ikinä tuota hyväksy, koska jos hänelle ystävälisenä sanoisi kyllä, niin se soittelisi sittenkin kun meillä on lapset syntyneet. Mieheni vastasi ettei halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, mutta hänen tuntui olevan vaikea tajuta tuota. Inhoan sitä ihmistä. Haluaisin tuosta inhosta eroon päästä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      87
      3853
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2401
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      72
      2383
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2282
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      37
      2029
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      78
      1620
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1517
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1081
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1077
    10. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      6
      994
    Aihe