Ensimmäinen kertanne

Linnuton Puu

Itse en ole vielä tätä kokenut,joten olisi kiva kuulla millainen teidän oli?
Jännittikö,pelottiko vai olitko niin humalassa ettei mitään jäänyt muistiin?

15

2949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukru

Siis naisen vai miehen kanssa?

En ole ollut humalassa ensimmäisellä kerralla naisen kanssa. Voin sanoa että kaikki menevät omalla painollaan, eikä kannatta hermoilla liikoja. Mutta ei kannata hätääntyä kun/jos ei pysty itse nauttimaan tai antamaan toiselle nautintoa heti ensimmäisestä kerrasta. Opettelemalla toisen vartalon salat niin on matkalla nautintoon.

Itse oman ensimmäisen tyttöystäväni kanssa harrastimme kiihkeinä seksiä (molemmat kokemattomia), mutta kumpikaan ei lauennut - joten lopuksi masturboimme toisen seuratessa vierestä.

• Joku vaan

Juu meidän ensimmäinen kerta :D Hah, se oli kyllä näin jälkeenpäin ajateltuna aika naurettavaa :D Kumpikaan ei ollut tehnyt mitään kenenkään kanssa aikaisemmin.. Se alko sellasesta koskettelusta ja sitte multa meinas jäädä huomaamatta, että toinen tulikin jo.. Se ei ollu kyllä mitenkään sellasta ku oli kuvitellu, ei kovin kiihkeetä... :D Kyllä fiilis oli mukana, mutta taidot ei :D Nyt muutaman vuoden jälkeen seksi on NIIN paljon parempaa! :D Mutta opettelusta se alkaa.. Toiset osaa heti, minä en.. :D

• näin on ja on näin

luulet vaan, kun toinen halus lopettaa pelleilyn ''tulemalla jo''.

• Hehee
        näin on ja on näin kirjoitti:

luulet vaan, kun toinen halus lopettaa pelleilyn ''tulemalla jo''.

sama kävi mielessä!

Koska ite oon tehnyt niin!

• Leeranpaikka

seksin harjoittamista kirjoista ja netistä. Mutta vaikka kumpikin tosissaan yritimme emme "tulleet" kumpikaan. Paikat seisoivat kyll klitat kovina, mutta eivät "tulleet". Huipentuma puuttui.
      Siitä jatkoimme masturboiden itseämme katsellen toisiamme haarat levällään.
      Se oli samalla niin kiihoittavaa katseltavaa, että vähän aikaa masturboituamme "tulimme" kumpikin.Hieman eri aikaan, mutta laukeaminen oli tosi voimakas.

• narikkalappu

"Eka kerta" ei mun mielestä tarkoita sitä että "tulee" kun on naisen kanssa.
        Kyllä ekaks kerraks lasketaan "saamaton" ja vähemmän hohdokas ensimmäinen kokemus naisen kanssa.

Itellä eka kerta oli pettymys.Eikä sen suhteen etten saanut orkkua, vaan sen tähden että nainen olikin sängyssä kaikkee muuta kun oletin olevan.Siis kun tuntu olevan kiihkee ja tulinen, mutta sängyssä makas ku "lahna" ja odotti mun tekevän "ihmeitä":(

• Puuton lintu

Rentoutuminen yhdessä porealtaassa.Pientä koskettelua ja hellää suutelua.Pari lasia kuohuvaa ja lakanoiden väliin.
      Ei kiirettä itse asiaan.Vartaloiden yhteen kietoutumista ja kumpikin vuorotellen toistensa päällä suutelemalla tutkimassa toisen kehoa.
      Kun toinen hyväilee toista, hän katsoo silmiin ja tarkkailee ilmeistä mikä tuntuu hyvälle.Kuunnellaan, katsellaan ja nautitaan.Lukemalla toisen eleitä ja ääniä, toistetaan niitä jotka aiheuttaa suurta nautintoa.Lopputuloksena kaunis orgasmi:)

• .lskdlsdk

oma ensimmäinen kertani oli lähinnä sitä että se oli toiselle eka kerta. koska itse olin itsevarma ja tiesin mitä tehdä (jostain syystä näin vaikka olikin eka kerta), mutta toinen oli ihan ymmällään ja se menikin lähinnä toisen tyydyttämiseksi. mutta ihanaa sekin oli.

• ååqu

jännitti!
      Istuin ammeessakin ikuisuuden likoomassa ihanan tuoksuisessa kylpyvaahdossa, että tuoksuisin varmasti *sieltäkin* hyvältä.
      Sitten kun hän saapui, olin kaikkialta ryppyinen ku sata vuotias mummo:(

Itse H-hetki oli kuitenkin ihana.Hän oli hyvin hellä ja sensuelli.Hän on edelleenkin...*katsoo kultaansa, joka häärää iltapalaa keittiössä*. Rakastan

• Poker-face

Eka kertaani edelsi "harjoituskerta" saman tytön kans 2 vuotta aikaisemmin. Pitkäaikaisesta yrityksestä oli siis kyse. Vieläkin naurattaa kauhee sähellys ja säikähdys siitä. Alkoholi ei parantanut tilannetta.

Varsinainen eka kerta alkoi hyvin, loppui yhtä hassusti. Juotiin ittemme ympäri känniin, parannettiin maailmaa. Molemmilla oli just ehkä kamalimmat elämänkriisit käynnissä ja parhaasta ystävästä saa silloin tukea. Pelattiin loppuyöstä pullonpyöritystä ja en ikinä-leikkiä. Parasta illassa oli se odotus, kuumaakin kuumemmat suudelmat ja halu, ei niinkään se, mitä tapahtui makuuhuoneessa hieman myöhemmin. Mutta naurua riitti!

• BiN75

onni tavata naisen jolla oli hieman kokemusta ennestään mutta minä olin täysin kokematon.7h ihanaa esileikkiä kaikessa rauhassa toisiimme tutustuen...paljon jännitystä,halua,ujoutta,naurua,flirttiä...oli todella satumaista kokea kaiken ja en ikinä unohda sen hetken!Alusta loppuun en kadu yhtään mitään.Olen bi ja hänkin oli bi,seurusteltiin vakavasti 8kk.

• Teenage SummerLove

Me oltiin mun ystävän kans meidän mökillä kuustoista vuotiaina.Me oltiin kumpikin kesätöissä siinä lähellä olevalla paikkakunnalla ja siellä oltiin ystävystytty, mä ainakin myös syvästi ihastunut toiseen tyttöön ekaa kertaa.Siitä on nyt viis kesää aikaa,huoh.
      Niin, pyysin sen mökille uimaan töiden jälkeen ja yöksi myös.Mun vanhemmat oli viikot duunissa kaupungissa ja seuraavana päivänä niiden piti tulla joskus iltapäivällä.

Meillä oli tosi hauskaa ja illalla poltettiin takkaa ja juteltiin syntyjä syviä.Nukkumaan mentiin parivuoteeseen ja kikateltiin peittojen alla niinku teinit nyt voi:)
      Sitten se tyttö suuteli ja mä vastasin.Riisuttiin toisemme alasti ja kosketeltiin toisiamme.Molemmat oltiin todella "märkiä" ja mulla ainakin oli lähellä tulla.
      Sitten nukahdettiin ja seuraavaksi heräsin kolahdukseen toisessa huoneessa.Meidän peitto oli mytyssä jalkopäässä, olihan yöllä helteestä johtuen kuuma ja muutenkin kuuma oli tullut:) Nukuttiin niin lähellä että melkein "lusikassa".

Menin katsomaan mikä kolahti, niin se oli mun mutsi keittiössä!Päivä oli jo pitkällä ja me oltiin nukuttu sikeesti yli puolen päivän.
      Faija ja muut tuli siinä kans sisälle.Vähän äkkii pukee ja herättämään mun ystävän.Kun sit mentiin ni muut oli pihalla ja mutsi edelleen keittiössä, me oltiin menossa ystävän kans uimaan.
      Aattelin että kukaan käynyt makkarissa jossa nukuttiin ilkosen alasti kimpassa ystäväni kans.Mut ku mentiin mutsin ohi se osoitti itseään ja teki liikkeen sormilla huuliin kuin "sulkisi vetoketjun".Eli tarkoitti että pysyy sen takana mitä näki! Se oli tosi kiusallista, mut helpotti että mutsi piti asian omana tietonaan, eikä kysellyt mitään.

Missähän se tyttö mahtaa tänä päivänä olla?
      Sen kesän jälkeen yhteydenpito jäi ja elämä kuljetti liian kovaa ottaakseen enää myöhemmin yhteyttä.
      Jos hän lukee tätä ja tunnisti itsensä...ottaa vaan yhteyttä!Haluaisin kuulla susta:)
      Mun nimen tiiät ja löydät numerotiedustelusta numeron.

ps.Nykypäivänä oon ihan avoimesti lesbo ja seurustelen

• haaveilija45645645

Aivan ihana tarina, teenage summer love

• Teenage Summerlove
        haaveilija45645645 kirjoitti:

Aivan ihana tarina, teenage summer love

Jos olisi lahjoja kirjoittaa, saisi tuosta mun ihastumisesta ja ekasta kerrasta kerrassaan ihanan kesänovellin jota voisikin riippumatossa lukea aurinkoisena kesäpäivänä:)
        Siihen liittyy niin paljon kihelmöivää ihastusta kesätyöpaikalla, katseiden vaihtoa ja ujostelua puolin jos toisin.
        Muistan vieläkin kuinka jännitti mennä vieraaseen paikkaan töihin, vieraiden ihmisten kanssa.Kyse oli ulkotöistä ja huristelin mopolla paikalle hieman myöhässä(ekana päivänä tietenkin:)
        Tän tytön huomasin heti kun karautin pihalle ja sekin jäi katsomaan tulijaa.Sain vielä aikaseksi kunnon pöllyn kun aurinko paahtanut hiekkapihan kuivaks.Että kyllä kaikki huomas meikän saapumisen:)Kyllä se oli siinä se ihastus!
        Sen musta lyhyt tukka ja mustat aurinkolasit, joita se sitten pyyhki maastokuvioisten shortsien lahkeeseen...Hymyili kyllä ihanasti ja heilautti kättään ennenku hävis töihin.

Siitä se lähti ja kesti koko kesän se meidän romantiikka.

Tosiaan olisi kiva tavata se tyttö vuosien jälkeen, mutta tuskin häntä tätä kautta tavoitan:(

• haaveilija4545645
        Teenage Summerlove kirjoitti:

Jos olisi lahjoja kirjoittaa, saisi tuosta mun ihastumisesta ja ekasta kerrasta kerrassaan ihanan kesänovellin jota voisikin riippumatossa lukea aurinkoisena kesäpäivänä:)
        Siihen liittyy niin paljon kihelmöivää ihastusta kesätyöpaikalla, katseiden vaihtoa ja ujostelua puolin jos toisin.
        Muistan vieläkin kuinka jännitti mennä vieraaseen paikkaan töihin, vieraiden ihmisten kanssa.Kyse oli ulkotöistä ja huristelin mopolla paikalle hieman myöhässä(ekana päivänä tietenkin:)
        Tän tytön huomasin heti kun karautin pihalle ja sekin jäi katsomaan tulijaa.Sain vielä aikaseksi kunnon pöllyn kun aurinko paahtanut hiekkapihan kuivaks.Että kyllä kaikki huomas meikän saapumisen:)Kyllä se oli siinä se ihastus!
        Sen musta lyhyt tukka ja mustat aurinkolasit, joita se sitten pyyhki maastokuvioisten shortsien lahkeeseen...Hymyili kyllä ihanasti ja heilautti kättään ennenku hävis töihin.

Siitä se lähti ja kesti koko kesän se meidän romantiikka.

Tosiaan olisi kiva tavata se tyttö vuosien jälkeen, mutta tuskin häntä tätä kautta tavoitan:(

Kyllähän sä ihan hyvin kirjoitat :) Voi mä ainakin lukisin sun koko tarinan ihan onnessa :)
        Kai sä sen tytön nimen tiedät! Eti se facebookista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2232
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2173
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      42
      2053
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      51
      1427
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      60
      855
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      771
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      743
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      734
    Aihe