kieltää teiden suolauksen 2012 kaikissa EU maissa.Koskisi kaikkia tieosuuksia ja kaupungien katuja.Vai onko juttu vain perätöntä huhua.
Onko totta että EU
3
588
Vastaukset
- Rekikeli
Jostakin direktiiviehdotuksesta on taas väärin ymmärtämällä tehty raflaava huhu. Tuskin toteutuu, vaikka kyllähän tuollainen kielto olisi hieno juttu. Tänä talvenakaan suolaa ei ole paljon levitelty ja silti tai ehkä siksi liikenneturvallisuus on ollut parempi kuin 60 vuoteen.
- ,,,,....
Tulee se suolankäyttökielto. Samalla kielletään sen natriumkloridin kotikäyttö myös ruoanvalmistuksessa, se kun nostaa verenpainetta.
- osaa direktiivistä
vääntää kyllä asian päälaelleen ja ennen kaikkea kustannuksia lisäävästi. Pelkään pahinta että suola korvataan kalliimmalla ja vaarallisemmalla myrkyllä ja mediassa politikoit valittavat että EU direktiivi käskee niin vaikka itse ja byrokraatit ovat kirjoittaneet oman versionsa siitä Suomen lakiin. Lainaus Wikistä "Direktiivi on Euroopan unionin jäsenvaltioille tarkoitettu lainsäädäntöohje. Se ei suoraan muuta jäsenvaltion lainsäädäntöä, vaan antaa kansalliselle lainsäätäjälle (Suomessa eduskunnalle) toimintaohjeita. Lainsäätäjän velvollisuus on toteuttaa direktiivin sisältö maansa lainsäädännössä, mutta kussakin jäsenvaltiossa voidaan valita toteuttamisen muoto ja keinot. Jos valtion lainsäädäntö ennestään täyttää direktiivin vaatimukset, mitään lainsäädäntötoimia ei tarvita."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392085Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708