olen hullu olen HULLU !

hullusairas

auttakaa :'(
Mihin mä voin soittaa. Oon kuullu useita kertoja, et oon sairas ja riippuvainen.

Tiedättehän te ikuisen kliseen teinisuhde joska ei kestä. Luvataan kuut taivaalta, suunnitellaan elämää ja ollaan todella rakastuneita.
Mulla oli sellainen..ehei emme olleet 20 vuotiaita lähen aikuisia.
Olimme 14 vuotiaita. Seurustelimme 16 vuotiaiksi ja siitä on kulunut nyt 3 vuotta kun erosimme.
Erottuamme unohdin sinut "jäädytin sydämeni" (sen voi tehdä ja se oli pelottavaa :s ) En saanu kyyneltäkään tulemaan lähes vuoteen. Olin ihan kivikova.

Nyt kolmen vuoden jälkeen kuulin sen meidän laulun ja voi hyvänen aika mikä ahdistus mut taas valtas :/
Mä kaipaan sua!

ja nyt joku kertoo mulle mihin meen tutkituttaa pääni ? kaikki sanovat, että oon sairas, hullu hullu hullu :/

5

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullualoittaja

pakko kirjottaa vielä, että minulla ei ole KETÄÄN jolle voisin kertoa tunteistani tai siitä, etten ole päässyt hänestä yli. Ei yhtään ystävää, joka ei heti vain sanoisi, että olen hullu. Kukaan ei kuuntele tällaisissa asioissa. Enkä ikinä koskaan voisi enää paljastaa kellekkään, että tunteita on vielä.
      Paitsi jollekki joka ossaa auttaa :( lääkäri, psykoterapeutti

• muistot muistoina!!

Se on se ensirakkaus, joka onnekkailla seuraa koko läpi elämän! Opi vain elämään sen kanssa!
        Säilö se sinne sydämmesi sopukoihin ja ole onnellinen, että olet sellaisen kokenut...kaikille ei sitäkään onnea suoda! Nyt on aika mennä eteenpäin ja ootella uutta rakkautta!
        Minulla kaihersi ensirakkaus vuosikymmenen ja kun viimein tapasimme uudestaan kolmekymppisinä, se olikin tosi pettymys! Suudelmat ei tuntuneetkaan enään miltään hänen kanssaan ja muutenkin hän oli muuttunut nuoresta ihanasta,vanhaksi! :( Pettymys oli suuri ja ikävä tuli oman kumppanin kainaloon, jota olin väheksynyt nuoruuden rakkauteni vuoksi!
        Sinäkin elät vain muistoissasi ja pidäkkin se siellä! Todellisuus on aivan muuta, kuin muistot!
        Et tarvitse mitään psykiatria, etkä lääkkeitä!
        Kunnon potkun vain takamukseesi ja se tulee tässä:POKS!
        Alahan elää elämääsi ja unohda haikailusi...muistelet vain sitä joskus ja se on siinä! :)

• ,.-.,--,.

mulla meni noin 3 vuotta ennenkuin hankin seuraavan poikaystäväni. sinua ahdistaa, koska et ole käsitellyt tunteitasi. ehkä nyt olisi aika tehdä se? oletko koittanut puhua ystävillesi tästä? et voi tietää miten he reagoivat jos et ole koskaan jutellut syvällisesti heidän kanssaan. ja entä sitten jos heidän mielestä se on omituista? he ovat ystäviäsi, ei sinun tarvitse aina esittää täydellistä heidän edessään...

• oppeliini

On täydellisen turhauttavaa hakata päätään seinää yhden historiaan vaipuneen "rakastumisen" takia.

Sinä tapasit kivan ihmisen jonka kanssa teillä oli hauskaa, ajatukset kulki samaa latua. Hän ei suinkaan ole ainoa ilminen maanpäällä joka ajattelee samoin kuin sinä. Laajenna ystäväpiiriäsi ja ala tekemään asioita muiden kanssa. Vaikka et olisikaan himourheilija, mene vain lenkeille muiden mukaan. Osallistu! Käy konserteissa (kirkko-, koulusi-, missä tahaansa) ole aidosti kiinnostunut muista. Mikään ei ole niin vastenmielistä kuin luotaan tyontävät ihmiset.

Saat tutustua paljon muihinkin ihmisiin ja tulet huomaamaan että suurin osa ihmisistä on todella kivoja. Oh, älä ole ikärasisti! muuten monet ovet sulkeutuvat, vanhemmillakin on paljon sinulle opetettavaa!

• hullualoittaja

hmm niin kai ;s
        Ystäväksi kun en heitä itsekään nimittäisi.
        Ero oli juuri sellainen kun pikkulapsilta voi kuvitella, että jakautuu isompi porukka kahteen porukkaan ja puolet puolia vastaan. Riita tietenkin, koska oltiin nii pieniä eikä osattu käsitellä asioita.

Se on kyl kans ihan totta, etten oo käsitelly asiaa. Vaikeinta on se, että hänellä ei ole sen jälkeen ollut ketään ja välillä hän antaa taas toivoa (joka on luultavasti omaa kuvitteluani) tulevasta. Yhden yönkin olen hänen kanssaan sen jälkeen viettänyt ja parina iltana kaksivuotta sitten "yritimme" uudelleen, mutta se jäi kännityhmäilyyn ja siihen, ettei sitten huvittanut. Tasaisin väli ajoin hän antaa kuulua itsestään.

Vaikeuttaa sekin että hän ei ole todellakaan mikään pleijeri vaan tosi kiltti ja kohtelias ja ääh :/ minä tein väärin..Sekin on vaikea antaa itelle anteeksi, että väärin häntä kohtelin :s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2222
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2163
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      33
      2016
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1406
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1356
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      822
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      761
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      743
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      734
    Aihe