Miten saa pepun kiinteäksi ja hyvän muotoiseksi? Olen 22-vuotias nuori nainen, tosi liikkuvainen, salilla tosin en käy kun ei ole oikein rahaa maksella sitä... Pituutta on 178cm ja painan 62kg, pitkä ja hoikka siis luonnostaan. Olen muuten tiukassa kunnossa, mutta peppu on ongelmani. :D En tiedä, kun jännitän pakaralihaksiani niin iho näyttää TODELLA pahalta, selluiselta ja löllöltä. Selluliitintapainen ilmaantui joitain vuosia sitten kun aloitin e-pillerit, syyttelen siis ainakin vähän niitä.. :D
Millaista liikuntaa kannattaa harrastaa että peppu kiinteytyisi ja lihaksiin tulisi muotoa? Syön terveellisesti ja juon paljon vettä, mutta herkuteltua tulee pieninä annoksina vähän turhan usein. Olen yrittänyt jumpata pepun seutua kotona ihan itsekseni, mutta ei sillä ole oikein mitään vaikutusta ollut, vielä ainakaan.. Saakohan hormoneista johtuvaa (onko sellasta olemassakaan :D) selluliittia edes lieventymään, varmaan perintötekijöilläkin on osuutensa nyt, äidillä oli jo nuorena ihan sama ongelma..
Kaikista vinkeistä kiitos :)
löysät pois pepusta!
1
278
Vastaukset
- -nenne-
Body pump on omalla kohdallani auttanut! Pepusta tuli pyöreä ja kiinteä! Siitä selluliitista sen verran että itselläni se väheni huomattavasti kun lopetin pillerit, eli sillä voi olla merkitystä. (tosin pepun seudulla sitä on mulla ollut aina, varsinkin jännittäessä).
Body pump tunnit voi olla aikas hintavia mutta esim turussa on tutola niminen keskus jossa puoli vuotta ohjattuja tunteja on noin 70 euroa, ja siellä on bodypumpin tapaista mutta eri nimellä. Itse käyn motivuksessa joka maksaa vuosikortilla noin 42 euroa kuukaudessa ohjatuille tunneille(aleaikoina). Jos oikeen tarkkaan laskee niin sehän tekee 10,50 euroa viikossa,ja sen verran rahaa tuhlaa helposi johonkin muuhun. Eli omasta mielestäni ihan kohtuu halpa hinta jos käy useasti viikossa. Suosittelen kuitenkin ensin kokeilemaan ettet osta vuosikorttia ja kyllästyt sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772578On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512570Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682513Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732422Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl391947Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051769Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve111277Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko271267Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411065Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71064