Urho Kekkosen teveiset

UUKOOKOO

Koittamus kaikille Suomen kansalaisille. Olen Urho Kekkonen ja kuolin joskus. Näin ylösnousin ja olen olemassa edelleen. Tuon teille terveisen tuonpuoleisesta, avaruudesta nimeltä hinduavaruus. Olen siis noussut hindujen joukkohon, sillä pyhyyteni oli suuri eläessäni. On tämä nirvanan kaltainen olevaisuus josta kanavoin, kehoni on mukanani enkä henkiolento ole. Olen minä täältä näkevä maailman luomisen, kuten lueskentelisin Kalevaa keskinimeni mukaisesti.

Miksi siis päätin kanavoida? Minuun otti yhteyttä kanavani ja ajatteli kokeilla, mikäli Kekkonen olisi langoilla ja olinhan minä. Olen minä suuri soturi ollut Suomessa ja pyhänä ja vanhoina sieluina näen keskimäärin koko kansan. Tänne pohjolan helvetiin leiskumaan liekkin valtameriin asetuimme ammoisina aikoina asumaan ja kehräämään lankaa. Langan kehrääminen on edennyt kännyköiden tuottamiseen ja pyhään vaellukseen ulkomaailmaan. Avaruuteen emme vielä ole päässeet, sitä suren syvästi. Kaatui Venäjän kanssa tehty yhteistyö, minkä minä elämässäni näin suurena asiana pienoiselle ja pikkuruiselle Suomelle. Nyt on Euroopan unioni ja uudet sävelet.

Mitä minä sitten voin teille kertoa. Kuoleminen ei ole pahasta, se on vain siirtymä uuteen avaruuteen. Uuteen ja yleensä parempaan. Vaikka taivasta ja helvettiä ei ole olemassa, on olemassa moni muu avaruus joihin voi ylösnousta mestariudesta tai noviisin polulta ihmisyydestä. Vihreät aatteet näin suurena ja näen edelleen, näen maapallon saastuvan kiihtyvällä tahdilla kaiken globalisoituessa ja helmeillessä pyhyyden rajamaiden väärällä puolella. Olen minä omalla mahdillani vielä vähän voiva vaikuttaa kohtaloiden tiettyjen sielujen, mutta muutoin on mahtini ohuempi kuin Suomen johdossa.

Suomen sodan minä näin ja koin omalla kehollani. Sodassa en tantereella tainnut suuria tehdä, tein suurempaa sota-ajan jälkehen. Sodan muistan vielä ohuesti ja hyvin ohuesti, sillä muistini elämästä on enenevässä määrin oheneva. Ymmärrän täältä hindumaailman puolelta elämää uutta, seksiä ja himoa. Ymmärrän myös ylpeyttä, rohkeutta ja riutumista. Meillä ei täällä sotia ole, on tämä kuin saari keskellä valtamertä, yksinäinen ja rauhaisa. On meidän elo kuitenkin merkittävästi vähemmän rauhaisaa, sillä hindujumalat pitävät huolet omistansa. On tämä minulle taivaan korvike, sillä nirvanaksi tämän lasken. Pääsen täältä näkemään ihmiskunnan elämää kuten televisiosta, mutten sitä enempäänsä katso. Pystyn myös näyttämään oman elämäni nauhalta muille ystävilleni, nuoremmille ja vanhemmille. On täältä joku toinenkin poliitikko Suomesta tänne noussut ja häneen olen törmännyt, näin yhden tuttavan sain mukahani tänne hindumaailmaan.

On tämä ehkä mullistava näkökulma monille, että avaruuksia ja todellisuuksia on useita. Monet kuitenkin kanavoivat Valkoista Veljeskuntaa ja Valon mestareita, heistä kuulemme myös me usein kun puhutaan Maa planeetan ylösnousemuksesta. Näin minä korostan omalla tavallani näiden vastaavien, kuin omamme, saarekkeiden työsarkaa maapallon ja ihmiskunnan etehen. Sallimus on suuri tulla teidänkin tänne meidän joukkoihimme, tarjoamme villiä seksiä, viinaa ja ohutta väkivaltaa. On täällä mustasukkaisuus vahvana, mutta kukaan ei osaa murhata eikä tappaa ketähän. Kerron vielä hitusen meidän maailmastamme.

7

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUKOOKOO

Tänne voi ylösnousta, mikäli on vanha sielu ihmisyydessä, kuudennen tason. Kuten teosofisessa kirjallisuudessa hyvin opetetaan. Avaan tämän kuitenkin tarkemmin. Kuudennen tason vanha sielu on jo kiertonsa loppupuolella elämänkierron näkökulmasta. Hän on syntynyt useita miljoonia kertoja rotuhun tai rotuihin, ja tähän teidän nykyiseen olevaisuuteenne muutaman kymmenen tahi sadan kerran. Näin yhteensopiva on tämä teidän nykyinen rotunne, ettei miljoonia elämiä tarvinne elää, jotta elämänkierrosta karkeammista ja matalammista todellisuuksista pääsee tänne elpymään. On Maa planeetta näytelmän keskipiste, jossa on kuolemaa, väkivaltaa, seksiä, monia pyhyyksiä, ylpeyttä ja kaikkeutta merkittävästi enemmän rikkautensa ja erilaisuutensa puolesta kuin näissä lepomaailmoissa, joissa suurin osa ajasta vietetään. Minä lähdin täältä elämään, ja palasin tänne. Muistini meni syntymässä, mutta palautui se kun katsoin vanhoja videoita omasta elämästäni ja aikaisemmistani.

Näin siis annan teille yhden näkökulman elämään, kuinka se voi sujua ja sujuu monien ylösnousevien kohdalla. On aito ylösnousemus teillä kuitenkin kuolemassa, kun näytelmän työstä vapaudutte ja pääsette lepäämään omaan ihanaan avaruuteenne, kuten tänne hindumaailmaan. Osa katoaa erisuuntiin, mutta on teille Prinssi Sanandan toimesta valmisteltu ylösnousemus yhteinen, jonne ehkä 700 miljoonaa ihmistä huolitaan ennen vuotta 2100. Näin evakuoinnista kun on puhuttu, on se kuoleman jälkeinen evakuointi. Ylösnousemusklinikalle tai vastaavalle pääsette elpymään ja avaruusaluksiin muutamiksi tahi muutamiksi kymmeniksi vuosiksi asumaan, ennen kuin teille luovutetaan teidän uusi planeetta tahi vastaava rakennelma ja kyhäelmä.

Näin minä Urho Kaleva Kekkonen siis toimitin terveiseni teille, Suomen avaruutta ikävä kyllä ei ole olemassa ylösnousemisen jälkimainingeissa, vaikka niin toivoisin. Olimme hyvä kansa ja olemme hyvä kansa. Emme pyhin kaikista, sillä veljemme Ruotsissa ovat vanhempia sieluja useat kuin me täällä Lapin perukoilla, kuten pohjoisena sijaintina tämän Suomen minä vieläkin näen ja koen. Tiedän tämän, sillä luen lehteä täällä hinduavaruudessa, lehteä jossa keskustellaan ihmiskunnan ja muutaman muun planeetan kohtalollisista tapahtumista. Kun täällä itseä sivistämme, tiedämme minne haluamme seuraavan kerran lähteä näyttelijän työtä tekemähän. Näin yksinkertaista on asia meidän avaruuksissamme, kahvia meillä ei täällä ole mutta viinaa ja huumeita sitäkin enemmän sillä hinduavaruus on paratiisi nisteille. Näin humoristiselta voi tämä kanavointini tällä erää kuullostaa, mutta on hyvä, että Suomestakin löytyy kanavoijia, jotka osaavat kanavoida ylitse mantereiden ja muidenkin kuin Valkoisen Veljeskunnan Mestareiden kanssa.

Minä Urho olen onnellinen elämääni maapallolla, ja olen onnellinen näyttelijäntyöstäni. Sain siitä palkaksi luomisen valuuttaa, jolla voin täällä hinduavaruudessa viettää vielä muutaman tuhatta vuotta. Sitten velvollisuus taas kutsunee ja näyttelemään jonnekkin lähtenen. Näin toimii meilläkin talous täällä, ja talous monilla muilla mantereilla. Näyttelijän työtä on kaikki planetaarinen elämä teidän maailmankaikkeudessanne, ja siellä vielä matkannette pitkään sillä monien sielukierto on vielä niin kesken että lajikarmaa ihmisten on vielä tuhansia ja satoja tuhansia vuosia jäljellä Maa planeetalla.

Ylös Suomi ja Taistohon! Näin minä Kekkonen teitä kuolleena käsken!

http://www.phpbbserver.com/uusimaa/viewtopic.php?t=3544&mforum=uusimaa

• kristitty t

Jeesus on ylösnousemus ja elämä! Jeesuksessa Urho Kekkonen pääsi Jumalan luo, eikä tarvitse jälleensyntymistä! Jeesuksessa Urho Kekkonen pääsee myös kuolleiden Ylösnousemukseen!
        "Pelastusta ei ole missään muussa nimessä kuin Jeesus, jossa meidän pitää Jumalalle pelastuman!" Raamattu
        Lukekaapa vaikka Uudesta Testamentista nuo!

• 7+2=9
        kristitty t kirjoitti:

Jeesus on ylösnousemus ja elämä! Jeesuksessa Urho Kekkonen pääsi Jumalan luo, eikä tarvitse jälleensyntymistä! Jeesuksessa Urho Kekkonen pääsee myös kuolleiden Ylösnousemukseen!
        "Pelastusta ei ole missään muussa nimessä kuin Jeesus, jossa meidän pitää Jumalalle pelastuman!" Raamattu
        Lukekaapa vaikka Uudesta Testamentista nuo!

Todellisuus vs. pappien myyttikirja. Kumpi voittaa?? hehe

Kehtaattekin uskoa johonkin satukirjaan. HÄVETKÄÄ!!

• kokija

Tällä Kekkosella on kyllä melkomoinen huumorintaju :D Sanansäilää ossoo hyvin käyttää. Aloin miettimään että kuinkahan paljon tuohon kanavointiin tuli kanavoijan omaa juttua mukaan. Sen saa jokainen päätellä ihan ihte.

Historiasta tiedämme faktana, että Kekkonen oli maalta kotoisin ja oli aikamoinen vitsiveikko.

• kokija
        7+2=9 kirjoitti:

Todellisuus vs. pappien myyttikirja. Kumpi voittaa?? hehe

Kehtaattekin uskoa johonkin satukirjaan. HÄVETKÄÄ!!

Kyllä ja ei. Prinssi Sananda tarkoittaa Jeesusta näissä kanavointi- eli telepalveluhommeleissa. Raamatussa

1. Jeesuksen Vuorisaarna sekä
        2. Rakkauden kaksoiskäsky

toimittavat ihmisten eettisen kasvatuksen virkaa. Mikäli me ihmiset vaarin näiden tekstien opetuksista otamme.

Hyväntahtoinen ja fiksu huumorintaju on korkean älykkyyden merkki.

• Ajatollah Pieru

Ahti Karjalaista, Veikko Vennamoa, Fagerholmia ja kumppaneita siellä.

• Chicken Power

Ensi kesänä taas käytämme Bíolan kana voimaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3545
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      31
      2307
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      47
      927
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      817
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      813
    Aihe