Jos joku osaisi valaista, että mitä se flirttailu käytännössä tarkoittaa ja miten se tapahtuu? Olen ymmärtänyt, sen liittyvän katsekontaktiin, mutta tuohon se tietämys sitten jääkin. Onko se flirttailu kenties tuijottamista, vai mistä on kyse? Olen aivan toivoton näissä asioissa..
Ei todellakaan riitä katse ja hymy, olit sitten kuinka komea tahansa :)
Flirttailu on silmäpelin lisäksi esim. varovaista koskettelua, kiusoittelua, eleitä ja ilmeitä, lievää kaksimielisyyttä. Eniten itse ainakin korostaisin keskustelussa esiintyvää pientä kiusoittelua.
Yleensä tavoitteena osoittaa romanttista kiinnostusta toiseen, mutta sitä voi harrastaa ihan ajakuluksikin ilman tavoitteita (huomioitava toisen tunteet, ettei anna ymmärtää vääriä tunteita). Flirttailu voi tapahtua myös alitajuisesti jos on miellyttävän henkilön kanssa tekemisissä.
Määritelmä on sillä viisiin väärä, että kaksimielisyys ja koskettelu eivät kuulu asiaan ainakaan silloin kun on kyse toisilleen tuntemattomista ihmisistä. Flirtti syntyy no. katseesta, hymystä, kehon kielestä ja kaikesta sellaisesta, mitä ei voi oikein sanoilla määritellä. - Alitajunta liittyy juttuun sillä lailla, että jos se ei toimi, ei ymmärrä flirtin eikä minkään muunkaan päälle juuri mitään.
Mua taas Komeat itseriittoisena hymyilevät miehet ällöttää.
Ennemmin sytyn kun ujo mies heittelee hätäpäissään jotain epätoivoisia soperruksia. Miehen ei tarvitse olla komea vaan oma itsensä, avoin ja aito vaikka olisi ujo. Tuijottaa saa muttei liian pitkään, eikä päästä varpaisiin "riisumalla" vaan silmiin, kiitos.
Flirttailla voi esim niin että hankkiutuu ihastuksen kohteen läheisyyteen ja heittelee pieniä kehuja ulkonäöstä, vaatetuksesta jne (ei mitään 2mielistä, irstaat jutut ällöttää useinpia naisia). Flirttinä voi tehdä pieniä palveluksia ihastukselleen esim auttaa joissain asioissa. Jos pohjalla on oikeaa ihastumista ja haluaa flirrailun johtavan johonkin on tietysti jossain vaiheessa avattava suu ja kerrottava ihastukselleen suoraan mitä haluaa, voi ehdottaa vaikka elokuviin menoa tms.
on urospuoleinen, pitää änkeytyä baaritiskille naisen viereen, esiintyä mahdollisimman leveästi, parin promillen kännissä, olla iso ääninen:
- Tiijätkö mie oon kova jätkä, miulla on naissii jonoks asti mut sie voisit saaha privan. Miulla on Tojota, mie oon rimmannu sen ja tuunannu, halluutko lähtee kokkeilemmaan takapenkkii, se män katastuksessa läpi, se takapenkki ja sit män jalat lattiasta läpi, mie oon huumormiehhii niinku näät. Ei vaiskaa ei miulla mittää tojottoo oo eikä naissii, sie oisit eka. Tiijätkö mie oon ryystäny uamusta saakka. Nuapurin reiskan kans otettiin kiljjuu ja sit mie sain työkkär rahat, kävin keppannoo, nyt mie tulin baarriin. Sua nähä mitä miun muori sannoo kun oon ryypänny, vettää korville, suanko mie tulla siun luo yöks?
Flirtti kyl yleensä on jollain tasolla vähän kaksimielistäkin...annetaan ymmärtää että kiinnostusta olisi vaikka mihin:) Ei mua ainakaan ällötä sellaset flirttiheitot, hauskoja ne on ja niitä itsekin voi antaa takasin. Flirtti ei ole mikään aatu avuliaan palvelustoimi vaan ihan varteenotettavan seksikumppanin viatonta lähestymistä joka ei todellakaan aina johda mihinkään mutta tuo hyvän mielen siitä että toinen ajattelee sua silleen......:)
silloin tällöin, niin että toinen tietää, että juuri häntä katsoo. Ei tuijottavasti, vaan kiinnostuvasti....
Ei missään tapauksessa mitään kaksimielistä, no jos on kaksmieliset tavoitteet ja toinenkin ne hyväksyy..
Mut, jos haluu olla vakavissaan, ei kaksmielisiä. Kysyy jotain toisesta, osoittaa mielenkiintoa. Hymyilee nätisti ohimenessään, antaa huomiota. Kuka tahansa siitä syttyy..
Jaa, että lievää kaksimielisyyttä, vai? Kyllä näkee, että kirjoittaja on suomalainen. Kaksimielisyydwet, olivatpa ne sitten lieviä, tai sitten ei. Ovat seksuaalista häiritsemistä tms., josta vain tulee pahaolo. Itse annan kenkää ns. hupaisille äijille jotka moista viljelevät. YÖK!
Mua hyvin korrektina nuorena miehenä kyllä häiritsee kun monet vanhemmista työntekijöistä heittää noita 2-mielisyyksiä naispuolisille työkavereille. Ja varsinkin kun huomaa, että kaikki naiset ei niistä jutuista perusta, osa suorastaan vaivautuu. Oon tästä jollekkin miehelle hienovaraisesti huomauttanutkin, mutta vastaus oli, että kyllä ne naiset tykkää vaikka kaikki ei sitä halua näyttää jne...
Nojoo. Itsehän en oo ikinä naista saanut ja nämä duunikaverit naimisissa olevia miehiä joilla omien sanojensa mukaan muitakin naisia riittää, joten ehkä ne onkin oikeassa?
"Olen ymmärtänyt, sen liittyvän katsekontaktiin, mutta tuohon se tietämys sitten jääkin."
Katsekontakti on jotakin joka oikein käytettynä saa todellista säpinää, mutta sen suhteen pitää olla varovainen. Tarkoitus ei ole tuijottaa, vaan pitää tasainen, hellä katse kohteessa. Jos olet ujo tai ei et ole tehnyt tätä ennen, se on todella vaikeaa, ja ehkä jopa pelottavaa. Mutta... kokeile seuraavaa hauskaa visualisointia.
Kuvittele että sinun ja naisen silmien välillä on seitti tahmeaa limaa, joka venyy sen mukaan kuinka kaukana olette toisistanne. Jos katseenne irtautuvat toisistanne, seitti napsahtaa irti. Sinun tehtävänäsi on pitää seitti koko ajan ehjänä, ja irroittaa ote hellästi vasta sitten kun puhut toisen ihmisen kanssa. Hieno puoli tässä on se, että se saa sinut myös tuntumaan älykkäämältä. Sitä voi käyttää myös miesten kanssa, mutta ole varovainen, koska moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos pidät hänen suhteensa vahvan silmäkontaktin koko ajan.
Paljon vahvempi limasilmistä tästä on ns. epoksisilmät. Käytännössä pidät silmäkontaktin naiseen jopa silloin kuin joku muu puhuu sinulle. Epoksisilmien suhteen pitää kuitenkin olla todella varovainen. Jos nainen on kiinnostunut sinusta, tämä todellakin lisää säpinää, mutta jos hän ei ole, sinut tulkitaan helposti epämääräiseksi hihhuliksi.
Menee. Jos omaat komean ulkonäön,silloin ei tarvitse jaaritella eikä iskeä silmää naisille,koska ensivaikutelma ratkaisee yli 90%. Mutta jos olet taviksennäköinen,niin flirttaile lähiöbaarin seinäruusuja,eli laske tasoa itsellesi sopivaksi.Itse vedän naisia puoleeni kuin kärpäspaperi,niin ei tarvitse sen kummemmin räpsytellä silmiä eikä horista tyhjänpäiväisyyksiä.
Pakit tulisi niin että helähtää ! Ulkonäkö ei merkitse mitään , vaan mies itse . Vielä varmistuisi pakkien tulo , kun suuren suusi avaisit . Sieltä kuuluu vai tyhjän tynnyrin kuminaa ... Et kelpaisi vaikka ainoa mies maailmassa olisit minulle yli viisikymppiselle naiselle .
Juu, toi voi olla totta. Nimittäin kävi tässä eräs päivä niin että kun ekan kerran näin erään nuoren miehen, se oli mielestäni just sen verran hyvän näköinen että melkein automaattisesti tein oman mielipiteeni henkilöstä joka ei ollut kovinkaan positiivinen.
Ajatukseni olivat suurin piirtein jotain seuraavaa: "tuossa taas joku itteensä ihastunut lirkuttelija jolle naiset ovat bimboja saaliita ja vakiintuu joskus +40 v. Varppina varon etten anna vahingossakaan signaaleja joista luulisi minun pitävän häntä yhtään mielenkiintoisena".
Noh, sitten tämä angsteja ekalla kerralla herättänyt henkilö avasi suunsa. Kun kerta samaan duuniin jouduttiin ja tekemisissä ollaan oltu, on ollut pikkuhiljaa pakko myöntää että se vaikuttaa hiton kivalta. Oikein ärsyttää. Yritän nyt ajan kanssa etsiä siitä jotain hirvittävyyksiä. Esimerkiksi sille on juuri tullut uusi tyrkyn näköinen kamu Faceen sellasella pöljällä herutuskuvalla varustettuna. Se tuo heti mieleen sen ensireaktioni.
Ainakin minun kohdallani hyvän näköisen miehen on tehtävä jonkin verran työtä sen eteen että uskallan avautua tunteideni suhteen pitemmälle kun alkukiinnostus. Defaultina jokainen mies on taas uusi mahdollisuus antaa satuttaa itseäni. Jos on vilpitön, jakaa samoja arvoja ja kokee aidosti olevansa kiinnostunut, se on tuotava selvästi esille. On siis oltava oma itsensä ja osoittaa selvästi että olen kiinnostava ihminen. Painoa sanalle "ihminen". Itseasiassa, vaikka mies olisi sen näkönen että perse ja pää on vaihtanut paikkaa, niin en silti tiedä osaisinko jatkossa elää ilman pelkoa siitä että minua ei oteta vakavasti, arvosteta ja rakasteta omana itsenäni.
Flirtti on semmoista missä toiselle viestitetään . Ootpa kivan näköinen ja tunnut mukavalta . Ois kiva vaikka joskus jutellakin jotain. Jos toinen siihen jotenkin vastaa. niin hyvä on. Hymy ja eleet sekä silmäykset siinä on Flirtin viestintä. Ja mahdollisesti muutama sana. Flirtin päätarkoituksen ei ole iskea vaan hienovaraisesti esittää, että toinen miellyttää. Sitähän voi tehdä silloinkin vaikka paikalla olisi muitakin. Usein se syntyy ihan tahtomattaan Mukavan oloisen ihmisen näkemin synnyttää aina mielihyvää ja mikäs sen kivempaa on vastat siihen viestittämä että että näin näkee.
Hyvä valinta,jos välttelet komeita miehiä. Tarvitsee ne tavikset ja vähän rumemmat pojatkin seuraa. Itse kyllä valitsen ennemmin kauniin naisen,kuten sananlaskussakin sanotaan. Kauneus voi olla pinnallista,mutta rumuus menee luihin ja ytimiin.
Taitaa todellisuus olla hukassa. Vaikka on ruma, ei tarkoita, että on sisäisesti ruma, johon toi laittamasi sanonta viittaa. Mutta ota sinä se pinnallisesti kaunis, kyllä se vakka kantensa valitsee. :)
Rumuus tosiaankin myrkyttää mielen eli ovat katkeria, kateellisia, ilkeitä ja pilkkaavat kauniimpia yksilöitä. Kauniit ovat luonteeltaan parempia ja fiksumpia.
Tätä sivustoa lukiessa tulee omasta elämästä mieleen mies, joka aika säännöllisesti käy luonani ja puhumme silkkaa asiaa ja sitten häneltä aina unohtuu jotain, jonka takia hän taas seuraavan kerran tulee käymään. Hän ei millään muotoa ole minusta antanut ymmärtää mitään, mutta joskus vaan sitä ihmettelen. Minusta hän on mukava ja viehättäväkin ihminen, mutta minusta ei ainakaan ole aloitteen tekijäksi ja ole ajatellut, että hän vielä säntää pakoon, jos jotain sanonkin. Kirjoittelemme välillä sähköposteja ja tunnemme toisemme ihan muusta elämästä kuin työstä, on yhteisiä harrastuksia ja lähinnä niihin liittyen olemme tekemisissä. Mutta näitä juttuja katsoessa tuli mieleen, että onhan se mahdollista, että hän onkin niin ujo, ettei mitään sano, mutta en kyllä osaa mitään kaksimielistä tai muuta johdattelevaa sanoa, enkä itsekkään uskalla, jos hänellä ei olekaan semmoisia lainkaan mielessä.
flirtti on katsetta,keskustelua,kiusottelua,pientä härnäämistä yms.mutta ainakin minulla kiinnostus katoaa heti kun nainen innostuu asiasta. eli en koskaan vie asiaa seksiin asti,vaan katoan sopivasti paikalta.
Voi olla vaikka yksi silmän isku, kulmakarvojen kohotus
Juttelu etäisyydellä jokin pieni kehu, olennaista on välittömyys ja nokkelat oivallukset tilanteesta
Koskettelu ei mielestäni kuulu flirttiin, se on enemmäkin lääppimistä..
ole itse varma, mutta älä ylimielinen
Ei suomessa voi flirftailla on senverran jäykkää ja jäyhää on tämä kultuuri.
Jos suomessa flirftailee niin nuoremmat naiset luulee heti että nyt heitä nyt kositaan,tai
soittavat hätäkeskukseen että heitä ahdistellaan.Sitten keskiiäiset naiset saa
jo firftailusta sydärin.Minä flirftailen,mutta vain ulkomaisten naisten kanssa.
Naisena koen flirttailun tilanteeseen sopivana huumoripitoisena huomionosoituksena. Parasta se silloin on, kun kumpikin tietää juonen kulun pääpiirteissään, ei tule ylilyöntien vaaraa tai väärintulkintaa. Flirtti on harvinainen taiitolaji, joka vaatii harjaantumista mutta on toisaalta oltava ehdottomasti luontevaa.
En ole koskaan flirttaillut ja lirkutellut yhdellekään miehelle . Mutta vientiä olisi ollut sellaisenaan kuin olen . Oma persoonasi riittää , lirkuttelemalla saa vain sitä mitä pyytää , teeskentelijöitä ja toisillekin lirkuttelevia miehiä / vaimoja . Ei se onnistu harjoittelemalla , joko olet lirkuttelija ja teeskentelijä luonnostasi tai et . Löydät omasi aikanaan sellaisena kuin olet , omana itsenäsi . Yksinkin on ihan hyvä , mutta minä löysin omani työn parista , ihan arvaamatta . En ole koskaan pyrkinyt yhdenkään miehen tuttavuuteen millään tavoin , mutta ottajia olisi ollut kyllä . En ole edes koskaan ollut mikään maata kaatava kaunotar tai rikas . Hiljaiset ihmiset ovat tavattoman viehättäviä , nuo jotka eivät esille työnny missään , kuin harvinaisia tuoksuvia kukkia matkallamme . Viisas mies/ nainen sellaisen poimii omakseen jos saa , ihmisen josta löytyy aina uutta , omia ajatuksia , syvä sisäinen oma maailma . Kauniit/komeat kasvot , pinta on ilman syvää sisäistä elämää kuin saippuakupla , kaunis katsoa , voi vähän aikaa viehättää tavattomasti , lumota, mutta voi olla kauheaa elää typerän ihmisen kanssa koko loppuelämä . Tai täysin moraalittoman kanssa .
Mika niin useat aina luulevat että toisen lähestymisessä aina on tosi kyseessä. Flirttihän on leikkiä. Seo on huomion osittamista toiselle. Lähentely on eri asia tai yrittäminen iskeä. Miksi aina pitää olla tosi kyseessä. Leikkimielellä voi aina olla on paljon naisia jotka tämän taitavat sekä tietty myös miehiä. Se on elämän suola. Se voi alkaa milloin hyvänsä ja kenen kanssa tahansa. Ei toisen tarvi olla kaunis kunhan vaan miellyttää. siinä käytetään katsetta silmän iskuja hymyä ja jopa kevyitä kosketuksia. Suomalaiset oikeastaan pelkää näitä kaikkia. Siksi täällä flirtti ymmärretään usein väärin. Samoin kuin halaukset ja poskisuudelmat jotka on aivan ihania jopa melkein tuntemattomienkin välillä. Elämässä pitää olla myös iloa ja hyvänolon tunnetta.
Älä esitä mitään! Pitkiä katseita, hymyjä. Järkevää keskustelua. Kehu toista, ole empaattinen. Muista edelleen hymyile ja katso silmiin.
Tee toinen täkeäksi huomaa hänet katseilla ja sanoilla. Ole viattoman näköinen...
on monenlaista. Mm hymy ja katse, käännät katseen pois ja vilkaiset uudestaan. klassinen versio :)
Voi myös olla pitkä tuijotus ja kun toinen katsoo takas nii jatkat vähän aikaa, hymyilet ja käännät katseen pois.. jatka hymyilyä..
Flirttailu on periaatteessa vaan toisen huomaamista. katseella, kosketuksella, ja puolihuolimattomilla kommenteilla.. mutta flirttailussa tärkeää on positiivisuus ja iloinen asenne.
Periaatteessa flirttailua voi olla myös pienehkö kiusanteko, hyvän maun rajoissa ja toista nolaamatta, ja kiusoittelu :)
sitä voi soveltaa nii miljoonilla tavoilla ja miljoonissa paikoissa että seku vaa valitsee oman tapansa flirttailla :)
On nämä suomalaiset juntteja: iskeminen on iskemistä, Flirtti ei ole sama asia, tietysti se voi johtaa siihen. Normaalisti flirtti on oikeastaan vain vähän epämuodollisempaa kohteliaisuutta, johon ainakin vihjataan liittyvän pientä jännitettä.
Hyväntahtoinen korkeatasoinen terävällä huumorilla ja sarkasmilla varustettu välillä hyvinkin hienovarainen epäsuora kuittailu toimii, riippuu tietysti luonteesta. "Ihanan ärsyttävä" voisi olla oikea termi. :D
Niin ja älkää nyt vaan sanoko liian suoraan mitään, homman ydinhän on just se epävarmuudesta aiheutuva jännite. :)
pidä sylissäsi esim sipsipussia ja pyydä leidiä ottamaan muutama,mutta hahaa-PUSSISSA ONKIN REIKÄ JA SIPSIEN TILALLA ON KIKKELI-se on sitä pientä kiusaa-TÄSTÄ SAA VARMASTI JUTUNJUURTA
HYI vittu MUST TUNTUU ET OOT JOKU SAATANAN KEHARI. ETKÖ OSAA FLIRTTAILLA LOL. vittu ET TUU IKINÄ SAAMAA KELTÄÄ KUNNON PANOO JOS OOT NOI UUSAVUTON. HAHAHA SEKSI ON IHANAA JA SÄ ET SAA SITÄ IKINÄ, SAATANAN KEHARI. vittu UUH AAH MÄ PANENKI TÄÄL! LOL OOT KEHARI HAHAHAHAHAHAH. VITTTU ET IKIN SAA SEKSII TAI PIKAPANOO TAI PÖYTÄPANOO TAI SÄNKY- SUIHKU- PIHA- TAI PUKKARIPANOO.
Oot aika nolo rossuch<333. Kumminkin olet joku pikkuteini joka ei edes tiedä, mitä seksi tai pano on. Mutta joo, aloittaja onkin jo saanut todella hyviä vastauksia. :-)
Iske silmää! Älä suurieleisesti, vaan "salaa".
Tästä nainen viimeistään tietää, että olet kiinnostunut.
Meitä naisiakin on ujoja ja monet miettivät, etteivät vaan ymmärrä väärin toista(=munaa itseään).
Silmänisku on selvää kieltä, jonka voi tehdä kauempaakin. Jos nainen tässä vaiheessa lopettaa silmäpelin niin itsekin voit vetäytyä tyylikkäästi.
Yllä olevasta keskustelusta päätellen naisten suhtautuminen flirttailuun vaihtelee. Minun vakaa mielipiteeni on se, että mikä on flirttailua naisten silmissä ja mikä on tuijottamista yms. riippuu vain ja ainoastaan siitä kuka sitä tekee. Sama juttu kontaktin ottamisen kanssa. Jos kontaktia yrittää vääränlainen mies kyse on ahdistelusta. Jos kontaktia ottava tai flirttaileva mies on naisia miellyttävää tyyppiä niin nainen on aivan haltioissaan ihanasta piristävästä huomiosta ja kyselee miksi miehet eivät useammin tee tällaista. Kun vääränlainen mies tekee iahan samat asiat kyse on ahdistelusta ja häirinnästä -"yäk mikä sika toikin oli, miksei se voi jättää mua rauhaan".
Kysymykseen mikä on flirttailua ja miten sitä voisi oppia vastaukseni on, että jos mies kysyy tuollaista neuvoa niin tuskin kuuluu siihen luokkaan joka noilla keinoilla onnistuu naisia naraamaan vaikka kuinka opettelisi - ja tähän luokkaan kullu kyllä ihan enemmistö miehistä.
teet toisen käden sormilla ympyrän ja sitten toisen käden etu-tai keskisormen työnnät siihen ympyrään...samalla KANNATTAA EHDOTTOMASTI liikutella kieltä poskessa ikään kuin siellä olisi kulli.
ellei seuraa löydy niin levitä vielä sääresi ja dippaa sormella jalkoväliäsi ja haistele sormeasi nautinnon loistaessa kasvoiltasi !
nykylakien mukaan jos "flirttailee". Lain ovat feministit laatineet ja munattomat Tahvot hyväksyneet.
Kaikki sellainen on nykyään sukupuolista ahdeistelua. Siksi kannattaakin hommata toista sukupuolta esim. Thaimaasta vaimokseen.
Ei flirtistä voi mitenkään joutua juridiseen vastuuseen, koska katse muuttuu flirtiksi vasta kun toinen siihen vastaa. Yksin ei voi flirttailla, tai se on sitä ahdistelua, tai häirintää. Noin 10sekunnissa viimeistään katseen kohtaamisesta tietää, kannattaako edes yrittää päästää flirttiin. Toista ei voi pakottaa flirttiin mukaan.
Flirtin tarkoitus ei ole iskeä, vaan se jännite.
Mut muuten toki Thaimaahan kannattaa mennä lomalle. Tosin ei niihin tyttöpaikkoihin, etenkin jos meinaa puolison hakea.
Netti antiflirtin pakollinen avaus: Moi mist oot, kuppikokos? kuulemma
Toimii aina, mutta vain negatiivisesti :)
"Ei flirtistä voi mitenkään joutua juridiseen vastuuseen, koska katse muuttuu flirtiksi vasta kun toinen siihen vastaa. Yksin ei voi flirttailla, tai se on sitä ahdistelua, tai häirintää. Noin 10sekunnissa viimeistään katseen kohtaamisesta tietää, kannattaako edes yrittää päästää flirttiin. Toista ei voi pakottaa flirttiin mukaan."
Kiitos selityksestä! Toisin sanoen, jos vaikka myyjätyttö hymyilee viekoittelevasti, katsoo merkitsevästi ja puhuu hunajaisella äänellä, vaikka en mielestäni vastaa siihen, niin voin vetää hänet oikeuteen ahdistelusta!
Flirttailu ja sukupuoleen kohdistuva ahdistelu ovat kaksi eri asiaa, joilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Flirttailu on hyväntahtoista, vilpitöntä, vailla taka-ajatuksia olevaa, harmitonta aikuisten hauskanpitoa ja seuranpidon yksi muoto. Sellaisesta ei tuomita "linnaan", sen sijaan ahdistelusta aivottomat "Tahvot" joutavatkin juuri sinne - ja syvälle.
Ehei, olen pitänyt silmäpeliä koko ikäni mutta koko ikääni en ole tiennyt, mitä se on nimeltään. Ystävätär sitten jossain vaiheessa kertoi, antoi asialle nimen, joten flirtti on omaa luontaista käytöstäni.
"huora" en valitettavasti ole vielä koskaan ollut mutta eihän sitä tiiiä, mitä elämä eteen tuo, rakkauden ammattilaisen hommaakin voisi vaikka kokkeilla kun luonne antaisi periksi antautua kaikille tyhjäpäisille urpoille.
Tämä on tytöille ohje. Ensin heilutat päätä vaakatasossa edes takas, niin että hiukset heiluu. Silloin pojan pitäisi tajuta että flirttailet, jos hän ei tajua tai hän saanoo: ons sun niska kunnossa? Niin yritä jotain muuta, mutta jos hän kysyy ons sun niska kunnossa, niin vastaa: Mä oon vaan niin innostunu, ja mun niskassa voi olla jotain vikaa voiks hieroo vähän. Se on tekosyy jos poika ei tajua, mutta jos tajuaa niin jatka. Jos sinulla on semmoinen poikaystävä joka ei huomioi sinua,ei tykkää samoista asioista kuin sinä tai haukkuu sinua, niin suosittelen jättämään sen pojan. Koska jos ei ole mitään yhteistä, niin ei ole mitään aihetta olla yhdessä. Mä olen cool aika monessa asiassa, niin näit neuvoi kannattaa uskoo. Usko pois!
T: Cool.
Hah-hah-hah-hah-haaaa ... Käypä "cool" nyt ensin edes jonkunlainen flirttikoulu ensin, joskus sen jälkeen, kun käytännön koulutustakin on takana, voit alkaa uskotella ihmisille neuvojesi olevan oikeita ja uskottavia.
Hymyä, kevyttä rupattelua (huulenheitto) lievää kaksimielisyyttä
positiivisella tavalla. Ei missään tapauksessa tuijottamista, sehän karkaoittaa heti.Minulla
Ole ollut koskaan ongelmaa flirttailussa. Ulkonäkö on komea,riittää katse ja hymy, jo neidoilla sukat pyörii jalassa.Flirttailu on silmäpelin lisäksi esim. varovaista koskettelua, kiusoittelua, eleitä ja ilmeitä, lievää kaksimielisyyttä. Eniten itse ainakin korostaisin keskustelussa esiintyvää pientä kiusoittelua.
Yleensä tavoitteena osoittaa romanttista kiinnostusta toiseen, mutta sitä voi harrastaa ihan ajakuluksikin ilman tavoitteita (huomioitava toisen tunteet, ettei anna ymmärtää vääriä tunteita). Flirttailu voi tapahtua myös alitajuisesti jos on miellyttävän henkilön kanssa tekemisissä.
Ahaa
Määrittelit sitten flirttailun? Esim. kaksimielisyys ja kiusoittelu nostaa osalla karvat pystyyn. Koskettelu tulee vähän myöhemmin. Luulisin.no ei
vitun pervoniin
Mua taas Komeat itseriittoisena hymyilevät miehet ällöttää.Ennemmin sytyn kun ujo mies heittelee hätäpäissään jotain epätoivoisia soperruksia. Miehen ei tarvitse olla komea vaan oma itsensä, avoin ja aito vaikka olisi ujo. Tuijottaa saa muttei liian pitkään, eikä päästä varpaisiin "riisumalla" vaan silmiin, kiitos.
Flirttailla voi esim niin että hankkiutuu ihastuksen kohteen läheisyyteen ja heittelee pieniä kehuja ulkonäöstä, vaatetuksesta jne (ei mitään 2mielistä, irstaat jutut ällöttää useinpia naisia). Flirttinä voi tehdä pieniä palveluksia ihastukselleen esim auttaa joissain asioissa. Jos pohjalla on oikeaa ihastumista ja haluaa flirrailun johtavan johonkin on tietysti jossain vaiheessa avattava suu ja kerrottava ihastukselleen suoraan mitä haluaa, voi ehdottaa vaikka elokuviin menoa tms.
Se käy silleen et jos
on urospuoleinen, pitää änkeytyä baaritiskille naisen viereen, esiintyä mahdollisimman leveästi, parin promillen kännissä, olla iso ääninen:- Tiijätkö mie oon kova jätkä, miulla on naissii jonoks asti mut sie voisit saaha privan. Miulla on Tojota, mie oon rimmannu sen ja tuunannu, halluutko lähtee kokkeilemmaan takapenkkii, se män katastuksessa läpi, se takapenkki ja sit män jalat lattiasta läpi, mie oon huumormiehhii niinku näät. Ei vaiskaa ei miulla mittää tojottoo oo eikä naissii, sie oisit eka. Tiijätkö mie oon ryystäny uamusta saakka. Nuapurin reiskan kans otettiin kiljjuu ja sit mie sain työkkär rahat, kävin keppannoo, nyt mie tulin baarriin. Sua nähä mitä miun muori sannoo kun oon ryypänny, vettää korville, suanko mie tulla siun luo yöks?
Tojotalla
jota ei ole olemassa?flirtti
Flirtti kyl yleensä on jollain tasolla vähän kaksimielistäkin...annetaan ymmärtää että kiinnostusta olisi vaikka mihin:) Ei mua ainakaan ällötä sellaset flirttiheitot, hauskoja ne on ja niitä itsekin voi antaa takasin. Flirtti ei ole mikään aatu avuliaan palvelustoimi vaan ihan varteenotettavan seksikumppanin viatonta lähestymistä joka ei todellakaan aina johda mihinkään mutta tuo hyvän mielen siitä että toinen ajattelee sua silleen......:)vähän pidemmät
silloin tällöin, niin että toinen tietää, että juuri häntä katsoo. Ei tuijottavasti, vaan kiinnostuvasti....Ei missään tapauksessa mitään kaksimielistä, no jos on kaksmieliset tavoitteet ja toinenkin ne hyväksyy..
Mut, jos haluu olla vakavissaan, ei kaksmielisiä. Kysyy jotain toisesta, osoittaa mielenkiintoa. Hymyilee nätisti ohimenessään, antaa huomiota. Kuka tahansa siitä syttyy..
Meitin
Kun on poikii on housut rikki aina,aina!sama juttu
ei kai siä pidä opettaa, sitä on tai ei.sitä vaan ei aina kannata flirttailla. viimeksikin taas petin.
Vai semmoisia päiväunia :D
kovat on pizzanaamalla luulot :D :DJaa?
Jaa, että lievää kaksimielisyyttä, vai? Kyllä näkee, että kirjoittaja on suomalainen. Kaksimielisyydwet, olivatpa ne sitten lieviä, tai sitten ei. Ovat seksuaalista häiritsemistä tms., josta vain tulee pahaolo. Itse annan kenkää ns. hupaisille äijille jotka moista viljelevät. YÖK!Nojoo. Itsehän en oo ikinä naista saanut ja nämä duunikaverit naimisissa olevia miehiä joilla omien sanojensa mukaan muitakin naisia riittää, joten ehkä ne onkin oikeassa?
Katsekontakti on jotakin joka oikein käytettynä saa todellista säpinää, mutta sen suhteen pitää olla varovainen. Tarkoitus ei ole tuijottaa, vaan pitää tasainen, hellä katse kohteessa. Jos olet ujo tai ei et ole tehnyt tätä ennen, se on todella vaikeaa, ja ehkä jopa pelottavaa. Mutta... kokeile seuraavaa hauskaa visualisointia.
Kuvittele että sinun ja naisen silmien välillä on seitti tahmeaa limaa, joka venyy sen mukaan kuinka kaukana olette toisistanne. Jos katseenne irtautuvat toisistanne, seitti napsahtaa irti. Sinun tehtävänäsi on pitää seitti koko ajan ehjänä, ja irroittaa ote hellästi vasta sitten kun puhut toisen ihmisen kanssa. Hieno puoli tässä on se, että se saa sinut myös tuntumaan älykkäämältä. Sitä voi käyttää myös miesten kanssa, mutta ole varovainen, koska moni mies tuntee itsensä uhatuksi jos pidät hänen suhteensa vahvan silmäkontaktin koko ajan.
Paljon vahvempi limasilmistä tästä on ns. epoksisilmät. Käytännössä pidät silmäkontaktin naiseen jopa silloin kuin joku muu puhuu sinulle. Epoksisilmien suhteen pitää kuitenkin olla todella varovainen. Jos nainen on kiinnostunut sinusta, tämä todellakin lisää säpinää, mutta jos hän ei ole, sinut tulkitaan helposti epämääräiseksi hihhuliksi.
Voi,voi
Näitä näillä palstoilla riittää ! fsfa:lla taitaa olla penis ongelma ! Onko jäänyt pieneksi ?Mistä näitä kahjoja tänne palstoille riittää ?
Näin
Menee. Jos omaat komean ulkonäön,silloin ei tarvitse jaaritella eikä iskeä silmää naisille,koska ensivaikutelma ratkaisee yli 90%. Mutta jos olet taviksennäköinen,niin flirttaile lähiöbaarin seinäruusuja,eli laske tasoa itsellesi sopivaksi.Itse vedän naisia puoleeni kuin kärpäspaperi,niin ei tarvitse sen kummemmin räpsytellä silmiä eikä horista tyhjänpäiväisyyksiä.Pakit saisit
Pakit tulisi niin että helähtää ! Ulkonäkö ei merkitse mitään , vaan mies itse . Vielä varmistuisi pakkien tulo , kun suuren suusi avaisit . Sieltä kuuluu vai tyhjän tynnyrin kuminaa ... Et kelpaisi vaikka ainoa mies maailmassa olisit minulle yli viisikymppiselle naiselle .Ei.
Flirttailla,kun on jo useampi nainen kierrossa.ehkä ei se ulkonäkö...
Juu, toi voi olla totta. Nimittäin kävi tässä eräs päivä niin että kun ekan kerran näin erään nuoren miehen, se oli mielestäni just sen verran hyvän näköinen että melkein automaattisesti tein oman mielipiteeni henkilöstä joka ei ollut kovinkaan positiivinen.Ajatukseni olivat suurin piirtein jotain seuraavaa: "tuossa taas joku itteensä ihastunut lirkuttelija jolle naiset ovat bimboja saaliita ja vakiintuu joskus +40 v. Varppina varon etten anna vahingossakaan signaaleja joista luulisi minun pitävän häntä yhtään mielenkiintoisena".
Noh, sitten tämä angsteja ekalla kerralla herättänyt henkilö avasi suunsa. Kun kerta samaan duuniin jouduttiin ja tekemisissä ollaan oltu, on ollut pikkuhiljaa pakko myöntää että se vaikuttaa hiton kivalta. Oikein ärsyttää. Yritän nyt ajan kanssa etsiä siitä jotain hirvittävyyksiä. Esimerkiksi sille on juuri tullut uusi tyrkyn näköinen kamu Faceen sellasella pöljällä herutuskuvalla varustettuna. Se tuo heti mieleen sen ensireaktioni.
Ainakin minun kohdallani hyvän näköisen miehen on tehtävä jonkin verran työtä sen eteen että uskallan avautua tunteideni suhteen pitemmälle kun alkukiinnostus. Defaultina jokainen mies on taas uusi mahdollisuus antaa satuttaa itseäni. Jos on vilpitön, jakaa samoja arvoja ja kokee aidosti olevansa kiinnostunut, se on tuotava selvästi esille. On siis oltava oma itsensä ja osoittaa selvästi että olen kiinnostava ihminen. Painoa sanalle "ihminen". Itseasiassa, vaikka mies olisi sen näkönen että perse ja pää on vaihtanut paikkaa, niin en silti tiedä osaisinko jatkossa elää ilman pelkoa siitä että minua ei oteta vakavasti, arvosteta ja rakasteta omana itsenäni.
Wow...oonpa mä sekaisin... :(
Flirtti on hienoa
Flirtti on semmoista missä toiselle viestitetään . Ootpa kivan näköinen ja tunnut mukavalta . Ois kiva vaikka joskus jutellakin jotain. Jos toinen siihen jotenkin vastaa. niin hyvä on. Hymy ja eleet sekä silmäykset siinä on Flirtin viestintä. Ja mahdollisesti muutama sana. Flirtin päätarkoituksen ei ole iskea vaan hienovaraisesti esittää, että toinen miellyttää. Sitähän voi tehdä silloinkin vaikka paikalla olisi muitakin. Usein se syntyy ihan tahtomattaan Mukavan oloisen ihmisen näkemin synnyttää aina mielihyvää ja mikäs sen kivempaa on vastat siihen viestittämä että että näin näkee.Niinhän se joo ehkä menee
Itse välttelen näitä kaikkien ihailemia komeita uroksia. Kuten taas todistettiin, niilä on kusta pää täyteen. :DSe
Hyvä valinta,jos välttelet komeita miehiä. Tarvitsee ne tavikset ja vähän rumemmat pojatkin seuraa. Itse kyllä valitsen ennemmin kauniin naisen,kuten sananlaskussakin sanotaan. Kauneus voi olla pinnallista,mutta rumuus menee luihin ja ytimiin.Jaaha
Kyllä se menee niin päin, että kauniit pilkkaavat rumempiaan. Jos sinua on joskus haukuttu, se johtuu ilmeisesti siitä että olet ruma.Ägh...
Tekstiini tuli virhe, tarkoitan siis että jos sinua on haukuttu, SAATAT olla ruma, en tarkoita etää olisit ruma.mies
Tätä sivustoa lukiessa tulee omasta elämästä mieleen mies, joka aika säännöllisesti käy luonani ja puhumme silkkaa asiaa ja sitten häneltä aina unohtuu jotain, jonka takia hän taas seuraavan kerran tulee käymään. Hän ei millään muotoa ole minusta antanut ymmärtää mitään, mutta joskus vaan sitä ihmettelen. Minusta hän on mukava ja viehättäväkin ihminen, mutta minusta ei ainakaan ole aloitteen tekijäksi ja ole ajatellut, että hän vielä säntää pakoon, jos jotain sanonkin. Kirjoittelemme välillä sähköposteja ja tunnemme toisemme ihan muusta elämästä kuin työstä, on yhteisiä harrastuksia ja lähinnä niihin liittyen olemme tekemisissä. Mutta näitä juttuja katsoessa tuli mieleen, että onhan se mahdollista, että hän onkin niin ujo, ettei mitään sano, mutta en kyllä osaa mitään kaksimielistä tai muuta johdattelevaa sanoa, enkä itsekkään uskalla, jos hänellä ei olekaan semmoisia lainkaan mielessä.se on monta asiaa
flirtti on katsetta,keskustelua,kiusottelua,pientä härnäämistä yms.mutta ainakin minulla kiinnostus katoaa heti kun nainen innostuu asiasta. eli en koskaan vie asiaa seksiin asti,vaan katoan sopivasti paikalta.flirtti
Voi olla vaikka yksi silmän isku, kulmakarvojen kohotusJuttelu etäisyydellä jokin pieni kehu, olennaista on välittömyys ja nokkelat oivallukset tilanteesta
Koskettelu ei mielestäni kuulu flirttiin, se on enemmäkin lääppimistä..
ole itse varma, mutta älä ylimielinen
Ei suomessa voi
Ei suomessa voi flirftailla on senverran jäykkää ja jäyhää on tämä kultuuri.Jos suomessa flirftailee niin nuoremmat naiset luulee heti että nyt heitä nyt kositaan,tai
soittavat hätäkeskukseen että heitä ahdistellaan.Sitten keskiiäiset naiset saa
jo firftailusta sydärin.Minä flirftailen,mutta vain ulkomaisten naisten kanssa.
Ei tarvitse flirttailla
En ole koskaan flirttaillut ja lirkutellut yhdellekään miehelle . Mutta vientiä olisi ollut sellaisenaan kuin olen . Oma persoonasi riittää , lirkuttelemalla saa vain sitä mitä pyytää , teeskentelijöitä ja toisillekin lirkuttelevia miehiä / vaimoja . Ei se onnistu harjoittelemalla , joko olet lirkuttelija ja teeskentelijä luonnostasi tai et . Löydät omasi aikanaan sellaisena kuin olet , omana itsenäsi . Yksinkin on ihan hyvä , mutta minä löysin omani työn parista , ihan arvaamatta . En ole koskaan pyrkinyt yhdenkään miehen tuttavuuteen millään tavoin , mutta ottajia olisi ollut kyllä . En ole edes koskaan ollut mikään maata kaatava kaunotar tai rikas . Hiljaiset ihmiset ovat tavattoman viehättäviä , nuo jotka eivät esille työnny missään , kuin harvinaisia tuoksuvia kukkia matkallamme . Viisas mies/ nainen sellaisen poimii omakseen jos saa , ihmisen josta löytyy aina uutta , omia ajatuksia , syvä sisäinen oma maailma . Kauniit/komeat kasvot , pinta on ilman syvää sisäistä elämää kuin saippuakupla , kaunis katsoa , voi vähän aikaa viehättää tavattomasti , lumota, mutta voi olla kauheaa elää typerän ihmisen kanssa koko loppuelämä . Tai täysin moraalittoman kanssa .Firtti ei ole lirkuttelua
Mika niin useat aina luulevat että toisen lähestymisessä aina on tosi kyseessä. Flirttihän on leikkiä. Seo on huomion osittamista toiselle. Lähentely on eri asia tai yrittäminen iskeä. Miksi aina pitää olla tosi kyseessä. Leikkimielellä voi aina olla on paljon naisia jotka tämän taitavat sekä tietty myös miehiä. Se on elämän suola. Se voi alkaa milloin hyvänsä ja kenen kanssa tahansa. Ei toisen tarvi olla kaunis kunhan vaan miellyttää. siinä käytetään katsetta silmän iskuja hymyä ja jopa kevyitä kosketuksia. Suomalaiset oikeastaan pelkää näitä kaikkia. Siksi täällä flirtti ymmärretään usein väärin. Samoin kuin halaukset ja poskisuudelmat jotka on aivan ihania jopa melkein tuntemattomienkin välillä. Elämässä pitää olla myös iloa ja hyvänolon tunnetta.Helppoa kuin heinänteko :)
http://www.suomi24.fi/temp/Match_girl_frontpage_Suomi24.jpgole rehellinen
Höpsistä
Rehellisyydellä ei rakkausasioissa pitkälle pötkitä.Höpsiksempi
Epärehellisyydellä ei saa rakkautta ollenkaan.Niin joo
Tunnettu totuushan on, että totuudenpuhujaa kaikki rakastavat. Vai miten se meni.Helppoa!?
Älä esitä mitään! Pitkiä katseita, hymyjä. Järkevää keskustelua. Kehu toista, ole empaattinen. Muista edelleen hymyile ja katso silmiin.Tee toinen täkeäksi huomaa hänet katseilla ja sanoilla. Ole viattoman näköinen...
Järkevä
keskustelu ja viattoman näköisenä oleminen ei mun mielestä ole flirttiä, vaan jotain mitä tapahtuu siinä välillä kun ei flirttailla. Just sayin'.ei tarvi
tietää mitä tarkoittaa, koska elämässä on paljon muuta tärkeämpää.Toisarvoista...Flirttailua
on monenlaista. Mm hymy ja katse, käännät katseen pois ja vilkaiset uudestaan. klassinen versio :)Voi myös olla pitkä tuijotus ja kun toinen katsoo takas nii jatkat vähän aikaa, hymyilet ja käännät katseen pois.. jatka hymyilyä..
Flirttailu on periaatteessa vaan toisen huomaamista. katseella, kosketuksella, ja puolihuolimattomilla kommenteilla.. mutta flirttailussa tärkeää on positiivisuus ja iloinen asenne.
Periaatteessa flirttailua voi olla myös pienehkö kiusanteko, hyvän maun rajoissa ja toista nolaamatta, ja kiusoittelu :)
sitä voi soveltaa nii miljoonilla tavoilla ja miljoonissa paikoissa että seku vaa valitsee oman tapansa flirttailla :)
?????
On nämä suomalaiset juntteja: iskeminen on iskemistä, Flirtti ei ole sama asia, tietysti se voi johtaa siihen. Normaalisti flirtti on oikeastaan vain vähän epämuodollisempaa kohteliaisuutta, johon ainakin vihjataan liittyvän pientä jännitettä.ulkonäkötaso
Mistä osaisi arvioida kuka olisi ulkonäöllisesti "samantasoinen", jos nyt ei ole ihan samannäköinen?Minä en ymmärrä näitä ulkonäkökriteerejä, joilla se taso määrittyy...
eikä minulla ole minkäälaista käsitystä minne mahdolisesti sijoitun...
eikä minulla ole minkäälaista käsitystä minne mahdolisesti sijoitun... "
Pistä turpas ja muutkin ominaisuutesi vaikka city.fi-sivustolle arvioitavaksi.
Siinä se selviää
Niin ja älkää nyt vaan sanoko liian suoraan mitään, homman ydinhän on just se epävarmuudesta aiheutuva jännite. :)
eihä se
flirttailu oo mitenkää kiinni ulkonäöstä :D kaikki voi flirttailla kaikkien kanssa :)Flirtti on sivistynyttyä, mukavaa. Iskeminen on hyi, likaista!
riippuu
kuka on iskemässä ja ketä.. iskeä voi hienovaraisestikki ja iliman etä ois tarkotus heti viikon sisään punkkaan päästä :)Näin
Miehet sanoo naiselle: räplää ittes kosteeksi. Ei siihen muuta tarvita.Kiusoittelua
Moni täällä on ohjeistanut, että flirttiin kuuluu pientä kiusoittelua.Olisiko jollakulla muutama hyvä esimerkki tästä?
kiusoittelua
pidä sylissäsi esim sipsipussia ja pyydä leidiä ottamaan muutama,mutta hahaa-PUSSISSA ONKIN REIKÄ JA SIPSIEN TILALLA ON KIKKELI-se on sitä pientä kiusaa-TÄSTÄ SAA VARMASTI JUTUNJUURTAhelvetti.
HYI vittu MUST TUNTUU ET OOT JOKU SAATANAN KEHARI. ETKÖ OSAA FLIRTTAILLA LOL. vittu ET TUU IKINÄ SAAMAA KELTÄÄ KUNNON PANOO JOS OOT NOI UUSAVUTON. HAHAHA SEKSI ON IHANAA JA SÄ ET SAA SITÄ IKINÄ, SAATANAN KEHARI. vittu UUH AAH MÄ PANENKI TÄÄL! LOL OOT KEHARI HAHAHAHAHAHAH. VITTTU ET IKIN SAA SEKSII TAI PIKAPANOO TAI PÖYTÄPANOO TAI SÄNKY- SUIHKU- PIHA- TAI PUKKARIPANOO.:-)
Oot aika nolo rossuch<333. Kumminkin olet joku pikkuteini joka ei edes tiedä, mitä seksi tai pano on. Mutta joo, aloittaja onkin jo saanut todella hyviä vastauksia. :-)Kaksin
Flirttailu alkaa siitä että molemmat kiinostuvat, se että toinen räpyttelee ei vielä ole mitäänHelppoa se on
1. Mitä teet työksesi?2. Paljonko saat palkkaa?
3. Omistatko asunnon?
4. Mikä auto?
Siitä se lähtee.
Miksi pitäisi?
Miksi pitäisi flirttailla?JUU
Pullolla päähän ja takakonttiin.Tepsii
Iske silmää! Älä suurieleisesti, vaan "salaa".Tästä nainen viimeistään tietää, että olet kiinnostunut.
Meitä naisiakin on ujoja ja monet miettivät, etteivät vaan ymmärrä väärin toista(=munaa itseään).
Silmänisku on selvää kieltä, jonka voi tehdä kauempaakin. Jos nainen tässä vaiheessa lopettaa silmäpelin niin itsekin voit vetäytyä tyylikkäästi.
Mitään
..enempää inhoo kun silmäniskijöitä. Ehkä taputtelijoita ja vihjailevien vitsien kertojia.Kysymykseen mikä on flirttailua ja miten sitä voisi oppia vastaukseni on, että jos mies kysyy tuollaista neuvoa niin tuskin kuuluu siihen luokkaan joka noilla keinoilla onnistuu naisia naraamaan vaikka kuinka opettelisi - ja tähän luokkaan kullu kyllä ihan enemmistö miehistä.
näin
täs on--> http://s6.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=22098sormimerkit
teet toisen käden sormilla ympyrän ja sitten toisen käden etu-tai keskisormen työnnät siihen ympyrään...samalla KANNATTAA EHDOTTOMASTI liikutella kieltä poskessa ikään kuin siellä olisi kulli.ellei seuraa löydy niin levitä vielä sääresi ja dippaa sormella jalkoväliäsi ja haistele sormeasi nautinnon loistaessa kasvoiltasi !
flirttailu
Mies sanoo "kääk" homppelimaisella äänellä, ja niiaa. Siinä se.Linnaan pääsee
nykylakien mukaan jos "flirttailee". Lain ovat feministit laatineet ja munattomat Tahvot hyväksyneet.Kaikki sellainen on nykyään sukupuolista ahdeistelua. Siksi kannattaakin hommata toista sukupuolta esim. Thaimaasta vaimokseen.
eihän
Ei flirtistä voi mitenkään joutua juridiseen vastuuseen, koska katse muuttuu flirtiksi vasta kun toinen siihen vastaa. Yksin ei voi flirttailla, tai se on sitä ahdistelua, tai häirintää. Noin 10sekunnissa viimeistään katseen kohtaamisesta tietää, kannattaako edes yrittää päästää flirttiin. Toista ei voi pakottaa flirttiin mukaan.Flirtin tarkoitus ei ole iskeä, vaan se jännite.
Mut muuten toki Thaimaahan kannattaa mennä lomalle. Tosin ei niihin tyttöpaikkoihin, etenkin jos meinaa puolison hakea.
Netti antiflirtin pakollinen avaus: Moi mist oot, kuppikokos? kuulemma
Toimii aina, mutta vain negatiivisesti :)
Kiitos selityksestä! Toisin sanoen, jos vaikka myyjätyttö hymyilee viekoittelevasti, katsoo merkitsevästi ja puhuu hunajaisella äänellä, vaikka en mielestäni vastaa siihen, niin voin vetää hänet oikeuteen ahdistelusta!
mä lirttaan
silleen, että lykkään velton mulukun flikan poskeen, sanon ime, tuijotan ja ruiskasen, siinä se, ja seuraavan luo lirttaan...etkö tiedä
ketkä sitä tekkee haukansilmillä,----huorat"huora" en valitettavasti ole vielä koskaan ollut mutta eihän sitä tiiiä, mitä elämä eteen tuo, rakkauden ammattilaisen hommaakin voisi vaikka kokkeilla kun luonne antaisi periksi antautua kaikille tyhjäpäisille urpoille.
Näin flirttaillaan
Tämä on tytöille ohje. Ensin heilutat päätä vaakatasossa edes takas, niin että hiukset heiluu. Silloin pojan pitäisi tajuta että flirttailet, jos hän ei tajua tai hän saanoo: ons sun niska kunnossa? Niin yritä jotain muuta, mutta jos hän kysyy ons sun niska kunnossa, niin vastaa: Mä oon vaan niin innostunu, ja mun niskassa voi olla jotain vikaa voiks hieroo vähän. Se on tekosyy jos poika ei tajua, mutta jos tajuaa niin jatka. Jos sinulla on semmoinen poikaystävä joka ei huomioi sinua,ei tykkää samoista asioista kuin sinä tai haukkuu sinua, niin suosittelen jättämään sen pojan. Koska jos ei ole mitään yhteistä, niin ei ole mitään aihetta olla yhdessä. Mä olen cool aika monessa asiassa, niin näit neuvoi kannattaa uskoo. Usko pois!T: Cool.
tissit
pah, unohda ne flirttailut ja kato nuita mielummin.http://tissit.kiinnostaa.org
pillu.kiinnostaa.org" title="http://pillu.kiinnostaa.org">http://pillu.kiinnostaa.org
http://suihinotto.kiinnostaa.org
http://pano.kiinnostaa.org
http://lesbot.kiinnostaa.org
perse.kiinnostaa.org" title="http://perse.kiinnostaa.org">http://perse.kiinnostaa.org