Israelin valtio ei ole

Jumalan kansa

Huolestuttava piirre joissakin ääriuskonnollisiissa piireissä on yletön Israelin tukeminen ja ihannointi. Nykyinen Israelin valtio ei ole mikään Jumalan kansa eikä sillä ole mitään erityisasemaan suhteessa Jumalaan. Jumalan silmissä palestiinalaiset ovat yhtälailla hänen kansaansa kuin nykyinen Israel. Todelline Jumalan Israel on se seurakunta jolla on Jeesuksen usko ja joka pitää Jumalan käskyt eli adventtiseurakunta. Adventtiseurakunta on Jumalan todi Israel.

11

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkihan kristityt syyllistyvät rukoilemiseen Israelin toivon puolesta.
      Valtioina vain Turkki ja USA ovat liitossa Israelin kanssa - muu maailma
      täten on babyloniaa. Jos rakastaa Jumalaa, rakastaa myös Hänen vaimoaan.

Jes. 62:4
      Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen.
      [Jes. 54:6, 60:15]

Jos Israel joutuu kärsimään tässä maailmassa, niin kuinka sitten kristityt
      voisivat välttyä vainoilta. Samasta vihasta Aabrahamin Iisakista saamia
      jälkeläisiä kohtaan on kyse.

• Filadelfi

Israel on Jumalan valittu kansa, ja joka siunaa sitä niin Jumalan siunaus on myös hänen yllään. Israelista 12 sukunnasta merkitään sinetillä 144000 henkeä, jotka varjellaan syvyyden kaivosta nousevista demonin kaltaisista heinäsirkoista, jotka vaivaavat 5kk. Tämä joukko temmataan vihanajan puolivälissä, Ilm12:5.
      1000v. valtakunnassa on kaikki Israelin sukunnat, joiden kesken jaetaan luvatut alueet, Hes.48.
      Tässä tulevassa Kristuksen valtakunnassa Israel on kansojen lippuna, jolloin myös jatkuu päivittäinen temppeliuhripalvelu, joka alkaa jo vihan aikana, Sak.14:20,21.

• X-hirvas

siunata äärioikeistolaisen Israelin hallituksen tappamaan palestiinalaisia länsirannikolla. Israel on jumalaton maallinen poliittinen koneisto, kuten pohjois-Koreakin.

• adventisti.

No johan oli mielikuvituksesta vedettyä fiktiota jolla ei ole mitään tukea Raamatusta.

• X-hirvas kirjoitti:

siunata äärioikeistolaisen Israelin hallituksen tappamaan palestiinalaisia länsirannikolla. Israel on jumalaton maallinen poliittinen koneisto, kuten pohjois-Koreakin.

Ja kuinka saastaisia venäläisiä bordelleja onkaan vaikkapa Haifassa.
        Suomenkin kautta sinne kuljetettu väkisin otettuja tyttöjä.
        Semmoista kuljetusta ei juurikaan voi pysäyttää, kun ei todisteita
        ole siinä vaiheessa, vaan vasta jälestäpäin on voitu todeta vääryys.

Ja kuinka monen maailmanuskonnon päämaja sijaitseekaan Israelissa.
        Haifassa esim. on newagelaisen Bahai'ullah-uskonnon päämaja, Suomen
        pääpaikka sijaitsee Salossa. Israel ei sentään ole tänään niin raaka kuin
        Vanhan Testamentin aikana oli Jumalan käskystä.

Toinen todellisuus Israelin kohdalla on se, että Israelin olemassaolo on ihme
        ja Israelilla on kaikesta huolimatta Jumalan lupaukset.

Room. 9:4
        ovat israelilaisia: heidän on lapseus ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset;

Jes. 43:4
        Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

Mikäs se semmoinen armo olisi joka annettaisiin vain vanhurskaalle kansalle, esimerkiksi adventtikansalle?

Ps. 89:28 (89:29)
        Koskaan en ota häneltä pois armoani, minun liittoni kestää horjumatta.

Ps.89: 32 (89:33)
        niin minä rankaisen heitä heidän rikoksistaan, kuritan heitä heidän syntiensä tähden.
        33 (89:34) Mutta armoani minä en ota heiltä pois, minun uskollisuuteni ei horju.
        34 (89:35) Minä en riko liittoani, en muuta sitä, minkä olen luvannut.

Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen. [Jes. 54:6, 60:15]

ETELÄ-KOREA

Mitä Pohjois.Koreaan tulee niin Jumalalla on vastaveto Etelä-Koreassa.
        Ent. katolinen pappi kiertelee maailmaa tutustuen erikoisiin uskontoihin. TV näytti kun hän kävi Soulissa helluntaikirkossa.
        10000 ihmistä tulee ulos samaan aikaan kun toiset 10000 menee sisään
        jumalanpalvelukseen, joita kestää koko viikonlopun.

Tuo pastori David Yonggi Cho on terävänäköinenkin. Kun kristityt
        yleensä sanovat Ilmestyskirjan valkoisella hevosella "voittajana voittamaan" tulevaa ratsastajaa Jeesukseksi, David huomaa sen olevankin antikristus. Kristus ratsastaa vasta myöhemmin valkealla
        ratsullaan:

Ilm. 6:2
        Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

Ilm.19:11
        Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

• Tuo sanonta kahdesta sukukunnasta tulee siitä että kyseisen profetian
        aikoihin juutalaisuus - 12 sukukuntaa - oli jakaantunut kahdeksi valtioksi.

Jeremia 33:23 Ja Jeremialle tuli tämä Herran sana:
        24
        "Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen:
        'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'?
        Ja he halveksivat minun kansaani,
        niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.
        25
        Näin sanoo Herra: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon,
        jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja,
        26
        niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset,
        niin etten ota hänen jälkeläisistänsä hallitsijoita Aabrahamin,
        Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille. Sillä minä käännän heidän kohtalonsa
        ja armahdan heitä."

• X-hirvas
      • Mark. 2:17
        Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

1. Moos. 12:3
        Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Israelin maa ja jäännöskansa (messiaaniset) on oleva Jumalan puoliso! Me uskovaiset olemme
        häävieraita Karitsan häissä.

Ei sinun nimesi enää ole Hylätty eikä maasi nimi Hedelmätön, vaan sinun nimesi on oleva Rakastettuni ja maasi nimi Puolisoni, sillä Herra rakastaa sinua ja ottaa sinun maasi puolisokseen.

Room. 11:5
        Samoin on nykyisenäkin aikana olemassa jäännös, jonka Jumala on armossaan valinnut. [Sak. 13:8,9; Room. 9:27]

http://israelupdate.achlak.net/?page_id=119

Shalom, Israel!
        antti

• Islannissa Jumalkan laki jyllää, tulivuori parhaillaan syöksee helvetinmoista
      tulta syvyyden kidastaan. Ja ihmiset tietysti uhmaavat lakia, eivät tahdo
      perääntyä.
      Suomessa muuan miekkonen, Alexander Stubb katsoo kauas Välimeren
      suuntaan ja jyrisee: Israel ei saa rakentaa uusia siirtokuntia. Ei, ei ole
      kyse siirtomaapolitiikasta, vaan Israelin omasta elintilasta.
      Uudenmaanläänin kokoisella (Etelä-Suomi) maalla on vaikeuksia
      paluumuuttajien sijoittamisessa.
      Taannoin Suomellakin oli ongelma omassa maassa pakolaisiksi joutuvien
      karjalaisten sijoittamisessa, mutta meillä oli sentään tilaa.
      Ehkä Alexander muistelee kauhulla aikaa kun yritettiin tehdä suursuomea. Mutta mielestäni on eri asia vallata käyttöönsä omaa maata.
      Jos vaikka Israel päättäisi ottaa omaan käyttöönsä oman vanhan Jerusaleminsa,
      en heristäisi heille nyrkkiä: senkin siat, meinaatteko koko maailman vallata.

Me turkulaiset saimme kuin saimmekin valmiiksi kulttuurikaupunkivuotta
      2011 ajatellen, nähtävyytemme. Nimittäin vaikka Myllysilta on vastikään
      vajonnut reippaasti yli metrin, silta on pysynyt ehjänä. Siinäpä vahva
      kulttuurinähtävyys, yhä silta kantaa itsensä ja varmaan ensi vuonnakin.

Sen mitä Hillary Clintonilta jäi haaveeksi rikkaiden itsekkyyden vuoksi,
      sen työn ensimmäisen vaiheen sai O'bama nyt käyntiin - jonkinlainen
      turva köyhille sairastaville.

HALKAISTUSSA YTIMESSÄ ON VOIMAA ENEMMÄN KUIN HALKAISTUSSA HALOSSA
      Suomi on saamassa sittenkin KOLME uutta ydinvoimalaa.
      Yksinkertainen perustelu vaatimukselle on:
      sähkönkulutus ei tule laskemaan. Minä laittaisin perustelut paremmaksi:
      koska sähkönkulutus ei tule koskaan kokonaan loppumaan, tarvitsemme
      lisää 3 uutta ydinvoimalaa.

Muuten; jos kaikki maan katuvalot laitettaisiin LEDiksi, vältyttäisiin
      yhden ydinvoimalan rakentamiselta, näin on laskettu.

Vain ulkopuolelta voi israelilainen koskettaa itkumuuriaan.
      Edes pääministeri ei uskaltaisi jalallaan astua vanhaan Jerusalemiin -
      koska on juutalainen. Niinkus näet ...

http://www.virtualjerusalem.com/livekotel/aish/index_1.php?affid=18&CFID=3192396&CFTOKEN=65674018

http://www.israeluutiset.fi/
      http://israelupdate.achlak.net/?page_id=119

• Ei siitä kauan ole kun meillä sanottiin ettei toisen maan sisäisiin asioihin
        saa puuttua, mutta niin maailma muuttuu eskoseni. On kiva määräillä.

Helppo Stubbin pojan on uhitella kaukaiselle pikku valtiolle, mutta eipä
        uskaltaisi pahaa sanaa sanoa islam-valtioista, edes palestiinalaisvallasta.
        Helppo sikälikin kun tietää että koko maailma, lähes, on samaa mieltä.
        Mutta varmaan Stubbin pojan henkiset lihakset kohta, jos saa tahtonsa
        läpi, eikä Israel saa asuttaa maataan laajemmalti - pullistelevat niin että
        Venäjäkin saa pelätä maansa sisäisiin asioihin puuttuvaista.

Maltillinen ulkoministerimme, Kanerva, menetti pestinsä ihan suurennellun
        skandaalin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      22
      3914
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      90
      1924
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      90
      1319
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1291
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1149
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      55
      1052
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      194
      1030
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      932
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      896
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      143
      859
    Aihe