Työpaikallani on nainen jota näen muutaman kerran viikossa vilaukselta. Olen ollut ihastunut häneen jo vuosia ja tietääkseni hän on vapaa. Miten pitäisi menetellä kun hän on aina työpaikalla toisten ympäröimänä, enkä pääse lähestymään häntä? Olen myös tavattoman arka ja pelkään pakkeja.
Nainen on kuitenkin muutaman kerran katsonut minua suoraan silmiin ohimennessään, joten olen alkanut ajatella että ehkä hänkin on kiinnostunut. Joskus tuntuu taas että hän välttelee katsettani eikä puhu minulle vaikka toisten kanssa tuntuu juttu luistavan. Pitäisikö naiselle jotenkin ilmaista heti lähtöön minkälaatuista suhdetta häneen haluaa? Tämä asia vaivaa minua siksi koska haluaisin ihan kunnon ihmissuhteen enkä halua että hän luulee minua vain seksin vonkaajaksi.
Miten isken työkaverin?
2
824
Vastaukset
- Yhteinen lounas
ruokikselle samaan aikaan?
- voi kun joku tuliski
Jospa yhyttäisit naisen jossain työpaikan ulkopuolella, esim. kun hän on lähdössä töistä?
Etkö voisi työpaikalla mennä mukaan siihen porukkaan missä nainen on ja heittää flirttiä?
Jos hän on "toisten ympäröimä", rohkaise mieltäsi että käyt sanomassa jotain et olisiko hetki aikaa, mulla ois asiaa. Et vaikuta seksin vonkaajalta kun kysyt ensitöiksesi et oletko vapaa? Voit kertoa että olet ajatellut häntä ja haluaisin tutustua, et kiinnostaisiko häntä lähteä vaikka leffaan/syömäään jne tai hommaa vaikka liput johonkin konserttiin. Jos mies kutsu vaikka luokseen kahville tulee mieleen et onkohan kermaakin tarjolla, pieni panostaminen antaa ymmärtää että olet fiksu tyyppi. Olisikin kiva jos miehet tekisikin selväksi heti mitä he oikein haluavat.
Tosi ikävää on jos luulee löytäneensä fiksun tyypin johon haluaa tutustua/rakastua ja hän alkaakin heti ensitreffeillä kähmiä! Pakkien pelossa ei kannata jättää yritystä väliin, se riski kuuluu asiaan. Voit saada ihanan ihmissuhteen ja jos et voit sitten unohtaa koko mimmin ja jatkaa elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192156Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392055Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä241939Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52703
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688