Miten isken työkaverin?

kaipaus sydämen

Työpaikallani on nainen jota näen muutaman kerran viikossa vilaukselta. Olen ollut ihastunut häneen jo vuosia ja tietääkseni hän on vapaa. Miten pitäisi menetellä kun hän on aina työpaikalla toisten ympäröimänä, enkä pääse lähestymään häntä? Olen myös tavattoman arka ja pelkään pakkeja.

Nainen on kuitenkin muutaman kerran katsonut minua suoraan silmiin ohimennessään, joten olen alkanut ajatella että ehkä hänkin on kiinnostunut. Joskus tuntuu taas että hän välttelee katsettani eikä puhu minulle vaikka toisten kanssa tuntuu juttu luistavan. Pitäisikö naiselle jotenkin ilmaista heti lähtöön minkälaatuista suhdetta häneen haluaa? Tämä asia vaivaa minua siksi koska haluaisin ihan kunnon ihmissuhteen enkä halua että hän luulee minua vain seksin vonkaajaksi.

2

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteinen lounas

ruokikselle samaan aikaan?

• voi kun joku tuliski

Jospa yhyttäisit naisen jossain työpaikan ulkopuolella, esim. kun hän on lähdössä töistä?
      Etkö voisi työpaikalla mennä mukaan siihen porukkaan missä nainen on ja heittää flirttiä?
      Jos hän on "toisten ympäröimä", rohkaise mieltäsi että käyt sanomassa jotain et olisiko hetki aikaa, mulla ois asiaa. Et vaikuta seksin vonkaajalta kun kysyt ensitöiksesi et oletko vapaa? Voit kertoa että olet ajatellut häntä ja haluaisin tutustua, et kiinnostaisiko häntä lähteä vaikka leffaan/syömäään jne tai hommaa vaikka liput johonkin konserttiin. Jos mies kutsu vaikka luokseen kahville tulee mieleen et onkohan kermaakin tarjolla, pieni panostaminen antaa ymmärtää että olet fiksu tyyppi. Olisikin kiva jos miehet tekisikin selväksi heti mitä he oikein haluavat.
      Tosi ikävää on jos luulee löytäneensä fiksun tyypin johon haluaa tutustua/rakastua ja hän alkaakin heti ensitreffeillä kähmiä! Pakkien pelossa ei kannata jättää yritystä väliin, se riski kuuluu asiaan. Voit saada ihanan ihmissuhteen ja jos et voit sitten unohtaa koko mimmin ja jatkaa elämääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2156
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2055
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      24
      1939
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      792
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      703
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      688
    Aihe