Tiedätkö, että on paljon ihmisiä, nuoria, sekä vanhoja, joilla on silmäsairaus, joka vaatii aurinkolasien käyttöä aina, kun aurinko paistaa. Ei siihen tarvitse Elvistellä. Olisin erittäin tyytyväinen, jos silmäni eivät olisi valoallergiset, mutta kun ovat, niin pakko käyttää aurinkolaseja ja erittäin tummia sellaisia. Puhtaan valkean lumenaikaan laseista huolimatta silmiä särkee ulkona. Revi siitä lisää vitutusta itsellesi, ole hyvä vaan.
Itse käytän myös aurinkolaseja, koska aurinko käy silmiin. Käytän autolla ajaessa siksi laseja, koska tien pinnan erottaa niiden kanssa paremmin. Myös sateella.
Mua ...tuttaa ku jengi kirjottaa kuninkaan nimen pienellä alkukirjaimella NIH! Ja listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta parempi olis sunkin hankkia elämä. Urpo.
Hei pelle.
Tiedätkö, että on paljon ihmisiä, nuoria, sekä vanhoja, joilla on silmäsairaus, joka vaatii aurinkolasien käyttöä aina, kun aurinko paistaa. Ei siihen tarvitse Elvistellä. Olisin erittäin tyytyväinen, jos silmäni eivät olisi valoallergiset, mutta kun ovat, niin pakko käyttää aurinkolaseja ja erittäin tummia sellaisia. Puhtaan valkean lumenaikaan laseista huolimatta silmiä särkee ulkona. Revi siitä lisää vitutusta itsellesi, ole hyvä vaan.Itselläni myös
Itse käytän myös aurinkolaseja, koska aurinko käy silmiin. Käytän autolla ajaessa siksi laseja, koska tien pinnan erottaa niiden kanssa paremmin. Myös sateella.!!!!
Mua ...tuttaa ku jengi kirjottaa kuninkaan nimen pienellä alkukirjaimella NIH! Ja listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta parempi olis sunkin hankkia elämä. Urpo.Muotii
Noi "transmetropolitan" lasit on nykyään muotii, kokeile niitä.http://i47.tinypic.com/2up652p.jpg
--kerrro ihmeessä missä mättää,