ihmettelen kun naarmuja tulee kokoajan lisää vaikka pesen ja pidän kunnossa autoani(520). on pitkiä naarmuja ja sitten kolhasuja yms tullut puolenvuoden sisään paljon. eli tekeekö joku KATEELINEN TOJOKUSKI nämä vai kuka näitä oikein tekee???? seuraavaksi tulee webcamera muuten kuvaamaan sisätilaan ja katotaan kuka ne naarmut tekee!!!! muilla samoja kokemuksia?
bmw naarmuuntuminen
44
1003
Vastaukset
- 530da
naarmun naarmua. Autoni on 5 vuotta vanha 530da. Pari kiveniskua on konepellissä, mutta naarmuja ei ole. Kannattaa kiiinnittää huomita että pesuvälineet ovat puhtaita ja jos käytät pikapesussa niin ei mikään ihme että naarmuja on.
- weas
katelliiset hintit ne naarmuttaa.sain yhden kiinni itse teosta,
ja itkua melkee alko vääntää - Mazzzd
weas kirjoitti:
katelliiset hintit ne naarmuttaa.sain yhden kiinni itse teosta,
ja itkua melkee alko vääntääminun Mazda 323 herättää paljon kateutta kun sitäkin on naarmutettu pari kertaa.
- ???...
Mazzzd kirjoitti:
minun Mazda 323 herättää paljon kateutta kun sitäkin on naarmutettu pari kertaa.
Mitä teet BMW-palstalla?
- Mazzzd
???... kirjoitti:
Mitä teet BMW-palstalla?
luen kirjoituksia ja välillä jopa kirjoitan. Vaikka ajan Mazdalla niin ei se minua estä katsomasta muita palstoja. Mitä sinä täällä teet kun et omista mitään autoa??
- edellinen
Mazzzd kirjoitti:
luen kirjoituksia ja välillä jopa kirjoitan. Vaikka ajan Mazdalla niin ei se minua estä katsomasta muita palstoja. Mitä sinä täällä teet kun et omista mitään autoa??
Omistan minä 320d E90, mutta en koe tarvetta mennä japsi-autojen palstalle.
- Kommentti Zeik
edellinen kirjoitti:
Omistan minä 320d E90, mutta en koe tarvetta mennä japsi-autojen palstalle.
No kai sitä nyt kuka tahansa saa kirjoittaa minne tahansa. Ladan omistajat voivat ihan hyvin kirjoitella vaikka Ferrari-palstalla.
- juupajuu..
Kommentti Zeik kirjoitti:
No kai sitä nyt kuka tahansa saa kirjoittaa minne tahansa. Ladan omistajat voivat ihan hyvin kirjoitella vaikka Ferrari-palstalla.
Pointti olikin se, että nämä halpa-autoilla ajelevat tulevat tänne provoamaan ja rääpimään turpaansa. Mitä annettavaa heillä on tälle palstalle, jos joku kysyy esim. BMW:n ominaisuuksista jotain.
- ........
juupajuu.. kirjoitti:
Pointti olikin se, että nämä halpa-autoilla ajelevat tulevat tänne provoamaan ja rääpimään turpaansa. Mitä annettavaa heillä on tälle palstalle, jos joku kysyy esim. BMW:n ominaisuuksista jotain.
on kaikkien autojen "ominaisuus". Vai onko Bemarissa ihan omanalaiset naarmut jota mistään muusta autosta ei löydy?
- hjghjikoyu
........ kirjoitti:
on kaikkien autojen "ominaisuus". Vai onko Bemarissa ihan omanalaiset naarmut jota mistään muusta autosta ei löydy?
bemarin maalipinta on todella ala-arvoinen. Ei kestä normaalia käyttöä.
- ajelee...
juupajuu.. kirjoitti:
Halpa autoilla?? Tahtoopa olla vekseli vetoisia monesti ns. kalliimmat autot, halpisauton omistajalla voi olla rahaa (viisas), joka ei rahojaan tuhlaa turhamaisuuksiin!! Sais hävetä pankin autoilla ajelevat leveilijät. Itselläkin ollu "velkasia" bemareita alla ja ostamassa 500 sarjalaista dieseliä jossain välissä ;) Eli kyllä ihmisiä kiinostaa bemaritkin ja käyvät palstalla katseleen..
- 3-sarjalaisessa
Samoja huomioita. Maalipinta on ainakin E90 mallissa heikko, mutta enpä silti usko että kaikki ne naarmut ovat pikapesussa tulleet.
- 535 -08
Kirjotuksesi kertoo enemmän siitä mitä sinun päässäsi liikkuu/tai ei liiku, kun siitä mikä voi olla naarmujen todellinen syy.
"Autossani on naarmu, olen siis niin ihmeellinen että jonkun pakko kadehtia minua".- 894igmjng9
Tuo BMW merkkinä vaan on jollekin se vihan kohde ja ehkäpä oman epäonnistumisen tunteen purkauksen kohteena tälläinen henkilö "oikeuttaa" itselleen aiheuttaa vahinkoa toisen omaisuudelle. Ajatuksena, jos ei minulla niin ei muillakaan!
Kysypä vakuutusyhtiöstä miksi BMW:ssä on niin korkeat vakuutusmaksut, esim. vm 2008 300-sarjassa melkein 1700e vuodessa. He kertovat syyksi juuri tämän ilkivallan ja naarmuttelun. Eli joitain epäonnistuneita yksilöitä ahdistaa ja siitä kärsivät muut ihmiset, myös ne BMW:n omistajat jotka noidenkin pummien elämisen, lääkkeet ja hoidon viimekädessä maksavat.
Mitäs jos meniskin tollaisen sosiaalipummin tai muun epäonnistujan kotiin ja alkais naarmuttelee vaikka sen telkkaria.
Tuli noita naarmutuksia munkin edelliseen autoon, joka oli 5-sarjaa, sellaisia selviä pitkiä avaimella tai jollain muulla vedettyjä kivoja ralliraitoja.
Muuten se BMW viha on muuten täälläkin suomi24:lla hyvin näkyvissä. - tietääääjääääääää
894igmjng9 kirjoitti:
Tuo BMW merkkinä vaan on jollekin se vihan kohde ja ehkäpä oman epäonnistumisen tunteen purkauksen kohteena tälläinen henkilö "oikeuttaa" itselleen aiheuttaa vahinkoa toisen omaisuudelle. Ajatuksena, jos ei minulla niin ei muillakaan!
Kysypä vakuutusyhtiöstä miksi BMW:ssä on niin korkeat vakuutusmaksut, esim. vm 2008 300-sarjassa melkein 1700e vuodessa. He kertovat syyksi juuri tämän ilkivallan ja naarmuttelun. Eli joitain epäonnistuneita yksilöitä ahdistaa ja siitä kärsivät muut ihmiset, myös ne BMW:n omistajat jotka noidenkin pummien elämisen, lääkkeet ja hoidon viimekädessä maksavat.
Mitäs jos meniskin tollaisen sosiaalipummin tai muun epäonnistujan kotiin ja alkais naarmuttelee vaikka sen telkkaria.
Tuli noita naarmutuksia munkin edelliseen autoon, joka oli 5-sarjaa, sellaisia selviä pitkiä avaimella tai jollain muulla vedettyjä kivoja ralliraitoja.
Muuten se BMW viha on muuten täälläkin suomi24:lla hyvin näkyvissä..................... OIKEA SYY ON SE, KUN OVAT KOLAREIDEN AIHEUTTAJIA, VAARATEKIJÖITÄ NORMAALI IHMISTEN JOUKOSSA, MILLOIN KAHVA EDELLÄ PUUSSA TAI KAUPAN SEINÄSSÄ. S I I N Ä S E S Y Y.
- .............
tietääääjääääääää kirjoitti:
.................... OIKEA SYY ON SE, KUN OVAT KOLAREIDEN AIHEUTTAJIA, VAARATEKIJÖITÄ NORMAALI IHMISTEN JOUKOSSA, MILLOIN KAHVA EDELLÄ PUUSSA TAI KAUPAN SEINÄSSÄ. S I I N Ä S E S Y Y.
Tojota on kolaritilaston ykkönen. Katso vaikka. Bemari ei lähelläkään kolareiden kärkeä.
- äliiiiiiiiiiiiiö
............. kirjoitti:
Tojota on kolaritilaston ykkönen. Katso vaikka. Bemari ei lähelläkään kolareiden kärkeä.
mitään suhdeluvuista? Etpä taida.
- ...............
äliiiiiiiiiiiiiö kirjoitti:
mitään suhdeluvuista? Etpä taida.
Miksi vakuutusyhtiö kertoo toista ja sinä toista? Mielestäsi sinä varmaan tiedät paremmin? :D
- Pekka-
............... kirjoitti:
Miksi vakuutusyhtiö kertoo toista ja sinä toista? Mielestäsi sinä varmaan tiedät paremmin? :D
Kolareihin ei lasketa ilkivaltaa. Se on ikävän yleistä tiettyjä automerkkejä kohtaan. Ja se nostaa vakuutusmaksuja.
- huhaaaaaaaa
............... kirjoitti:
vakuutusyhtiössä töissä. Tällä palstalla ei tarvitse kaunistella asioita. Törpölle tiedoksi.
- kallista
894igmjng9 kirjoitti:
Muuten se BMW viha on muuten täälläkin suomi24:lla hyvin näkyvissä.Eiköhän ne kalliit vakuutusmaksut tule poikasten suuresta kolarimäärästä bemareilla..näyttävät olevan sen verran kolariherkkiä..sen näkee taas tulevana kesänä tilastoissa..
- dsfghhjhk
AUTOA. BEMARIN MAALIPINTA ON SURKEA, EI KESTÄ PESEMISTÄ.
- vainoharhainen?
Meinasit, että tojokuskit olisi kateellisia bemareista, heh heh hee! Olet hölmö isolla H:lla! Ei kukaan ole kateellinen kenenkään autoille, naarmuja vaan tulee kun kivet lentelee vastaantulijoiden renkaista kylkeen varsinkin jos ajat lujaa, sutiminen soralla voi heittää joskus kiviä jopa omaan niskaan, kun kivi kimpoaa renkaasta sopivalla kierteellä, eli voi tulla naarmuja, lapsia voi kävellä auton läheltä ohi ja kädessä on vaikka suksisauva ja se raapaisee vahingossa autoa, toki ilkivaltakin on mahdollista, mutta että alat siinä jonkun tietyn automerkin omistajia syyllistämään, niin olet kyllä aika toope!! Sitten jos olet ostanut auton käytettynä, on naarmuja voitu paikkailla aikaisemman omistajan toimesta tai liikkeessä pelkällä maalilla, eikä päälle ole laittettu lakkaa, ja sitten kun hankaat ja hinkkaat, peset koko ajan autoa, niin paikkamaali irtoaa ja naarmut tulee esiin, koska nykyiset maalit on vesiohenteisia ja ne vaativat ehdottomasti päälle lakan kestääkseen pesua.
- zacu
Kun pari vuotta sitten hankin BMW:n Volvon jälkeen ihmettelin vakuutusyhtiön edustajalle korkeita maksuja ja todellakin sanoivat, että ilkivallantekoja on paljon ja siksi ovat korkeampia.
Pidin puppuna, mutta en pidä enää. Joku taloyhtiössämme koki uskoakseni kateutta ja eräs yö oli molemmat kyljet avaimella naarmutettu. Vähän myöhemmin pöllittiin rekkarit, uskoakseni kiusantekona eikä "käyttöön". Kun en pariin kuukauteen maalauttanut autoa, käytiin vetäisemässä uusi naarmu kuskin puolelle niin että pohjamaali paistoi -- ajatteli kai, etten ollut huomannut. Minulle bemari(kin) on vain auto, joten en jaksanut asiasta niin paljon surra, eniten tietysti ärsytti lisävaiva ja 150 euroa omavastuuta. Ainakin sain kiveniskemät pois, kun maalattiin.
BMW:t eivät ole sen enempää onnettomuuksissa kuin muutkaan autot. Jos sellaista on huomaavinaan, näkee mitä haluaa. Olen huomannut, että joka kerta kun bemari on kolarissa, siitä kirjoitellaan tännekin paljon ja unohdetaan ne kymmenen muuta, jossa joku Kia tai Honda oli osallisena. - peliä.
zacu kirjoitti:
Kun pari vuotta sitten hankin BMW:n Volvon jälkeen ihmettelin vakuutusyhtiön edustajalle korkeita maksuja ja todellakin sanoivat, että ilkivallantekoja on paljon ja siksi ovat korkeampia.
Pidin puppuna, mutta en pidä enää. Joku taloyhtiössämme koki uskoakseni kateutta ja eräs yö oli molemmat kyljet avaimella naarmutettu. Vähän myöhemmin pöllittiin rekkarit, uskoakseni kiusantekona eikä "käyttöön". Kun en pariin kuukauteen maalauttanut autoa, käytiin vetäisemässä uusi naarmu kuskin puolelle niin että pohjamaali paistoi -- ajatteli kai, etten ollut huomannut. Minulle bemari(kin) on vain auto, joten en jaksanut asiasta niin paljon surra, eniten tietysti ärsytti lisävaiva ja 150 euroa omavastuuta. Ainakin sain kiveniskemät pois, kun maalattiin.
BMW:t eivät ole sen enempää onnettomuuksissa kuin muutkaan autot. Jos sellaista on huomaavinaan, näkee mitä haluaa. Olen huomannut, että joka kerta kun bemari on kolarissa, siitä kirjoitellaan tännekin paljon ja unohdetaan ne kymmenen muuta, jossa joku Kia tai Honda oli osallisena.Jos mahdollista, niin laita tollanen kamera auton sisälle tai johonkin piiloon puuhun 3 mertin korkeudelle jne. Mulla mökillä ja taatusti on sellaisessa paikassa, että mökkivaras ei löydä ja jää kiinni kun kamera nappaa kuvan. Tietysti jossain kerrostalon parkkipaikalla aika mahdoton laittaa minnekään muualle kuin auton sisälle ja sielläkin pitää saada niin, ettei varas lyö ikkunaa rikki ja vie kameraa mennessään, hankalaa?
http://www.eranetti.fi/index.php?act=viewProd&productId=76
On olemassa tilasto, jossa bmw on "paras" ja sitä myöten riski onnettomuuteen on suurempi, sanoohan sen jo järkikin? Jos kaikki autoilijat kunnioittaisivat liikennesääntöjä ja toisia autoilijoita, niin oliskohan liikenneonnettomuuksia vähemmän? Kyllä olis.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711266882289_uu.shtml - kyselen
zacu kirjoitti:
BMW:t eivät ole sen enempää onnettomuuksissa kuin muutkaan autot. Jos sellaista on huomaavinaan, näkee mitä haluaa. Olen huomannut, että joka kerta kun bemari on kolarissa, siitä kirjoitellaan tännekin paljon ja unohdetaan ne kymmenen muuta, jossa joku Kia tai Honda oli osallisena.Menikö koko auto maalaukseen, vai pelkät kyljet?
- kokoomusnuori
Ai ei kukaan ole kateellinen kenenkään autolle? Tämä olikin ihan uusi tieto. Kiitos tiedosta. Olen ollut 30v väärässä. Kyllä harmittaa!
Jos muuten joku on oikeasti sitä mieltä että kukaan ei kadehdi ketään niin kyseessä on ihminen joka kadehtii ihan sikana kaikkea! - zacu
kyselen kirjoitti:
Menikö koko auto maalaukseen, vai pelkät kyljet?
Ei mennyt kokonaan, mutta ei siitä paljon puuttunut. Kuskin ovi ja siitä taaksepäin ensimmäisiin vastaantuleviin saumoihin perään ja ylös. Kun on coupe, niin linjaan kattotelineen kisko-takalasi-takaluukku. Pelkääjän puolella oli naarmutettu pelkästään ovi, kylkeen ei tarvinnut maalia.
Vakuutuksista voisin sanoa, että omavastuuta meni siis 150 euroa per kerta. Se olikin aika hölmö juttu ja varoituksena muille: Kun ensimmäinen vahinko sattui, Ilmoitin sen tietysti vakuutusyhtiöön (ja poliisille).
En mennyt maalaamaan heti, kun arvelin, että se on joku taloyhtiössä. Epäilin tulevan uutta naarmua ja ajattelin säästää omaa vaivaa ja rahoja "keräämällä" mahdollisia ilkivallantekoja kertakorjaukseen. Virhe. Kun kävi mitä arvelin ja toinen naarmutus tuli, ilmoitin jälleen ja siellä todettiin omavastuuta tulevan jälleen 150e.
Puhuin varmasti kolmelle tädille (niiden tekniikka on kierrättää tyyppejä) että tajuatteko mitä te tavallaan kehoitatte tekemään? Te rohkaisette minua siis viemään auton aina pienimmästäkin ilkivallasta heti korjattavaksi jos omasta toiminnastani ei tule lainkaan "alennusta"? Eli kun nyt säästin periaatteessa yhden maalauskerran vakuutusyhtiön rahoja (yli 2000e plus täysturvan mukanaan tuoma vuokra-auto) rankaisette minua perimällä omavastuun silti joka kerrasta? Jos naarmuttaja jatkaisi tätä vaikkapa neljä kertaa vuodessa, minä maksaisin 600 euroa ja te pahimmillaan 8000-12000 e kun voisitte selvitä yhdelläkin maalauksella? Näin se sitten meni, minä maksoin 300 euroa, ja järjen käyttö ei näköjään ole sallittu. Seuraavalla kerralla lähtee heti maalaukseen ja haen tällä kertaa sen vuokra-autonkin, viimeksi pärjättiin vaimon autolla.
Selasin netistä itsekin tarkkailukameroita, mutta jätin toistaiseksi sikseen. Periaatteessa minua ärsyttää tarkkailu, oma tai muiden. Pitäisi voida olla turvassa ja luottaa ilman kameroitakin. Kohta täytyy varmaan taipua. Ei siksi että auto tai edes omavastuut nyt niin surettaisi, mutta kaikki se riesa. - zacu
peliä. kirjoitti:
Jos mahdollista, niin laita tollanen kamera auton sisälle tai johonkin piiloon puuhun 3 mertin korkeudelle jne. Mulla mökillä ja taatusti on sellaisessa paikassa, että mökkivaras ei löydä ja jää kiinni kun kamera nappaa kuvan. Tietysti jossain kerrostalon parkkipaikalla aika mahdoton laittaa minnekään muualle kuin auton sisälle ja sielläkin pitää saada niin, ettei varas lyö ikkunaa rikki ja vie kameraa mennessään, hankalaa?
http://www.eranetti.fi/index.php?act=viewProd&productId=76
On olemassa tilasto, jossa bmw on "paras" ja sitä myöten riski onnettomuuteen on suurempi, sanoohan sen jo järkikin? Jos kaikki autoilijat kunnioittaisivat liikennesääntöjä ja toisia autoilijoita, niin oliskohan liikenneonnettomuuksia vähemmän? Kyllä olis.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711266882289_uu.shtml> http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711266882289_uu.shtml
En uskonut, että tämä trendi näkyisi tilastossa, mutta olen kyllä itsekin ollut huomaavinani vanhempien bemarien (varsinkin maakunnissa) olevan nykyään nuorten "autosuuntautuneiden" suosiossa. Hyvin tehty auto, joka on tehokas ja jota on ilo ajaa.
Entisaikaan kun käytetyt bemarit olivat liian kalliita nuorisoauto oli aina Corolla. Paljon tehoa suhteessa muihin aikalaisiinsa, olivat luotettavia ja edullisia.
Kumma miten se, että silloin Toyotalla ajettiin varmasti samasta syystä enemmän metsähallituksen puolelle ei koskaan saanut mitään "tojotakuskit on kaikki mulkkuja ja paskoja kuskeja" -trendiä aikaiseksi. Ehkä Toyotoita ajettiin vaan liikaa "kansan keskuudessa", niin ei voinut haukkua. Nyt kun sama ilmiö häiritsee bemarien tilastoa, heti mennään leimaamaan.
Todettakoon kuitenkin, että ainakin pääkaupunkiseudulla bemari on ihan kansanauto; Uudet bemarit, joita ajavat yleensä vanhemmat ja järkevämmät, ovat oman kokemukseni ihan tavallisia kuskeja, usein jopa huomaavaisempia ja parempia kuskeja (jos se nyt on edes määriteltävissä oleva asia) kuin monet muut.
- gay gay gay
Kuka pesee homo-autoa?
- Pena Bimmeri
Homoseksuaalit Toyoterot käyvät iltaisin kateellisina naarmuttamassa bemareita.
- dxfvdsdgbghnguiy
Pena Bimmeri kirjoitti:
Homoseksuaalit Toyoterot käyvät iltaisin kateellisina naarmuttamassa bemareita.
VALTAVAN SANAVARASTON OMAAT.
- jarmos4234
dxfvdsdgbghnguiy kirjoitti:
VALTAVAN SANAVARASTON OMAAT.
Helvetin teinit menkää pois täältä palstalta.
- Geggonen
Homo-Toyomies pesee homo autoaan!
- syikekgjr02w3
Tämä kertoo sen kaiken patoutuneisuuden kerääntymisen ja kaunan mitä joillain ihmisillä on. Miten auto voi olla homo tai hetero tai lesbo, sillä se on vaan kasa elektroniikkaa, rautaa ja muovia. Mutta annas olla kun logona on BMW niin auto on homo.. Hei haloo, kantsisko ehkä herätä tähän päivään tai kysyä jos se omalääkäri vaihtais ne pillerit.
- Soul car
Geggonen kirjoitti:
Homo-Toyomies pesee homo autoaan!
BMW ole se homojen auto? Ainakin Bemariin on teetetty homomaisin rekkari mitä voi olla ja se oli myös kärjessä gay car 2009 äänestyksessä usean mallin voimin.
- k ävelykeppi
jarmos4234 kirjoitti:
Helvetin teinit menkää pois täältä palstalta.
PAPPA HENKSELEITÄ?
- zacu
syikekgjr02w3 kirjoitti:
Tämä kertoo sen kaiken patoutuneisuuden kerääntymisen ja kaunan mitä joillain ihmisillä on. Miten auto voi olla homo tai hetero tai lesbo, sillä se on vaan kasa elektroniikkaa, rautaa ja muovia. Mutta annas olla kun logona on BMW niin auto on homo.. Hei haloo, kantsisko ehkä herätä tähän päivään tai kysyä jos se omalääkäri vaihtais ne pillerit.
Kun vein omani maalaukseen korjausmies totesi naarmuista, että edellisellä viikolla oli tullut Z4, jonka toiseen kylkeen oli isolla kirjoitettu naarmuttaen LAMA ja toiselle puolelle HOMO.
Että jotkut jaksaa... Lamakatkeruuden vielä ymmärrän (vaikka ei se sen bemarikuskin vika ole, saattaapa olla vaikka joku töissäkäyvä, joka pitää taloutta pyörimässä ja lamaa poissa). Mutta 'homo', äh, miten voikin joku olla noin lapsi (2010-luku sentään). Jos olisin ollut omistaja, ja siitä ei tulisi vakuutusseuraamuksia, olisin tempaissut itse perään "...NTAPPAJA" ja "SAPIENS" ja ajellut viikon.
- 88765420
mutta voin kertoa mielipiteeni\kokemukseni. yksi suurimmista naarmujen aiheuttajista on auton pesussa tapahtuvaa. eli älä käytä autoasi harja pesuissa vaan pese itse jos suinkin mahdollista. ja kun peset itse älä käytä sieniä vaan osta kunnon harja.sillä jos sieneen jää pienikin hiekan jyvä se naarmuttaa maalipintaa koko pesun ajan.eli sinä hinkkaat lisää naarmuja autoosi.etkä sinä sitä monestikkaan huomaa!. mutta harjassa samainen hiekanjyvä ei aiheuta naarmuuntumista.sillä se nousee harjaksia pitkin ylemmäs jolloin se ei pääse naarmuttamaan auton maalipintaa.ja kun vielä ravistat harjaa ennen pesu veteen laittamista poistuu hiekanjyvät vieläkin paremmin.ja kunnon harja on pitkäaikainen investointi.ja onhan harjalla mukavampi pestä kun sienellä hinkata.itse sain tällä selviä parannuksia pesutulokseen.
- BMW-M5
Bemarin naarmuttajan ,löin sitä rääpälettä ympärikorvia niin että
toyolippis lensi ojaan ,sitten alkoi maitopata räkänokka itkemään . - BMW330i
BMW-M5 kirjoitti:
toyolippis lensi ojaan ,sitten alkoi maitopata räkänokka itkemään .Että annoit sille pikku toyoteron paskiaiselle ansionsa mukaan.
- zfmfhmm,
BMW-M5 kirjoitti:
toyolippis lensi ojaan ,sitten alkoi maitopata räkänokka itkemään .Et lyönyt vaan annoit kikulia pakoputkeen kuten Bemari- homppelit aina tekevät.
- Pena Bimmeri
zfmfhmm, kirjoitti:
Et lyönyt vaan annoit kikulia pakoputkeen kuten Bemari- homppelit aina tekevät.
Tapana BMW-piireissä tehdä samanlaisia asioita kuin teillä homostelevilla Toyoteroilla on
pussikaljapäissänne tapana tehdä pusikoissa.
Vaikka te Toyoterot homostelette kokoajan se ei tarkoita sitä että me muut olisimme samanlaisia kuin te.
Älkää Toyoterot kertoko täällä omista touhuistanne me emme ole kiinostuneita niistä. - BMW-Gay
Pena Bimmeri kirjoitti:
Tapana BMW-piireissä tehdä samanlaisia asioita kuin teillä homostelevilla Toyoteroilla on
pussikaljapäissänne tapana tehdä pusikoissa.
Vaikka te Toyoterot homostelette kokoajan se ei tarkoita sitä että me muut olisimme samanlaisia kuin te.
Älkää Toyoterot kertoko täällä omista touhuistanne me emme ole kiinostuneita niistä.Älä syytä Toyota- kuljettajia vaan katso Bemu- poju peiliin jos uskallat. BMW on takatuuppari kuten omistajansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718