Katsoiko joku Unelmien poikamiestyttö-tv sarjaa? Siinä lopussa (syyskuussa)oltiin niin niin rakastuneita, mies polvistui naisen eteen ja luvattiin ikuista elämää yhdessä hamaan loppuun asti.
Häät luvattiin julkisesti pitää seuraavana toukokuuna. Ero tuli jo edellisen lokakuun lopussa . "suhde" kesti siis pari kuukautta, jos sitäkään.
De-Anna jätti siis miehen, mies olisi jatkanut suhdetta. Kerroin tämän siksi, että näemme, että mitkään loistokkaat puitteet ja Bahamasaaret eivät voi synnyttää oikeaa rakkautta ja välittämistä.
Ihan se oikea kunnon suhde syntyy, kun tuntee sielujen kemian, hyväksyy toisen sellaisenaan ja halun sitoutua..oikeasti.
De-Anna oli pelkkä vitsi ja silti mursi monen miehen sydämen. Ne miehet rakastuivat siihen naiseen oikeasti. Miettikää ja lähtekää suhteisiin vain oikeista syistä.
Unelmien poikamiestyttö
4
214
Vastaukset
- 14+4
Itse en ymmärtänyt tuota miesten "rakastumista" ollenkaan. Nainen on lähes kokoajan naama norsunvitulla. Narisee ja vaatii. Toistelee jatkuvasti, miten "Hän tietää, kuinka vaikeaa on, on ollut samassa tilanteessa ja sydän revitty riekaleiksi jne." Ah, sitä kärsimystä ja draamaa.
Kalsea ja kiukkuinen "minä minä minä" -eukko.
Noh. Ehkäpä miehet sitten pitävät haasteista. Toisaalta, nuo tyypit, jotka tuollaisiin ohjelmiin lähtevät, harvemmin ovat sieltä välkyimmästä päästä...Eipä noista tositv pareista taida olla vuoden kuluttua kimpassa enää yksikään. Surku sinänsä. Varattuina olisivat edes poissa muiden jaloissa pyörimästä... - praat
ei jumaleissön! Onko tuo faktatietoa? Tuossa hetki sitten mietin pitäisikö alkaa kuuklaamaan, löytyykö De-Annan ja sen miehen onnesta tietoa. Jotenkin arvasin tämän, aika karsea muija tosiaan. Tosin on paljon mahdollista, että mieskin saattoi pohjimmiltaan olla pahempi tyyppi. Mutta, kyllä, eivät nämä tällaiset formaatit toimi, eikä sellaista kannata matkia tosielämään, koska lopputulos on surkea.
- sdfsdfsdfsfd
"Ne miehet rakastuivat siihen naiseen oikeasti. "
niin varmaan... - ---------
Voi... :( Käy Jesseä sääliksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849