Yksi sanoo että Jumala on narsistinen, toinen sanoo että laintulut ovat kieltolaki, kolmas sanoo että ei saatana valehdellut kun sanoi että "ei ette te kuole", neljän sanoo että Jumalan laki on poistettu, viides sanoo olemvansa kuolematon, kuudes sanoo että hänen jumalansa loi elämää ikusesti piinattavaksi tulisessa järvessä, seitsemäs sanoo että ei Jeesus kuollut, kahdeksas sanoo että ei Jeesus ehtinyt nukkumaan kuolon unessa, yhdeksäs sanoo että adventistit ovat pöllöjä kun eivät usko häneen, kymmenes sanoo että hah hah ei Jumalaa ole olemassa, yhdestoista sanoo Benny Hinn on oikeassa, kahdestoista sanoo että ei kun uskova_1 on profeetta, kolmastoista sanoo että ei ole, neljästoista sanoo että adventismi on ellenismiä, viidestoista sanoo minä tiedän mihin adventistit uskovat, kuudestoista sanoo ei kun minä tiedän mihin adventistit uskovat, seitemästoista sanoo ..... ja niin edelleen..
He ovat ANTI-ADVENTISTEJA - kysyn vain - luotatko heihin? Vaikuttavatko he luotettavilta? Ei minusta ..
Parempi uskoa Raamattuun ..
´Keitä he ovat?
320148364987
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1583351- 2233015
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791986Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va811636Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1241045
- 591004
- 12943