korvauksiin: http://www.metalliliitto.fi/portal/suomi/ahjo_verkkolehti/?a=getArticle&issueId=65&articleId=806
Kko: http://www.kko.fi/50135.htm
Vaapamatkusajat eivät uskaltaneet lähteä tappelemaan: Korkeimpaan oikeuteen asti asiaa jäsentensä puolesta ajoi 11 ammatti-liittoa. Järjestäytymättömät ajoivat asiaa oman asianajajansa kautta. He eivät ottaneet riskiä vielä isommista kuluista, eivätkä valittaneet hovioikeuden tuomiosta.
Kannattaako kuulua liittoon vai ei ? :Järjestäytymättömät jäivät ilman korvauksia.
Työnanaja
3
197
Vastaukset
- on se
ettei ytk:n porukka ole komennoitunut.
- AY1
YTK puolustajilla.
Ei sitä nyt viitsi kommentoida kun jäi korvaukset saamatta kun ei ne rahat riittäneet tuomarille joka olisi asian vienyt KKO:n.
Näin saivat vapaamatkustaja palkkansa, saivat mitä ansaitsivakin.
Mitä tästä opimme?.
Kertokaa YTK:n jäsenet miten tässä näin kävi?. - pena.punikki
AY1 kirjoitti:
YTK puolustajilla.
Ei sitä nyt viitsi kommentoida kun jäi korvaukset saamatta kun ei ne rahat riittäneet tuomarille joka olisi asian vienyt KKO:n.
Näin saivat vapaamatkustaja palkkansa, saivat mitä ansaitsivakin.
Mitä tästä opimme?.
Kertokaa YTK:n jäsenet miten tässä näin kävi?.No sehän on tietysti Ay-liiton vika, kun vapaamatkustaja-loisilla ei rahat riitä.
AY-liikkeen vikaahan täällä on heidän mielestään kaikki.
Vai oliskonhan se sittenkin YTK:n vika kun, ei puolustanut jäseniään???????
t. Punikki-Pena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658