Muistatko tälläistä tapahtumaa? Onko pillerit vienyt muistin? Onko lääkitys kohdillaan? Koeta parantua!
5 asteen vuoro sinä kerroit että tuuraat sheriffiä, silloin kun hän ei etsi kerkiä.
Sulo?
6
205
Vastaukset
- Neitsyt-kohtu
Sulo tykkää kun nainen sipsuttaa säällä kuin säällä verkkosukissa ja piikkareissa ja nahkavaatteet yllä, sekä ruoska kädessä.
Tykkää kontata lattialla ja saada piiskaa, mutta vaimo ei ole kiinnostunut on kyllästynyt jo. - Sabrina Moukantine
Jotka ette kannata rehellisiä oikeudenmukaisia rangaistuksia, ei ole lääkitys kohdillaan. Koskee myös sinua rakas mummoni!
- sukututkija.
Sinun mummosi joka kirjoittaa? Kas kun koko suku ei ole palstalla?
- Rosvo ja olen
Lekuri vielä kaiken lisäksi? Vai pitäisi kannattaa oikeudenmukaisia tuomioita. Minä en välitä tuomioista mitään koska kuljen linnan ja siviilin väliä ja tulen varmaan möys kulkemaan.En möyskään käytä lääkkeitä.
- ihmettelijä**
Rosvo ja olen kirjoitti:
Lekuri vielä kaiken lisäksi? Vai pitäisi kannattaa oikeudenmukaisia tuomioita. Minä en välitä tuomioista mitään koska kuljen linnan ja siviilin väliä ja tulen varmaan möys kulkemaan.En möyskään käytä lääkkeitä.
rosvo kuka on rosvo?
- ~lehellinen~
ihmettelijä** kirjoitti:
rosvo kuka on rosvo?
ne kulkee ympyrää linnan ja vapauden välillä eestaas eestaas, sellasii on losmolusmut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 671737