Blogi bulimiasta

nevermindmeoranyone

31

3350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buyyvtcrrxe

      Toivottavasti linkki toimii.... Tässä on siis blogilistan bulimia-aiheiset blogit.

      Itse seuraan niistä Kahvia mustana- blogia.

    • niina*
    • ertdrstfh
    • läskiluuranko
    • jkhkjgkjgh

      www.kummituss.blogspot.com

    • minä
    • starfroze87

      http://starfroze.blogspot.com v.2009 tekstit käsittelee bulimiaa,siitä sitten BED:in kautta nykytilanteeseen.EDNOS kuvaa ehkä parhaiten mun vaiheita,ikää löytyy 25v.

    • dfghjklöoi7yfpifgpgu
    • valoton bloggerista
    • tätä luen

      Kolmekymppisen äidin toipumista syömishäiriöstä

      tietoipumiseen.blogspot.com

    • LäskiApina

      http://1hatemyself.blogspot.com/
      Masennusta, viiltelyä... En sanoisi syömishäiriötä sairastavani, vaikkakin vähän sitä pelkään...

    • bbbh
    • izziee
    • fucked up
    • molly is free
    • bulimiccc

      Tässä erittäin hyvä blogi, jota seurasin joskus. Ulkoasu ei niin kummoinen, mutta tekstit aivan huippuja. Hyvin kertoo tyttö elämästään. Sairastaa bediä ja bulimiaa, 3 vuoteen ei blogia enään kirjoittanut mutta nyt taas alkanut alamäki ilmeisesti.

      www.tekohymy.blogspot.fi

    • bnmjhk
    • Dab

      Itselläni on tällä hetkellä buliminen kausi. Kuten esimerkiksi vastaajaa "fucked up", bulimiasta yritän päästä eroon, mutta tahdon silti laihtua.

      http://tapistatikuksi.blogspot.fi/

    • bulimiastaeroon

      http://vahva-vapaus.blogspot.fi/

      Tänään aloitin kirjoittamaan bulimiasta/bedistä blogia, taistelusta parantumiseen siis.
      Lukijoita en vartavasten hakemalla hae, mutta jos jotain kiinnostaa, niin mukavahan se olisi jatkossa saada muilta mahdollisesti mielipidettä asioihin ja kokemuksia samoista asioista. Kannustaisi sekin varmasti tavallaan jatkamaan tätä loputonta taistelua.

    • 99993333
    • HukkaHukka
    • quee
    • piuukuli

      eikoskaantarpeeksisairas.blogspot.fi

      Ihan uusi blogi! Katotaa mitä tästä tulee...

    • linnea1
    • oikujyh
    • xxcandy

      notpresence.blogspot.com

      itse olen seurannut nyt noin vuoden, kirjoittaja sairastaa tällähetkellä bulimiaa ja masennusta.

    • -----

      www.diagnosoitujapainajaisia.blogspot.com

      Yritän palauttaa blogia eloon. ;> Bulimiaa kaksi vuotta ja viisi epätyypillistä syömishäiriötä, näiden välissä vuoden/puolentoista oireettomampi kausi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe