Poliisi vs. ex-poliisi kumpi valehtelee ?

Satu Olento

14

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä uskoa?

Miten on mahdollista, että poliisien mittari näyttäisi noin paljon, jos hän on ajanut 80 km/h? Ohoh! Mielenkiintoinen tapaus, saapi nähdä, mikä on loppuratkaisu.

• ------------

Isopyörä näyttää heittävän ja rajusti. Jos joku ei ole enää poliisin virassa, niin häntä koskevat sen jälkeen ihan samat moraalisäännöt kuin kaikkia muitakin. Ainoastaan virassa olevalta poliisilta laki edellyttää enemmän, kuin muilta kansalaisilta.
      Kas, kun hoet pelkästään sitä ex-poliisia, miksi et hoe ex-insinööriä, -pappia, -opettajaa, -putkimiestä, -taksimiestä jne.

• 11+11=12

Poliisi on pelkkä silmänpalvoja. Edessäpäin teeskentelee lainkuuliaista, mutta kun silmä välttää, niin näyttää todellisen luonteensa.

• ..........
        11+11=12 kirjoitti:

Poliisi on pelkkä silmänpalvoja. Edessäpäin teeskentelee lainkuuliaista, mutta kun silmä välttää, niin näyttää todellisen luonteensa.

Juu, ihan samanlaisia ovat, kuin sinäkin !!

• 11+11=12
        .......... kirjoitti:

Juu, ihan samanlaisia ovat, kuin sinäkin !!

En ole sentään niin alas painunut että olisin ikinä ollut poliisi.

• ...truut----

Jälleen meidän oma pikku poliisinpalvoja kirjoittaa täyttä paskaa, toisaalta oliko se muka yllätys:)
        Yllätys olisi jos pikkupoliisinpalvoja kirjoittaisi asiaa..

”- Kysymys on siitä, että poliisi on mitannut hänelle tietyn nopeuden, kihlakunnansyyttäjä Heli Haapalehto kommentoi kansanedustaja Petri Salon (kok) ylinopeustutkintaa.”

”Kuinka nolo tapaus on Vaasan poliisille? Kansanedustaja Salo on itse siviiliammatiltaan poliisi ja nyt hän syyttää kollegoitaan virheestä.
        - Sen takia tässä on nyt syyttäjä tutkinnanjohtajana, koska hän on poliisin virassa, vaikka onkin toiminut pitkään kansanedustajana, tapauksen tänään aamulla saanut Haapalehto toteaa.”

•    ♣
        ...truut---- kirjoitti:

Jälleen meidän oma pikku poliisinpalvoja kirjoittaa täyttä paskaa, toisaalta oliko se muka yllätys:)

”- Kysymys on siitä, että poliisi on mitannut hänelle tietyn nopeuden, kihlakunnansyyttäjä Heli Haapalehto kommentoi kansanedustaja Petri Salon (kok) ylinopeustutkintaa.”

”Kuinka nolo tapaus on Vaasan poliisille? Kansanedustaja Salo on itse siviiliammatiltaan poliisi ja nyt hän syyttää kollegoitaan virheestä.
        - Sen takia tässä on nyt syyttäjä tutkinnanjohtajana, koska hän on poliisin virassa, vaikka onkin toiminut pitkään kansanedustajana, tapauksen tänään aamulla saanut Haapalehto toteaa.”

elämä on

• poliisinpalvoja.
        ...truut---- kirjoitti:

Poliisinpalvojat sai taas kunnolla turpiinsa!

• pisti silmään

Iltasanomien samaa aihetta koskevasta kirjoituksesta:

"Salo ei kuitenkaan usko asian ratkeavan hänen edukseen.

- Nämä ovat hankalia juttuja, kun vastassa on virkamies, aiemmin poliisina työskennellyt Salo myöntää."
      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2176762

Tästähän käy selvasti ilmi mikä on oikeusturvan taso kun, toisena osapuolena on viranomainen. Oikeusturvaa ei käytännössä ole koska oikeusistuimet uskoo poliisin paskapuheisiin. Tässä tapauksessa tosin poliisi on todennäköisesti oikeassa, ainakin minun arvioni mukaan.

• tylsyyttä kehiin

tuntee alan käytännön, no tuota samaahan kansa on epäillyt jo pitempään!

• muuan järjestö
        tylsyyttä kehiin kirjoitti:

tuntee alan käytännön, no tuota samaahan kansa on epäillyt jo pitempään!

Itse koettu poliisin mielivalta, jota suorittamaan päällikkö komensi hölmistyneet alaisensa, osottautui alhaisemmaksi kuin kuviteltavissa olevat rikollisjärjestöjen teot, koska rikollisjärjestöille ei sentään makseta palkkaa valtion varoista.

• Alvi

Kuin kansanedustajaksi. Hyvä valinta palata muiden epärehellisten joukkoon.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Petri Salo jättää eduskunnan - paluu poliisiksi vielä avoin/art-1288372477915.html

Petri Salo jättää eduskunnan - paluu poliisiksi vielä avoin

• 8

Mitä ! Onko Salo sittenkin kansanaedeustaja. Tuolla aikaisemmin palstan venkula väitti, että Salo on poliisin virassa. Miten ihmeessä Salo voi olla samaan aikaan sekä poliisin virassa, että kansanedustajana.

• Satu Olento
        8 kirjoitti:

Mitä ! Onko Salo sittenkin kansanaedeustaja. Tuolla aikaisemmin palstan venkula väitti, että Salo on poliisin virassa. Miten ihmeessä Salo voi olla samaan aikaan sekä poliisin virassa, että kansanedustajana.

Et sitten koskaan ole kuullut virkavapaasta ? Kyllä voi olla virassa, vaikka ei sitä tilapäisesti ei virkavapaan takia hoitaisikaan. Eli kyllä Salolla on poliisin virka ja ainakin minä sanoisin, että silloin hän on virassa. Ainakin Salo on viranhaltija.

Rehellinen poliisi on satuolento !
        Älykäs poliisinpalvoja on sula mahdottomuus !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe