Joukkoitsemurhayritys homeopaattisilla lääkkeillä!

Ken the Guru

9

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

      Mistä skeptikot ovat saaneet päähänsä, että vain tappavat myrkyt voivat parantaa sairauksia? Jos joku nyt kuolee, niin tarkoittaako tämä heidän mielestään sitä, että homeopatia toimii?

      • Veden voima

        Olisiko siitä, että lääkkeitä ja niiden vaikutuksia on tutkittu tieteellisin metodein?

        Jos joku nyt kuolisi homeopaattisen aineen nauttimisen vuoksi, todistaisi se joko sen, että homeopaattisella valmisteella onkin jonkinnäköistä vaikutusta ihmiseen tai että valmiste on tehty virheellisesti.

        Britanniassa ei hengenmenetyksiä tapahtunut vastaavassa kokeessa: http://www.1023.org.uk/the-1023-overdose-event.php


      • luonnon laki
        Veden voima kirjoitti:

        Olisiko siitä, että lääkkeitä ja niiden vaikutuksia on tutkittu tieteellisin metodein?

        Jos joku nyt kuolisi homeopaattisen aineen nauttimisen vuoksi, todistaisi se joko sen, että homeopaattisella valmisteella onkin jonkinnäköistä vaikutusta ihmiseen tai että valmiste on tehty virheellisesti.

        Britanniassa ei hengenmenetyksiä tapahtunut vastaavassa kokeessa: http://www.1023.org.uk/the-1023-overdose-event.php

        Jos paikalla on tarpeeksi ihmisiä, niin on luonnollista että joku saa jonkinlaisen sairauskohtauksen.


      • oli korkea aika

        Kun homeopaatit uittavat sokeria Suomeen, niin he selittelevät viranomaisille, että tuotteiss aie ole mitään vaikuttavaa ainetta. Siksi kaupustelu on täysin sallittua, kunhan myynnissä ei väitetä mitään terveysvaikutuksia tai käyttötarkoituksia.

        Kun samat veijarit myyvät valmisteita uhreilleen, niin kovasti selitellään, että väärin otetut, väärää laimennusta sisältävät ja omin päin ilman klassisen homeopaatin asiantuntemusta ostetut valmisteet olisivat voimakkuutensa takia tosi vaarallisia.

        Jälkimmäinen petkutus paljastuu, kun huomataan, että homeopaattisia pilsuja voi nappailla ilman vaikutuksia.

        Kyynisimmät homeopaatit eivät kerro tuoteen ostajalle valmistene todellista sisältöä. Uhrit saattavat kuvitella, että homeopatia on jotian luontaishoitoa ja sokerirakeessa on muutakin kuin sokeria. Nyt tämäkin vedättäminen paljastuu.


    • lääkkeilä

      Kuinkas skeponen rupeaa tekemään itsemurhaa lääkkeillä?
      Onkos se kuullut, että lääkkeiden pitäisi parantaa, vai onko skeposella skeposet ajatukset lääkkeiden vaikutuksista?

      • lobbari skeponen

        Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
        Homeopaattisten lääkkeiden kiistaton tosiasia ja hyvä puoli on se, että ne ei aiheuta mitään haittavaikutuksia, sivuvaikutusia, muitakaan vaikutuksia, niissä ei ole yliannostus vaaraa,ei haittaa jos lapset tai kotieläimet syö, eivät ole ongelmajätettä ja eivät ylipäätänsä ole huijausta isompi ongelma. Ne ovat juuri sinua varten , niin kauan kun sinulla on varaa ostaa niitä.
        Homeopaattisen lääkkeen mainoskin sanoo: " tehoaa vaivaan johon lääkkeet eivät auta"


      • Aquous
        lobbari skeponen kirjoitti:

        Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
        Homeopaattisten lääkkeiden kiistaton tosiasia ja hyvä puoli on se, että ne ei aiheuta mitään haittavaikutuksia, sivuvaikutusia, muitakaan vaikutuksia, niissä ei ole yliannostus vaaraa,ei haittaa jos lapset tai kotieläimet syö, eivät ole ongelmajätettä ja eivät ylipäätänsä ole huijausta isompi ongelma. Ne ovat juuri sinua varten , niin kauan kun sinulla on varaa ostaa niitä.
        Homeopaattisen lääkkeen mainoskin sanoo: " tehoaa vaivaan johon lääkkeet eivät auta"

        Homeopatian harrastelijat tuppaavat toitottamaan kaikissa yhteyksissä (niin nytkin), että homeopaattiset valmisteet ovat tehokkaita, koska ne ovat lääkkeitä, koska niitä valvotaan samalla tavalla kuin oikeitakin lääkkeitä. Ainoa syy miksi niin tehdään on, että homeopaattisten valmisteiden tekemisessä käytetään oikeasti vaarallisia aineita, jonka vuoksi viranomainen haluaa varmistua, että varallisia aineita ei oikeasti jää myytävään tuotteeseen haitallista annosta. Tehon näyttöähän homeopaattislta valmisteilta ei vaadita, vain tehottomuutta.


      • myrkkyä?
        lobbari skeponen kirjoitti:

        Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
        Homeopaattisten lääkkeiden kiistaton tosiasia ja hyvä puoli on se, että ne ei aiheuta mitään haittavaikutuksia, sivuvaikutusia, muitakaan vaikutuksia, niissä ei ole yliannostus vaaraa,ei haittaa jos lapset tai kotieläimet syö, eivät ole ongelmajätettä ja eivät ylipäätänsä ole huijausta isompi ongelma. Ne ovat juuri sinua varten , niin kauan kun sinulla on varaa ostaa niitä.
        Homeopaattisen lääkkeen mainoskin sanoo: " tehoaa vaivaan johon lääkkeet eivät auta"

        > Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.

        - No niin.
        Onkos ne lääkettä jonka pitäisi parantaa?
        Vai käykö niin, että ne jopa pahentavat tilannetta?


      • No niin
        myrkkyä? kirjoitti:

        > Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.

        - No niin.
        Onkos ne lääkettä jonka pitäisi parantaa?
        Vai käykö niin, että ne jopa pahentavat tilannetta?

        Voit kysellä sepelvaltimotautikivuissaan ähkivältä potilaalta, auttaako nitro vai ei. Kun annos ja käyttöaihe ovat oikeita, kiitos lääketieteellisen tutkimuksen, on lääkkeestä enemmän apua kuin haittaa. Homeopaattiseta valmisteesta, edellyttäen että se on "oikein" laimennettu, ei ole apua eikä haittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe