http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/180972.shtml
Onko homeopaattisilla lääkkeillä tosiaan väärinkäytettyinäkin yhtä vähän tehoa kuin tislatulla vedellä ja sokerilla?
Joukkoitsemurhayritys homeopaattisilla lääkkeillä!
9
692
Vastaukset
- Yks vaan
Mistä skeptikot ovat saaneet päähänsä, että vain tappavat myrkyt voivat parantaa sairauksia? Jos joku nyt kuolee, niin tarkoittaako tämä heidän mielestään sitä, että homeopatia toimii?
- Veden voima
Olisiko siitä, että lääkkeitä ja niiden vaikutuksia on tutkittu tieteellisin metodein?
Jos joku nyt kuolisi homeopaattisen aineen nauttimisen vuoksi, todistaisi se joko sen, että homeopaattisella valmisteella onkin jonkinnäköistä vaikutusta ihmiseen tai että valmiste on tehty virheellisesti.
Britanniassa ei hengenmenetyksiä tapahtunut vastaavassa kokeessa: http://www.1023.org.uk/the-1023-overdose-event.php - luonnon laki
Veden voima kirjoitti:
Olisiko siitä, että lääkkeitä ja niiden vaikutuksia on tutkittu tieteellisin metodein?
Jos joku nyt kuolisi homeopaattisen aineen nauttimisen vuoksi, todistaisi se joko sen, että homeopaattisella valmisteella onkin jonkinnäköistä vaikutusta ihmiseen tai että valmiste on tehty virheellisesti.
Britanniassa ei hengenmenetyksiä tapahtunut vastaavassa kokeessa: http://www.1023.org.uk/the-1023-overdose-event.phpJos paikalla on tarpeeksi ihmisiä, niin on luonnollista että joku saa jonkinlaisen sairauskohtauksen.
- oli korkea aika
Kun homeopaatit uittavat sokeria Suomeen, niin he selittelevät viranomaisille, että tuotteiss aie ole mitään vaikuttavaa ainetta. Siksi kaupustelu on täysin sallittua, kunhan myynnissä ei väitetä mitään terveysvaikutuksia tai käyttötarkoituksia.
Kun samat veijarit myyvät valmisteita uhreilleen, niin kovasti selitellään, että väärin otetut, väärää laimennusta sisältävät ja omin päin ilman klassisen homeopaatin asiantuntemusta ostetut valmisteet olisivat voimakkuutensa takia tosi vaarallisia.
Jälkimmäinen petkutus paljastuu, kun huomataan, että homeopaattisia pilsuja voi nappailla ilman vaikutuksia.
Kyynisimmät homeopaatit eivät kerro tuoteen ostajalle valmistene todellista sisältöä. Uhrit saattavat kuvitella, että homeopatia on jotian luontaishoitoa ja sokerirakeessa on muutakin kuin sokeria. Nyt tämäkin vedättäminen paljastuu.
- lääkkeilä
Kuinkas skeponen rupeaa tekemään itsemurhaa lääkkeillä?
Onkos se kuullut, että lääkkeiden pitäisi parantaa, vai onko skeposella skeposet ajatukset lääkkeiden vaikutuksista?- lobbari skeponen
Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
Homeopaattisten lääkkeiden kiistaton tosiasia ja hyvä puoli on se, että ne ei aiheuta mitään haittavaikutuksia, sivuvaikutusia, muitakaan vaikutuksia, niissä ei ole yliannostus vaaraa,ei haittaa jos lapset tai kotieläimet syö, eivät ole ongelmajätettä ja eivät ylipäätänsä ole huijausta isompi ongelma. Ne ovat juuri sinua varten , niin kauan kun sinulla on varaa ostaa niitä.
Homeopaattisen lääkkeen mainoskin sanoo: " tehoaa vaivaan johon lääkkeet eivät auta" - Aquous
lobbari skeponen kirjoitti:
Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
Homeopaattisten lääkkeiden kiistaton tosiasia ja hyvä puoli on se, että ne ei aiheuta mitään haittavaikutuksia, sivuvaikutusia, muitakaan vaikutuksia, niissä ei ole yliannostus vaaraa,ei haittaa jos lapset tai kotieläimet syö, eivät ole ongelmajätettä ja eivät ylipäätänsä ole huijausta isompi ongelma. Ne ovat juuri sinua varten , niin kauan kun sinulla on varaa ostaa niitä.
Homeopaattisen lääkkeen mainoskin sanoo: " tehoaa vaivaan johon lääkkeet eivät auta"Homeopatian harrastelijat tuppaavat toitottamaan kaikissa yhteyksissä (niin nytkin), että homeopaattiset valmisteet ovat tehokkaita, koska ne ovat lääkkeitä, koska niitä valvotaan samalla tavalla kuin oikeitakin lääkkeitä. Ainoa syy miksi niin tehdään on, että homeopaattisten valmisteiden tekemisessä käytetään oikeasti vaarallisia aineita, jonka vuoksi viranomainen haluaa varmistua, että varallisia aineita ei oikeasti jää myytävään tuotteeseen haitallista annosta. Tehon näyttöähän homeopaattislta valmisteilta ei vaadita, vain tehottomuutta.
- myrkkyä?
lobbari skeponen kirjoitti:
Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
Homeopaattisten lääkkeiden kiistaton tosiasia ja hyvä puoli on se, että ne ei aiheuta mitään haittavaikutuksia, sivuvaikutusia, muitakaan vaikutuksia, niissä ei ole yliannostus vaaraa,ei haittaa jos lapset tai kotieläimet syö, eivät ole ongelmajätettä ja eivät ylipäätänsä ole huijausta isompi ongelma. Ne ovat juuri sinua varten , niin kauan kun sinulla on varaa ostaa niitä.
Homeopaattisen lääkkeen mainoskin sanoo: " tehoaa vaivaan johon lääkkeet eivät auta"> Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
- No niin.
Onkos ne lääkettä jonka pitäisi parantaa?
Vai käykö niin, että ne jopa pahentavat tilannetta? - No niin
myrkkyä? kirjoitti:
> Otappa parikymmentä nitroa tai kourallinen buranaa, niin et tule ikinä ymmärtämäänkään kysymyksesi typeryyttä. Tai jätä sittenkin ottamatta, ethän tuota ymmärrä nytkään.
- No niin.
Onkos ne lääkettä jonka pitäisi parantaa?
Vai käykö niin, että ne jopa pahentavat tilannetta?Voit kysellä sepelvaltimotautikivuissaan ähkivältä potilaalta, auttaako nitro vai ei. Kun annos ja käyttöaihe ovat oikeita, kiitos lääketieteellisen tutkimuksen, on lääkkeestä enemmän apua kuin haittaa. Homeopaattiseta valmisteesta, edellyttäen että se on "oikein" laimennettu, ei ole apua eikä haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483