Tällä palstalla näkee paljon poliisia vihaavia kirjoittajia. Se johtunee pelosta.
Mistähän tämä pelko johtuu? Ei poliisia tarvitse pelätä ellei tee tai ole tehnyt mitään typerää.
Erotellaan tässä nyt kuitenkin nopeusvalvonta joka on niin perseestä Suomessa kuin olla ja voi.
Samoin ylinopeudesta saatavat rangaistuksetkin.
Mutta kummatkaan eivät ole poliisin vaan lainsäätäjien vika. Tosin poliisi kyllä hieman liian innokkaasti välillä puuttuu aikas viattomiin ylinopeuksiin.
Mutta siis mistä kumpuaa tämä viha ja pelko poliisia kohtaan? Ovatko nämä aidin pikku mussukat jotain wannabe rikollisia vai jotain onnettomia työttömiä syrjäytyneitä kuten esim Ironmikess joka itkee joka palstalla kirkonpolttajien, raiskaajien, murhaajien ja tappajien puolesta syyttäen näiden rikoksista aina POLIISIA.
Hah voiko olla huvittavampaa. Noh, se taitaa olla nyky menoa kun omista tekemisistä ei oteta vastuuta vaan syy on aina muissa. Tälläiset pellepoika-iirot muistuttavat kovasti romaanien ja somalien käytöstä.
Ikävää jos tälläinen sairas ajattelu tapa leviää kantaväestönkin keskuuteen.
Tosin sitten kun itselle jotain ikävää tapahtuu niin olla suureen ääneen itkemässä poliisia apuun :D
Mistä tämä poliisin pelko kumpuaa?
58
2415
Vastaukset
- Lippu korkeelle
Oikeuspoliittinen yhdistys Demla r.y. käynnisti syyskuussa 2004 Oikeusmurhaprojektin, jossa selvitetään vuonna 1994 Turussa tapahtuneen pankkiryöstön esitutkinta- ja oikeusprosessi, jossa kaksi miestä todettiin syyllisiksi ja tuomittiin kolmen vuoden vankeusrangaistuksiin. Korkein oikeus purki hovioikeuden tuomion vuonna 2002 ja palautti asian käräjäoikeuteen. Turun käräjäoikeus totesi uuden käsittelyn jälkeen vuonna 2003, ettei asiassa esitetty näyttö riitä aikaisemmin tuomitun epäillyn tuomitsemiseen ja hylkäsi syytteen. Purkua hakenut tuomittu oli tuolloin jo ehtinyt suorittaa vankeusrangaistuksensa. Toinen tuomituista oli jo kuollut.
Tässä voisi olla yksi esimerkki, siitä miksi poliisia vihataan ja pelätään. Tämä on vain jäävuoren huippu. Ei järjestelmä olen niin "loistava" mitä ihmiset luulevat. Tällaisia tapauksia on satoja.
Tässä osoitteessa on muutama muunlainen tapaus, mikä herättää närää poliisia kohtaan.
http://vanhemmat.com/phpbb/viewforum.php?f=3
Tässä olisi yksi osoite, mikä herättää kysymyksiä koko järjestelmässä.
http://eok.fi/eok/- 6
"Tässä voisi olla yksi esimerkki, siitä miksi poliisia vihataan ja pelätään. Tämä on vain jäävuoren huippu. Ei järjestelmä olen niin "loistava" mitä ihmiset luulevat. Tällaisia tapauksia on satoja."
Ööö... Ja millähän tavalla tämä on poliisin vika? Jos oikeuslaitos tuomitsee väärin, niin siinä ei poliisilla ole osaa eikä arpaa. Poliisi tekee vain esitutkinnan, ja kuten myöhemmin todettu , tässä tapauksessa näyttö ei riittänyt tuomioon mutta silti tuomi annettiin. Se on kuitenkin puhtaasti oikeuslaitoksen vika, ei poliisin. - VeksiX
6 kirjoitti:
"Tässä voisi olla yksi esimerkki, siitä miksi poliisia vihataan ja pelätään. Tämä on vain jäävuoren huippu. Ei järjestelmä olen niin "loistava" mitä ihmiset luulevat. Tällaisia tapauksia on satoja."
Ööö... Ja millähän tavalla tämä on poliisin vika? Jos oikeuslaitos tuomitsee väärin, niin siinä ei poliisilla ole osaa eikä arpaa. Poliisi tekee vain esitutkinnan, ja kuten myöhemmin todettu , tässä tapauksessa näyttö ei riittänyt tuomioon mutta silti tuomi annettiin. Se on kuitenkin puhtaasti oikeuslaitoksen vika, ei poliisin.Poliisin esitutkinta voi olla täysin puolueellista, eikä kaikkia syylliseksi epäillynvaatimia todisteita edes tutkita.
Hyvä esimerkki siitä on Bodomin farssi, jossa poliisit mokasivat totaalisesti ja oikeudessa varmistui, että poliisi koitti tehdä syyttömästä syyllisen väkisin. - Puolitankossa
6 kirjoitti:
Ööö... Ja millähän tavalla tämä on poliisin vika? Jos oikeuslaitos tuomitsee väärin, niin siinä ei poliisilla ole osaa eikä arpaa. Poliisi tekee vain esitutkinnan, ja kuten myöhemmin todettu , tässä tapauksessa näyttö ei riittänyt tuomioon mutta silti tuomi annettiin. Se on kuitenkin puhtaasti oikeuslaitoksen vika, ei poliisin.Juurikin poliisin esitutkinta on yleensä PUOLUEELLINEN ja käsittelee pelkästään syyllisyyttä tukevia seikkoja. Poliisin pitäisi olla erittäin kriittinen tutkimuksissaan, mutta höpölöpö sanon minä. Hutilointia ! Poliisilta puolueellinen tutkinta menee syyttäjälle, joka on yhtä tumpelo, eikä esitä kriittisiä kysymyksiä ja nostaa syytteen. Suomessa sinun pitää itse todistaa syyttömyytesi, järjestelmä (poliisi ja syyttäjä) vain syyttää ja pitää sinua rikollisena. Et ole tainnut olla koskaan syytettyna mistään. Mikäli olisit ollut niin tietäisit miten esitutkintamateriaali koostuu..aina puolueellisesti. Joten, kyllä poliisi on suurelta osin syypää, koska ei ole hoitanut virkatoimiaan sen edellyttämällä tavalla.
- Posu Valtio
Puolitankossa kirjoitti:
Juurikin poliisin esitutkinta on yleensä PUOLUEELLINEN ja käsittelee pelkästään syyllisyyttä tukevia seikkoja. Poliisin pitäisi olla erittäin kriittinen tutkimuksissaan, mutta höpölöpö sanon minä. Hutilointia ! Poliisilta puolueellinen tutkinta menee syyttäjälle, joka on yhtä tumpelo, eikä esitä kriittisiä kysymyksiä ja nostaa syytteen. Suomessa sinun pitää itse todistaa syyttömyytesi, järjestelmä (poliisi ja syyttäjä) vain syyttää ja pitää sinua rikollisena. Et ole tainnut olla koskaan syytettyna mistään. Mikäli olisit ollut niin tietäisit miten esitutkintamateriaali koostuu..aina puolueellisesti. Joten, kyllä poliisi on suurelta osin syypää, koska ei ole hoitanut virkatoimiaan sen edellyttämällä tavalla.
Vaikka homma onkin esitutkintalain vastaista. Ulvilan tapauksessakin, joka on sentään murhajuttu, poliisi salaili todisteita ja perusteli asia todisteiden merkityksettömyydellä. Varmaan ne olivatkin syytteiden läpimenon kannalta merkityksettömiä, ehkä jopa haitallisia. Syytetyn oikeusturvan kannalta niillä voi kuitenkin olla suurempi merkitys.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2092351
"Ulvilan surman tutkinta-aineistoa salattiin puolustukseltakin
...
Manner vaati tänään, että käräjäoikeus määrää poliisin luovuttamaan aineiston.
Syyttäjä Jarmo Valkama asettui tukemaan puolustusta tässä asiassa, vaikka hänen mielestään kyseisellä aineistolla ei sinänsä ole merkitystä Auerin murhasyytteen kannalta.
.." - ilmeisesti hyvinkin.
Sä siis olet sitä mieltä että oli poliisin vika kun ne hinttarikriminaalit päästettiin vapaaksi??? Ei poliisi niitä päätöksiä tee vaan tuomioistuin... Sekin johtuu vaan siitä kun nykyisistä pullamössöistä ei ole ottamaan vastuuta teoistaan ja valitetaan niin kauan että joku kukkahattutäti pillahtaa itkuun jossain korkeammassa oikeusasteessa ja kusipää on taas vapaa!!! Voi saatana että pistää vihaksi nuo neitoset joista ei löydy miestä edes alkeellisintakaan vertaa!!! Kyllä itse olen aina kantanut hölmöilyjeni seuraukset ja pystyn katsomaan peiliin...
- ertertert
ilmeisesti hyvinkin. kirjoitti:
Sä siis olet sitä mieltä että oli poliisin vika kun ne hinttarikriminaalit päästettiin vapaaksi??? Ei poliisi niitä päätöksiä tee vaan tuomioistuin... Sekin johtuu vaan siitä kun nykyisistä pullamössöistä ei ole ottamaan vastuuta teoistaan ja valitetaan niin kauan että joku kukkahattutäti pillahtaa itkuun jossain korkeammassa oikeusasteessa ja kusipää on taas vapaa!!! Voi saatana että pistää vihaksi nuo neitoset joista ei löydy miestä edes alkeellisintakaan vertaa!!! Kyllä itse olen aina kantanut hölmöilyjeni seuraukset ja pystyn katsomaan peiliin...
"Kyllä itse olen aina kantanut hölmöilyjeni seuraukset ja pystyn katsomaan peiliin... "
hehe.. ootkohan jo 17 vee ? hohoohoo. - Polliisa
6 kirjoitti:
Ööö... Ja millähän tavalla tämä on poliisin vika? Jos oikeuslaitos tuomitsee väärin, niin siinä ei poliisilla ole osaa eikä arpaa. Poliisi tekee vain esitutkinnan, ja kuten myöhemmin todettu , tässä tapauksessa näyttö ei riittänyt tuomioon mutta silti tuomi annettiin. Se on kuitenkin puhtaasti oikeuslaitoksen vika, ei poliisin.Aseet ja välineet on. Tv:stä olet nähnyt, miten moni on kuollut poliisin tavattuaan.
- tuntemukset
Minun poliisia kohtaan tuntemani inho ja sääli johtuu - aloittajan sanoja lainatakseni - siitä kun eivät ota vastuuta omista tekemisistään. Toki sillä toiminnalla on tarkoitus herättää pelkoa, mutta minun kohdallani tuloksena on halveksunta erikoisesti käskijää kohtaan.
- A Vamma
on poliisin mielivaltainen ja asenteellinen toimintamalli. On paljon ihmisiä jotka ovat pettyneet poliisin toimintaan ja ihan syystä.
Sulla nyt vaan näyttää olevan varsin asenteellinen kuva poliisin toiminan laadusta. Valitettavasti todellisuus ei ole yhtä hyvä. Poliisit nyt vaan sattuvat olevan "kaikkiteitäviä" käskyttäviä kusipäitä. Kuka sellaisita pitää ??
Lue nämä ja ihmetele sitten uudestaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9079983
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9097714
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8811527
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6337087
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6549808 - Naurajasi.
Missä iironmikess on syyttänyt näistä kaikista rikosista poliisia? Todisteet esiin, tai suuta suppuun. Puhut täytää paskaa, koska paljastuit hänen huomioittensa perusteella pedofiiiksi ja vaihdoit sen jälkeen kiireesti täysin nolatun Kurgan60 nikkisi nikkisi nykyiseen. Kun seuraa historiikista näiden kahden nikkisi kirjoituksia ja ryömintää kyykyttäjäsi ironmikesin perässä, niin asia on 100% varma. Tännekin tulit taas konttaamaan ironmikesin perässä.
- tebe
Pedofiili? Laitapa nyt pelle-iiro tuosta jotain linkkiä esille niin saadaan taas nauraa sulle.
Unohditko muuten oman salasanasi? Vastaatko muuten tähän viestiin esim. Löytäjä nimimerkillä? Heh, urpo!
Ironmikess syytti naisia raiskatuksi joutumisesta ja jopa sanoi naisten HALUVAN tulevan raiskatuksi.
Hirsalasta nyt on jo muutenkin sitten näyttöä ja sen kaikki tietää.
Samoin kirkonpolttajan tuomio itkettiä sinua.
Poliisin päälle ajaneen kova tuomio vitutti sinua ja kova oli porusi taas.
Nils oli ensin mielestäsi syyllinen ja sitten kun tuomio julistetiiin niin syytön. Poliisi oli mielestäsi valehdellut Nilsin tunnustuksen jne jne. Häpäsit itsesi perusteellisesti Bodom- jutussa, iiro-boy
Tässä vaan muutamia... - Naurajasi
tebe kirjoitti:
Pedofiili? Laitapa nyt pelle-iiro tuosta jotain linkkiä esille niin saadaan taas nauraa sulle.
Unohditko muuten oman salasanasi? Vastaatko muuten tähän viestiin esim. Löytäjä nimimerkillä? Heh, urpo!
Ironmikess syytti naisia raiskatuksi joutumisesta ja jopa sanoi naisten HALUVAN tulevan raiskatuksi.
Hirsalasta nyt on jo muutenkin sitten näyttöä ja sen kaikki tietää.
Samoin kirkonpolttajan tuomio itkettiä sinua.
Poliisin päälle ajaneen kova tuomio vitutti sinua ja kova oli porusi taas.
Nils oli ensin mielestäsi syyllinen ja sitten kun tuomio julistetiiin niin syytön. Poliisi oli mielestäsi valehdellut Nilsin tunnustuksen jne jne. Häpäsit itsesi perusteellisesti Bodom- jutussa, iiro-boy
Tässä vaan muutamia...Poliisi valhehteli kuulleensa Nissin tunnustuksen, eli sinä puhut taas paskaa. Missä ironmikess on väittänyt, että naiset haluavat tulla raiskatusksi! Todisteet esiin pedofiili. Missä ironmikess itki kirkonpolttajan tuomiosta. Todista, tai konttaa taas.
- tebe
Naurajasi kirjoitti:
Poliisi valhehteli kuulleensa Nissin tunnustuksen, eli sinä puhut taas paskaa. Missä ironmikess on väittänyt, että naiset haluavat tulla raiskatusksi! Todisteet esiin pedofiili. Missä ironmikess itki kirkonpolttajan tuomiosta. Todista, tai konttaa taas.
No on se kumma kun haluat aina kontata. Ja vielä samoista asioista.
Miksiköhän aina vaadit todistamista, mutta itse et koskaan todista yhtään mitään. No koska olet patologinen valehtelija. Laita nyt ne naurettavat väitteesi tänne, että olen pedofiili. Ei taida oikein taaskaan onnistua, helvetin pelle!
Mutta tässä taas tämä sun viestisi jossa naiset tulevat raiskatuksi typeryyttään ja alitajuisesti kerjäävät sitä. Sitten alkaakin itku kirkonpolttajasta.
Tuli sulle sitten taas se syväkyykky sulle :D
Ei tuo vielä mitään!
Kirjoittanut: ironmikes 31.8.2006 klo 16.10
Raiskaustuomiot vaihtelevat, koska ne tehdään usein täysin eri olosuhteissa ja usein naiset ovat typeryytään siihen itse aiheuttajina.
Jos nainen lähtee kapakasta miehen kämpille "yökylään" ja saa mitä alitajuisesti kerjää, taikka tulee puskasta kyttääjän väkivalalla pakottaen raiskaamaksi, niin eivät tuomiot voi olla tietenkään yhteneviä.
Jomman kumman kotona, taikka hoteleissa ym. tehdyt "raiskaukset", joista ei mitään ulkoisia merkkejä ovat pulmallisia näytön suhteen, sillä on vain sana sanaa vastaan. Nainen voi aivan hyvin myös valehdella saadakseen korvauksia.
Enemmän minä ihmettelen syyttäjän verenhimoisuutta kun tietää, että ihmisen tappamisesta selviää yleensä 4-7 vuodella ja nyt vaaditaan tuhopoltosta 7- vuotta!! Lisäksi nuorukainen tunnusti teon, vaikka olisi voinut sen myös salata.
Nyt tämä verenimijä aikoo vielä valittaa, vaikka poika sai jo aivan riittävän kovan tuomion. Korvaukset ovat varmaakin jo sitä luokkaa, ettei poika selviä niistä ikinä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000019126353#22000000019126353 tebe kirjoitti:
No on se kumma kun haluat aina kontata. Ja vielä samoista asioista.
Miksiköhän aina vaadit todistamista, mutta itse et koskaan todista yhtään mitään. No koska olet patologinen valehtelija. Laita nyt ne naurettavat väitteesi tänne, että olen pedofiili. Ei taida oikein taaskaan onnistua, helvetin pelle!
Mutta tässä taas tämä sun viestisi jossa naiset tulevat raiskatuksi typeryyttään ja alitajuisesti kerjäävät sitä. Sitten alkaakin itku kirkonpolttajasta.
Tuli sulle sitten taas se syväkyykky sulle :D
Ei tuo vielä mitään!
Kirjoittanut: ironmikes 31.8.2006 klo 16.10
Raiskaustuomiot vaihtelevat, koska ne tehdään usein täysin eri olosuhteissa ja usein naiset ovat typeryytään siihen itse aiheuttajina.
Jos nainen lähtee kapakasta miehen kämpille "yökylään" ja saa mitä alitajuisesti kerjää, taikka tulee puskasta kyttääjän väkivalalla pakottaen raiskaamaksi, niin eivät tuomiot voi olla tietenkään yhteneviä.
Jomman kumman kotona, taikka hoteleissa ym. tehdyt "raiskaukset", joista ei mitään ulkoisia merkkejä ovat pulmallisia näytön suhteen, sillä on vain sana sanaa vastaan. Nainen voi aivan hyvin myös valehdella saadakseen korvauksia.
Enemmän minä ihmettelen syyttäjän verenhimoisuutta kun tietää, että ihmisen tappamisesta selviää yleensä 4-7 vuodella ja nyt vaaditaan tuhopoltosta 7- vuotta!! Lisäksi nuorukainen tunnusti teon, vaikka olisi voinut sen myös salata.
Nyt tämä verenimijä aikoo vielä valittaa, vaikka poika sai jo aivan riittävän kovan tuomion. Korvaukset ovat varmaakin jo sitä luokkaa, ettei poika selviä niistä ikinä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000019126353#22000000019126353"Raiskaustuomiot vaihtelevat, koska ne tehdään usein täysin eri olosuhteissa ja usein naiset ovat typeryytään siihen itse aiheuttajina".
Oletko aivan varma, että KAIKKI naiset lähtevät täysin vieraan miehen kämpille kapakoista ja mistä tahansa tajuamatta, että miehellä saattaa olla vain pano mielessä? Jos sinä olisit nainen, etkä pedofiili, niin varmaan olisit juuri niin typerä.
Olet siis lukutaidoton valehtelija. Missä siis sanoin, että naiset haluavat tulla raiskatuksi? Työläisen herneaivoilla ei voi muuta odottaakaan kuin jatkuvaa paskan jauhantaa.
Jos sinusta on oikein, että kirkon polttamisesta vaaditaan kovempaa kuin ihmisen taposta, niin olet tyhmä kuin saapas.
Mutta millä työtön duunari voi sitäkään käsittää. Olin taas kerran oikeassa, eikä verenimijä syyttäjä saanut halumaansa tuomiota. Heheh! Olin oikeassa myös Bodomin jutussa, jossa ENNEN tuomioita sanoin, että Nils on syytön. hahah! Vituttaako?- tebe
ironmikess kirjoitti:
"Raiskaustuomiot vaihtelevat, koska ne tehdään usein täysin eri olosuhteissa ja usein naiset ovat typeryytään siihen itse aiheuttajina".
Oletko aivan varma, että KAIKKI naiset lähtevät täysin vieraan miehen kämpille kapakoista ja mistä tahansa tajuamatta, että miehellä saattaa olla vain pano mielessä? Jos sinä olisit nainen, etkä pedofiili, niin varmaan olisit juuri niin typerä.
Olet siis lukutaidoton valehtelija. Missä siis sanoin, että naiset haluavat tulla raiskatuksi? Työläisen herneaivoilla ei voi muuta odottaakaan kuin jatkuvaa paskan jauhantaa.
Jos sinusta on oikein, että kirkon polttamisesta vaaditaan kovempaa kuin ihmisen taposta, niin olet tyhmä kuin saapas.
Mutta millä työtön duunari voi sitäkään käsittää. Olin taas kerran oikeassa, eikä verenimijä syyttäjä saanut halumaansa tuomiota. Heheh! Olin oikeassa myös Bodomin jutussa, jossa ENNEN tuomioita sanoin, että Nils on syytön. hahah! Vituttaako?Pilkkuja osaat nussia, tuskin mitään muuta.
Todistat jokelluksellasi kokoajan vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttäsi.
Eihän kukaan väittänytkään että KAIKKI naiset, saatanan lahopää. Mutta kirjoitustasi ei tarvitse spekuloida. "Naiset USEIN typeryyttään itse aiheuttajia..." siinä se on riittävästi sanottuna, sitä et edes vitun pelle pysty muuksi muuttamaan.
Kuten et sitäkään, että olit sitä mieltä että Nils oli syyllinen.
On muuten helppo olla oikeassa kun kahdesta vaihtoehdosta veikkaa molempia.
Sua viedään taas kuin pässiä narussa :D Ja naurua piisaa.
Luepa nyt taas kerran mitä itse kirjoitit Bodomista ja tuherra pienet porut ehehe.
"sitä mieltä, että Nils on syyllinen " tuossahan se selvästi on sanottuna. Voi kaltaisesi patologinen valehtelija ja vajakki edes yrittää selviä asioita muuksi muuttaa.
Taas sä putosit mulle :)
Kirjoittanut: ironmikes 4.8.2005 klo 23.18
sitä mieltä, että Nils on syyllinen ja olisi jo kovan paineen alla ja tavallisena ihmisenä tunnustanut teot, mutta ei voi tietenkään tunnustaa sellaista, mitä ei voi muistaa. Jokainen, joka on joskus ottanut liikaa alkoholia tietää, ettei muista enää yhtään mitään kun on ottanut ns. täysjurrin.
Veikkaan, että mies vapautetaan ainakin murhasyytteestä, sillä ei voida mitenkään todistaa, että hän harkitsi tekojaan ennalta.
Vapaalta vastaaminen osoittaa, ettei riittäviä ja 100% todisteita kuitenkaan ole tarpeeksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000009821298 - Naurajasi
tebe kirjoitti:
Pilkkuja osaat nussia, tuskin mitään muuta.
Eihän kukaan väittänytkään että KAIKKI naiset, saatanan lahopää. Mutta kirjoitustasi ei tarvitse spekuloida. "Naiset USEIN typeryyttään itse aiheuttajia..." siinä se on riittävästi sanottuna, sitä et edes vitun pelle pysty muuksi muuttamaan.
Luepa nyt taas kerran mitä itse kirjoitit Bodomista ja tuherra pienet porut ehehe.
"sitä mieltä, että Nils on syyllinen " tuossahan se selvästi on sanottuna. Voi kaltaisesi patologinen valehtelija ja vajakki edes yrittää selviä asioita muuksi muuttaa.
sitä mieltä, että Nils on syyllinen ja olisi jo kovan paineen alla ja tavallisena ihmisenä tunnustanut teot, mutta ei voi tietenkään tunnustaa sellaista, mitä ei voi muistaa. Jokainen, joka on joskus ottanut liikaa alkoholia tietää, ettei muista enää yhtään mitään kun on ottanut ns. täysjurrin.
Veikkaan, että mies vapautetaan ainakin murhasyytteestä, sillä ei voida mitenkään todistaa, että hän harkitsi tekojaan ennalta.
Vapaalta vastaaminen osoittaa, ettei riittäviä ja 100% todisteita kuitenkaan ole tarpeeksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000009821298Olit vääntämässä ironmiksein kanssa Bodomin jutusta Kurgan60 nikilläsi joten jäit paskahousu kiinni taas kerran valehtelusta. Kirjoita siis jatkossa iiron kyyttämällä nikilläsi ja jätä se toinen vieläpahemmin kyykkytetty nikkisi tebe jo unholaan. Luin ketjun historiikistä ja sinä jätit "lainauksestasi" alun kokonaan pois. ironmikess oli koko ajan poliisin tukimuksia vastaan ja täysin varma, että jahdataan väärää miestä. Olet pahoin alakynnessä, koska olet liian tyhmä parjäämään sinua monin verroin älykkäämpää ironmikesiä vastaan. Naiset ovat todella usein itse syypäitä, kun tulevat raiskatuksi. Siinäkin ironmikess on oikeassa. Vain pieni osa raiskauksista tehdään puskasta hyökkäämällä ja ulkona. Sitäkään sinä reppana et tiedä.
- Jusa.
tebe kirjoitti:
Pilkkuja osaat nussia, tuskin mitään muuta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000009821298Naiset jotka lähtevät tuntemattoman miehen matkaan ovat USEIN ja AINA tyhmiä ja saavat mitä kerjäävät, eli MUNAA. Sinä olet tiettävästi kiinnostunut vain lapsista, joten sinulla ei edes seiso naisen kanssa.
- tebe
Naurajasi kirjoitti:
Olit vääntämässä ironmiksein kanssa Bodomin jutusta Kurgan60 nikilläsi joten jäit paskahousu kiinni taas kerran valehtelusta. Kirjoita siis jatkossa iiron kyyttämällä nikilläsi ja jätä se toinen vieläpahemmin kyykkytetty nikkisi tebe jo unholaan. Luin ketjun historiikistä ja sinä jätit "lainauksestasi" alun kokonaan pois. ironmikess oli koko ajan poliisin tukimuksia vastaan ja täysin varma, että jahdataan väärää miestä. Olet pahoin alakynnessä, koska olet liian tyhmä parjäämään sinua monin verroin älykkäämpää ironmikesiä vastaan. Naiset ovat todella usein itse syypäitä, kun tulevat raiskatuksi. Siinäkin ironmikess on oikeassa. Vain pieni osa raiskauksista tehdään puskasta hyökkäämällä ja ulkona. Sitäkään sinä reppana et tiedä.
Harmi vaan ettei mulla edes ollut rekattua nikkiä tuolloin.
Tuolta sivuhistoriasta noita juttuja tosiaan löytää, kas kun sääkin saapas sen tajusit :D
Iiro-boy on tosin ahkerasti mokiaan poistellut, mutta paljon on tallessa ja sekös sua vituttaa hehe.
Sitä paitsi sä nuija et tainnut edes huomata, että kyseiseen aikaan käytit ironmikes nikkiä ja sittemmin lisäsit yhden s-kirjaimen jostain kumman syystä. Rekkaa nyt vitun luuseri oma nikkis kun sopotat täällä ja jätä nyt hupaisat apunikkis unholaan. Toi on niiiiiiiin vanhaa :)
Odotan muuten edelleen todistuksia siitä että olisin pedofiili. Mutta sä saatanan kusimato et koskaan pysty mitään todistamaan, tietenkään, kunhan vikiset. Mä sen sijaan laitan aina faktat pöytään kuten tässäkin ketjussa ja sä otat pataan kuten aina.
Nimimerkki Nero kyykytti tällä palstalla sua parhaiten. Muistat varmaan, tais jäädä traumoja hehehe. - Naurajasi
tebe kirjoitti:
Harmi vaan ettei mulla edes ollut rekattua nikkiä tuolloin.
Tuolta sivuhistoriasta noita juttuja tosiaan löytää, kas kun sääkin saapas sen tajusit :D
Iiro-boy on tosin ahkerasti mokiaan poistellut, mutta paljon on tallessa ja sekös sua vituttaa hehe.
Sitä paitsi sä nuija et tainnut edes huomata, että kyseiseen aikaan käytit ironmikes nikkiä ja sittemmin lisäsit yhden s-kirjaimen jostain kumman syystä. Rekkaa nyt vitun luuseri oma nikkis kun sopotat täällä ja jätä nyt hupaisat apunikkis unholaan. Toi on niiiiiiiin vanhaa :)
Odotan muuten edelleen todistuksia siitä että olisin pedofiili. Mutta sä saatanan kusimato et koskaan pysty mitään todistamaan, tietenkään, kunhan vikiset. Mä sen sijaan laitan aina faktat pöytään kuten tässäkin ketjussa ja sä otat pataan kuten aina.
Nimimerkki Nero kyykytti tällä palstalla sua parhaiten. Muistat varmaan, tais jäädä traumoja hehehe.Mitä sinä olet pystynyt todistamaan ironmikesistä? Et yhtään mitään. Välillä hän ollut autokauppias ja välillä työtön. Päätä jo pelle lopulta jotain, minkä pystyt todistamaan. Sinulle on tarjottu 100 000 euron vetoja, mutta perseaukisena et ole pystynyt mitään todistamaan yhtään mitään , edes ilmaiseksi. Koita jo tajuta, että olet vain päähän potkittava tolvana ja roikut kyykyttäjäsi ironmikesin persekarvoissa saamatta mitään aikaan, paitsi räkäisiä nauruja ja sääliä.
- Kiitosta vaan....
Naurajasi kirjoitti:
Mitä sinä olet pystynyt todistamaan ironmikesistä? Et yhtään mitään. Välillä hän ollut autokauppias ja välillä työtön. Päätä jo pelle lopulta jotain, minkä pystyt todistamaan. Sinulle on tarjottu 100 000 euron vetoja, mutta perseaukisena et ole pystynyt mitään todistamaan yhtään mitään , edes ilmaiseksi. Koita jo tajuta, että olet vain päähän potkittava tolvana ja roikut kyykyttäjäsi ironmikesin persekarvoissa saamatta mitään aikaan, paitsi räkäisiä nauruja ja sääliä.
No mitähän se kertoo jos tyypin nimimerkki on "ironmikes"????!!!! BUAHAHAHAHAHAHHAHAHA... Vain aivoton teinipetteri voi edes keksiä moisen nimimerkin!!!! Tollasia teinihomopettereitä tää palsta on pullollaan ja siksi näitä on hauska lukea kun idiootit tekee itsestään entisestäänkin naurettavampia joka kirjoituksellaan!!!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH... Silti kiva kun teistä saadaan edes jotain muutakin huvia kuin pelkästään perjantai-iltojen pieksäminen.... Tekee aina gutaa nykästä nenu poskelle teinipelleltä joka uhoaa ulkona nukkumaanmenoajan jälkeen:)
- Nils Bottom
ironmikess kirjoitti:
"Raiskaustuomiot vaihtelevat, koska ne tehdään usein täysin eri olosuhteissa ja usein naiset ovat typeryytään siihen itse aiheuttajina".
Mutta millä työtön duunari voi sitäkään käsittää. Olin taas kerran oikeassa, eikä verenimijä syyttäjä saanut halumaansa tuomiota. Heheh! Olin oikeassa myös Bodomin jutussa, jossa ENNEN tuomioita sanoin, että Nils on syytön. hahah! Vituttaako?Miten tuo liittyi pakoiluusi ja kehäpelkuruuteesi? Olen pannut sinut ehkä liian syvään kyykyyn, jatka toki sepustustesi ja itkuisten räpellystesi kirjoittelua.
- Ihan uteliaisuuttani
ironmikess kirjoitti:
Mutta millä työtön duunari voi sitäkään käsittää. Olin taas kerran oikeassa, eikä verenimijä syyttäjä saanut halumaansa tuomiota. Heheh! Olin oikeassa myös Bodomin jutussa, jossa ENNEN tuomioita sanoin, että Nils on syytön. hahah! Vituttaako?Jos sä olet yli 15-vuotias, niin miksi sulla on noin lapsellinen nimimerkki???
- selvä juttu...
Naurajasi kirjoitti:
Poliisi valhehteli kuulleensa Nissin tunnustuksen, eli sinä puhut taas paskaa. Missä ironmikess on väittänyt, että naiset haluavat tulla raiskatusksi! Todisteet esiin pedofiili. Missä ironmikess itki kirkonpolttajan tuomiosta. Todista, tai konttaa taas.
Jokainen tyhmäkin tietää että se oikea murhaaja oli jo tuomiolla, vaan kun Suomessa kukkahattutädit ovat kova-äänisempiä kuin oikeus, niin murhaaja jäi tuomitsematta. Ja eipä ole kukaan nähnyt sellaista tuomiota etteikö murhaaja olisi ollut kyseinen epäilty, vaan jäi vain tuomitsematta riittävän näytön puuttuessa. Sä ja muut idiootit vain ette sitä tajua. Sä vain tykkäät niin venkulahomoista, että sunlaiselle oikeus on sivuseikka, kunhan homovenkula pääsee laistamaan velvollisuutensa.
- MonoPolyRahaiiro
ironmikess kirjoitti:
Mutta millä työtön duunari voi sitäkään käsittää. Olin taas kerran oikeassa, eikä verenimijä syyttäjä saanut halumaansa tuomiota. Heheh! Olin oikeassa myös Bodomin jutussa, jossa ENNEN tuomioita sanoin, että Nils on syytön. hahah! Vituttaako?Olet pakoillut haasteitas jo 6 vuotta.Häpeä, kehäpelkuri.
- Jusax.
Nuole sinä vaan poliiseja, niin tekevät muutkin paskahousut.
- ...........
Joo, olet oikeassa. Kaikki ne ovat paskajousuja, jotka eivät ole samaa mieltä palstan häirikköjen kanssa.
- Yksi == Vakio
........... kirjoitti:
Joo, olet oikeassa. Kaikki ne ovat paskajousuja, jotka eivät ole samaa mieltä palstan häirikköjen kanssa.
Ne joita sinä "häiriköksi" ja "vakiohäiriköksi" nimittelet, vai nekö jotka vastaavat väitteeseen, kuin väitteeseen: "valehtelet" ? Vai ne joiden ainoa asia on "Taas on vakiohäirikkö vauhdissa!!"
Eli kenen kanssa tässä pitäisi olla sinun mielestäsi samaa mieltä?
Juuri sinä, Piste Veikkonen, olet varsinainen häirikkö ja tyhjän jankkaaja.
- veukku.
Sinä ja muut poliisien ihalijat pelkäätte, ei kukaan muu.
- poliisit ON paskoja
Kyllä se viha poliisia kohtaan johtuu poliisista ihan itsestään, eli poliisin epäasiallisesta, jopa epäinhimillisestä käytöksestä kansalaisia kohtaan.
Tässä minun tapaukseni:
Olin tulossa työvuorosta kotiin autolla 40 alueella lievää ylinopeutta (58 km/h). En ollut nähnyt rajoitusalueen muutosta enkä toisaalta ollut kiinnostunutkaan rättiväsyneenä katsomaan josko jossain tien poskessa olisi joku kyltti. Ajoin yksinkertaisesti mahdollisimman nopeasti kotiin. Poliisi oli sitten mittaamassa nopeuksia juuri rajoituksen vaihtumisen jälkeisessä notkossa ja jäin heti tietysti pienestä ylinopeudesta kiinni. Olin rahaton ja elämäntilanteeni oli vaikea muutenkin olemattoman pienten tulojen takia. Silti poliisi antoi rikesakon, joka oli opiskelijana minulle täysin kohtuuton maksettava.
Eivät ymmärtäneet etten ollut kiinnostunut mopeusrajoituksesta enkä tahallani ajanut ylinopeutta.
Sanoin sitten poliisille, että jos he antavat sakon, niin minä vastaavasti totaalikieltäydyn kaikesta palveluksesta tätä maata ja tämän maan viranomaisia kohtaan.
Vihaan poliiseja turhan ja epäinhimillisen sakottamisen takia ja pidän todellakin kaikissa oloissa kaikkina aikoina kiinni totaalikieltäytymisestäni. En tule palvelemaan tätä maata edes siviilissä niin kauan kuin valtio ei suostu maksamaan rahojani takaisin ja myöntämään, että kansalaisella on oikeus ajaa ylinopeutta kohtuullisessa määrin. Menetin tapauksen vuoksi myös korkeakoulupaikkani koska jouduin rahattomana lopettamaan opiskelut ja tekemään yksinkertaisesti töitä, enkä ole vieläkään koulussa. Minulla ei ole ammattia eikä ammattikoulutusta millekään alalle tällä hetkellä. Yksi ainoa sakko kaatoi talouteni ja se on poliisin syy, ei minun.
Se on 210%:n varmaa, että jos ja kun joku kriisi tai sota tulee, en laita enää tikkua ristiin Suomen ja sen poliisikoneiston puolesta. En osallistu maanpuolustukseen enää edes siviilissä. Pakenen maasta vaikka yön pimeydessä kävellen rajan yli jos muu ei auta, mutta joka tapauksessa jätän kaikki velvollisuudet Suomea kohtaan tekemättä. En ole enää tämän maan kansalainen sydämessäni enkä tunne enää pienimmässäkään määrin minkäänlaista isänmaallisuutta. Vihaan yksinkertaisesti poliiseja ja tätä maata. Vihaan tapaa, jolla poliisin työstä päättävä eduskunta valitaan ja vihaan istuvaa hallitusta. Vihaan istuvaa Presidenttiä jota en hyväksy enkä ole missään vaiheessa hyväksynyt. Vihaan käsitettä kansalaisvelvollisuus. Ei sitten koske muuten minua millään lailla.
Mikä helvetin velvollisuus minulla on maksaa sakkoja valtion muutenkin pohjattomaan kaivoon? Eikä poliisilta löydy pienintäkään ymmärrystä pieniä rikoksiakaan kohtaan, kuten olemattoman pieni ylinopeus muutenkin väsyneenä pitkän koulupäivän ja työvuoron päätteeksi. Säästän sitten omalla tavallani: en maksa kirkollisveroa valtiolle, en maksa tv-lupaa. En maksa bensaveroja (enää) kun en autolla enää aja muutenkaan. En maksa mitään elokuvista, peleistä, musiikista ja ohjelmista vaan yksinkertaisesti varastan ne netistä. Säästyy jopa tuhansia euroja vuodessa selvää rahaa ja jää Teoston ahneilta paskoilta liksat saamatta.
Jos rikon lakia niin rikon sitä ja sehän ei poliisille kuulu.- tebe
Huimaa tekstiä! Nauroin makeasti :)
"Olin tulossa työvuorosta kotiin autolla 40 alueella lievää ylinopeutta (58 km/h).
Olin rahaton ja elämäntilanteeni oli vaikea muutenkin olemattoman pienten tulojen takia. Silti poliisi antoi rikesakon, joka oli opiskelijana minulle täysin kohtuuton maksettava."
Eli kaikki "rahattomat" ja opiskelijat pitää päästää ilman sakkoa, niinkö?
Vain työssä käyviä saa sakottaa? Hyvää settiä! Mainiota tajunnanvirtaa!
"Eivät ymmärtäneet etten ollut kiinnostunut mopeusrajoituksesta enkä tahallani ajanut ylinopeutta."
Kaikki vahingot annetaan anteeksi ja vain sellaisia saa sakottaa jotka tunnustavat tahallaan tehneensä rikkeen / rikoksen? Juu juu, kannatetaan tietysti!
"Vihaan poliiseja turhan ja epäinhimillisen sakottamisen takia ja pidän todellakin kaikissa oloissa kaikkina aikoina kiinni totaalikieltäytymisestäni. En tule palvelemaan tätä maata edes siviilissä niin kauan kuin valtio ei suostu maksamaan rahojani takaisin ja myöntämään, että kansalaisella on oikeus ajaa ylinopeutta kohtuullisessa määrin. Menetin tapauksen vuoksi myös korkeakoulupaikkani koska jouduin rahattomana lopettamaan opiskelut ja tekemään yksinkertaisesti töitä, enkä ole vieläkään koulussa. Minulla ei ole ammattia eikä ammattikoulutusta millekään alalle tällä hetkellä. Yksi ainoa sakko kaatoi talouteni ja se on poliisin syy, ei minun."
Hienoa, poliisin vika tottakai. Poliisihan se lait säätää, niinhän?
Rike sakon takia joudit jättämään koulun kesken?? HAHAHAHAH! Mitään näin sairaan hauskaa en ole näillä palstoilla lukenut, pois lukien Ironmikesin mielisairaat sopotukset :D Loistavaa!!!
Onneksi et saanut päiväsakkoja, olisit varmaan kuollut nälkään!! :D
"Se on 210%:n varmaa, että jos ja kun joku kriisi tai sota tulee, en laita enää tikkua ristiin Suomen ja sen poliisikoneiston puolesta. En osallistu maanpuolustukseen enää edes siviilissä."
Luulenpa, että onkin kaikille parempi ettei noin pahasti henkisesti heilahtanut osallistu minkäänlaiseen maanpuolustukseen.
"Mikä helvetin velvollisuus minulla on maksaa sakkoja valtion muutenkin pohjattomaan kaivoon? "
Hyvä pointti! Ei sakkoja tarvitse muidenkaan maksaa! Hehehe.
"Jos rikon lakia niin rikon sitä ja sehän ei poliisille kuulu."
Paras! Tuossa olet oikeassa jälleen ,mitäs se poliisille kuuluu jos rikot lakia. Hoitakoot poliisi vaan sille kuuluvat hommat (kuten ilmeisesti sun mielestä lain säätämiset yms.).
Muista sanoa poliisisedälle joka seuraavan kerran kohtaat asiakkaana: "tää ei kuule teille!"
Hehehehe, kiitos tästä piristyksestä :D - en maksa
tebe kirjoitti:
Huimaa tekstiä! Nauroin makeasti :)
"Olin tulossa työvuorosta kotiin autolla 40 alueella lievää ylinopeutta (58 km/h).
Olin rahaton ja elämäntilanteeni oli vaikea muutenkin olemattoman pienten tulojen takia. Silti poliisi antoi rikesakon, joka oli opiskelijana minulle täysin kohtuuton maksettava."
Eli kaikki "rahattomat" ja opiskelijat pitää päästää ilman sakkoa, niinkö?
Vain työssä käyviä saa sakottaa? Hyvää settiä! Mainiota tajunnanvirtaa!
"Eivät ymmärtäneet etten ollut kiinnostunut mopeusrajoituksesta enkä tahallani ajanut ylinopeutta."
Kaikki vahingot annetaan anteeksi ja vain sellaisia saa sakottaa jotka tunnustavat tahallaan tehneensä rikkeen / rikoksen? Juu juu, kannatetaan tietysti!
"Vihaan poliiseja turhan ja epäinhimillisen sakottamisen takia ja pidän todellakin kaikissa oloissa kaikkina aikoina kiinni totaalikieltäytymisestäni. En tule palvelemaan tätä maata edes siviilissä niin kauan kuin valtio ei suostu maksamaan rahojani takaisin ja myöntämään, että kansalaisella on oikeus ajaa ylinopeutta kohtuullisessa määrin. Menetin tapauksen vuoksi myös korkeakoulupaikkani koska jouduin rahattomana lopettamaan opiskelut ja tekemään yksinkertaisesti töitä, enkä ole vieläkään koulussa. Minulla ei ole ammattia eikä ammattikoulutusta millekään alalle tällä hetkellä. Yksi ainoa sakko kaatoi talouteni ja se on poliisin syy, ei minun."
Hienoa, poliisin vika tottakai. Poliisihan se lait säätää, niinhän?
Rike sakon takia joudit jättämään koulun kesken?? HAHAHAHAH! Mitään näin sairaan hauskaa en ole näillä palstoilla lukenut, pois lukien Ironmikesin mielisairaat sopotukset :D Loistavaa!!!
Onneksi et saanut päiväsakkoja, olisit varmaan kuollut nälkään!! :D
"Se on 210%:n varmaa, että jos ja kun joku kriisi tai sota tulee, en laita enää tikkua ristiin Suomen ja sen poliisikoneiston puolesta. En osallistu maanpuolustukseen enää edes siviilissä."
Luulenpa, että onkin kaikille parempi ettei noin pahasti henkisesti heilahtanut osallistu minkäänlaiseen maanpuolustukseen.
"Mikä helvetin velvollisuus minulla on maksaa sakkoja valtion muutenkin pohjattomaan kaivoon? "
Hyvä pointti! Ei sakkoja tarvitse muidenkaan maksaa! Hehehe.
"Jos rikon lakia niin rikon sitä ja sehän ei poliisille kuulu."
Paras! Tuossa olet oikeassa jälleen ,mitäs se poliisille kuuluu jos rikot lakia. Hoitakoot poliisi vaan sille kuuluvat hommat (kuten ilmeisesti sun mielestä lain säätämiset yms.).
Muista sanoa poliisisedälle joka seuraavan kerran kohtaat asiakkaana: "tää ei kuule teille!"
Hehehehe, kiitos tästä piristyksestä :DTässä yhteiskunnassatyössä käyviä on lupa verottaa, joten saman pitäisi koskea sakotustakin. Maksakoon se jolla on rahaa. Suomessa on 500 000 työtöntä, joista 300 000 työtöntä on nuoria. Tässä kohtaahan pitää todeta, että itse asiassa yhteiskunnalla pitäisi olla perustuslakiin erikseen kirjattu velvollisuus osoittaa toimeentulo ja työpaikka työttömälle, aivan kuten Neuvostoliitossa tehtiin. Siellä ei ollut massatyöttömyyttä koska valtio potkaisi käyntiin aina uusia työmahdollisuuksia kun joku oli työtön. Sosialistinen järjestelmä ei sallinut työttömyyttä. Suomi taas toimii käytännössä sillä, että väkeä vain vähennetään työpaikoilla koko ajan.
Työvoimapolitiikassa Neuvostoliitto oli kiistatta oikeassa.
Kyseenalaistan myös nykyisin verotusmallin. Suomalainen ei enää keskimäärin saa verorahoilla yhtään mitään vastineeksi, koska verotuloilla elätetään somaleja ja arabeja ongelmalähiöissä ympäri Suomea. Pitäisikö kansalaisten siis irtisanoutua veronmaksuvelvoitteesta vai riittäisikö, että potkaistaan ulkomaalaiset maasta kokonaan?
Minä en aio enkä halua osallistua maahanmuuttajien elättämiseen kun maassamme on suomalaisia työttömiä valtavat määrät. Mikä oikeus valtiolla on ylipäätään verottaa ketään? Maailmassa nimittäin on toimivia 0 verotason maita, joissa keneltäkään ei hallituksen päätöksellä ryövätä yhtään senttiä veroina. Sakotus on oikeastaan kaksoisverotusta. Ensin maksat verot ja sitten päälle sakot, joilla tilisi tyhjennetään kokonaan ja kaikki menee valtion pohjattomaan kaivoon. Ylinopeusvalvonnan kiristäminen on poliisin tapa ryövätä kansalta tehokkaammin ja enemmän.
Rikesakko on opiskelijalle tai muuten köyhälle kohtuuton maksettava. Ymmärtäisin noin 10 euron sakon, mutta nykyinen yli 150 euron sakko on täysin kohtuuton maksettava, etenkin kun vuokran jälkeen käteen ei muutenkaan jää paljon mitään jos elää opintotuella tai naurettavan pienillä päivärahoilla. Kyllä, opiskelijat ja köyhät pitäisi vapauttaa kokonaan sakoista tai sakko pitäisi voida automaattisesti mennä istumaan vankilapäivinä, jotta ei tarvitse rahana maksaa mitään valtiolle. Huomaat varmaan että en tunnusta lainkaan valtion oikeutta olla edes olemassa.
Eduskuntahan se lait säätää, siksipä kieltäydyn osallistumasta eduskunnan valitsemiseen millään lailla. Eli jätän myös seuraavissa vaaleissa äänestämättä. Se on ihan sama kuka siellä kansaa istuu edustamassa, poliisi ryövää kansalta silti. Sitäpaitsi äänestämällä ei voi kuitenkaan vaikuttaa, koska demokratiassa kaikki muut päättävät puolestasi. Yhden ihmisen äänellä vaaleissa ei ole paskankaan merkitystä. Niinpä tulevissa vaaleissa kukaan ei saa ääntäni. En usko demokratiaan enkä yhteiseen päätöksentekoon. Valistunut diktatuuri on aina parempi kuin lauma totaalisia idiootteja päättämässä yhdessä asioista. Kun lyödään monta tyhmää päätä yhteen saadaan yksi supertyhmä.
Suomessa lauma totaalisia idiootteja mulkkuja valitsee ensin itselleen eduskunnan ja sitten tämä lauma totaalisen aivottomia idiootteja alkaa päättää kansan puolesta. Mitä silläkin mahdetaan voittaa? Vapaus olla päättämättä itse omista asioista kenties.
Enkä todellakaan aio osallistua maanpuolustukseen millään lailla. En siviilissä enkä sotilaana. Siinä vaiheess kun te vitun apinat kuolette sinänsä täysin epäolennaisen "isänmaan" puolesta, minä kiskon iltakaljat Madeiralla vapaana miehenä. Toivottavasti Venäjä valloittaa siinä vaiheessa Suomen mahdollisimman nopeasti niin kärsimysnäytelmästä tulee lyhyempi. Pääkaupunkihan siinä vain lopulta vaihtuu. Se on sitten kansalaisen kannalta ihan sama istuuko päätökset tekevä varaslauma Kremlissä vai Helsingissä. Itse asiassa Suomessa saattaisi olla valmiiksi asiat paremmin jos asiat päätettäisiin Moskovassa. Ihan tervemenoa sinullekin rajalle sitten vaan sodan tullen. Enpähän ole siihen typeryyteen osallistumassa. - ei avusteta ketään
en maksa kirjoitti:
Tässä yhteiskunnassatyössä käyviä on lupa verottaa, joten saman pitäisi koskea sakotustakin. Maksakoon se jolla on rahaa. Suomessa on 500 000 työtöntä, joista 300 000 työtöntä on nuoria. Tässä kohtaahan pitää todeta, että itse asiassa yhteiskunnalla pitäisi olla perustuslakiin erikseen kirjattu velvollisuus osoittaa toimeentulo ja työpaikka työttömälle, aivan kuten Neuvostoliitossa tehtiin. Siellä ei ollut massatyöttömyyttä koska valtio potkaisi käyntiin aina uusia työmahdollisuuksia kun joku oli työtön. Sosialistinen järjestelmä ei sallinut työttömyyttä. Suomi taas toimii käytännössä sillä, että väkeä vain vähennetään työpaikoilla koko ajan.
Kyseenalaistan myös nykyisin verotusmallin. Suomalainen ei enää keskimäärin saa verorahoilla yhtään mitään vastineeksi, koska verotuloilla elätetään somaleja ja arabeja ongelmalähiöissä ympäri Suomea. Pitäisikö kansalaisten siis irtisanoutua veronmaksuvelvoitteesta vai riittäisikö, että potkaistaan ulkomaalaiset maasta kokonaan?
Minä en aio enkä halua osallistua maahanmuuttajien elättämiseen kun maassamme on suomalaisia työttömiä valtavat määrät. Mikä oikeus valtiolla on ylipäätään verottaa ketään? Maailmassa nimittäin on toimivia 0 verotason maita, joissa keneltäkään ei hallituksen päätöksellä ryövätä yhtään senttiä veroina. Sakotus on oikeastaan kaksoisverotusta. Ensin maksat verot ja sitten päälle sakot, joilla tilisi tyhjennetään kokonaan ja kaikki menee valtion pohjattomaan kaivoon. Ylinopeusvalvonnan kiristäminen on poliisin tapa ryövätä kansalta tehokkaammin ja enemmän.
Rikesakko on opiskelijalle tai muuten köyhälle kohtuuton maksettava. Ymmärtäisin noin 10 euron sakon, mutta nykyinen yli 150 euron sakko on täysin kohtuuton maksettava, etenkin kun vuokran jälkeen käteen ei muutenkaan jää paljon mitään jos elää opintotuella tai naurettavan pienillä päivärahoilla. Kyllä, opiskelijat ja köyhät pitäisi vapauttaa kokonaan sakoista tai sakko pitäisi voida automaattisesti mennä istumaan vankilapäivinä, jotta ei tarvitse rahana maksaa mitään valtiolle. Huomaat varmaan että en tunnusta lainkaan valtion oikeutta olla edes olemassa.
Eduskuntahan se lait säätää, siksipä kieltäydyn osallistumasta eduskunnan valitsemiseen millään lailla. Eli jätän myös seuraavissa vaaleissa äänestämättä. Se on ihan sama kuka siellä kansaa istuu edustamassa, poliisi ryövää kansalta silti. Sitäpaitsi äänestämällä ei voi kuitenkaan vaikuttaa, koska demokratiassa kaikki muut päättävät puolestasi. Yhden ihmisen äänellä vaaleissa ei ole paskankaan merkitystä. Niinpä tulevissa vaaleissa kukaan ei saa ääntäni. En usko demokratiaan enkä yhteiseen päätöksentekoon. Valistunut diktatuuri on aina parempi kuin lauma totaalisia idiootteja päättämässä yhdessä asioista. Kun lyödään monta tyhmää päätä yhteen saadaan yksi supertyhmä.
Suomessa lauma totaalisia idiootteja mulkkuja valitsee ensin itselleen eduskunnan ja sitten tämä lauma totaalisen aivottomia idiootteja alkaa päättää kansan puolesta. Mitä silläkin mahdetaan voittaa? Vapaus olla päättämättä itse omista asioista kenties.
Enkä todellakaan aio osallistua maanpuolustukseen millään lailla. En siviilissä enkä sotilaana. Siinä vaiheess kun te vitun apinat kuolette sinänsä täysin epäolennaisen "isänmaan" puolesta, minä kiskon iltakaljat Madeiralla vapaana miehenä. Toivottavasti Venäjä valloittaa siinä vaiheessa Suomen mahdollisimman nopeasti niin kärsimysnäytelmästä tulee lyhyempi. Pääkaupunkihan siinä vain lopulta vaihtuu. Se on sitten kansalaisen kannalta ihan sama istuuko päätökset tekevä varaslauma Kremlissä vai Helsingissä. Itse asiassa Suomessa saattaisi olla valmiiksi asiat paremmin jos asiat päätettäisiin Moskovassa. Ihan tervemenoa sinullekin rajalle sitten vaan sodan tullen. Enpähän ole siihen typeryyteen osallistumassa.Tästä kirjoituksesta käy ilmi pari seikkaa.
1. Jos ajaa 40 km/h rajoitusalueella 58 km/h saa sakkoa 115 euroa. Ei 150 euroa.
2. Taidan pikku hiljaan kääntyä samalle kannalle Wahlroosin kanssa vaikka olenkin vain tavallinen duunari. Alla Wahlroosin mielipide.
Wahlroos sanoi aiemmin tällä viikolla Financial Timesin haastattelussa, että köyhyyttä ja rikkinäisten perheiden tukemista ei voi sietää.
Lopetetaan kaikki avustukset!! - Sä oot hauska!!!!
en maksa kirjoitti:
Tässä yhteiskunnassatyössä käyviä on lupa verottaa, joten saman pitäisi koskea sakotustakin. Maksakoon se jolla on rahaa. Suomessa on 500 000 työtöntä, joista 300 000 työtöntä on nuoria. Tässä kohtaahan pitää todeta, että itse asiassa yhteiskunnalla pitäisi olla perustuslakiin erikseen kirjattu velvollisuus osoittaa toimeentulo ja työpaikka työttömälle, aivan kuten Neuvostoliitossa tehtiin. Siellä ei ollut massatyöttömyyttä koska valtio potkaisi käyntiin aina uusia työmahdollisuuksia kun joku oli työtön. Sosialistinen järjestelmä ei sallinut työttömyyttä. Suomi taas toimii käytännössä sillä, että väkeä vain vähennetään työpaikoilla koko ajan.
Enkä todellakaan aio osallistua maanpuolustukseen millään lailla. En siviilissä enkä sotilaana. Siinä vaiheess kun te vitun apinat kuolette sinänsä täysin epäolennaisen "isänmaan" puolesta, minä kiskon iltakaljat Madeiralla vapaana miehenä. Toivottavasti Venäjä valloittaa siinä vaiheessa Suomen mahdollisimman nopeasti niin kärsimysnäytelmästä tulee lyhyempi. Pääkaupunkihan siinä vain lopulta vaihtuu. Se on sitten kansalaisen kannalta ihan sama istuuko päätökset tekevä varaslauma Kremlissä vai Helsingissä. Itse asiassa Suomessa saattaisi olla valmiiksi asiat paremmin jos asiat päätettäisiin Moskovassa. Ihan tervemenoa sinullekin rajalle sitten vaan sodan tullen. Enpähän ole siihen typeryyteen osallistumassa.NYT REPES!!!! Sä olet vuosituhannen idiootti numero 1!!!!!! Mä luulen että yksinkertaisesti sun älykkyytes puute on suurin syy joka estää sun opiskelun!!!! Eihän kukaan oikeasti voi tosissaan kirjottaa noin pitkää sepustusta ihan vaan provotakseen, joten ilmeisesti olet niin tyhmä että olet tosissasi!!!! HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!! Parasta olisi jos vaikkapa poistuisit tästä yhteiskunnasta sinne Madeiralle jossa poliisit eivät puutu rikoksiin!!! HAHAHAHAHAHAH...toivottavasti saat turpiisi mahdollisimman pian... ja kun kerran olet sitä mieltä ettei täältä saa verorahoilleen vastinetta niin miksi sitten et ole tyytyväinen kun ilmainen opiskelusi lakkasi tyhmyytesi vuoksi!!!???HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
- nazi swain hund!
Saksassa oli olemasa 1930-140-luvuilla poliisin kenties tähän asti irvokkain muoto, eli Gestapo. Gestapo saattoi periaatteessa hakea ihan kenet tahansa kuulusteltavaksi, jopa teoista jotka eivät varsinaisesti olleet lain mukaan rikoksia, mutta jotka sattuivat olemaan sopimattomia valtaa pitävää kansallissosialistista puoluetta kohtaan. Yleensä haettu ei sitten kotiin enää palannutkaan vaan päätyi joko poliisivankilassa giljotiiniin tai sitten keskitysleiriin muiden "kelvottomien" kanssa.
Tavallisen kansa kohdalla nimenomaan Gestapo huolehti poliisitoimesta, mutta sitten "siivouksen" Saksassa hoiti Waffen SS, joka tietyllä tavalla edusti poliisin äärimuotoa.
Suomessa moni kutsuu poliisia edelleen liikanimellä "Gestapo" ihan syystäkin. Olen kuullut poliisista käytettävän myös haukkumanimeä "KGB". Suoraan sanoen en ihmettele yhtään, että joku Suomessa kutsuu poliiseja natseiksi tai gestapoksi.
Noin lopulta, Saksassa vallassa oli kansallissosialistinen puolue, meillä Suomessa sen virkaa hoitavat nykyisin yhdessä keskusta ja kokoomus, Adolf Hitlerin paikalla häärii Matti Vanhanen. Ihan samaa paskaa eri tuutissa vaan mitä Saksassakin.
Olette kai te kaikki joskus panneet merkille, että poliisilla on hihassaan olkapään korkeudella leijonamiekka-tunnus. Ei paljon eroa siitä käytännöstä, että Saksassa natsiporukoilla oli hihassaan hakaristi valkopunaisella pohjalla. Että Hail Hitler vaan teillekin niin.- hahahahahah
Älylllinen yksilö yleensä opettelee ensin kielen, ennenkuin yrittää käyttää sitä... "Swain" kun ei ole ainakaan saksankielinen sana... Oletin sun nimittäin yrittävän saksaa kun hund nyt kuitenkin sitä on... Ja ethän ilmeisestikään edes tajua sanan "Natsi"-merkitystä, joten miksi yrität olla viisaampi kuin olet? Ei noin tyhmillä ole oikeutta mielipiteeseen...
- KyrvätKyykkyyn
Siis poliisin mielivallan kohteeksi joutuneet on poliisin pelkoa tuntevia.
Päin vastoin saan aina kun nään poliisin kunnon adrenaliini ryöpyn ja heti katson miten voisin päästä vittuilemaan suojatyöpakkalaisille tai hankaloittamaan jotenkin kyrpien päivää.
Polii..anteeksi kyrpä on mulkku luonteeltaan ja myös selkäänpuukottaja tyyppiä ,kuka muukaan poliis..anteeksi kyrväksi ryhtyy tai ajautuu..niin on kyseinen työpaikka sellainen minne ajaudutaan kun vapaillamarkkinoilla ei pärjätä.
Paikka juuri reppanoille jotka ei pärjää muualla.
Ota sinäkin teemaksi kyykytä kyrpiä viikkoja ja heti naamasta näät miten se uppoaa,toisille enemmän ja toisille ihan täydellä mutta kellekkään ei jää menemättä perille.
Itselleni on aika kakkukahvin paikka kun luen tai kuulen jonkun kyrvän kuolleen tai vammautuneen ,todella hienoa mitä voi kuulla.- HAHAHAHAHAHAHAHAH
Säkin teini uskallat kyllä tällä huumoripalstalla uhota mutta kyllä sunlaisilla ressukoilla lahkeet kastuu kun kuset allesi jo pelkästä poliisin näkemisestä!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH... Te pullamössöt olette todella huumorin kukkasia!!!
- KyrvätKyykkyyn
HAHAHAHAHAHAHAHAH kirjoitti:
Säkin teini uskallat kyllä tällä huumoripalstalla uhota mutta kyllä sunlaisilla ressukoilla lahkeet kastuu kun kuset allesi jo pelkästä poliisin näkemisestä!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH... Te pullamössöt olette todella huumorin kukkasia!!!
Lammas = poliisin palvoja joka ei tosiaan uskalla sanoa vastaan mihinkään asiaan.
Itse kusen alleni korkeintaan kun luen että joku poliisi on kuollut joka on niin iloinen asia että perät pettää.
Mutta annan lampaan määkiä rauhassa ja märehtyä ruskeankielensä puhtaaksi...lurps vaan. - Juuuuuu....hahahahah
KyrvätKyykkyyn kirjoitti:
Lammas = poliisin palvoja joka ei tosiaan uskalla sanoa vastaan mihinkään asiaan.
Itse kusen alleni korkeintaan kun luen että joku poliisi on kuollut joka on niin iloinen asia että perät pettää.
Mutta annan lampaan määkiä rauhassa ja märehtyä ruskeankielensä puhtaaksi...lurps vaan.Ai että lammas???!!! No mikähän sä reppana sitten olet kun susta ei ole muuhun kun suoltamaan puhdasta idiotismias tällasella huumoripalstalla!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... Luuletko sä ressukka teinihomo että sua kukaan arvostaa millään asteella kun susta paistaa tuo poliisin ja yhteiskunnan pelko Uralille saakka!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA... Eikä kukaan usko susta muuta kuin että sä olet yökastelija ja todellakin kuset alles kun joku edes mainitseen sanan poliisi... Hauskaa nähdä miten pikku homopetteri tehdään katkeraksi jo muutaman kaljan kaatamisella maahan!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!! Ja koeta jo keksiä jotain omaperäisempää kuin tuo poliisinpalvoja, koska ei ole mikään häpeä palvoa työtään tekeviä MIEHIÄ ja NAISIA jotka suojelevat omaisuuttamme laisiltasi ressukoilta jotka uskaltavat kostaa toisten omaisuudelle oman mitättömyytensä!!! :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
- Buahhaa.89
Juuuuuu....hahahahah kirjoitti:
Ai että lammas???!!! No mikähän sä reppana sitten olet kun susta ei ole muuhun kun suoltamaan puhdasta idiotismias tällasella huumoripalstalla!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... Luuletko sä ressukka teinihomo että sua kukaan arvostaa millään asteella kun susta paistaa tuo poliisin ja yhteiskunnan pelko Uralille saakka!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA... Eikä kukaan usko susta muuta kuin että sä olet yökastelija ja todellakin kuset alles kun joku edes mainitseen sanan poliisi... Hauskaa nähdä miten pikku homopetteri tehdään katkeraksi jo muutaman kaljan kaatamisella maahan!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!! Ja koeta jo keksiä jotain omaperäisempää kuin tuo poliisinpalvoja, koska ei ole mikään häpeä palvoa työtään tekeviä MIEHIÄ ja NAISIA jotka suojelevat omaisuuttamme laisiltasi ressukoilta jotka uskaltavat kostaa toisten omaisuudelle oman mitättömyytensä!!! :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Leukaan kunnolla..
Työtään ...siis tarkennetaan että kysehän SUOJATYÖPAIKASTA eikä normaalistä työpaikasta jossa pärjää jokainen paitsi ei poliisi.
Kuvitteleppa joku poliisin reppana tuonne mäkkärin kassalle joka on ollut palveluammatissa 20 vuotta tietämättään mikä se on. - teit itsestäs vitsin
Buahhaa.89 kirjoitti:
Leukaan kunnolla..
Työtään ...siis tarkennetaan että kysehän SUOJATYÖPAIKASTA eikä normaalistä työpaikasta jossa pärjää jokainen paitsi ei poliisi.
Kuvitteleppa joku poliisin reppana tuonne mäkkärin kassalle joka on ollut palveluammatissa 20 vuotta tietämättään mikä se on.idiootlla taisi jälleen herneet pyörähtää ohi toisistaan!!!!!! Tarkennetaan siis, että sun on turha kommentoida kenenkään työnteosta kun et elämässäsi ole vielä tehnyt hetkeäkään ansiotyötä... kasva vielä muutama vuosi ja ala sitten vaikka leikkiin kotilakimiestä:D Ja miten tyhmä pitää olla että edes vertaa poliisin työtä mäkkärin kausiapulaisiin??? Poliisin palveluammatti ei todellakaan tarkoita että poliisi palvelee hörhöjä tai edes tarvitsee hymyillä teille pennuille.
- JaLuotettavin
teit itsestäs vitsin kirjoitti:
idiootlla taisi jälleen herneet pyörähtää ohi toisistaan!!!!!! Tarkennetaan siis, että sun on turha kommentoida kenenkään työnteosta kun et elämässäsi ole vielä tehnyt hetkeäkään ansiotyötä... kasva vielä muutama vuosi ja ala sitten vaikka leikkiin kotilakimiestä:D Ja miten tyhmä pitää olla että edes vertaa poliisin työtä mäkkärin kausiapulaisiin??? Poliisin palveluammatti ei todellakaan tarkoita että poliisi palvelee hörhöjä tai edes tarvitsee hymyillä teille pennuille.
Kuollut poliisi paras poliisi
- Minä tiedän
Psykiatriset häiriöt aiheuttavat konflikteja virkavallan kanssa. On arvioitu, että vangeista suuri osa potee ADHD:tä. Sitten on myös niitä, joilla on skitsofrenia tai päihderiippuvuus. Itse asiassa poliisien mukana tulisikin olla psykologi.
- KyrvätKyykkyyn
Nuista käsitteistä lainkaan ?
Tuohon kun lisää veljeilyn ,villalla painamisen ,omanedun tavoittelun tietentahtoen ,asennevamman ,suojatyöpaikan ilmapiirin ja kun kyse on vapailla markkinoilla pärjäämättömistä reppanoista niin kyllä sitä normi vapaillamarkkinoilla pärjäävä on hiukan paremmissa asemissa.
Mikäs häiriö se sattu juuri varkaudessa kun meni autot veteen ? - voisi kuvitella
KyrvätKyykkyyn kirjoitti:
Nuista käsitteistä lainkaan ?
Tuohon kun lisää veljeilyn ,villalla painamisen ,omanedun tavoittelun tietentahtoen ,asennevamman ,suojatyöpaikan ilmapiirin ja kun kyse on vapailla markkinoilla pärjäämättömistä reppanoista niin kyllä sitä normi vapaillamarkkinoilla pärjäävä on hiukan paremmissa asemissa.
Mikäs häiriö se sattu juuri varkaudessa kun meni autot veteen ?olevan aika yleinen poliiseilla. Olisipa kiva nähdä tutkimustietoa asiasta, mutta eihän tässä valtakunnassa saa tuollaista tutkia. Hyi helvetti, kuinka edes uskallan epäillä, ettei viŕkavalta olisi täydellistä tai ainakin parasta mahdollista ainesta? Tosiasiassa poliisiksi kyllä seulotaan parhaat mahdolliset yksilöt parhaiden kykyjen, mutta valitettavasti poliisiksi hakeutuminen on vapaaehtoista ja fiksuimmat menee parempiin hommiin. Usein myös seula päästää läpi täysin alalle soveltumattomia kusipäitä ja muuta rosvoainesta.
Kuten Juice runoili laulussaan "Paskaa", samaa voi soveltaa "poliisiopiston" hakijoihinkin:
"Ja ehkä ei paskasta ruusuja saa,
mutta leipää kuitenkin" - olet vitsi....
voisi kuvitella kirjoitti:
olevan aika yleinen poliiseilla. Olisipa kiva nähdä tutkimustietoa asiasta, mutta eihän tässä valtakunnassa saa tuollaista tutkia. Hyi helvetti, kuinka edes uskallan epäillä, ettei viŕkavalta olisi täydellistä tai ainakin parasta mahdollista ainesta? Tosiasiassa poliisiksi kyllä seulotaan parhaat mahdolliset yksilöt parhaiden kykyjen, mutta valitettavasti poliisiksi hakeutuminen on vapaaehtoista ja fiksuimmat menee parempiin hommiin. Usein myös seula päästää läpi täysin alalle soveltumattomia kusipäitä ja muuta rosvoainesta.
Kuten Juice runoili laulussaan "Paskaa", samaa voi soveltaa "poliisiopiston" hakijoihinkin:
"Ja ehkä ei paskasta ruusuja saa,
mutta leipää kuitenkin"voithan säkin kokeilla sitten oletko kusipää tai muuta rosvoainesta jos kerran sinne pääsee niin helposti:D Taispa pikkuhomopetterillä mennä sormi suuhun...hahahahahahah
- Psykiatrian prof .
häiriö mahtaa olla suurlähettiläs Rusilla ?
Hänhän on ehkä eniten kiistellyt julkisuudessa poliisien kanssa.
Vai onko hänellä syynä vain poliisin pelko ?
Tai ehkä hän vihaa poliisia. Tosi ihmeellistä. Hänhän olisi vain saanut elinkautisen, syyttömänä. - on opittu
Psykiatrian prof . kirjoitti:
häiriö mahtaa olla suurlähettiläs Rusilla ?
Hänhän on ehkä eniten kiistellyt julkisuudessa poliisien kanssa.
Vai onko hänellä syynä vain poliisin pelko ?
Tai ehkä hän vihaa poliisia. Tosi ihmeellistä. Hänhän olisi vain saanut elinkautisen, syyttömänä.neuvostoliistosta, jossa kaikki toisinajattelijat olivat mielisairaita.
- vantaa_outlaws666
VITUN Helluntalainen PIDÄ TURPAS KIINNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- olet naurettava
Sun tekstis on just niinkun 13-vuotiailla on tapana esittää:D hihihihihihihihih...Ei riitä että on esipuberteetti-ikäinen, niin pitää vielä tuoda tyhmyyttään esille??? HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH...Te lapset olette aika hauskoja...Mutta siivoa suus tai pesen sen saippualla...
- ikävä kyllä
olet naurettava kirjoitti:
Sun tekstis on just niinkun 13-vuotiailla on tapana esittää:D hihihihihihihihih...Ei riitä että on esipuberteetti-ikäinen, niin pitää vielä tuoda tyhmyyttään esille??? HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH...Te lapset olette aika hauskoja...Mutta siivoa suus tai pesen sen saippualla...
Teidän molempien kirjoitukset ovat korkeintaan 8-vuotiaan tasolla! Hiekkalaatikko olisi teille oikea paikka.
- tebe
Helluntailainen? Olet hieman erehtynyt. Mutta toisaalta tuo ei ole yllättävää kun katsoo sun henkilösivuasi.
Taitaa viirata pahasti. Hae apua. - ak 47
tebe kirjoitti:
Helluntailainen? Olet hieman erehtynyt. Mutta toisaalta tuo ei ole yllättävää kun katsoo sun henkilösivuasi.
Taitaa viirata pahasti. Hae apua.mäpä kerron miksi minä epäilen poliisin toimia, en tiedä pelkäänkö ...
olin saamassa turpiini oulun letkunpuistossa, hamppi kävi päälle. Kadulle tuli parkkiin maija, josta kytät vain kyyläsivät, että millöoin putoan katuun. Eivät tehneet mitään auttaakseen minua. En auta poliisia ikinä jos tarvii.
ollaan eri leirissä.
- Satu Olento
pelättävää. Ainoa ongelma on, että rehellinen poliisi on satuolento. Toki myös poliisinen ääliömäisyys (tyhmyys) aiheuttaa pelkoa. Jos joku ei pelkää mielivaltaisia ja tyhmiä ääliöitä, niin ko henkilö lienee itse tyhmä.
- Anonyymi
Poliisi on perhe väkivallan tapauksessa käyttäytynyt huonosti
- Anonyymi
Murinaa, n-vitsitkin loppuunkaluttu.
- Anonyymi
Yksittäistapaus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698