Herra MIKKOLA

ALE-tuote ei kelpaa.

Naisia "promoottorina" huijannut Rikhard Mikkola -niminen POLIISIMIES (mahd. ex) on saavuttanut jättiSUOSION suomalaisten naisten keskuudessa. Miehellä lienee vientiä, sillä tästä kertoo ne runsaat PETTYMYKSEN PURKAUKSISSA tehdyt ilmoitukset ko. "promoottorista". Promoottoria ei ole kuitenkaan nämä KÄNNISET MUIJAT kiinnostanut, vaan heidän meikit ja SUKKAHOUSUT.

10

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehh
      • saumasukan suoraan j

        10 sidukkaa (tai lonkkua) saa aikaan KOVAN KIIMAN varsinkin kun muija käyttää E-pillereitä.... Tää joko virasssa tai evp POLIISI on varmaan närkästynyt siitä, miten juntteja Suomalaiset "tyyli-Lyykit" on.... Aivan vääränlaista KYNSILAKKAA (väärä sävy) ja niin EPÄseksikkäitä SUKKAHOUSUJA. Tämä TRANSUpoliisi tuskin tyytyy muuhun kuin MARILYN-tyylisiin SAUMAsukkauhousuihin.... Muut ei ole eduksi "kytät" säärille...


    • komisario Palm från

      missä tämä mahd. EX-poliis on "työskennellyt" ? Siis missä poliispiirissä? Onko ollut ihan päällystöä vai LATTIAPOLIISI =

    • häppee läppees

      ja huijaa NAISIA

    • ehehee

      Tää tyyppi soitti mulle muutama vuos sitte ku olin etsiskelemäs asuntoa ja tarjosi noita promootio-juttujaan tai mitälie. Nauroin sille, haukuin sen lyttyyn ja löin luurin korvaan.

      Kyllä jotkut naiset on tyhmiä. a) Uskotaan kaikki mitä tuntematon mies puhelimessa sanoo ja b) lähdetään mukaan sen juttuihin. Eipä siinä muuta voi kuin itseään syyttää jos kova pettymys on tullut vastaan. Pistää jo huvittamaan noi naiset...

    • jeejejejejeeeeeeeeee

      En yhtään ihmettele, et jotkut meni tohon juttuun mukaan.. Mullekkin toi soitti ja oli tosi vakuuttava, se kämppäkin oli tosi hieno ja iso ullakkohuoneista, ja olihan ne "ilmaset matkat" ym aika houkuttelevia. No menin tosiaanki kattomaan sen kämpän ja näin, mut sit se alko olemaan aika epäilyttävä, ni sanoin sitten vaan että kiitti ei kiitos.. Ja se jaksoi sitten pommittaa vielä pari seuraavaa päivää mua kunnes tajusi lopettaa. Mut no toiset on vähän viisaampia ja toisille menee kaikki ihan täydestä, kuten mulle :D hehe

      • V

        tsekkasin ja totesin, että ei helvetti...


      • hjadfihsiu

        Joo meni läpi mullekkin...siis siihen pisteeseen kun piti ostaa sille ne sukkahousut...se tuntui liian oudolta jotenki.:) Mut v'''u mikä perverssi tää tyyppi on...hyi faan! meinasin oksentaa kun luin iltalehdestä!


    • kokenut jo

      onks se ollu joku entinen poliisi. ei jumalauta.
      mä tein siitä jo ilmotuksen poliisille. mitä enemmän nimiä tulee sitä pahemmas liemes se ukko on. eipä käytä senjälkee naisia hyväksi.

      • myös kokenut

        mä tein myös tänään ilmoiksen kyseisestä tyypistä poliisille. Oksettavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2515
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1619
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1373
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      319
      963
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      79
      860
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    Aihe