Adventismiraamattuja

Adventistijohtajat pelkäävät, että jäsenet eivät osaa lukea Raamattua niin kuin Ellen White sen demoninäkyjensä mukaan uusiksi muutti ja sen takia pitää suoltaa uusia ja uusia Raamattuja, missä Ellen Whiten eksytykset korotetaan pimentämään Jumalan sana.

Nyt tuosta uusimmasta Andrews Study Biblestä on ylistyskirjoitus Adventtikirkon päälehdessä
http://www.adventistreview.org/issue.php?issue=2010-1517&page=18
Andrews Study Bible

“I would like to see an Andrews Study Bible in every Adventist home. That is my goal.”

Tahtoisin nähdä Andrews Study Biblen jokaisessa adventistikodissa. Se on minun päämääräni.

Noin sanoo adventistiyliopisto Andrews Universityn johtaja Niels-Erik Andreasen.

Niinpä niin, ettei vaan kukaan adventisti heräisi näkemään adventismin Jumalan vastaisia oppeja oikeata Raamattua tutkien. Tässä sitä vaaraa ei niin helposti ole, kun tuo Ellen Whiten demoninen opetus hivutetaan Raamatun lehdille valmiiksi. Tosin joidenkin adventistilähteiden mukaan tämäkin tekele on liian laimea ellenismiltään, joten samalla tämän kanssa kehotetaan lukemaan vielä ellenistisempiä adventistiraamattuja.

“There are more than 12,000 original study notes in this Bible. How comprehensive is the Andrews Study Bible in addressing specific questions?”

Eli yli 12000 opiskeltavaa kohtaa on tuossa Raamatussa, joilla Jumalan sana väännetään Ellenin sanoihin.

Adventistijohtajat huolestuivat, kun Adventtikirkon sisäisten tutkimusten mukaan huomattiin, että lähes puolet adventisteista lukee Raamattua (ja mikähän määrä näistäkin lukijoista lukee Clear Word Bibleä tai muita adventistiväärennöksiä). Ja niinpä tuo eksyttävä Raamattu onkin tarkoitettu maallikoille:

"This is a practical study Bible the lay reader can really use to understand the depth of scripture," he said. "We've tried to bring light and depth to our understanding of the truth in God's word."

”Tämä on käytännöllinen opiskeluraamattu, jota maallikkolukijat voivat todella käyttää ymmärtääkseen kirjoitusten syvyyttä” hän sanoi (Andreasen). ”Me olemme yrittäneet tuoda valoa ja syvyyttä meidän ymmärrykseemme Jumalan sanan totuudesta”
http://news.adventist.org/2010/06/adventist-church-rel.html

Ja adventtitotuushan on Ellen Whitestä lähtöisin – kaukana Jumalan totuudesta.

"All of this is to make Bible reading and understanding more accessible and easier,"

Kaikki tämä tekee Raamatun lukemisesta ja ymmärtämisestä helpommin lähestyttävää ja helpompaa.

Niinpä niin. Eivät nuo johtajat halua, että adventistit ymmärtäisivät Raamattua, vaan heidän pitää oppia vääntämään paremmin Raamattua ellenismiin ja siihen tuo jälleen uusi adventismiraamattu on apuväline.

Entäs sitten Ellen White Raamattu, The Ellen White Study Bible (Remnant Study Bible with E. G. White Comments), siinäpä yksi kauhistus lisää http://ellenwhitestudybible.com/

Tuolla lisää näistä tarkoitusperistä, mitä adventistiraamatuilla ajetaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8497732
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8481092

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwerwer

      No vihdoinkin se oikea Raamatun selitys on saatavilla. Pitääpä tilata. Kiitos vain.

      Sinä sen sijaan olet pelkkä totuuden vihollinen. Säälittävä tapaus.

    • !!??!!

      tuotokseen osoitteessa:

      http://bible.andrews.edu/

      niin tiedätte, että uskova1 puhuu taas kerran puhdasta potaskaa, eksyttäjä kun on. Sehän on NKJV Raamattu kommentaarilla. Pieni mallikin sieltä löytyy.

      • werwerwer

        kiitos vinkistä.


    • !!??!!

      tulla uskoon ja lopettaa Jumalan vastustamisen? Ilmeisesti et koskaan.

      • Saat Jumalan sallimuksessa pitää Ellenjumalasi ihan itse, häntä en ala palvomaan. Mutta jos et ole kuolemaasi tai tempaukseen mennessä tullut uskoon, niin rangaistuksesi siitä saat.


      • !!??!!
        uskova_1 kirjoitti:

        Saat Jumalan sallimuksessa pitää Ellenjumalasi ihan itse, häntä en ala palvomaan. Mutta jos et ole kuolemaasi tai tempaukseen mennessä tullut uskoon, niin rangaistuksesi siitä saat.

        ainoaa elävää oikeaa Jumalaa. Et ole uskossa ollenkaan. Herra sinut nuhdelkoon!


      • !!??!!
        uskova_1 kirjoitti:

        Saat Jumalan sallimuksessa pitää Ellenjumalasi ihan itse, häntä en ala palvomaan. Mutta jos et ole kuolemaasi tai tempaukseen mennessä tullut uskoon, niin rangaistuksesi siitä saat.

        Kaikkivaltiasta Jumalaa, taivaallista Isäämme. Häntä vastaan sinä teet syntiä ja loppusi on sen mukainen, ellet tee parannusta.


      • kultiton
        !!??!! kirjoitti:

        Kaikkivaltiasta Jumalaa, taivaallista Isäämme. Häntä vastaan sinä teet syntiä ja loppusi on sen mukainen, ellet tee parannusta.

        et rakasta lähimmäistäsi ja olet katkera kultin jäsen, joka syyttää kaikkea mikä liikkuu.
        Herra siunatkoon sinua kulttisi "äänitorvena". Saat paljon positiivista huomiota kultillesi.
        Jatka samaan malliin.
        Mistä olet muuten oppisi saanut?


      • niin se vaan on!

        Taidat olla itse pää-perkeleen johtaja, täällä ei ole vielä esiintynyt niin rivosuuta kuin sinä !!??!! joka tällä saatanan nimimerkillä täällä esiin tuot paholaistasi!


      • !!??!!
        niin se vaan on! kirjoitti:

        Taidat olla itse pää-perkeleen johtaja, täällä ei ole vielä esiintynyt niin rivosuuta kuin sinä !!??!! joka tällä saatanan nimimerkillä täällä esiin tuot paholaistasi!

        se saatanan seuraamista että kertoo sinulle mitä uskova1 on itse omasta elämästään kertonut... just joo.. Eikä tyhmää kirjoittelua tuollainen sun huuhaasi.


    • !!??!!
    • vastustajalle

      oman uskonsa mukaan, eikä Raamatun mukaan niin se joka uskoo että Jumala loi elämää helvettiin kitumaan.

      Sellaisia palstalaisiakin on, esimerkiksi juuri sinä.
      Ainoa mihin olet mestari on muiden kirjoittajien halveksinta ja valehteleminen heidän uskonsa sisällöstä.

      Ei kukaan uskoisi enää keskiajan pappien saarnoja tulisesta pätsistä johon Jumala heittää vihollisensa ikiajoiksi piinattavaksi tulijärvessä. Ei kukaan muu kuin joku kiihkoilija ja ihmisten parjaaja jossa ei asu rakkauden häivääkään.

      Ota ensin se ikuisen helvetin piinan malka omasta silmästäsi niin ehkä sitten näet ottaa rikan adventistin silmästä.

    • Kerrottuna:555

      Hänen kirjoittelustaan paljastuu ihan Demooninen Rikin katku.
      Tämän havaitee jokainen lukia. Onko Riitalla tietoa kuinka kauvan
      hän joutuu siellä omaperäisessä Helvetissään kitumaan???

    • Niin MIKSI???

      Mikä on se voima joka panee sinut liikkeelle ja kirjoittamaan valheita, etkö pelkää että joudut sinne ikuiseen helvettiisi? Sinnehän joutuvat kaikki jotka rakastavat valhetta enemmän kuin totuutta. Vai eikö se ikuinen helvetti koskekaan sinua?

      • !!??!!

        tietenkin on se voima tuon kirjoittajan takana.


    • kysyn taas sinulta

      sovitaanko että jos valehtelet TAHALLASI muista palstalaisita niin olet valmis myymään siten taivasosuutesi. Vähän samaan tapaan kuin Eesau myi esikoisuutensa, hetken mielijohteesta - kun se tuntui parhaalta juuri silloin.

      Tarkoitan että jos sinustakin tuntuu niin hyvältä puhua valhetta meistä muista että et välitä seurauksista niin sanotaanko että ok taivasosuus meni, jos sitä sinulla nyt olikaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1571
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1245
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      206
      1110
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      997
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      179
      866
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      862
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      57
      806
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      701
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe