Illuminatit eivät enää ole hiljaa

Illuminoitu

The Illuminati Breaks its Silence: HERÄTKÄÄ!
http://www.youtube.com/user/MrDidjDude#p/u/7/wre0Y9Sdyh0

Eliitin valta perustuu rahaan, se on väärin, valta kuuluu ihmisille! HERÄTKÄÄ!
http://www.youtube.com/user/MrDidjDude#p/u/9/SR6Qbpd0tJA

Eliitin siat kontrolloivat miltein kaikkea! HERÄTKÄÄ!

Eliitit haluavat kaiken. HERÄTKÄÄ!

Miksi ette edes halua pysäyttää heitä. HERÄTKÄÄ!

He eivät ajattele sinua. HERÄTKÄÄ!

Marko Sihvosen mielenilmaisun laiton estäminen
http://www.youtube.com/watch?v=FwDhMN-mu7w

HERÄTKÄÄ!

KORRUPTIO KORRUPTIO! HERÄTKÄÄ!

Heitä on ~6000 ja meitä on > 6 miljardia HERÄTKÄÄ!

The Movement
http://www.youtube.com/user/catshez#p/a/f/2/03tZOqo1GW0

Liity vastustamaan.
http://themovement.munfoorumi.com

Illuminatin nettisivut:
http://www.armageddonconspiracy.co.uk

57

1606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tph31

      Mä olen herännyt. Mutta en usko tuohon paskaan jota viljelet täällä. Tuo on sitä eliitin omaa harhautus juttua. Se on ihan sama,kuin politiikassa. Uskotellaan kansalle,että vastavoima on muka ratkaisu ongelmiin.Niin kuin politiikassa esim.Jossa kansalle uskotellaan,että jotkut kuten vaikka kuten perssut on meidän maan pelastus.Tosiasiassa ne hallitsee sitä noin sanottua vastavoimaa myös.Meille syötetään niin paljon valheita kokoajan,että se on ihan käsittämätöntä. Tämä koko juttu on paljon isompi kuin 6000 ihmistä. On niin paljon erlaisia verkostoja ja hyvä veli systeemejä jotka pitäisi hajoittaa myös ja ne ajaa tuota eliitin paskaa tulevaksi. Tuo movement on vaan uskottelua,että on vastarintaa muka olemassa näkyvästi. Ennen pitkään se ajaa heidän nwo:ta. Ei tavallisten ihmisten nwo:ta. Ne paskiaiset hallitsee myös vastarintaa ovelasti. Nyt,kun tieto eri asioista on alkanut lisääntyä joissa on seassa myös paljon valheita.Mutta myös seassa totuuttakin. On heidän pitänyt luoda tuo movent ja zetgeist jne. Vaan sen takia,että ihmiset menevät harhaan ja uskoisivat illuminatin olevan hyvää ajava järjestö.
      Me ollaan jo eräässä mielessä eliitin nwo:ssa. Meitä pystytään seuraamaan jo aika hyvin netin kautta ja vaikka kännyköiden kautta jne. Mutta heidän lopullinen nwo ei ole vielä tullut.
      Siitä olen samaa mieltä kyllä,että ihmisten pitää herätä. Mutta en luota tosiaan tuohon vale liikkeeseen.Mutte en epäröi sitä,että etkö sinä olisi eliitin vastainen.Uskon,että tarkoitat kyllä hyvää.

      • Illuminoitu

        "Mutta en usko tuohon paskaan jota viljelet täällä. Tuo on sitä eliitin omaa harhautus juttua."

        Illuminatit eivät ole eliittiä, jos olisivat he käyttäisivät mediaa sanomansa levittämiseen. Eliitti päättää mitä mediassa kerrotaan. Eliitit haluavat pitää ihmiset välinpitämättöminä hölynpöly viihteen avulla ja siten saada kontrollointiin kaiken.

        Kapitalisminen järjestelmä on eliitin organisoima järjestelmä ja rahan virtaaminen on ehdoton edellytys tämän kapitalismisen järjestelmän ylläpidolle. Talouskasvun ideologia ja kapitalismi romahtaisivat jos ihmiset järjestäytyisivät boikotoimalla, lakkoilemalla. SITÄ ELIITTI EI HALUA! Kuluttajilla / tuottajilla on valta päättää, miten kuluttaa, mitä tuottaa. Tätä valtaa meidän eliitin pitämä organisaatio ei halua meidän oppivan käyttää. Meidät halutaan pitää tietämättöminä asioista, pelokkaina ja jos ihminen alkaa ajattelmaan ns. "herää" johdetaan hänet harhaan salaliittosotkuilla jotta ihmisten olisi vaikeampaa järjestäytyä, ihmiset eivät tiedä mihin tahoon luottaa, hyvääkin ajava liike muuttuu ihmisen pelokkaassa mielessä pahaksi ja siten herännyt ihminen alkaa puolustamaan nykyistä eliitin organisoimaa järjestelmää.

        Illuminatit ovat vastavoima. Eliitit eivät halua meitä ihmisiä Illuminatin puolelle, koska muuten Eliitin organisoima orjuutus järjestelmä kaatuu.

        Tutki vielä lisää ja enemmän asioita, kyllä ne siitä oikenevat ja kohta huomaat että näin se on mitä kerroin.

        Tällainen meidän maailma pitäisi olla, mutta sellainen se ei ikinä tule olemaan, jos ihmiset eivät sitä halua.
        http://www.youtube.com/user/tetraktys36#p/a/u/1/MoAIvqP7QO4


      • Jukka p
        Illuminoitu kirjoitti:

        "Mutta en usko tuohon paskaan jota viljelet täällä. Tuo on sitä eliitin omaa harhautus juttua."

        Illuminatit eivät ole eliittiä, jos olisivat he käyttäisivät mediaa sanomansa levittämiseen. Eliitti päättää mitä mediassa kerrotaan. Eliitit haluavat pitää ihmiset välinpitämättöminä hölynpöly viihteen avulla ja siten saada kontrollointiin kaiken.

        Kapitalisminen järjestelmä on eliitin organisoima järjestelmä ja rahan virtaaminen on ehdoton edellytys tämän kapitalismisen järjestelmän ylläpidolle. Talouskasvun ideologia ja kapitalismi romahtaisivat jos ihmiset järjestäytyisivät boikotoimalla, lakkoilemalla. SITÄ ELIITTI EI HALUA! Kuluttajilla / tuottajilla on valta päättää, miten kuluttaa, mitä tuottaa. Tätä valtaa meidän eliitin pitämä organisaatio ei halua meidän oppivan käyttää. Meidät halutaan pitää tietämättöminä asioista, pelokkaina ja jos ihminen alkaa ajattelmaan ns. "herää" johdetaan hänet harhaan salaliittosotkuilla jotta ihmisten olisi vaikeampaa järjestäytyä, ihmiset eivät tiedä mihin tahoon luottaa, hyvääkin ajava liike muuttuu ihmisen pelokkaassa mielessä pahaksi ja siten herännyt ihminen alkaa puolustamaan nykyistä eliitin organisoimaa järjestelmää.

        Illuminatit ovat vastavoima. Eliitit eivät halua meitä ihmisiä Illuminatin puolelle, koska muuten Eliitin organisoima orjuutus järjestelmä kaatuu.

        Tutki vielä lisää ja enemmän asioita, kyllä ne siitä oikenevat ja kohta huomaat että näin se on mitä kerroin.

        Tällainen meidän maailma pitäisi olla, mutta sellainen se ei ikinä tule olemaan, jos ihmiset eivät sitä halua.
        http://www.youtube.com/user/tetraktys36#p/a/u/1/MoAIvqP7QO4

        Tuohon en usko. Kautta historian on ollut ihmiskunnassa kaksinaamaisia juonia ja uskotteluita jonkun asian puolesta mikä kuullostaa hyvältä.Mutta onkin todellisuudessa harhautusta ja samalla todellisen vastarinnan mitätöintiä. Ihmiset ovat vapaita valitsemaan tiensä.


      • Illuminoitu
        Jukka p kirjoitti:

        Tuohon en usko. Kautta historian on ollut ihmiskunnassa kaksinaamaisia juonia ja uskotteluita jonkun asian puolesta mikä kuullostaa hyvältä.Mutta onkin todellisuudessa harhautusta ja samalla todellisen vastarinnan mitätöintiä. Ihmiset ovat vapaita valitsemaan tiensä.

        "Mutta onkin todellisuudessa harhautusta ja samalla todellisen vastarinnan mitätöintiä."

        Minkälainen olisi mielestäsi se todellinen vastarinta?

        Tutustu myös näihin.

        http://www.attac.fi/
        www.zeitgeist.fi

        Tai perustakaa oma liike, kuten valaistunut tuolla alempana ehdotti.


    • deillumination

      Samaa mieltä olen. Movement on täys kusetus, eliitin säälittävä yritys saada oikeat salkkarit hoiviinsa.

      • Illuminoitu

        Minkälainen on oikea salkkari?

        Oikea salkkari puolustaa nykyistä täysin korruptoitunutta järjestelmää ja hyvääkin ajava liike muuttuu oikean salkkarin mielessä pahaksi. Itseasiassa kaikki muutosta haluavat liikkeet muuttuvat pahaksi, koska Eliitit ovat ne vallanneet. Eikö niin?

        Vai mitä että tällainen maailma on mahdotonta ja erittäin pahaa:
        http://www.youtube.com/user/tetraktys36#p/a/u/1/MoAIvqP7QO4

        Jos olet sitä mieltä niin voit onnitella itseäsi, Eliitti on onnistunut juuri siinä mitä he ovat halunneet. He ovat aivopesseet sinut salaliitoilla vastustamaan kaikkea muutosta. Sinä puolustat Eliitin organisaatiota.


      • Utelo...

        ..mikäs tämä Movement oikeastaan on? Onko kyseessä joku sellainen liike joka pyrkii vaikkapa erityisesti 1970-luvun Neuvostoutopiaan tai jonkinlaiseen Uuteen Eurooppaan ja Uuteen Maailmaan? Ja ihan vaan tosta noin vaan vanhoja (neuvosto ja muita) utopiota uudelleen lämmitellen ja nykyaikoihin soveltaen?Ja liittyykö siihen myös ns.satanismia?


    • Illuminoitu

      Minkäslainen tämä meidän järjestelmä olikaan?

      Wikipedia kertoo että totalitaristiset valtiot ovat käyttäneet hallintakeinoinaan terroritekoja, vangitsemisia ja laajamittaista propagandaa. Saksassa, Italiassa ja Neuvostoliitossa valtion johto sai laajan kansansuosion muun muassa rakentamansa henkilöpalvonnan ansiosta.

      Julkkiksia palvotaan.

      Käydään terrorismin vastaista sotaa ja ihmisten oikeuksia poljetaan.

      YK:n ihmisoikeusvaltuutettu Louise Arbour on todennut, että terrorismin vastaista sotaa on toistuvasti käytetty oikeuttamaan toimia, jotka ovat laittomia ja ristiriidassa kansainvälisen oikeuden normien kanssa. Tällaisia toimia ovat esimerkiksi vangittujen henkilöiden siirtäminen maasta toiseen ilman asianmukaista oikeusmenettelyä tai virallista luovutuspyyntöä, kidutuksen käyttö terroristiepäiltyjen kuulustelukeinona sekä henkilöiden palauttaminen maihin, joissa he ovat vaarassa joutua kidutuksen tai katoamisen kohteeksi.

      TV syöttää jatkuvaa propagandaa.

      HERÄTKÄÄ!

      Muutosta ei tapahdu jos muutosta vastustetaan. Kiitos salkkareiden kun vastustatte kaikkea muutosta ja siten puolustatte nykyistä eliitin organisoimaa järjestelmää, koska salkkarin mielestä kaiken muutoksen takana on kaikkivoipan Eliitin salaliitto, jonka tavoitteena on orjuuttaa ihmiset totalitaarisen järjestelmän alle unohtamalla että tämä meidän järjestelmä on totalitaarinen.

      • Valaistunut673

        Tph31 kirjoitti:
        "Ne paskiaiset hallitsee myös vastarintaa ovelasti. Nyt,kun tieto eri asioista on alkanut lisääntyä joissa on seassa myös paljon valheita.Mutta myös seassa totuuttakin. On heidän pitänyt luoda tuo movent ja zetgeist jne."
        The Movement ja Zeitgeist ovat yrityksiä saada ihmiset aktiivisesti vastustamaan eliitin luomaa järjestelmää.
        Pelkkä asioista valittaminen ei auta mitään.

        Katsokaa tätäkin Suomi24:n salaliittopalstaa.
        En ole nähnyt kenenkään täällä ei vaativan esim. kulutusjuhlan lopettamista.
        Jo tämä kuluttamisen lopettaminen riittäisi eliitin pyramidihuijauksen kaatamiseen.
        Ja kuluttamisen lopettaminenhan on passiivista vastarintaa joka sopii hyvin laiskoillekin ihmisille.
        Mutta tämän sijasta täällä vain toistetaan sitä mitä Jones,Icke,Rense ym. ovat viimeksi sanoneet sivuillansa.

        Luuletteko tosiaan että eliittiä uhkaa se mitä ihmiset "tietävät"?
        (Salaisia tukikohtia,liittoja muukalaisten kanssa,salaisia symboleja,maa on ontto,HAARP,ym.ym.)
        Samaan aikaan kun tästä kaikesta jauhetaan,niin eliitti istuu valtaistuimellansa niinkuin aina ennenkin.
        Vain aktivismi voi uhata eliitin asemaa.

        Ja jos ei kerran Movement tai Zeitgeist kiinnosta,niin perustakaa sitten oma "puhdasoppinen" liikkeenne.
        Onhan tälläkin salaliittosivustolla vaikka kuinka monta "eliittiä vastustavaa" ihmistä,joilla on kaikilla suhteellisen samat mielipiteet.
        Laittakaa siis pystyyn oma liikkeenne ja alkakaa omalla toiminnallanne muuttamaan asioita.


      • Siinäpä kysymys
        Valaistunut673 kirjoitti:

        Tph31 kirjoitti:
        "Ne paskiaiset hallitsee myös vastarintaa ovelasti. Nyt,kun tieto eri asioista on alkanut lisääntyä joissa on seassa myös paljon valheita.Mutta myös seassa totuuttakin. On heidän pitänyt luoda tuo movent ja zetgeist jne."
        The Movement ja Zeitgeist ovat yrityksiä saada ihmiset aktiivisesti vastustamaan eliitin luomaa järjestelmää.
        Pelkkä asioista valittaminen ei auta mitään.

        Katsokaa tätäkin Suomi24:n salaliittopalstaa.
        En ole nähnyt kenenkään täällä ei vaativan esim. kulutusjuhlan lopettamista.
        Jo tämä kuluttamisen lopettaminen riittäisi eliitin pyramidihuijauksen kaatamiseen.
        Ja kuluttamisen lopettaminenhan on passiivista vastarintaa joka sopii hyvin laiskoillekin ihmisille.
        Mutta tämän sijasta täällä vain toistetaan sitä mitä Jones,Icke,Rense ym. ovat viimeksi sanoneet sivuillansa.

        Luuletteko tosiaan että eliittiä uhkaa se mitä ihmiset "tietävät"?
        (Salaisia tukikohtia,liittoja muukalaisten kanssa,salaisia symboleja,maa on ontto,HAARP,ym.ym.)
        Samaan aikaan kun tästä kaikesta jauhetaan,niin eliitti istuu valtaistuimellansa niinkuin aina ennenkin.
        Vain aktivismi voi uhata eliitin asemaa.

        Ja jos ei kerran Movement tai Zeitgeist kiinnosta,niin perustakaa sitten oma "puhdasoppinen" liikkeenne.
        Onhan tälläkin salaliittosivustolla vaikka kuinka monta "eliittiä vastustavaa" ihmistä,joilla on kaikilla suhteellisen samat mielipiteet.
        Laittakaa siis pystyyn oma liikkeenne ja alkakaa omalla toiminnallanne muuttamaan asioita.

        Tuossa on ideaa,että miksei Suomalaiset itse perusta omaa liikettä.Itse vastustan sitä oravan pyörää,jonka ihmiset ovat luoneet ja ylläpitävät kiltisti koko tätä mätää järjestelmää .Tarvitaanko sitä,että kokoajan tulee uusia tuotteita liukuhihnalla.Lopulta se mitä on tullut sitoo meitä.Kuten tekniikan kehitys.Ihmisiä on tullut helpompi valvoa ja seurata.Myös se,että ihminen ei osaa olla ilman tavaraa ja tekniikkaa kohta ollenkaan.Mutta pystytäänkö tälläistä liikettä perustamaan ja pystytäänkö siihen saamaan oikeat ihmiset,että ei lopulta liike käänny itseään vastaan ja ole eliitin hoivissa tavalla tai toisella ja palvele heitä tavaran ja omaisuuden himossa. Pystytäänkö saamaan epäitsekkäät ihmiset yhteen?Vai käykö lopulta niin,että hyvä muuttuu pahaksi ja taistelee pahaa vastaan ja yhdistyy pahaan ahneudessaan. Pitäisikö ihmisten lopettaa verojen maksu ja erilaisten maksujen maksu myös.Tehden vastarintaa ja tuhota koko pankki maailma ja rahan tekemis laitokset ja EU yhteisrintamalla.Miten saada yhdistynyt rintama valtavaa järjestelmää vastaan,joka on tehty.Miten saada armeijat lopetettua ja sodat samalla ja aivopestyt ihmiset pois järjestelmästä ja armeijoista.


      • Illuminoitu
        Siinäpä kysymys kirjoitti:

        Tuossa on ideaa,että miksei Suomalaiset itse perusta omaa liikettä.Itse vastustan sitä oravan pyörää,jonka ihmiset ovat luoneet ja ylläpitävät kiltisti koko tätä mätää järjestelmää .Tarvitaanko sitä,että kokoajan tulee uusia tuotteita liukuhihnalla.Lopulta se mitä on tullut sitoo meitä.Kuten tekniikan kehitys.Ihmisiä on tullut helpompi valvoa ja seurata.Myös se,että ihminen ei osaa olla ilman tavaraa ja tekniikkaa kohta ollenkaan.Mutta pystytäänkö tälläistä liikettä perustamaan ja pystytäänkö siihen saamaan oikeat ihmiset,että ei lopulta liike käänny itseään vastaan ja ole eliitin hoivissa tavalla tai toisella ja palvele heitä tavaran ja omaisuuden himossa. Pystytäänkö saamaan epäitsekkäät ihmiset yhteen?Vai käykö lopulta niin,että hyvä muuttuu pahaksi ja taistelee pahaa vastaan ja yhdistyy pahaan ahneudessaan. Pitäisikö ihmisten lopettaa verojen maksu ja erilaisten maksujen maksu myös.Tehden vastarintaa ja tuhota koko pankki maailma ja rahan tekemis laitokset ja EU yhteisrintamalla.Miten saada yhdistynyt rintama valtavaa järjestelmää vastaan,joka on tehty.Miten saada armeijat lopetettua ja sodat samalla ja aivopestyt ihmiset pois järjestelmästä ja armeijoista.

        Samaa mieltä kanssasi.

        Kannatan myös Suomalaisten omaa liikettä.

        "Miten saada yhdistynyt rintama valtavaa järjestelmää vastaan,joka on tehty Miten saada armeijat lopetettua ja sodat samalla ja aivopestyt ihmiset pois järjestelmästä ja armeijoista."

        Siinäpä hyviä kysymyksiä? Itse olen eronnut reservistä (joo kävin armeijan kun olin lammas) ja mahdollisimman vähän pistän rahaa kiertoon.


    • sdfafasfa

      on nimenomaan näitten USAn raharössien salajärjestö!

      • Illuminoitu

        "Illuminatithan on nimenomaan näitten USAn raharössien salajärjestö! "

        Missä niin sanotaan? Illujen sivulta saa vähän toisen käsityksen, mutta tiedä sitten? Saatat silti hyvinkin olla oikeassa, tai sitten et. Miksi Illuminati järjestö joskus kiellettiin, jos se kerta on näiden kaikkivoipien raharössien järjestö, miksi kieltää oma järjestö?

        Mutta jos minulle joskus selviää että olet oikeassa, niin myönnän olleeni väärässä.

        Kuitenkin ihmisten yhdistynyt rintama voi vain muuttaa asioita.


      • Vain mielipide

        Joo minulle ei mene läpi,että illuminaatti on nyt muka se hyvä järjestö.Ehkä oikea vastarinta pitää koota salaisesti tavallisten ihmisten kohdalla ja toisaalta myös näkyvillä toimilla tuota kulutusta vastaan ja lopettaa esim.Hollywood elokuvien vahtaus ja musiikin ostaminen ja isojen firmojen tuotteiden ostaminen. Pitää muistaa,että meitä on vastassa iso järjestäytynyt ihmis massa,jotka on hyvissä asemissa ja levittäytynyt moneen haaraan. Kuten vapaamuurareita ja muita salaisia järjestöjä ja järjestöjä ja eräänlaisia ala järjestöjä,jotka puolustaa nykyistä systeemiä kovasti ja eivät halua muuttaa varmasti systeemejä.


      • Illuminoitu

      • Illuminoitu
        Vain mielipide kirjoitti:

        Joo minulle ei mene läpi,että illuminaatti on nyt muka se hyvä järjestö.Ehkä oikea vastarinta pitää koota salaisesti tavallisten ihmisten kohdalla ja toisaalta myös näkyvillä toimilla tuota kulutusta vastaan ja lopettaa esim.Hollywood elokuvien vahtaus ja musiikin ostaminen ja isojen firmojen tuotteiden ostaminen. Pitää muistaa,että meitä on vastassa iso järjestäytynyt ihmis massa,jotka on hyvissä asemissa ja levittäytynyt moneen haaraan. Kuten vapaamuurareita ja muita salaisia järjestöjä ja järjestöjä ja eräänlaisia ala järjestöjä,jotka puolustaa nykyistä systeemiä kovasti ja eivät halua muuttaa varmasti systeemejä.

        "Joo minulle ei mene läpi,että illuminaatti on nyt muka se hyvä järjestö"

        Sinulla on kuitenkin samat mielipiteet asioista kuin minullakin. Tuo salaisesti koottu vastarinta onkin sitten vähän vaikeampi juttu. Globaali eliitti, joten vain globaali vastarinta auttaa mielestäni.


      • Vain mielipide
        Illuminoitu kirjoitti:

        "Joo minulle ei mene läpi,että illuminaatti on nyt muka se hyvä järjestö"

        Sinulla on kuitenkin samat mielipiteet asioista kuin minullakin. Tuo salaisesti koottu vastarinta onkin sitten vähän vaikeampi juttu. Globaali eliitti, joten vain globaali vastarinta auttaa mielestäni.

        Tää on mielenkiintoista keskustelua.Itse olin sivari muuten.Mutta jälkeen päin ajateltuna.Vaikka olin sivari niin mä eräässä mielessä tuin armeijaa.Olisi pitänyt olla totaali kieltäytyjä. Mutta myönnän,että jänistin kyllä siitä,että olisin mennyt istumaan linnaan. Minä kiitän siitä,että kerrankin on kunnon keskustelua täällä,että ei joku ole vetämässä asioita ihan leikiksi tarkoituksella tai jotain ihan turhan päiväistä keskustelua.


      • Illuminoitu
        Vain mielipide kirjoitti:

        Tää on mielenkiintoista keskustelua.Itse olin sivari muuten.Mutta jälkeen päin ajateltuna.Vaikka olin sivari niin mä eräässä mielessä tuin armeijaa.Olisi pitänyt olla totaali kieltäytyjä. Mutta myönnän,että jänistin kyllä siitä,että olisin mennyt istumaan linnaan. Minä kiitän siitä,että kerrankin on kunnon keskustelua täällä,että ei joku ole vetämässä asioita ihan leikiksi tarkoituksella tai jotain ihan turhan päiväistä keskustelua.

        Jälkeenpäin sitä on aina viisaampi. Olit kuitenkin viisaampi kun minä kun kävit siviilipalveluksen.


      • taivaspaikka

      • Illuminoitu
        taivaspaikka kirjoitti:

        Illuminatin 13 saatanallista verilinjaa:

        http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/index.htm

        Älkää liittykö The Movementiin, se on satanistien touhuja!

        "Älkää liittykö The Movementiin, se on satanistien touhuja!"

        Selitä tarkemmin? Minkä satanistin? Vain ihmisen omilla valinnoilla on merkitystä, miten toimia / käyttäytyä, tekeekö hyvää vai pahaa toisille.

        Ihminen syntyy ystävällisellä ja auttavaisella mielellä.

        http://www.hs.fi/keskustelu/Vauvat syntyv%E4t auttavaisina ja yst%E4v%E4llisin%E4/thread.jspa?threadID=221583&tstart=0


        "De Waal kertoi The New York Timesille, että ihminen on ohjelmoitu lähestymään toista ihmistä empaattisesti. Ainoat, jotka ovat immuuneja toisen ihmisen tilannetta kohtaan, ovat psykopaatit."


    • Illuminoitu
      • mie vua

        Suomessa asuu tiettävästi yks nainen ilman rahaa metsässä pasilassa - moni varmaan tietää sinenmaan. Sillä on omat nettisivutkin. Jossain päin suomea asustaa perhe jonka vuosittainen rahanmeno on vain maksimissaan n. 50e. Survivalistien sivuilla on muistaakseni linkki tuon perheen elämästä kertovaan hesarin artikkeliin.
        Jos aiottaisi tosiaan perustaa joku luontaiseen elämäntapaan perustuva liike (eikä sen tarvitsisi olla edes liike vaan vaikka perheyhteisö) niin kavereita ja tuttuja tarvittaisi joita ei kiinnosta alituinen hankkiminen. Pihon sivuilla profetioissa on juttua myös.

        Todella hyvä kysymys se että tarvitaanko tosiaan kaikkea sitä mitä liukuhihnalta tulee ja mitä yritykset yrittää saada kaupaksi vaikka valehtelemalla ettei vaan tule tappiota.


      • Illuminoitu
        mie vua kirjoitti:

        Suomessa asuu tiettävästi yks nainen ilman rahaa metsässä pasilassa - moni varmaan tietää sinenmaan. Sillä on omat nettisivutkin. Jossain päin suomea asustaa perhe jonka vuosittainen rahanmeno on vain maksimissaan n. 50e. Survivalistien sivuilla on muistaakseni linkki tuon perheen elämästä kertovaan hesarin artikkeliin.
        Jos aiottaisi tosiaan perustaa joku luontaiseen elämäntapaan perustuva liike (eikä sen tarvitsisi olla edes liike vaan vaikka perheyhteisö) niin kavereita ja tuttuja tarvittaisi joita ei kiinnosta alituinen hankkiminen. Pihon sivuilla profetioissa on juttua myös.

        Todella hyvä kysymys se että tarvitaanko tosiaan kaikkea sitä mitä liukuhihnalta tulee ja mitä yritykset yrittää saada kaupaksi vaikka valehtelemalla ettei vaan tule tappiota.

        "moni varmaan tietää sinenmaan"

        Jep, tiedetään. Hieno ihminen hän on.

        "Jossain päin suomea asustaa perhe jonka vuosittainen rahanmeno on vain maksimissaan n. 50e."

        Olen lukenut hänen kirjoittaman kirjan, jos tarkoitat tätä:

        Lasse Nordlund - Elämämme perusteita.
        http://takku.net/article.php/20080225163127533

        Suosittelen lukemaan, ei ole paksu kirja, lukee illassa.

        On hienoa että joku pystyy elämään yhteiskunnasta noin irrallaan.


      • common.sense
        Illuminoitu kirjoitti:

        "moni varmaan tietää sinenmaan"

        Jep, tiedetään. Hieno ihminen hän on.

        "Jossain päin suomea asustaa perhe jonka vuosittainen rahanmeno on vain maksimissaan n. 50e."

        Olen lukenut hänen kirjoittaman kirjan, jos tarkoitat tätä:

        Lasse Nordlund - Elämämme perusteita.
        http://takku.net/article.php/20080225163127533

        Suosittelen lukemaan, ei ole paksu kirja, lukee illassa.

        On hienoa että joku pystyy elämään yhteiskunnasta noin irrallaan.

        Voi hyvät ihmiset. Ette kai luule että eliitin ja illuminatin toiminnasta kertovissa nettijutuissa olisi mitään perää? Ei yhdessäkään sellaisessa jutussa ole. Ne ovat tahallaan levitettyä harhatietoa.

        Todellinen tieto kulkee suusta suuhun, salakirjoitettuina kirjeinä diplomaattipostissa ja koodattuina tietoina nettisivuilla jotka eivät näytä olevan asiaan millään tavoin yhteydessä.

        Tämän sanoo terve järki.


      • OutoKimallus
        common.sense kirjoitti:

        Voi hyvät ihmiset. Ette kai luule että eliitin ja illuminatin toiminnasta kertovissa nettijutuissa olisi mitään perää? Ei yhdessäkään sellaisessa jutussa ole. Ne ovat tahallaan levitettyä harhatietoa.

        Todellinen tieto kulkee suusta suuhun, salakirjoitettuina kirjeinä diplomaattipostissa ja koodattuina tietoina nettisivuilla jotka eivät näytä olevan asiaan millään tavoin yhteydessä.

        Tämän sanoo terve järki.

        "Todellinen tieto kulkee suusta suuhun... ... koodattuina tietoina nettisivuilla...."
        Niimpä.
        Mitähän ne kaikki salakoodit tällä sivulla tarkoittavat ? :
        http://themovement.suntuubi.com

        Joskaan tuota suusta suuhun menetelmää kyseinen sivu näytä tarjoavan.


      • Illuminoitu
        common.sense kirjoitti:

        Voi hyvät ihmiset. Ette kai luule että eliitin ja illuminatin toiminnasta kertovissa nettijutuissa olisi mitään perää? Ei yhdessäkään sellaisessa jutussa ole. Ne ovat tahallaan levitettyä harhatietoa.

        Todellinen tieto kulkee suusta suuhun, salakirjoitettuina kirjeinä diplomaattipostissa ja koodattuina tietoina nettisivuilla jotka eivät näytä olevan asiaan millään tavoin yhteydessä.

        Tämän sanoo terve järki.

        Oletko koskaan miettinyt että se ns. Illuminati on pelkkä illuusio, jota ihmiset ylläpitää omissa uskomuksissaan ja peloissaan? Onko Illuminatilla hyvät vai pahat aikeet?

        Se mitä tuolla "Illuminatin" nettisivuilla (http://www.armageddonconspiracy.co.uk) kerrotaan antaa niistä kuitenkin "positiivisen" kuvan ja siellä on paljon yhtäläisyyksiä omaan ajatteluuni. Eliitti voi olla siitä positiivisuudesta vähän toista mieltä ja suurinosa muistakin ihmisistä, eihän rikkaat, rahan palvojat, materiaalien keräilijät tietenkään halua tätä meidän "täydellistä" järjestelmää kaataa. Eliittihän menettäisi silloin valtansa, sillä heidän valtansa perustuu rahaan ja kynsinhampain haluavat tätä kulissia pitää pystyssä.

        Itse olen kuitenkin tajunnut tämän meidän kulutusmaailman hulluuden.


      • Illuminoitu
        OutoKimallus kirjoitti:

        "Todellinen tieto kulkee suusta suuhun... ... koodattuina tietoina nettisivuilla...."
        Niimpä.
        Mitähän ne kaikki salakoodit tällä sivulla tarkoittavat ? :
        http://themovement.suntuubi.com

        Joskaan tuota suusta suuhun menetelmää kyseinen sivu näytä tarjoavan.

        Hyvä kirjoitus Monarkiasta, kannattaa lukaista.

        http://themovement.suntuubi.com/?cat=21


      • salkkareita viedään
        Illuminoitu kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt että se ns. Illuminati on pelkkä illuusio, jota ihmiset ylläpitää omissa uskomuksissaan ja peloissaan? Onko Illuminatilla hyvät vai pahat aikeet?

        Se mitä tuolla "Illuminatin" nettisivuilla (http://www.armageddonconspiracy.co.uk) kerrotaan antaa niistä kuitenkin "positiivisen" kuvan ja siellä on paljon yhtäläisyyksiä omaan ajatteluuni. Eliitti voi olla siitä positiivisuudesta vähän toista mieltä ja suurinosa muistakin ihmisistä, eihän rikkaat, rahan palvojat, materiaalien keräilijät tietenkään halua tätä meidän "täydellistä" järjestelmää kaataa. Eliittihän menettäisi silloin valtansa, sillä heidän valtansa perustuu rahaan ja kynsinhampain haluavat tätä kulissia pitää pystyssä.

        Itse olen kuitenkin tajunnut tämän meidän kulutusmaailman hulluuden.

        Illuminatin sivuksi väittämäsi ArmageddonConspiracy.co.uk on pystytetty Mike Hockneyn neljän salaliittoromaanin markkinointia varten. Kirjat ovat tyyliltään ja aihepiiriltään Dan Brownin romaanien kaltaisia mutta paljon huonompia ja myyneet huonosti.

        Taitaa tämä Illuminatin ja The Movementin mainostaminen ja jopa suomalaisen feikkisivuston väsääminen olla pelkkää jatkumoa Boomerang-leffavitsille:)


      • EliteRules
        salkkareita viedään kirjoitti:

        Illuminatin sivuksi väittämäsi ArmageddonConspiracy.co.uk on pystytetty Mike Hockneyn neljän salaliittoromaanin markkinointia varten. Kirjat ovat tyyliltään ja aihepiiriltään Dan Brownin romaanien kaltaisia mutta paljon huonompia ja myyneet huonosti.

        Taitaa tämä Illuminatin ja The Movementin mainostaminen ja jopa suomalaisen feikkisivuston väsääminen olla pelkkää jatkumoa Boomerang-leffavitsille:)

        itsestäsi! Tee lähimmäisillesi niin kuin haluaisit heidän itsellesi tekevän. Mitään oikoreittiä maailman parantamiseseen ei loppujen lopuksi ole olemassakaan.


      • Illuminoitu
        EliteRules kirjoitti:

        itsestäsi! Tee lähimmäisillesi niin kuin haluaisit heidän itsellesi tekevän. Mitään oikoreittiä maailman parantamiseseen ei loppujen lopuksi ole olemassakaan.

        Näinhän se on.


      • Illuminoitu
        salkkareita viedään kirjoitti:

        Illuminatin sivuksi väittämäsi ArmageddonConspiracy.co.uk on pystytetty Mike Hockneyn neljän salaliittoromaanin markkinointia varten. Kirjat ovat tyyliltään ja aihepiiriltään Dan Brownin romaanien kaltaisia mutta paljon huonompia ja myyneet huonosti.

        Taitaa tämä Illuminatin ja The Movementin mainostaminen ja jopa suomalaisen feikkisivuston väsääminen olla pelkkää jatkumoa Boomerang-leffavitsille:)

        Noi kirjat voi sieltä ladata ilmaiseksi

        http://www.armageddonconspiracy.co.uk/Download(855124).htm


      • Illuminoitu
        EliteRules kirjoitti:

        itsestäsi! Tee lähimmäisillesi niin kuin haluaisit heidän itsellesi tekevän. Mitään oikoreittiä maailman parantamiseseen ei loppujen lopuksi ole olemassakaan.

        Tavallinen kuluttaja voi kuitenkin vaikuttaa enemmän kun moni luulee.

        Eliitithän omistavat ja hallitsevat yhtiöitä jotka ovat ajat sitten ostaneet. He haluavat enemmän itselleen ja vähemmän kaikille muille. He eivät halua kriittiseen ajatteluun kykeneviä, hyvin koulutettuja ja valveutuneita kansalaisia.

        Joten kaikki mitä ostaa, kuluttaa tai mihin ottaa osaa, sen puolesta myös äänestää. Omilla toimillaan, ostos käyttäytymisellään voi joko tueta tai olla tukematta tätä täysin läpeensämätää korruptoitunutta järjestelmää, jota kutsutaan talouskasvuksi ja joka loppujenlopuksi palvelee vain sitä pientä eliittiä huipulla.

        Joten jos ihmiset haluavat muutosta, niin ei muutakun downshiftaamaan.

        http://www.kulutus.fi/artikkelit/downshifting-–-hidasta-elamaa/


      • siwnhbsew82

    • Illuminoitu
      • Valaistunut673

        siwnhbsew82 kirjoitti:
        " Mikset perustaisi elämänkatsomustasi vaikka Teräsmiehen opetuksille? "

        Teräsmiehen opetukset ovatkin varsin hyviä.
        Teräsmies on hahmo joka uskoo omaan jumaluuteensa,ja näin uskaltaa taistella pahuutta vastaan.
        Miettikääs jos Teräsmies vaan joka päivä kävisi töissä DailyPlanetissa ja sitten menisi kotiin katsomaan TV:tä.
        Siinä menisi kyvyt hukkaan niin sanotusti.

        Vaikka toisaalta Teräsmies ei koskaan tee mitään vastustaakseen esim. kapitalismia tai eliittiä ylipäätään,eli Teräsmies on tyytyväinen Vanhaan Maailmanjärjestykseen.
        Näin ollen kyseessä on myös hieman epäilyttävä roolimalli.


    • Ysisisis

      Luuletko sä tosiaan, että illuminati ja eliitit ei ole samassa veneessä?

      • Illuminoitu

        En luule vaan tiedän.


      • se on iso vene
        Illuminoitu kirjoitti:

        En luule vaan tiedän.

        Et voi tietää jollet ole osa jompaa kumpaa porukkaa, sen verran suljettuja kerhoja nimittäin ovat.

        Veikkaan sua disinformaatiota levittäväki vapariksi.


      • Ysisis
        se on iso vene kirjoitti:

        Et voi tietää jollet ole osa jompaa kumpaa porukkaa, sen verran suljettuja kerhoja nimittäin ovat.

        Veikkaan sua disinformaatiota levittäväki vapariksi.

        Jostain syystä mäkin luulen ihan samaa, toi teksti meinaa kuulostaa tosi paljon että yrittäis johtaa harhaan.


      • Illuminoitu
        se on iso vene kirjoitti:

        Et voi tietää jollet ole osa jompaa kumpaa porukkaa, sen verran suljettuja kerhoja nimittäin ovat.

        Veikkaan sua disinformaatiota levittäväki vapariksi.

        Kantsii lukea ja muodostaa vasta sitten oman mielipiteensä.
        http://www.armageddonconspiracy.co.uk


      • Illuminoitu
        Ysisis kirjoitti:

        Jostain syystä mäkin luulen ihan samaa, toi teksti meinaa kuulostaa tosi paljon että yrittäis johtaa harhaan.

        Miksi eliitti muka vaatisi eliitin tuhoamista, saatika perustaisi aktivisti liikettä. Käyttäkää nyt järkeänne.


      • Ysisis
        Illuminoitu kirjoitti:

        Miksi eliitti muka vaatisi eliitin tuhoamista, saatika perustaisi aktivisti liikettä. Käyttäkää nyt järkeänne.

        Sitähän mäkin meinasin, että miks ne olis muka vastakkaisilla puolilla, jos molemmat ihan yhtälailla valehtelee ja ohjailee massaa.


      • Illuminoitu
        Ysisis kirjoitti:

        Sitähän mäkin meinasin, että miks ne olis muka vastakkaisilla puolilla, jos molemmat ihan yhtälailla valehtelee ja ohjailee massaa.

        Niin, joten Illuminati ei ole eliittiä koska eihän siinä olisi mitään järkeä ja sanotaanhan se ihan suoraan tuolla linkittämälläni sivulla.


      • se on iso vene
        Illuminoitu kirjoitti:

        Niin, joten Illuminati ei ole eliittiä koska eihän siinä olisi mitään järkeä ja sanotaanhan se ihan suoraan tuolla linkittämälläni sivulla.

        Historia tuntee monta false flag operaatiota. Empä ihmettelisi jos The Movement paljastuisi sellaiseksi. Eliitti perustaa liikkeen joka täysin heidän kontrollissaan. Aktivistit luulee taistelevansa eliittiä vastaan vaan todellisuudessa eliitti käyttää heitä työkaluna omiin tarkoituksiin jne.


      • Illuminoitu
        se on iso vene kirjoitti:

        Historia tuntee monta false flag operaatiota. Empä ihmettelisi jos The Movement paljastuisi sellaiseksi. Eliitti perustaa liikkeen joka täysin heidän kontrollissaan. Aktivistit luulee taistelevansa eliittiä vastaan vaan todellisuudessa eliitti käyttää heitä työkaluna omiin tarkoituksiin jne.

        Määrittele eliitti?

        Ja sen jälkeen mieti miksi eliitti muka haluaisi perustaa liikkeen, joka pyrkii kaatamaan koko heidän organisoiman systeemin.

        Ja sitäpaitsi hyvinhän eliitin organisaatio voisi helpoimmin käyttää mediaa sanomansa levitykseen, joka on heidän hallussaan.

        Jos haluaa kaataa eliitin, niin silloin on vastustettava eliitin luomaa järjestelmää. Eliitin luoma järjestelmä toimii rahalla, tämänhän kaikki tietävät. Siksi onkin kummallista että esimerkiksi salaliittotyypit (Jones, Icke ja kumppanit) eivät kannusta ihmisiä esimerkiksi shoppailun lopettamiseen. Semmoisilla kannattajamäärillä kun heillä on, olisi mahdollisuus luoda tehokkaita boikottikampanjoita mitä tahansa asiaa tai tavaraa vastaan. Mutta niin tehdessään he joutuisivat OWO:n tulilinjalle (heidät murhattaisiin), ja siksipä he tyytyvät pelon levittämiseen. Ajatelkaapa jos ihmiset miettisivät mitä tuotetta tai firmaa seuraavaksi boikotoisivat,sen sijaan että pähkäilisivät 9/11-totuutta tai sitä missä kaikkialla sijaitsee FEMA-leirejä. Silloin voisi maailma muuttua.

        http://themovement.suntuubi.com/?cat=20


      • illuja vastaan
        Illuminoitu kirjoitti:

        Määrittele eliitti?

        Ja sen jälkeen mieti miksi eliitti muka haluaisi perustaa liikkeen, joka pyrkii kaatamaan koko heidän organisoiman systeemin.

        Ja sitäpaitsi hyvinhän eliitin organisaatio voisi helpoimmin käyttää mediaa sanomansa levitykseen, joka on heidän hallussaan.

        Jos haluaa kaataa eliitin, niin silloin on vastustettava eliitin luomaa järjestelmää. Eliitin luoma järjestelmä toimii rahalla, tämänhän kaikki tietävät. Siksi onkin kummallista että esimerkiksi salaliittotyypit (Jones, Icke ja kumppanit) eivät kannusta ihmisiä esimerkiksi shoppailun lopettamiseen. Semmoisilla kannattajamäärillä kun heillä on, olisi mahdollisuus luoda tehokkaita boikottikampanjoita mitä tahansa asiaa tai tavaraa vastaan. Mutta niin tehdessään he joutuisivat OWO:n tulilinjalle (heidät murhattaisiin), ja siksipä he tyytyvät pelon levittämiseen. Ajatelkaapa jos ihmiset miettisivät mitä tuotetta tai firmaa seuraavaksi boikotoisivat,sen sijaan että pähkäilisivät 9/11-totuutta tai sitä missä kaikkialla sijaitsee FEMA-leirejä. Silloin voisi maailma muuttua.

        http://themovement.suntuubi.com/?cat=20

        >Määrittele eliitti?

        Todellinen eliitti on vain 6000 miehen kokoinen. Mukana ei ole yhtään naista eikä esim. Suomesta ketään. Eliitillä on monta nimeä, Illuminati tai harmaiden neuvosto tunnetuimpina.

        Sitten on alaeliitti, vaparit, sionistit ja muut jotka toteuttaa todellisen eliitin käskyjä. Tällä tasolla on muutama tuhat suomalaista, poliitikkoja, taiteilijoita, toimittajia, johtajia, tutkijoita jne.

        >Ja sen jälkeen mieti miksi eliitti muka haluaisi perustaa liikkeen, joka pyrkii kaatamaan koko heidän organisoiman systeemin.

        Työkaluksi eliitin vastustajia tai kilpailijoita vastaan. Esim. eliitin masinoimat ostoboikotit suunnataan niitä yrityksiä vastaan jotka ei tottele eliitin käskyjä tai astuu varpaille. Kansalaisjärjestöt kuten Sadankomitea ja The Movement on useimmiten Illuminati-eliitin perustamia.


      • The Movement
        illuja vastaan kirjoitti:

        >Määrittele eliitti?

        Todellinen eliitti on vain 6000 miehen kokoinen. Mukana ei ole yhtään naista eikä esim. Suomesta ketään. Eliitillä on monta nimeä, Illuminati tai harmaiden neuvosto tunnetuimpina.

        Sitten on alaeliitti, vaparit, sionistit ja muut jotka toteuttaa todellisen eliitin käskyjä. Tällä tasolla on muutama tuhat suomalaista, poliitikkoja, taiteilijoita, toimittajia, johtajia, tutkijoita jne.

        >Ja sen jälkeen mieti miksi eliitti muka haluaisi perustaa liikkeen, joka pyrkii kaatamaan koko heidän organisoiman systeemin.

        Työkaluksi eliitin vastustajia tai kilpailijoita vastaan. Esim. eliitin masinoimat ostoboikotit suunnataan niitä yrityksiä vastaan jotka ei tottele eliitin käskyjä tai astuu varpaille. Kansalaisjärjestöt kuten Sadankomitea ja The Movement on useimmiten Illuminati-eliitin perustamia.

        Joo noi vapaamuurarit on Illuminatin perustama, mutta on ajankuluessa "kaapattu" ja on nykyään täysin rahanahneiden eliittien järjestö joille raha ja oma status on tärkeimmät. Ja he haluavat kaikkea itselleen ja kaikille muille vähemmän.

        Kyllä kuule The Movement jäsenet haluaa boikotoida kaikkea, eikä vain jotain tiettyä.


      • Illuminoitu
        illuja vastaan kirjoitti:

        >Määrittele eliitti?

        Todellinen eliitti on vain 6000 miehen kokoinen. Mukana ei ole yhtään naista eikä esim. Suomesta ketään. Eliitillä on monta nimeä, Illuminati tai harmaiden neuvosto tunnetuimpina.

        Sitten on alaeliitti, vaparit, sionistit ja muut jotka toteuttaa todellisen eliitin käskyjä. Tällä tasolla on muutama tuhat suomalaista, poliitikkoja, taiteilijoita, toimittajia, johtajia, tutkijoita jne.

        >Ja sen jälkeen mieti miksi eliitti muka haluaisi perustaa liikkeen, joka pyrkii kaatamaan koko heidän organisoiman systeemin.

        Työkaluksi eliitin vastustajia tai kilpailijoita vastaan. Esim. eliitin masinoimat ostoboikotit suunnataan niitä yrityksiä vastaan jotka ei tottele eliitin käskyjä tai astuu varpaille. Kansalaisjärjestöt kuten Sadankomitea ja The Movement on useimmiten Illuminati-eliitin perustamia.

        Tervetuloa ehdottamaan forumillemme aktivisti ideoitasi, kaikki aktiiviset ihmiset ovat tervetulleita.

        Etsimme joukkoomme positiivisia,avomielisiä ja aktiivisia ihmisiä.
        Etsimme niitä,jotka haluavat omalla toiminnallaan vaikuttaa asioihin.

        Emme etsi lampaita. Jos olet tyytyväinen nykyiseen systeemiin,negatiivisen elämänasenteen omaava tai laiska,niin silloin The Movement ei ole sinulle oikea paikka.
        Emme hyväksy valittamista,kyynisyyttä tai passiivisuutta.


    • Ajattelun aihetta

      "Jossain päin suomea asustaa perhe jonka vuosittainen rahanmeno on vain maksimissaan n. 50e."

      Tässä tämä linkki. Mutta tuo 50€ kulutuksella pääsivät silloin kun asui yksin, nyt perheen kanssa menee enemmän.

      http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Omavaraistaloudessa elävä perhe käyttää vuodessa 50 euroa/1135242228044

      • Mari-anne-

        Muistan tämän perheen, mutta miten on ystäväpiirin laita, onko siitä ollut juttua? Eli miten onnistuvat suhteissaan rahaa enemmän käyttävien kanssa? Voi olla täysin erinlainen ajatusmaailma?

        Kunhan tulee udeltua


      • Illuminoitu
        Mari-anne- kirjoitti:

        Muistan tämän perheen, mutta miten on ystäväpiirin laita, onko siitä ollut juttua? Eli miten onnistuvat suhteissaan rahaa enemmän käyttävien kanssa? Voi olla täysin erinlainen ajatusmaailma?

        Kunhan tulee udeltua

        En muista käsiteltiinkö sitä hänen kirjassaan.

        Voihan hänelle viestiä laittaa ja kysellä.
        [email protected]


    • fertyliini
    • Saagapolku

      Yleinen käsitys on että illuminaatti on se eliittinen ryhmä joka on kontroloinut maailmanmenoa aika pitkään.
      Pitämällä suurinman osan jengistä just just hengissä.
      Valehtelu ja pelon kylväminen on heidän työkalujaan.
      Surkuhupaisaa on että me itse olemme sen heille suoneet omilla haluillamme.
      Meillä on kuitenkin voima sen lopettamiseen.
      Kuten Mayatkin sanovat että ihminen on luonut maailmansa takaperin, mutta nyt se kääntyy luomaan oikein perin, ja palaamaan tietoisesti siihen mistä kaikki alkoi, mutta oppiläksynsä oppineena.
      2012 ja näin me mennään maailmaan missä illujen agendalle ei löydy enään tilaa, kun jengi herää, joka on väistämätön.

    • Herännäinen

      Eikös se ole se joku jehovain lehti? Herätkää? Kovasti kuulostaa samalta..

      • Kroohhhh....

        Eikös Vartiotornikin ole sen saman firman lehtiä joka toimittaa myös Herätkää lehteä? No,oli miten oli muua itse en aio herätä edes vuonna 2012 havaitsemaan ja sisäistämään illujen katalia ilkijuonia siksi,ettei sellaisia ole!Kuten ei illujakaan!


      • Saagapolku
        Kroohhhh.... kirjoitti:

        Eikös Vartiotornikin ole sen saman firman lehtiä joka toimittaa myös Herätkää lehteä? No,oli miten oli muua itse en aio herätä edes vuonna 2012 havaitsemaan ja sisäistämään illujen katalia ilkijuonia siksi,ettei sellaisia ole!Kuten ei illujakaan!

        Niin mutta ihminen on kuin varvas joka ei muista että loppukehokin on olemassa.


    • gideonmike30atgmail.com

      Ihmiset tekevät elämän vaikeaksi heidän itsensä, olemme maailmassa olivat jokainen asia on hallinnassa, olin elää elämää köyhyyden ja kipuja, en koskaan uusi siellä oli elämä olla nuoria että, mutta nyt nautin joka osinkoa elämän , olen rikas, kuuluisa, vahva, en elää elämää ilman mitään stressiä, mutta kaikki tämä oli yllätys, sillä kaikki kehon jotka haluavat rikkauksia kuuluisa ja voimaa, niin sinulla on mahdollisuus tehdä niin, liittyä Illuminati tänään saada $ 25000 3 päivän välein ja $ 1000000 kuukausittain jäsenyys siunaus yhteyttä seuraaviin sähköpostitse. [email protected] tai puhelu, 2348055327605 me don, t holhota ihmisiä liittymään,. me vain haluamme teidän hallitsemaan maailmaa ja olla vapaa sorrosta.,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe