Olen muuttamassa vaimoni kotikonnuille Metro-Manilaan loppuvuodesta. Me suomalaiset kun ollaan maailman mukavinta kansaa, niin olisi kiva löytää suomalasta juttuseuraa jatkossakin.
Jos asut Manilan liepeillä niin ilmotteleppa itsestäsi.
Suomalaisia Manilassa
5
640
Vastaukset
- aatsi
Moi joko olet kotiutunut Metro-Manilaan?
Itse olen suunnitellut sinne muuttoa Bkk:sta ja olisi mukava jutella suome siella joten ilmoittele jos tama viesti tavoittaa sinut, - klapsakka
Moi Juustokupu! Olen 60v stadin kundi ja asun nyt Davao cityssä. Täällä on siitä mukavaa ettei oo taifuuneja. Suomalaisia en tiedä täällä olevan ja ois mukava joskus suomeksi pamista. Kohta 3 kk täällä on mennyt eikä mulla oo valittamista . Jos haluat pitää yht. niin ilmoita
- Kohta siellä
Heinäkuusta eteenpäin asun myös Manilassa. Onko Suomalaisia ilmestlynyt paikalle lisää?
- mikämies
ite olen kovasti halukas muuttamamaan manilaan
onko sieltä vaikea löytää asuntoa- Kepa556
Rahalla saa, ilman ei. Paremmat asunnot maksaa aika paljon ainakin Makatissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061