hiukka lisää rahaa ja saat oikean nelivedon S60R 300hv/400nm... 5,7s 0-100 että se siitä kuudesta sadasta hepasta vaikka ei sekään kovin tiukassa ole!! vai miten meinaat saada vapaasti hengittävästä audista voimaa irti??? sillon panee nimittäin rahan äänellä ja pahasti! ja tuo audihan on pikku koppana, mikä siinä painaa?
Valitettavasti sillä volvolla ei pääse mainitsemaasi aikaan. No ehkä alamäessä, myötätuulella ja aurinko takana.
pelkkää toiveajattelua ja mainosmiesten höpinää.
Volvo on ilmoitettuun tehoonsa nähden aina ollut hidas.
Ainoastaan kulutus on vastannut tehoja ja ylikin...
Audissa painaa tukevuus ja laatu. Siitä se 1635 kiloa.
Volvo ja volvofanaatikot yrittävät epätoivoisesti saada kohotettua ruotsalaistraktoria samaan laatusegmenttiin kuin Audi, MB tai BMW.
Ei onnistu ainakaan näillä vehkeillä.
"Volvo in sports".... hahhah !!
Ja lisäksi:
Ainahan voidaan ottaa Audista turboahdettu versio, se nelipyttyinen, jossa on enemmän virityspotentiaalia kuin volvomiehet osaavat uneksiakaan.
...nostat Audin, BMW:n ja MB:n samaan laatusegmenttiin? BMW ja MB on omassa kastissaan ja Volvo sekä Audi omassaan. Audi ei millään nouse tuohon MB:n ja BMW:n kastiin vaan pysyy avvistuksen alempana, samassa kuin Volvo.
Kun nyt aloitte kovasti kehuskelemaan Volvon tehoja, niin otetaan sitten Audilta RS6 tai tarvittaessa RS600 joissa molemmissa on IHAN OIKEA neliveto eikä mikään haldex -viritys. Molemmissa reilut 400 pollea, ja taas näytetään volvolle tuplaputkia ja takavaloja...
nää auto keskustelut on aina niin älyttömiä!verrataan aina autoja jotka ei ole hinnaltaan vertailu kelpoisia!meillä on volvo v70 t vitonen ja bmw545i!kyllähän bemu volvon jättää,mutta kun volvoja saisi samaan hintaan melkeen kaksi!amikset ei vaan tajuu eikä sitä niiltä voi ees odottaa!
mutta auton pitää olla auto, eikä audi.
Minä en saksan paskoihin rahaani enää pistäisi. Se on tosi.
Ne, jotka audia autona pitää, voi laskea ihan huoletta alempaan kastiin. Ajattele vähän.
saksalaista autoa ei laadussa ja tehossa voita mikään!
miten selitätte sen, että jos saksalainen ei ole laadukas ja kestävä, niin miten toisen maailmansodan aikaisia saksalaisia autoja on vielä huippukunnossa toimintakelpoisina?
No!ei siinä mitään mutta harmittaa!!
Koska jäin kiinni 254km/h nopeudesta ja sakkoa
tuli 38 000E!!! Ei kai tällainen traktori mihinkään kulje!!Autoni on Volvo S80T6 ja olen ottanut muutaman oluen harmissani!!!!
Kateus on suomalaisten kansantauti... Eiköhän tollanen volvo oo ihan sieltä parhaammasta päästä.. Laatu on kunnossa.. Ois ihan hyvä jos tänne kirjottelis vaan ne jotka asiasta jotain ymmärtävät.. OK? Ja muuten, ei bemari tai audi oo enää mikää ihme.. Niitähän näkyy kaupungilla enemmän ku ooppeleita tai toyotia... Ja tietysti saksasta.. Jos haluutte varmasti toimivan auton OSTAKAA AUTONNE SUOMESTA! Danke!
Tokihan eräille V50:sille pitää ollakin omat lelunsa ja mulkunjatkeensa Volvoineen ja Bemareineen, kun ei ole sitä munaa niin sitten ei ole..vieläkään. Kamala tuo viidenkympin kriisi.
tollasen S40 T5:n jätin mun iki vanhal 2.9 Scorpiol tulemaa liikennevalois. Pääs vast
sitte ohi ku autojono tuli mun etee... Kuten
todettua, Volvossa paperihevosia... Auto jota
en ostas ikinä. Voortit rules...
KÖYHÄ:) kyllä volvo s40 t5 sun Scorpion jättää tulemaan.. Oot kato vielä liian nuori.. Luultavasti se volvo mies ei ees oo nähny sua ja sun scorpiota.. HEH
Kateelline hah, älä naurata. Mä oon henkeen ja
vereen voortimies ja tykkään iha oikeesti vanhoista autoista, uusista en ku ne on nii
ruman näkösiä. 70- ja 80-luvu autot on parhaita.
Ja nii totta ku onki ni se Volvo tosiaa jäi Kou-
volas liikennevalois tulemaa viime loppukesästä.
Tiukasti tuli peräs, mut ei päässy ohi enne ku
autojono tuli mun eteen. Et on se vähä siitä kus-
kistaki kii, et osaako kiihyttää vai ei. Ikinä
en uutta autoo osta. Mä en ainaka rikastuta riistäjävaltion verokassaa ostamal mitää uutta
rumilusta...
Itse hain Saksasta Audi S8 vm98 ja liikennevaloissa olen huomannut että jonnekin ne
"kisailijat" kummasti ovat kadonneet...
Mutta kaikenkaikkiaan eikö tuo ohituskiihtyvyys
( esim 60-120 km/h) ole paljon käyttökelpoisempi
autojen vertailutapa ??
odota asiallisia kommentteja. täällä rällästävät vain 17 vuotiaat teinit jotka eivät ikinä ole päässeet autoa ajamaan mutta specsit ovat tiedossa ja paras auto on se joka kiihtyy o-100 nopeiten. eivät vielä ymmärrä edes väännön merkitystä ajaessa.
jottei tämäkään olisi asiallinen kommentti niin: äläpölömölöääähh!
Antaa amisten ajaa romuillansa jotka just ja just pysyy kasas moottoritiellä ns "heppoineen"..
Tilasin Volvo v50 t5 awd ja asensin siihen bsr lastun ja bsr;n rosterisen tupla tehoputkiston. Mittautin hepat ja tulos oli 304.. Nyt on volvoon asennettu isompi turbo ja ahtopaineet ruuvattu ylös et tehoja tulee kertaheitolla vähintään yli 100 lisää.. Mittaukseen vien kun töiltä kerkiän mutta kokeiltiin viivaa tuttavan kaa jolla piristetty neliveto dieseli 3.0 Audi A5 ja kyllä se totuus on että Audi siinä jäi nuolemaan toivottomana näppejään, niin ja tämä tehtiin ennenkuin asensin isomman turbon.
V50 on vaa nii hemmetin näppärä pikku auto mutta tilaa riittää kuitenkin Perheelle ja takakonttiinkin saa tavaraa ja koirat..
Niin, ku perheen ÄITI olen ja halusin tehokkaan nätin ja urheilullisen auton johon saan lapsen, koirat ja miehen mukaan niin on tuo v50 aika nappi, varinki nyt kun on huolella viritetty ja kulkee.
On tullu kokeiltua audit, bemarit, opelit, fordit, wolkkarit ja Chryslerit ja aina oli jotain häikkää jossain ja hyvä ku ehti yhden vian korjaamaan ennenku toista pukkas. Uutena on kaikki nuo tullu aina ostettuu ettei siinä mitää entisen omistajan törttöilyä voi syyttää. Volvoon on päädytty ja kestävyyshän on näissä aivan omaa luokkaansa. Karskisti sanottuna muut autot on romuja kun kilsat lähenee 200t kun volvon ostaa mielellään vaikka mittarissa lukee 400t.
BSR.n softa ei vie takuuta Volvosta.
Nuo V50 tiedot pitää paikkansa....valitettavasti.
Itsellä V70 T5 ja n.300hv. ja tulossa 450hv.
Valitettavasti etuveto ja ei taistele takavedon kanssa "lähdöissä",mutta kun lähdetään baanalle niin VOT!
3000 kierroksen jälkeen antaa parhaat tehot.
Tutkitusti Volvo ilmoittaa autojensa tehot alakanttiin.
Kannattaa katsoa testit Audi, BMW ja Volvo R. Volvossa kehuttiin erityisesti KONETTA. Oli halvin noista 3.sta ja laitettu ei paremmyysjärjestykseen vaan,tiedot testistä, mistä kukin saa tehdä johtopäätöksiä.
uskomattomii höpinöit taas tääl.. mun v70 -99 170 hv on 170 hv ja vastaa sakemannin 193hv on todistettu penkissä koska bimmenbemmeri sai tuloksen 176hv että näin!!
Eri asia kuka haluaa tollasen vikapesän itelleen. Eikä ole edes mitenkään erityisen tehokas. Hölmö ottaa etuvetona tehokkaan auton. Ja 325i ei ole ahdettu. Jättäisköhän se M3:n??? Niimpä!
ovat T5:ssa aika vaatimattomat. Pienellä virittelyllä irtoaa mukavasti enemmän. Tuollaisella 500 Nm väännöllä on ainakin vanhemmat M3 helisemässä. Ahtopaineita ei tarvitse vielä edes nostaa, kun E36 M3 jää jälkeen. Ja tuosta on omakohtaisia kokemuksia.
Moikat :) Ostin 60R voi j-lauta miten laiska vehje manuaalillakin, Tosin uskomattoman kiva ajaa.. Mittasin GPS kautta 0-100km/h tasan 6 sek vakiona.
Nyt tilasin autoon päivityksen Isompi ahdin tulee pellin alle ja lastu ja suodattimet ja isommat suuttimet näillä vireillä pitäisi päästä siihen 450/hp josko toi sitten alkaisi jo kulkemaan.
170 hv turbodiesel jossa on vääntöä enemmän, kuin T5 koneessa ei suorituskyvyssä pääse ihan samaan. Molemmilla olen ajanut ja asia on käytännössä todettu. Eihän T5 kone täytä nykyaikaisia päästönormeja, eikä polttoaineen kulutuskaan ole nykyaikaisten moottoreiden tasoa.
T5 koneen uusimmat versiot täyttää päästönormit ja kyllä 230 hv viisipyttyinen hyvin kiertävä kone hakkaa mennen tullen tuollaisen 50hv tehottomamman dieselin.
Nuo uusimmat säästöpossukoneet eivät ole kovinkaan kestäviä ja luotettavia tuplaturboineen ym.
esim. uudessa S60 T5 Volvossa ole nelipyttynen kone? Aika omituista tuo mallin nimeäminen siinä tapauksessa. Eli missä Volvoissa uusia versioita T5 koneesta löytyy? Voisin vaihtaa Skodan takaisin Volvoon, kun dieseliä ei enää tarvitsisi.
No on sul huvit. Et oo oikeesti urheilullista autoa koskaan ajanutkaan jos Volvo V50 t5 230hp on tykki peli, kerran kokeilin kaverin vastaavaa josa lastu ja tehot noin 270hp. Yllättävän mopo ja ajettavuus heikko. Onnea vaan Volvo-suttaajille, on teillä "kovat pelit".. terveisin Bmw 545i 333hp vm. 04.
Niin toinen juttu on se, että onko sulla muka RS4, vai huuteletko vain? Voin suoraan myöntää että 545i jää kyllä jälkeen tuollaiselle RS4, mutta ne ovat todella harvinaisia enkä usko, että juuri nyt Suomen ainoita RS4 omistajia päätyi juurikin Volvo-palstalle. Sulla taitaa oikeasti olla Audi A3 1.6 ja vieläpä sitä ensimmäistä korimallia, eli vanha romu. Olen koeajanut myös 535D Bmw ja täytyy sanoa että oma 545i on pirteämpi mittaustulostenkin perusteella, vaikka 535D huikea alavääntö meinaa aiheuttaa "harha-havainnoinnin". Kerran kisasin Audi S4 kanssa, oli semmoinen farmari vuosilta 01-05. Aika tasaisesti mentiin motarilla, mutta pääsin kuitenkin pari auton mittaa edelle ja ero kasvoi ennen kuin oli 160km/h. Et silleen.Sainkin tuon Bemarin saksasta käytettynä kohtuu hintaan.
Siinähän veikkailet. Ei ole RS4 mutta sellaista olen ajanut. Eikä ole alla Audia ollenkaan. Minkäköhän merkkinen auto minulla mahtaisi olla, jos Volvo palstaa luen? Kysymys kuuluukin, että mitä sinä täällä teet? Taisi tuo otsikko herättää mielenkiinnon. Kyllä T5:ssa mukavasti pärjää 325i bemarille, jos kisaa haluaa välttämättä ottaa. Varsinkin lastutettu T5 liikkuu ihan tarpeeksi ripeästi. Liikkeelle lähdettäessä takaveto on tietysti ripeämpi, mutta 400Nm vääntö joka lastutetussa T5:ssa on tekee tehtävänsä nopeasti.
Mitä väliä sillä on miten kovasti mikäkin kulkee kun nopeusrajoitukset on 120km kovimmillaan.Täytyy olla suurta piittaamattomuutta jos yleisellä tiellä pitää hurjastella,siinä kun sattuu sinitakkiset sedät kohilleen loppuu leuhkiminen äkkiä.
No joo...
325:ssa 0n 192hv tehoa ja Volvossa 250hv.. Jos otetaan muilta merkeiltä samantehoinen auto niin volvo T5 jää tulemaan...Korjaan...
siis 220hv...Eihän se voi sitten liikkua
220 heppaa volvossa....Sehän tarkoittaa sitä, että se liikkuu kuin jokin 150 heppainen normaali auto.
Ei voi pärjätä bemarille.
Kulutus Volvossa kyllä muistuttaa 220 heppaisen auton lukemia...
No jooooo......
Tehoja T5 Volvossa on 225hv!!!Mitä
Niin....mitä sitte, jos jäi? Jos sillä ei ollu kiire? Jos se ei ymmärtäny olevansa kilpailussa?Juuri
Minä kusettelin 1200l mallin ladalla corvete.Just
Kilpaile sä vain kaverisi kanssa ja älkää menkö liikenteen sekaan temppujanne tekemään!Voortin alustalle
Pirskele ovat fordin alustalle tehneet. Puolet halvemmalla saatte focuksena.voorti
siskoni vaihto volvon voortiin,penkkikin sytty palaa kerkenajon 3 pientä lasta kyydis !!!!!voorrttti
toi volekii.Audi A3 3,2 Quattro...Volvo, hah!
Hiukka lisää rahaa niin saat kunnon nelivedon, vapaastihengittävällä koneella jossa on 250 heppaa ja 33 kiloa vääntöä 2500 kierroksella.Kiihtyvyys 0-100 km/h 6,4 s
Tämä kaikki vaikka auto painaa 1630 kiloa.
Miten voit väittää että V50 T5 olisi tykki ?????
Heppojakin vain 220.
Vanha sääntö pätee: Volvossa täytyy olla 600 heppaa ennenkuin se kulkee...
Ne Volvon hepat nääs !
volvo S60R... audi.. hehheh!
hiukka lisää rahaa ja saat oikean nelivedon S60R 300hv/400nm... 5,7s 0-100 että se siitä kuudesta sadasta hepasta vaikka ei sekään kovin tiukassa ole!! vai miten meinaat saada vapaasti hengittävästä audista voimaa irti??? sillon panee nimittäin rahan äänellä ja pahasti! ja tuo audihan on pikku koppana, mikä siinä painaa?Volvolla ei pääse alle 6:n sekan
Valitettavasti sillä volvolla ei pääse mainitsemaasi aikaan. No ehkä alamäessä, myötätuulella ja aurinko takana.pelkkää toiveajattelua ja mainosmiesten höpinää.
Volvo on ilmoitettuun tehoonsa nähden aina ollut hidas.
Ainoastaan kulutus on vastannut tehoja ja ylikin...
Audissa painaa tukevuus ja laatu. Siitä se 1635 kiloa.
Volvo ja volvofanaatikot yrittävät epätoivoisesti saada kohotettua ruotsalaistraktoria samaan laatusegmenttiin kuin Audi, MB tai BMW.
Ei onnistu ainakaan näillä vehkeillä.
"Volvo in sports".... hahhah !!
Ja lisäksi:
Ainahan voidaan ottaa Audista turboahdettu versio, se nelipyttyinen, jossa on enemmän virityspotentiaalia kuin volvomiehet osaavat uneksiakaan.
valitettavasti..
täällä näkyy olevan asian tuntemattomia amis viiksiä seassa.Mitenköhän...
...nostat Audin, BMW:n ja MB:n samaan laatusegmenttiin? BMW ja MB on omassa kastissaan ja Volvo sekä Audi omassaan. Audi ei millään nouse tuohon MB:n ja BMW:n kastiin vaan pysyy avvistuksen alempana, samassa kuin Volvo.Aina löytyy ärhäkämpi Audi
Kun nyt aloitte kovasti kehuskelemaan Volvon tehoja, niin otetaan sitten Audilta RS6 tai tarvittaessa RS600 joissa molemmissa on IHAN OIKEA neliveto eikä mikään haldex -viritys. Molemmissa reilut 400 pollea, ja taas näytetään volvolle tuplaputkia ja takavaloja...Lukekaahan
uusi Tuulilasi Turbo-lehti.Siinä on esittelyssä Volvo Amazon,jossa oli yli 400hv!
Katsokaahan
oheinen webbisivu niin sieltä löytyy mukava benchmarkki volvo-autoilijoille. http://www.vwvortex.com/artman/publish/autoshows/article_703.shtmljoo
Nyt puhutaan tollasesta 50 tuhannen autosta.. ei 200000ei oo järkee
nää auto keskustelut on aina niin älyttömiä!verrataan aina autoja jotka ei ole hinnaltaan vertailu kelpoisia!meillä on volvo v70 t vitonen ja bmw545i!kyllähän bemu volvon jättää,mutta kun volvoja saisi samaan hintaan melkeen kaksi!amikset ei vaan tajuu eikä sitä niiltä voi ees odottaa!joo
mutta auton pitää olla auto, eikä audi.Minä en saksan paskoihin rahaani enää pistäisi. Se on tosi.
Ne, jotka audia autona pitää, voi laskea ihan huoletta alempaan kastiin. Ajattele vähän.
Voi poikaa
Ei kannata saksan paskaan rahaa laittaa. Jos ostat uuden volvon niin sinnehän ne rahat menevät. Volvo = Fordvoi v****!
saksalaista autoa ei laadussa ja tehossa voita mikään!miten selitätte sen, että jos saksalainen ei ole laadukas ja kestävä, niin miten toisen maailmansodan aikaisia saksalaisia autoja on vielä huippukunnossa toimintakelpoisina?
Voi lasta
Olet vain laatutiedoton, kateellinen paska!Hah...
Koeajoin tuon T5:sen. ei kulkenut mihkään.. paperihevosia..joopajoo
Kylläpä täällä Suomi24:lla on paljon päiväunilta karanneita kateellisia lapsia...eipä
eka kerta kun volvossa on paperiheppoja.Joo
No!ei siinä mitään mutta harmittaa!!Koska jäin kiinni 254km/h nopeudesta ja sakkoa
tuli 38 000E!!! Ei kai tällainen traktori mihinkään kulje!!Autoni on Volvo S80T6 ja olen ottanut muutaman oluen harmissani!!!!
Kansantauti
Kateus on suomalaisten kansantauti... Eiköhän tollanen volvo oo ihan sieltä parhaammasta päästä.. Laatu on kunnossa.. Ois ihan hyvä jos tänne kirjottelis vaan ne jotka asiasta jotain ymmärtävät.. OK? Ja muuten, ei bemari tai audi oo enää mikää ihme.. Niitähän näkyy kaupungilla enemmän ku ooppeleita tai toyotia... Ja tietysti saksasta.. Jos haluutte varmasti toimivan auton OSTAKAA AUTONNE SUOMESTA! Danke!joo
Niin Nyt puhutaan kuitenkin vain 50 tuhannen euron autosta..No hyvä..
Tokihan eräille V50:sille pitää ollakin omat lelunsa ja mulkunjatkeensa Volvoineen ja Bemareineen, kun ei ole sitä munaa niin sitten ei ole..vieläkään. Kamala tuo viidenkympin kriisi.s40t5
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/57833taas jäi volvo ilmoitetusta arvosta
7,4 s 0-100
Just
tollasen S40 T5:n jätin mun iki vanhal 2.9 Scorpiol tulemaa liikennevalois. Pääs vastsitte ohi ku autojono tuli mun etee... Kuten
todettua, Volvossa paperihevosia... Auto jota
en ostas ikinä. Voortit rules...
KATEUS
KÖYHÄ:) kyllä volvo s40 t5 sun Scorpion jättää tulemaan.. Oot kato vielä liian nuori.. Luultavasti se volvo mies ei ees oo nähny sua ja sun scorpiota.. HEHHAH
Kateelline hah, älä naurata. Mä oon henkeen javereen voortimies ja tykkään iha oikeesti vanhoista autoista, uusista en ku ne on nii
ruman näkösiä. 70- ja 80-luvu autot on parhaita.
Ja nii totta ku onki ni se Volvo tosiaa jäi Kou-
volas liikennevalois tulemaa viime loppukesästä.
Tiukasti tuli peräs, mut ei päässy ohi enne ku
autojono tuli mun eteen. Et on se vähä siitä kus-
kistaki kii, et osaako kiihyttää vai ei. Ikinä
en uutta autoo osta. Mä en ainaka rikastuta riistäjävaltion verokassaa ostamal mitää uutta
rumilusta...
nuori?
Ei sil iäl oo mitää merkitystä, ku jäi tulemaani jäi, mitäs lähti kisaamaa...
Tienaan
vielä joskus enemmä ku sä...auto????
fordeilla en nyt paljon leveilis,...varsinkaan vanhoilla..Voorti
On autoje auto ja Taunus on voortien kuningas...MIKSI !!
Mitä järkeä kinastella 0-100km/h kiihtyvyydestä?Itse hain Saksasta Audi S8 vm98 ja liikennevaloissa olen huomannut että jonnekin ne
"kisailijat" kummasti ovat kadonneet...
Mutta kaikenkaikkiaan eikö tuo ohituskiihtyvyys
( esim 60-120 km/h) ole paljon käyttökelpoisempi
autojen vertailutapa ??
Asiallisia kommentteja odottaen....
älä turhaan
odota asiallisia kommentteja. täällä rällästävät vain 17 vuotiaat teinit jotka eivät ikinä ole päässeet autoa ajamaan mutta specsit ovat tiedossa ja paras auto on se joka kiihtyy o-100 nopeiten. eivät vielä ymmärrä edes väännön merkitystä ajaessa.jottei tämäkään olisi asiallinen kommentti niin: äläpölömölöääähh!
*** V50 LEVIS REVITYKSESSÄ
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4000000000000012&posting=22000000003178846*Yllätys*
Otettiin tollasen kanssa kisaa, itellä bmw 525i...Kyllä volvo jäi kuin tikku pas**an että ha haaa
hee
No kyllä taitaa bemari jäädä kauas taakste...ei v 50 t5 mikään ohjus
jäi mun bmw 330d eli disukka.bmw = paskaa
Aika naurettavia nää jutut et teiän 525 mopot jättäny jonku volvo t5, tota ette usko itekkää. Se joka väittää tehottomaks voi heti lähteä viivoille.volvo 850 t5
kaverilla volvo 850 t5 tehoja löytyy 340heppaa kyllä sillä kerkeää. eikä ole edes t5rTÄSSÄ KARU TOTUUS!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000003195116volvo s60r t5
se kiihtyy 0-100 3sek et repikää siitpiristetty v50 t5 awd
Antaa amisten ajaa romuillansa jotka just ja just pysyy kasas moottoritiellä ns "heppoineen"..Tilasin Volvo v50 t5 awd ja asensin siihen bsr lastun ja bsr;n rosterisen tupla tehoputkiston. Mittautin hepat ja tulos oli 304.. Nyt on volvoon asennettu isompi turbo ja ahtopaineet ruuvattu ylös et tehoja tulee kertaheitolla vähintään yli 100 lisää.. Mittaukseen vien kun töiltä kerkiän mutta kokeiltiin viivaa tuttavan kaa jolla piristetty neliveto dieseli 3.0 Audi A5 ja kyllä se totuus on että Audi siinä jäi nuolemaan toivottomana näppejään, niin ja tämä tehtiin ennenkuin asensin isomman turbon.
V50 on vaa nii hemmetin näppärä pikku auto mutta tilaa riittää kuitenkin Perheelle ja takakonttiinkin saa tavaraa ja koirat..
Niin, ku perheen ÄITI olen ja halusin tehokkaan nätin ja urheilullisen auton johon saan lapsen, koirat ja miehen mukaan niin on tuo v50 aika nappi, varinki nyt kun on huolella viritetty ja kulkee.
On tullu kokeiltua audit, bemarit, opelit, fordit, wolkkarit ja Chryslerit ja aina oli jotain häikkää jossain ja hyvä ku ehti yhden vian korjaamaan ennenku toista pukkas. Uutena on kaikki nuo tullu aina ostettuu ettei siinä mitää entisen omistajan törttöilyä voi syyttää. Volvoon on päädytty ja kestävyyshän on näissä aivan omaa luokkaansa. Karskisti sanottuna muut autot on romuja kun kilsat lähenee 200t kun volvon ostaa mielellään vaikka mittarissa lukee 400t.
vuoden 2004 aloitus
jo oli melkoinen ennätys kaivaa noin vanha kirjoitus.tilasit
Auton ja vaihdoit softaa. Takuuhan siinä meni, varmaan tiesit sen. Vähän haiskahtaa provolta koko tekstisi.Höpöhöpö
BSR.n softa ei vie takuuta Volvosta.Nuo V50 tiedot pitää paikkansa....valitettavasti.
Itsellä V70 T5 ja n.300hv. ja tulossa 450hv.
Valitettavasti etuveto ja ei taistele takavedon kanssa "lähdöissä",mutta kun lähdetään baanalle niin VOT!
3000 kierroksen jälkeen antaa parhaat tehot.
Tutkitusti Volvo ilmoittaa autojensa tehot alakanttiin.
Kannattaa katsoa testit Audi, BMW ja Volvo R. Volvossa kehuttiin erityisesti KONETTA. Oli halvin noista 3.sta ja laitettu ei paremmyysjärjestykseen vaan,tiedot testistä, mistä kukin saa tehdä johtopäätöksiä.
aiiaiiiaii
uskomattomii höpinöit taas tääl.. mun v70 -99 170 hv on 170 hv ja vastaa sakemannin 193hv on todistettu penkissä koska bimmenbemmeri sai tuloksen 176hv että näin!!juu ei
pelkällä softalla ei onnistu tuollaiset tehot T5:sta, ainakaan se ei kestä.kyllä
kestää, mutta kestääkö muu auto?eiköhän tämä 2004 aloitus
ole jo leivottu loppuun?vakio
ovat T5:ssa aika vaatimattomat. Pienellä virittelyllä irtoaa mukavasti enemmän. Tuollaisella 500 Nm väännöllä on ainakin vanhemmat M3 helisemässä. Ahtopaineita ei tarvitse vielä edes nostaa, kun E36 M3 jää jälkeen. Ja tuosta on omakohtaisia kokemuksia.Nyt tilasin autoon päivityksen Isompi ahdin tulee pellin alle ja lastu ja suodattimet ja isommat suuttimet näillä vireillä pitäisi päästä siihen 450/hp josko toi sitten alkaisi jo kulkemaan.
Nuo uusimmat säästöpossukoneet eivät ole kovinkaan kestäviä ja luotettavia tuplaturboineen ym.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron