Hyundai on paras Autobildin laaturaportissa.Hyvä Hyundai!
http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-qualitaetsreport-2010_1215088.html
Hyundai paras
23
816
Vastaukset
- käännettynä
Sama saksankielestä käännettynä.Google käännös:
http://translate.google.fi/translate?js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-qualitaetsreport-2010_1215088.html&sl=de&tl=fi - maasutusta.
Saksan tyyliin kuuluu näitten lahjomien vastaanotto, joten voimme todeta Hyndain maksaneen lahjuksia kaikkein eniten.
Porche valittiin USA;ssa kaikkein laadukkaimmaksi autoksi, joten uskon mieluummin sitä tutkimusta.- nyt.
Mites se Hyundain kohdalla on lahjukset mielessä? Veikkaan jos saksalaismerkki olis voittanut niin et olis taatusti maininnut sanaa "lahjus".Ei siinä mitään lahjuksia ole ollut.Puolueeton saksalainen tutkimus.Ainoa sellainen.
- Kale-
Kyllä Hyundain täytyy olla hyvä koska myynti on noussut pelkästään 50% euroopassa.
- bzmxn
julkaisusta että Hyundai oli myös Englannissa käyttäjien valitsema laadukkain merkki. Oli ohittanut Lexuksen, luin artikkelin matkoilla, en muista julkaisua. Englannissa jo aikaisempina vuosina listaa jossa laadukkaimmat oli Honda, Honda, Daihatsu ja Hyundai. Puhe mallista i30.
- ö----
bzmxn kirjoitti:
julkaisusta että Hyundai oli myös Englannissa käyttäjien valitsema laadukkain merkki. Oli ohittanut Lexuksen, luin artikkelin matkoilla, en muista julkaisua. Englannissa jo aikaisempina vuosina listaa jossa laadukkaimmat oli Honda, Honda, Daihatsu ja Hyundai. Puhe mallista i30.
Tässä niitä menestymisiä on:
http://www.hyundai.fi/ajankohtaista/default.asp - vaskoli
niitä lahjuksia. Alkaa olla samansuuntaista kokemusta. Käytin i30:n katsatuksessa, moitteetta läpi. Samoilla kilometrimäärillä ja ajotavalla edelliset jotka oli Saksalaisia niin niistä aina löytyi jotain. Alapallonivel tai raidetangonpää väljinä, vikailmoituksia, pakokaasuarvot pielessä. Kyllähän auton huollosta huoltoon pitäisi pysyä tieliikennemääräysten mukaisena, no nyt selvisi sekin miksi edellisissä ennen katsastusta tuli mainos että tuo auto katsastushuoltoon, vaihdamme nivelet ja suuttimet katsastuskuntoiseksi. En aiemmin osannut Korealaista autonrakennustaitoa arvostaa, olin väärässä, kyllä osaamattomuus on näköjään muilla tehtailla.
- stondaa kyllä
Kale- kirjoitti:
Kyllä Hyundain täytyy olla hyvä koska myynti on noussut pelkästään 50% euroopassa.
Suomessakin näkee näitä myynnin kasvuja jotka olevat pitkälti yli sata prosentti kun tulee uusi malli ja vanhaa ei kukaan osta odotellessa tuota uutuutta.
- .d
Että korealaiset ovat huijauksen mestareita-katsokaa "takuua" ja huoltojen hintoja sekä aggressiivistä mainontatyyliä. Varmasti täällä on hyvin maksettu. Toyotan ym. japanilaismerkkien laatusta löytyy paljon todisteita toisin kuin korealaisistä ämpäriestä.
Onneksi ihmisillä on aivoja ja ei ne sangot hyvin kaupaksi menee-ei ihmettä, kun samaalla hinnalla Skoda Octaviaa saa. - en ole kauppias
.d kirjoitti:
Että korealaiset ovat huijauksen mestareita-katsokaa "takuua" ja huoltojen hintoja sekä aggressiivistä mainontatyyliä. Varmasti täällä on hyvin maksettu. Toyotan ym. japanilaismerkkien laatusta löytyy paljon todisteita toisin kuin korealaisistä ämpäriestä.
Onneksi ihmisillä on aivoja ja ei ne sangot hyvin kaupaksi menee-ei ihmettä, kun samaalla hinnalla Skoda Octaviaa saa. - 2007
vaskoli kirjoitti:
niitä lahjuksia. Alkaa olla samansuuntaista kokemusta. Käytin i30:n katsatuksessa, moitteetta läpi. Samoilla kilometrimäärillä ja ajotavalla edelliset jotka oli Saksalaisia niin niistä aina löytyi jotain. Alapallonivel tai raidetangonpää väljinä, vikailmoituksia, pakokaasuarvot pielessä. Kyllähän auton huollosta huoltoon pitäisi pysyä tieliikennemääräysten mukaisena, no nyt selvisi sekin miksi edellisissä ennen katsastusta tuli mainos että tuo auto katsastushuoltoon, vaihdamme nivelet ja suuttimet katsastuskuntoiseksi. En aiemmin osannut Korealaista autonrakennustaitoa arvostaa, olin väärässä, kyllä osaamattomuus on näköjään muilla tehtailla.
Juuri niin hyvä laadultaan kun tutkimukset kertovat. Huomatkaa että Hyundai i30 ei ole vielä mukana tässä tutkimuksessa, koska ekat katsastetaan tänä vuonna. Itselläni i30 ja mittarissa 66tuh.ja katsastusmiehet kehuivat laatuautoksi kaikinpuolin.
- ISG
Eikä ihme minulla ei omassa kolmekymppisessä ole koskaan ollut mitään murhetta, auto pelaa loistavasti! Tästä autosta ei yksinkertaisesti löydy mulla moitittavaa
- qwzxå
Toki myönnettävä että pari pikkujuttua on ollut mutta edellisiin nähden todella hyvin pelaa. Ja se ettei ole tullut negatiivisiä yllätyksiä käytön osalta mitä muilla merkeillä on ollut. Harvinaisen hyvin suunniteltu tosin suunnittelu taitaa olla Saksassa vaikka se ei niitten omissa merkeissä loistanut. Yksi miellyttävämmistä autoista kokoluokassaan.
- q11mm
Suomalaiset ostaa vaan vikaherkkiä autoja.Suomalaiset ennakkoluuloisin kansa maailmassa.Hyundai is best.
- toiset loppuu
Kerro sitten kun olet ajanut 50tkm.
- Pohjanmaa-
toiset loppuu kirjoitti:
Kerro sitten kun olet ajanut 50tkm.
Oon ajellut satoja tuhansia kilometrejä Huntailla.Ei vikoja.Ei nitise eikä natise mikään.Tämä on tosi juttu. Ei tarvitse valehdella.
- Auto tykkää ajosta
kuinka paljon huntailla ajetaan verrattuna ns. parempiin autoihin? Veikkampa huntain vikamäärien kasvavan kilometrien lisääntyessä. Entä nitinät ja natinat onko niitä?
Ja älkää kopsatko noita "luotettavuus" tekstejä joka merkin alle, kyllä me uskotaan hutain olevan rahvaan mersu.- QÄÄÄÄÄÄÄ
335 000 km Sonatalla takana.Ei kitise ja natise.
- 1+1=2
Omalla Hyundailla(Sonata) ajokilometrimäärät 250 000 km.EI VIKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kale5
ja tämän kyllä huomaa, Hyundaissa et maksa merkistä liikaa ja saat tutkitusti parhaan auton..
- Hämäläinen,
Hyundai Grandeur on huippuauto:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8480997
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512