Klarna

lasku/osamaksu

Boikotoikaa tilaamasta laskulla/osamaksulla paikoista jossa on Klarna lasku/osamaksu!
Ne ei osaa hoitaa asioitaan.
Parikin kokemusta itsellä huonosta toiminnasta niiltä. Ensimmäisestä tuli perintäilmoitus.
Ja homma meni niin että olin tilannut eräästä nettimyynnistä vaatteita, siellä oli Klarna lasku, ja tilasin laskulla. Paketti tuli, en ehtinyt hakea sitä postista ajoissa ja Posti lähetti paketin takaisin. Otin yhteyttä myyntipaikkaan että näin on käynyt ja paketti on tulossa takaisin, jolloin he sanoivat et ehtivät jo saadakin sen takaisin ja peruivat sen mukana tulleen laskun Klarnalle. Klarnalta tuli kuitenkin kuukautta myöhemmin muistutus ko laskusta. Soitin sinne ja selitin tilanteen. Lupasivat perua laskun ettei tule enempää mitää muistutuksia tai muuta sen suhteen. Meni 2kk niin ko. laskusta tuli perintäilmoitust. Soitin perintätoimistoon ja selitin tilanteen, lupasivat soittaa sieltäkin sit Klarnalle, mutta soitin sinne myös itse. Siellä puhelimeen vastannut henkilö sanoi että "On täällä perumisilmoitus siitä maksumuistutuksesta mutta sitä ei ole näköjään kukaan allekirjoittanut ja sen takia ei ole hoitunut eteenpäin." Lupas sit hoitaa sen samantien. Tosta laskusta ei sit enää onneksi kuulunut mitään eikä tullut mitään perintäjuttujakaan.

Vuosi sitten suunnilleen tilasin The Sims 3 pelin ennakkoon (piti ilmestyä helmikuussa muistaakseni, ja tilasin sen joskus tammikuussa) laskun otin sit siihenkin. Mulle ilmotettiin sit myöhemmi et pelin ilmestyminen viivästyy ja ilmestyy vasta kesäkuussa ja et tilaus pidetään voimassa kuitenkin ellen toisin ilmoita, ja tuote toimitetaan kesäkuussa. Maaliskuussa yritin tilata jostain paikasta laskulla, siellä oli Klarna lasku siis myös, ei onnistunut. Otin yhteyttä Klarnalle ja sanoivat et mulla on yksi tilaus maksamatta tuolta paikasta mistä tilasin The Sims 3 pelin (ja muuta en sieltä ollut tilannutkaan joten kyse oli juurikin the sims 3 pelistä) ja et en voi tilata mitään heidän laskulla ennenkun se lasku on maksettu kun eräpäivä oli mennyt. Sanoin sit että en ole ko peliä edes viel saanut kun ilmestyminen siirtyi kesäkuulle, enkä ole myöskään sit saanut pelin mukana tulevaa laskua, et on ollut vähän vaikea sitä maksaa. Tää asia hoitui tällä sit ja peruivat sen laskun sit ja sain sillon kyllä tilattua.

Mutta kaikki tää tai nää niiden omat mokat, on vaikuttanu nyt siihen et en pysty sieltä tilaamaan enää kun korkeintaan varmaan jollain 20-30eurolla! Eivät myönnä laskua isompiin summiin, ainakaan kun yritin tossa tilata laskulla tuotetta joka maksoi 59euroa, ei onnistunut. sanoivat syyksi maksuhistorian. Muuta ongelmia mulla ei tietääkseni maksuhistoriassa ole kuin nuo 2 jotka on kumpiki niiden omia mokia, ja vuosien varrella tullut 2-3 maksumuistutusta jotka olen kuitenkin maksanut. Muistutukset tuskin vaikuttavat. eivät oo muualla ainaka vaikuttaneet, kun niitä on joskus muista paikoistakin tullut.

Minulla ei siis ole mitään maksuhäiriöitäkään, mitkä vaikuttaisi. ja itseki sanoivat et kyse on heidän maksuhistoriastaan.

245

34182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkokauppias

      Jos Klarnaa haluat boikotoida, älä boikotoi kauppoja, joilla Klarna käytössä! Ennemminkin päinvastoin - ja valitse aina jokin muu maksutapa. Tällöin nämä liikkeet huomaavat, että Klarna maksaa enemmän kuin tuottaa - ja irtisanovat sopimuksensa Klarnan kanssa.

      Kuitenkin Klarnan kanssa (tai minkä tahansa maksunvälittäjän) sopimuksen tehneet verkkokaupat ovat sieltä luotettavammasta päästä. Noillakin on kriteerit tai mahdollisuudet palauttaa rahat asiakkaalle kaupan yrittäessä vetää ohi.

      • ölfjgdlfg

        1. Jos tilaat tavaroita, hae ne heti postista.

        2. Maksa laskut eräpäivänä.

        3. Käytä muita maksutapoja kuin lasku, jos se kangertaa noin pahasti.


      • ap
        ölfjgdlfg kirjoitti:

        1. Jos tilaat tavaroita, hae ne heti postista.

        2. Maksa laskut eräpäivänä.

        3. Käytä muita maksutapoja kuin lasku, jos se kangertaa noin pahasti.

        olen maksanut eräpäivänä. En voi mitään jos tilaamani tuote ei ilmesty myyntiin sinä päivänä kun alunperin pitäisi (kyseessä the sims 3 peli joka siis ilmestyi alkuperäsestä ilmestymispäivämäärästä 4kk myöhemmin), ja lasku tuli TUOTTEEN MUKANA (Kuten CDONilla on tapana lähettää lasku tuotteen mukana). Ja muistutuksia ei ole Klarnalta tullut. Nää paikat mistä on muistutus joskus tullut, laskuttaa laskunsa ihan itse (kuten ifolor). Ja niiden kanssa ei oo mitään ongelmia tullut silti laskun saannissa jatkossakaan koska oon viimestään muistutuksella maksanut sillo ku muistutusta on ylipäänsä edes tullut.

        Enkä näköjää ole ainut Klarnan uhri http://keskustelu.suomi24.fi/node/9144236

        Ja en boikotoi Klarnan asiakkaita. Tilaan vaan niiltä jatkossa muilla maksutavoilla, jos muita maksutapoja ei ole kuin Klarnan lasku, en tilaa ollenkaan.

        Ja tuo perintäjuttukaan ei ole oma vikani. Ihan hyvin olisin voinut lähettää paketin asiakaspalautuksena jolloin lasku olisi myös täytynyt perua. Tämä laskun peruminen kun kyseiseltä firmalta ei näytä onnistuvan ilman että tulee ensin perintäilmoitus. Kun ei pelkkä muistutuksen jälkeen soittaminenkaan riitä perumaan sitä laskua tuotteesta joka on lähetetty takaisin. Onko silloin mun vika?


      • mikko578
        ap kirjoitti:

        olen maksanut eräpäivänä. En voi mitään jos tilaamani tuote ei ilmesty myyntiin sinä päivänä kun alunperin pitäisi (kyseessä the sims 3 peli joka siis ilmestyi alkuperäsestä ilmestymispäivämäärästä 4kk myöhemmin), ja lasku tuli TUOTTEEN MUKANA (Kuten CDONilla on tapana lähettää lasku tuotteen mukana). Ja muistutuksia ei ole Klarnalta tullut. Nää paikat mistä on muistutus joskus tullut, laskuttaa laskunsa ihan itse (kuten ifolor). Ja niiden kanssa ei oo mitään ongelmia tullut silti laskun saannissa jatkossakaan koska oon viimestään muistutuksella maksanut sillo ku muistutusta on ylipäänsä edes tullut.

        Enkä näköjää ole ainut Klarnan uhri http://keskustelu.suomi24.fi/node/9144236

        Ja en boikotoi Klarnan asiakkaita. Tilaan vaan niiltä jatkossa muilla maksutavoilla, jos muita maksutapoja ei ole kuin Klarnan lasku, en tilaa ollenkaan.

        Ja tuo perintäjuttukaan ei ole oma vikani. Ihan hyvin olisin voinut lähettää paketin asiakaspalautuksena jolloin lasku olisi myös täytynyt perua. Tämä laskun peruminen kun kyseiseltä firmalta ei näytä onnistuvan ilman että tulee ensin perintäilmoitus. Kun ei pelkkä muistutuksen jälkeen soittaminenkaan riitä perumaan sitä laskua tuotteesta joka on lähetetty takaisin. Onko silloin mun vika?

        mut sehän on ollu sen kaupan vika jos ovat saaneet tavaran takas mut ei oo poistanu laskua, eikö? :o


      • plöö
        mikko578 kirjoitti:

        mut sehän on ollu sen kaupan vika jos ovat saaneet tavaran takas mut ei oo poistanu laskua, eikö? :o

        Eihän Klarna voi poistaa laskuja, jos sä palautat / jätät noutamatta pakeetis. Ethän sä soita sun pankkiinkaan, jos palautat luottokortilla maksetut ostokset tai en mä ainakaan niin tee.

        Sehän on sen kaupan vika, jos niillä kestää palautusten käsittelyssä, ei Klarnan. Olen tilanut muutaman kerran Klarna laskulla ja aina tullut lasku paketissa ja hyvin on homma toiminut.


      • vittuuntunut
        ölfjgdlfg kirjoitti:

        1. Jos tilaat tavaroita, hae ne heti postista.

        2. Maksa laskut eräpäivänä.

        3. Käytä muita maksutapoja kuin lasku, jos se kangertaa noin pahasti.

        itselle kävi näin: tilasin dvd:n, sain sen ja maksoin ajallaan. sitten alkoi tulla karhu. erehdyksessä maksoin sen koska en löytänyt alkuperäistä (syy olivat vaihtaneet viitteen). sitten tuosta tarpeettomasta karhusta jonka olin siis kuitenkin maksanut tuli heti perään toinen karhu. On ollut muuten uskomaton tappelu saada noita rahoja takaisin. Saa nähdä tuleeko näitä keksittyjä maksamattomia laskuja lisää. Aika uskomaton laskutusjärjestelmä jos eivät osaa pitää viitteitä kuosissa. Mitenköhän ne hoitaa kirjanpidon verottajan kanssa. enkä muuten osta enää mitään miltään joka käyttää klarnaa, lähti bookplus.fi, cdon.com yms asiakkuudet samantien.


      • äippä76
        vittuuntunut kirjoitti:

        itselle kävi näin: tilasin dvd:n, sain sen ja maksoin ajallaan. sitten alkoi tulla karhu. erehdyksessä maksoin sen koska en löytänyt alkuperäistä (syy olivat vaihtaneet viitteen). sitten tuosta tarpeettomasta karhusta jonka olin siis kuitenkin maksanut tuli heti perään toinen karhu. On ollut muuten uskomaton tappelu saada noita rahoja takaisin. Saa nähdä tuleeko näitä keksittyjä maksamattomia laskuja lisää. Aika uskomaton laskutusjärjestelmä jos eivät osaa pitää viitteitä kuosissa. Mitenköhän ne hoitaa kirjanpidon verottajan kanssa. enkä muuten osta enää mitään miltään joka käyttää klarnaa, lähti bookplus.fi, cdon.com yms asiakkuudet samantien.

        ..et taas yks huijariyritys johon on ittensä sotkenut.(pieni huomautus, et sexpankki on täys huijarifirma ja jo lopettanut, vaikka nettikauppa pyörii..vei munkin rahat-no 53€ ja risat)..Niin tää klaarna ei kyl tunnu luotettavalta, ku kokoajan tulee valitettavaa ja sain kans viimesimpänä aiheettoman muistutuslaskun, eikä missään näy liikamaksuni luvattua palautusta..no summat ei pilviä hivo..vielä..mut en kyllä koskaan myös valitse enää tän firman maksua..Ei taas toiminut heidän automaattisella kyselypalstalla viitenumero kun olis asiaa ja sähköpostitse eivät osanneet vastata suoriin kysymyksiini ollenkaan viimeksi..toivoivat joka viestin lopuksi, et rohkeasti soittaisin, jos vielä epäselvää..Varmaan noi puhelutkin olis max hinnoiteltuja..No se lohtu, et oikeus täs elämässä lopulta kaikkien kohdalla voittaa, mun uskomuksen mukaan..eli paha saa palkkansa jne.


      • Jarkko Turtiainen
        äippä76 kirjoitti:

        ..et taas yks huijariyritys johon on ittensä sotkenut.(pieni huomautus, et sexpankki on täys huijarifirma ja jo lopettanut, vaikka nettikauppa pyörii..vei munkin rahat-no 53€ ja risat)..Niin tää klaarna ei kyl tunnu luotettavalta, ku kokoajan tulee valitettavaa ja sain kans viimesimpänä aiheettoman muistutuslaskun, eikä missään näy liikamaksuni luvattua palautusta..no summat ei pilviä hivo..vielä..mut en kyllä koskaan myös valitse enää tän firman maksua..Ei taas toiminut heidän automaattisella kyselypalstalla viitenumero kun olis asiaa ja sähköpostitse eivät osanneet vastata suoriin kysymyksiini ollenkaan viimeksi..toivoivat joka viestin lopuksi, et rohkeasti soittaisin, jos vielä epäselvää..Varmaan noi puhelutkin olis max hinnoiteltuja..No se lohtu, et oikeus täs elämässä lopulta kaikkien kohdalla voittaa, mun uskomuksen mukaan..eli paha saa palkkansa jne.

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].


      • älä käytä klarnaa
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        klarna lähetti minulle muistutusmaksun vaikka en ole edes käynyt postitsta pekettia ja otin yhteyttä verkkokauppaan josta tilasin niin paketti oli saapunut heille. ei ole kiva maksaa turhasta 100€ ja menee vielä luottotiedot. parasta vain tilata jonkun muun laskutuspalvelun kautta tai postiennakolla :)


      • mää3
        älä käytä klarnaa kirjoitti:

        klarna lähetti minulle muistutusmaksun vaikka en ole edes käynyt postitsta pekettia ja otin yhteyttä verkkokauppaan josta tilasin niin paketti oli saapunut heille. ei ole kiva maksaa turhasta 100€ ja menee vielä luottotiedot. parasta vain tilata jonkun muun laskutuspalvelun kautta tai postiennakolla :)

        Älkää jättäkö niitä paketteja postiin. Posti säilyttää niitä n 3 viikkoa ja sitten menee viikko, ennen kuin ne palautuvat takaisin kauppaan. Klrna-laskussa on 14 vrk maksuaikaa paketin LÄHETYKSESTÄ EI siitä päivästä kun haet sen postista. Eli eräpäivä menee reippaasti yli ennen kuin kauppa edes voi mitätöidä ne laskut. Ei kannata ostaa luotolla, jos ei siitä osaa/ymmärrä huolehtia. Kun teet tilauksen ja painat tilaa-nappia, se tarkoittaa, että olet ostanut tuotteen. Kyllä tämän verran pitää aikuisen osata raha-asioita.


      • dsgsdbgds
        älä käytä klarnaa kirjoitti:

        klarna lähetti minulle muistutusmaksun vaikka en ole edes käynyt postitsta pekettia ja otin yhteyttä verkkokauppaan josta tilasin niin paketti oli saapunut heille. ei ole kiva maksaa turhasta 100€ ja menee vielä luottotiedot. parasta vain tilata jonkun muun laskutuspalvelun kautta tai postiennakolla :)

        en kyllä minäkään jättäisi pakettia hakematta jos siellä on lasku sisällä. Paketti on haettava ja palautettava normaalina asiakaspalautuksena firmaan ja ilmoittaa erikseen että tietävät poistaa laskun.
        Kyllä tuossa tapauksessa on luottotietojen menetys on ihan omaa tyhmyyttä. Ja miksi yleensä tilata mitään jos ei meinaakaan hakea/maksaa tavaroita? Muut asiakkaat ne maksaa myymälävarkaankin aiheuttamat kulut ja tuohan on melkein samanlaista toimintaa


      • einäin
        dsgsdbgds kirjoitti:

        en kyllä minäkään jättäisi pakettia hakematta jos siellä on lasku sisällä. Paketti on haettava ja palautettava normaalina asiakaspalautuksena firmaan ja ilmoittaa erikseen että tietävät poistaa laskun.
        Kyllä tuossa tapauksessa on luottotietojen menetys on ihan omaa tyhmyyttä. Ja miksi yleensä tilata mitään jos ei meinaakaan hakea/maksaa tavaroita? Muut asiakkaat ne maksaa myymälävarkaankin aiheuttamat kulut ja tuohan on melkein samanlaista toimintaa

        Jotkut näköjään ostaa luotolla ja sitten ei haekaan ostoksiaan postista. Sehän on sama kuin ostaisi tavaraa normaalin kaupan kassalla, sitten jättää tavarat sinne ja seuraavaksi ihmettelee miksi ostosten hinta on mennyt tililtä. Lisäksi ihmetyttää luottamus postiin, se noutamaton pakettihan voi vaikka kadota, millä ihmeellä sitten todistat kaupalle, että se on palautunut? Kyllä jo itsesäilytysvaisto käskee ottamaan paketista plautuskuitin.


      • sabrineeeee
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        kertokaa että onko monelta otettu klarna lasku pois käytöstä että sillä ei voi maksaa missään verkkokaupassa ei millään klarnalla,saako sitä sitten koskaan takaisin.?että voi tilata klarnalla.miksi se lähtee pois tulee kun haluaa ottaa maksuvaihtoehdoksi klarna laskun,klarna ei voi hyväksyä maksua luottotietojenne takia,valikoi joku muu maksu tapa,tai ota yhteyttä klarnaan


      • PetraE
        dsgsdbgds kirjoitti:

        en kyllä minäkään jättäisi pakettia hakematta jos siellä on lasku sisällä. Paketti on haettava ja palautettava normaalina asiakaspalautuksena firmaan ja ilmoittaa erikseen että tietävät poistaa laskun.
        Kyllä tuossa tapauksessa on luottotietojen menetys on ihan omaa tyhmyyttä. Ja miksi yleensä tilata mitään jos ei meinaakaan hakea/maksaa tavaroita? Muut asiakkaat ne maksaa myymälävarkaankin aiheuttamat kulut ja tuohan on melkein samanlaista toimintaa

        Paketin noutamatta jättäminen katsotaan lain mukaan asiakaspalautukseksi.


      • PetraE
        mää3 kirjoitti:

        Älkää jättäkö niitä paketteja postiin. Posti säilyttää niitä n 3 viikkoa ja sitten menee viikko, ennen kuin ne palautuvat takaisin kauppaan. Klrna-laskussa on 14 vrk maksuaikaa paketin LÄHETYKSESTÄ EI siitä päivästä kun haet sen postista. Eli eräpäivä menee reippaasti yli ennen kuin kauppa edes voi mitätöidä ne laskut. Ei kannata ostaa luotolla, jos ei siitä osaa/ymmärrä huolehtia. Kun teet tilauksen ja painat tilaa-nappia, se tarkoittaa, että olet ostanut tuotteen. Kyllä tämän verran pitää aikuisen osata raha-asioita.

        Korjaus tekstiisi, posti säilyttää pakettia 14 vuorokautta


      • mää3
        PetraE kirjoitti:

        Korjaus tekstiisi, posti säilyttää pakettia 14 vuorokautta

        Korjaus sinulle, että posti säilyttää lähetystä saapumisviikon 2 täyttä viikkoa. Tieto löytyy vaikka postin sivuilta. Eli jos paketti on perillä maananataina se lähtee takaisin aikaisintaan 3 viikon päästä.


      • mää3
        PetraE kirjoitti:

        Paketin noutamatta jättäminen katsotaan lain mukaan asiakaspalautukseksi.

        Valitettavasti totta, mutta jos väännän rautalangasta. Eli asiakas verkkokaupastani tilatessaan hyväksyy toimitusehdot, joissa selkeästi sanotaan, että laskun eräpäivä on 14 vrk paketin lähettämisestä. Samalla hän hyväksyy Klarnan tiliehdot. Syntyy sopimus kaupan ja asiakkaan välille sekä asiakkaan ja Klarnan välille. Jos asiakas kuitenkin jättää lähetyksen makaamaan postiin, ei kaupalla eikä Klarnalla ole mitään mahdollisuutta tietää, että hän aikoo käyttää tuota mainisemaasi lakisääteistä oikeutta. Eräpäivä menee yli ja tulee muistutusmaksu ja mahdollisesti muita seurauksia. Kauppa ei ole vastuussa näistä. Pystyn kauppiaana siirtämään laskun eräpäivää eteenpäin, mutta ainoastaan jos tiedän asiasta. En seuraa kaikkia kymmeniä paketteja postin seurannasta, onko niitä haettu vai ei, vaan palautukset tulevat aikanaan. Joskus ne katoavat ja silloin on hyvä, jos asiakkaalla on postin antama kuitti. Kun palautus sitten saapuu, voin hyvittää alkuperäisen laskun. Muistutusmaksut jne ovat asiakkaan ja Klarnan välinen asia.

        Eli vielä kerran: älkää jättäkö niitä paketteja hakematta, kun tiedätte että sen sisällä on lasku. Tehkää kunnollinen asiakaspalautus.


      • surkeuden huippu
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Mitä vittua lässytät? Eihän se ole asiakkaan vika, jos ette osaa hommianne ja käytätte keskeneräisiä ohjelmistoja perinnässänne.

        "Teemme tällä hetkellä paljon töitä..." ja lässyn lässyn. Vittu urpo, opetelkaa ammattinne ennen kuin perustatte firman ja alatte kusettaa meitä asiakkaita :(


      • fbfghfghfgh
        surkeuden huippu kirjoitti:

        Mitä vittua lässytät? Eihän se ole asiakkaan vika, jos ette osaa hommianne ja käytätte keskeneräisiä ohjelmistoja perinnässänne.

        "Teemme tällä hetkellä paljon töitä..." ja lässyn lässyn. Vittu urpo, opetelkaa ammattinne ennen kuin perustatte firman ja alatte kusettaa meitä asiakkaita :(

        Käy sinä se yläaste loppuun ennenkuin alat ketään neuvomaan.


      • kummastelija
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Mikä ihmeen "nimi.etunimi@..." ai niinku jarkko.jarkko vai klarna.jarkko vai turtiainen.jarkko????
        höh?


      • Vika peilissä
        ölfjgdlfg kirjoitti:

        1. Jos tilaat tavaroita, hae ne heti postista.

        2. Maksa laskut eräpäivänä.

        3. Käytä muita maksutapoja kuin lasku, jos se kangertaa noin pahasti.

        Tää on miehen puhetta !


      • käteisellä
        ölfjgdlfg kirjoitti:

        1. Jos tilaat tavaroita, hae ne heti postista.

        2. Maksa laskut eräpäivänä.

        3. Käytä muita maksutapoja kuin lasku, jos se kangertaa noin pahasti.

        Minä maksoin käteisellä ja sotkuja tuli. Samoin viime vuonna. En enää tilaa netistä, jos Klarna on mukana kuvassa.
        Kumma, että eivät saa nykyaikaistettua maksumenetelmiään. Siellä on paljon korjattavaa.
        Olenkin päättänyt ostaa tuotteeni kaupasta suoraan, ei tule sotkuja.


      • JÄRJETÖNTÄ
        mää3 kirjoitti:

        Korjaus sinulle, että posti säilyttää lähetystä saapumisviikon 2 täyttä viikkoa. Tieto löytyy vaikka postin sivuilta. Eli jos paketti on perillä maananataina se lähtee takaisin aikaisintaan 3 viikon päästä.

        KLARNA KÄYTTÄÄ IHMISTEN SOS TUNNUKSIA ASIAKSNUMEROINA!!!!!!! ARVATKAA MITEN RIKOLLISET HYÖTYY TÄSTÄ !!!!

        ERITTÄIN EPÄLUOTETTAVA !!!1 KANNATAN BVOIKOTTIA !


      • Noutamattomat
        älä käytä klarnaa kirjoitti:

        klarna lähetti minulle muistutusmaksun vaikka en ole edes käynyt postitsta pekettia ja otin yhteyttä verkkokauppaan josta tilasin niin paketti oli saapunut heille. ei ole kiva maksaa turhasta 100€ ja menee vielä luottotiedot. parasta vain tilata jonkun muun laskutuspalvelun kautta tai postiennakolla :)

        Oletkos miettinyt että yleensä maksuehto on 14 päivää ja esim. Posti säilyttää pakettia sen 14 päivää ennenkuin palauttaa lähetyksen takaisin takaisin paluu aika verkkokauppiaalle.

        Etkä varmastikkaan ole ilmoittanut verkkokauppiaalle, että palautat tuotteen takaisin vaan olet vain jättänyt tilauksesi noutamatta.
        Sekä Klarnalle eräpäivän siirtämistä myöhemmäksi, että palautus ehtisi takasin verkkokauppiaalle ennen laskun erääntymistä. (Ennen tuotteen takaisin palautumista verkkokauppiaankaan kannata laskua poistaa)
        Eikä Klarna voi tietää, että ostoksenne on palautunut. Klarnahan vain näkee, että laskua ei ole maksettu heille jonka perusteella lähettävät muistutuskirjeen.


      • kokemut ja vituttaa
        JÄRJETÖNTÄ kirjoitti:

        KLARNA KÄYTTÄÄ IHMISTEN SOS TUNNUKSIA ASIAKSNUMEROINA!!!!!!! ARVATKAA MITEN RIKOLLISET HYÖTYY TÄSTÄ !!!!

        ERITTÄIN EPÄLUOTETTAVA !!!1 KANNATAN BVOIKOTTIA !

        klarna käyttää todellakin sostunnuksia asiakasnumeroinaan. älkää nyt helvetissä anatko itsestänne mitään tieoja tuolle furmalle / tilatko sen kautta.


      • vittuuntunut 2
        vittuuntunut kirjoitti:

        itselle kävi näin: tilasin dvd:n, sain sen ja maksoin ajallaan. sitten alkoi tulla karhu. erehdyksessä maksoin sen koska en löytänyt alkuperäistä (syy olivat vaihtaneet viitteen). sitten tuosta tarpeettomasta karhusta jonka olin siis kuitenkin maksanut tuli heti perään toinen karhu. On ollut muuten uskomaton tappelu saada noita rahoja takaisin. Saa nähdä tuleeko näitä keksittyjä maksamattomia laskuja lisää. Aika uskomaton laskutusjärjestelmä jos eivät osaa pitää viitteitä kuosissa. Mitenköhän ne hoitaa kirjanpidon verottajan kanssa. enkä muuten osta enää mitään miltään joka käyttää klarnaa, lähti bookplus.fi, cdon.com yms asiakkuudet samantien.

        Paketin mukana EI tule laskua vaan LÄHetyslista. Ja todellakin lähettävät eri viitteillä karhuja jo maksetuista laskuista ja rahoja ei saa millään pois tai sieltä ei edes ruveta selvittämään vaikka pyydät että voivatko tarkistaa muutkin maksetut Tuplasuoritukset niin ei vaan käy.


      • howlingolf
        älä käytä klarnaa kirjoitti:

        klarna lähetti minulle muistutusmaksun vaikka en ole edes käynyt postitsta pekettia ja otin yhteyttä verkkokauppaan josta tilasin niin paketti oli saapunut heille. ei ole kiva maksaa turhasta 100€ ja menee vielä luottotiedot. parasta vain tilata jonkun muun laskutuspalvelun kautta tai postiennakolla :)

        En varmasti. Tän firman palveut on loppu meillä ja ystäväpiirissä


      • Monesti pettynyt
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Juuri sain Tililaskun, jossa on kertyneitä korkoja ja velkasaldoa, vaikka olen ostanut ainoastaan laskulle ja maksanut ne ajoissa ja koko saldon kerralla. Maksumuistutuksia tulee ostopaikasta riippumatta ja se on Klarnan eikä kauppojen virhe.

        Usein on myös ollut ongelma tilaamisen kanssa ja maksutapaa ei ole hyväksytty, vaikka luottotietoni ovat täysin kunnossa eikä myöskään Klarnalle maksamattomia laskuja ole ollut. Asiakaspalvelusta saa aina vakiovastauksen syytä kysyessä, että vika on luottotiedoissa, avoimissa laskuissa tai liian suuressa tilauksessa. Sitten seuraavana päivänä tai parin päivän kuluttua tilaus meneekin läpi eli Klarnan palvelussa vaikuttaisi olevan häiriöitä aina välillä. Se on harmillista, jos joku alennus on viimeistä päivää tai viimeksi tilauksen piti ehtiä jouluksi.
        Tilauksia on jäänyt myös kesken eli tekemättä tämän takia, kun en ole aina myöhemmin enää viitsinyt tehdä uudelleen, esim. jos tarjous on mennyt ohi.

        Mielestäni Klarna on hyvä ostamista helpottava idea, mutta miksi ihmeessä asiat hoidetaan niin huonosti?


      • jhdojiwujdjljsdl (:
        fbfghfghfgh kirjoitti:

        Käy sinä se yläaste loppuun ennenkuin alat ketään neuvomaan.

        Ime sinä homo äitis pillua, kut vittu mistään mitään räkänokka tiedä (:


      • vittuuntunut kirjoitti:

        itselle kävi näin: tilasin dvd:n, sain sen ja maksoin ajallaan. sitten alkoi tulla karhu. erehdyksessä maksoin sen koska en löytänyt alkuperäistä (syy olivat vaihtaneet viitteen). sitten tuosta tarpeettomasta karhusta jonka olin siis kuitenkin maksanut tuli heti perään toinen karhu. On ollut muuten uskomaton tappelu saada noita rahoja takaisin. Saa nähdä tuleeko näitä keksittyjä maksamattomia laskuja lisää. Aika uskomaton laskutusjärjestelmä jos eivät osaa pitää viitteitä kuosissa. Mitenköhän ne hoitaa kirjanpidon verottajan kanssa. enkä muuten osta enää mitään miltään joka käyttää klarnaa, lähti bookplus.fi, cdon.com yms asiakkuudet samantien.

        Minä eksyin Klarnan kanssa noihin, mitä ne nyt ovat coinsseja vai mitä. Joka tapauksessa tunsin tulleeni koko tilauksessa jo huijatuksi. Siitä selvisi vasta, kun olin jo tilannut, että se maksaa. No tästä väänettiin heidän kansaan kättä. Maksoin lopulta laskun viivästyksineen. Nämä karhusivat sitä vielä ja laittoivat perintään. Soitin perintätoimstoon. Sielläoli tytteli, jolle oli jäänyt levy päälle. Hän toisti samaa lausetta jatkuvasti ja, kun hermostuin, tuli luuria korvaan. Huvittavinta on, kun Klarna väittää, että minun pitää olla yhteydessä perintätoimistoon. He eivät kuulema voi peruuttaa toimeksiantoa. Laitoin äsken viestin, mitä he ovat, tyhmiä, tietänmättömiä vai umpipirullisia? Maksoin muutama päivä sitten II laskun. He väittivät tänään, ettei sitä ole maksettu. Kirjoitin sinne, että näettekö nyt itse, kun oheistin kuitin, että reskontranne ei ole ajan tasalla, vaan te karhuatte jo maksettuja laskuja. Eli kyllä minä pysyn jatkossa kaukana Klarnasta.


      • yujhnb

        Vika on Klarnassa, en enää osta niistä paikoista jotka on siirtyneet klarnan laskutukseen. Toisekseen Klarnalla on ihan älytön korko!.................


      • Postipave1
        PetraE kirjoitti:

        Korjaus tekstiisi, posti säilyttää pakettia 14 vuorokautta

        Nykyään enää (1) viikko.


      • jakew762
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Hei niin sanottu maksa kohdennettu maksu laskulle ei kuulemma ole Suomessa käytössä,sanoo teidän palveluvastaava Ville ja Veera.
        Maksoin 100e ihan omaa hyvyyttäni jotta saan laskun nopeammin pois.mutta sit pari pv myöhemmin kuitenkin tuli lasku että pitää maksaa eräpäivänä.ei voi kohdentaa maksua tulevaan laskuun.vaikka teidän omissa ehdoissa näin lukee 6.1pykälä.
        Menee teidän firma boikottiin tämän takia.
        Lisäksi tein reklamaatio pyynnön hyvissä ajoin ennen eräpv.kesti n.1kk kun sain vastauksen silloin oli jo mennyt yli reilusti,ja tuli vielä muistutus päälle 5e.kuluttaja neuvonta neuvoi että jos reklamaatio on tehty niin kaikki maksut stopataan käsittelyn ajaksi.
        Miten meni niinkuin teidän omasta mielestä Klarna.
        Pois Suomesta huijari firmat.


      • Anonyymi

        Älä käytä Windowsia, se vakoilee! Boikotio!


      • Anonyymi
        mää3 kirjoitti:

        Valitettavasti totta, mutta jos väännän rautalangasta. Eli asiakas verkkokaupastani tilatessaan hyväksyy toimitusehdot, joissa selkeästi sanotaan, että laskun eräpäivä on 14 vrk paketin lähettämisestä. Samalla hän hyväksyy Klarnan tiliehdot. Syntyy sopimus kaupan ja asiakkaan välille sekä asiakkaan ja Klarnan välille. Jos asiakas kuitenkin jättää lähetyksen makaamaan postiin, ei kaupalla eikä Klarnalla ole mitään mahdollisuutta tietää, että hän aikoo käyttää tuota mainisemaasi lakisääteistä oikeutta. Eräpäivä menee yli ja tulee muistutusmaksu ja mahdollisesti muita seurauksia. Kauppa ei ole vastuussa näistä. Pystyn kauppiaana siirtämään laskun eräpäivää eteenpäin, mutta ainoastaan jos tiedän asiasta. En seuraa kaikkia kymmeniä paketteja postin seurannasta, onko niitä haettu vai ei, vaan palautukset tulevat aikanaan. Joskus ne katoavat ja silloin on hyvä, jos asiakkaalla on postin antama kuitti. Kun palautus sitten saapuu, voin hyvittää alkuperäisen laskun. Muistutusmaksut jne ovat asiakkaan ja Klarnan välinen asia.

        Eli vielä kerran: älkää jättäkö niitä paketteja hakematta, kun tiedätte että sen sisällä on lasku. Tehkää kunnollinen asiakaspalautus.

        jos otan paketin postista ja palautan sen sitten postiin joudun maksamaan palautuksen postimaksun.(ainakin wishin paketeista) ei kannata ostaa mitään wishiltä ja ei ainakaan klarnan laskutuksella.


      • Anonyymi
        käteisellä kirjoitti:

        Minä maksoin käteisellä ja sotkuja tuli. Samoin viime vuonna. En enää tilaa netistä, jos Klarna on mukana kuvassa.
        Kumma, että eivät saa nykyaikaistettua maksumenetelmiään. Siellä on paljon korjattavaa.
        Olenkin päättänyt ostaa tuotteeni kaupasta suoraan, ei tule sotkuja.

        ???? Miten voi käteisellä maksaa netissä..
        Ettet vain olisi tunkenut seteliä tietokonnen siisään, katsoppa jos se löytysi sieltä


      • Anonyymi
        vittuuntunut kirjoitti:

        itselle kävi näin: tilasin dvd:n, sain sen ja maksoin ajallaan. sitten alkoi tulla karhu. erehdyksessä maksoin sen koska en löytänyt alkuperäistä (syy olivat vaihtaneet viitteen). sitten tuosta tarpeettomasta karhusta jonka olin siis kuitenkin maksanut tuli heti perään toinen karhu. On ollut muuten uskomaton tappelu saada noita rahoja takaisin. Saa nähdä tuleeko näitä keksittyjä maksamattomia laskuja lisää. Aika uskomaton laskutusjärjestelmä jos eivät osaa pitää viitteitä kuosissa. Mitenköhän ne hoitaa kirjanpidon verottajan kanssa. enkä muuten osta enää mitään miltään joka käyttää klarnaa, lähti bookplus.fi, cdon.com yms asiakkuudet samantien.

        minulle on käynyt 2 kertaa ei ole tullut normaali laskua vaan suoraan karhulasku ,johon lisätty maksumuistutus ja viivästyskorko. kyllä on törkeää


      • Anonyymi
        mää3 kirjoitti:

        Älkää jättäkö niitä paketteja postiin. Posti säilyttää niitä n 3 viikkoa ja sitten menee viikko, ennen kuin ne palautuvat takaisin kauppaan. Klrna-laskussa on 14 vrk maksuaikaa paketin LÄHETYKSESTÄ EI siitä päivästä kun haet sen postista. Eli eräpäivä menee reippaasti yli ennen kuin kauppa edes voi mitätöidä ne laskut. Ei kannata ostaa luotolla, jos ei siitä osaa/ymmärrä huolehtia. Kun teet tilauksen ja painat tilaa-nappia, se tarkoittaa, että olet ostanut tuotteen. Kyllä tämän verran pitää aikuisen osata raha-asioita.

        jos lunastat postista paketin ja sitten palautat joudut maksamaan postimaksun.


      • Anonyymi
        mää3 kirjoitti:

        Valitettavasti totta, mutta jos väännän rautalangasta. Eli asiakas verkkokaupastani tilatessaan hyväksyy toimitusehdot, joissa selkeästi sanotaan, että laskun eräpäivä on 14 vrk paketin lähettämisestä. Samalla hän hyväksyy Klarnan tiliehdot. Syntyy sopimus kaupan ja asiakkaan välille sekä asiakkaan ja Klarnan välille. Jos asiakas kuitenkin jättää lähetyksen makaamaan postiin, ei kaupalla eikä Klarnalla ole mitään mahdollisuutta tietää, että hän aikoo käyttää tuota mainisemaasi lakisääteistä oikeutta. Eräpäivä menee yli ja tulee muistutusmaksu ja mahdollisesti muita seurauksia. Kauppa ei ole vastuussa näistä. Pystyn kauppiaana siirtämään laskun eräpäivää eteenpäin, mutta ainoastaan jos tiedän asiasta. En seuraa kaikkia kymmeniä paketteja postin seurannasta, onko niitä haettu vai ei, vaan palautukset tulevat aikanaan. Joskus ne katoavat ja silloin on hyvä, jos asiakkaalla on postin antama kuitti. Kun palautus sitten saapuu, voin hyvittää alkuperäisen laskun. Muistutusmaksut jne ovat asiakkaan ja Klarnan välinen asia.

        Eli vielä kerran: älkää jättäkö niitä paketteja hakematta, kun tiedätte että sen sisällä on lasku. Tehkää kunnollinen asiakaspalautus.

        jos lunastat postista paketin ja sitten palautat joudut maksamaan postimaksun. posti ei ainakaan wishin paketteja palauta ilman rahaa.


      • Anonyymi
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Nämä ajat ovat menneet! Maajohtaja ei enää kommentoi, tilalla on nuoria hempukoita. Nämä eivät osaa käyttää kuin ylistyssanoja kirjoituksissaan ja vastauksissaan. Esimerkiksi minulla ei ole yhtään kiva päivä, jos joudun kysymään ylimääräisistä kuluista ulkomaan laskussani. Kuluja ei mitenkään ja missään ilmoitettu, mutta niin vain shipping on kerryttänyt lisää maksettavaa. Ikävä kyllä, edes melkein kuukauden odotusaika kysymykseen ei ole tuonut mitään vastausta. Eikä varmaan tuo.

        Muutaman vuoden olen käyttänyt Klarnaa ostoksiini, maksanut laskut ja osamaksut ajallaan, mutta siitä huolimatta Klarna palkitsee asiakkuuden vaikenemalla, jos erehdyn kysymään. Päätin nyt tilanteen ollessa nollilla, että lopetan asiakkuuteni kertaheitolla. Mikäli tulevaisuudessa tarvitsen vastaavaa palvelua, niin siihen löytyy apu muualta. Robottimaiset hempukat saavat jäädä harjoittelemaan suomenkieltä sekä myös asiakaspalvelua, johon tämä firma ei panosta. Liekö hempukkarobotin palkka niin pieni, että muuta ei tarvitse sanoa kuin "ihanaa, on kivaa, suunnattoman hauskaa jne"? Saatana, että osaa olla ulospäin tollo firma!


      • Anonyymi
        plöö kirjoitti:

        Eihän Klarna voi poistaa laskuja, jos sä palautat / jätät noutamatta pakeetis. Ethän sä soita sun pankkiinkaan, jos palautat luottokortilla maksetut ostokset tai en mä ainakaan niin tee.

        Sehän on sen kaupan vika, jos niillä kestää palautusten käsittelyssä, ei Klarnan. Olen tilanut muutaman kerran Klarna laskulla ja aina tullut lasku paketissa ja hyvin on homma toiminut.

        Olen tapellut Klarnan kanssa kolme viikkoa rahanpalautuksesta. Tein verkko-ostoksen, tilaus ei mennyt perille, mutta rahat lähti tililtä. Jo seuraavana päivänä myös Klarnalta tarkistettiin että tilaus ei onnistunut ja rahat palautetaan. Mutta eipä vaan palauteta. Kolmen viikon soittelun ja viestittelyn jälkeen ovat pyytäneet neljä kertaa minulta pankkiyhteystiedot ja kuitin suorituksesta, jotka olen toimittanut. Vetoavat ruuhkaan ja mitään ei tapahdu. Viimeisimmässä viestissä valehtelevat että pankkiviiveen takia rahojen näkyminen pankkitililläni kestää 2-5 pankkipäivää. Koko EU:n alueella viive on yksi päivä! Oli viimeinen kerta kun tilaan mistään verkkokaupasta mitään, jos maksut menevät Klarnan kautta.


      • Anonyymi
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        minulle on käynyt 2 kertaa ,on tullut suoraan muistutus lasku ja viiden euron ylimääräinen lisä. ei ole tullut alkuperäistä laskua ollenkaan.


      • Anonyymi
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        älä tilaa mitään Wishin tavaroita. on täyttä huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tapellut Klarnan kanssa kolme viikkoa rahanpalautuksesta. Tein verkko-ostoksen, tilaus ei mennyt perille, mutta rahat lähti tililtä. Jo seuraavana päivänä myös Klarnalta tarkistettiin että tilaus ei onnistunut ja rahat palautetaan. Mutta eipä vaan palauteta. Kolmen viikon soittelun ja viestittelyn jälkeen ovat pyytäneet neljä kertaa minulta pankkiyhteystiedot ja kuitin suorituksesta, jotka olen toimittanut. Vetoavat ruuhkaan ja mitään ei tapahdu. Viimeisimmässä viestissä valehtelevat että pankkiviiveen takia rahojen näkyminen pankkitililläni kestää 2-5 pankkipäivää. Koko EU:n alueella viive on yksi päivä! Oli viimeinen kerta kun tilaan mistään verkkokaupasta mitään, jos maksut menevät Klarnan kautta.

        Täällä sama tilanne. Rahan palautukseen on menny jo 6 kuukautta. Kerran ilmoittivat että rahat on maksettu tilille mutta tilinumero ei ollut meidän. Nyt on odotettu selvitystä 3 viikkoa eikä tapahdu mitään. Älkää todellakaan maksako klarnan kautta mitään.


      • Anonyymi
        käteisellä kirjoitti:

        Minä maksoin käteisellä ja sotkuja tuli. Samoin viime vuonna. En enää tilaa netistä, jos Klarna on mukana kuvassa.
        Kumma, että eivät saa nykyaikaistettua maksumenetelmiään. Siellä on paljon korjattavaa.
        Olenkin päättänyt ostaa tuotteeni kaupasta suoraan, ei tule sotkuja.

        Minä otin laskulla kun oletin että tuotteen myyjä laittaa laskun tuotteen mukaan. Mutta ei klarna kaappasi laskun . Saamani tiedon mukaan myyjäliikkeelle tekee laskun lähettää laskun mutta klarna on maksun saaja. Mikä hiton järjestely tuo oikein on. Mitä se klarna siinä tekee kun ostotapahtuma ostajan ja myyjän välinen asia. Jos tilaaja jättää laskun maksamatta niin niin silloin voi laittaa perintään. Minun tapauksessani klarna ei näkynyt missään kun tilasin tuotteen. Normaali maksu OP verkkopankin kautta, tilillä oli rahaa tuotteen ostoon. Siis OP ja klarna pelaavat yhteen jotta saavat 20000% vuotuisen koron lisineen . Harhauttavat tahallaan , laskua ei koskaan tule, muistutus tulee jossa on jo vaikka mitä lisiä laitettu. Lopetin OP pankin asiakkuuden , enkä taatusti käytä klarnaa mihinkään.
        Lukekaa EU finanssivalvonnan antama ohje Suomen Ginanssivalvonnalle. EU yllyttää noita rosvoja ryöstämään Suomen kansaa. Suomen kansaa ei suojaa enää mikään me olemme vapaata riistaa jolle voi tehdä mitä tahansa. Kotimme saa ryöstää rikkoa eikä kukaan ota mitään vastuuta. Kun tekee rikosilmoituksen niin tapahtumista syytetään kiinteistön omistajaa. Kun menee poliisille kertomaan mitä on tapahtunut niin poliisi sanoo ei kai asia poliisille kuulu.


      • Anonyymi
        yujhnb kirjoitti:

        Vika on Klarnassa, en enää osta niistä paikoista jotka on siirtyneet klarnan laskutukseen. Toisekseen Klarnalla on ihan älytön korko!.................

        Joo joku oli laskenut , korko nousee lähelle 900% , joka on rosvousta, ja muut kulut päälle.
        Kaikki muut hävyttömät kirosanat jäävät toiseksi, kun uusi on klarna saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulle on käynyt 2 kertaa ,on tullut suoraan muistutus lasku ja viiden euron ylimääräinen lisä. ei ole tullut alkuperäistä laskua ollenkaan.

        Pitää paikkansa näin ne kalastavat korkoa joka on suunnaton.


      • Anonyymi
        älä käytä klarnaa kirjoitti:

        klarna lähetti minulle muistutusmaksun vaikka en ole edes käynyt postitsta pekettia ja otin yhteyttä verkkokauppaan josta tilasin niin paketti oli saapunut heille. ei ole kiva maksaa turhasta 100€ ja menee vielä luottotiedot. parasta vain tilata jonkun muun laskutuspalvelun kautta tai postiennakolla :)

        juurikin samoin kävi minulle, Klarna huijarifirma. Sieltä ei sukunimillä pomotkaan vastaile. on vain "Ossi, Miku, Anni...ESIMIEHIÄ muka ja asiakaspalvelussa esim.Eveliina täällä hei, kuinka voin auttaa ja sitten käsketään ottaa yhteyttä kiinalaiseen firmaan johon palautunut niin silti Klarna ottaa maksun MINULTA vaikka olen palauttanut näkemättä koko tuotetta. Laitonta. Olen tekemässä Kuluttajasuojalain puitteissa Reklamaatiota, valitusta. Yksi virasto kertoi minulle että Klarna piiloutuu tosi ovelasti ja heidän kuuluisi auttaa asiakasta. Ja heillä kuulemma muka OMA Kuluttajansuojafirma, no onhan Kuluttajansuojalaki suojelemassa tavallista asiakasta tilaajaa, onko niitä montakin Kuluttajansuojafirmaa tai auttajaa että pimeillä firmoilla oma suojelija??? Jos tuote palautunut firmaan josta olet tilannut ja firma sanoo että on palautunut niin kuinka on mahdollista että Klarna ottaa silti tuotteen hinnan koroilla asiakkaalta joka ei ole tuotetta nähnytkään ja tuote palautunut ja jos ei ole palautunut kiinalaiseen firmaan niin ei ole asiakkaan vika


      • Anonyymi
        PetraE kirjoitti:

        Paketin noutamatta jättäminen katsotaan lain mukaan asiakaspalautukseksi.

        Näin on. Paketin noutamatta jättäminen on palautus lain mukaan. Niin sanottiin postissa heinäkuussa 2021 ja se palautetaan sinne mistä on tullutkin


      • Anonyymi
        kummastelija kirjoitti:

        Mikä ihmeen "nimi.etunimi@..." ai niinku jarkko.jarkko vai klarna.jarkko vai turtiainen.jarkko????
        höh?

        Just noin piiloutuvat, ei niille ole sukunimeä niille Klarnan esimiehille eikä asiakaspalveluun vastaajille. Susanna täällä hei, kuinka voin auttaa, joka kerta nipinnapin kakskymppisiä vastaajia etunimillä tekaistuilla, kerran oli Sushimatar., hah. Olen kymmeniä kertoja heitä pyytänyt yhdistämään Tutkintaosaston esimiehelle. Vastaus kuulunut jokaiikalta että ei heille voi yhdistää. Mikä pankki toimii näin salaperäisesti tai mikä muu virasto? Täysin laitonta. Olen tapellut Klarnan kanssa paketeista jotka olen palauttanut näkemättäkään tuotetta koska firman nimi oli muuttunut kiinalaiseksi ja vaadittiin tullimaksua vaikka alunperin Helsinki fashion muotiliikkeestä tilattu. Niin törkeää asiakkaan huijausta. Tyttö nimetön vastasi asiakaspalvelusta että meillä niin paljon tytäryhtiöitä kiinasta. No heidänhän tehtävä siis Klarnan on selvittää miksi paketti ei ole palautunut. Heillä on kaikki sähköpostit ja tiedot niistä kiinan mistälie firmoista. En löytänyt googlettamalla yhteystietoja, sähköpostia ja Klarna käskee ASIAKASTA SELVITTÄMÄÄN tilaaman firman kanssa, kiinalaisen jota ei ole, johon ei ole yhteystietoja? Klarnalla on takuuvarmasti yhteystiedot niihin firmoihin tai myyjiin. Raivostuttavan huonoa asiakaspalvelua klarnalta. En enää koskaan tilaa klarnan kautta.


      • Anonyymi
        Noutamattomat kirjoitti:

        Oletkos miettinyt että yleensä maksuehto on 14 päivää ja esim. Posti säilyttää pakettia sen 14 päivää ennenkuin palauttaa lähetyksen takaisin takaisin paluu aika verkkokauppiaalle.

        Etkä varmastikkaan ole ilmoittanut verkkokauppiaalle, että palautat tuotteen takaisin vaan olet vain jättänyt tilauksesi noutamatta.
        Sekä Klarnalle eräpäivän siirtämistä myöhemmäksi, että palautus ehtisi takasin verkkokauppiaalle ennen laskun erääntymistä. (Ennen tuotteen takaisin palautumista verkkokauppiaankaan kannata laskua poistaa)
        Eikä Klarna voi tietää, että ostoksenne on palautunut. Klarnahan vain näkee, että laskua ei ole maksettu heille jonka perusteella lähettävät muistutuskirjeen.

        Puhuu siellä Klarnan edustaja


      • Anonyymi
        kokemut ja vituttaa kirjoitti:

        klarna käyttää todellakin sostunnuksia asiakasnumeroinaan. älkää nyt helvetissä anatko itsestänne mitään tieoja tuolle furmalle / tilatko sen kautta.

        Myös vittuuntunut, näin ne tekee. Rikosilmoitus Klarnasta pitää kaikkien tehdä. olen tekemässä reklamaatiota ja valitusta.
        henkilö kuten hekin ovat etunimillään vain, pomotkin.
        1.10.2021


      • Anonyymi

        Monilla kaupoilla ei ole muita vaihtoehtoja valittavana kuin pahamaineinen Klarna. Siispä ainoa keino on boikotoida myös kys. kauppaa ja ostaa tuote kaupoista, jotka tarjoavat rehellisempää maksuvälittäjää kuin Klarna.

        Klarna pilaa täten myös ihan rehellistenkin pienyrittäjien maineen. Tosin yrittäjien oma vika, jos eivät ole välittäneet selvittää kunnolla Klarnan taustoja, kuluttajalle määräämiä yksityisyyttä räikeästi rikkovia ostoehtoja ja otoa epärehellisen oloista toimintaa ennen kuin ovat alkaneet Klarnan kanssa veljeilemään.

        Ostakaa siis yrittäjiltä, jotka eivät tarjoa Klarnaa ainoana vaihtoehtonaan ja jättäkää palautetta, miksi boikotoitte kyseisiä yrittäjiä.


      • Anonyymi
        plöö kirjoitti:

        Eihän Klarna voi poistaa laskuja, jos sä palautat / jätät noutamatta pakeetis. Ethän sä soita sun pankkiinkaan, jos palautat luottokortilla maksetut ostokset tai en mä ainakaan niin tee.

        Sehän on sen kaupan vika, jos niillä kestää palautusten käsittelyssä, ei Klarnan. Olen tilanut muutaman kerran Klarna laskulla ja aina tullut lasku paketissa ja hyvin on homma toiminut.

        Eikös klarna ole jonkin tason rikollisjärjestö?


      • Anonyymi
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Kalarna ei ole mikään rehellinen putiikki.

        Bisnes perustuu aina asiakkaan huijaamiseen


      • Anonyymi
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Nyt 5 kuukautta kestänyt vääntö Klarnan/ tavarantoimittajan kanssa, eikä loppua näy. Yritin juuri soittaa asiakaspalveluun, jonossa 16 ennen minua! Yritin chattaamalla hoitaa asiaa, ensin robotin kanssa ja seuraavaksi ilmeisesti jonkun muun kuin suomenkieltä äidinkielenään puhuvan kanssa, koska lauserakenne oli vähän kummallista. Olen ollut koko tämä viisi kuukautta aktiivinen asian hoitamisessa, ja kerran päässyt hoitamaan asiaa mukavan nuoren naisen kanssa kanssa asiakaspalvelussa. Hän on ainoa jolta olen saanut hyvää asiakaspalvelua. Kyse on parista Kiinankaupasta, jotka eivät tietenkään näkyvästi olleet kiinankauppoja, koska kaikki markkinointi oli suomeksi ja osoitteessa fi pääte ja joku "helsinki" tai "putiikki" Nyt jälkeenpäin tietenkin ymmärrän se olleen kusetusta. Olen yrittänyt palauttaa tuotteita, mutta minun olisi pitänyt palauttaa ne Kiinan osoitteeseen, jolloin palautuskustannukset olisiva olleet enemmän kuin kyseinen ostos. Enkä nyt puhu mistään muutamasta eurosta, vaan palautus olisi maksanut 59€ Olen riitauttanut asian Klarnan pyynnöstä ja nyt tulee säännöllisesti Klarnalta uusia selvityspyyntöjä. Ne tulevat jostain muualta kuin Suomesta ja välillä ne on osoitettu jollekin muulle kuin minulle "Dear Jens" jne. Myös tavaran toimittaja pommittaa vieteillään ja tarjoaa tuotteita lunastettavaksi -50% alkuperäisestä hinnasta ja kehoittaa laittamaan ostokseni roskiin, antamaan jollekin tai myymään eteenpäin!! Tosi asiantuntevaa kaupankäyntiä.


      • Anonyymi
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        Tilasin 2.2.2024 kankaita, maksu tapahtui Klarnan kautta. Seuraavana päivänä tuli viesti sähköpostiin, että tekninen vika ja tilaus ei lähtenyt. Rahat olivat tililtä lähteneet.
        Olen hyvin monesti ollut sinne yhteydessä ja aina joku sanoo tulossa on. Viimeinen oli sähköposti, jossa sanottiin, että rahat on palautettu tililleni 13.2. 2024.Eipä ole, kun on vain yksi tili ja summakin, mikä mainittiin oli väärä. Nyt ei sitten ommella.


      • Anonyymi
        Jarkko Turtiainen kirjoitti:

        Hei,

        Klarnan edustajana haluaisin vähän kommentoida tässä keskustelussa esille tulleita ongelmia palveluidemme käytössä. Haluaisimme ennen kaikkea, että maksutapojemme avulla netistä ostaminen olisi hauskaa ja helppoa, ei siis näin vaikeaa, kuten yllä näkyvissä keskusteluissa käy ilmi.

        Huomasin, että monessa viestissä kirjoitetaan maksumuistuksista, jotka ovat aiheuttaneet monelle harmia. Osa tapauksista johtuu päätelmieni mukaan teknisistä ongelmista, jotka koskettavat muutamaa asiakastamme -ei siis kaikkia verkkokauppoja, jotka tarjoavat maksutapojamme. Asiakaspalvelumme tuntee epäkohdat ja he pystyvät poistamaan saamanne turhat muistutusmaksut, mutta tähän toimintaan vaaditaan selvästikin aiempaa parempia käytäntöjä. Teemme tällä hetkellä paljon töitä ratkaistaksemme nämä ongelmat mahdollisimman pian!

        En pysty valitettavasti edeltävien keskusteluiden perusteella suoraan sanomaan, mitä kussakin tapauksessa on päässyt käymään ja tämän takia olisinkin erittäin iloinen, jos asianomaiset ottaisivat suoraan minuun yhteyttä. Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua ja tässä tavoitteessa kuluttajien kokemukset ja kommentit ovat äärimmäisen tärkeitä.

        Olen erittäin pahoillani kaikesta meistä johtuneesta harmista ja pyrimme ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman pian!

        Sähköpostiosoitteeni on muotoa nimi.etunimi @ klarna.com.

        Ystävällisisesti,
        Jarkko Turtiainen
        Maajohtaja

        Klarna Oy

        Suomenkielisen asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09 - 425 99 771 tai e-mail: [email protected].

        auttaa heti kun teet klarnasta petosilmoituksen. perintäni korjaantui heti.

        sulevi suokukko


      • Anonyymi
        einäin kirjoitti:

        Jotkut näköjään ostaa luotolla ja sitten ei haekaan ostoksiaan postista. Sehän on sama kuin ostaisi tavaraa normaalin kaupan kassalla, sitten jättää tavarat sinne ja seuraavaksi ihmettelee miksi ostosten hinta on mennyt tililtä. Lisäksi ihmetyttää luottamus postiin, se noutamaton pakettihan voi vaikka kadota, millä ihmeellä sitten todistat kaupalle, että se on palautunut? Kyllä jo itsesäilytysvaisto käskee ottamaan paketista plautuskuitin.

        xxl ja temu käyttävät klarnaa eikä niistä saa millään maksettua laskua oman pankkini kautta. en tilaa enää koskaan .

        sulevi suokukko


    • PetraE

      Tilaan tosi paljon vaatteita netistä ja yhä useammassa nettikaupassa käytetään Klarna-laskua. Haluan tilata laskulle, koska usein vaatteet eivät istukaan hyvin päälle tai ovat väärää kokoa ja omaa kokoa ei ole enää saatavilla, jolloin joudun palauttamaan tuotteita. Ennakkomaksua kokeilin Klarnalle kerran ja olikin sitten viimeinen kerta. Jouduin palauttamaan tuotteita, mutta rahoja ei vaan kuulunut takaisin. Otin useita kertoja yhteyttä Klarnaan, josta aina vaan luvattiin hoitaa asia. Lopulta taisi mennä kaksi kuukautta ennen kuin sain ylimääräisenä maksetut rahat takaisin. H&M:ltä tilaan melkein viikottain ja olen todella tyytyväinen heidän laskusysteemiinsä. Saan kerralla tilattua 500e asti ja vaan kerran on tullut niin iso tilaus, että olisi joutunut postiennakolla maksamaan osan. Tietääkseni heillä ei ole mitään laskukattoa eli aina saan tilattua uusia vaatteita kun haluan. Klarnalla taas on juuri se ongelma, että heillä on pienet laskukatot. Tai olisikohan se niin, että jos on yksi lasku maksamatta niin ei pysty tilaamaan mistään nettikaupasta Klarna-laskulla ennenkuin entinen lasku on maksettu? Ja sekin vielä, että esim. Nellyllä palautukset kirjautuvat aika hitaasti ja siinäpä onkin sitten kiva odotella, kun Klarna evää sen ajan kaikki uudet tilaukset. Siis todella typerä systeemi! Olen aina maksanut isotkin laskut kerralla ja ajallaan.
      Itsellä on myös nettikauppa ja en todellakaan aio ottaa Klarna-laskutusta käyttöön omien huonojen kokemusteni takia! Kyllä on monesti nimittäin itsellä jäänyt iso tilaus tekemättä esim. Nellylle, kun Klarna valittaa taas jostain luottorajan ylittymisestä.

      • PetraE

        Nyt kun aloin miettiä tarkemmin niin tuo ennakkomaksujuttu ei muuten ollutkaan Klarnan vika (koska heillä kai vaan lasku ja tili?) vaan Nellyn oma moka. Mutta sellainen kyllä on Klarnan kanssa tapahtunut, että maksoin laskun ja tuote hajosi, jolloin sen palautin mutta rahoja en saanut ikuisuuksiin takaisin.


      • bobobobo

        Kysymys: Miksi ihmeessä tilaat ja maksat laskun, jos palautat tuotteen? Sulla on aikaa ennen laskun eräpäivää jos on tavallinen lasku kyseessä voit soittaa sinne ja siirtää eräpäivää. Miks ihmees? en vaa tajuu


    • Todella turhautunut

      Klarna on aivan helv paska, kaikki laskutus asiat ja kaikki aivan päin vit, valitusten takia koko ajan myös ruuhkautunut, kuvittelee ostavansa netistä halvemmalla mutta valitseppa Klarna niin tulee kalliimmaksi kuin mistään muualta!!

      VÄLTTÄKÄÄ!!!!

    • Klarna Oy

      Hei,

      Pahoittelen sitä, että palveluidemme käyttäminen on koettu hankalaksi.
      Haluaisin auttaa selvittämään mahdolliset väärinkäsitykset. 
      Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse osoitteessa nimi.sukunimi @ klarna. com.

      Ystävällisin terveisin,
      Annie Viljakka
      Klarnan Suomen asiakaspalvelun esimies

      • ....

        Hienoa että palvelette asiakkaita myös täällä!


      • Klarnalainen
        .... kirjoitti:

        Hienoa että palvelette asiakkaita myös täällä!

        Haista sinä trollikärpänen pitkä vittu.


      • m.e.l1

        Niinpä. Reskonranne on aivan jälkijättöinen. Te karhuatte ja laitatte perintään laskuja, jotka on maksettu. Tänään sain tiedon, että te ette pysty poistamnan perintää, vaan minun pitäisi olla yhteydessä perintätoimistoonne. Olin kerran ja siellä oli tyttelillä jäänyt levy päälle. Sanoin, mitä tahansa, niin hän toisteli samaa lausetta. Kun hermostuin, niin luuria korvaan. Yritin selittää teidän asiakaspalvelullenne, että teidän toimeksiantajana pitää myös perua toimeksianto, mutta ei mennyt jakeluun: Kysynkin, mitä te olette tyhmiä, tietämättömiä vai umpipirullisia ja veikkasin jälkimmäistä. Ei yksikään ihminen, joka on firmassa maksujen kansa tekemnisissä vpi olla noin tyhmä


      • Anonyymi

        Siis klarna ei osaa käyttää omia ohjelmiaan.
        Pysytään hyvin kaukana mokomasta.


    • Klarna Oy

      Asiakkaiden kokemukset ja mielipiteet ovat meille hyvin tärkeitä. Seuraamalla keskusteluita pystymme paremmin kehittämään palveluidemme laatua ja tämän kautta pääsemme myös nopeasti avustamaan ja selvittämään mahdolliset väärinkäsitykset.

      Hauskaa kesää,

      Annie Viljakka
      Klarnan Suomen asiakaspalvelun esimies

      • Kyrpiinnytetty

        Älä jauha paskaa. Vain ja ainoastan meidän rahat kiinnostavat!

        Vitun paskaa kesää kaikille kusettajille, Klarna ml.


    • Huonoja kokemuksia

      Nyt vähän enemmän tsemppiä sinne Klarnan asiakaspalveluun ja toimintaan muutenkin! Siellä eivät työntekijät ole ihan perillä asioista ja ovat jo pidemmän aikaa tehneet mokia laskujen suhteen. Palkatkaa asiantuntevaa ja osaavaa porukkaa, ei se kovin vaikeaa voi olla. En haluaisi alkaa välttelemään kaikkia niitä kauppoja, joissa on Klarnan laskutus maksutapavaihtoehtona!

      Hauskaa syksyä,

      Tyytymätön Asiakas
      Klarnan Suomen asiakaspalvelun suurin vihaaja

    • homo(t)

      klarna on syvältä

    • Klarna Oy

      Hei,

      Tietenkin autamme sinua laskujesi kanssa ja voitkin aina soittaa uudelleen asiakaspalveluumme jos sinulla on vielä jotakin jota haluat laskuistasi tietää. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin 9-18. Voit laittaa meille myöskin sähköpostia.
      Kaikki palaute on meille tärkeää jotta voimme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla.

      Ystävällisin terveisin
      Maria Lehtimäki
      Klarnan Suomen asiakaspalvelun teamleader

      • sinpanssis

        Mitä se auttaa sinne asiakaspalveluun soitella, kun oikeesti siellä on niin osaamatonta ja tympeää porukkaa??


      • Juu, näitä viestejä tuli, useita. Pyysin laskusta tilausvahvistusta. Eivät he voi sitä hankkia. Sain lopulta Twoolta tiedon, jota olin vaila. Saqa nähdä, millonitupewe karhu ja perintätoimiston kirje. En yhtään hämmästy, os näin käy. Siksi tyhmää porukkaa Klarnalla on.


      • Anonyymi

        Taas yksi jälkilämpöinen yrittää puhdistaa työpaikkansa mainetta. Ei klarnaa mikään enää auta
        Kaikki asiat kaatuu päälle, koko pulju on kaaoksessa, alun alkaen pähkähullu idea ryhtyä julkisekseki rosvoiksi.


      • Anonyymi

        Eikö voisi vaan rehellisesti ilmoittaa, että emme ole mikään rehellinen toimija.
        Bisnes perustuu aina asiakkaan huijaamiseen.


    • hohhoijaa

      Klarna tili se vasta syvältä on. Eivät kerro mikä on luottoraja, mutta silti se tulee nettikaupassa vastaan. sanovat että maksa ensin eriä pois, ja kun maksaa mitään ei tapahdu. Soittaa sinne niin väittää joku hoonoo soomee puhuva vajakki että et voi ostaa kun täälä on perinnässä lasku, ja ei edes ole! väittää kovaa vaan että lasku on perinnässä vaikka kaikki maksettu ajallaan. Sitten laitoin sähköpostia asiasta niin sai asiallisemman vastauksen ja selvis ettei mistään perinnästä ole kyse, tosiaankaan, vaan luottoraja täynnä,muttan vieläkään tiedä mikä se raja on?
      Huvitti vaan tuo asiakaspalvelun 'ammattitaitoisuus'. tuonko takia jonottaa pitkät ajat että saa kuulla jotain ihme veikkailuja miksei voi ostaa vaikka kaikki on ajallaan maksettu. Ja nyt ei voi sitten mistään nettikaupasta ostaa kun kaikkien pitää olla tuola vtun klarnassa..

      ja enemmän lisää luottamusta että 'klarnan joka johto' täälä palstallla haluaa palvella asiakkaitaan.. *naur* siis haloo

    • pohonge

      meille ei ole vielä edes tullut laskua, kun tilasin tuotteen 26.10.2011 ja maksoin vain sen n. 9e ja se muuttui automaattisesti klarna tiliksi. Luulin, että se sopimus klarna tilistä oli lasku, mutta se olikin sopimus. Tänään mieheni soittaa sinne ja kyselee missä on lasku..

      Toivottavasti ei tule mitään ongelmia.

    • toimii jos osaa

      Pelle...hoida asiat oikein niin ei tarvii tänne vuodattaa kyyneliä...apina

    • Klarnaton e-bisnes

      Boikottiin vaan klarna. Mitä ihmeen järkee on maksaa kallista korkoo klarnalle?
      Mulle klarna soittelee muutaman kuukauden välein ja ehdottaa kauppaan Klarnaa. Eikä ole halpaa lystiä, liittymismaksu satasia ja kuukausimaksut päälle. Ja kaikki vaan tuotteiden hintoihin, että saa kulunsa pois.

      Lopputulos: tuote on asiakkaalle selkeästi kalliimpi kulujen, korkojen ja käsittelymaksujen kanssa.

      Minä en IKINÄ tilaa henk koht kaupasta jossa on Klarna maksuvaihtoehtona. Ihme siipeilyrahastushommaa.

    • kallis vaihtoehto,

      Boikottiin vaan klarna. Mitä ihmeen järkee on maksaa kallista korkoo klarnalle?


      En enää valitse Klarnaa maksutavaksi, koska korot ja käsittelykulut on niin kovat.
      Oli pettymys huomata, että jo ensimäisessä laskussa oli 4.95 euroa maksava laskutuslisä. Tulee postikulujen kanssa tosi kalliiksi. Mielestäni ensimmäisen laskun tulisi olla ilmainen, ilman ylimääräisiä kuluja. Ymmärrän, että lisämaksua peritään, jos lasku viivästyy tai valitsee osamaksun. Monista tavarataloista tilatessa osamaksu ei kustanna kuin muutaman euron lisää. Klarnalla on kallis korko ja lisäksi jokainen kuukausilasku maksaa monta euroa lisää erikseen. Osamaksu siis tulee todella kalliiksi jo lyhyessä ajassa. Olisi mielekästä käyttää kyseistä palvelua, jos hinnoittelu tuntuisi järkevämmältä. Oli oma moka, kun luulin että laskun sentään saisi ilman vitosen käsittelykuluja.

    • Ei turhaa valitusta

      Kuusi kertaa olen tilannut sellaisesta paikasta, jossa ainoana maksutapana, jossa tuotetta ei tarvitse maksaa ennen sen ssapumista on ollut Klarna.

      Jokaisella 6 kerralla olen saanut jonkin sortin muistutuslaskun (tänään viimeksi lokakuussa maksamastani laskusta). Jokaisella kerralla olen istunut ja kuunnellut niitä nauhoituksia, kun puhelun yhdistyminen on k-e-s-t-ä-n-y-t piiiitkäään. Ja joka kerta on sanottu, että lasku on turha ja saan repiä sen. Haen paketit aina nopeasti (1-2- päivää) maksan laskun samantien ja silti ei vain onnistu.

      Että kyllä jossain on vika.

    • Ei Klarnaa enää

      Vika on Klarnassa, en enää osta niistä paikoista jotka on siirtyneet klarnan laskutukseen. Toisekseen Klarnalla on ihan älytön korko!

    • Perheenäiti

      Ihan p******tä tämä Klarna!!!! Huh, ei ikinä enää! Olen sähköpostittanut ja soittanut itseni siniseksi, jotta saisin vähänkin selvä, miksi taaas pitää maksaa, vaikka olen maksanut kaikki tuotteet, postikulut, laskutus-, hallinnointi- ja ties mitkä jallitusmaksut!

    • pettynyt.

      itse tilasin heinäkuussa nhl 13 ennakkoon ja se tulikin sitten julkaisupäivän seuraavana päivänä. Laskua ei kylläkään ole näkynyt minkään kirjeen mukana, eikä tuotteen mukana. Klarnan jokin tili-sopimuslappu tuli ennen kuin peli tuli...
      Laskun eräpäivä luki lapussa joka tuli pelin kanssa (maksa syyskuussa) sekä luki näin että Klarna oy lähettää erillisen laskun. Nyt tosiaan on jo 1.10 eikä laskua näy eikä kuulu.
      Klarnalle olen laittanut asiakaspalveluun kahteen eri osoitteeseen viestiä asiasta, mutta eivät ole vastanneet..

    • Klarna OY

      Hei,

      Jos et ole vastaanottanut tililaskuasi, olethan yhteydessä meidän asiakaspalveluun. Voit myös soittaa meidän asiakaspalveluun numeroon 09-425 99 771 niin autamme sinua mielellämme.

      Ystävällisin tervisin,

      Kirsi
      Klarna

      • 1+8

        Jos et vittu ymmärrä, nii älä täällä paskaa jauha. HOITAKAA HOMMANNE KERRALLAKUNTOON. Siitähän te rahan saatte. Tyhjä läpätys vain pahentaa mielikuvaa paskasta ja ammattitaidottomasta toiminnastanne!


    • Angrybird

      Tiedoksi keskustelijoille: Klarnan perintää hoitava Segoria on Klana Oy:n aputoiminimi. Ei siis ihme jos vähänkin myöhässä olevat laskut lähtevät samantien perintään ja asioiden selvittäminen Klarnan kanssa on niin tahkeaa. Klarnan edustajat: eikö tämä asia olisi syytä tuoda esille esim. kotisivuillanne. Innovatiivinen rahastuskone teillä, liekö vielä laillinen.

    • dsdsdsf9

      Välttäkää klarnaa niin ette joudu vaikeuksiin!

    • -tete

      Mulla kävi niin, että tilasin tuotteita eräästä nettikaupasta ja maksoin kortilla, verkkopankkitunnistaumisen kautta (vai mikä lie). Verkkopankissa näkyi ensin tilaus katevarauksena ja myöhemmin huomasin että raha hävisi tililtäni niin kuin pitääkin (tililläni ei ollut tapahtunut muita tapahtumia, joten olen varma että raha siirtyi Klarnalle). Tuote tuli ajallaan, mutta vähän sen jälkeen Klarna lähetti minulle laskun. Katsoin vain että olenhan tämän jo maksanut. Samassa selittettiin tilinavauksesta ja muusta, joten oletin että paperissa infottiin uudesta Klarna-tilistäni ja mainittiin tilini tapahtumat, eli tämä tilaus. Jonkun ajan päästä tuli sitten maksumuistutus, ja ihmettelin että miten voi olla kun olen maksanut tilauksen heti sitä tehdessäni. Otin yhteyttä ko. verkkokauppaan ja Klarnaan. Verkkokauppa sanoi tuotteen maksetuksi ja Klarna väitti peruneensa katevarauksen (ei mahdollista, rahat oli jo hävinneet), ja ilmoittaneensa tästä sähköpostilla. Sähköpostiini ei ollut tullut mitään, tarkistin roskapostikansionkin. Otin uudestaan yhteyttä verkkokauppaan ja nyt sanoivatkin että tuotetta ei ole maksettu?? Jouduin siis maksamaan tuotteesta tuplahinnan. Haiseeko täällä palaneen käryä?

    • ei klarnaa enää!

      Itelläni kävi niin, että olin tilannut kokkimanilta sekä nettivaatekaupoista tavaraa.,olin maksanut laskut ajallaankin. Yllätys oli mukava kun klarna sitten kävi näitä karhuamaan,tuli maksumuistutuksia,vaikka ilmoitin että olen maksanut.. ei loppunut siihen,lisää tuli kirjeitä että menee perintään Vaikka olin kuvasiepannut pankin sivuilta todisteet, että maksettu on... kyllä siinä sai aikansa hikoilla ja puhelinlaskua kasvattaa.. enpä enää tilaa klarnan kautta mitään,olisi viisaana pitänyt laittaa sinnepäin lasku hallinnointikuluista yms. turhista puheluista joita jouduin tekemään selvittääkseni koko sotkun mikä ei ollut edes oma vikani!

    • Klarna OY

      Hei,

      Pahoittelemme, että sinulla on ollut epäselvyyksiä laskusi kanssa.

      Tarkoituksemme ei ole lähettää sinulle aiheettomia muistutuslaskuja. Sinun ei myöskään tarvitse maksaa laskuasi kahteen kertaan.
      Haluasin mielelläni auttaa sinua selvittämään minne maksusuorituksesi on mennyt sekä tarkistaa myös miksi olet saanut maksumuistutuksen.

      Minuun saat parhaiten yhteyttä osoitteessa [email protected]

      Ystävällisin terveisin

      Kirsi
      Klarna

      • Kirsi, Älä pahen


    • Klarna on vain rahat tyhmiltä pois -bisnestä. Toisaalta, Klarnan tapa valikoida asiakkaansa, myös ihmetyttää. Minulla on 2250 eur/kk palkka, ei maksuhäiriömerkintöjä, ja vain autolaina (128 eur/kk), mutta Klarna ei hyväksynyt minua. Kun soitin heille asiasta kysyäkseni millä kriteereillä Klarna hyväksyy ja millä hylkää, niin mitään järkevää vastausta en saanut. Seuraavana puhelinkeskustelu Klarnan asiakaspalvelijan kanssa:

      - Klarna: blablablaa
      - Minä: Hei tässä hra X. Yritin tehdä osamaksusopimusta tuotteesta X liikkeessä X, mutta teiltä tuli hylkäävä päätös. Millä kriteereillä valitsette asiakkaanne?
      - Klarna: No meillähän on nämä automaattisesti toimivat systeemit blablabla.. luottohäiriömerkinnät blablablaaa...
      - Minä: Mutta minulla ei ole luottohäiriömerkintöjä.
      - Klarna: No meidän automaattisesti toimiva systeemimme on nähnyt jotain blablabla...
      - Minä: No mitkä on ne kriteerit teidän hienossa systeemissä, jonka takia hakemukseni hylättiin?
      Klarna: No tulot... lainat... blahblabhlaaaa
      - Minä: Minulla on palkka 2580 eur/kk, yksi osamaksu 83 eur/kk, ei lainoja, ei luottohäiriömerkintöjä, vuokra 580 eur/kk... en ymmärrä kyllä teidän hienoa automaattista rasistia.
      - Klarna: No minun on vaikea sanoa että miksi se on hylännyt blahblah...
      - Minä: Kun sain hylkäävän päätöksen, niin yritin samaa vanhempieni sekä siskoni tiedoilla. Kaikki sai hylkäävän päätöksen. Oletko varma, että teidän hieno automaattinen systeemi toimii järkevästi?
      - Klarna: Valitettavasti minä en osaa sanoa, että miksi tuli hylkäävä päätös.
      - Minä: No millaisilla kriteereillä teiltä sitten saa hyväksytyn päätöksen?
      - Klarna: No täytyy olla luottotiedot kunnossa, sekä tulot ja menot ei saa olla esimerkiksi osamaksuilla liian rasitettuja.
      - Minä: Kuten sanoin, minulla on 2580 euroa palkka ja vain yksi osamaksu, 83 euroa kuussa, vuokra 580 euroa kuussa. Mitä muita teidän hieno automaattinen rasisti laskee mukaan?
      - Klarna: Minä en osaa sanoa, kun sillä on ne automaattisesti....
      - Minä: Voitko lopettaa tuon turhan pskanjauhamisen automaattisesta systeemistä. Halusin vain tietää, että miksi minä en kelpaa Klarnan asiakkaaksi!!!
      - Klarna: No meidän autom...
      - Minä: Nyt ****** turpa kiinni! Kerro nyt minulle yksinkertaisesti ja numeroin, mitkä on ne kriteerit, joilla teidän automaattinen pskamasiina valitsee asiakkaat!!
      - Klarna: No minä...
      - Minä: Ole hiljaa! Kerro numeroin minkä suuruinen palkka minulla pitää olla! Miten teidän automaattin prseenreijänroilotin laskee tuloni ja menoni?! Mitkä on ne numeroin esitettävät tiedot?!! Kerro ne yksinkertaisesti, älä ala jauhamaan pskaa automaattisesta systeemistä!
      - Klarna: Teidän käytöksenne on nyt kyllä asiatonta.
      - Minä: Ja teidän asiallista? Onko Klarnalla jotain peiteltevää kun et halua kertoa mitään vaan kiertelet ja kaartelet?!
      - Klarna: Meillä on nämä omat...
      - Minä: Varmasti on omat! Ei epäilystäkään! Jos olisin insinööri viidentonnin palkalla, niin kelpaisinko asiakkaaksi?! Mitä? Ole hiljaa, tiedän mitä aijot sanoa!
      - Klarna: teidän on ihan tarpeetonta kiihtyä...
      - Minä: Onko? TEidän rasistinen pskamasiinanne ei hyväksy minua asiakkaaksi, sinä et halua auttaa yhtään asiassa, mitä oikein odotit? Lammasmaista suomalaista luovuttamista?
      - Klarna: No minä en voi...
      - Minä: Ole hiljaa kun et halua auttaa asiassa!
      - Klarna: No minä...
      - Minä: HAISTAVITTUJATYÖNNÄSERASISTINENANUKSENHÖYLÄÄJÄSINNEMINNEEIAURINKOPAISTA!!
      *KLIK*


      Että tällainen oli keskustelu, jossa minulla kertakaikkiaan leikkasi kiinni. Oma mielipiteeni Klarnasta on *julkaisukelvotontatekstiä* enkä suosittele sitä kenellekään. Piste.

    • prkl!!!

      Itse käyttänyt paljon Klarnaa ja täytyy sanoa,että olen todella tyytymätön laskujen hoitoon.laskut maksanut ja silti tulee haamu laskuja,että jäljellä vielä 189e yms.. vaikka asiasta olen käynyt sähköpostikeskustelujakin klarnan asiaa hoitavien henkilökunnan kanssa että laskut maksettu... niin silti näin,joutuu AIna todistelemaan että laskut maksettu,joutaisin laittaa Klarnalle päin jos laskuja "laskutusten hoitokuluista" Hoitakaa työnne paremmin tai parempi järjestelmä laskutukseen!!!

    • blehl

      Klarna on yksi paskajärjestelmä. Nellyllä oli jokin tiedonsiirtovirhe ja klarna laittoi täten laskun tuotteesta jota ei ole siis edes olemassa. Olin yhteydessä Nellyyn neljään otteeseen ennenkuin asia saatiin hoidettua. Sain siis maksumuistutuksia ja lopulta segurialta perintäkirjeen.
      Segurialle jouduin soittamaan ja kun moitin Klarnaa niin tuntui että "asiakaspalvelija" hyökksi minua vastaan. Muutenkin todella töykeää käytöstä.

      Kolmesta eri nettikaupasta olen klarnalaskulla tilannut ja aina maksanut ajallaan.
      Nyt katkesi kamelin selkä enkä tilaa/tue klarnaa, joka ikisellä kerralla tulee huomautus, joten ei ole nettikauppojen syy ettei palautus kerkeä rekisteröityä klarnan systeemeihin.
      Kaikista paras oli kun vuoden kuluttua wii-konsolin ostosta ja maksusta tuli perintäkirje klarnalta. :Dd Ei paljoo naurattanu. Ihme pulju.

      Todella kiva jos tulee jonkinlaista merkintää paskalaitoksen takia. Ja noloa klarnan vastata tänne muka niin asiallisena. Soittaapa heille tai segurialle niin näkee asian oikean laidan. Voisitte automaattosesti ruveta korvaamaan näitä turhista laskuista/perinnöistä soitettuja puheluita kun niistä niin tykkäätte. :)

    • mulle riitti

      Kaksi erillistä kokemusta Klarnasta, molemmilla kerrolilla sama juttu. Laskut maksettu ajallaan ja oikeilla viitenumeroilla ja tilin n:o:lla. Molemmilla kerroilla tuli muistutuslasku maksamattomista laskuista. En suosittele kenellekään! Tulee vain ylimääräistä työtä soitella ja viestitellä asiakaspalveluun ja perintätoimistoon ja etsiä kuitteja verkkopankista ja lähetellä niitä sitten eteenpäin. Kaiken tämän tarkoitus on varmaan työllistää mahd. montaa ihmistä ja kiusata asiakasta.

      • Klarna Oy

        Hei,

        Harmillista kuulla, että sinulla on ollut ikävä kokemus Klarnasta.

        Selvittäisin mielelläni miksi maksusuorituksesi eivät kohdistuneet oikein laskuillesi. Halutessasi voit olla meihin yhteydessä osoitteessa [email protected].

        Tarkoituksenamme ei kuitenkaan suinkaan ole lähettää aiheettomia muistutuslaskuja. Lähetämme muistutuslaskun, ellemme ole eräpäivään mennessä vastaanottaneet laskulle maksua. Asiakaspalveluumme onkin aina hyvä olla yhteydessä, jos olet vastaanottanut aiheettoman muistutusmaksun. Maksukuittia pyydämme esimerkiksi tapauksissa, jolloin tarvitsemme lisätietoa maksusta voidaksemme paikantaa se ja kohdistaa se laskullesi.

        Ystävällsin terveisin,

        Kaisa
        Klarna


      • Miksi Kaisa?
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Harmillista kuulla, että sinulla on ollut ikävä kokemus Klarnasta.

        Selvittäisin mielelläni miksi maksusuorituksesi eivät kohdistuneet oikein laskuillesi. Halutessasi voit olla meihin yhteydessä osoitteessa [email protected].

        Tarkoituksenamme ei kuitenkaan suinkaan ole lähettää aiheettomia muistutuslaskuja. Lähetämme muistutuslaskun, ellemme ole eräpäivään mennessä vastaanottaneet laskulle maksua. Asiakaspalveluumme onkin aina hyvä olla yhteydessä, jos olet vastaanottanut aiheettoman muistutusmaksun. Maksukuittia pyydämme esimerkiksi tapauksissa, jolloin tarvitsemme lisätietoa maksusta voidaksemme paikantaa se ja kohdistaa se laskullesi.

        Ystävällsin terveisin,

        Kaisa
        Klarna

        Kaisa, oikeasti, selvitättekö te yhtään mitään? Kopioitte samoja tekstejä vuodesta toiseen, mutta asiakkaat ovat aina väärässä. :-(


      • noon idiootteja
        Miksi Kaisa? kirjoitti:

        Kaisa, oikeasti, selvitättekö te yhtään mitään? Kopioitte samoja tekstejä vuodesta toiseen, mutta asiakkaat ovat aina väärässä. :-(

        Kaisa, Kikka ja muut idiootit on koulutettu valitsemaan vakitekstit ja copypastettaa niitä muutamaa täällä. Paviaani hoitaisi saman ilmaiseksi. Näille kuitenkin maksetaan tyhjästä palkkaa.


      • makke111
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Harmillista kuulla, että sinulla on ollut ikävä kokemus Klarnasta.

        Selvittäisin mielelläni miksi maksusuorituksesi eivät kohdistuneet oikein laskuillesi. Halutessasi voit olla meihin yhteydessä osoitteessa [email protected].

        Tarkoituksenamme ei kuitenkaan suinkaan ole lähettää aiheettomia muistutuslaskuja. Lähetämme muistutuslaskun, ellemme ole eräpäivään mennessä vastaanottaneet laskulle maksua. Asiakaspalveluumme onkin aina hyvä olla yhteydessä, jos olet vastaanottanut aiheettoman muistutusmaksun. Maksukuittia pyydämme esimerkiksi tapauksissa, jolloin tarvitsemme lisätietoa maksusta voidaksemme paikantaa se ja kohdistaa se laskullesi.

        Ystävällsin terveisin,

        Kaisa
        Klarna

        Kaisa, anna olla. Ettehän te kykene edes aiheetonta perintää perumaan, saati muuta. Opetelkaa työnne tai ottakaa lopputili


    • Klana ei toimi

      Klarna
      Olipa ikävä ja aikaavievä kokemus. Pakko kertoa eteenpäin, jospa joku muu välttää sen.

      Yritin tilata laskulla tavaraa netin kautta. Tilaukseni ei onnistunut, Klarna ilmoitti, että syy on joko:
      ikä, mahdolliset avoinna olevat laskut ja maksuhistoria Klarnalla. Käskettiin yrittää uudelleen ja sitten taas parin päivän päästä uudelleen. Hei haloo minulla ei ole aikaa pelleilyyn, kun juuri aikaa säästääkseni yritin tilata netin kautta.

      Olen keski-ikäinen nainen, jolla ei ole luottotiedoissa häiriöitä, eikä aiemapaa yhteistyötä Klarnan kanssa (eikä muuten ole tulevaisuudessakaan).

      Toimiviakin yhteystyökumppaneita on, siitä meillä on teini-ikäisen kanssa kokemuksia.

      • Klarna Oy

        Hei,

        Pahoittelen, että sinulla on ollut ikävä ja aikaavievä kokemus Klarnan maksutavalla tilaamisesta.

        Klarnalla teemme aina oston yhteydessä luottopäätöksen, johon vaikuttaa esimerkiksi maksuhistoria Klarnalla. Kerroit ettei sinulla ole aikaisempaa yhteistyötä Klarnan kanssa.
        Kielteisen päätöksen voit saada, jos järjestelmämme lukee, että yrittämäsi summa on liian korkea ensimmäiseksi ostokseksi Klarnan maksutavoilla. Varmuudella en sitä tietenkään tätä kautta voi sanoa ja toivoisinkin sinun olevan meihin yhteydessä alla mainitsemani sähköpostiosoitteen kautta.

        Halutessasi voit laittaa meille asiasta myös palautetta osoitteeseen [email protected]. Palaute ja kehitysehdotukset ovat meille erittäin tärkeitä, silla tavoitteenamme on luoda yhä helpompia ja turvallisempia maksutapoja.

        Ystävällisin terveisin,
        Kaisa
        Klarnan asiakaspalvelusta


    • diipadaapaan kylläst

      Kun asiakas kirjoittaa nettipalstoille, hän on siihen mennessä jo todennäköisesti ollut teihin yhteydessä, huonolla menestyksellä.

      Laskutus teidän kauttanne tökkii, vaikka asiakkaalla ei olisikaan mitään maskuongelmia. Annatte ymmärtää, että lasku on yksi maksukeino, mutta todellisuus on toista. Teillä taitaa olla aika alhainen raja sillä, minkälaisia summia suostutte (jälkikäteen) laskuttamaan. Kertokaahan se meille julkisesti. Onko se 50 € vai 100 €? Vai jotain muuta?

      Tarjoatte vastauksissanne hanakkaasti muita maksukeinoja ja tämä haisee.

      Tämän vuoksi olette boikotissa.

    • VeryAngry

      Kyllä on todella huonoa toimintaa tuolla

      Yritin tilata verkkokaupasta tuotteen, maksutavaksi valikoitui KLARNA tili kun sitä kovasti myös mainostettiin. Valitsin itselleni sopivan 6kk maksuajan kohtuullisilla ehdoilla.

      KLARNA ei kuitenkaan hyväksynyt luottohakemustani, joten lähestyin KLARNAN asiakaspalvelua sähköpostitse ja tiedustelin mikä mättää

      Kuulemma hakemusta ei hyväksytä jos;
      - Asiakkaalla on huomautuksia > EI OLE
      - Ei säännöllisiä tuloja > ON, ollut vuodesta 1998 alkaen yhtäjaksoisesti
      - Muita velvoitteita > EI OLE
      - Liian nuori > Olen 36, olenko siis liian nuori?

      Selvisi nopeasti että KLARNALLA ei ole mitään selkeää käytäntöä näiden hakemusten käsittelemiseksi. Toimitin heille kuitenkin Hetun kokonaisuudessaan, joten heillä olisi tarvittavat tiedot selvittämiseksi.

      Asiakaspalvelu on hidasta ja sain vaikutelman että erittäin ammattitaidotonta ja epäystävällistä henkilökuntaa riittää. 3 eri henkilöä vastasi asiaani, kukaan ei kuitenkaan osannut sanoa mitään järkevää, tai syytä miksi hakemukseni hylättiin, täysin kuitenkin kaikki heidän kriteerinsä ja ylitinkin ne.

      Epäilykseni vahvistui kun pyysin vastaavaa luottoa toisesta paikasta, se hyväksyttiin nopeasti ja luottotietotarkistus kelpuutti minut helposti.

      No ostokseni oli luokkaa 2000euroa, muina aikoina kuin kesäloman kynnyksellä taloudessamme olisi varaa ostaa tämänhintainen tuote rahalla, mutta kesään on ilmaantunut muitakin yllättäviä menoja, mutta niitä on monissa talouksissa, eikä niissä mitään erikoista ole.

      Ihmettelen että kenelle KLARNA näitä luottoja oikein myöntää? Miljonäärit tuskin luottoa hakevat vaan maksavat käteisellä. Eikä juuri keskituloinen lapsiperhe ole parasta asiakasryhmää, saatan toki olla väärässäkin.

      KLARNAA käyttävien kauppiaiden kannalta tämä on harmillista! Ensin tarjotaan vaihtoehtoa ostaa luotolla joka ollut jo pitkään ihan normaali tapa hankkia isompia hankintoja, hakemus evätään ja kauppiaalla jää tuote myymättä. Toisessa liikkeessä sitten luottohakemus eri yhtiöstä menee suoraan läpi, luulisi että samantapaiset arviointikriteerit ovat kaikilla rahaa tarjoavilla yrityksillä käytössä.

      Kokemukseni perusteella en suosittele kenellekään. En yleensä jaksa nettiin juuri kirjoitella, mutta näin heikko toiminta saa karvat pystyyn ja olen aina vihannut epäammattimaista säätöä, olipa kyseessä mikä tahansa ala tai toiminta

      Jatkossa tulen boikotoimaan KLARNAA aina suosittelen jokaiselle tekemään niin! Kauppiaiden vika tämä ei missään nimessä ole, he ovat vain valinneet huonon kumppanin, niin käy joskus

      • heebo61

        En voi kehua Klarnan palveluita kauppiaillekaan. Kallis ratkaisu, jonka edut = haitat jäävät epäselviksi sopimusta tehtäessä. Kauppaa ei tule lisää Klarnan kautta!!

        Suosittelen välttämään Klarnan palveluita olit sitten myyjä tai ostaja!!!


      • Klarna Oy

        Hei,

        Ikävä kuulla, että kohdallasi on käynyt näin ja olet kokenut asiakaspalvelumme epäystävälliseksi ja ammattitaidottomaksi. Tämä ei suinkaan ole tarkoituksemme, sillä tavoitteena on luoda helppoja ja turvallisia maksutapoja.

        Otamme mielellämme vastaan palautteesi, jotta voimme kehittää palveluitamme entuudestaan.

        Halutessasi olethan yhteydessä meihin osoitteessa [email protected], niin voimme katsoa tapaustasi lähemmin ja kertoa mahdollisesti lisää luottopäätöksestä.

        Ystävällisin terveisin,
        Kaisa
        Klarnan asiakaspalvelusta


      • Klarna Oy
        heebo61 kirjoitti:

        En voi kehua Klarnan palveluita kauppiaillekaan. Kallis ratkaisu, jonka edut = haitat jäävät epäselviksi sopimusta tehtäessä. Kauppaa ei tule lisää Klarnan kautta!!

        Suosittelen välttämään Klarnan palveluita olit sitten myyjä tai ostaja!!!

        Hei,

        Harmillista kuulla, ettet ole ollut tyytyväinen Klarnan maksutapoihin. Vastaamme mielellämme kysymyksiisi koskien sopimustasi ja muihin mahdollisiin kysymyksiisi.

        Lisätietoa kauppiastuestamme saat kotisivujemme www.klarna.fi kautta.

        Ystävällisin terveisin,
        Kaisa
        Klarnan asiakaspalvelusta


      • ihme hokija
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla, että kohdallasi on käynyt näin ja olet kokenut asiakaspalvelumme epäystävälliseksi ja ammattitaidottomaksi. Tämä ei suinkaan ole tarkoituksemme, sillä tavoitteena on luoda helppoja ja turvallisia maksutapoja.

        Otamme mielellämme vastaan palautteesi, jotta voimme kehittää palveluitamme entuudestaan.

        Halutessasi olethan yhteydessä meihin osoitteessa [email protected], niin voimme katsoa tapaustasi lähemmin ja kertoa mahdollisesti lisää luottopäätöksestä.

        Ystävällisin terveisin,
        Kaisa
        Klarnan asiakaspalvelusta

        Eikö noita saatana palautteita teidän leikkimisestä ole jo tarpeeksi. KEHITTÄKÄÄ NYT SAATANA JOTAIN MUUTAKIN KUIN ASIAKKAITTENNE VITUTUSKÄYRÄÄ.


    • VeryAngry

      Kaisa, onko tämä jokin vakiovastaus kun on saatu heikkoa palautetta. Viestiketjua lukiessa vaikuttaisi hieman siltä. "haluamme kehittää palveluitamme" mutta ei niitä tunnu kuitenkaan kukaan kehittävän millään tavalla, ensimmäiset samantyyppiset tapaukset ovat jo vuodelta 2011

      Tämä keissi meni nyt eräältä asiakkaaltanne ja Teiltä ohi, asiakkailla on tapana äänestä jaloillaan monesti. Hankin toisesta paikasta eikä ongelmia ollut

      Ilmoitin myös asiakkaalle, joka lienee erän maamme suurimmista alallaan, että Teiltä jäänee kauppaa saamatta kun yhteistyökumppani ei osaa omaa hommaansa. Ehdotin että katselee muita vaihtoehtoja, koska niitä riittää kyllä

      Kuinka vaikea on selvittää henkilön maksuhistoria, olen toiminut kaupan alalla yrittäjänä yli 15 vuotta ja luottotietojen tarkistus ei ole koskaan ollut niin helppoa kuin se nykypäivänä on.

      Jos haluatte kehittää palveluitanne, niin ottakaa näist' neuvoista oppia ja toteuttakaa ne heti

      - Vaihtakaa luottotietojen selvitystaho sellaiseen, joka ei lokeroi ihmisiä esim. asuinalueen perusteella tiettyyn kategoriaan, menee todella usein pieleen.
      - Pyytäkää esim. 1000eur luotoista asiakkaan palkkakuitti vuoden ajalta, ei se ole ongelma toimittaa
      - Neuvokaa asiakaspalveluihmisiä käsittelemään jokainen asiakas yksilönä, koska suunsoitto ei liene kovin hyvää businesta

      " En tiedä miksi hakemus hylättiin, Klarnalla on kuitenkin oikeus valita asiakkaansa kuten haluaa..."

      Hyväksyisitkö Kaisa tällaisen vastauksen pankista, jos hakisit asuntolainaa, eikä sitä myönnettäisi ilman perusteluja, sanottaisiin vaan että "Emme tiedä miksi et saa lainaa, lienet tyhjätasku jolla on varmuudella perinnässä jotain, emme kuitenkaan ole selvittäneet onko ongelmia, varmaan on"

      Asiakkailla on myös oikeus valita kauppapaikkansa ja luotonantaja, yleensä ylimielisyys kostautuu heikko putoaa pois pelistä, niin se on aina mennyt.

      Mutta kuten sanoin, homma on taputeltu, eikä tarvetta jatkokeskusteluille enää ole. Lokeroitte parhaan mahdollisen luotonhakijan ilman riittävää selvitystä ja pätevää syytä ja olen siitä hyvin kiukkuinen. Toivottavasti joku muukin päättää jättää palvelunne väliin, Teille jää enemmän aikaa palveluiden kehittämiseen.

    • Maksut ajoissa68

      mihinköhän klarnalla perustuu tuo ketjussa mainittu että "ostosumma liian korkea ensimmäisellä kerralla"
      Olen normaali palkansaaja (bruttotulot yli 20 000e/v),ostin koneboksilta reilu vuosi sitten television klarna tilille.
      Summa n.1650e,osto meni läpi.
      Sama lasku pelleily taas jatkuu,uudet laskut tuli tänään kahdella henkilöllä klarna tili.
      Kuukausierä oli nostettu taas edellisestä kuusta,molemmissa laskuissa.
      Eikös kuukausierän pitäisi vähintään pysyä samana,kun velkasaldokin vähenee?
      Kaikki laskut maksettu ennen eräpäivää.
      Mitä vastaatte tähän,klarna?

    • Klarna Oy

      Hei,

      Asiakkaalle luotu luottoraja on aina henkilökohtainen. Olethan yhteydessä meihin jos haluat tietää lisää luottopäätöksestämme.

      Jos sinulla on kysyttävää Klarna tililaskustasi ja voit aina olla meihin yhteydessä. Tarkistan myös mielelläni miksi osamaksutilisi kuukausierä on noussut.
      Voit olla meihin yhteydessä esimerkiksi sähköpostitse osoitteessa [email protected].

      Ystävällisin terveisin,
      Kaisa
      Klarnan asiakaspalvelu

    • kiitos suomi24palsta

      huh..onneksi tajusin eka tsekata netistä mikä tämä klarna on..meinasin tilata klarnan laskulle mutten nyt enää taidakkaan tehdä niin..täytyy etsiä toinen kauppa jossa on muu laskutus käytössä..sen verran paljon on näköjää huonoja kokemuksia ko. firmasta..ihmettelen miksi kauppiaat ottaa klarnan..kaupat menee tosiaan sivusuun..

    • Savonian

      Mielenkiintoista. Minulla ei ole säännöllisiä tuloja, ei aiempaa historiaa Klarnan kanssa, mutta ei myöskään maksuhäiriömerkintöjä. 6kk osamaksulla tehty televisiotilaus meni kuitenkin kiltisti ja mukisematta läpi, tuote saapuu kotiinkannettuna ilmeisesti maanantaiksi.

      Ongelmana tässäkin ketjussa on se, että näissä todellakin nähdään vain "asiakkaan näkemys", joka on usein hyvinkin yliampuvasti kärjistetty ongelman todelliseen mittakaavaan suhteutettuna.

      Yleisesti ottaen en suhtautuisi kovinkaan vakavasti tämän ketjun tyyppisiin avautumisiin, etenkin koska tarinat kirjoitetaan nimettöminä. Lähinnä lueskelin tätä hymähdellen ja naureskellen, eikä nämä ongelmat vaikuta omaan suhtautumiseeni Klarnan osamaksupalveluita kohtaan.

      Jos taas ongelmia omalla kohdallani ilmenee, en epäröi ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaisiin ongelmien selvittämiseksi. Siitä löytyy koneisto, joka kyllä hoitaa homman jos asiakasta yritetään kusettaa.

    • vierailija9

      Klarna on pelkkää huijausta, en enää ikinä käytä sitä maksutapaa. Sain viime perjantaina epämääräisen sähköpostin otsikolla "missä maksu viipyy?" Segorialta. Segoria karhuaa minulta yli 100 euroa, koska en ole muka maksanut Klarnan laskua. Yllätys, yllätys; minulle ei ole koskaan tullut kyseistä laskua Klarnalta, ja olen maksanut kaikki saamani laskut. (Olin saanut samasta ostoksesta aikaisemmin jo monta laskua postitse, jotka olin maksanut ajoissa. Maksoin summaa pienissä erissä kesän ajan.) Otettuani yhteyttä Klarnaan vastaus oli; asiakkaan tulee itse huolehtia laskun saapumisesta. Klarna ei ole lähettänyt minulle taatusti koko laskua, vaan siirsi alle 30 euron laskuni Segorialle, joka ilman laskunerittelyä vaatii minulta sähköpostitse yli 100 euroa! Selvää huijaamista. Alle 30 euron sijasta Klarna/Segoria firma vaatii nyt yli 100 euroa olemattoman laskun maksamatta jättämisestä. Koko laskua ei ole taatusti koskaan edes postitettu minulle, ja luulin laskun viipyessä vain jo sittenkin maksaneeni koko summan pois. Ja nyt pitäisi maksaa muka yli 100 euroa. Selvitin äsken oikeasti maksamatta jääneen summan, ja maksoin sen pois. Muuta en sille firmalle maksa. Siinä vaiheessa, kun laskua ei enää lähetetäkään asiakkaalle tavalliseen tapaan, vaan siirretään pelkästään perintäfirmalle, kyse on jo selvästä huijaamisesta.

    • miriam1

      Mulla on Klarnan tili toiminut aina ihan nätisti. Laskut on tulleet ajallaan ja maksut on menny perille, eikä ole mitään karhukirjeitä tullu :P Itse lyhentelen tililaskuja rankalla kädellä enkä koskaan maksa vain sitä minimiä, niin ehkä siksi eivät ole ne minimierätkään koskaan nousseet?

      Nyt tilasin ekaa kertaa Adlibriksestä Klarna laskulla, ja ei ole laskua kuulunut vaikka tuote saapui tänään postiin. Pitänee laitella viestiä aspaan... Mutta tilin kanssa ei tosiaan oo ollu ikinä ongelmia.

      Palautuksia mäkin välttelen (=en tilaile jollen oikeasti aio pitää tuotetta mikäli se on kuvauksen mukainen), sillä niiden kanssa on aina vähän venkslaamista. Ilmeisesti kaupat (mm. Zoovillage) eivät saa aina aikaiseksi ilmoittaa Klarnalle asiakaspalautuksista, ja saa aina itte hoidella kaiken.

    • Kusessa

      Sisään kirjautuminenkaan ei onnistu,jos haluaa ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun!"On Henkilötunnukset ja Viitenumerot?Maksuhäiriöt tulee tna..!

    • Pettynyt

      Kaikki jotka miettivät ottatteko klarnan, niin kokemukseni mukaan ei kannata! kävin kaikki laskut läpi 14 kuukaudelta. Minulla oli 3 tuotetta itselläni, jotka maksavat yhteensä 1 139,23e. Hallinnointi kuluja on mennyt 55,30e tähän mennessä ja piilokorko josta ei paljoa puhuta, niin siihen on mennyt 136,60e. Olen maksanut 817,11e takaisin päin, mutta extra kuluja on tullut yhteensä 191,90e. Tästä kannattaa miettiä, olisiko viisaampaa säästää, niin jäisi melkein 200e enemmän rahaa taskuun. Klarnaa en ota enään ikinä.

      Tämä on vain todellisuus ja mielipiteeni, haluan vain varottaa muita.

      • meleya

        Nii-in, harvemmin on ilmasta rahaa ja korotonta lainaa olemassa. Totta hitossa ne kulut nousee aika karmeiksi jos maksaa aina ne minimierät ja käyttää "lainan" maksamiseen toista vuotta. Kyllähän tämä pitää ymmärtää kun tällaisia maksuvaihtoehtoja valitsee.

        Itte käytän Klarnaa silloin, kun haluan maksaa ostokseni osissa. En _koskaan_ maksa vain niitä muutaman hupsun euron minimejä, vaan maksan esim. 100e ostoksen kahdessa viidenkympin erässä. Tällöin hallinointikuluja ja korkoa ehtii maksaa n.10e (kahden kuukauden hallinnointikulut vajaa 8e ja korot reilu 2e). Ei vielä kauhean paha jos oikeasti on tarve maksaa osissa. Mutta sitten jos lähtee pitkittämään sitä takaisinmaksua niin kyllähän ne kulut nousee


      • hubahubahöhhööö
        meleya kirjoitti:

        Nii-in, harvemmin on ilmasta rahaa ja korotonta lainaa olemassa. Totta hitossa ne kulut nousee aika karmeiksi jos maksaa aina ne minimierät ja käyttää "lainan" maksamiseen toista vuotta. Kyllähän tämä pitää ymmärtää kun tällaisia maksuvaihtoehtoja valitsee.

        Itte käytän Klarnaa silloin, kun haluan maksaa ostokseni osissa. En _koskaan_ maksa vain niitä muutaman hupsun euron minimejä, vaan maksan esim. 100e ostoksen kahdessa viidenkympin erässä. Tällöin hallinointikuluja ja korkoa ehtii maksaa n.10e (kahden kuukauden hallinnointikulut vajaa 8e ja korot reilu 2e). Ei vielä kauhean paha jos oikeasti on tarve maksaa osissa. Mutta sitten jos lähtee pitkittämään sitä takaisinmaksua niin kyllähän ne kulut nousee

        @meleya

        Olet joko a) tyhmä, b) perseennuolija tai c) Klarnan henkilökuntaa.


      • Klarna vie tuhkatiki

        Minulle on käynyt samalla tavalla, en saa millään vastausta kysymykseen, miksi velkasaldo ei lyhene. Vastaukset ovat sekavia, En enää koskaan ikinä osta, kun nyt ja jos pääsen eroon ko. verenimijälafkasta.

        Olen pettynyt ja koen tulleeni huijatuksi, kulutusneuvonta ei taida ymmärtää sen enempää näiden selityksiä.

        Miettikää tarkasti TE, jotka olette harkinneet Klarna osamaksukauppoja, tulette maksamaan tilaamanne tuotteen moninkertaisesti!!!!


      • trollatori
        meleya kirjoitti:

        Nii-in, harvemmin on ilmasta rahaa ja korotonta lainaa olemassa. Totta hitossa ne kulut nousee aika karmeiksi jos maksaa aina ne minimierät ja käyttää "lainan" maksamiseen toista vuotta. Kyllähän tämä pitää ymmärtää kun tällaisia maksuvaihtoehtoja valitsee.

        Itte käytän Klarnaa silloin, kun haluan maksaa ostokseni osissa. En _koskaan_ maksa vain niitä muutaman hupsun euron minimejä, vaan maksan esim. 100e ostoksen kahdessa viidenkympin erässä. Tällöin hallinointikuluja ja korkoa ehtii maksaa n.10e (kahden kuukauden hallinnointikulut vajaa 8e ja korot reilu 2e). Ei vielä kauhean paha jos oikeasti on tarve maksaa osissa. Mutta sitten jos lähtee pitkittämään sitä takaisinmaksua niin kyllähän ne kulut nousee

        Haistappa piiiiitkä paska!


      • 23+2
        hubahubahöhhööö kirjoitti:

        @meleya

        Olet joko a) tyhmä, b) perseennuolija tai c) Klarnan henkilökuntaa.

        No eikö tuo jo tekstistä selviä: persettä nuoleva tyhmä klarnalainenhan se.


    • Klarna

      Hei,

      Kiitos mukavasta kommentistasi.

      Klarna Tilille olet aina tervetullut maksamaan juuri niin paljon kuin haluat. Mitä enemmän maksat kuukaudessa, sitä nopeammin maksat kokonaisvelkaasi. Tililaskuillamme kerrommekin aina jäljellä olevan kokonaisvelan, joten voit maksaa velkasi esimerkiksi kerralla pois.

      Valitessasi maksutavaksi Klarna Tilin kerromme kyseiselle maksutavalla kuuluvista kuluista ja koroista. Näistä kuluista voit lukea aina myös käyttämäsi verkkokaupan kotisivuilta. Klarna Tilisi tulee seuraamaan sitä maksusuunnitelmaa minkä olet tilauksen yhteydessä valinnut.

      Jos mieleen tulee kysymyksiä Klarna Tilistä, meille voi laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected].

      Ystävällisin terveisin
      Kaisa
      Klarnan asiakaspalvelu

    • ansika

      Minulla ei ole mitään pahaa sanomista Klarnasta. Olen hoitanut laskut ajallaan ja jos on jotain kysyttävää soitan asiakaspalveluun ja sieltäkin olen saanut aina ystävällistä palvelua.
      "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".

    • graycat

      Ei enää ikinä mitään Klarnan kautta. Jouduin perumaan matkan sairauden takia ja lähetin lääkärinkin lausunnon, mutta ei ole mitenkään huomioitu vaan laskua lykkäävät. soitanutkin asiasta jolloin luvattiin asia hoitaa. nyt tuli jo perintätoimstostakin huomautus. Ei kait auta kuin ryhtyä oikeustoimiin asian selvittelyksi

      • Klarna

        Hei,

        Onpa ikävä kuulla, että sinulla on ollut hankaluuksia laskusi kanssa. Mielelläni katsoisin tapaustasi tarkemmin ja siten toivoisinkin sinun laittavan meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

        Ystävällisin terveisin
        Kaisa
        Klarnan asiakaspalvelu


      • Miksi Kaisa?
        Klarna kirjoitti:

        Hei,

        Onpa ikävä kuulla, että sinulla on ollut hankaluuksia laskusi kanssa. Mielelläni katsoisin tapaustasi tarkemmin ja siten toivoisinkin sinun laittavan meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

        Ystävällisin terveisin
        Kaisa
        Klarnan asiakaspalvelu

        Ikävä kuulla? Toivon oikeasti, että kuluttajaneuvonta valtakunnallisesti alkaa perehtymään ja selvittämään teidän monikoukeroista laskutustapaanne. Teillä on laskuissa aivan käsittämättömiä haamukuluja ja lisäksi jos maksaa vain minimiä, velka ei lyhene koskaan...Olen lukenut viestiketjuja sekavasta luoton tarjonnastanne vuodesta 2010 alkaen ja niitä tulee vieläkin, yhä edelleen.

        Kulut ja vuosikorot esim. 100€ ostos tulee teidän kauttanne maksamaan osamaksuna 300€


      • Kallista,
        Klarna kirjoitti:

        Hei,

        Onpa ikävä kuulla, että sinulla on ollut hankaluuksia laskusi kanssa. Mielelläni katsoisin tapaustasi tarkemmin ja siten toivoisinkin sinun laittavan meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

        Ystävällisin terveisin
        Kaisa
        Klarnan asiakaspalvelu

        Kuulostat vitsiltä. ;-) Teillä siellä Klarnassa riittää huumorintajua, kun rahaa tulee kun roskaa, ikkunoista ja ovista. Hyvin olette korkoperiaatteenne keksineet tuottoisaksi,


    • pöyristyttävää

      Ihmettelen kovasti tapaanne vastata palautetta jättäville asiakkaille erilaisilla keskustelupalstoilla. Näkemykseni mukaan jokaisen asiakkaan kommentti kyseisestä laskutusfirmasta on asiallinen ja vähintääkin aiheellinen. Kyse on kuitenkin omakohtaisista kokemuksista ja lukuisista ongelmista Klarnan kanssa.

      Kysynkin teiltä Klarnan asiakaspalveluihmisiltä seuraavaa: miksi vastaatte joka ikiseen palautteeseen "ompa harmillista, että teillä on huonoja kokemuksia Klarnasta" tai "Ikävä kuulla, että sait maksumuistutuksia" jne. Kehotattekin jatkuvasti kääntymään asiakaspalvelun puoleen, joka lukuisten kommenttien perusteella ei näytä sekään toimivan. Nyt niitä asianosaavia ihmisiä firmaan töihin.

      Aikomukseni on tilata Nellyltä pari mekkoa, mutta juuri Klarnan takia en sitä ole vielä uskaltanut tehdä. Jos joudunkin palauttamaan (mikä Klarnan mukaan on erittäin helppoa) pelkään, että koko tilaukseni menee perintään tai muita vastaavia ongelmia tulee eteen. Sekin on jo pöyristyttävää, miten itseään luotettavaksi tituleeraavaa firmaa pitää jopa pelätä.

      • Asiakas oikeassa

        Kiitos nimimerkki "pöyristyttävää", kiteytit hyvin pähkinänkuoressa ongelmat, joita lukuisien kirjoitusten perusteella täältä Suomi 24 ja monilta muiltakin palstoilta (Kaks plus, Aihevapaa, Muro BBS jne) on saanut lukea liittyen Klarnaan. Ongelmia on ollut mm. Klarnan epäselvissä laskutustavoissa, korkojen kertymisessä sekä heidän laskujen kirjaustekniikkassa esim. siinä, korkon kertymisessä.
        Ongelmia ja sekavuutta on vuosien varrella tullut silloin, kun tilauksia on tehty useista eri paikoista ja sen jälkeen, kun ne on yhdistetty yhdeksi Klanralaskuksi eli Klarnatiliksi. Monet ovat kertoneet/kokeneet maksaneensa väärin perustein esim. ylimääräisiä huomautusmaksuja ja jopa joitain laskuja kahteen kertaan (ensin laskuilla ja sitten Klarnatilin kautta). Keskusteluissa on tuotu esille, että liikasuorituksia ei ole maksettu asiakkaille automaattisesti takaisin, vaan asiakkaan oman tarkkaavaisuuden avulla. Ilmeisesti Klarnan järjestelmä vaatii vieläkin (vuodesta 2010 asia huomattu ja siihen luvattu parannusta) kehittämistä? Outoa, että tämänkin Klarnan omistavan suuren sijoitusyhtiön mielettömillä voittorahoilla ei saada asiaa kuntoon? Ihmeellistä myös siinä, että palautukset eivät tavoita juuri Klarnaa ajoissa ja sen vuoksi tulee huomautuksia ja karhukirjeitä tuotteista, joita ei ole edes pitänyt laskuttaa.
        Klarnan korkokello "tikittää" velalle koko ajan (ovelasti suunniteltu). Paha juttu on se, mikäli maksaa aivan minisummaa, suurin osa menee hallintokuluihin ja korkoihin. Velkahistoria saattaa muodostua todella pitkäksi. Mielestäni sen takia, kannattaa miettiä tarkkaan, haluaako ottaa sellaisen velkataakan. Jos on erehtynyt tilamaan useista eri paikoista tuotteita, pitää olla todella tarkkana ja pitää tarkasti laskut tallessa. Jälkikäteen on vaikea selvittää tai saada vastausta mikä on todellinen korko, on ne laskut niin sekavasti laadittu.
        Ellos-, Netanttila- tai Hobbyhallin osamaksut sensijaan ovat selkeämmät ja kokonaiskorko pienempi, vaikka toki aina osamaksukauppoja kannattaa välttää. Heidän laskut ovat kuitenkin selkeämpiä ja korkoa pääomalle ei kerry sen enempiä, mitä on sovittu, laskut tulee samalla kertaa koko velalle, ne voi myös tarkistaa omilta sivuilta, johon ne on eritelty. Sen sijaan Klarna laittaa joka kuukausi uuden laskun uusilla summilla, koroilla ja kuluilla ja heidän omilla sivuilla ei voi tarkastella maksuhistoriaa.
        Kuluttajaneuvonta on myös aivan kujalla tämän Klaran kanssa, eivät osaa suomentaa myöskään heidän laskutustapaansa, saati auttaa. Toivon, että nämä lukuisat valitukset Klarnasta saisivat kuluttajaneuvonnan kiinnostumaan ja selvittämään tarkemmin Klarnan laskutustekniikan sekä vaatimaan heitä toimimaan paremmin tulevaisuudessa.
        Outoa on myös se, että täällä Klarnan laskutuksen henkilökunta samalla sabluunalla vuodesta toiseen pyytää ottamaan yhteyttä ja pahoittelee, mutta ei huomioi sitä, että näin on jo tehty. Vastauksia tai ymmärrettäviä selvityksiä kysymyksiin ei ole saatu ja ilmeisesti ei oikaisujakaan?

        Onko asiakas aina väärässä, kun tulee ongelmia Klarnan kanssa? Moniko katuu tai häpeää yhteistyötä Klarnan kanssa?


      • Klarna Oy
        Asiakas oikeassa kirjoitti:

        Kiitos nimimerkki "pöyristyttävää", kiteytit hyvin pähkinänkuoressa ongelmat, joita lukuisien kirjoitusten perusteella täältä Suomi 24 ja monilta muiltakin palstoilta (Kaks plus, Aihevapaa, Muro BBS jne) on saanut lukea liittyen Klarnaan. Ongelmia on ollut mm. Klarnan epäselvissä laskutustavoissa, korkojen kertymisessä sekä heidän laskujen kirjaustekniikkassa esim. siinä, korkon kertymisessä.
        Ongelmia ja sekavuutta on vuosien varrella tullut silloin, kun tilauksia on tehty useista eri paikoista ja sen jälkeen, kun ne on yhdistetty yhdeksi Klanralaskuksi eli Klarnatiliksi. Monet ovat kertoneet/kokeneet maksaneensa väärin perustein esim. ylimääräisiä huomautusmaksuja ja jopa joitain laskuja kahteen kertaan (ensin laskuilla ja sitten Klarnatilin kautta). Keskusteluissa on tuotu esille, että liikasuorituksia ei ole maksettu asiakkaille automaattisesti takaisin, vaan asiakkaan oman tarkkaavaisuuden avulla. Ilmeisesti Klarnan järjestelmä vaatii vieläkin (vuodesta 2010 asia huomattu ja siihen luvattu parannusta) kehittämistä? Outoa, että tämänkin Klarnan omistavan suuren sijoitusyhtiön mielettömillä voittorahoilla ei saada asiaa kuntoon? Ihmeellistä myös siinä, että palautukset eivät tavoita juuri Klarnaa ajoissa ja sen vuoksi tulee huomautuksia ja karhukirjeitä tuotteista, joita ei ole edes pitänyt laskuttaa.
        Klarnan korkokello "tikittää" velalle koko ajan (ovelasti suunniteltu). Paha juttu on se, mikäli maksaa aivan minisummaa, suurin osa menee hallintokuluihin ja korkoihin. Velkahistoria saattaa muodostua todella pitkäksi. Mielestäni sen takia, kannattaa miettiä tarkkaan, haluaako ottaa sellaisen velkataakan. Jos on erehtynyt tilamaan useista eri paikoista tuotteita, pitää olla todella tarkkana ja pitää tarkasti laskut tallessa. Jälkikäteen on vaikea selvittää tai saada vastausta mikä on todellinen korko, on ne laskut niin sekavasti laadittu.
        Ellos-, Netanttila- tai Hobbyhallin osamaksut sensijaan ovat selkeämmät ja kokonaiskorko pienempi, vaikka toki aina osamaksukauppoja kannattaa välttää. Heidän laskut ovat kuitenkin selkeämpiä ja korkoa pääomalle ei kerry sen enempiä, mitä on sovittu, laskut tulee samalla kertaa koko velalle, ne voi myös tarkistaa omilta sivuilta, johon ne on eritelty. Sen sijaan Klarna laittaa joka kuukausi uuden laskun uusilla summilla, koroilla ja kuluilla ja heidän omilla sivuilla ei voi tarkastella maksuhistoriaa.
        Kuluttajaneuvonta on myös aivan kujalla tämän Klaran kanssa, eivät osaa suomentaa myöskään heidän laskutustapaansa, saati auttaa. Toivon, että nämä lukuisat valitukset Klarnasta saisivat kuluttajaneuvonnan kiinnostumaan ja selvittämään tarkemmin Klarnan laskutustekniikan sekä vaatimaan heitä toimimaan paremmin tulevaisuudessa.
        Outoa on myös se, että täällä Klarnan laskutuksen henkilökunta samalla sabluunalla vuodesta toiseen pyytää ottamaan yhteyttä ja pahoittelee, mutta ei huomioi sitä, että näin on jo tehty. Vastauksia tai ymmärrettäviä selvityksiä kysymyksiin ei ole saatu ja ilmeisesti ei oikaisujakaan?

        Onko asiakas aina väärässä, kun tulee ongelmia Klarnan kanssa? Moniko katuu tai häpeää yhteistyötä Klarnan kanssa?

        Hei,

        Haluaisin kommentoida palautettasi koskien Klarnaa. Otamme ehdottomasti kaiken asiakaspalautteen vakavasti ja sen tähden kirjoitankin sinulle täällä keskustelufoorumissa.

        Mainitsit rahanpalautusprosessin epäkohdista, ja puhuit automaattisista rahanpalautuksista, joista asiakas on itse ottanut meihin yhteyttä. Järjestelmässämme on ollut tekninen ongelma Klarna Tililtä lähtevien automaattisten rahanpalautusilmoituksien osalta, eikä ilmoitusta ole automaattisesti lähtenyt järjestelmästämme. Tämä tekninen seikka on nyt korjattu ja asiakkaiden tulisi vastaanottaa ilmoitukset rahanpalautuksistaan automaattisesti.

        Tuotteisiin ja niiden palautuksiin liittyvissä kysymyksissä, tulee asiakkaan ottaa aina yhteyttä verkkokauppaan. Mikäli asiakas ei ole vastaanottanut tuotteita esimerkiksi ennen laskun eräpäivää, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta siirrämme laskun eräpäivää. Eräpäivää voi myös siirtää 10 päivällä verkkosivuillamme www.klarna.fi "Omat sivut" -palvelussa. Verkkosivuillamme asiakas voi myös tarkastella alkuperäisiä laskuja ostoksistaan.

        Klarna Tiliä ei ole tällä hetkellä mahdollista tarkastella verkkopalvelussamme, ja pyrimmekin aktiivisesti saattamaan tämän toiminnon mahdolliseksi tulevaisuudessa. Klarna Tilistä annamme tietenkin lisätietoa asiakaspalvelustamme ja voimme tarjota asiakkaalle pyydettäessä otteen Klarna Tilihistoriasta, josta asiakas voi nähdä kaikki tilitapahtumat Klarna Tilillä.

        On erittäin tärkeää, että asiakas ottaa meihin yhteyttä laskutusta koskien, jotta voimme auttaa asiakasta henkilökohtaisesti. Tottakai haluamme kaikin tavoin auttaa ja tarjota näin kätevän ja turvallisen ostokokemuksen.

        Asiakaspalaute on meille äärimmäisen tärkeää, jotta voimme kehittää palvelujamme ja näin ottaa erityisesti asiakkaan tarpeet huomioon mukavan ostokokemuksen saavuttamiseksi. Palautetta voit aina antaa meille henkilökohtaisesti sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

        Lämpöistä alkavaa kevättä!

        Terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy


      • ..Jesper ja Joonatan
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Haluaisin kommentoida palautettasi koskien Klarnaa. Otamme ehdottomasti kaiken asiakaspalautteen vakavasti ja sen tähden kirjoitankin sinulle täällä keskustelufoorumissa.

        Mainitsit rahanpalautusprosessin epäkohdista, ja puhuit automaattisista rahanpalautuksista, joista asiakas on itse ottanut meihin yhteyttä. Järjestelmässämme on ollut tekninen ongelma Klarna Tililtä lähtevien automaattisten rahanpalautusilmoituksien osalta, eikä ilmoitusta ole automaattisesti lähtenyt järjestelmästämme. Tämä tekninen seikka on nyt korjattu ja asiakkaiden tulisi vastaanottaa ilmoitukset rahanpalautuksistaan automaattisesti.

        Tuotteisiin ja niiden palautuksiin liittyvissä kysymyksissä, tulee asiakkaan ottaa aina yhteyttä verkkokauppaan. Mikäli asiakas ei ole vastaanottanut tuotteita esimerkiksi ennen laskun eräpäivää, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta siirrämme laskun eräpäivää. Eräpäivää voi myös siirtää 10 päivällä verkkosivuillamme www.klarna.fi "Omat sivut" -palvelussa. Verkkosivuillamme asiakas voi myös tarkastella alkuperäisiä laskuja ostoksistaan.

        Klarna Tiliä ei ole tällä hetkellä mahdollista tarkastella verkkopalvelussamme, ja pyrimmekin aktiivisesti saattamaan tämän toiminnon mahdolliseksi tulevaisuudessa. Klarna Tilistä annamme tietenkin lisätietoa asiakaspalvelustamme ja voimme tarjota asiakkaalle pyydettäessä otteen Klarna Tilihistoriasta, josta asiakas voi nähdä kaikki tilitapahtumat Klarna Tilillä.

        On erittäin tärkeää, että asiakas ottaa meihin yhteyttä laskutusta koskien, jotta voimme auttaa asiakasta henkilökohtaisesti. Tottakai haluamme kaikin tavoin auttaa ja tarjota näin kätevän ja turvallisen ostokokemuksen.

        Asiakaspalaute on meille äärimmäisen tärkeää, jotta voimme kehittää palvelujamme ja näin ottaa erityisesti asiakkaan tarpeet huomioon mukavan ostokokemuksen saavuttamiseksi. Palautetta voit aina antaa meille henkilökohtaisesti sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

        Lämpöistä alkavaa kevättä!

        Terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy

        Mistä kävit kopioimassa tämän vastauksen, vuodelta 2010? sillä mikään ei ole muuttunut ja kiperimpiin vastauksien liittyen korkojen kertymiseen ym. sekavuuksiin ei ole tullut eikä tule vastauksia. Kasperi et onnistunut vastaamaan sen paremmin, kun edeltäjäsi Kaisakaan.

        Onneksi pääsen teistä pian eroon, kun viimeiset erät on suoritettu, tietty, jos ette keksi laittaa niille lisäekstrakorkoja.

        P.S. Korjatkaa ihmeessä ne tekniset viat vihdoin, vaikka niillä ihmehaamukoroilla, joita asiakkailtanne imette.


      • Ulosottomies
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Haluaisin kommentoida palautettasi koskien Klarnaa. Otamme ehdottomasti kaiken asiakaspalautteen vakavasti ja sen tähden kirjoitankin sinulle täällä keskustelufoorumissa.

        Mainitsit rahanpalautusprosessin epäkohdista, ja puhuit automaattisista rahanpalautuksista, joista asiakas on itse ottanut meihin yhteyttä. Järjestelmässämme on ollut tekninen ongelma Klarna Tililtä lähtevien automaattisten rahanpalautusilmoituksien osalta, eikä ilmoitusta ole automaattisesti lähtenyt järjestelmästämme. Tämä tekninen seikka on nyt korjattu ja asiakkaiden tulisi vastaanottaa ilmoitukset rahanpalautuksistaan automaattisesti.

        Tuotteisiin ja niiden palautuksiin liittyvissä kysymyksissä, tulee asiakkaan ottaa aina yhteyttä verkkokauppaan. Mikäli asiakas ei ole vastaanottanut tuotteita esimerkiksi ennen laskun eräpäivää, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta siirrämme laskun eräpäivää. Eräpäivää voi myös siirtää 10 päivällä verkkosivuillamme www.klarna.fi "Omat sivut" -palvelussa. Verkkosivuillamme asiakas voi myös tarkastella alkuperäisiä laskuja ostoksistaan.

        Klarna Tiliä ei ole tällä hetkellä mahdollista tarkastella verkkopalvelussamme, ja pyrimmekin aktiivisesti saattamaan tämän toiminnon mahdolliseksi tulevaisuudessa. Klarna Tilistä annamme tietenkin lisätietoa asiakaspalvelustamme ja voimme tarjota asiakkaalle pyydettäessä otteen Klarna Tilihistoriasta, josta asiakas voi nähdä kaikki tilitapahtumat Klarna Tilillä.

        On erittäin tärkeää, että asiakas ottaa meihin yhteyttä laskutusta koskien, jotta voimme auttaa asiakasta henkilökohtaisesti. Tottakai haluamme kaikin tavoin auttaa ja tarjota näin kätevän ja turvallisen ostokokemuksen.

        Asiakaspalaute on meille äärimmäisen tärkeää, jotta voimme kehittää palvelujamme ja näin ottaa erityisesti asiakkaan tarpeet huomioon mukavan ostokokemuksen saavuttamiseksi. Palautetta voit aina antaa meille henkilökohtaisesti sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

        Lämpöistä alkavaa kevättä!

        Terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy

        Laitakaa nyt s@@tana ne puljunne asiat kunthoon vihdoin!

        Mitä tuollanen lässyttäminen oikein edustaa - tyhjää pälätystä. Ja tonkin turhakkeen palkka maksetaan just tasan näillä "teknisten epäselvyyksien" maksatuksina, meillä asiakkailla.

        Vittu, mikä tyhjän säätäjä!


      • Lässyn, lässyn
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Haluaisin kommentoida palautettasi koskien Klarnaa. Otamme ehdottomasti kaiken asiakaspalautteen vakavasti ja sen tähden kirjoitankin sinulle täällä keskustelufoorumissa.

        Mainitsit rahanpalautusprosessin epäkohdista, ja puhuit automaattisista rahanpalautuksista, joista asiakas on itse ottanut meihin yhteyttä. Järjestelmässämme on ollut tekninen ongelma Klarna Tililtä lähtevien automaattisten rahanpalautusilmoituksien osalta, eikä ilmoitusta ole automaattisesti lähtenyt järjestelmästämme. Tämä tekninen seikka on nyt korjattu ja asiakkaiden tulisi vastaanottaa ilmoitukset rahanpalautuksistaan automaattisesti.

        Tuotteisiin ja niiden palautuksiin liittyvissä kysymyksissä, tulee asiakkaan ottaa aina yhteyttä verkkokauppaan. Mikäli asiakas ei ole vastaanottanut tuotteita esimerkiksi ennen laskun eräpäivää, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta siirrämme laskun eräpäivää. Eräpäivää voi myös siirtää 10 päivällä verkkosivuillamme www.klarna.fi "Omat sivut" -palvelussa. Verkkosivuillamme asiakas voi myös tarkastella alkuperäisiä laskuja ostoksistaan.

        Klarna Tiliä ei ole tällä hetkellä mahdollista tarkastella verkkopalvelussamme, ja pyrimmekin aktiivisesti saattamaan tämän toiminnon mahdolliseksi tulevaisuudessa. Klarna Tilistä annamme tietenkin lisätietoa asiakaspalvelustamme ja voimme tarjota asiakkaalle pyydettäessä otteen Klarna Tilihistoriasta, josta asiakas voi nähdä kaikki tilitapahtumat Klarna Tilillä.

        On erittäin tärkeää, että asiakas ottaa meihin yhteyttä laskutusta koskien, jotta voimme auttaa asiakasta henkilökohtaisesti. Tottakai haluamme kaikin tavoin auttaa ja tarjota näin kätevän ja turvallisen ostokokemuksen.

        Asiakaspalaute on meille äärimmäisen tärkeää, jotta voimme kehittää palvelujamme ja näin ottaa erityisesti asiakkaan tarpeet huomioon mukavan ostokokemuksen saavuttamiseksi. Palautetta voit aina antaa meille henkilökohtaisesti sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

        Lämpöistä alkavaa kevättä!

        Terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy

        Vittu, mitä selittelyä ja tyhjän saibaamista. Ihan tulee mieleen, että kasperi siellä näppylöittensä puristelun ohessa näyttelee meille asiakkaille keskisormeaan ja haistattelee rivien välistä.


    • Boikotti Klarnalle

      Tässäpä muutamia esimerkkejä VAROKAA Klarnaa:

      http://kaksplus.fi/sisalto/haku-1618?q=klarna&submit.x=25&submit.y=10

      http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1593449-onko-kukaan-tilannut-jostain-nettikaupasta-klarna-tilille/


      http://www.vauva.fi/keskustelu/3931741/ketju/naimisissa_klarnan_kanssa_vasten_tahtoa_haluan_eron/sivu/2

      • lkj234

        Klarnan toimii myös siten että jos satut unohtamaan sähköpostissa tulleen laskun, niin siitä ei todellakaan huomauteta vaikka lasku olisi viikkotolkulla myöhässä.

        Mutta jos satut huomaamaan että lasku on maksamatta ja maksat sen pois, niin heti parin arkipäivän sisällä sieltä tulee kyllä paperilla "huomautusmaksu" hintaan 5e, jossa "huomautetaan" jo maksetusta laskusta.

        Huvittavinta on se että laskussa teeskennellään ettei suoritus muka olisi tullut perille, mutta silti siihen on laskettu valmiiksi juuri oikean suorituspäivän mukaan koron osuus. Kyseessä ei siis ole mikään huomautus, vaan puhdas korkolasku.


    • kyrpiintynyt

      klarna lähetti mulle laskun,jostain,mitä en ole edes tilannut. jotenka,homma haiskahtaa ihmispaskalle. kusetusta koko vitun touhu.

      • Klarna Oy

        Hei,

        Kerroit vastaanottaneesi laskun tuotteista, joita et ole tilannut. Pyytäisinkin sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected], jotta voimme katsoa tapaustasi tarkemmin ja auttaa sinua.

        Ystävällisin terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy


      • kilpaileva käteinen
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Kerroit vastaanottaneesi laskun tuotteista, joita et ole tilannut. Pyytäisinkin sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected], jotta voimme katsoa tapaustasi tarkemmin ja auttaa sinua.

        Ystävällisin terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy

        Vittu, mikä ulkoistava asenne aspalla:

        ..kerroit vastaanottaneesi ("kunhan kirjoitelet", pakko on kuitenkin ottaa kantaa vaikka sylettääkin; ja mitä vittua otat vastaan meidän aiheettomia laskujamme - oma vikanne munapää)
        ..ihme ettet käske
        ..niin, asiakkaathan ovat vain tällaisia ikäviä tapauksia kaikenmaailman koijarifirmoille!

        Uskokaa jo yksinkertaisimmatkin kansalaiset: ei kannata asioida näitten parasiittien kanssa (:


    • Turha palvelu.

      Olin aikoinani kauppias, Klarna toimi silloin siedettävästi.

      Kuluttajana olen taas tilannut isoilta toimijoilta tavaraa Klarna laskulla, tuotteen mukana ei ole koskaan tullut laskua, joten kuukauden päästä tipahtaakin sitten Klarnan muistutuslasku ja 10e meni sinne hurreille ekstraa. Käynyt jo kolmasti. Enää en tule käyttämään Klarnaa yhtään mihinkään, vaan ennemmin normaalia luottokorttia.

      • Klarna Oy

        Hei,

        Ikävä kuulla, ettet ole vastaanottanut alkuperäisiä laskujasi.

        Laskut lähetetään verkkokaupasta riippuen paketin yhteydessä, postitse tai sähköpostitse. Useimmiten vastaanotat laskusi nopeasti sähköpostitse.

        Mikäli et ole lainkaan vastaanottanut alkuperäistä laskuasi, voit aina pyytää sitä asiakaspalvelustamme, ja lähetämme laskun sinulle uudelleen sekä siirrämme eräpäivää laskulle, jotta sinulla on aikaa maksaa.

        Haluaisin kuulla tapauksestasi tarkemmin, jotta voin selvittää tapahtuneen. Tavoitat minut osoitteessa [email protected].

        Aurinkoista loppukesää!

        Ystävällisin terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy


      • Kasper vaan
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla, ettet ole vastaanottanut alkuperäisiä laskujasi.

        Laskut lähetetään verkkokaupasta riippuen paketin yhteydessä, postitse tai sähköpostitse. Useimmiten vastaanotat laskusi nopeasti sähköpostitse.

        Mikäli et ole lainkaan vastaanottanut alkuperäistä laskuasi, voit aina pyytää sitä asiakaspalvelustamme, ja lähetämme laskun sinulle uudelleen sekä siirrämme eräpäivää laskulle, jotta sinulla on aikaa maksaa.

        Haluaisin kuulla tapauksestasi tarkemmin, jotta voin selvittää tapahtuneen. Tavoitat minut osoitteessa [email protected].

        Aurinkoista loppukesää!

        Ystävällisin terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy

        Hei nyt aikuisten oikeesti!

        Voiko juma kukaan olla noin tollo asiakaspalvelija? Klarnan kannattaa ehdottomasti perustaa ihan omat fanisivustot tänne Suomi24-palstalle. Erotutte joksikin aikaan ihan kunniakkaasti valitsemallanne tiellä.

        Tulee mieleen, että tuon kirjoitti:
        a) robotti
        b) ehdollistettu apina pähkinäpalkalla
        c) trolli
        d) ihan pihalla oleva aspapäällikkö tai hänen nepostimin tuotos.

        Puuhasteluanne naureskellen,

        Kasper Göransson
        asiakas


      • ei osaa ryhdistäytyä
        Klarna Oy kirjoitti:

        Hei,

        Ikävä kuulla, ettet ole vastaanottanut alkuperäisiä laskujasi.

        Laskut lähetetään verkkokaupasta riippuen paketin yhteydessä, postitse tai sähköpostitse. Useimmiten vastaanotat laskusi nopeasti sähköpostitse.

        Mikäli et ole lainkaan vastaanottanut alkuperäistä laskuasi, voit aina pyytää sitä asiakaspalvelustamme, ja lähetämme laskun sinulle uudelleen sekä siirrämme eräpäivää laskulle, jotta sinulla on aikaa maksaa.

        Haluaisin kuulla tapauksestasi tarkemmin, jotta voin selvittää tapahtuneen. Tavoitat minut osoitteessa [email protected].

        Aurinkoista loppukesää!

        Ystävällisin terveisin,

        Kasperi
        Klarna Oy

        http://www.kauppalehti.fi/omayritys/kuluttajaviranomaiset tutkivat nettilaskuttaja klarnaa/201404666820


        http://www.kauppalehti.fi/etusivu/finanssivalvonta tutkii klarnaa ruotsissa/201404670033

        http://www.kauppalehti.fi/etusivu/onko klarnalla vaara tapa laskuttaa/201405683251


    • Tutkittua

      Boikotoin klarnaa auina ja alusta asti niin olen tehnytkin..

    • Älä maksa liikaa

      VältäN nettikauppoja joissa on klarna.On mennyt ostopaikat uusiksi tämän takia,mutta ei voi mitään.Anttilastakin lopetin tilaamisen kokonaan ja siihen on 2 syytä,ovat korottaneet hintojaan aivan liikaa eivätkä ole nykyään kilpailukykyisiä.Toinen syy on klarna.

    • Klarnan uhri

      Savonian:

      Voi kun kuluttajaviranomaisiin sun ihan turha ottaa yhteyttä,kun eivät Valvo tätä paska lafkaa. No toivottavasti omalle kohalles sattuu ja hymy hyytyy, makselet tuotetta toiseen kertaan, kun heittävät oikeudelliseen perintään =)

      >>Että kaikille tiedoksi. Klarnaa todellakin syytä välttää jo senkin takia, että Suomen viranomaiset eivät tätä valvo!>>

      Ruotsalaiset nauraa Suomelle. Sinne ei todellakaan Suomalaiset luotonantaja luvattomat huijarit menis toimimaan ilman valvontaa. Siellä valvotaan kaikkia - myös ulkomaisia. Täällähän Klarna tosiaan on vain "puhelinkeskus" huomatkaa ytj:stä.

      Maksettuasi tuotteen vaativat TODELLAKIN vaan maksamaan xxx summan ILMAN MINKÄÄN NÄKÖISTÄ ERITTELYÄ. Ja sitten kun ei maksa perätöntä jätti laskua, niin heittävät oikeuteen. On niillä piru vieköön otsaa ei voi muuta sanoa.

      V.Ä.L.T.T.Ä.K.Ä.Ä KLARNAA!

      Ei asiakkaat/ uhrit täällä turhaan vuodata!

      Kyllä se on valitettavasti syytä välttää niitä verkkokauppoja, joissa Klarna maksutapana. Väkisin liitetään Klarna tililuottoon ja siitä se helvetti sitten alkaakin- Ois ihan fiksuu verkkokauppojen ymmärtää käyttää jotain laillista vaihtoehtoa ja ennen kaikkea viranomaisten VALVOTTAVISSA olevaa...

    • mielensäoittajalllllll

      Osa tarpeellinen, uskoin helppoon masuun, nyt mun onglelma mihin vittuun maksan sen...en haluaa pakkoavioliittoa...asakaspalvelu ei toimi, ei sähkis. Tuon tärkiän osan joudun nyt sitte palauttamaa, sylkäisin, mutta ohi, mä vitun rehellinen..

    • valkopilvi1

      Välttäkää Klarnaa. Niin huono tietoturva, että rikollisille mitä mainioin kohde hakkeroida tiedot. Nimelläni tilattiin tavaraa yli 1000 euron edestä.
      Klarna kylä selvitti asian, enkä joudu sitä maksamaan. Rikosilmoituksen tein.

    • VältäKlarnaa

      Uskomatonta säätöä rahanpalautuksessa! Tuote laskutettu tililtä mutta tilausta ei ole rekisteröity - joku virhe. Rahan piti palautua automaattisesti mutta eipä tietenkään palautunut. Kuittia ja tietoja on Klarna pyytänyt monta kertaa, "luukulta" toiselle hyppyyttämistä, vaan raha ei paludu. Kyse on parin kympin summasta ja Klarnalla lienee tarkoitus vain pitää se itsellään. Tuntuu kavallukselta tämä toiminta :(

      • KlarnaOy

        Hei,

        Todella harmi kuuulla, että rahanpalautuksessa on ollut ongelmia.

        Haluamme tietenkin maksaa sinulle rahasi takaisin mahdollisimman pian. Olethan vielä yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [email protected], niin selvitämme tilannetta totta kai. Voit myös soittaa meille numeroon 358 09 425 99771 tai käyttää chat-palvelua osoitteessa klarna.fi.

        Olethan siis meihin yhteydessä niin selvitämme tilannetta.

        Aurinkoista kesän jatkoa!

        /Niilo


      • MikäIhmeenKlarna

        "Todella harmi kuuulla, että rahanpalautuksessa on ollut ongelmia." Siis ongelmista kuuleminen on se kaikkein pahin harmi?

        Miksei niitä ongelmia hoideta heti tai miksi niitä ylipäänsä synnytetään? Ovatko kannattavia yritykselle? Onko hauskaa joutua selittelemään yrityksen tarkoituksellisia tekosia viattomana palkkatyöläisenä?


    • Viimeinen_Klarna_ostos

      Liitänpä kokemukseni mukaan keskusteluun:

      Asia ei ole kovin suuri, mutta kusetuksen maku jää tällaisesta suuhun.

      Ostin tuotteen Klarnan kautta.
      Ensimmäinen lasku tuli paperisena, ja siinä oli muistutusmaksu 3€.
      Otinpa chatin kautta yhteyttä asiakaspalveluun.
      Asiakaspalvelija kertoi laskun lähetyspäivän, mutta laskua ei ollut roskapostissa, eikä missään muussakaan kansiossa.
      Kyseisenä päivänä oli tullut postiini ainoastaan ilmoitus, että minulla ei ole ostotapahtumia Klarnassa.
      Ja tuo posti on itseasiassa ainoa posti, jonka olen Klarnalta saanut.

      Keskustelu asiakaspalveluun sujui kivuttomasti chatissa, mutta loppui näin:

      ****************************************************************
      Klarnan
      Ilmoitathan vastaisuudessa, mikäli et saa laskua. Verkkokauppa aktivoi tilauksen usein päivän parin kuluttua itse tilauspäivämäärästä ja tällöin lähetämme laskun.

      Sinä
      Toki olen jatkossa yhteydessä, jollen saa laskua ajallaan. Mutta voinko periä siitä 3€ muistutusmaksun?

      Klarnan
      On asiakkaan vastuulla ilmoittaa, mikäli lasku puuttuu.
      ****************************************************************

      Yhteenveto:
      Jos tuo 3€ maksu olisi peruttu heti kättelyssä, ja pahoiteltu sähköpostin puuttumista, asia olisi ollut ok.

      Mutta...lasketaanpa.
      Jos klarnalla on juuria 65000 eri kaupassa, 18 eri maassa, paljonko jokaisesta 3€ muistutuksesta kilahtaa lisää kassaan.
      Vain siksi, että alkuperäistä laskua ei tarvitse lähettää asiakkaalle, koska on asiakkaan vastuulla huolehtia laskun saapumisesta perille ajallaan........

      • Klarna_Huijaa_Aina

        Jos vika on Klarnan, älä maksa mitään ylimääräistä. Heillä on todistuvelvollisuus laskun lähettämisestä. Ei sinulla. Sinä olet rehellinen. Klarna todistetusti huijari. Ja oikeus tietää sen.


    • Kuluttajansuojaton

      Hauskinta ehkä on se, että kaikki Klarnalta palautteisiin vastaavat pahoittelevat ihan pokkana kaikkia vedätyksiä, mutta kukaan ei asioille tee mitään.
      Pääasia tuntuu olevan, että asiakkaan rahat korkojen kera on Klarnalla.
      Asiakkaan ei tarvitse olla tyytyväinen, vaikka Klarna mokaa.

      Mutta, jospa joku joskus lukee näitä kyseisen firman vedätyskokemuksia.

    • KlarnaKusettaa

      No, enpä sitten olekaan yksin tämän kanssa...

      Itseltäni oli yksi Klarnan lasku myöhässä. No sitten tuli se muistutus 5 euron lisämaksulla. Maksoin. No, eipä kelvannutkaan. Parin päivän päästä kolahti s-postiin sama v*tun lasku uudestaan! En kuulemma ollut maksanut.

      Katsoin sitten netistä asiakaspalvelua. Siellä sanotaan: "Suosittelemme myös kirjautumaan sisään sovellukseemme tai sivuillemme osoitteessa klarna.fi ja valitsemaan ”Ilmoita ongelmasta”, jotta voimme pysäyttää laskun."

      No, hassu juttu on se että mitään kohtaa josta laskun voi pysäyttää, ei ole.

      Koko homma haiskahtaa kusetukselta, joka perustuu siihen oletukseen että kiltit, hyväuskoiset kuluttajat eivät kyseenalaista Klaran vaatimuksia uusista maksuista.

      Mutta minähän en v*ttu vie mitään uusia maksuja maksa!

      • Vttustnaprkl

        no vittu elä maksa stna osta niil vaik bissee prkl


    • Suivaantunut

      Missähän viipyy Klarnan tililtäni aiheettomasti laskuttaneet rahat.Kolme viikkoa rahat on olleet Klarnan tilillä.Otettuani yhteyttä vetoavat tekniseen virheeseen ja asiaa tutkitaan tyyliin lässyn lässyn.

      • Tekninen_vika

        Itselleni piti tulla nettikaupan peruunnuttua myyjältä automaattisesti palautus tililleni (maksoin nettipankissa, en edes Klarnan laskulla) - kun aloin kyselemään missä palautus viipyy, pyysivät ottamaan yhteyttä Klarnaan. Kun Klarnassa lopulta löysivät tietoni järjestelmästään, asiakaspalvelija kertoi, että he olivat yrittäneet palauttaa rahat tililleni, mutta oli tullut joku "vika" ja palautus oli näemmä jäänyt vain sinne roikkumaan. Nyt minun piti täyttää palautepyyntölomake....jonka käsittelyssä kuulemma menee 10-14 arkipäivää. Suorastaan hupaisaa tuo touhu; äskettäin nettikaupassa (ei Klarna) tekemäni rahasiirto tuli USA:sta palautettuna tililleni 24 tunnissa, ei mitään ongelmaa. Klarna selkeästi pimittää ihmisten rahoja, liekö heidän asiakaspalvelunsa taktiikkana se, että ensin tulee ns. tekninen vika kun rahat pitäisi palauttaa; sitten ostetaan lisäaikaa tällä palautelomakkeella, jota käsitellään viikkotolkulla.
        En aio maksaa enää ikinä yhtäkään ostosta tämän firman maksujärjestelmän kautta.


    • Miemakaan

      Miks et maksanu?

    • NiinMäkinSelvisin

      Sinuna ottaisin 50tonnia rahoitusta jostain complet pankista ja tilaisin paljon kaikkea kivaa...

    • limbo

      Vuositulot 60 000e. Ei isoja velkoja. Ei maksuhäiriömerkintää.
      Ei päivääkään työttömyyttä. EN KELVANNUT HEILLE.
      Olen 48-vuotias. Omistan myös velattoman asunto-osakkeen.

    • PirkkoLiisaPirinen

      Miksi te ette ymmärrä selkeää asiaa,, ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ KLARNA MAKSUPALVELUA käyttäkää muita maksutapoja mutta älkää klarnaa. klarnalla hirvittävä korko ja maksutapuhtumiin liittyvät "palvelumaksut" lopuksi olet maksanut tuotteesta ylimääräistä järkyttävän paljon. Ei ole mitään järkeä maksaa klarnan kautta koska jos pystyt klarnalla maksamaan niin mikset pystyisi maksamaan myös muilla maksutavoilla. Joutuu säästämään ostosta varten mutta jää ne ylikorkeat korko/käsittely maksut pois ja näin ollen säästät ostoksessa kasan euroja.

    • Randomguy

      Hei PIKE nyt oot mun idoli oon täysin samaa mieltä vaik en ikinä o tilanukka mistää fuking klarnast enkä tuu ikinä tilaakaa ku kuulostaa iha paska mestalt

    • Jakew762

      KK osamaksua olen käyttänyt.nyt kuitenkin on käynyt niin että olen maksanut 100e tulevaa laskua varten extraa.heidän omissa ehdoissa lukee näin "6.1 Kuukausittaiset maksuohjeet valittujen ehtojen mukaisesti.Mikäli Luotonsaaja maksaa kuukausilaskulla ilmoitettua, ehtojen mukaista
      kuukausierää (“Maksa ehtojen mukaan”) suuremman summan, ylijäävä osuus
      kohdennetaan vanhimman kertaluoton pääoman lyhentämiseen. Mikäli Luotonsaaja
      haluaa kohdentaa suorituksensa tietyn kertaluoton lyhentämiseen, häntä pyydetään
      ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Luotonsaajalla on myös oikeus saada
      maksuton lyhennystaulukko kuluttajansuojalain mukaisesti."

      Eli mikäli kohdentaa maksua tiettyyn kertaluottoon.
      Tästä kävin keskustelua Ville asikaspalveluvastaavan kanssa, hän sanoi tämä käytäntö ei ole olemassa suomessa. eli mitä v... hä.
      nyt joudun kuitenkin maksamaan kk maksut ja tämä 100e menee edellisen laskuun.
      Eräpv meni jo ja kuluttuja suojaasiamiehelle tehty ilmoitus,hekin ovat olleet kyseiseen lafkaan jo yhteydessä, eivät ole saaneet vastausta koska palvelu on ruuhkautunut.
      Menee vähän yli ymmärryksen koko pulju.

    • Jaskas56

      Klarna suomen maajohtaja Casimir Ehrnrooth .oli juttua Iltasanomissa.
      Kuollut jo, mutta mielenkiintoista siinä että hänellä oli veroparatiisissa rahaa jemmassa.eli roisto mikä roisto ja klarnan osakkaita.
      Boikottiin koko ehnroothin suku ja Klarna.

    • Anonyymi

      Tuo Klarna tuntuu kyllä olevan melko onneton systeemi.
      Olen kaksi kertaa yrittänyt sitä käyttää, jo molemmilla kerroilla homma kaatui siihen että Klarna ilmoitti ettei maksu onnistu. Ensimmäisellä kerralla yritin ostaa parin kympin kumisaappaita, mutta ko. verkkokauppa tarjosi vain klarnaa (ei edes verkkopankkia), ja Klarnallehan maksun suoritus edes heti ei jostain syystä tuntunut sopivan. Marssin siis paikalliseen rautakauppaan ja ostin paremmat saappaat yli sadalla eurolla, koska halvempia ei siellä ollut. Mieluummin sekin kuin kokonaan ilman.
      Toisella kerralla yritin ostaa puhelinta Knaitek-verkkokaupasta ja olisin halunnut maksaa laskulla ettei käy tuntemattomamman kaupan kanssa niin että rahat meni ja mitään en saanut, mutta Klarna ilmoitti taas että ei pysty. Miksi en voi esim. maksaa heti Klarnalle joka välittäisi rahat myyjälle kun olen kuitannut tuotteen vastaanotetuksi?? Ilmeisesti ei vaan ole mahdollista.
      Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään koko lafka sen verran että en jatkossa edes yritä käyttää mitään sen palveluja. Saisivat edes perushommat kuntoon että saisi tilausta menemään mutta kun ei niin ei.

      -Ärsyyntynyt

    • Anonyymi

      Pari kertaa on nettitilauksessa tullut laskutus Klarnan kautta ja molemmilla kerroilla on ollut kummallisia ongelmia. Toisen laskun maksoin heti ja silti Klarnasta tuli valituksia ettei ole maksettu. Toisen laskun laitoin maksettavaksi laskussa merkittyyn eräpäivään, mutta paljon ennen laskun eräpäivää Klarnalta tuli ukaaseja ettei ole maksettu ja uhkailivat ulosotolla. Ei toisiaan ole homma hanskassa siinä puljussa.

      • Anonyymi

        Kyse on suunnitelmallisesta asiakkaiden kusettamisyrityksistä. Älkää ostako ikinä koskaan milloinkaan mitään osamaksulla. Mitään epärehellisiä välikäsiä ei kaupan ja asiakkaan välillä tarvita.


    • Tappelet Tuulimyllyjä vastaan.Klarna hoitaa kyllä homman vaan se on tietokone joka sinua kiusaa. Älä ikinä ota varattavia tai tulee varastoon silloin ja silloin,ne ei ikinä pidä kutiaan ja Tietokone tietty laskuttaa ja muistuttaa ja räppäsee sakkoa ja mitä liekään. Toimisto henkilö olisi voinut neuvoa maksamaan tuotteen niinkuin minä aina teen ja saan rahat takaisin jos ei esim.Tulli laske maahan ym. Ne tomppelit eivät voi laittaa tietokoneelle mitään yksityisen ihmisen huolia oikaisevaa,ne hommat hoitaa eri ihmiset ja ne ei ole Asiakas palvelussa! Olen kerran toisessa Firmassa jota käytin puskurina Ruottalaisen ja minun välillä koska sekin oli Ruostsalainen,minä pyysin että asia hoidetaan nyt puhelun aikana tai Elinkeino asiamiehen kanssa,koskaan älä jää odottamaan esim. jos epäilet soita Ulosottoon ja lähetä dogumentti tilauksesta niin huomaat kas eipäs mennyt ulosottoon jos olet nopeampi-ulosotto on yhteydessä muihin viranomaisiin joten sekin huoli pois. Vetoja!!

    • Anonyymi

      Sain tänään Klarna kirjeen joka sisälsi Luottosopimus paperit?
      Kiiteltiin että olin ostanut Klarnalla...
      Olin kuulemma valinnut kiinteän erämaksun 4pv aiemin mutta tarjottiin joustavaa maksuakin vielä vaihtoehtona?

      Nimi ja postiosoite oli oikein, mutta s.posti ei ja sellaista koskaan luonut vaikka "loogisesti" voisi ollakkin...

      Nyt olen eritavoin yrittänyt asiaan saada tolkkua niin Klarnassa on ylipitkä palveluruuhka tai "nopeaan chatiin" pitäisi olla kirjautuneena kohteeseen jonne ei ole tiliä? Pitääkö sinne oikeasti lähettää kirje kun mikään ei muutoin mahdollista?

      Kyseessä ei ole vielä lasku ja sen eräpäivä vaan sopimuksen mahdollinen muutosehdotus kiinteästä joustavaan maksuun...no yhtäkaikki, nimelläni ilmeisesti tehty kauppaa jota en ole itse tehnyt!

      Erikoista myös se, että ostokset tehty samoilla nurkilla missä Klarna sijaitsee....

      Itse en puolenvuoden osamaksulla ostaisi 149,90€ hintaista tuotetta eli 100% huijaus vaikka kuinka humalassa olisin ollut kyseisenä työpäivänä....

      Laskua odotellessa....

      • Anonyymi

        Kannattaa laittaa pitkä mahdollisimman asiallinen tiukkasävyinen email heti. Löydät kyllä toimivia sähköpostiosoitteita Googlella. Laita samalla kertaa kaikille. Kyllä toimitus- ja markkinointijohtajat ym osaavat viestit ohjata jonnekin. Osa on ulkomailla, mutta kyllä heiltä kääntäjiä löytyy.


    • Anonyymi

      En ymmärrä yrityksiä jotka valitsevat Klarnan.

      • Anonyymi

        Jos Klarna hoitaa kaiken ilmaiseksi ja vielä maksaa yritykselle euron jokaisesta "hyvästä" asiakkaasta, niin ...


    • Anonyymi

      Kaikki on vaikeaa ja itse joutuu hoitelemaan asioita . Lopetan kaiken ostamisen paitsi kivijalkakaupassa käyn . Näen ja saan heti ostoksen ja maksan kassalla.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin sinun olisi pitänyt ottaa yhteyttä Klarnaan, ei liikkeeseen

    • Anonyymi

      En boikotoi. Hyvin toimii klarna, sovelluksella voi maksaa parilla klilkauksella, ei tarvitse säätää tilinumeroitten ja viitenumeroitten kanssa.

    • Anonyymi

      Jep. Klarna ei toimi. Asiakaspalvelusta eivä pysty muuta, kuin pahoittelemaan asioita. Talousosasto on täysin tukossa ja tämän takia palvelu on hanurista, jos jotain yllättävää sattuu.
      Yleensä firman palvelutason paras mittari on se miten asiat saadaan kuntoon ongelmatilanteissa.
      Klarna halveksuu asiakkaita ja jättää heidät täysin oman onnensa varaan. Kukaan Klarnalta ei suostu auttamaan. Yrityksen johto ei ole tehtäviensä tasalla.

      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää toimintaperiaatetta? Jos ja kun tarkoitus on yrittää rahastaa asiakkaita eri tavoin kaikissa eri tilanteissa, niin kaikkihan toimii hienosti. Rahaa tulee. Eikä johdon tarvitse edes tietää mistään mitään. Heidän riittää seurata numeroita, palkita henkikökuntaa hyvästä työstä ja vaihtaa tarvittaessa henkilöitä, jos rahaa ei tule haluttua määrää.


    • Anonyymi

      Klarna on hyvä ja selkeä maksutapa aina käytän jos mahdollista.

      • Anonyymi

        Ruotsalainen pelle mainostaa itseään. Ei kukaan terve ihminen koskaan tarvitse huijarin apua maksamiseen.


      • Anonyymi

        Klarna kerää ihmisistä tietoa ja luovuttaa ne yrityksille ja viranomaisille. STT julkaisi uutisen, jossa kerrottiin, että ihmiset kuluttavat työpaikalla aikaa verkkokauppashoppailuun. Tiedot olivat Klarnan keräämiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klarna kerää ihmisistä tietoa ja luovuttaa ne yrityksille ja viranomaisille. STT julkaisi uutisen, jossa kerrottiin, että ihmiset kuluttavat työpaikalla aikaa verkkokauppashoppailuun. Tiedot olivat Klarnan keräämiä.

        Harvemmin STT mitään uutisia julkaisee.


    • Anonyymi

      Klarna on hidas! Aamulla maksoin Motonetin tilauksen ja aina vaan se on samassa jamassa..tilaus vastaanotettu - höh!

      • Anonyymi

        Tietojasi tutkitaan. Hidasta käsityötä. Olet ehdokkaana "hyväksi" asiakkaaksi. Jos et reagoi oikein, paikkasi varmistuu. Loppu on sitten pelkkää loputonta kusetusta.


    • Anonyymi

      Laitan tämän saman tekstin nyt muutamaan paikkaan - josko oikea taho - viranomainen - sen näkisi.



      Mä en ole ennen törmännyt yritykseen, jonka koen että yrittää - kutsuisinpa sitä miltei - varastaa. Vähän niinkuin laillistettua varkautta.



      En ole tämmöiseen Suomessa tottunut. Pankit on yleensä olleet luotettavia ja kaikki muutkin rahaa käsittelevät laitokset. Luottokorttifirmat myös.



      Klarnan kanssa on toisin.



      Finanssilaitoksella täytyy olla sellaiset systeemit, että se näkee, että on ottanut mun tililtä tietyn summan, jolla yritn ostaa X.comista. X.comille rahat ei ikinä päätyneet ja tavarat oli edelleen ostokorissani.



      Suomessa toimivalla rahaa käsittelevällä lafkalla on sellaiset systeemit, josta he näkevät että ottivat rahaa mutta kappas eivät maksaneet sitä itseltään pois.  



      Tietävät miltä tililtä ottivat.



      Sille tilille olisi kovin helppoa väärin otetut rahat automaattisesti palauttaa. Jos niin haluaisi tehdä.



      Eivät palauttaneet automaattisesti.



      Eivät palauttaneet vaikka asiakaspalveluun soittamalla pyysin.



      Pelkkä tilinumerotietoni ei riittänyt, eikä edes se että olisin nettipankista heille minkä vaan lukusarjan tai tiedon puhelussa kertonut.



      Minun piti tehdä varkaiden työ heidän puolestaan ja lähettää heille kyseinen kystapahtumatieto tililtäni.



      Aivan hullua, tässä minä selvin varkaiden varkauksia ja säästän heidän palkkakuluissaan tekemässä heidän työtään heille. Jotta he voivat tuottaa enemmän voittoa kyseenalaisista tekemisistään.



      Aivan hullua.



      Monet tässäkin ketjussa tai muissa sanovat että eivät jaksa muutamasta kympistä Klarnan kanssa tapella. Niistä muutamista kympeistä tulee kiva puro, kun niitä vaan tulee tarpeeksi monta. Minun mielestäni finanssivalvonnan - vai mikä onkaan oikea taho tulisi puuttua tähän.



      Ja olettteko huomanneet että edes Klarnan nettisivuilla ei voi tehdä mitään ellei rekisteröidy? Hullua sekin. Ja lupaa heille sometusmahdollisuutta kaikesta mitä mä teen. Höpsöä suorastaan.



      Klarna - ei ikinä.



      Voi kun muutkin välttelisi, niin saataisiin joku roti. Tässähän on sentään kyse finanssialan laitoksesta.



      Joku muu ala ei olisi yhtä säädelty, kuin luulisi että rahan kanssa tekemisissä oleva ala on. Ja näitä samankaltaisia valituksia-  nyt kun ekan kerran näille Klarna-petusketjuille tulen - näyttää olevan olleen jo iät ja ajat. Sekin minua yllätti.



      Finanssivalvonta tai vastaava taho, tekisittekö tarkastuksen,, please

      • Anonyymi

        Olet itse tehnyt pankkisiirron. Jos se jotenkin liittyy verkkokaupan ostosten maksuun, niin verkkokauppa hoitaa asiasi kuntoon. Siihen ei tarvita Klarnaa.

        Jos olet jotenkin lähtenyt sähläämään Klarnan kanssa, niin kukaan ei tietystikään voi sinua auttaa. Olet ehkä keksinyt jonkun tavan muuttaa jotain tietoja ja sotkenut jotain.


    • Anonyymi

      Klarna tekee tätä ihan rahastaakseen.minulle on tullut 3 kertaa viime vuonna muistutuslasku 5 euroa lisää laskuun.'klarna ei lähetä normaalilaskua.monikaan ei viitsi lähteä vitosen takia selvittämään asiaa. Kuluttaja ja kilpailuvirastossa on satoja valituksia Klarnasta. Kuluttajariitalautakunnassa oli viimeviikolla 85 asiaa missä Klarna on mukana. kyllä se on virkamiesten saamattomuutta ettei Klarnaa saada toimimaan Suomen lakien mukaan. lautakunnan päätökset ei aiheuta Klarnassa mitään reaktiota.

    • Anonyymi

      Jos Klarnaan haluaa kirjautua esim. chatiin tai rekisteröityä, sinne pitää antaa henkilötunnus! Vähän arvelluttava tapa vaikka henkilötunnuksia pystytään kalastamaan jo muutenkin. Luotettavampi tapa olisi esim. pankkitunnusten avulla.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään syytä haluta, joten ...


    • Anonyymi

      Tuo on tilanne johon kaikkien pitää pyrkiä. On hienoa että olet saanut asiat tuohon pisteeseen. Ei tarvitse pelätä milloin on taas klarna kinpussa.
      Ole onnellinen. Säästä rahaa ja osta heti maksulla. Jos minun pitää tilata sellaiselta sivulta jossa vilahtaa jossain vaiheessa klarna, poistun kiivaasti, vedän töpselinkin irti koneesta. Aina pitää ensin ottaa asiakaspalveluun yhteyttä ja pyytää tilinumero kyseiseltä firmalta mihin voi maksaa ensin, jonka jälkeen firma laittaa tuotteen postiin.
      Näin säästyy hermoja ja klarnan kiroukselta. Klarna on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua.

    • Anonyymi

      En ole minäkään saanut rahojani takaisin Klarnalta. Uskomatonta vääntöä, monta puhelua, sähköpostia ja kuittien lähettelyä moneen kertaan. Pahoitellaan vaan milloin mistäkin syystä. Mutta täällähän näitä on muitakin vaikka millä mitalla. Nyt laitan boikottiin kaikki firmat, missä on Klarna hoitamassa maksuliikennettä.
      Harmi vaan tämän eläinkaupan puolesta, muuten ihan ok, mutta tässä lähti ainakin tämä asiakas. Heippa !

      • Anonyymi

        Mikään verkkokauppa ei kaipaa Klarnaa käyttäviä asiakkaita. Teistä on vain pelkkää harmia. Jos tilillä ei ole rahaa suoraan verkkopankkimaksuun, pitää odottaa muutama viikko kunnes on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään verkkokauppa ei kaipaa Klarnaa käyttäviä asiakkaita. Teistä on vain pelkkää harmia. Jos tilillä ei ole rahaa suoraan verkkopankkimaksuun, pitää odottaa muutama viikko kunnes on.

        Yhä useampi verkkokauppa on siirtänyt kaikki verkkopankki maksut Klarnalle.
        Et voi maksaa suoraan verkkopankissa, vaan Klarnan sivu pyytää henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset, salasanan, avainluvun ja tutkii tilin saldon.

        EU:n PSD2.0 maksupalveludirektiivi tuhosi pankkien turvallisuuden.


    • Anonyymi

      Harmittaa tuo klarnan touhu kun puusilmäisyyttäni monesti tilaus menee vahingossa klarnan laskulle. Maksuvaihtoehto on piilotettu johonkin valikkoon ja luulee pääsevänsä valitsemaan niin hyväksyy laskun. *¤#%!

      • Anonyymi

        Ei mene vahingossa toista kertaa. Jos on puusilmä tai banaanisormi, kannattaa uudessa verkkokaupassa ekalla kertaa aina perua ostos ennen maksun hyväksyntää. Ja tietysti Googlata kokemuksia.

        Toisella kertaa tietää paremmin mitä tekee ja mitä vaihtoehtoja on tarjolla. Niitä vaihtoehtoja voi käydä läpi ihan ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene vahingossa toista kertaa. Jos on puusilmä tai banaanisormi, kannattaa uudessa verkkokaupassa ekalla kertaa aina perua ostos ennen maksun hyväksyntää. Ja tietysti Googlata kokemuksia.

        Toisella kertaa tietää paremmin mitä tekee ja mitä vaihtoehtoja on tarjolla. Niitä vaihtoehtoja voi käydä läpi ihan ilmaiseksi.

        Klarnaa käyttävissä verkokaupoissa on vaihtoehtoina:

        - Klarna
        - Klarna
        - Klarna
        - Klarna


    • Anonyymi

      Minulla neljä laskua mennyt perintään vaikka olen ollut yhteydessä klarnaan että en ole edes tuotteita ikinä saanut.soitin just perintäfirmaan ja ovat yhteydessä klarnaan.
      eipä se varmaan siitä kummene,harmittaa koska hoidan mksuni aina ajoissa.
      ei koskaan enää miään klarnan kautta

    • Anonyymi

      Etunimellä nuoret tytöt vastaavat, hei, kuinka voin auttaa. Pyysin soittopyyntöä joka luvattiin Klarnan tutkintaosastolta. Joku "Ossi" vain lähetteli sähköposteja ja olin pyytänyt postia palauttamaan pakettia jota en sitten halunnutkaan koska ilmeni että Kiinasta jostakin firmasta ja piti olla Helsinki fashion liikkeestä niin tullimaksua oltiin vailla jota en suostunut maksamaan koska selvä huijaus, tilauksessa ei puhuttu semmoisesta mitään ja kyseessä oli Suomen Helsinki fashion muotiliike. Klarnan kautta. Posti sanoi että tulli tietysti palauttaa sinne kiinaan mistä tullutkin. Nyt Klarna vaatii maksuja minulta tuotteista jotka olen pyytänyt palauttamaan. Helsinki fashion muka. Klarna huijaa mukana kun ei ole pokkaa sukunimellä vastata asiakaspalvelussa eikä soittoa ole tullut.Sähköposteja tikittää päivittäin. pyytävät chattailemaan vanhaa ihmistä. Olen lyhentänyt tuotteita jotka oikeasti tulivat suomalaisista firmoista ilman tullimaksuja klarnatilillensä. Heillä ei ole sukunimeä tutkintaryhmän pomoilla Klarna Bank AB ?? Tuotteet ovat taatusti palautuneet tullista, näin sanottiin postista. Joku nenäkäs tyttö käski minun kääntää kiinankieleltä suomeksi josta hölynpölyfirmasta Zibbo kiinasta tuli vastaus minulle että tuotteesi on palautunut kiitos, onko osoitteesi se ja se että lähetämme sen takaisin minulle. Vastasin että minä en ota takaisin sitä koska olen palauttanut sen että hyvä että tuli perille. Nyt tämäkään ei passaa Klarnalle. Hirveää huijausta!!!

      • Anonyymi

        Ei sinun tarvitse Klarnalle mitään selitellä. Ovat täysin ulkopuolisia välistävetäjiä.

        Kiistä kaikki Klarnan laskut ja perintäkirjeet yms. Yrittävät vain pelotella tyhmiä uhrejaan. Yrittävät tietysti saada palkkionsa myös peruutetuista ostoksista tai huijaustuotteistakin. Asiakkaan (uhrin) ei pidä maksaa heille senttiäkään.


    • Anonyymi

      Tilasin takin, ilmeisesti huijari verkkokaupasta. Ad-plus-ug mainostaa vaatteita facebookissa. Mutta ei lähetä tilauksia asiakkaalle. Nyt on mennyt jo niin kauan, että oletan tämän olleen huijarien verkkokauppa. Kun laitan firman nimen hakuun, löytyy vain venäjänkielisiä juttuja. Kieltä en ymmärrä. Takkia ei ole tullut, mutta klarnan lasku tuli. Klarnan asiakaspalveluun ei tunnu saavan millään yhteyttä. Ilmoittaisin, että en aio maksaa tuotetta, jota en ole saanut.

      • Anonyymi

        Minulla käynyt takkihuijauksen kanssa huonommin. Tilasin muka suomalaisesta verkkokaupasta Pro Fashion Vantaa. Mainoksessa näkemäni takin. Takkia ei kuulunut, mutta klarnan lasku tuli heti muutama päivä tilauksesta. 2 kk päästä tulee Kiinasta, pieni tosi tiukka paketti. Jossa ei lähettäjän nimeä, eikä osoitetta. Vain tieto, että lähetetty Yanwei logistiikkakeskuksesta Kiinasta. Kun avasi tiukan paketin, se suorastaan räjähti paineella auki. Tiukoista muovikääreistä singahti eriin todella törkeä kopio mainoksessa olleesta takista. Haluaisin palauttaa sen, mutta en tiedä minne? En halua maksaa tälläisestä huijauksesta. Klarnalla lupasivat selvittää asiaa. Mutta, yllätys, yllätys! Delegoivatkin kaiken selvittelyn minulle. Laittoivat sähköpostiosoitteen johonkin kauppaan, johon pitäisi ottaa yhteyttä. Osoite ei kuitetaan ole toimiva. Pyytävät myös ottaamaan kuvakaappauksen kaupasta, jonka kanssa tein tilaukseni. Vaikka olin heille selvittänyt, että se on vaikeaa, kun tilauksesta ei ole jäänyt jälkeäkään mihinkään sivuhistoriaani. Minkäänlaista tilausvahvistustakaan ei tästä tilauksesta ole tullut. Klarnalla pyydetään myös olemaan yhteydessä vielä Pro Fashion Vantaa verkkokauppaan. Jota ei ole olemassakaan. Pro Fashion Oy on Turussa mutta, ilmoittavat olevansa vain tukkuliike. Eivätkä edes mainosta tai myy facebookissa. Asialla on siis ollut Kiinalaishuijari ja tämä tiedetään Klarnalla. Klarna tekee yhteistyötä näiden kopiomestari-huijareiden kanssa. Koettavat vaan sitten väsyttää selvitysprosesseillaan asiakkaan ja saada maksamaan huijaustuotteistakin, joita ei voi palauttaa. Joiden lähettäjää ei asiakas tule löytämään koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla käynyt takkihuijauksen kanssa huonommin. Tilasin muka suomalaisesta verkkokaupasta Pro Fashion Vantaa. Mainoksessa näkemäni takin. Takkia ei kuulunut, mutta klarnan lasku tuli heti muutama päivä tilauksesta. 2 kk päästä tulee Kiinasta, pieni tosi tiukka paketti. Jossa ei lähettäjän nimeä, eikä osoitetta. Vain tieto, että lähetetty Yanwei logistiikkakeskuksesta Kiinasta. Kun avasi tiukan paketin, se suorastaan räjähti paineella auki. Tiukoista muovikääreistä singahti eriin todella törkeä kopio mainoksessa olleesta takista. Haluaisin palauttaa sen, mutta en tiedä minne? En halua maksaa tälläisestä huijauksesta. Klarnalla lupasivat selvittää asiaa. Mutta, yllätys, yllätys! Delegoivatkin kaiken selvittelyn minulle. Laittoivat sähköpostiosoitteen johonkin kauppaan, johon pitäisi ottaa yhteyttä. Osoite ei kuitetaan ole toimiva. Pyytävät myös ottaamaan kuvakaappauksen kaupasta, jonka kanssa tein tilaukseni. Vaikka olin heille selvittänyt, että se on vaikeaa, kun tilauksesta ei ole jäänyt jälkeäkään mihinkään sivuhistoriaani. Minkäänlaista tilausvahvistustakaan ei tästä tilauksesta ole tullut. Klarnalla pyydetään myös olemaan yhteydessä vielä Pro Fashion Vantaa verkkokauppaan. Jota ei ole olemassakaan. Pro Fashion Oy on Turussa mutta, ilmoittavat olevansa vain tukkuliike. Eivätkä edes mainosta tai myy facebookissa. Asialla on siis ollut Kiinalaishuijari ja tämä tiedetään Klarnalla. Klarna tekee yhteistyötä näiden kopiomestari-huijareiden kanssa. Koettavat vaan sitten väsyttää selvitysprosesseillaan asiakkaan ja saada maksamaan huijaustuotteistakin, joita ei voi palauttaa. Joiden lähettäjää ei asiakas tule löytämään koskaan.

        Jatkoa edelliseen. Klarna myös kiristää/uhkaa laskulla, jos en selvitä itse ongelmaa, ottamalla yhteyttä sinne sun tänne. Heidän ehdottamiinsa toimimattomiin sähköpostiosotteisiin ja keksimiinsä verkkokauppoihin.
        He siis aivan pokkana laskuttavat minua tästä karmeasta kopiotakista, jota ei voi palauttaa. Kun ei selviä, kuka apina tuollaisen on kehdannut lähettää ja mainostaa tuollaista facebookissa aivan eri takin kuvilla! Klarnalla myös puhelimitse asikkaan ongelmaa hoitaa aina eri henkilö, jolle selität asiasi alusta loppuun. Vaikka edellisillä kerroilla olet sen jollekkin Lissulle, tai Reetalle, tai Miisalle selvittänyt. Heillä ei ole missään tietoa asiastastasi. Wautsiwau mitä hommaa! En tiedä itkisikö, vai nauraisiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen. Klarna myös kiristää/uhkaa laskulla, jos en selvitä itse ongelmaa, ottamalla yhteyttä sinne sun tänne. Heidän ehdottamiinsa toimimattomiin sähköpostiosotteisiin ja keksimiinsä verkkokauppoihin.
        He siis aivan pokkana laskuttavat minua tästä karmeasta kopiotakista, jota ei voi palauttaa. Kun ei selviä, kuka apina tuollaisen on kehdannut lähettää ja mainostaa tuollaista facebookissa aivan eri takin kuvilla! Klarnalla myös puhelimitse asikkaan ongelmaa hoitaa aina eri henkilö, jolle selität asiasi alusta loppuun. Vaikka edellisillä kerroilla olet sen jollekkin Lissulle, tai Reetalle, tai Miisalle selvittänyt. Heillä ei ole missään tietoa asiastastasi. Wautsiwau mitä hommaa! En tiedä itkisikö, vai nauraisiko?

        Ei pidä paikkaansa että et voi palauttaa....
        Sinulla on etä kaupan purku oikeus ja palauta postin kautta ja ennen kuin palautat ota valokuvia tuotteesta ja paketista. Pakkaa mielellään niin että sinulla on todistajia....
        Tässä klarna olisi pitänyt suositella yleisiä maailmallista etä myynti sopimuksen purkua,
        mutta ymmärrän toki että klarnaa ei tämä kiinnosta mutta rahat palautetaan jos tuote on palautettu ja jolloin laskua ei voi syntyä. Tai lasku mitätöidään.Postilta kun saat kuitin palautiksestasi. Jonka sitten lähetät kuvan klarnalle.

        Välillä tuntuu kuin osa kirjoittajista olisi ihan oikeasti tyhmiä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen. Klarna myös kiristää/uhkaa laskulla, jos en selvitä itse ongelmaa, ottamalla yhteyttä sinne sun tänne. Heidän ehdottamiinsa toimimattomiin sähköpostiosotteisiin ja keksimiinsä verkkokauppoihin.
        He siis aivan pokkana laskuttavat minua tästä karmeasta kopiotakista, jota ei voi palauttaa. Kun ei selviä, kuka apina tuollaisen on kehdannut lähettää ja mainostaa tuollaista facebookissa aivan eri takin kuvilla! Klarnalla myös puhelimitse asikkaan ongelmaa hoitaa aina eri henkilö, jolle selität asiasi alusta loppuun. Vaikka edellisillä kerroilla olet sen jollekkin Lissulle, tai Reetalle, tai Miisalle selvittänyt. Heillä ei ole missään tietoa asiastastasi. Wautsiwau mitä hommaa! En tiedä itkisikö, vai nauraisiko?

        Olen maksanut 91 euroa Klarnalle yli mitä tavarat maksoi. Kuluttajariitalautakunta suositti Klarnaa palauttamaan ne takaisin.Laitoin lautakunnan päätöksen Klarnalle .Ei rahaa ole tullut eikä kommenttia lautakunnan päätöksestä.Ainoa tapa saada rahat on mennä oikeuteen,mutta ei näin pienen summan takia kannata.Siihen Klarna varmaan laskee.KLARNA on huijari kauppa. Älkää kukaan ostako Klarnan kautta mitään.Samalla rahalla saa suomesta parempaa tavaraa. Pahasti pettynyt.


    • Anonyymi

      Minä olen boikotoinut klarna vastaan sillä en ole antanut lupaa tietojeni tallentamisesta. Laita itsellesi kielto tietojesi luovuttamisesta tai myymisestä jolloin klarna syyllistyy rikokseen.
      Klarna ei paljon välitä...

    • Anonyymi

      Piti ostaa yli tonnin spinninpyörä. Googlella löytyy joku treenikauppa.fi joka myi sitä "tarjouksessa" paljon alle tonnilla muutaman päivän toimitusajalla. Maksu tilisiirtona ei kuitenkaan mitenkää onnistunut ilman Klarnaa ja sen ehtojen hyväksyntää ja sen asiakkaaksi tuloa.

      Ostos jäi tietysti tekemättä. Samalla huomasin, että toimitusaika olisikin 4 päivää (suomeksi yli viikon) luvattua pitempi "ruuhkan" takia. Olisivat tietysti itse joutuneet tilamaan sen jostain ulkomaisesta verkkokaupasta.

      Olisin lähes varmasti joutunut odottamaan tuotetta useita viikkoja ja tappelemaan Klarnan kanssa maksun palauttamisesta ja varmasti jostain muustakin.

      Kannattaa välttää kaikkia verkkokauppoja, joissa ei voi maksaa suoraan käteisellä tilisiirtona ilman Klarnaa. Eivät varmasti toimi muutenkaan ihan rehellisesti. Kaikkea saa sivujen mukaan tietysti heti halvalla tarjoushintaan. Ehkä joskus joku viallinen palautustuote on oikeasti omassa varastossa.

    • Anonyymi

      Ei löydy klarnan rahanpalautus lomaketta

    • Anonyymi

      Aina toiminut moitteettomasti :)

    • Anonyymi

      Ostat pelin osamaksulla? Haloo¡!!!!!¡

      Älä tilaa postilla jos olet noin kiireinen.

      Koko jutussa ongelma olet sinä itse, ei Klarna.

    • Anonyymi

      Kuluttajariitalautakunta tuo esiin auton korjauksiin ym päätöksiin liittyviä asioita.Mutta ei ole tuonut niitä mitä KLARNASTA on valitettu.Olen ollut yhteydessä KRLK taan ja sieltä luvattiin harkita.En tiedä mikä on syy vaikenemiseen.Klarna on kepuli kauppa.

      • Anonyymi

        Luultavasti saisit kunnioittavampaa palvelua, mikäli osoittaisit kunnioittavasi lukijaa edes laittamalla välilyönnin välimerkin jälkeen.


    • Anonyymi

      Avioero laput joissa saa tehdä mitä haluaa tietty ryhmä ja käyttää toisen sähköpostin toimenpide sähköpostit eli vammauttava linjasto jako lupa soittaa tietyn ryhmän.luhuvahekmainen kosketus tarve Ylen 1 lintu lonsautus Myynti tv

    • Anonyymi

      Ikävää että Klarna tungetaan väliin kun yrittääkö maksaa heti verkkopankin kautta tuotetta ja huomaa että oma pankki ei ole kelvannut. Ovatko jotkut yritykset ruotsåsalais cab omistuksessa tms. kun ei kelpaa rahat kun ei velkaa tarvitse ja halua osamaksuja?
      Maksukortilla en osta verkkokaupasta.En akan kortin tietoja. Vain suoramaksu omalta tililtä. Ei kelpaa muutaman sadan euron ostos laukkuliikkelle. Suomalaisena myydään tuotteita joita tehdään halpa maissa.
      On sentään vielä,muutama kotimaista tuotantoa ja palvelua tarjoava yritys jossa ei ole näitä KLARNA tyrkytystä!
      OLEN PETTYNYT. Ei oo kauppaa lähellä joka myy ko laadukakita tuotteita.

    • Anonyymi

      En tässä avaa nyt, mitä ongelmia minulle sattui, mutta opetuksen sain. En valitse Klarnaa koskaan osamaksuksi / laskuksi, suivaannuin tosissaan myös myyjäliikkeeseen, enkä myöskään enää tilaa sieltä mitään. Onneksi on suomalaisia verkkokauppoja, turvallisia ja luotettavia, joten pidättäydyn niissä. Hyvästi ulkomaiset verkkokaupat.

    • Anonyymi

      Viimenkin alkaa Karman-Laki iskemään tuohon Klaaarnaaan.. hiton rosvo-firma
      Ihmiset huomaa viimein mikä tämä rahastaja on.

    • Anonyymi

      Mikähän mahtaa olla syy, ettei klarnalla voi ottaa maksa myöhemmin- vaihtoehtoa, vaan pitäisi maksaa heti? Henkilöllä ei tietenkään ole maksuhäiriötä.

    • Anonyymi

      Homma toimii silloin hyvin kun tavara saapuu ajallaan ja on kuvauksen mukainen, asiakas tyytyväinen. Mutta ongelmien ratkomisessa ja varsinkin maksujen palauttamisessa Klarna on umpisurkea! Aina luvataan asiakaspalvelussa (jotka eivät suomea ymmärrä vaan käyttävät chatissaan jotain kääntäjää), että maksu on tililläsi parissa päivässä. Nyt on asia hoidettu puolenkymmentä kertaa niin maksunpalautuslomakkeen kuin chatinkin kautta, mutta mitään ei tapahdu. Kyseessä pieni raha, mutta periaate ja luotettavuus tässä se tärkein juttu. Itse en edes saanut tilattua tavaraa ja kauppa tämän myös vahvistanut ja palauttanut rahan pari kuukautta sitten Klarnalle, mutta sieltä raha ei tule tililleni ei sitten millään. En voi suositella kun parempiakin vaihtoehtoja on olemassa. Turhaan ei tämä firma ole jatkuvasti kuluttaja-asimiehen tutkinnan alla.

    • Anonyymi

      Olen sama mieltä

    • Anonyymi

      Kyllä nämä ovat sähköisen palvelun ongelmia. Itse olen ostanut vain ja ainoastaan Klarnan kautta tähän asti.
      Nyt tilanne on muuttunut, eivät enää selvitä huijaus toimia Kiinankaupassa.
      Esim Temu lupaa hyvittää, jos löytää edullisemman hinnan . Mutta, kun sellainen löytyy vastaus tulee ' ei kuulu hintahyvityksen piiriin ". Vaikka kaikki kriteerit täyttyy .
      Lopettaisivat tuollaisen hötkyilyn, jää vain paha fiilis , koko Kiinan kaupoista.
      Eurooppaan lykötään kaikki huono kama, kun tietävät ei tarvitse palauttaa rahoja, kun kukaan Suomessa ei välitä.
      Lopetin kaiken ostamisen wish ja LITB.stä .
      Nyt sitten Temu myös katkolla. 1000 € kaupoista 40 e hyvitys ja ei sitä antaneet. Tuote oli toisella 10 euroa halvempi ja ostin niitä useita.
      Sain ne ed. hintaan, mutta jos luvataan alennus, jos löytää ed kaupanteon jälkeen , eikä sitten toimita lupausten mukaan. Pidän sen rikollisena toimena. Se on kohta Good bye Temu W&L renki kaikki samaa huojariketjua ...

    • Anonyymi

      Löytyykö malsutiedot tarina leikkainen

    • Anonyymi

      Yritän maksaa laskua ei onnistu

    • Anonyymi

      Olen odottanut takaisin maksua klarnalta jo kaksi viikkoa, tuote oli loppunut ja sitä ei sen vuoksi voitu toimittaa. Klarna ei ole palauttanut rahoja, vaikka tieto on sinne mennyt jo kaksi viikkoa sitten kyseisetä paikasta, josta tuote oli loppunut.

      Kerran aiemmin oli klarnan sivulla monta päivää tieto, että en ole laskua vielä maksanut ja olin sen maksanut varmasti, pitkän ajan päästä palauttivat sitten rahat, jotka meni kahteen kertaan.

      Nyt on oltava varovainen, palauttaako ne ollenkaan rahoja, jotka siellä on olleet jo yli kaksi viikkoa. Olen niitää jo kysellyt. Turhaan, mitään ei tunnu tapahtuvan.

    • Anonyymi

      Paikka josta olin tuotteen tilannut ilmoitti, että rahan palautus tulee 7-9 päivään, mutta ei tuleeko niitä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Yritin maksaa laskua kaksi kertaa ,maksut lähti tililtä mutta eivät menneet perille,käskettiin ottaa myyjään yhteyttä ,myyjä käski ottaa yhteyttä klarnaan,klarnasta käskettiin ottaa yhteyttä omaan pankkiin. Omasta pankista selviteltiin asiaa ja sieltä sanottiin tämä asia on klarnan hoidettava.Kuukauden verran olen ollut klarnaan yhteydessä ja lähettänyt kaikki mahdolliset tiedot mitään ei ole vielä kuulunut.Kyllä ihmeellistä pomputusta Klarnalta,kun siellä on töpeksitty samalla lailla muillekin.Todella vaikeaa saada rahoja takaisin,mitta täynnä Klarnaan ,ei sen kautta enää kannata maksaa mitään,kun maksu lähtee tililtä eikä mene perille.Asiakaspalveluun kun soittaa sanotaan olet vuorossa 22,voi sitä odottelua.

    • Anonyymi

      Itse olen maksanut aina tuotteet välittömästi, kun olen ne tilannut.
      Ihan heti, kun tuote vaan ilmestyy maksuun klarnan sivulle.

      Olin tilannut tuotteen, jonka ehdin maksaa jo klarnalle ja kauppa ilmoitti, että tuotetta ei ole saatavilla. He lupasivat ilmoittaa rahoitusyhtiölle rahan palautuksesta ja kaupan ilmoitus sivun mukaan ovat myös ilmoittaneet.

      Nyt olen odottanut kolme viikkoa milloin ne rahat maksetaan takaisin.
      Milloinka ne yleensä tällaisissa tapauksissa maksaa rahat takaisin,
      miten kauan on vielä odotettava palautusta.

    • Anonyymi

      Klarnan klassikko: Homma toimii niin kauan kuin minkäänlaista poikkeamaa ei tule maksutapahtumaketjuun. Jos tulee esimerkiksi myyjästä johtuen, korttitalo romahtaa.

      Yllättää tosin että ketju aloitettu jo 2010.

    • Anonyymi

      Olen odottanut klarnalta maksua pian kuukauden, koska maksoin tuotteesta, jota ei ollut, eikä se tullut.
      Olen monta kertaa ollut yhteydessä klarnaan, turhaan.
      Sitten ne laittoivat esitäytetyn lomakkeen sähköposti sivulleni, johon olisi pitänyt laittaa tilinumero, jota lomake ei ottanut vastaan, vaikka se oli oikeaa tilinumero. Sitten piti laittaa liite tiedosto omalta tililtäni, jota se ei useista yrityksistäni huolimatta ottanut vastaan.
      Miksi he laittavat sellaisia lomakkeita, johon ei voi kirjoittaa sitä tietoa, mitä he pyytävät.
      Olen ollut tämän asian takia klarnalle useita kertoja yhteydessä, he ovat saaneet myyjältä hyvitys todistuksen myyjältä jo lähes kuukausi sitten.
      Mutta nyt asia seisoo paikallaan.
      Nyt sitten lukuisten yhteen ottojen jälkeen viimeinkin eräs ihminen otti tosissaan ja otti tiedot ylös chatin kautta, koska niitten sähköpostissa lähettämä lomake oli huuhaata, johon ei voinut nimeään enempää laittaa, miksiköhän siihen ei voinut laittaa mitään pankkitietoja eikä liitteitä, vaikka siinä oli paikka niille ja sitten pyydettiin ne lähettämään..

    • Anonyymi

      Alavieskalehti onnykyisin myynyt näköislehteä ja maksu pitää klarnan kautta.On vaikea maksaa .Ei tahdo onnistu.Klarnana sen takia ,että tulee netin kautta.

    • Anonyymi

      näitä negatiivisiä arvosteluita on tuolla trustpilotissa myös. käykää laittamassa sinne kaikki negatiiviset palautteet.

      tässä on minun juttuni:

      ostettiin motonet.fi nettisivuilta…

      ostettiin motonet.fi nettisivuilta autoon pakoputki 2024-04-08 ja tietysti tämä klarna oli sinne laitettu ainoana maksun välittäjänä. maksettiin 94,90e.
      sitten se pakoputki meni väärään motonetin myymälään. soitin asiakaspalveluun että meni väärään paikkaan tuote. he peruivat sen tilauksen ja rahojen pitäisi palautua pankkitilille. he tekivät uuden tilauksen ja hain pakoputken jyväskylän seppälän motonetistä ja maksoin sen sinne kassalle pankkikortilla. nyt on sitten tuo 94.90e kadoksissa jonka piti palautua tilille takaisin. en tule enää koskaan mistään sellaisesta paikasta mitään ostamaan jossa on tämä klarna vain. tästä lähtee kuluttaja-asiamiehelle pian viestiä jos ei ala rahat palautua takaisin. ja mikä siellä sitten kestää 2-14 päivää?? olen kyllä lukenut täältä että osa on odotellut kuukausia rahojaan takaisin.

      Asiointipäivämäärä: 08. huhtikuuta 2024.

      https://fi.trustpilot.com/review/klarna.com?sort=recency


      ollaan nyt laitettu viestiä klarnaan niiden asiakaspalvelu chatissa ja sieltä ei löydy koko maksutapahtumaa. ensin odotettiin 16 päivää rahojen palautusta, sitten mentiin chattiin. siirsivät jonnekkin klarnan pankkiin asian. siinä menee 1-2pv aikaa, sitten menee 10pv aikaa kunnes kuulemma ottavat yhteyttä. emme näe noita rahoja enää koskaan.

    • Anonyymi

      Kyllä mun on mennyt aivan hermot Klarnan kanssa, maksunpalautusta olen odetellut reippaan kuukauden,monta kertaa ottanut yhteyttä chatin ja asiakaspalveluun,olen lähettänyt kopiot maksukuiteista chatin kautta lähettänyt sähköpostin kautta,aina kun ottaa yhteyttä johonkin ,ruvetaan taas vaan pyytämään uusia kopioita.Ei hommat etene millään,surkia laitos.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe