Koko elämän tarkoitus on vain jatkua kunnes kuolette, mutta mikään ei pysähdy jos jatkatte sukua. Tämä on vika universumin rakenteessa; se saa teidät haluamaan vaikka ette halua. Koko universumin toimintaperiaate voidaan jakaa yhteen; lisääntykää.
Ymmärrättekö te hyvät ihmiset, mikään ei koskaan lopu, kärsimys, niin kauan kuin te lisäännytte ja jatkatte tätä kärsimystä. Kuolema, halu, epätoivo, te voitte lopettaa tämän kaiken pysähtymällä totaalisesti. Stop in the name of love...meidän on pysäytettävä tämä koneisto joka on kaiken kärsimyksen ja olemassaolevan alku ja juuri.
Vain jatkamalla voitte saavuttaa kaiken kauniin ja suuren. Vain tuhoutumalla voitte lopettaa kaiken. Vain olematta voitte lopettaa mielettömyyden jota elämäksi kutsutaan. Jatkakaa, lopettakaa, vain hiljaisuus on täydellistä. D o me baby y ym
http://www.youtube.com/watch?v=bNZpQRVtsig&playnext=1&videos=6fi9Aw-yaxY
Do Me Baby / If I Was Your Girlfriend (live 1996)
...mutta melu saa hetkumaan
Pysähtykää
The Stillness
6
110
Vastaukset
- mitään yllämainittua
ja perun kaiken.
- Stop and roll
Pysähdy ymmärrä, luot maailman, ajatuksesi eivät ole sinun, olet se mitä näet ja mitä tunnet.
- siksi olen
mitä olen
- Stop and roll
siksi olen kirjoitti:
mitä olen
Vielä pitäisi totuttautua ideaan.
- weoirjo
Oletko pössytellyt?
- pössyttelin pannulla
ja kohta juon sen, hyvää huomenta.
Viiniä join, siis eilen.
Anteeksi muuten että lähetin tuon viestin tänne. Kohta voi onneksi kulauttaa lämmintä kahvia kurkkuun, päähän hieman sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876