Miksi pitää tappaa ?

lakko lakko lakko

Mä en enää jaksa teidän kanssa. Aina pitää tappa ja murhat joku tuttu tai tuntematon. Mikä teitä oikein vaivaa. Teillä on pää enemmän sekaisin kuin minulla (ainkin uskon niin, ehkä olen luulosairas). Lopettakaa nyt ihmeessä se tappaminen koska mulla mene hermot teidän kanssa. Tehkää ihmeessä vaikka vuodeksi tappolakko.

7

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • delunala

      Ei ole mullakaan ymmärrystä tähän touhuun, ei ole koskaan ollutkaan. Musta tuntuu et pitkälti nämä ihmiset jotka tappaa toisia, niiden vanhemmista se kaikki on lähtenyt. Tarkoitan esim. jos pieni 10 v poika asuu kahdestaan alkkis äidin/isän kanssa ja joutuu viettään yksin koko lapsuuden ja ei ole mitää turvaa kenestäkää aikuisest niin äkkiä se keksii pakokeinon myöhemmäl iäl mm. huumeist, viinast jonka kautta lähtee tää oravanpyörä kehittyy eikä se loppujenlopuks selvii siit ja joko tappaa tai tulee tapetuksi... Mun veljeni kuoli 20 V, hänet murhattiin, ja syy miks veli joutui tähän huumemaailmaan, löytyy hänen isästään. Asui isän kans, isä ei ollut ikinä kotona eikä hänel ollu ketään aikuista turvana iltaisin/öisin... sit veli keksi pakokeinon huumeista, ne ehkä sit toi jonkinlaist turvaa hänelle. Ja lopputulos oli kuolema. ENKÄ nyt väitä et kaikis tapauksis olis tästä kyse, mut aika suures osas on tää minkälaine lapsuus on ollut, JOTKUT selviää lapsuuden vaikeuksista hyvinkin mut toiset ei. Ja vaikka olis minkälaista apua tarjolla näihi omiin ongelmiin niin ei se enää välttämättä auta.

      • äiti kuollut

        huumeisiin?


      • delunala
        äiti kuollut kirjoitti:

        huumeisiin?

        Äiti asui niin kaukana ettei pystyny paljoo auttaa, joka ilta veli sielt soitti et kuin paha hänel on olla ja pelottaa!


    • 19

      Afganistanin veteraani sanoi sodan jälkeen tapettuaan Moskovan asumalähiössä pari ihmistä:
      Minun LIHAKSENI VAATIVAT että tapan jonkun.

    • lehti5

      suomen laki on niin kumma,tappaja kulkee vapaana ja surmattu 20 vuotias poika makaa haudassa.Tappajalle tuli vapauttava tuomio.Näin kemijärven käräjät päätti.ei voi kun ihmetellä päätöstä.

      • lakeus jee

        kuule vähän viitteitä asiasta että tieretään täällä lakeuksilla tarkemmin
        mistä o kymysys


      • lehti5
        lakeus jee kirjoitti:

        kuule vähän viitteitä asiasta että tieretään täällä lakeuksilla tarkemmin
        mistä o kymysys

        surmatyö tapahtui 16.5.2010. 54 vuotias ampui 20 vuotiaan nuoren haulikolla lähietäisyydeltä.
        www.poliisi.fi sivuilta voi lukea hieman tarkemmin tapahtumasta,lapin läänin kohdalta.
        kemijärven käräjät ei antanu minkäänlaista tuomiota ampujalle.Eli jossakin on pahasti vikaa kyseisessä tuomiossa.Jos tappaja ois ampunu joutsenen ois heti pätkästy 1,5 v linnaa.ihmishenki ei näemmä kemijärvellä ole minkään arvonen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1617
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1486
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1019
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      918
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      107
      799
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      47
      759
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      38
      718
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      55
      621
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      53
      599
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      598
    Aihe