WWW.voittoporukka.fi
Sivusto näyttää aika hepposelta. voiko luottaa systeemiin?
www.voittoporukka.fi
15
1410
Vastaukset
- 38
Ihan varmasti. Ovathan he voittaneet sivujensa mukaan monivetopotin 19.10.2007 kertoimella 3 208 430,37.
Eli siis eurolla kolmemiljoonaa ja kimppapotilla miljradia....
Ei ihme, että sivut ovat hieman rupiset kunnei ole oikein ollut aikaa keskittyä niihin?- (L)apuva!!!!!
mukavalta ja oikeudenmukaiselta systeemiltä.
- Pauli 782%
(L)apuva!!!!! kirjoitti:
mukavalta ja oikeudenmukaiselta systeemiltä.
kuulemma mukana joku oikein nero, jollalla vaimonsa kanssa paljon kokemusta voittoisasta vedonlyönnistä ja "kimppakivasta".
- 1+19
rehellistä, ammattitaitoista porukkaa. Jos joku on suositellut, niin tee niinkuin sponsorisikin tekee.
- jo KRP:n
tutkinnassa?
Syytä taitaisi olla... - Jokke75
VOITTOPORUKKA JÄTTÄNYT MAKSAMATTA VOITOT ESIM. SALIBANDY.24.1.2011 KERROIN 11587,96 (PANOKSET HÄVIS SAHARAAN)
ILMEISESTI TÄYTYY HAKEA SE RAHA SIUNTOSTA. - wwhosusuussu
- 19+20
En ota kantaa sen tarkemmin, koska en tätä tapausta tunne, mutta ei tässä ilmeisesti ihan amatööri ole takana:
http://www.ravia.fi/uutinen_katso.php?id=6620
- Infoa vaan
Vika kuulema huomattu ja tilitys maanantaina. Se tästä "uutisesta". Katsotaan kuitenkin.
- haistakaa voitto
3 208 430,37 oli Veikkauksenkin mukaan monivetohistorian suurin kerroin. Veikkaus kusettaa ihan varmasti. Joku muu sen sai. Panos niillä vaan nyt oli muka 20 senttiä, ja se ei muka voiton määrää pienentänyt. HEI HALOO!!! Väittivät mulle ihan pokkana et saman summan olis saanu vaikka olis pelannu millä summalla. Tää on huijausta!!!
Lisäks musta se on ihan väärin et mä en saanu koko pottia silloin ja eilenkään. Linnaan vaan koko voittojengi. Epistä pelata isommalla. - lisbeth koikkalanen
haistakaa voitto kirjoitti:
3 208 430,37 oli Veikkauksenkin mukaan monivetohistorian suurin kerroin. Veikkaus kusettaa ihan varmasti. Joku muu sen sai. Panos niillä vaan nyt oli muka 20 senttiä, ja se ei muka voiton määrää pienentänyt. HEI HALOO!!! Väittivät mulle ihan pokkana et saman summan olis saanu vaikka olis pelannu millä summalla. Tää on huijausta!!!
Lisäks musta se on ihan väärin et mä en saanu koko pottia silloin ja eilenkään. Linnaan vaan koko voittojengi. Epistä pelata isommalla.joo ei vaan voi sulattaa,et jollain vois mennä hyvin.
- virtuaalirahat
haistakaa voitto kirjoitti:
Lisäks musta se on ihan väärin et mä en saanu koko pottia silloin ja eilenkään. Linnaan vaan koko voittojengi. Epistä pelata isommalla.Tällä on Wincapitan kanssa yhteistä se, että sisällä oleva raha on virtuaalirahaa, jota ei voi kotiuttaa.
- virtuaalirahat
Selitykset ovat myös Wincapitan luokkaa ja tulee mieleen, että pelataan vain aikaa, niin että kohu laantuu ja jengi unohtaa koko homman ja laittaa saatavat mappi Ö:hön. Minä veikkaan,että kassassa ei ole varaa maksaakkaan kotiutuksia. Kukaan ei ilmeisesti ole saanut kotitutettua tuolta pitkään aikaan?
- Voittoisatmulkerot
Mitäpä sinulle sanoisi. Kökköiset webbisivut, teinikieltä tekstit, ei sen jeesuksen yhteistietoja mihinkään.
Sijoita vaan, sivut on tehty juuri sinua varten. - basisti2
"Panos niillä vaan nyt oli muka 20 senttiä, ja se ei muka voiton määrää pienentänyt. HEI HALOO!!! Väittivät mulle ihan pokkana et saman summan olis saanu vaikka olis pelannu millä summalla. Tää on huijausta!!!"
Haloo vaan itsellesi... Totta kai se on ihan sama millä panoksella voittorivin pelaat, jos sen yksin saat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272095
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671179Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111099Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101097- 88962
- 80829
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681