Uusien tutkimusten mukaan kasvisruoka pienentää aivoja ja hidastaa järjenjuoksua. Tämän takia ilmeisesti vihreiden puoluokin on ammattitaidossaa aina muita puolueita jäljessä. Liha puuttuu ruokavaliosta, ja järki ei yksinkertaisesti juokse.
Kasvisruoka pienentää aivoja
10
922
Vastaukset
- Heh heh :D
Mikä tutkimus? En oo kuullukkaan. Ketkä on rahoittanu. Valio ja Atria? Kuulostaa aika skeidalta koko homma.
Ja vinnkkaan, et vois sen tutkimuksen laittaa aina viestin yhteyteen, ettei tuu sitä kuvaa, että oot keksiny päästäs näitä. Vois tehä jotain johtopäätöksiä ja tutkia jokainen sitä itse, ettei aina oo sitä propagandaa maailma täynnä.- ---------------
No provohan tuo on, eikä tuolle edes oikein jaksaisi vastata. Keksinyt kaiken omasta päästään, koska hän on niitä ihmisiä, joiden persettä jotenkin hirveästi kutittaa jonkun toisen ruokavalio. Jos kyse olisi ollut jostakin oikeasta tutkimuksesta, niin tietenkin aloittaja olisi laittanut mukaan linkin tutkimukseen ja maininnut ainakin, kenen teettämä tutkimus oli. Niin väsynyt provo, ettei edes naurata, vaikka huumorintajuinen ihminen olenkin.
- !!!!!
En oikein usko tuohon tutkimukseen! Olen kasvissyöjä, enkä yhtään tyhmempi kuin muutkaan, oikeastaaan olen paljon viisaampi kuin monet tuntemani lihansyöjät. Koulussa pärjään päljon paremmin kuin monet! Tokarikaan ei voisi paljon parempi olla. Että revi siitä! Minulla ainakin järki jouksee paljon nopeammin kuin eräillä!!!!!!
Mikäköhän humpuukitutkimus se oli olevinaan!?! - Lääkäri Kaikkonen.
että kasvissyöjämiehillä penis surkastuu koska erektiossa aivoissa oleva veri pakkautuu paisuvaiskudokseen. Pienet aivot = vähän verta paisuvaisissa. Tutkimusten mukaan peniksen keskipituus erektiossa on 3,5 cm pitkään kasviksia syöneillä.
Sama juttu koskee myös naisia, emättimen ja häpyhuulien verentarve pienenee jolloin vagina ikään kuin laajenee. Kasvissyöjien "palikat" eivät enää kohtaa, seurauksena impotenssia ja frigiditeettiä.- Kiikelikaakeli
Maailman muuttuminenhan ei olisi kai pahitteeksi. Rauhanomainen kasvissyöjäihminen ei tarvitse isoja, aistimuksiin keskittyviä aivoja eikä lisääntymishimoa. Veri on asiallisella paikallaan. Lihan syönti tekee sairaaksi sekä ihmisen että maailman. Ja sitä pidetään muka normaalina.
- Khatlnv
Kiikelikaakeli kirjoitti:
Maailman muuttuminenhan ei olisi kai pahitteeksi. Rauhanomainen kasvissyöjäihminen ei tarvitse isoja, aistimuksiin keskittyviä aivoja eikä lisääntymishimoa. Veri on asiallisella paikallaan. Lihan syönti tekee sairaaksi sekä ihmisen että maailman. Ja sitä pidetään muka normaalina.
Tulevaisuuden ruokavalioon voidaan ottaa ravintoa merestä. Kasviplankton, sillä valaatkin kasvattavat hurjan suuret aivonsa. Mm. Einstein, Newton, Pythagoras, Platon olivat kasvissyöjiä. Eiköhän kasvissyönti aika lailla kirkasta ajatustoimintaa, tämän voi jokainen itse kokeilla.
- Mitävittuataas...
Khatlnv kirjoitti:
Tulevaisuuden ruokavalioon voidaan ottaa ravintoa merestä. Kasviplankton, sillä valaatkin kasvattavat hurjan suuret aivonsa. Mm. Einstein, Newton, Pythagoras, Platon olivat kasvissyöjiä. Eiköhän kasvissyönti aika lailla kirkasta ajatustoimintaa, tämän voi jokainen itse kokeilla.
Mulla on teoria: kasvissyönti ei suinkaan fiksunna ihmisiä, vaikka jonkun tutkimuksen mukaan keskimääräistä älykkäämmät ihmiset ovat kasvissyöjiä tai kasvissyöjät ovat keskimääräistä älykkäämpiä -syy ja seuraus suhteesta ei olla aivan varmoja. Mun mielestä se kuitenkin menee niin päin, että fiksummat ihmiset rupee kasvissyöjiksi ja sitten erot fiksumpien ja vähemmän fiksumpien välillä tasaantuu, kun kasvisruoasta ei aivot saa tarpeeksi tarvitsemiaan aineita. Näin sen on luonto tarkoittanut.
- tyhmä.....--
Lihan syönti aiheuttaa mm. syöpää ja sydänsairauksia. Mä ainaskin olen mieluummin tyhmä ja terve kuin sairas ja älykäs.
- selittää
kaiken. Miähä oon nahnyt vaan saappaita.
- hehheheh
aika monet nerot on näköjään olleet kasvissyöjiä. En tiennytkään tätä ennen. Noh, itse olin vegaani ensimmäisen kerran joskus 12 vuotiaana. Tuolloin terkkari hyökkäsi kimppuuni ja vahti mitä söin koulussa >:( Hän lähetti minut ruokaterapeutille, joka oli yhtä tyhjän kanssa. Aloitin lihansyönnin joksikin aikaa, kunnes kokeilin kasvissyöntiä jälleen. Ongelma oli kuitenkin se, että perheessä kaikki söi lihaa, eikä kukaan jaksanut kokata kasviksia erikseen, en edes itse jaksanut. Söin siis lihaa, mutta aina se on tuntunut ällöttävältä ja väärältä.Aloitin hiljakkoin kasvisyönnin ja tällä kertaa se pitää. Olen oppinut monia hyviä kasvisruokia töissä.
http://www.vegaaniliitto.fi/vegaia/1994/talvi/vegaia494historia.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874