Kukahan on keksinyt tämän toispuolisen sanonnan näistä miestenmetsästäjistä?Jos joukko ikääntyneitä ja elämäänsä pettyneitä naisia on ottanut asiakseen nuoren lihan saalistuksen niin kyllähän siitä hommasta on joku parempi ja osuvampi nimitys jo olemassa.Tekeekö Puuma-sana muka asian hyväksytymmäksi kuin vanha sanonta:Hutsahtavien Naikkosten Klaani.Oikea sana tähän touhuun olisi varmaankin Puunaama!Kivikasvoiset ja toinen jalka jo krematorion kynnyksellä olevat saalistajat voisivat hyvin tyytyä siihen mitä ovat saaneet.Sitä paitsi eilen mä kävin etsimässä töitä ja yhden siivousfirman ikkunassa oli iso kyltti:Puunaamaan tottunut henkilö saa paikan.-Sisällä toimistossa istui juuri tällainen kyseessä oleva naishenkilö.Mutta kun mä sitten kysyin että "Tekös olette se ilmoituksessa mainittu Puunaama" niin se hyväkäs heitti mut pihalle!Naiset nyt vaan sattuu olemaan sellaisia tuuliviirejä...
Totuus Puuma-naisista?
55
942
Vastaukset
- maailma muuttuu
Eiks miehet ole harrastaneet vastaavaa jo vuosisatoja, eikä sitä ihan kauheasti ole moralisoitu tai paheksuttu. Kun suomalainen nykynainen ei enää haluakaan itseään vanhempia aviomiehiä, niin heikomman elintason maista löytyy vielä nuoria ja ei niin nirsoja naisia.
Saattaa löytyä raamatustakin tarinoita, missä vanha kääpä ottaa itselleen vaimon, joka on vielä pelkkä pikkulikka. Kalevalan Aino parkakin meni ja hukutti itsensä, kun meinasi joutua vanhan Wäinämöisen vaimoksi. Nykyään Venäjällä miehet uralla edetessään hoksaavat, että vaimo edusta statusta, jonka hän haluaisi ympäristölle viestittää. Siis vaihtoon ja tilalle 1-2 nuorempaa ja pitkäkoipista. Lapset saavat ikäisensä äidin, ja Anna Kareninan mallin mukaan vaimo hankkii nuoremman rakastajan, parhaassa tapauksessa aviomiehensä pojan. Ja ovathan nuo iäkkäät julkkisukot ja rahapohatat ottaneet nuoria vaimoja iät ja ajat. Hutsahtavaa ja paheksuttavaa sellisesta tuli vasta, kun naiset keksivät saman idean.- Niksinirkka
Juorutaan Katri Helenankin viihtyvän huomattavsti itseään nuoremman miehen seurassa))
Vitsikkääksi tarkoitettu tarinasi on kuin haaksirikkoutunut alus jonka miehistö on hylännyt.
Nuoret miehet saavat nähtävästi 50 Luotaimen nyt ihan tolaltaan )))) - viivatiina
Niksinirkka kirjoitti:
Juorutaan Katri Helenankin viihtyvän huomattavsti itseään nuoremman miehen seurassa))
Vitsikkääksi tarkoitettu tarinasi on kuin haaksirikkoutunut alus jonka miehistö on hylännyt.
Nuoret miehet saavat nähtävästi 50 Luotaimen nyt ihan tolaltaan ))))tekisin katri helenat jos joutuisin jostain syystä nykyisestä luopumaan ilman muuta.
viivatiina kirjoitti:
tekisin katri helenat jos joutuisin jostain syystä nykyisestä luopumaan ilman muuta.
kerran sinäkin, ottaisin naapurin 30 v kivan nuoren miehen ;))
- mailma muuttuu
Niksinirkka kirjoitti:
Nuoret miehet saavat nähtävästi 50 Luotaimen nyt ihan tolaltaan ))))kun naiset eivät enää vihdy hellan ja nyrkin välissä, kuten muslimimaiden naiset.
Minä muuten seurustelin 16-vuotiaana 20-vuotiaan miehen kanssa ja 19 vuotiaana 28-vuotiaan kanssa. Alta 20 vuotiais mies tuli tutuksi vasta kun olin 28-vuotias ja 18-vuotias kolli asettui luokseni asumaan. Pari vuotta asusteltiin minun työsuhdeasunnoissa. Sukulaisilla oli juoruttavaa ja vihjailtavaa. Sitten tapasin nykyisen mieheni, joka on vain 8 vuotta minua nuorempi. Alussa hän tuntui sopivan ikäiseltä, mutta nyt vähän vanhalta. Minun täytyy aina välillä pöllyttää häntä, kun hänen ajattelunsa alkaa luisua vanhoilliseksi ja pölyttyneiksi.
"Vitsikkääksi tarkoitettu tarinasi on kuin haaksirikkoutunut alus jonka miehistö on hylännyt. "
Nyt kun mä paljastin hutsumaisen elämäntyylini, niin joudun varmaan lepra-siirtolaan. - Niksinirkka
mailma muuttuu kirjoitti:
kun naiset eivät enää vihdy hellan ja nyrkin välissä, kuten muslimimaiden naiset.
Minä muuten seurustelin 16-vuotiaana 20-vuotiaan miehen kanssa ja 19 vuotiaana 28-vuotiaan kanssa. Alta 20 vuotiais mies tuli tutuksi vasta kun olin 28-vuotias ja 18-vuotias kolli asettui luokseni asumaan. Pari vuotta asusteltiin minun työsuhdeasunnoissa. Sukulaisilla oli juoruttavaa ja vihjailtavaa. Sitten tapasin nykyisen mieheni, joka on vain 8 vuotta minua nuorempi. Alussa hän tuntui sopivan ikäiseltä, mutta nyt vähän vanhalta. Minun täytyy aina välillä pöllyttää häntä, kun hänen ajattelunsa alkaa luisua vanhoilliseksi ja pölyttyneiksi.
"Vitsikkääksi tarkoitettu tarinasi on kuin haaksirikkoutunut alus jonka miehistö on hylännyt. "
Nyt kun mä paljastin hutsumaisen elämäntyylini, niin joudun varmaan lepra-siirtolaan.Vitsikkääksi tarkoitettu tarinasi on kuin haaksirikkoutunut alus jonka miehistö on hylännyt.
Sanomani oli tähdätty Luotaimen alukseen ))).
En tiedä mihin tarinasi kanssa joudut tältä palstalta))) " mikäli et tyydy siihen mitä olet jo saanut."
Nuorissa miehissä asuu Pandemian uhka ,jota luotain yrittää torjua syöttämällä
Hutsahtavien Naisten Klaanien,Puumanaisten,Puunaamojen avulla =)))))))))))))).
Nyt kaikki naamat tyynylle !
Hyvää yötä . - viivatiina
Anceli kirjoitti:
kerran sinäkin, ottaisin naapurin 30 v kivan nuoren miehen ;))
en kyllä naapurista kun siellä ei oo mutta eiköhän niitä vapaita löydy =)))
viivatiina kirjoitti:
en kyllä naapurista kun siellä ei oo mutta eiköhän niitä vapaita löydy =)))
ota sää se nuorempi ;)))
Aamulla näitä juttuja ei enää ole, usko pois, tänään lähes kaikki viestini ovat kadonneet.
Saat kympin jos tää on aamulla paikoillaan.- maailma muuttuu
Niksinirkka kirjoitti:
Sanomani oli tähdätty Luotaimen alukseen ))).
En tiedä mihin tarinasi kanssa joudut tältä palstalta))) " mikäli et tyydy siihen mitä olet jo saanut."
Nuorissa miehissä asuu Pandemian uhka ,jota luotain yrittää torjua syöttämällä
Hutsahtavien Naisten Klaanien,Puumanaisten,Puunaamojen avulla =)))))))))))))).
Nyt kaikki naamat tyynylle !
Hyvää yötä .Täällä on niin sovinnaiset hipat. Tähtien sodan baareissa oli paljon parempi meno. Mä voisin ruveta seukkaamaan sen wookien kanssa.
- maailma muuttuu
Anceli kirjoitti:
ota sää se nuorempi ;)))
Aamulla näitä juttuja ei enää ole, usko pois, tänään lähes kaikki viestini ovat kadonneet.
Saat kympin jos tää on aamulla paikoillaan.Missä? Eihän sulla ole edes naapureita siinä lähellä.
maailma muuttuu kirjoitti:
Missä? Eihän sulla ole edes naapureita siinä lähellä.
naapureiksi lasketaan kaikki kymmenen kilometrin säteellä asuvat.
mailma muuttuu kirjoitti:
kun naiset eivät enää vihdy hellan ja nyrkin välissä, kuten muslimimaiden naiset.
Nyt kun mä paljastin hutsumaisen elämäntyylini, niin joudun varmaan lepra-siirtolaan.nythän minä tajusin, se oletkin sinä ystäväiseni ;))
Soitellaan.- maailma muuttuu
Anceli kirjoitti:
nythän minä tajusin, se oletkin sinä ystäväiseni ;))
Soitellaan.ettet ole huomannut. Olen vähhän lorvinut, kun kyynärpäät olivat sen verran kipeet, että jouduin pitämään etukäpäliä orava-asennossa muutaman päivän. Ajattelin mennä töihin oravaksi johonkin puuhamaahan, mutta sitten ne alkoivat parantua.
ettet ole huomannut. Olen vähhän lorvinut, kun kyynärpäät olivat sen verran kipeet, että jouduin pitämään etukäpäliä orava-asennossa muutaman päivän. Ajattelin mennä töihin oravaksi johonkin puuhamaahan, mutta sitten ne alkoivat parantua.
vain tuo miehen pöllytttäminen vähän nauratti, ei sun hutsuutesi ollenkaan.
Soitan joku päivä, nyt on aika mennyt hyvin pitkälti puskissa herukoiden parissa.
Jos vaan mitenkään kyynärpäät kestää, niin tänne vaan.
Kuinkas sä minut tunnistit.- maailma muuttuu
Anceli kirjoitti:
vain tuo miehen pöllytttäminen vähän nauratti, ei sun hutsuutesi ollenkaan.
Soitan joku päivä, nyt on aika mennyt hyvin pitkälti puskissa herukoiden parissa.
Jos vaan mitenkään kyynärpäät kestää, niin tänne vaan.
Kuinkas sä minut tunnistit.Galleriakuvasta sinut tunnistin, vaikka ei sinua helposti tunnista. No keinu ja kukkapenkitkin näyttivät tutuilta. En siis pääse galleriaan, koska minulla ei ole rekisteröityä nikkiä, mutta syynäsin kuvia pienestä koosta, jollaisia rekkaamatonkin saa katsoa.
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
ota sää se nuorempi ;)))
Saat kympin jos tää on aamulla paikoillaan.mää otan sen nuoremman jos se on hiljainen tykkään hiljaisista miehistä =)))
- minor one
on muistettava. Vaikka Venäjällä nainen on tavallaan aina ollut se edustusasia miehelle (hänellä kuitenkin on enemmän arvoa myös) Naiselle joka pääsee ns. hyviin naimisiin...nuorena ja nättinä suodaan (koko perheen myös iso-äidit kuuluvat perheeseen;) Tietty asema. Naiselle annetaan rahaa pitää itsensä hoidettuna (mies antaa) nainen ei joudu näitä kuluja itse maksamaan;)))) Iso-äideillä sitten oma roolinsa he joutuvat aivan erilailla kuin meillä tukemaan ja osallistumaan nuoren parin lastenhoito ym. puuhiin...
Tässä kun tasa-arvosta puhutaan vielä. Kuitenkin Venäjällä vieläkin on sama periaate kuin NL-aikoina...siis samapalkkaisuus miehillä ja naisilla (samasta työstä maksetaan sama palkka)....
Voisin kertoa paljon muutakin kliffaa....mutta ehkä toisella kertaa.... Siis tätä ei pidä sitten yleistää mitenkään;))) mutta pääpiirteittäin näin se menee...
tsau:Friidu - maailma muuttuu
minor one kirjoitti:
on muistettava. Vaikka Venäjällä nainen on tavallaan aina ollut se edustusasia miehelle (hänellä kuitenkin on enemmän arvoa myös) Naiselle joka pääsee ns. hyviin naimisiin...nuorena ja nättinä suodaan (koko perheen myös iso-äidit kuuluvat perheeseen;) Tietty asema. Naiselle annetaan rahaa pitää itsensä hoidettuna (mies antaa) nainen ei joudu näitä kuluja itse maksamaan;)))) Iso-äideillä sitten oma roolinsa he joutuvat aivan erilailla kuin meillä tukemaan ja osallistumaan nuoren parin lastenhoito ym. puuhiin...
Tässä kun tasa-arvosta puhutaan vielä. Kuitenkin Venäjällä vieläkin on sama periaate kuin NL-aikoina...siis samapalkkaisuus miehillä ja naisilla (samasta työstä maksetaan sama palkka)....
Voisin kertoa paljon muutakin kliffaa....mutta ehkä toisella kertaa.... Siis tätä ei pidä sitten yleistää mitenkään;))) mutta pääpiirteittäin näin se menee...
tsau:FriiduPerinteinen perhekuvio on Venäjällä paljon korkeammassa arvossa kuin meillä, mutta sielläkin kulttuuri on muuttumassa pinnallisempaan suuntaan. Eräs tuttavani, jolla on venäläinen vaimo on työskennellyt viimeiset 25 vuotta venäjän puolella kertoi nimenomaan työnsä puolesta tapaamistaan miehistä, jotka ovat vaihtaneet lastensa äidin nuorempaan tipuseen. Venäläisessä kulttuurissa on hyvin yleistä korostaa taloudellista ja yhteiskunnallista asemaa tavaralla, autoilla, koruilla, tuttavilla jne. Paksu maatuska ei nosta urallaan etenevän miehen imagoa.
Kaikilla venäläisillä ei ole ollut niin korkea elintaso, että olisivat voineet kustantaa vaimonsa säännölliset huollot. Viime vuosina elintason kehitys on ollut siellä päin huimaa ja suuria omaisuuksiakin on kerätty. Se ei silti koske kaikkia yhteiskuntaluokkia. Minun venäläinen ystävättäreni kertoi, että hänen tyttärensä ja tämän mies eivät hanki toista lasta, koska elämä venäjällä on niin kallista. Ystävättäreni kiertää Suomessa kaikki tarjoukset vie heille jatkuvasti kaikenlaista tarpeellista tavaraa, esim mehuja Lidlistä.
"Tässä kun tasa-arvosta puhutaan vielä. Kuitenkin Venäjällä vieläkin on sama periaate kuin NL-aikoina...siis samapalkkaisuus miehillä ja naisilla (samasta työstä maksetaan sama palkka).... "
Siitäkin olen kuullut sisäpiirin juttua sen verran, että se ei aina ole ihan sitä, mitä me luulemme. Nainen ei välttämättä etene urallaan samalla tavalla kuin mies. Venäläisessä kulttuurissa miesten ja naisten roolit ovat aika perinteiset. Miehet pitävät kiinni auktoriteettiasemastaan. En tule venäläisten miesten kanssa toimeen, koska he viljelevät sovinistisia asenteita. Toki suomalainen mieskin voi olla sovinisti, mutta enää nykyään sellaisilla asenteilla ei Suomessa kovinkaan usein pullistella. maailma muuttuu kirjoitti:
Galleriakuvasta sinut tunnistin, vaikka ei sinua helposti tunnista. No keinu ja kukkapenkitkin näyttivät tutuilta. En siis pääse galleriaan, koska minulla ei ole rekisteröityä nikkiä, mutta syynäsin kuvia pienestä koosta, jollaisia rekkaamatonkin saa katsoa.
vaan samapa tuo, en minä ole mitään pahaa tehnyt, olettaisin näin.
Tarkkanäköinen likka olet, täytyy sanoa.
Tule käymään.viivatiina kirjoitti:
mää otan sen nuoremman jos se on hiljainen tykkään hiljaisista miehistä =)))
tosi hiljainen, kyllä sää sen kanssa pärjäät.
Mä olen sulle kympin velkaa, muista periä, kun nähdään.- maailma muuttuu
Anceli kirjoitti:
vaan samapa tuo, en minä ole mitään pahaa tehnyt, olettaisin näin.
Tarkkanäköinen likka olet, täytyy sanoa.
Tule käymään.Olis tarkoitus käydä ekaks tuolla Narvan mailla, kunhan kelit sielläpäin vähän viilenevät. Sitten syssymmällä teille päin, kun on taimivaihtareiden aika. Sulla oli muistaakseni leimukukkaa oli tilauksessa.
Olis tarkoitus käydä ekaks tuolla Narvan mailla, kunhan kelit sielläpäin vähän viilenevät. Sitten syssymmällä teille päin, kun on taimivaihtareiden aika. Sulla oli muistaakseni leimukukkaa oli tilauksessa.
Mulla on sitä valkoista mitä toit vuosi sitten, hyvin kukki ja kukkii vieläkin.
Jos muuta väriä löytyy, niin tuo ihmeessä.
Soitellaan, muuten ne poistaa nämäkin tai ehkä joka tapauksessa.
Punanutulle terkkuja, onkohan hän yhtään rauhoittunut :)- mailma muuttuu
Anceli kirjoitti:
Mulla on sitä valkoista mitä toit vuosi sitten, hyvin kukki ja kukkii vieläkin.
Jos muuta väriä löytyy, niin tuo ihmeessä.
Soitellaan, muuten ne poistaa nämäkin tai ehkä joka tapauksessa.
Punanutulle terkkuja, onkohan hän yhtään rauhoittunut :)Niin, taisin tuoda sitä valkoista. Vaaleanpunaistakin löytyy.
Tuossa se punapörri nukkuu nuken pinnasängyssä ja painoa on siinä vaajaat 6 kiloa. Hiirestää kovasti, mutta syö saaliistaan pelkän hännän, jos sitäkään. - minor one
Perinteinen perhekuvio on Venäjällä paljon korkeammassa arvossa kuin meillä, mutta sielläkin kulttuuri on muuttumassa pinnallisempaan suuntaan. Eräs tuttavani, jolla on venäläinen vaimo on työskennellyt viimeiset 25 vuotta venäjän puolella kertoi nimenomaan työnsä puolesta tapaamistaan miehistä, jotka ovat vaihtaneet lastensa äidin nuorempaan tipuseen. Venäläisessä kulttuurissa on hyvin yleistä korostaa taloudellista ja yhteiskunnallista asemaa tavaralla, autoilla, koruilla, tuttavilla jne. Paksu maatuska ei nosta urallaan etenevän miehen imagoa.
Kaikilla venäläisillä ei ole ollut niin korkea elintaso, että olisivat voineet kustantaa vaimonsa säännölliset huollot. Viime vuosina elintason kehitys on ollut siellä päin huimaa ja suuria omaisuuksiakin on kerätty. Se ei silti koske kaikkia yhteiskuntaluokkia. Minun venäläinen ystävättäreni kertoi, että hänen tyttärensä ja tämän mies eivät hanki toista lasta, koska elämä venäjällä on niin kallista. Ystävättäreni kiertää Suomessa kaikki tarjoukset vie heille jatkuvasti kaikenlaista tarpeellista tavaraa, esim mehuja Lidlistä.
"Tässä kun tasa-arvosta puhutaan vielä. Kuitenkin Venäjällä vieläkin on sama periaate kuin NL-aikoina...siis samapalkkaisuus miehillä ja naisilla (samasta työstä maksetaan sama palkka).... "
Siitäkin olen kuullut sisäpiirin juttua sen verran, että se ei aina ole ihan sitä, mitä me luulemme. Nainen ei välttämättä etene urallaan samalla tavalla kuin mies. Venäläisessä kulttuurissa miesten ja naisten roolit ovat aika perinteiset. Miehet pitävät kiinni auktoriteettiasemastaan. En tule venäläisten miesten kanssa toimeen, koska he viljelevät sovinistisia asenteita. Toki suomalainen mieskin voi olla sovinisti, mutta enää nykyään sellaisilla asenteilla ei Suomessa kovinkaan usein pullistella.että, en enää tänne kirjoita. Enkä vastaile enää. Vaan poistun. Muut asiat nyt tärkeimpiä;))) Sitäpaitsi täällä tämäpalsta muuttunut. Täällä lähtee ikävällä tavalla keskusteluja ja kommentteja pois. Vastasin eilen Teolle että, hän juttunsa naurattavat minua kas kummaa se oli poistettu? Vähän jäin ihmettelemään? Handelle menevät vastaukseni myös poistetaan... Voipi olla että, tämäkin poistetaan;)))
Kuitenkin sinulle vielä vastaan...Itsellänikin on tuttavaperhe (entinen naapurini). Venäläinen perhe. Tämä nainen aikanaan avioitui suomalaismiehen kanssa, lapset sitten syntyivät Suomessa. Mutta, tytär avioitui venäläismiehen kanssa. He siis puhuvat äidinkielinään venäjää, mutta toki suomea myös varsinkin nämä lapset hyvin. No, he olivat hyviä naapureitani joten tuli vähän tästä arvomaailmasta heidän kanssaan juteltua. Hauskaa oli seurata tämän nuoren äidin asennetta. Hän on todella kaunis nainen. Miehensä hän sai ostamaan astianpesukoneen sillä kun sanoi yksinkertaisesti että, jos haluat että käteni ovat laitetut;))) Mies oli siltä istuimelta mennyt kodinkone-liikkeeseen. Se mikä oli minusta upeaa oli tämä lasten asema. Heitä todella paapottiin mutta, myös tämä sitten että, näiden lasten oli toteltava vanhempiaan....Hyvää ja kohteliasta käytöstä lapsilta myös odottiin vanhempia ihmisiä kohtaan....Tästä kyllä tämä nuorikin äiti minulle joskus valitti....että, kun näitä ruokajuhlia heilläkin (miehen edustusjuttujen takia)...niin itsestään selvyys että, hän ne järjesti alusta lähtien kaiken...mies osallistui kyllä kustannuksiin...mutta kaikki järjestelyvastuu on naisen;))) Toisaalta tämä ortodoksinen kirkko ja sen vaikutus sitten perheen arvomaailmaan näkyi myös...Eli aika turvallista kun ajatellaan sitä että, nuoret parit tietävät tämän asemansa perheessä...ja tämä iso-äiti heilläkin oli velvollinen kyllä auttamaan lastenhoidossa monin tavoin;)))
Varmasti tuo Venäjällä muuttuu kokoajan tilanne. Siellähän yhteiskunta elää todella ultrakapitalistista kautta nyt...ja tavallaan siellä kun myös tämä korruptoituminen on ihan oma juttunsa tänäpäivänä....ei voi olla vaikuttamatta sitten näihin nimityksiin, eikä myöskään palkkauksiin mitä maksetaan ja kenelle...tuossa vaan sellaisen periaatteesellin kannanoton tähän palkkauskseen...Varmasti näinkin että, on vielä aloja missä tätä noudetaan...
tsau:Friidu
nyt en enää vastaile;))) täytyy mennä. - Vapaa sinkku
viivatiina kirjoitti:
tekisin katri helenat jos joutuisin jostain syystä nykyisestä luopumaan ilman muuta.
Helpommin sanottu kuin tehty. Saisit nuoremman, mutta sellaisen äitihahmoa kaipaavan tossukan jota kukaan muu ei huoli. Ja oletko varma että hän huolisi silti sinut.
Vanhemmassa naisessa pitää olla karsimaa jotta kelpaisi kunnon nuorelle miehelle. Oletko karismaattinen? - viivatiina
Vapaa sinkku kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty. Saisit nuoremman, mutta sellaisen äitihahmoa kaipaavan tossukan jota kukaan muu ei huoli. Ja oletko varma että hän huolisi silti sinut.
Vanhemmassa naisessa pitää olla karsimaa jotta kelpaisi kunnon nuorelle miehelle. Oletko karismaattinen?mää tykkään vähän nössöistä sitähän ei tiedä koskaan kuka huolii tuskin tällä iällä kukaan enää noin vaan ottaa tietyissä olosuhteissa karismaa löytyy mutta en usko että ne olosuhteet on just sillon kun nuoria miehiä vokotellaan ;))))
- Tiikeri.
tää puujalkavitsi vai sinun rehellinen mielipiteesi siitä mitä ajattelet naisista, jotka valitsevat partnerinsa sinua nuorempien joukosta?
JK. Vanhemmat miehet puunaa autoaan, nuoremmat naistaan. - Anjaniina.
epätoivo kuultaa läpi viestistäsi.
Eikös sulla ollut se vaimokin, vai oleks huolissas noin universaalisti ikääntyvien miesten piirakansaannista?
Liityit sitten tähän palstan naisvihamielisten ukkojen kaartiin?
Aika jännä ilmiö. - tanj a
Kai mun naisena pitäisi mäkättää nyt takaisin, mutta tykkään sanaleikeistä :DDD
En muutenkaan tajua, mitä se puumanainen syvällisemmin tarkoittaa ja voiko naisia rajata ihan niin tarkkaan? Sanana se on kaunis ja kiinnostava.
Nuorena naisena nuoret miehet olivat aivan ihania ja kävin paljon yksin ulkona saalistamassa sopivia seuraukseni. Olinko pikkupuumanainen? Sain kiintiöni täyteen ja oli siksi helppoa kolmekymppisenä lyöttäytyä sen oikean seuraan. Nyt ajattelen, että hyvä oli kun nuorena meni ja teki urakalla sen, mitä ei tartte enää haaveilla. Vaikea selittää, mutta tänään naiseuteni kumpuaa eri asioista kuin vain seksuaalisuudestani ja miltä näytän. Haluan tehdä muuta kuin kosketella nuoria miehiä. - vanhasta naisesta
Turhaan tehdä puumanaisista jotain saalistajia sillä saavathan he nuoria miehiä ilman saalistamattakin, voi olla jopa tunkua. Samoin kun nuoret naiset hakee vanhasta miehestä taloudellista turvaa ja isä hahmoakin.
Onhan se aika uskaliasta vanhan naisen alkaa saalistamaan ketä tahansa nuorta miestä, siinä voi joutua naurunalaiseksi ja saada nokilleen. Vanhalle miehellehän se on ihan luonnollista yrittää saada nuorempaa seuraa, ja kuka edes tyytyy vanhaan jos vaan on mahdollista (edellyttää paksua lopakkoa) saada nuorta.- Niksinirkka
Vai niin !
Tapaileeko Katri Helena nuorta miestä ? )))))))
juorutaan hänen tapailevan .
Tietääkö kukaan ? - ,,..,,
Jepulis, vanhalla miehellä pitää olla maksu lompakko, jotta voi nuorikolleen maksaa, kykenevän nuoren rakastajan.
Ei siitä tarvitse mitään tehdä, on jo valmis.
Täkäläiset ovat vain tottuneet ostamaan gigolonsa Välimeren kahta puolta.- varmaa tietoa on
Kokemuksestako puhut? Tottakai sellaisiakin miehiä on, jotka äitihamoa kaipaavat, niissäkin, jotka ikäistään seuraa etsivät. Kyllä se on ihan jokin muu, kuin äiti-lapsisuhde, joka nuorta miestä ja vanhempaa naista yhdistää. Ei taida pullea mamin hali purra niillä markkinoilla, ja tuskinpa puumaksi kutsuttua naista avuttomat peukalonimijät kiinnostavat.
- aika kiitäää
Kyllä vanha mies/nuori tyttö asetelma on aivan yhtä naurettava kuin puumailmiö. Kyllä se ikä näkyy vaikka olisi kuinka nuori siippa rinnalla, oikeastaanhan tuon ikäeron takia vaan korostuu ja sen vanhemman epäeduksi. Omaa ikääsi et ikinä pääse pakoon, ymmärtäkää jo tämä vanhat ukot ja akat, teidän aika meni jo eli naurettavaa ja epäluonnollista kumminkin päin
aika kiitäää kirjoitti:
Kyllä vanha mies/nuori tyttö asetelma on aivan yhtä naurettava kuin puumailmiö. Kyllä se ikä näkyy vaikka olisi kuinka nuori siippa rinnalla, oikeastaanhan tuon ikäeron takia vaan korostuu ja sen vanhemman epäeduksi. Omaa ikääsi et ikinä pääse pakoon, ymmärtäkää jo tämä vanhat ukot ja akat, teidän aika meni jo eli naurettavaa ja epäluonnollista kumminkin päin
Näin se menee että avioliitto on kirkon siunaama prostituution muoto.
- jade51
Kyllä se on pikemminkin niin päin, että nuoret miehet pyrkivät seuraan. Olen 58-vuotias ja viimeisin sinnikäs yrittäjä oli 35-vuotias. Ihan tosissaan hän oli, itki, kun sanoin että ei se vaan käy. Hän oli ja on varmaan edelleenkin tietysti mukava mies, mutta aivan liian nuori minulle.
Olen hakenut aina kumppanin suunnilleen omasta ikäluokastani, eli /- 5 vuotta. Viiden vuoden ikäero ei haittaa ainakaan enää aikuisella iällä, hyvin nuorena ero tuntuu.
Tästä saa nyt sellaisen käsityksen, että kumppaneita on ollut kovinkin paljon - ei ole, vaikka toki tähän ikään jo muutaman kanssa ehtinyt hengailla.
Amerikkalaista perua.
Afrikassa on muita kuvaavia eläimiä...- Dorodea
Hyeena, korppikotka? :D Jotenkin alkoi vaan naurattamaan, mielikuvat niin voimakkaana päässä :)
- maailma muuttuu
1980-luvulla pikkuveljeni paraskaveri yritti innokkaasti iskeä minua. Joskus kun tulin yökerhosta kotiin, niin siellähän se veljeni kaveri oli minun sängyssäni nukkumassa. Kun mainitsin hänen vaatimattoman ikänsä, joka ei minua silloin oikein miellyttänyt, hän vetosi siihen, että Victoria Principalillakin oli paljon itseään nuorempi miesystävä.
Te palstan miehet ootte kyllä pahasti pölyttyneitä. maailma muuttuu kirjoitti:
1980-luvulla pikkuveljeni paraskaveri yritti innokkaasti iskeä minua. Joskus kun tulin yökerhosta kotiin, niin siellähän se veljeni kaveri oli minun sängyssäni nukkumassa. Kun mainitsin hänen vaatimattoman ikänsä, joka ei minua silloin oikein miellyttänyt, hän vetosi siihen, että Victoria Principalillakin oli paljon itseään nuorempi miesystävä.
Te palstan miehet ootte kyllä pahasti pölyttyneitä.Ja muistan minäkin kun opiskeluaikaan alivuokralaisena asuin miten lähes eläkeikäinen vuokraemäntä tuli juttelemaan kanssani ihan vain sattumalta ilman vaatteita eikä meinannut lähteä sitten millään ilman mitään...
- maailma muuttuu
yohuuhkaja kirjoitti:
Ja muistan minäkin kun opiskeluaikaan alivuokralaisena asuin miten lähes eläkeikäinen vuokraemäntä tuli juttelemaan kanssani ihan vain sattumalta ilman vaatteita eikä meinannut lähteä sitten millään ilman mitään...
Eihän se varmaankaan ole nuoren miehen egolle hyväksi, jos ihailua tulee pelkästään eläkeläisten taholta.
Eihän se varmaankaan ole nuoren miehen egolle hyväksi, jos ihailua tulee pelkästään eläkeläisten taholta.
Mitään ihailua ollut, hyväksikäytön yritys. Eukko sikarikas jonkun johtavan tai ylilääkärin leski ja taatusti vaikeuksissa myös tuon 'tasonsa' kanssa kuten täällä monet miesviha-avauksia tekevät akatkin.
- GloriaJoy
on mielikuva et nuot *Puuma-naiset* ovat varsin dynaamisia, kadehtittavan hyvä'runkoisia' ja boheemisuudessaan kiehtovia ja jollain tapaa ylivertaisen iättömiä ja sitten heitä jäljittelevät *Puuma-plagiot ovat sitten koomisen-korneja ja heidän kauttaan aidot puumatkin saavat erityisen epäilyttävän habituksen taakakseen :-( ... ei ole mitän uutta aurinkon alla
- Luotain-56
ja pylly pois tyynyltäni!Ihan huvikseni naputtelin ton aloituksen ja vilpittömästi ilman mitään kaunaa naisia kohtaan.Ja mun omasta vaimosta löytyy vielä sen verran vääntöä ettei tarvitse muita etsiskellä!Mutta totta puhuen mä kävin kyllä tuolla 80 palstalla mummoja vikittelemässä ja pitää paikkansa että 30-vuotta nuorempi vetää puoleensa...Ja älkää nyt Jumaliste näitä mun juttuja niin vakavasti ottako!Elämä on veijaritarina...
- G.J
Luotain-56 kirjoitti:
ja pylly pois tyynyltäni!Ihan huvikseni naputtelin ton aloituksen ja vilpittömästi ilman mitään kaunaa naisia kohtaan.Ja mun omasta vaimosta löytyy vielä sen verran vääntöä ettei tarvitse muita etsiskellä!Mutta totta puhuen mä kävin kyllä tuolla 80 palstalla mummoja vikittelemässä ja pitää paikkansa että 30-vuotta nuorempi vetää puoleensa...Ja älkää nyt Jumaliste näitä mun juttuja niin vakavasti ottako!Elämä on veijaritarina...
sie Empukka, kaikki mikä lukkee mustana valakosella on ihan varmasti vakavasti tulkittavaa ;-)
- niin että
kun nuori nainen alkaa suhteeseen huomattavasti vanhemman miehen kanssa on kyse ensi sijassa rahasta, asemasta ja vallasta?
Jos taas nuorella miehellä ja keski-ikäisellä naisella on suhde, on kyse seksistä, ilman sen kummempia sitoumuksia tai velvoitteita.
Ja koska keski-ikäiset miehet haikailevat ainoastaan nuorten naisten perään, jää keski-ikäisille naisille vain ne nuoremmat miehet.
Ei seksuaalisesti aktiivinen nainen halua itselleen mitään vanhainkotivaaria.- Miorri............
Sattuu sun sanasi----, joko täytit 16v. ?
- Venakko!
Miorri............ kirjoitti:
Sattuu sun sanasi----, joko täytit 16v. ?
suomalaisille venäläisten naisten ja perheentapojen asiantuntijoille.
Venäjällä ovat naisellisia, kauniita, sivistyneitä, rehellisiä, vauraita, hyvin miehestään huolta pitäviä jne. naisia, niiden on enemmän Venäjällä mitä koko maailmassa ja varsinaisia venäläisiä miehiä arvostavat, kunnioittavat, pitävät huolta ja rakastavat venäläisiä naisia, mutta ne, jotka pyrkivät löytämään miehiä ulkomailta, olkoon! - tyyliin
Venakko! kirjoitti:
suomalaisille venäläisten naisten ja perheentapojen asiantuntijoille.
Venäjällä ovat naisellisia, kauniita, sivistyneitä, rehellisiä, vauraita, hyvin miehestään huolta pitäviä jne. naisia, niiden on enemmän Venäjällä mitä koko maailmassa ja varsinaisia venäläisiä miehiä arvostavat, kunnioittavat, pitävät huolta ja rakastavat venäläisiä naisia, mutta ne, jotka pyrkivät löytämään miehiä ulkomailta, olkoon!kuuluva kirjoitusrinki kasvanut, nämä ne ovat näitä ämmäin ja ukkojen mieliaiheita täällä.
Ei paljon kyrpäasioista kauemmaksi mennä tässäkään.
Aika ihmeellistä, kun niin kauhian paljon halutaan ja kirjoitellaan haluista mutta ei sitten millään tärppää niin, että tyydyttävä kumppani löytyisi ja saisi mieleen vähän muutakin ajatusta.
Minkälaisia jäänteitä nämä ukot ja akat oikein ovat, koko ikänsä sukupuoliasiain tiimoilla luuhanneitako ja
tyhjän korren vetäneitä loppurutistajia.
Mielestäni maailmassa on muutakin kuin vain alapään puuhat. - Puuma on
tyyliin kirjoitti:
kuuluva kirjoitusrinki kasvanut, nämä ne ovat näitä ämmäin ja ukkojen mieliaiheita täällä.
Aika ihmeellistä, kun niin kauhian paljon halutaan ja kirjoitellaan haluista mutta ei sitten millään tärppää niin, että tyydyttävä kumppani löytyisi ja saisi mieleen vähän muutakin ajatusta.
Minkälaisia jäänteitä nämä ukot ja akat oikein ovat, koko ikänsä sukupuoliasiain tiimoilla luuhanneitako ja
Mielestäni maailmassa on muutakin kuin vain alapään puuhat.notkea, vahva ja kaunis villieläin, kaukana vertailtavista tyypeistä.
- HTZA
tyyliin kirjoitti:
kuuluva kirjoitusrinki kasvanut, nämä ne ovat näitä ämmäin ja ukkojen mieliaiheita täällä.
Mielestäni maailmassa on muutakin kuin vain alapään puuhat.pippeli- ja pimppi-ihminen, vierailijoita ,jostain 30 40 palstalta
Mutta ylivoimaisesti suurin osa on elämäänsä tyytyväisiä humoristeja.
Niin fiksuja, että he saavat joidenkin pään pyörälle.
Luulemaan että täällä ruinataan tosissaan.
Rauhoitu nyt, ja lueskele rauhassa, oppia ikä kaikki.
H. - viisasaikuinennainen
HTZA kirjoitti:
pippeli- ja pimppi-ihminen, vierailijoita ,jostain 30 40 palstalta
Mutta ylivoimaisesti suurin osa on elämäänsä tyytyväisiä humoristeja.
Niin fiksuja, että he saavat joidenkin pään pyörälle.
Luulemaan että täällä ruinataan tosissaan.
Rauhoitu nyt, ja lueskele rauhassa, oppia ikä kaikki.
H.Kateellisia olette niille, kiinnittämättä tähän huomiota ne nauttivat elämästä ja ovat oikeassa sekä onnellisia
- threedick
viisasaikuinennainen kirjoitti:
Kateellisia olette niille, kiinnittämättä tähän huomiota ne nauttivat elämästä ja ovat oikeassa sekä onnellisia
Puumanaiseni on minua noin 5 vuotta nuorempi ja hyvin menee.
Puumanaisista ei ole Essolla ollut mitään haittaa. Jos joku on nauttinut niin paljon keskaria, että hän alkaa nähdä pikku-ukkoja ja puumanaisia, niin Einari lopettaa tällaiselta sankarilta tarjoilun. Tästä syystä Essolla ei koskaan edes puhuta puumanaisista, sillä silloin alkaa kurkku kuivua. Me hövelit essolaiset emme vaaranna terveyttämme puhumalla Einarin kuullen sopimattomista aiheista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893