”Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva AVOIN LÄHDE SYNTIÄ ja SAASTAISUUTTA VASTAAN. ( Sakarja:13:1)
"KÄÄNTYKÄÄ minun tyköni ja ANTAKAA PELASTAAITSENNE, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole." (Jesaja:45:22)
".. juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon. Joka USKOO minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."
Mutta sen hän sanoi HENGESTÄ, joka niiden piti saaman, jotka USKOIVAT häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu." (Joh.7:37-39)
”Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.” (Joh.6:35)
"Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
Nainen sanoi hänelle: "Herra, eipä sinulla ole ammennusastiaa, ja kaivo on syvä; mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään."
Nainen sanoi hänelle: "Herra, anna minulle sitä vettä, ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa." (Joh.4:10-15)
-- Kristus tuli yhdistämään ”ihmisen ja Lain Hengessään”!
Jumala lähetti Poikansa; Kristus on avoin Lähde syntiä vastaan – Pyhän Hengen Voimassa me vastustamme syntiä:
HUOMAA siis:
Room.8:3 "Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, LÄHETTÄMÄLLÄ oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
8:4 että LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen."
Ja miten tämä asia nyt tästä jatkuisi ja TOTEUTUISI niin on TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ seuraava, otetaanpa sama teksti uudestaan/uudistettuna seuraavasti näin:
Room.8:3 "Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, LÄHETTÄMÄLLÄ oman Poikansa”
-- NYT PYHÄN HENGEN MUODOSSA (ks.Apt.2:38) meihin USKOVIIN ihmisiin, ihmisen heikkouden tähden "ja synnin tähden ja tuomitsemalla (näin) synnin lihassa,"!
”Sillä tämä on se LIITTO, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen LAKINI heidän mieleensä, ja KIRJOITAN ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. (Heb.8:10)
Room.8:4 "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, jotka emme vaella (nyt enää) lihan mukaan, vaan HENGEN."
7:6 "me (siis) palvelemme (NYT) Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa."
8:5 "Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli."
Jatkuu....
"AVOIN LÄHDE SYNTIÄ ja SAASTAISUUTTA VASTAAN."
2
265
Vastaukset
- eepu*
"Tehkää siis PARANNUS ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen Lahjan."
KASTEENSANOMA USKOVALLE; "ETTÄ LAIN VANHURSKAUS TÄYTETTÄISIIN MEISSÄ"!
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=11&sid=a1a7ae9455130a35a157edc67bc93490
”..kun Hän sinä päivänä tulee, että hän kirkastuisi pyhissänsä ja olisi ihmeteltävä kaikissa uskovissa, sillä te olette uskoneet meidän todistuksemme.” (2.Tess.1:10)
*
Saatana ei pelkää mitään muuta niin paljon kuin, että ihmisten silmät ja korvat avautuisivat tälle uskonmukaiselle (Apt.2:38) upotuskasteelle Vapahtajan Nimeen (ei kolmeen arvoasemaan), tälle Totuusasialle ja hän olisi lyöty!!! -- Miksi, koska silloin Jumalan Pyhän Hengen Voima saisi asettua teihin, ja hänellä ei olisi teihin enää mitään valtaa, sillä Vapahtaja tekee teidät VAPAIKSI synnin orjuudesta, ks.Joh.8:31-36!
Sillä; ."me palvelemme Jumalaa (NYT) Hengen UUDESSA (PAREMMASSA) TILASSA emmekä kirjaimen vanhassa." (1.Joh.2:29; Room.7:6)
– Sillä; LAKI ON VANHURSKAS ja vanhurskas ihminen elää Lain mukaisesti ja sen perus on Kristuksen ansion kautta saatu Jumalan Rakkaus sydämessämme – Pyhä Henki!
”Sillä tämä on se UUSI LIITTO, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen LAKINI heidän mieleensä, ja KIRJOITAN ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. (Heb.8:10)
"ETTÄ LAIN VANHURSKAUS täytettäisiin meissä, jotka emme vaella (nyt enää) lihan mukaan, vaan HENGEN." (Room.8:4)
7:6 "me (siis) palvelemme (NYT) Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa."
8:5 "Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli."
– HALLELUJA, AAMEN!
--- Ymmärrä siis tämä; Vapahtaja, joka on itse LAIN KUVA, ja lainkirjain on sen varjo, niin me nyt uskosta kasteen kautta Kristukseen me vahvistamme Jumalan Lain. Sillä me palvelemme Jumalaa nyt Hengen UUDESSA TILASSA, KRISTUS MEISSÄ, emmekä kirjaimen vanhassa!
Jumala sanoo: "Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot."!
"Tämä on se LIITTO, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen LAKINI heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä" (Heb.8:10; 10:16)
Ilman Pyhää Henkeä te ette voi pyhittyä/pelastua! Sillä; ”LIHAN MIELI on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan LAIN alle,” …. ”mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.” – ja sellainen alistuu Jumalan Lain alle!
... Mutta kun Pyhä Henki tulee, ja niin me alamme myös UUDISTUA/MUUTTUA Jumalan kuvan kaltaisuuteen, alamme parantua vääristä töistä, väärästä sunnuntai lepopäivästä VIETTÄMÄÄN OIKEAA SAPATTIA, jne….
Jatkuu...........- eepu*
”Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: ANTAKAA SOVITTAA itsenne Jumalan kanssa.” (2.Kor.5:17-20)
*
Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille
minulle niin Rakkaassa
Voittoisassa ja Voimallisessa י ה וֹ שׁ ﬠ
JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
Hevenu Shalom Aleichem (הבאנו שלום עליכם)
http://www.youtube.com/watch?v=nANMTH3rzH4&NR=1
eepu
*
Jk.:
AINOANA, joka kastaa uskonmukaisesti teidät siihen Oikeaa Herran Nimeen (JAHSHUA MESSIAS) uskovan (ei kolmeen arvoasemaan) Suomessa itseni lisäksi löytynee adventtiseurakunnasta sopimuksen mukaan! Katso lähin seurakunta: http://www.adventist.fi/seurakunnat
Anna kastaa itsesi, sillä, tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN HYLKÄÄMINEN johtaa HENGELLISEEN SOKEUTEEN ja UUDISTAMATTOMUUTEEN, ja siten PYHITYKSEN ja PELASTUKSEN MENETTÄMISEEN!!!
”Sillä niillä, jotka elävät (kastamattomina) lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka (ovat uskonmukaisesti kastetut) ELÄVÄT Hengen mukaan, on HENGEN MIELI. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta HENGEN MIELI on elämä ja rauha;” (Room. 8:5,6)
"... niin että me (NYT) palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. "(Room.7:6) ”Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan PYHITYKSEEN.” VANHURSKAUTEEN!
Lue Mark.16:15,16; Apt.2:38 ja perään Room.6.Luku!
Eräs Vapahtajan keskustelu olisi voinut kuulua näin:
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewtopic.php?f=2&t=5&p=45#p45
*
Sana: Kirkko on paavin peruja, kreikaksi; kyriekee, kyriakon, Kyriakee, = sunnuntai
Lähtekää siitä ULOS, UUDISTUKAA/PUHDISTUKAA kaikesta katolisenkirkon hapatuksesta!
--- Sillä; Oikea kristillinen yhteisö on; εκκλησια (ekklesia ) = ULOSKUTSUTTU – seurakunta
Sinä ULOSKUTSUTTU, Liity; ”Suomen Ekklesia Sapattiadventistiseurakuntaan”!
*
Katso lisää:
http://suomi24kristinuskomme.phpbb.fi/viewforum.php?f=2&start=0
*
♥ MARANATA! ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841642
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88888- 8852
- 54842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56839Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58783Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189769Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80725Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41720Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172710