Suomi v. 2015.

Minulla on unelma

Kaikki 200 kansanedustajaa ovat perussuomalaisia. Presidenttinä on Soini, pääministerinä Halla-aho ja maahanmuuttoministerinä Seppo Lehto. Hallitus on todennut Somalian turvalliseksi maaksi, ja kaikkien somalien palautus on edennyt jo pitkälle. Ongelmana oli, että osa heistä oli jo ehtinyt saada Suomen kansalaisuuden, mutta asia hoidettiin niin, että säädettiin laki, jolla kansalaisuus voidaan helposti ottaa pois.

Maamme on irrotettu EU:sta. Suomi on julistettu yksikieliseksi - ainoa kieli on suomi. Ruotsin kielen käyttö on rangaistava teko. Ahvenanmaalaisilta ja muilta ruotsinkielisiltä on poistettu erivapaudet, ja Maarianhaminaan on perustettu ensimmäinen sotilastukikohta. Koko valtakunnan alueella terveiltä kansalaisilta työttömyyspäiväraha ja sosiaalituet on lakkautettu, ja jokaisella siihen kykenevällä on velvollisuus käydä töissä. Vaihtoehtona on pitkä vankeusrangaistus.

Puolustusvoimia on vahvistettu rajusti, ja Suomi on rakentanut jo parikymmentä ydinkärkiohjusta. Lisää tulee koko ajan. Ohjukset on suunnattu Venäjän strategisiin kohteisiin, ja rajan pinnassa pidetään ylimääräisiä kertausharjoituksia. Kouluopetuksessa on otettu käyttöön v. 1939 kartta, jossa Karjala, Salla ja Petsamo ovat mukana, ja pian ne todella ovatkin.

9

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhaaa

Venäjä ottaisi pikku natsisuomen omakseen ennen kuin ensimmäinen ydinpommi olisi valmis, koko maailman tuella.

• Keskustoimisto

Paljonko kahvikupillinen maksaa vuonna 2015?

• Minulla on unelma

Luulisin, että neljä euroa Shellin huoltamon kahvilassa.

• Costa Laune
        Minulla on unelma kirjoitti:

Luulisin, että neljä euroa Shellin huoltamon kahvilassa.

Paljonko kahvikuppi maksaa keskustoimistolla viiden vuoden päästä?

• Minulla on unelma
        Costa Laune kirjoitti:

Paljonko kahvikuppi maksaa keskustoimistolla viiden vuoden päästä?

Mikä on keskustoimisto?

• en tiä

Mikä on keskustoimisto?

liittynee kantakortteihin??????

• Minulla on unelma
        en tiä kirjoitti:

liittynee kantakortteihin??????

Tarkoitatko K-kaupan plussakorttia? Vai kantakirjaa?

• Haamu88

Tarkoitatko K-kaupan plussakorttia? Vai kantakirjaa?

...mutta joku jossakin väitti, että se liittyy jotenkin hautausmaihin ja kummituslinnoihin...

• väärin meni

Tässä aloitusviestissä on nyt todellakin epäkohtia, suorastaan yksi suuri (perä)aukko koko asiassa. Nimittäin Turun ruskean talon ehdoton ja rautainen johtajaeliitti puuttuu.

Vuonna 2015 presidenttinä on, ei enempää eikä vähempää, kuin, Traaniperse Alander, jonka oikeana kätenä toimii hyljeryhtinen ruputalkkari. Ruputalkkari johtaa muun muassa ruskeaa erikoisjoukkoa, ruskeaa pataljoonaa, sekä toimii puolustusministerinä.

Presidentinlinna siirretään Turkuun, josta tulee automaattisesti myös Suomen pääkaupunki, ja kansallisruoaksi määrätään rasvainen salami (terästettynä Tenoxeilla).

Terveysministerin ja parin muun humpuukiministerin virkaa toimittakoon Ronnie Kurahousu.

KM-VALLANKUMOUS ALKAA TURUSTA! Heil Plösö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6822
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4241
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3466
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3372
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      179
      3294
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3289
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2789
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      55
      2045
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      34
      1981
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13