No, Thors-kriitikot. Mitäs valittamisen aihetta tässä nyt on?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010083012263569_uu.shtml
Thors haluaa biopassit
148
2105
Vastaukset
- Hannu Karvalakki
passi on kyseessä väärennöksiä saa mustamäentorilta 20 eurolla toi kasvattilapsi systeemi pitää lopettaa kokonaan.
- rr
asiaa jota perussuomalaiset ovat jo usean vuoden ajan vaatineet vaan juuri maahanmuuttoministeri Thors on ollut asian esteenä , nyt hän esittää tekevänsä muka hyvänkin esityksen vaikka omalla asiaa vähättelevällä toimillaan on suomelle aiheuttanyt satojen miljoonien lisälaskut somppujen elättämisestä.
- asssss
Tulkoot RKP:n kannattajat järkiinsä ja jääköön tuo ämmä äänittä seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Virkamiehillekin pitäsi saada joku korvausvastuu veronmaksajille aiheutetuista taloudellissta vahingoista. - !!!
Seuratkaamme isänmaallista valtakunnanjohtaja Thorsia! Hän on oikealla asialla!
- öecmöec
!!! kirjoitti:
Seuratkaamme isänmaallista valtakunnanjohtaja Thorsia! Hän on oikealla asialla!
Jesm hyvä näin. No, Thors-kriitikot. Mitäs valittamisen aihetta tässä nyt on?
- asiassa...
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Astrid Thors Voimme vaatia somalialaisilta biopassia/1135259730330
aika paljon she-devilin näköinen tuo nainen on.- Heja Thors!
Thors on vaihtanut sukupuolta naisesta mieheksi vai oliko se toisinpäin???
- heti SEIS,
kunnes Biopassi on hankittu.
Ei ainuttakaan oleskelulupaa ennen sitä.
Odotella voi Suomen rajojen ulkopuolella.
Ei luulisi olevan vaikeeta,eikä tämä ohje maksa mitään,joten Valtio säästää.- sama veisuu aina
Näin vaalien lähestyessä kaikki politiikot haluaa miellyttää äänestäjiä. Yhtä tyhjän kanssa.
Miksei ne toteuta ? Miksi ne vaan haluaa ? - 1 X 2
Ennnen kun biopassi on hankittu niin kaikki somalit ulos suomesta.
- THors ruotsiin
1 X 2 kirjoitti:
Ennnen kun biopassi on hankittu niin kaikki somalit ulos suomesta.
asiaa, eli fasistinen-kommunistinen poliisivaltio.
Biopassi on osa asiaa, jolloin yhteiskunnan viholliset voidaan tappa ilman vastalauseita DNA avulla- ja kuolemantuomiohan on jo monien pohjoismaistenkin poliitikkojen asia-listalla.
EU ajaa kaikkea tät.
Atsrid Thors on pahamaineisen Patria oy:n ja monen muun sopan seassa. - Peräaho
On käynnissä Suomen historian suurin yhteiskuntaan kohdistuva huijaus ja petokseen verrattava etuisuuksien hyväksikäyttö ja vieläpä viranomaisten hiljaisella hyväksynnällä. Kävin lomamatkalla Portugalissa. Eipä näkynyt somaleja suurine perheineen ostoskeskuksissa vaeltelemassa, vaikka luulisi kultturi- ja ilmasto-olojen sopivan kylmää Suomea paremmin heille. Jos heitä näki, olivat he työelämässä eikä etuuksilla elelemässä. Hyvät sosiaaliedut ne somaleja tänne vetävät ja mukana tulevat myöhemmin ne kasvattilapset ja lisäksi vielä isän äidin kummin kaimatkin.
- niin kaunis on maa ?
Peräaho kirjoitti:
On käynnissä Suomen historian suurin yhteiskuntaan kohdistuva huijaus ja petokseen verrattava etuisuuksien hyväksikäyttö ja vieläpä viranomaisten hiljaisella hyväksynnällä. Kävin lomamatkalla Portugalissa. Eipä näkynyt somaleja suurine perheineen ostoskeskuksissa vaeltelemassa, vaikka luulisi kultturi- ja ilmasto-olojen sopivan kylmää Suomea paremmin heille. Jos heitä näki, olivat he työelämässä eikä etuuksilla elelemässä. Hyvät sosiaaliedut ne somaleja tänne vetävät ja mukana tulevat myöhemmin ne kasvattilapset ja lisäksi vielä isän äidin kummin kaimatkin.
- Iivan
Peräaho kirjoitti:
valehdeltu, salattu, ja kansaa on harhaan johdettu useamman ministerin toimesta, ilman seuraamuksia. Toivottavasti seuraavat vaalit opettavat puolueita, myös oppositiota kuuntelemaan kansan ääntä.
http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=256887&messageID=5346039
- rt
sekä muut nimimerkit jotka olette lähes päätoimisesti täällä puolustelleet näitä somppujen tänne roudaamista, niin mitenkäs nyt suu pannaan , kun jo maahanmuuttoministerikin on kääntänyt kelkkansa, vaikka se tietenkin johtuu lähestyvistä vaaleista ja tällainen RKP tynkäpuolue on vaarassa hävitä puoluekartalta kokonaan.
- Hannele K.
Olen pettynyt Thorsiin! Hän yllätti nyt, aiemmin uskoin hänen humaanisuuteensa ja oikeudenmukaiseen toimintaan.
Toivon, että edes vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet ja ministeriön virkamiehet saavat päät kääntymään ja biopassipakosta luovutaan. Me emme saa olla brutaaleja ja estää hädänalaisten tulon turvaan! Maamme on Euroopan maista harvaanasutuin Ruotsin lisäksi, joten tänne voisi ottaa helposti sen 2 miljoonaa (jopa reilusti enemmän) somalialaista lisää.
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa. - ei järki pelaa
Hannele K. kirjoitti:
Olen pettynyt Thorsiin! Hän yllätti nyt, aiemmin uskoin hänen humaanisuuteensa ja oikeudenmukaiseen toimintaan.
Toivon, että edes vähemmistövaltuutettu Eva Biaudet ja ministeriön virkamiehet saavat päät kääntymään ja biopassipakosta luovutaan. Me emme saa olla brutaaleja ja estää hädänalaisten tulon turvaan! Maamme on Euroopan maista harvaanasutuin Ruotsin lisäksi, joten tänne voisi ottaa helposti sen 2 miljoonaa (jopa reilusti enemmän) somalialaista lisää.
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.hommassa on se,että Suomi lennättää tänne valtion kustannuksella lisää porukkaa vaikka maahanmuutossa on helvetinmoinen ruuhka.
- ..............
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Hannelen työt,jos maahanmuutto kiristyy ilmeisesti.
- Suomessa tarvitaan?
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Kengänkuluttajiksi vai?
- #"¤%
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.teitä pakkomielle hyysäreitä alkaa olla jo niin vähän , että jollakin Biaudella , jolla ei ole edes pätevyyttä ko virkaansa, ei ole mitään mahdollisuutta pysäyttää tätä "jokea" joka on alkanut virtaamaan.
- eht.suast.
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.kuule tytteli sillä tavalla, ettet sinäkään voi kansan enemmistölle mitään. Kun pinna kiristyy tarpeeksi, mikä on nyt nähtävissä, on pahimmankin vastarannankiisken, Thorsin, taivuttava enemmistön tahtoon.
Poliittinen pelleilykään ei voi kantaa mahdottomuuksiin. Osa hyysäreistä on kylläkin niin lyhytnäköisiä, että he eivät pysty näkemään mitään sellaista, mistä on haittavaikutuksia Suomelle ja suomalaisille.
Onko esitys vain Thorsin vaalimainos, se jää nähtäväksi. - TakkuTakiainen
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Olen muukalaisvihamielinen ja ennakkoluuloinen hiekkamaiden pakolaisia kohtaan. En aio muuttaa asenteitani enkä ole edes kiinnostunut oppimaan tuntemaan näitä kulttuureja. Mitä aiot tehdä asialle? Pitäisikö minut mielestäsi karkottaa pois suomesta?
- olen RASISTI
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Thorsille pisteitä Alkaa jo vöhinerin järkiintyä. Humaanisuus(mitä sinä silä tarkoitat) = terrosismin suosimista. Humanismi-sana on kärsinyt INFLAATION, kiitos hyysäreiden. Ihan oikeesti, moniko näistä ns. pakolaisista on sairaita, rampoja tai vanhuksia. EI AINOAKAAN! Kaikki ovat hyvinruokittuja nuoria vahvoja miehiä(enemmistö!) MIkä ihmeen hiumaanisuutta Jussuf/Hannele K muka edustavat. Jos jotain edustavat niin se on TERRORISMIHUMAANISUUTTA! Toivottavasti Biaudetkin järkiintyy ja alkaa ajatella oikeata pakolaispolitiikkaa. Hätäapu niille JOILLE SE KUULUU.
- ???
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Kommenttisi oli varmaankin "provo", ei kukaan voi tosissaan noin typeriä suustaan päästellä.
- no voi juma***ta
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.maksa sinä pelle omasta pussistasi niiden aiheuttamat kulut. et taida ymmärtää mitä 2 miljoonaa somalia suomelle maksaisi. rahan takia ne tänne änkeää ei muun.
- prk
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.totta, tosi suomalainen on rasisti, meillä on vihaa ja ennakkoluuloja yms ja entä sitten???????
- Myös kyllästynyt
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.On hyvä, että Suomi vastaanottaa pakolaisia, mutta se mikä tässä eniten mättää ja ottaa päähän on verorahojen ilmainen jakaminen ilman vastinetta, esim. työllä. Pakolaisiin sovelletaan jotain omaa pykälää, minkä perusteella saavat rahaa. Lakia pitäisi muuttaa niin, että sen eteen pitää tehdä vaikka yhteiskuntahyödyllistä työtä, siivota katuja tms - ihan mitä tahansa, kunhan sitä ei saisi tekemättä mitään. Ja vielä näiden naisten verhoutuminen burghaan vai mikä hemmetti se on nimeltään - se pitäisi lailla kieltää, pitäköön himassa niitä kaapuja, jotka loukkaavat suomalaisten naisten tasa-arvoa ja asemaa - perustuu vuosituhansien takaisiin aikoihin koko pukeutuminen. Ja perheiden yhdistäminen on syvältä - varmaan tämäkin valtio on serkkuavioliittoihin perustuva, eli käytännössä ovat kaikki sukulaisia keskenään. Viranomaisia viilataan linssiin minkä keretään, ja Suomeen pyritään siksi, että täällä ollaan niin sinisilmäisiä. Mieluummin auttaisin hädässä olevia siellä paikan päällä kuin että niitä raahataan tänne - onko meillä varaa kokonaisen kylän elättämiseen pitkällä tähtäimellä. Itseä ainakin pännii, kun näen näitä kaapuihin pukeutuneita perheitä vähintään kuusi lasta ympärillä, ja tiedän, että omista verorahoista näitä elättelen ja maksan kovaa veroa, ja itse en pääse edes kunnalliseen hammaslääkäriin, kun taas pakolaisten hampaat huolletaan heti ensikädessä, kuuluu palveluun.
- Hannele K.
Myös kyllästynyt kirjoitti:
On hyvä, että Suomi vastaanottaa pakolaisia, mutta se mikä tässä eniten mättää ja ottaa päähän on verorahojen ilmainen jakaminen ilman vastinetta, esim. työllä. Pakolaisiin sovelletaan jotain omaa pykälää, minkä perusteella saavat rahaa. Lakia pitäisi muuttaa niin, että sen eteen pitää tehdä vaikka yhteiskuntahyödyllistä työtä, siivota katuja tms - ihan mitä tahansa, kunhan sitä ei saisi tekemättä mitään. Ja vielä näiden naisten verhoutuminen burghaan vai mikä hemmetti se on nimeltään - se pitäisi lailla kieltää, pitäköön himassa niitä kaapuja, jotka loukkaavat suomalaisten naisten tasa-arvoa ja asemaa - perustuu vuosituhansien takaisiin aikoihin koko pukeutuminen. Ja perheiden yhdistäminen on syvältä - varmaan tämäkin valtio on serkkuavioliittoihin perustuva, eli käytännössä ovat kaikki sukulaisia keskenään. Viranomaisia viilataan linssiin minkä keretään, ja Suomeen pyritään siksi, että täällä ollaan niin sinisilmäisiä. Mieluummin auttaisin hädässä olevia siellä paikan päällä kuin että niitä raahataan tänne - onko meillä varaa kokonaisen kylän elättämiseen pitkällä tähtäimellä. Itseä ainakin pännii, kun näen näitä kaapuihin pukeutuneita perheitä vähintään kuusi lasta ympärillä, ja tiedän, että omista verorahoista näitä elättelen ja maksan kovaa veroa, ja itse en pääse edes kunnalliseen hammaslääkäriin, kun taas pakolaisten hampaat huolletaan heti ensikädessä, kuuluu palveluun.
Te rasistit nau'utte ettette pääse ilmaiseksi kunnalliseen hammaslääkäriin, mutta pakolainen pääsee. Ettekä te tajua, että muilla voi olla suurempi hoidontarve, tai että teillä on palkkatyö millä maksaa itse terveydenhoidon! Logiikallanne kukaan muualta tuleva ei saisi yhteiskunnan varoin hoivaa tai asuntoa. Ja se on rasismia, ahdasmielisyyttä ja minä minä-ajattelua. Olisi jo syytä kasvaa aikuiseksi.
- gernau
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Ootko ihan oikeasti terve?
Mitä vittua me hinataan tänne ulkomaalaisia tekeen lisää rikoksia, omissakin on tarpeeks!
Meillä on mannet, eikö se jo riitä?
Voi kun aatu ois saanu tehdä hommansa loppuun! - helsinki asunnoton
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.fasisti-muslimi tappajien suomeen tuottaminen ei ole humaanisuutta.
ps.
olen suomalainen - ei islamia
helsinki asunnoton kirjoitti:
fasisti-muslimi tappajien suomeen tuottaminen ei ole humaanisuutta.
ps.
olen suomalainenhttp://aikapommi.wordpress.com/2008/01/17/islam-ei-ole-uskonto/
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:zZptIDBevcEJ:https://hommaforum.org/index.php?topic=2109.90 islamofasismi&cd=17&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a
http://mokumaku.blogit.uusisuomi.fi/?scope=local&paged=6
http://www.netikka.net/mpeltonen/vatikaani-islam.htm
http://zombietime.com/mohammed_image_archive/modern_satires/
http://zombietime.com/mohammed_image_archive/ - vähemmistöläinen
Hannele K. kirjoitti:
Te rasistit nau'utte ettette pääse ilmaiseksi kunnalliseen hammaslääkäriin, mutta pakolainen pääsee. Ettekä te tajua, että muilla voi olla suurempi hoidontarve, tai että teillä on palkkatyö millä maksaa itse terveydenhoidon! Logiikallanne kukaan muualta tuleva ei saisi yhteiskunnan varoin hoivaa tai asuntoa. Ja se on rasismia, ahdasmielisyyttä ja minä minä-ajattelua. Olisi jo syytä kasvaa aikuiseksi.
Miten määritellään muiden "suurempi" hoidontarve - tämä on demokraattinen valtio, ja jonon päähän vain. Kuvitteleeko Hannele, että työssä käyvillä ei ole oikeutta kunnallisiin palveluihin, ja että meillä on varaa, kun käydään töissä - mehän itse maksetaan niistä palveluista, joita kunnat tuottavat, ja isot verot maksetaankin. Ei kuule säälitä pätkääkään nämä "sosiaalisiin palveluihin etuoikeutetu vähemmistöryhmät" kun itse yksinhuoltajana olen iät ajat maksanut veroja ja sitten vielä lisäksi elätän yhtä "vähemmistöperhettä" kuten somaleita tms. työssäkäymättömiä - istuu joka päivä tusina ruokapöydässä, ja vielä ahdasmielistä rasistista ajattelua - herää ihmeessä, musliminaisilla ei ole aikomustakaan käydä töissä suomessa, tulevat suoraan nauttimaan vatsa pystyssä sosiaalietuukisa - heillä kun perinteisesti naiset eivät käy töissä vaan miehet elättävät, Suomessa tosin yhteiskunta, mutta sama se, elättäjän tarvitsevat. Satun tuntemaan hyvinkin lähipiiristä muslimeja, ja pointti on se, että töihin niiden pitää mennä tienaamaan etuutensa, kun toiset tekevät ihan mitä työtä tahansa elättääkseen itsensä. Olisi sun syytä kasvaa jo aikuiseksi, vai oletko itse elätti? Kriteerit täyttävät pakolaiset ja humanitaarisen avun hyväksyn täysin, mutta täällä se taitaa mennä hieman yli, siis oikeat avuntarvitsijat jäävät huijareiden jalkoihin. Tosia-asia on, että pakolaisista ja monet tänne maahanmuuttaneet järjestävät omia sukulaisiaan tänne keinolla millä hyvänsä, ja niitä on monia - niitä kuulee ihan tuon tuostakin että miten.
- Propsit vitsistä
Hannele K. kirjoitti:
kirjoitettu-tällaista kieliposkessa huumoria tarvittaisiin lisää palstalla!
- jooopajoooo
Hannele K. kirjoitti:
Mutta se, että somput yms. pääsevät ennen SUOMALAISIA hoitoon, ei ole TASA-ARVOA! Eikös se ole juuri se mihin pyritään, TASA-ARVOON! Eli kaikki loiset (maahanmuuttajat jotka eivät tee rahojensa eteen mitään) TÖIHIN (hui, maahanmuuttaja kavahtaa tätä sanaa) TAI JOS KIELTÄYTYY TÖISTÄ JOITA TARJOTAAN, KÄÄNNYTYS! Eikös ole silloin ilmiselvä merkki siitä, että tänne on tultu elätettäväksi, jos ei työt kelpaa? Jos Hannele K. on tästäkin erimieltä, kuulisin mielelläni hänen kantansa, miksi suomalaisten täytyy elättää vielä lisää loisia, jotka pärjäisivät muutenkin. Mielestäni tilanne on jo tarpeeksi paha kun suomalaiset eivät PÄÄSE töihin, vaikka haluaisivatkin. Joo, toki tähän voi heittää "kyl aina jotain helvetin siivoomiskeikkoja löytyy"- kommentteja, mutta oikeasti: Kuka hyvin koulutettu haluaa siivota? Tähän voi arvoisa Hannele K. vinkua: "miksi mun maahanmuuttokavereiden tartteis suostuu siivoomaan kun naapurikaan ei suostu", mutta tilanne on aivan eri. Näillä maahanmuuttajilla ei ole koulutusta, joten siivoominen on hyvä työ heille. Jos haluaa paremman ammatin, hankkii koulutuksen (AIVAN KUTEN SUOMALAINENKIN TEKEE!!!) Mielestäni on ihan helvetin väärin verrata sossutukien perässä juoksevaa maahanmuuttajaa, kuin hyvin koulutettua suomalaista.
Työperäinen maahanmuutto on ihan jees, sitä en kiistä. Jos esimerkiksi lääkäreitä on liian vähän, niin miksi emme ottaisi PÄTEVIÄ ulkomaalaisia hommaan? Toki silloin kielitaidon tulee olla riittävä, mutta periaatteessa en ole tätä vastaan. Enkä myöskään ole sitä vastaan, että OIKEASTI APUA TARVITSEVAT otetaan turvaan Suomeen. SITÄ VASTAAN OLEN, että tänne otetaan hyysättäviksi mamuja, joilla ei ole aikomustakaan tehdä elantonsa eteen mitään, päinvastoin, he pöllivät suomalaisten tavaroita, hajoittavat julkisia paikkoja jne. Erään kerran näin kun eräs mustalainen varasti 8.v PIKKUTYTÖN potkulaudan! Ei vienyt kädestä ei, mutta heidän pihaltaan. Tästä voisi hannele k. taas vääntää: "miksi et sanonut mitään? Olet tehnyt itsekin väärin..." mutta voin vastata sinulle: Ei niille uskalla sanoa mitään, koska voi tulla morasta kylkeen, päähän, ihan mihin vaan. Ja tämä on fakta, että suurin osa mustalaisista kantaa teräasetta mukanaan. Ja mistäkö johtuu? Ei, ei johdu siitä että suomalaiset ovat rasisteja, vaan siitä että heille on annettu ERITYISVAPAUS! Mamut eivät joudu hankaluuksiin yhtä helposti kuin suomalainen. Aina he vetoavat rasismiin, joten viranomaiset ovat ns. "lyöty"
Voisin vielä kirjoittaa vaikka kuinka helvetisti sekavaa tekstiä suoraan sydämestä, mutta en jaksa. Ei se mitään hyödytä, sillä Hannele K. löytää aina jotain millä kääntää tekstin minua vastaan.
Sen kuitenkin vielä sanon, että mistäköhän mahtaa johtua suomalaisten rasistisuus? Ei suinkaan siitä, että mamut saavat erityisvapauksia..? - hukku saa olla mutta
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Jos kirjoittamasi ei ole provo niin olet kyllä harvinaisen tyhmä ihminen.
Maa on harvaan asuttu se on totta,mutta kuvitteletko Somalien asuvan jossakin harvaan asutulla
alueella ja siellä itse itselleen hankkivan toimeentulon ? Kyllä se asia niin on , ei ne kauan
ole kauempana kun 2 km Helsingin rautatieasemalta.
Myönnetään - ollaan rasisteja, kun ei ihan haluttais tätä maata kokonaan Somaleille luovuttaa. - vai ropo
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Haluaisin että kaikkien työssäkäyvien tilinauhassa lukisi summa mikä on otettu tästä tilistä näille muunmaalaisille tänne tuleville avustukseksi.Eiköhän sinunkin hymy hyytyisi kun näkisit oman panoksesi joka kk nakertavan tiliäsi.Sinä käyt työssä ja toiset makaa ja tyhjentää tiliäsi.Herää humaani
- kaikenlaista rikastu
TakkuTakiainen kirjoitti:
Olen muukalaisvihamielinen ja ennakkoluuloinen hiekkamaiden pakolaisia kohtaan. En aio muuttaa asenteitani enkä ole edes kiinnostunut oppimaan tuntemaan näitä kulttuureja. Mitä aiot tehdä asialle? Pitäisikö minut mielestäsi karkottaa pois suomesta?
vielä opetella jotaki kamelinpaskalattia kulttyyriaki ?????
Kulttuuri rikastuu niin mahottomasti tanttojen mielestä*
Voi pyhä yksinkertaisuus !!!! - revi tuosta
Hannele K. kirjoitti:
Kyllä tajutaan että voi olla suuriki tarve saada ilman kaikenlaista somaleilla.
Mutta miksi ne ei ole omassa maassaan laittaneet asioita kuntoon,tänne
tullaan vain toisen valmiille.Ne on niin perkeleellistä porukkaa että ei
muuta tee kun keskenään tappelevat siellä omassa maassaan.
Niin - tekee ne muutaki - panevat kun punasilmä kanit ja tekevä
lisää js lisää somaleita tänne riesaksi. - TakkuTakiainen
??? kirjoitti:
Kommenttisi oli varmaankin "provo", ei kukaan voi tosissaan noin typeriä suustaan päästellä.
tuohon älykkyyteen ei kiinnosta ottaa mitään kantaa, se on niin suhteellinen asia ja monesta jutusta kiinni, onko asenne älykäs vai ei, että sitä on ihan turha edes pohtia. Kato voi käydä niinkin että jostain poxahtaa sua 5 kertaa fixumpi joka katsoo asiat niin syväluotaavasti että todistaa meidät molemmat tyhmiksi. Teoriat ja syväluotaukset kuuluvaat esim. yliopiston filosofian laitokselle, käytännön asioissa on tärkeä sääntö että sulla on oikeus olla kiinnostumatta.
Kirjoitin viestini tietäen etä moni tuntee samoin, mikä tuli todistetuksi nopealla peukalo-ylös-pisteiden nousemisella (tätä kirjoittaessa 14). Minusta asian sanomiselle suoraan oli Tilaus tässä kohdassa, siksi pamautin viestini pöytään.
Viestini sanavalinnat oli tapani mukaan harkittuja. Eli olen muukalaisvihamielinen, en rasisti. JA ennakkoluuloinen nimenomaan HIEKKAMAIDEN pakolaisia kohtaan. Esim. vietnamilaisista meillä on pitkät hyvät kokemukset ja sitä paitsi kaakkoisaasialaiset tytöt ovat viehättäviä.
Katsopa viestiä, johon minun viestini oli vastaus. "Rasismi kukkii!" -Hannele K.
Se on todennäköisemmin se provo. Siellä sanotaan
"tänne voisi ottaa helposti sen 2 miljoonaa (jopa reilusti enemmän) somalialaista lisää.
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa. "
Ensinnäkin tässä raiskataan mielipiteenvapautta leimaamalla ja niputtamalla kaikki maahanmuuton vastustajat.
Toisekseen, VAIKKA maahanmuuttovastaisuuden syynä olisi "rasismi, viha ja ennakkoluulo", niitä ei ole todistettu pahoiksi asioiksi.
-rasismi: Ihmisten ennakkotuomarointi rodun perusteella on minusta väärin. Suomalaisella on kuitenkin oikeus olla rasisti. Meillä on mielipiteenvapaus. Kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä oikeudesta minun - tai edes sinun - kanssa.
-viha: tähän on syitä. Eikö niistä saa puhua?
-ennakkoluulo: etukäteistuomarointi on pika-arvion mukaan väärin. MUTTA tässä on yksi juttu joka on huomattava: maailma on ISO, ja täynnä uusia asioita. Järkevä, Elämää Ymmärtävä ihminen ei anna mahdollisuutta KAIKELLE ja KAIKILLE, koska elinikä ei edes riitä siihen. Etukäteiskarsinta siinä, ketä ja kenen kulttuuria yleensä haluaa kuulla, on luvallista ja suotavaa. Jos sinun ovellesi tulee joka päivä 10 vierasta pariskuntaa ja he haluavat puhua sinulle oikeasta Asiasta jota ilman osaksesi tulee esim. liekkimeri, jättiläishämähäkit ja nyrkki perseeseen, päästätkö kaikki sisään, istutat teepöytään ja kuulet kaikkia ennenkuin tuomitset heidän asiansa? Saat hyvin kulumaan 5 tuntia päivässä kuulemalla kaikkia, onnexi olkoon uudesta harrastuxestasi. Vaihtoehto on pamauttaa ovi kiinni, jolloin olet ennakkoluuloinen. Mieti asiaa. - TakkuTakiainen
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Maailmassa on n. 2 miljardia hädänalaista.
- TakkuTakiainen
Hannele K. kirjoitti:
Minä-Minä- ja Me-Ensin-ajattelu on se minkä vuoksi sulla on koti. Toistaiseksi.
- Hannele K.
jooopajoooo kirjoitti:
Mutta se, että somput yms. pääsevät ennen SUOMALAISIA hoitoon, ei ole TASA-ARVOA! Eikös se ole juuri se mihin pyritään, TASA-ARVOON! Eli kaikki loiset (maahanmuuttajat jotka eivät tee rahojensa eteen mitään) TÖIHIN (hui, maahanmuuttaja kavahtaa tätä sanaa) TAI JOS KIELTÄYTYY TÖISTÄ JOITA TARJOTAAN, KÄÄNNYTYS! Eikös ole silloin ilmiselvä merkki siitä, että tänne on tultu elätettäväksi, jos ei työt kelpaa? Jos Hannele K. on tästäkin erimieltä, kuulisin mielelläni hänen kantansa, miksi suomalaisten täytyy elättää vielä lisää loisia, jotka pärjäisivät muutenkin. Mielestäni tilanne on jo tarpeeksi paha kun suomalaiset eivät PÄÄSE töihin, vaikka haluaisivatkin. Joo, toki tähän voi heittää "kyl aina jotain helvetin siivoomiskeikkoja löytyy"- kommentteja, mutta oikeasti: Kuka hyvin koulutettu haluaa siivota? Tähän voi arvoisa Hannele K. vinkua: "miksi mun maahanmuuttokavereiden tartteis suostuu siivoomaan kun naapurikaan ei suostu", mutta tilanne on aivan eri. Näillä maahanmuuttajilla ei ole koulutusta, joten siivoominen on hyvä työ heille. Jos haluaa paremman ammatin, hankkii koulutuksen (AIVAN KUTEN SUOMALAINENKIN TEKEE!!!) Mielestäni on ihan helvetin väärin verrata sossutukien perässä juoksevaa maahanmuuttajaa, kuin hyvin koulutettua suomalaista.
Työperäinen maahanmuutto on ihan jees, sitä en kiistä. Jos esimerkiksi lääkäreitä on liian vähän, niin miksi emme ottaisi PÄTEVIÄ ulkomaalaisia hommaan? Toki silloin kielitaidon tulee olla riittävä, mutta periaatteessa en ole tätä vastaan. Enkä myöskään ole sitä vastaan, että OIKEASTI APUA TARVITSEVAT otetaan turvaan Suomeen. SITÄ VASTAAN OLEN, että tänne otetaan hyysättäviksi mamuja, joilla ei ole aikomustakaan tehdä elantonsa eteen mitään, päinvastoin, he pöllivät suomalaisten tavaroita, hajoittavat julkisia paikkoja jne. Erään kerran näin kun eräs mustalainen varasti 8.v PIKKUTYTÖN potkulaudan! Ei vienyt kädestä ei, mutta heidän pihaltaan. Tästä voisi hannele k. taas vääntää: "miksi et sanonut mitään? Olet tehnyt itsekin väärin..." mutta voin vastata sinulle: Ei niille uskalla sanoa mitään, koska voi tulla morasta kylkeen, päähän, ihan mihin vaan. Ja tämä on fakta, että suurin osa mustalaisista kantaa teräasetta mukanaan. Ja mistäkö johtuu? Ei, ei johdu siitä että suomalaiset ovat rasisteja, vaan siitä että heille on annettu ERITYISVAPAUS! Mamut eivät joudu hankaluuksiin yhtä helposti kuin suomalainen. Aina he vetoavat rasismiin, joten viranomaiset ovat ns. "lyöty"
Voisin vielä kirjoittaa vaikka kuinka helvetisti sekavaa tekstiä suoraan sydämestä, mutta en jaksa. Ei se mitään hyödytä, sillä Hannele K. löytää aina jotain millä kääntää tekstin minua vastaan.
Sen kuitenkin vielä sanon, että mistäköhän mahtaa johtua suomalaisten rasistisuus? Ei suinkaan siitä, että mamut saavat erityisvapauksia..?Me työssäkäyvät (itsekin olen mukana monikulttuurisuustyössä sekä palkkatyönä että vapaaehtoistyössä Vapaa Liikkuvuus-kansanliikkeessä auttamassa romaneja Kalasatamassa) pystymme maksamaan omat hammaslääkäri- ja muut hoitokäyntimme. Ja me maksamme veroja pitääksemme yllä hyvinvointivaltiota. Ja hyvinvointivaltio on sivistynyt ja auttaa varoistaan mm. pakolaisia ja turvapaikanhakijoita. Sitä paitsi verotusta voitaisiin reilusti kiristää, jolloin varaa jäisi kustantaa palveluja lisää.
Somaleista teillä rassuilla on täysin väärä ja vieraantunut kuva. Te kuvittelette että he haluavat vapaaehtoisesti notkua toimettomana -katin kontit! Ennakkoluuloiset työnantajat eivät halua ottaa heitä töihin. Talojen suomalaisnaapurit eivät tule juttelemaan eikä moni somalilapsi saa koulussa suomalaistaustaisia kavereita -heidät eristetään ja ei ihme etteivät monet saa hankittua myöskään tarpeellista kielitaitoa! Työantajille on lailla annettava sanktiot, jos he syrjivät maahanmuuttajataustaisia työnhakijoita. Myös työpaikkakiintiöt ja positiivinen syrjintä (maahanmuuttaja valitaan työhön ennen kantasuomalaista jos pätevyys on sama) ovat tarpeellisia keinoja.
Uskon lujasti, että biopassihankkeesta ja muusta hölynpölystä luovutaan ja maamme ottaa kaikki turvaa kaipaavat somalit sukulaisineen. - Pertti Peräkartio
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.Voi Hannele, somalithan elävät yhteiskunnan varoilla. Kuka elättää nämä 2 milj. somalia?
- Iivan
Hannele K. kirjoitti:
Kaikki vastustuksen syyt ovat tekosyitä. Rasismia, vihaa ja ennakkoluuloa.kaksi miljoonaa somalia!! Nytkin jokaisen somalin kulut maksetaan velkarahalla, kukaan ei suostu lainaamaan meille niin paljoa, että kaksi miljoonaa somalia tulisi autetuksi. Jos tarvitsemme lisää ihmisiä Suomeen, tulee ne haalia Kaakkois-Aasiasta ja Kiinasta. He osaavat lukea ja kirjoittaa. Oppivat suomenkielen nopeasti. Ovat ahkeria, älykkäitä ja sopeutuvaisia, kotouttajat voivat hakea muita töitä.
Heidän uskontonsa ei ole agressiivisuuteen yllyttävä, he ovat työntekijöinä arvostettuja, mikä tärkeintä parantavat varmasti Suomen huoltosuhdetta. - Käkriäinen
Suomessa tarvitaan? kirjoitti:
Kengänkuluttajiksi vai?
Heitä tarvitaan kaikenlaisiin töihin, esim. marjan poimijoiksi Lappiin; tosin tällä hetkellä romanit rohmuaa kaikki Lapin hillat...
- mikäsyy..
Hannele K. kirjoitti:
Me työssäkäyvät (itsekin olen mukana monikulttuurisuustyössä sekä palkkatyönä että vapaaehtoistyössä Vapaa Liikkuvuus-kansanliikkeessä auttamassa romaneja Kalasatamassa) pystymme maksamaan omat hammaslääkäri- ja muut hoitokäyntimme. Ja me maksamme veroja pitääksemme yllä hyvinvointivaltiota. Ja hyvinvointivaltio on sivistynyt ja auttaa varoistaan mm. pakolaisia ja turvapaikanhakijoita. Sitä paitsi verotusta voitaisiin reilusti kiristää, jolloin varaa jäisi kustantaa palveluja lisää.
Somaleista teillä rassuilla on täysin väärä ja vieraantunut kuva. Te kuvittelette että he haluavat vapaaehtoisesti notkua toimettomana -katin kontit! Ennakkoluuloiset työnantajat eivät halua ottaa heitä töihin. Talojen suomalaisnaapurit eivät tule juttelemaan eikä moni somalilapsi saa koulussa suomalaistaustaisia kavereita -heidät eristetään ja ei ihme etteivät monet saa hankittua myöskään tarpeellista kielitaitoa! Työantajille on lailla annettava sanktiot, jos he syrjivät maahanmuuttajataustaisia työnhakijoita. Myös työpaikkakiintiöt ja positiivinen syrjintä (maahanmuuttaja valitaan työhön ennen kantasuomalaista jos pätevyys on sama) ovat tarpeellisia keinoja.
Uskon lujasti, että biopassihankkeesta ja muusta hölynpölystä luovutaan ja maamme ottaa kaikki turvaa kaipaavat somalit sukulaisineen.Eli on suomalaisen työnantajan vika, kun eivät ota mamua töihin?
No, ehkäpä näin on, mutta lopputulos on kuitenkin se, että
mamut elelevät verovaroilla koska eivät saa töitä, oli syy mikä tahansa.
Eli kannattaisiko ENSIN saada aikaan se asennemuutos ja vasta SITTEN
rahdata tänne työhaluisia maahanmuuttajia...
Ja se, että olet itse monikulttuurityössä selittää kyllä kovasti
yltiömyönteisen suhtautumisesi mamuihin&pakolaisiin.
Sulla on oma leipä siitä kiinni.
Eli Jos ei heitä tulis tänne, ni sulta loppuis työt...
No, puolustaa sitä jokainen omaa oksaansa...
Mutta kerroppa, miksi pitäisi suomeen ulkomaalaisia ottaa, jos suurin osa ei
heitä tänne halua? Ihan vaan koska se ois niin kovin humaania ja kiva juttu?
Maailma on kylmä paikka ja itseäni ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa
miten jollakin afrikassa menee. Ja arvaan jo, miten tulee "Niin mutta entäpä
jos itse oisit...." MUTTA KUN EN OLE.
Olen ehkä itsekäs. Mitä sitten, kuuluu ihmisluonteeseen.
Eli mun mielestä auttakoon kuka tahansa, ketä tahansa haluaa, mutta
on väärin pakottaa muutkin auttamaan vasten heidän tahtoaan.
Ja jos minulta kerättyjä verovaroja siihen upotetaan, ni se tapahtuu
vasten tahtoani. - Hannele K.
mikäsyy.. kirjoitti:
Eli on suomalaisen työnantajan vika, kun eivät ota mamua töihin?
No, ehkäpä näin on, mutta lopputulos on kuitenkin se, että
mamut elelevät verovaroilla koska eivät saa töitä, oli syy mikä tahansa.
Eli kannattaisiko ENSIN saada aikaan se asennemuutos ja vasta SITTEN
rahdata tänne työhaluisia maahanmuuttajia...
Ja se, että olet itse monikulttuurityössä selittää kyllä kovasti
yltiömyönteisen suhtautumisesi mamuihin&pakolaisiin.
Sulla on oma leipä siitä kiinni.
Eli Jos ei heitä tulis tänne, ni sulta loppuis työt...
No, puolustaa sitä jokainen omaa oksaansa...
Mutta kerroppa, miksi pitäisi suomeen ulkomaalaisia ottaa, jos suurin osa ei
heitä tänne halua? Ihan vaan koska se ois niin kovin humaania ja kiva juttu?
Maailma on kylmä paikka ja itseäni ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa
miten jollakin afrikassa menee. Ja arvaan jo, miten tulee "Niin mutta entäpä
jos itse oisit...." MUTTA KUN EN OLE.
Olen ehkä itsekäs. Mitä sitten, kuuluu ihmisluonteeseen.
Eli mun mielestä auttakoon kuka tahansa, ketä tahansa haluaa, mutta
on väärin pakottaa muutkin auttamaan vasten heidän tahtoaan.
Ja jos minulta kerättyjä verovaroja siihen upotetaan, ni se tapahtuu
vasten tahtoani....kuitenkin reaalimaailmassa kansamme enemmistö hyväksyy turvapaikanhakijoiden ottamisen. Kaltaisesi itsekkäät ihmiset ovat vähemmistö, äänekkäitä populisteja jotka äänestävät Persuja.
Somaliaa ja muita maita autetaan parhaiten ottamalla pakolaisia länsimaihin, vauraisiin kehittyneihin maihin. Siellä he voivat vapautua traumoista, kuntoutua, ja opiskella. Sitä kautta he voivat aikaan auttaa omaa maataankin.
Kyllä, on pitkälti työnantajan syy, kun maahanmuuttaja ei työllisty. Se asennevamma siis. Jos vaikkapa somalitaustainen diplomi-insinööri tai lääkäri hakee työtä ja hakemus on sujuvalla suomen kielellä laadittu, niin nimi paljastaa taustan ja työnantaja ennakkoluuloineen pistää hakemuksen roskiin. Tätä varten tarvitaan suvaitsevaisuuskasvatusta ja myös lakeihin perustuvia rangaistuksia. Kova sakko on paikallaan työnantajalle, jos hän ei suostu valitsemaan vaikkapa somalia suomalaisen sijaan jos on sama pätevyys ja kokemus. - realisti....
Hannele K. kirjoitti:
...kuitenkin reaalimaailmassa kansamme enemmistö hyväksyy turvapaikanhakijoiden ottamisen. Kaltaisesi itsekkäät ihmiset ovat vähemmistö, äänekkäitä populisteja jotka äänestävät Persuja.
Somaliaa ja muita maita autetaan parhaiten ottamalla pakolaisia länsimaihin, vauraisiin kehittyneihin maihin. Siellä he voivat vapautua traumoista, kuntoutua, ja opiskella. Sitä kautta he voivat aikaan auttaa omaa maataankin.
Kyllä, on pitkälti työnantajan syy, kun maahanmuuttaja ei työllisty. Se asennevamma siis. Jos vaikkapa somalitaustainen diplomi-insinööri tai lääkäri hakee työtä ja hakemus on sujuvalla suomen kielellä laadittu, niin nimi paljastaa taustan ja työnantaja ennakkoluuloineen pistää hakemuksen roskiin. Tätä varten tarvitaan suvaitsevaisuuskasvatusta ja myös lakeihin perustuvia rangaistuksia. Kova sakko on paikallaan työnantajalle, jos hän ei suostu valitsemaan vaikkapa somalia suomalaisen sijaan jos on sama pätevyys ja kokemus.mistähän oot saanut päähäsi, että esmes. somaliaa pitäisi auttaa ylipäätään...?
Ja äänestin muuten vihreitä. En tosin sen yltiöliberaalin maahanmuuttoasenteen takia, vaan sen
nimenomaisen vihreyden. Jossei saasteille tehdä jotain, niin maailma hukkuu paskaan.
Siinä yks hyvä syy lisää, ettei lisätä ihmisiä länsimaisten kulutustottumusten piiriin.
Ja on muuten todella outo asenne, että työnantajan omassa päätösvallassa ei olisi
kenet ottaa töihin... Yksityisellä puolella ei ainakaan tarvi perustella kenet palkkaa.
Luuletko, että rangaistukset poistaisivat ennakkoluulot minnekään?
Pikemminkin lisäisivät niitä. Tulisi ns. hiljaiset työmarkkinat, joissa ei enää
ilmoiteltaisi työpaikoista julkisesti, jos ei enää saisi hakijoiden vyörystä valita mieleistään.
Ja kansantaloudellisesti ajatellen suurin ongelma on mamujen asenteessa.
Siis siinä, että nainen ei mene töihin vaan on kotona valtaisan lapsikatraan kanssa.
Suomen hyvinvointijärjestelmä on tasapainoirtettu suurinpiirtein niin, että
nainen osallistuu myös työelämään. Eli siihen suuntaankin täytyy tasa-arvon
osalta suunnata asennekasvatusta.
Ja en ole mielestäni populisti, vaan nationalisti.
Siis asetan kyllä todellakin jo täällä olevat ihmiset muiden edelle.
Ja suositan tutustumaan kansantalouden perusteisiin.
Se ei ehkä ole kovin humaania, mutta niiden totuuksien valossa maailma toimii.
Kaunis ajatus ei valitettavasti ruoki ketään.
jos kaunis ajatus toimisi, niin kommunismi olisi yhä voimissaan.
Siis että jokaiselle oman tarpeen mukaan.
Mutta niin kauan kuin ihmisluonnetta ei muuteta, niin ei se toimi.
- Iivan
ministeri Thorskin joutuu vastoin tahtoaan, esittämään järkeviä ajatuksia, niitä pyöritellään topakkana vaaleihin saakka, ja sitten unohdetaan. Olen täysin varma, että ennen vaaleja maahanmuutto politiikkaa ei korjata. Vaalien jälkeen alkaa tapahtua, koska päättäjinä ovat eri naamat kuin nyt.
Esimerkki siitä raadollisuudesta, mitä hallitus oli DEMLAN vaatimuksesta, yksimielisesti tukemassa. Hävetköön hallitus!
http://turjalainen.blogspot.com/2010/05/neuvosto-suomi-eva-biaudet.html - Tosi on
Muuten hyvä, mutta siinä pitäisi olla myös DNA mukana. Miksi ei vastaanottoa keskeytetä, kun on 2 vuoden ruuhka? Onko yksinkertainen päätös, niin vaikeaa tehdä selvässä asiassa? Ei ole mitään järkeä pitää noita hakijoita elätettävä 2 vuotta Suomessa. Yksinkertainen ja selvä päätös sisällä olevat käsitellään ensin yhtään uutta hakemusta ei oteta en kuin toisin ilmoitetaan.
- 0898++97
ON MONEN VUODEN PAKOLAISKIINTIÖ TÄYNNÄ SE ON 750 PAKOLAISTA VUODESSA ILMEISESTI SUOMESSA SE ON 75.000 TUHATTA PAKOLAISTA.
- 9495797966
0898++97 kirjoitti:
ON MONEN VUODEN PAKOLAISKIINTIÖ TÄYNNÄ SE ON 750 PAKOLAISTA VUODESSA ILMEISESTI SUOMESSA SE ON 75.000 TUHATTA PAKOLAISTA.
SITÄ VOI KÄSITELLÄ SOMALIASSA IHAN SAMALLA TAVALLA KYLLÄ TIEDOT KULKEE TIETOKONEEN VÄLITYKSELLÄ PERUSTAKAA SINNE KÄSITTELYPAIKKA.
- lipsahdus
0898++97 kirjoitti:
Paavo Lipposelta kerran kysyttiin,että montakos pakolaista Suomi on valmis ottamaan.Mies mietti ja vastasi .......NOIN KUUSI. Siksi kai hänet sivuutettiinkin.Kerrankin järkipuhetta .Onhan Paavo talousmies ja perhe hänelläkin elätettävänä.
- millwalll
sama mitä toi ämmä ehdottaa.on jo ryssinyt ihan tarpeeksi.kuuluu niuanniemeen
- han,
paljon tuolle torsolle,maksetaan aivan turha virka ,kun suomessa joku virka perustetaan ei sitä toinen korppi voi poistaa
- tosi rasisti
No parempi myöhään...
- niipä---
seuraksi Jammu Siltavuorelle. samanlaisia piruja molemmat
- suomen törkein
oikein mamulaakson ylipäällikkö ketaleen vaatteissa. nyt yrittää vaalien lähestyessä korjata rikki revenneitä
toimiaan,mutta ei onistu ikinä enää. painukoot mamujen kanssa niin kauas kuin pippuri kasvaa,eikä ikinä
palatko. kautta aikojen typerääkin typerämpi muija,toiminut ilman minkäänlaista järjenhäivää,hyi helvetti
ja muka vielä naiseksi pitäis kutsua...mahdotonta.- NAISEN LOGIIKKAA
:DDD
- hurreja
NAISEN LOGIIKKAA kirjoitti:
:DDD
RUOTSALAISEN NAISEN
- Ei hyvä heilu!
Iso osa Suomeen tulleista somaleista on saanut Suomen kansalaisuuden ja alkaa olla äänestysiässä ja äänioikeutettuja ja näin myös mahdollisia ehdokkaita. Miettikääs sitä, mitä tästä seuraa?
- Suomi muuttuu..
Ei ole mikään villi veikkaus tämä!
Olen toiminut vaalitoimitsijana ja tietyillä ihmisryhmillä, joilla ei ole ollut (vielä) äänioikeutta Suomessa on ollut suuri halukkuus äänestämään! Äänioikeutta on vaadittu ties minkämoisin perustein ja paperein, mutta kun äänioikeusrekisteristä ei löydy, niin suomessahan ei äänestäminen onnistu.
On myös ollut tapauksia, missä tietyt tyypit suoranaisesti raahaavat porukkaa äänestyspaikalle. Jos joku sattuu olemaan tiedostamaton taikka välinpitämätön äänioikeuden käyttönsä suhteen, löytyy porukasta kyllä niitä, jotka kyyditsevät äänestyspaikalle ja osaavat opastaa ketä pitää äänestää. - .
Suomi muuttuu.. kirjoitti:
Ei ole mikään villi veikkaus tämä!
Olen toiminut vaalitoimitsijana ja tietyillä ihmisryhmillä, joilla ei ole ollut (vielä) äänioikeutta Suomessa on ollut suuri halukkuus äänestämään! Äänioikeutta on vaadittu ties minkämoisin perustein ja paperein, mutta kun äänioikeusrekisteristä ei löydy, niin suomessahan ei äänestäminen onnistu.
On myös ollut tapauksia, missä tietyt tyypit suoranaisesti raahaavat porukkaa äänestyspaikalle. Jos joku sattuu olemaan tiedostamaton taikka välinpitämätön äänioikeuden käyttönsä suhteen, löytyy porukasta kyllä niitä, jotka kyyditsevät äänestyspaikalle ja osaavat opastaa ketä pitää äänestää..
- köyhä yksinhuoltaja
siitä seuraa se,että suomalaiset on kohta häviävä kansa omassa maassaan ja rasismi suomalaista kansaa kohtaa kasvaa ja kasvaa!Se näkyy jo nyt monissa laitoksissa,koulutus,terveydenhuolto,työpaikat..toimeentulotuki..ym..ym..Täällä pärjää vain rahan voimalla.Ja köyhät suomalaiset on rasismin uhreja.Heidät on helppo jättää köyhyyteen ja masennukseen,kunhan vain pakolaisten asiat on hyvin hoidettu,että maailmalle voidaan näyttää"hyvinvointivaltion kasvoja"
Katainen etsii nyt säästöjä veronmaksajien päälle vääristä paikoista.Katsoisi ensin onko meillä varaa ottaa lisää"kasvattilapsi"perheitä,kun ensin omat maan köyhien olot olis jotenkin edes hoidettu.Nyt ne painetaan "villasella"niinkuin köyhiä ei maassamme oliskaan.Kuitenkin leipäjonot kasvaa..lääkärien jonot pitenee..ym.. - FinnMan66
köyhä yksinhuoltaja kirjoitti:
siitä seuraa se,että suomalaiset on kohta häviävä kansa omassa maassaan ja rasismi suomalaista kansaa kohtaa kasvaa ja kasvaa!Se näkyy jo nyt monissa laitoksissa,koulutus,terveydenhuolto,työpaikat..toimeentulotuki..ym..ym..Täällä pärjää vain rahan voimalla.Ja köyhät suomalaiset on rasismin uhreja.Heidät on helppo jättää köyhyyteen ja masennukseen,kunhan vain pakolaisten asiat on hyvin hoidettu,että maailmalle voidaan näyttää"hyvinvointivaltion kasvoja"
Katainen etsii nyt säästöjä veronmaksajien päälle vääristä paikoista.Katsoisi ensin onko meillä varaa ottaa lisää"kasvattilapsi"perheitä,kun ensin omat maan köyhien olot olis jotenkin edes hoidettu.Nyt ne painetaan "villasella"niinkuin köyhiä ei maassamme oliskaan.Kuitenkin leipäjonot kasvaa..lääkärien jonot pitenee..ym..Jep! Oman kansan huono-osaisilta evätään tuet ja sitten ihmiset ajetaan epätoivoon: mukaan tulee alkoholi, huumeet, perhetapot, lasten huostaanotot jne. Ja tämä vain siksí, että valtiovallalla/kunnilla ei ole enää varoja ja hakuja auttaa heitä vaan rahat menevät turvapaikkaloisille. Suomalainen luonne on hankala: sisua on, mutta raivo ja kiukku pidetään piilossa ja suoria sanoja ja kapinaa ei poliitikkoja vastaan nosteta, vasta kun pinna katkeaa, tehdään kännipäissään tekoja ja ennen sitä todennäköisesti sorrutaan päihteiden tuomaan unohdukseen. Päättäjien syy tämä. Joku saatanan Thors on paska idiootti, täysin puupää akka. Mokoma noidan oloinen ketale.
- halal beef
FinnMan66 kirjoitti:
Jep! Oman kansan huono-osaisilta evätään tuet ja sitten ihmiset ajetaan epätoivoon: mukaan tulee alkoholi, huumeet, perhetapot, lasten huostaanotot jne. Ja tämä vain siksí, että valtiovallalla/kunnilla ei ole enää varoja ja hakuja auttaa heitä vaan rahat menevät turvapaikkaloisille. Suomalainen luonne on hankala: sisua on, mutta raivo ja kiukku pidetään piilossa ja suoria sanoja ja kapinaa ei poliitikkoja vastaan nosteta, vasta kun pinna katkeaa, tehdään kännipäissään tekoja ja ennen sitä todennäköisesti sorrutaan päihteiden tuomaan unohdukseen. Päättäjien syy tämä. Joku saatanan Thors on paska idiootti, täysin puupää akka. Mokoma noidan oloinen ketale.
Jos on köyhä ja kärsii puutetta, niin miten raha riittää sit huumeisiin ja viinaan?? Nekin rahat toisinkäyttämällä voisi elää mukavaa elämää.
- Iislam
FinnMan66 kirjoitti:
Jep! Oman kansan huono-osaisilta evätään tuet ja sitten ihmiset ajetaan epätoivoon: mukaan tulee alkoholi, huumeet, perhetapot, lasten huostaanotot jne. Ja tämä vain siksí, että valtiovallalla/kunnilla ei ole enää varoja ja hakuja auttaa heitä vaan rahat menevät turvapaikkaloisille. Suomalainen luonne on hankala: sisua on, mutta raivo ja kiukku pidetään piilossa ja suoria sanoja ja kapinaa ei poliitikkoja vastaan nosteta, vasta kun pinna katkeaa, tehdään kännipäissään tekoja ja ennen sitä todennäköisesti sorrutaan päihteiden tuomaan unohdukseen. Päättäjien syy tämä. Joku saatanan Thors on paska idiootti, täysin puupää akka. Mokoma noidan oloinen ketale.
Eräs kauan Suomessa asunut islamilainen kehui, ettei kukaan voi heille mitään. Jos tulee vaikeuksia vaikkapa työkkärissä tai sossussa, hän soittaa ministeriöön (minulle ei selvinnyt mikä ministeriö on kysymyksessä), hänelle annetuun numeroon, kun virkailija saa vastapuhelun hän syö vaikka vaikka sukkansa, pienestäkin vihjauksesta.
Kysyin häneltä, kenelle hän tuntee kiitollisuutta näistä vuosista jotka hän on viettänyt? Hän vastasi ,tietysti
Profeetalle! Kysyin, eikö Suomelle, joka kustantaa kaiken? Ehei, ei mikään kansa ole niin hölmö, että kustantaa toisuskoisten elämää vapaaehtoisesti, kyllä Profeetta on tehnyt suomalaiset päättäjät hulluiksi, ei tämä muuten olisi mahdollista.
- hämäysyritys
Ei mitään valittamista, tämä vain osoittaa, kuinka kaksinaamainen peluri tämä hienostorouva todellisuudessa on. Ajoitus tosin on jo myöhässä, kun vaaleihin on enää puoli vuotta.
- KissaK
Tulevat vaalit aiheuttaa jo paniikkia Astridillakin.
Höpölöpö, hänellä olisi ollut koko vaalikausi aikaa hoitaa asioita kunnolla. Nyt on aika vaihtaa toiset henkilöt remmiin! - Siihen lopu huijaus
Eikös tämä käytäntö ole jo muissakin maissa kuten Ruotsissa?
Näissä asioissa Suomi laahaa jäljessä.
Meillä kun jokainen yrittää olla leimautumatta rasistiksi
ja suomalaiset veronmaksajat maksavat.- Joiser Man
Ei näköjään käsitä sitä,että näillä romaneilla ei ole yleensä minkäänlaistia papereita,kun tulevat Suomeen.Astrid meinaa siis jälleen Suomalaisten rahoilla järjestää näille passit ja "pelit"päin vastoin nämä romanit pitäisi polttaa kaukolämpökattiloissa niissä he pääsevät oikeuksiinsa.
- ////////////////////
Joiser Man kirjoitti:
Ei näköjään käsitä sitä,että näillä romaneilla ei ole yleensä minkäänlaistia papereita,kun tulevat Suomeen.Astrid meinaa siis jälleen Suomalaisten rahoilla järjestää näille passit ja "pelit"päin vastoin nämä romanit pitäisi polttaa kaukolämpökattiloissa niissä he pääsevät oikeuksiinsa.
Millä tavalla biopassi tai vaikka dna näyte vaikuttaa ns. kasvattilapsen asemaan, kun kasvattilapsen ei edes tarvi olla sukua? Tösr otti mallia Ruotsista, missä vastaava järjetön perheenyhdistämislaki aiheutti suuret tuhot. Nyt biopassi puheeilla hän yrittää viivyttää asian järkevää ratkaisua, jollainen Ruotsissa jo tehtiin. Kasvattilapsi sääntöä Ruotsissa ei ole koskaan ollutkaan, se on vain juoni sitävarten jos Suomessa aletaan Ruotsin linjoille, ja sukulaisuus pitää todistaa luotettavasti. Kasvattilapsen kun ei tarvi olla sukua.
5 000 "perheenyhdistämistä. Jos jokaisessa on vaikkapa 10 henkeä, joka sekin on luultavasti alakanttiin, maahan tulee 50 000 somalia lisää. Pelkästään lentomatkat maksavat 50 000 000 euroa... Että nostetaanko lisää veroja ja paljon, silti lisäksi pitäisi leikata rajusti palveluja Suomalaisilta?
Laskutavan yksi maksaa 57 500 euroa/vuosi, 50 000 somalin kustannukset ovat 2 875 000 000 euroa/vuosi.
Tämä lasku tulee maassa jo olevien 12 000 somalin päälle, jotka jo maksavat 12 000 x 57 500 = 690 000 000 euroa.
- eatgasgtstaegta
vaalit tulossa ja thors tietää että hänen hieno uransa on katkolla. pisteiden keruuta sanon minä
- Tulevaisuuden näkymä
Miettikääs tätä!
- E.Päileväinen
En silti usko että tuurssi olisi järkiinsä tullut...
- Olet kaheli
nythän ne rahtaa tänne "kasvattilapsia", siinä biopasseilla mitään virkaa ole.
- jolle saadaan
kansan reaktio ja sitten esitetään ratkaisu jolla voidaan lisätä valvontaa.
- Tuumii Thors.
Kun ensin on häärännyt vuosikaudet somaliloisten puolesta telaketju-tanttana, ja nyt juuri vaalien alla on muka "kiristämässä" maahanmuuttopolitiikkaa. Tuollaiset kaavailut ovat juuri sellaisia joilla voidaan uhota vaalien alla, mutta vaalien jälkeen ne lakaistaan maton alle ja jatketaan totuttua suomen kansan korvaamista somali-herrakansalla.
Thorsin valheet eivät sumuta muita kuin ehkä heitä, joilla on psykiatrisesti havaittavissa olevaa älyn vajausta. - ei yhtään maahan
Jo olis aika alkaa tosiaan rouva ministerinki ajatella järjellä tätä maahan tunkeutumista.
Ei helkutisssa tämmönewn tundrassa sijaitseva pieni maa voi olla koko maailman Joulupukkina.
Vai että on sisäministeriki oikein EPÄILLY että somaleilla ei ole tässäkään asiassa puhtaan jauhot pussissa.
Kuis se nyt nuin menee epäileen ?eikö se ole rasismia kun epäilee toisen rotuista jostaki ???????????
Minä en epäile! Konnia lappaa maahan elätettäväksi.Olen siis rasisti eikä yktään sureta.- kusetettukin
Vain rikolliset ja onnenonkijat ovat bio-passia vastaan! Kellään normaali-ihmisellä ei ole mitään sitä vastaan että asiat rullaavat kivuttomasti vaikkapa ulkomaanmatkoilla. Kun on nykyajan passi, asiat on kuitattu kun tunnistus on digitaali-elektronisesti suoritettu. Ei tarvitse olla selittelemässä mitään turhuuksia, kuten valokuvalla pelkästään tunnistettavan passin kanssa. Ja haluaako nuo paapojat ITSE maksaa elätettäviensä kuluja? Kysyn vaan!Henkilökohtainen vastuu omasta elämästä, ja laajemmassa mielessä kansallinen vastuu, eikä rosvojen hyödyttäminen kansainvälisillä apurahoilla!
- jobinposti
Suomessa vuosia jatkunut kansan oikeustajun vastainen maahanmuutto-
politiikka alkaa kostautumaan politikoille (kuten esim. Thors ) jotka
itse ovat valinneet yhteskuntarauhaa uhkaavan, turvattomuutta lisäävän
politiikan valitsemalla pakolaiset alueelta jotka eivät jo aikaisempien kokemuksien
perusteella sopeudu Suomalaiseen yhteiskuntaan. Emme tarvi tänne veronmaksajien
rahoilla elämään tulevia työtä vieroksuvia pummeja, vaan vastuullisia toimeentulostaan
vastaavaa kunnon väkeä. Niitä on tulossa myös maista joissa edm.arvot on kunniassa.
Thors:sin takinkääntö tässä vaiheessa on suorastaan huvittava. Vaalien jälkeen luvatut asiat
unohdetaan. Se on varma ku tauti.
- ???????????????????
Suomen kansalle tämäThorssi.
Millähän pirulla tuostaki päästäis erilleen ???????????????????- Iivan
pääsyyllinen voi olla Halonen, en voi muuten ymmärtää koko hallityksen ja eduskunnan totaalista hölmöilyä uuden ulkomaalaislain hyväksymisessä. Halosella on selvästi valta DEMLASSA, ja 72% DEMLAN hallituksen jäsenistä on tekemisissä maahanmuuton kanssa. Taitaa olla Tuppurainen Tappuraisen takuumiehenä!
- soldier.
...vaikka Magnum 44 ?
- suomen kansa
Raketilla maata kiertävälle radalle? Jos piru sen perisi niin toivoa olisi.
- War is Peace
paras vaalityöntekijä!
- Habib
Sitä että Thors kalastelee paniikissa ääniä, kun tietää että on kusessa.
- puupeukalo
nopeasti maatuva?
- kipisikuva
puupeukalo kirjoitti:
nopeasti maatuva?
Kyllä ainakin yhtäkauan kuin tämän ruotsalaisevankelistan ilosanoma.
- Olli 2
Eli DNA käyttöön ja kaikki yhdistämiset joissa DNA ei täsmää; niin yhdistäjät ja yhdistetyt "matkalle kotiin"
ja pian ja samaan kuormaan mahdollisimman paljon kyytiin mahtuvia - "aisankannattajiako?
ollut aikaa ottaa käyttöön biopassit, ja muutenkin kiristää ns. "pakolaispolitiikkaa", miksi ei ole jo aika päiviä hoitanut asiaa??? Ei somalien uudet "keplotteluepäilyt" mistään yks kaks tulleet, olisi hoitanut asiat jo aika päiviä sitten. Taitaa vaalipropakandaa ladella. Jos ei nainen ryhdy VÄLITTÖMÄSTI HOITAMAAN KO. asian käytäntöön saattamista pikapäätöksi, on huulen läpsytykset PELKKÄÄ VAALIPUHETTA!!! ruorsi on asiansa aikoja sitten hoitanut, ja ns. "perheenyhdistelykeinottelu" lopahti. En ymmärrä, miksi Suomi ottaa Somaliasta kymmeniätuhansia ihmisiä "pakolaisina" tänne huippukalliiden elinkustannusten maahan, koska suurin osa maata on siellä rauhallista. Somaliassa on väkeä kaksi kertaa ebnemmän kuin pienessä vähemmistökansa-Suomessa!!! Mikä koko maailman sosiaalitoimisto Suomi on, kun omat nuoret ovat ilman töitä ja opiskelijat kitkuttavat nälkärajoilla. Helsingin seudulta suomalaisten nuorten on lähes mahdotonta saada vuokra-asuntoa, kun kaikki merenranta ja uudisasunnon on järjestetty välittömästi "pakolaisille". Suomessa on asiat suoraan sanoen jo päin h.......ä! Maa on valtavissa veloissa. Turha kieltää, eläkeläisiltä on leikattu eläkkeet ja niiden huono indeksi syö ostovoiman. Yli miljoona ihmistä on köyhyysrajan alapuolella, mutta porvarihallitus ajaa aina vain kalliimpaa välillistä veroa välttämättömiin elämän tarvikkeisiin, sekä uusia välillisiä veroja suunnitellaan, jotta nämä "perheenyhdistämisen" nimissä tänne toisesta maanosasta ilmaiseksi lentorahdatut kymmenet tuhannet saadaan elätetyksi. Leikkauksia suunnitellaan suomalaisille sosiaaliturvassa, ja eläkeiän nosto ajetaan kiihkeästi. VIISAINTA, MITÄ TÖISSÄ OLEVA SUOMALAINEN VOI TÄSSÄ RIISTOTILANTEESSA TEHDÄ, ON LYÖDÄ HANSKAT TISKIIN JA LOPETTAA MYÖS TYÖNTEKO KOKONAAN, MENNÄ SOSSUUN, SIELTÄHÄN NE RAHAT NÄKYY YHÄ RIPEÄSTI KASVAVALLE "UUSSUOMALAISPORUKALLEKIN" TULEVAN.
- suomi suomalaisille
OSUI TÄMÄ KIRJOITUS, kyllä näitä samansuuntaisia mielipiteitä on saanut lueskella muutenkin tässä viime päivinä. JOTAIN PITÄÄ TODELLA ALKAA TAPAHTUA ! Osoitteeseen Adressit.com/keskustelu/10325#25 kaikki jotka haluavat muutosta tähän asiaan !!!
- Jorge.
Olettehan varmaan nähneet tuon hurriakan nuokkuvan eduskunnan kyselytunnilla? Muija kerran vieläpä kaivoi tv-kameran edessä nenäänsä. Hyi helvetti että on työssään piittaamaton ja perustuslakien vastaisesti toimiva ministerin irvikuva.
Mitä se Thoorrsi muka nyt tekee? Pah, hänen suurin huolenaihehan on alaikäiset piioiksi (lue: somppuäijien jalkavaimoiksi) tulevat alaikäiset tytöt. Thors haluaa että nämä tytöt otetaan maahamme turvaan ja hoitoon. Mistään sompputulvan stoppaamisestahan hän ei ole suoraan edes puhunut!
Jos te, arvon kansalaiset, haluatte että oma kansamme, kulttuurimme ja loppukin turvallisuutemme verorahojen lisäksi tuhotaan, äänestäkää sitä Astrid Thorsia vielä ensi eduskuntavaaleissa. Plus muita hyysäreitä: Brax, Sinnemäki, Arhinmäki, Katainen, jne. Jos ette tällaista halua, äänestäkää vaikkapa Soini, Halla-aho, Rajamäki, Vistbacka. - Iivan
Jorge. kirjoitti:
Olettehan varmaan nähneet tuon hurriakan nuokkuvan eduskunnan kyselytunnilla? Muija kerran vieläpä kaivoi tv-kameran edessä nenäänsä. Hyi helvetti että on työssään piittaamaton ja perustuslakien vastaisesti toimiva ministerin irvikuva.
Mitä se Thoorrsi muka nyt tekee? Pah, hänen suurin huolenaihehan on alaikäiset piioiksi (lue: somppuäijien jalkavaimoiksi) tulevat alaikäiset tytöt. Thors haluaa että nämä tytöt otetaan maahamme turvaan ja hoitoon. Mistään sompputulvan stoppaamisestahan hän ei ole suoraan edes puhunut!
Jos te, arvon kansalaiset, haluatte että oma kansamme, kulttuurimme ja loppukin turvallisuutemme verorahojen lisäksi tuhotaan, äänestäkää sitä Astrid Thorsia vielä ensi eduskuntavaaleissa. Plus muita hyysäreitä: Brax, Sinnemäki, Arhinmäki, Katainen, jne. Jos ette tällaista halua, äänestäkää vaikkapa Soini, Halla-aho, Rajamäki, Vistbacka.rokotettu, ja on vaikka saanut narkolepsian!
- lähestee
Vaailt lähestyy! Ei tyhmäkään politikko ole täysi idiootti, mutta pelkään että tyhmä kansa on taas valmis kusetukseen. Äänten kalastaminen on alkanut, kuka kertoo parhaan valheen, saapas nähdä.
- musta mulkku suuhun
On se että tahvana ei tunnista somaleitten aiheuttamien ongelmien ja rikosten määrää.
- wiccy
Miksi ET on mukavampi kuin somali?
* ET on kauniimpi
* ET osasi englantia
* ET tuli yksin
* ET:llä oli oma polkupyörä
*""" ET halusi takaisin kotiin""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - muahahahahahha
Mikä Thorsia vaivaa?
Pelottaako, että äänet menevätkin jonnenkin toisaalle, jossa ihmisillä on vielä halua suojella omia kansalaisiaan sen sijaan, että revityttäisi niiden selkärangasta lisää rahaa kultamunien kasvatukseen? Äkkipäätä lukienhan tuossa ollaan ottamassa askel parempaan päin näin vaalien lähestyessä. Vaalien jälkeen sitten koko klaanille käy yksi ja sama biopassi? Ei sitä ainakaan tuossa artikkelissa kiistetty, etteikö kävisi (-;
- ihmiskaupasta
Vähemmistövaltuutettu Eeva Biaudet selvityttää maahanmuuttoviraston toiminnan; jos kyse on ihmiskaupasta, hän haluaa selvityksen, miksi viranomaiset eivät ole ohjanneet epäiltyjä uhreja ihmiskaupan uhrien auttamisjärjestelmään.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vähemmistövaltuutettu Biaudet selvittää maahanmuuttoviraston toimia/1135259750117- 208
sama minne virastoon ne lähetetään odottamaan päätöstä hyvin huomaan taas,että vastuu siirretään taas maahanmuuttovirastolle koko järjestelmässä on vikoja eli lakipykälät on hanurista tolla kasvattilapsi systeemillä voi kuka vaan tuoda vaikka 100 lasta Suomeen.
- nyt joku
mättää ja pahasti. Haluaako joku tosissaan sen ydinpommin pudottaa. Kohta mun puolesta voikin. Kaikki ihmiset on saman arvosia, ei sitä voi rahalla mitata. Jokainen pitäköön maansa itse pystyssä, jääköön somalit maahansa tai sitten voimme auttaa heitä siten, että järjestämme heille koulutuksen sinne ja ilmaisen terveydenhuollon. Ihminen on tyhmä kuin eläin jos ei se saa opetusta. Ja mies varsinkin, raiskaa vaikka naisen väkisin vaikka nainen ei sitä halua!!!!!!
- työssäkäyvä
on se kamalaa kun suomessa opiskelijat joutuu jopa myymään itteensä et saa edes ruokaa suuhunsa, ja maahanmuuttajii hyysätää loputtomii, mikä vittu tätä maata vaivaa?!?
- 1+8
missä vähemmistövaltuutettu on tätä syrjitään;)
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2010083012264518_bb.shtml
- somputulossuomesta
eduskuntavaalit lähellä kun Thorsin puheet on tuollaisiksi muuttuneet. Mutta ei mene läpi, uskokoon joku hölmö noiden ämmien juttuja jos haluaa.
- 8+8
suomessa, kuukauden päästä suurin osa ei edes muista Thorssin sikailuja, ja läpi menee taas heittämällä ja homma sen kuin jatkuu.
- on kun
somalit saapuu suomeen ilman passia, koska ei niillä ole muutenkaan passeja, saatikka biopasseja. täysin kuollut kirjain koko paska.
saapuja saa ensimmäisen passinsa saapuessaan suomeen, varsinkin pienet "sukulaislapset" ja perhe kasvaa jopa 30-henkiseksi näillä pikkuisilla kullannupuilla, jotak ovat "kasvattilaopsia". Ja Somaliassa naurua piisaa.. Kerrotaan että jo apinatkin nauraa suomalaisille, ei thorsille vaan maksajille.- A00A
On todellalla hölmöä, että Suomeen tuodaan ILMAISEKSI kaiken maailman hiippareita "perheiden yhdistämisen" tekosyyllä.
- antipentti
mielestäni _luotettavan_ passin lisäksi pitäisi olla ammatti sekä suomen tai ruotsin kohtuullinen osaaminen.
- Eksyin helsinkiin
Peeässät yrittäneet tätä montakin kertaa mutta kun RKP on nyt parrasvaloissa niin hyvähän Astridin tätä on ehdottaa
- Suomen kansalainen
Tämä biopassi on kyllä epäilyttävä sinänsä, jos sitä ruvetaankin vaatimaan Suomen, saati koko EU:n kansalaisilta?
Kokovartaloskannerit lentokentillä, joiden terveysvaikutuksia ei ole testattu..silmäskannerit..ihon alle laitettavat sirut, joilla voi avata kotioven ja hoitaa raha-asioita..aivoimplanttisirut, joilla koko maailman tiedustelupalvelut voivat seurata kansalaisia..
Nii-in..näitä on jo käytössä ja joitakin etenkin Yhdysvaltain media suosittelee jo tänä päivänä tulevaisuudessa käytettäväksi.
Maailma on menossa sekaisin - white power
RKP saataiskin kuriin niin sit on nää saatanan vihreet jotka on toisena populana tekemässä suomesta kaikkien somppujen sosiaalihuoltoo. Vittu mitä saatanan pellejä.
- tsape
Heti jotain tämän suuntaista ja enemmänkin tai muuten maahanmuuttoministeri voi esittää ja valtioneuvoston orkesteri säestää jenkan "Kusessa ollaan".
- mamukkeet
se haluais lähtöpassit
- vanhempia
enkä nuorem,piakaan maailmanympärysmatkustelijoita. Painukoot sinne mistä ovat tulleetkin. Jos eivät lopeta riitelemästä keskenään, tappakoot toisensa, vittuako se meille pohjoisen maan kansalaisille kuuluu.
- Tosi on
Se oikea passi on LÄHTÖPASSI.
- anti Thors
Jos joku vielä epäilee voiko passin hankkia laittomasti Somaliasta:
http://www.youtube.com/watch?v=wmysJsEg1zc& - Tosi on
anti Thors kirjoitti:
Jos joku vielä epäilee voiko passin hankkia laittomasti Somaliasta:
http://www.youtube.com/watch?v=wmysJsEg1zc&Tarvitse mitään passia, kun tänne vaan tullaan. BIUBAU sanoi äsken TV 1 uutisissa, että jos ne lapset joita epäilään hyväksikäytön uhreiksi niin niitä on autettava. Mutta siinäpä se pulma juuri on, kun niitä epäiltyjä riittää varmasti. Hetihän ne keksivät sen perusteeksi turvapaikan hakemiselle, kun oikein neuvotaan mikä on hyvä konsti tulla Suomeen loisimaan.
- 3409urtfrhi
raiskaajat, niin valkoset kun mustatkin pitäs lähettää ruotsiin tai ihan minne vaan hevon vittuun täältä..
ja thorsin pitää erota virastaan välittömästi, on se noita puhunu ittensä niin pussiin ja laiminlyöny tehtäviään, että eikun tervemenoa helvettiin vaan, kolikot silmille. Ai niin joo, unohdin että helevetissähän me ollaan jo..- En jaksa tätä enää
... nää perkeleen Sompanssit, jotka aamulla kääntää kylkeä pehmeitten peittojen alla, kun meitsi lähtee töihin.
Nyt syksyllä kun tuulee ja vettä sataa vaakatasossa, niin mentävä vaan on, että voi näitä loisia elättää.
Ja näitäkö tänne perkele lentokonelasteittain lisää on tulossa. Ei helvetti, en voi muuta enää sanoa, kuin että Suomi on menetetty! Suomen puolesta on ennen taisteltu, mutta nyt me hävitään.
Syylliset ovat tiedossa, ja tiedostavat myöskin ongelmat, mutta eivät tee mitään....
Voih, olisinpa nuorempi... muuttaisin maahan, joka olisi sompanssivapaa.
Tuolla aiemmin kirjoitti joku vanhempi henkilö, kirjoitti siitä, että menkääpä katsomaan lähiöbaareihin, sieltä nää Somalian urhot löytyvät aikaansa kuluttamasta. Ja hei, rahaa piisaa!!!!
voi vittu!!!!!! - antithors
En jaksa tätä enää kirjoitti:
... nää perkeleen Sompanssit, jotka aamulla kääntää kylkeä pehmeitten peittojen alla, kun meitsi lähtee töihin.
Nyt syksyllä kun tuulee ja vettä sataa vaakatasossa, niin mentävä vaan on, että voi näitä loisia elättää.
Ja näitäkö tänne perkele lentokonelasteittain lisää on tulossa. Ei helvetti, en voi muuta enää sanoa, kuin että Suomi on menetetty! Suomen puolesta on ennen taisteltu, mutta nyt me hävitään.
Syylliset ovat tiedossa, ja tiedostavat myöskin ongelmat, mutta eivät tee mitään....
Voih, olisinpa nuorempi... muuttaisin maahan, joka olisi sompanssivapaa.
Tuolla aiemmin kirjoitti joku vanhempi henkilö, kirjoitti siitä, että menkääpä katsomaan lähiöbaareihin, sieltä nää Somalian urhot löytyvät aikaansa kuluttamasta. Ja hei, rahaa piisaa!!!!
voi vittu!!!!!!Thors näyttää kovin rasittuneelta. Työt häntä ei varmaan rasita, sillä hän on jättänyt kaiken ikäänkuin ajopuuteorian mukaisesti ajelehtimaan, antaa mennä hälläväliä tyyliin.
Olisiko vihdoinkin niin, että hän on viimeinkin säikähtänyt tekemisiään ja ottanut vaarin kansalaisten mielipiteestä. Suomea hyödyttäviä omia mielipiteitä hänellä ei tähän saakka ole ollut lainkaan.
Mutta onhan se jonkinlainen elämän merkki, jos ottaa vaarin enemmistän mielipiteistä.
Mielenkiintoista on seurata onko tästä biopassiuudistuksesta jotain hyötyä Suomelle ja veronmaksajille, vaan jatkuuko samanlainen meininki edelleen ja somalit saavat vetää viranomaisia huulesta mielensä mukaan. Vertaus tuohon huulestavetämiseen on hiukan ontuva, koska suomalaisilla on ohuemmat huulet kuin niistä vetävillä. - 57 000 000000000000!
Mene osoitteeseen Adressit.com/keskustelu/10325#25
- Iivan
että Ruotsissa biopassi vaatimukset olisivat vähentäneet somalien tuloa Ruotsiin, mutta kyllä syy on Ruotsin kaikin puolin järkeistämässä maahanmuuttopolitiikassa, Thors taas lähtee siitä ettei mikään saa muuttua. Hän tietää varsin hyvin, että Afganistanissa ja Etiooppiassa saa passin kaikilla mausteilla, mille kansalaisuudelle tahansa, alle sadalla dollarilla. Mutta kyllä hän vaaleihin asti retuuttaa vanhoilla valheillaan, mutta ei kylläkää enää koskaan tule valituksi. This is end of Astrid Thors!
- anti Thors
Muutama pointti järkevältä mieheltä nimeltä Heikki Taskinen, Maahanmuuttoviraston ylijohtaja:
"Maahanmuuttoviraston johtaja Heikki Taskinen ei usko, että yksin biopassit riittävät ratkaisemaan somalialaisten perheenyhdistämisongelmat.
Taskisen mukaan maahanmuuttoministeri Astrid Thorsin (r.) biopassiehdotus ei kokonaisuudessaan poista somalialaisten pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden perheenyhdistämisissä epäiltyjä väärinkäytöksiä."
--------------------------------------------------------------------------------
"Taskinen toteaa, että ”tähän asti on katsottu, että somalialaisilla papereilla ei ole luotettavuutta”.
Sisäministeriö kuitenkin ehdotti tänään somalialaista biopassia Suomessa hyväksyttäväksi matkustusasiakirjaksi."
--------------------------------------------------------------------------------
"Perheenyhdistämistä hakevilta ei nykyisin Suomessa edellytetä henkilöllisyyden todistamista, vaan päätökset tehdään lähes pelkästään haastattelujen perusteella. Sen hyödyn Taskinen näkisi biopassien vaatimisessa, että somalialaisten ”henkilöllisyys saataisiin sidottua johonkin”."
"Ministeri Thors ei ole vaivautunut teettämään eduskunnan hallintovaliokunnan pyytämää selvitystä siitä, millaisia Suomen perheenyhdistämiskäytännöt ovat verrattuna EU-maihin ja muihin pohjoismaihin. Eikö tämä ole vähän erikoista?
–Se on hyvä kysymys, toteaa Taskinen haluamatta kommentoida asiaa enempää.
Ruotsi vaatii nykyisin somalialaisia todistamaan henkilöllisyytensä, jotta oleskelulupa voidaan myöntää. Somalian väliaikaisen hallituksen myöntämiä passeja Ruotsi ei kuitenkaan Taskisen tietojen mukaan pidä luotettavina. Ei siis ihme, että perusteettomat perhesidehakemukset ovat länsinaapurissa vähentyneet ratkaisevasti – Somalian sisällissota alkoi 1988."
Lähde: Somalialaisille biopassit? – ”Ei riitä”, Uusi Suomi 30.8.2010
"Luoja" auttakoon ja suojelkoon meitä suomalaisia Thorsin kaltaisilta päättäjiltä. Kuinka hän voi kieltäytyä selvittämästä hallintovaliokunnan pyytämää selvitystä? Eikös ministeri kieltäydy tällöin hoitamasta hänen vastuullaan olevia tehtaviä. Yritysmaailmassa työtehtävästä kieltäytyminen voi olla irtisanomisperuste. On pelottavaa, että Thorsia ei saateta vastuuseen päätöksistä, jotka vaarantavat pitkällä tähtäimellä koko suomalaisen yhteiskunnan. Kuinka yksi henkilö voi tehdä tällaisia pätöksiä? - Iivan
anti Thors kirjoitti:
Muutama pointti järkevältä mieheltä nimeltä Heikki Taskinen, Maahanmuuttoviraston ylijohtaja:
"Maahanmuuttoviraston johtaja Heikki Taskinen ei usko, että yksin biopassit riittävät ratkaisemaan somalialaisten perheenyhdistämisongelmat.
Taskisen mukaan maahanmuuttoministeri Astrid Thorsin (r.) biopassiehdotus ei kokonaisuudessaan poista somalialaisten pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden perheenyhdistämisissä epäiltyjä väärinkäytöksiä."
"Taskinen toteaa, että ”tähän asti on katsottu, että somalialaisilla papereilla ei ole luotettavuutta”.
Sisäministeriö kuitenkin ehdotti tänään somalialaista biopassia Suomessa hyväksyttäväksi matkustusasiakirjaksi."
"Perheenyhdistämistä hakevilta ei nykyisin Suomessa edellytetä henkilöllisyyden todistamista, vaan päätökset tehdään lähes pelkästään haastattelujen perusteella. Sen hyödyn Taskinen näkisi biopassien vaatimisessa, että somalialaisten ”henkilöllisyys saataisiin sidottua johonkin”."
"Ministeri Thors ei ole vaivautunut teettämään eduskunnan hallintovaliokunnan pyytämää selvitystä siitä, millaisia Suomen perheenyhdistämiskäytännöt ovat verrattuna EU-maihin ja muihin pohjoismaihin. Eikö tämä ole vähän erikoista?
–Se on hyvä kysymys, toteaa Taskinen haluamatta kommentoida asiaa enempää.
Ruotsi vaatii nykyisin somalialaisia todistamaan henkilöllisyytensä, jotta oleskelulupa voidaan myöntää. Somalian väliaikaisen hallituksen myöntämiä passeja Ruotsi ei kuitenkaan Taskisen tietojen mukaan pidä luotettavina. Ei siis ihme, että perusteettomat perhesidehakemukset ovat länsinaapurissa vähentyneet ratkaisevasti – Somalian sisällissota alkoi 1988."
Lähde: Somalialaisille biopassit? – ”Ei riitä”, Uusi Suomi 30.8.2010
"Luoja" auttakoon ja suojelkoon meitä suomalaisia Thorsin kaltaisilta päättäjiltä. Kuinka hän voi kieltäytyä selvittämästä hallintovaliokunnan pyytämää selvitystä? Eikös ministeri kieltäydy tällöin hoitamasta hänen vastuullaan olevia tehtaviä. Yritysmaailmassa työtehtävästä kieltäytyminen voi olla irtisanomisperuste. On pelottavaa, että Thorsia ei saateta vastuuseen päätöksistä, jotka vaarantavat pitkällä tähtäimellä koko suomalaisen yhteiskunnan. Kuinka yksi henkilö voi tehdä tällaisia pätöksiä?ehdotuksia tahansa, jos ne vaan ei häiritse täysin hallitsematonta elintasopakolaisten tulvaa Suomeen.
Tehokkaita toimia olisivat, takapakin ottaminen, Thorsin aikaisemmin tekemiin päätöksiin.
Värväystoimistot ja matkalippujen jakajat Irakista ja Somaliasta heti takaisin Suomeen. Maailman parhaan sosiaaliturvan kohtuullistaminen Italian ja Kreikan tasolle, ja muuttaminen Espanjan malliin määräaikaiseksi.
Elintasopakolaisten määrä putoaisi ratkaisevasti, ja nopeasti, eikä yhtään EU direktiiviä olla rikottu!
- antiantithors
Suomessa ei ole ollut pakolais- eikä maahanmuutto-ongelmaa yleensä ennen kuin somalit tulivat kuvaan mukaan. He toivat mm. rasismin Suomeen ja ovat sittemmin kääntäneet käsityksen ovelasti omaksi hyödykseen.
Kun lisäksi meillä on ollut tällainen huulestavedettävä ministeri asioita hoitamassa, on asiasta tullut yleinen pahennusta herättävä asia Suomessa.
Tehkää nyt viranomaiset ja valtiovalta jotain nopeasti, tai muutenhan tästä voi aiheutua pahaakin epäjärjestystä, kun kansalaiset alkavat todella herätä viranomaisten saamattomuuteen.
Kansalaisethan tämän kuitenkin lopuksi maksaa ja poliitikot voivat luistaa kuin koira veräjästä.- anti thors
Mistäköhän se somalialainen virkamies selvittää passin hakijan oikean nimen, syntymäajan ja -paikan? Siis siinäkin tilanteessa, että passin ostaja ei edes livauta passivirkailijalle ylimääräistä $100 seteliä turhien selvitysten välttämiseksi.
Somalialaiseksi diplomaatiksi pääsee satasella http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/3704127.stm
- suomen kansa
Eikö siitä maanpetturista päästä eroon. 105% prosenttia kansalaisista haluaisi että Thors lähetettäisiin Somaliaan ilman paluuoikeutta rikoksistaan Suomen kansaa vastaan. Halveksituin suomalainen ikinä.
- olen suomalainen
Kannattaa mennä osoitteeseen Adressit.com/keskustelu/10325#25 jos haluaa muutosta tähän asiaan.
- Gnarus
Kovasti aina halutaan, vaaditaan ja aiotaan ennen vaaleja, mutta mitään ei kuitenkaan tehdä, vaikka aikaa vielä varmasti olisi. Eiköhän ääni taas vaalien jälkeen muutu, jos saavat tarpeeksi lampaita itseään äänestämään, vaikka ei kai RKP ääniä tarvitse hallitukseen päästäkseen...
- Semjasen kaveri
On pelisilmää, mutta hän taitaa kyllä nyt aliarvioida vastustajaa, joka on suomen kansa.
- RKP:n tilalle
Nämä helvetin "hurrit" on aina käyttäytyneet ylimielisesti suomalaisia kohtaan.
- AG
RKP:n tilalle kirjoitti:
Nämä helvetin "hurrit" on aina käyttäytyneet ylimielisesti suomalaisia kohtaan.
On ihan sama mitä passeissa lukee, jos maassa ei ole sen enempää toimivaa hallintoa kuin väestökirjanpitoakaan.
Jos Suomeen pääsyyn tarvitaan joku paperi, se hommataan tavalla tai toisella. Kaikki on kaupan ja ostoa varten saa rahaa Suomeen jo päässeiltä sukulaisilta. - ////////////////////
AG kirjoitti:
On ihan sama mitä passeissa lukee, jos maassa ei ole sen enempää toimivaa hallintoa kuin väestökirjanpitoakaan.
Jos Suomeen pääsyyn tarvitaan joku paperi, se hommataan tavalla tai toisella. Kaikki on kaupan ja ostoa varten saa rahaa Suomeen jo päässeiltä sukulaisilta.Itse pitäisin epäiltyjä ihmiskaupparikoksia niin vakavina rikoksina että asiasta on suoritettava perusteellinen poliisitutkinta, aikaa säästämättä. Epäily ihmiskaupasta on liian vakava asia vähemmistövaltuutetun (Biaudet) käsiteltäväksi ja päätettäväksi, sillä näin vakava rikosepäily ehdottomasti VAATII PERUSTEELLISEN POLIISITUTKINNAN.
Jokainen perheenyhdistämissuunnitelma on pysäytettävä nyt välittömästi, eihän valtio voi tukea rikollista toimintaa. Poliisin on tutkittava asia perusteellisesti, kestää se sitten kuinka kauan tahansa.
Ennen sitä yksikin perheenyhdistämishakemuksen hyväksyminen voi aiheuttaa mittaamattomia kärsimyksiä ihmiskaupan uhrille/uhreille. - --*-/-/-
//////////////////// kirjoitti:
Itse pitäisin epäiltyjä ihmiskaupparikoksia niin vakavina rikoksina että asiasta on suoritettava perusteellinen poliisitutkinta, aikaa säästämättä. Epäily ihmiskaupasta on liian vakava asia vähemmistövaltuutetun (Biaudet) käsiteltäväksi ja päätettäväksi, sillä näin vakava rikosepäily ehdottomasti VAATII PERUSTEELLISEN POLIISITUTKINNAN.
Jokainen perheenyhdistämissuunnitelma on pysäytettävä nyt välittömästi, eihän valtio voi tukea rikollista toimintaa. Poliisin on tutkittava asia perusteellisesti, kestää se sitten kuinka kauan tahansa.
Ennen sitä yksikin perheenyhdistämishakemuksen hyväksyminen voi aiheuttaa mittaamattomia kärsimyksiä ihmiskaupan uhrille/uhreille.pelkkää asiaa , mutta kun suomen poliisin voimavarat ovat rajalliset , ja mittavat poliisivoimat edelleen ovat sidottuja selvittämään tätä somalitytön tönäisytapausta , sillä niin vakava rikoshan ei vanhene koskaan ja jostainhan siihen on syyllinen löydettävä.
- juttu on
niin että rikkaat yrittävät omia maailman kokonaan itselleen ja käyttävät hyväkseen kaikkia jotka osaa ja ei osaa. Rikkaat huutokauppaavat ikivanhoja tauluja miljoonista, koska tietävät että joku on ollut helvetin taitava maalaamaan, rikkaat ostavat sisäelimiä köyhimmistä maista, kuten intiasta, rikkaat eivät elä kellon mukaan, he saavat nukkua just niin pitkään kuin lystäävät, rikkaat saavat heti apua lääkäreiltä omiin sairauksiin, rikkaat palkkaavat tietämättömiä hanttihommiin, koska ne uskoo jumalan armoon. Rikkaat palkkaavat kokitkin kotiin ja kukaties jonkun pyyhkimään perseensäkin, rikkaat ostavat huoria jotta saa seksiä, ei tartte muuta kuin olla ja öllöttää ja tehdä mitä haluaa!!!!! Rikkaat saavat olla kaikessa mukavuudessa eivätkä enää edes tiedä mistä kaikki tulee ja mihin kaikki menee. Se menee maapallon saastumiseen, älykääpiöt!!!!!!!!!!!!! Ja minähän en omaa maatani halua myydä, haluan pelastaa Suomen ja oman kansan. Joku voisi hallita maailmaa järkevästikin.
- aaasdfsadf
...ja työläiset nuolee rikkaiden persettä.
- ...
Useimmat EU maat eivät luota tähän hienoon uuteen "biopassiin", mutta Thors jopa vaatii sitä.
- 18
Ei se biopassi auta yhtään mitään.
Suomen täytyy ottaa mallia ruotsista joka ei enään ota somaleita maahan ollenkaan koska nämä niiden passit ovat kusetusta.
- The Movement
Maahanmuuttolakeja tulisi tiukentaa. Työperäistä maahanmuuttoa ei tarvittais ollenkaan. EIkä maailman ongelmia ratkaista sillä, että ihmiset muuttelevat toisiin maihin asustelemaan.
Koko maailmantalous on iso pyramidihuijaus ja siinä on niin iso ongelma johon tulisi puuttua. - HYVÄ THORS!
HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!HYVÄ THORS!V
- No, Thors-kriitikot.
No, Thors-kriitikot. Mitäs valittamisen aihetta tässä nyt on?
- 24
ämmän suusta: "ruotsissa on hyviä kokemuksia saatu biopasseilla".
Juu tosi hyviä.. ruotsihan tuhoutuu parhaillaan kovaa vauhtia muslimien tuhottua kaiken tieltään. - Nimittäin--
jos ei ole, niin ei ole, ja tulijaa käsitellään pakolaisena. Miten "pakolaisella" yleensäkään voi olla passia ? Thorssi puhuu paskaa ja yrittää sekoittaa tosiasioita.
- jotain,-
Ei tule sekaannuksia henkilöllisyydestä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40969Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864