että 2 - 3 vakkaria täällä käyttää itsensä viihdykkeenä edelleen
jo palstan jättäneen ja kuvioista poistuneen Sulo S;n nimimerkkiä
sen feikiksi naamioineena. Kertoo paljon tekijöidensä alhaisesta
henkisestä tasosta, jolle huumorille ei naura nakin kuoretkaan.
Ei ihme, että osaston taso on tämä mikä on. Mutta eipä sitä voi
ex-vankien ja ex-vankilesken vinksahtaneesta ajatusmaailmasta
odottaakaan muuta. Tuo taso säilyy heillä hautaansa saakka.
JOTTA jatkakaa te yhteiskunnalle hyödyttömät pellet leikkejänne,
onneksi teillä on sentään tämä oma hiekkalaatikko. Naurattaa kun
yksikin huppari-urpo käy nikillään täällä vakuuttamassa "olen ja käyn
hyvin harvoin palstalla" kun riippuvaisina istutaan täällä kuitenkin
puskana koko ajan.
Älkää luulko, ettei se näy läpi. Se näkyy. Punttikarju ja Vanhempi
Vartija ovat täällä ainoat älylliset ja sivistyneet kirjoittajat. JOTTA
se siitä teeskentelystänne.
- Sulo leikkinne on jo niin loppuun leikitty, ettei edes naurata. Sulo
oli sentään kirjoittaja ja toimi koko ajan faktoilla, ei mielikuvituksella.
Melko sairasta ja ala-arvoista
9
245
Vastaukset
- Kukon poika.
HÄHÄ,
vituttaakos?- Sosiaalinen lukija.
henkinen heikkous vituttaisi?
Ei. Ei koskaan. Korkeintaan
voisi säälittää, heidän itsensä
piikkiin. Ei omaani.
- Utelias nainen
Tää on niin täyttä asiaa! Itse en täällä paljoa käy, välillä lukemassa ja pari kertaa kirjoitellut, mutta olen huomannut saman ilmiön. Mutta mitä muuta voikaan odottaa ton tason ihmisiltä?
Kohta alkaa varmaan taas "puskapaska"-huutelu...- Sosiaalinen lukija.
olet huomannut saman. Harvoin käyn itsekään, mutta
"uteliaana" miehenä olen hieman seurannut tämänkin
yleisen palstan keskustelua ja päässyt jyvälle asioista.
Taso on tiipahtanut sen verran, ettei vastailu tai
muukaan kirjoittelu maita. En ollenkaan ihmettelisi
vaikka puskaksi huutaisivat. Ja etenkin Sulo ryöppyä
odottaisin. Muuhunhan he eivät enää yllä.
Oikeassa myös Totuuksien_Laukoja_ varmaan ovat asiat
vaipuneet sillekin tasolle, että joillakin on valvonta omasta
takaa.
"Analysaattorit" - naurattaa tässä tovin. Paremminkin kirjoittajat
ovat alentuneet anaalisointeihin kuten näkyy. En usko yhteenkään
tunnistajaan. Tai uskon heidän harha/houre tunnistuksiinsa.
Arvaus kisaa kaikkiansa. Minua on vaikea tunnistaa kun en ole kukaan.
Mies. Isolla M-kirjaimella.
Teksteissäni ei ole juurikaan analysoitavaa, niin vähiä ovat kaukaa.
* Mutta hyvää jatkoa teille molemmille. Nyt hyvää yötä.
- Totuuksien_Laukoja_
On kuulemma kätyreitä molemmilla 24/7 palstaa kyttäämässä.Oikeat analyytikot jotka tunnistavat kuka on minkäkin tekstin kirjoittanut. Kuulemma heti kun veksiä herjaava viesti ilmestyy palstalle lähtee siitä tekstarilla ilmoitus Veksille!
- Hyvää yötä.
Nämähän suomi palstat ovat yleisiä palstoja. Toiset ovat kirjoittaneet täällä kauemmin ja toiset vähemmän aikaa. Nämä on kaikille avoimia palstoja ja toivon vaan että kirjoittajat ottaisivat huomioon myös toiset kirjoittajat. Toiset ovat jo poistuneet ja minun mielestä vanhoja kaunoja ei kannata muistella. Se on kaikille paras ratkaisu. Eriäviä mielipiteitä on aina, mutta toisten ihmisten turha haukkuminen on ihan turhaa. Siinä polttaa vaan itsensä loppuun. Ei muuta kuin hyvää yötä kaikille.
- Pera..
Tuo tuntuu tänne nykyisin kirjoittelevan
- Arvosta elämää.
Kyllä tänne palstoille voi kirjoitella kukas tykkää. Oli sitten punttikarjut tai harjut. Se on jokaisen itsensä tahto kirjoitteleeko vai ei. Suomi24 on paljon eri palstoja jonne voi kirjoitella. Kaikilla on sananvapaus sentään Suomessa. Eikun antoisia keskusteluja ja itse toivon ainakin "Toto Rinon" vankila muistelujen jatkoa. Onneksi sitä keskustelua ei kukaan ole pilannut. Itse kirjoitan kun siltä tuntuu.
Hyvää syksyä kaikille..
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9196712/45612324
http://www.youtube.com/watch?v=g6JbGHTHzps- -vanhanajanvenkula-
viimeksi kirjoittanut on. Olen arvokas ihminen ja uskon todella paljon, nyt kun saavuin palstalle ja kirjoittamaan ryhdyin, palstan tila paranee huomattavasti. Oksettavia alapään juttuja näkyy riittämiin. Niistä yksikin on liikaa. En ole seksuaalivastainen mutta saanut vanhanajan kasvatuksen, toki olen hetero seksuaalinen, siis vääristynyt seksuaalisuus palstan tasoon nähden, niin en tahdo lukea joutavaa kuraa. Olen tottunut tasoon, tasokkuuteen.
Myönnyn vastaamaan, etten ole täydellinen ihminen. Mutta pienet vajavaisuudet sallittakoon, meille kaikille. Älkää loukkaantuko, yritän ymmärtää myöskin huumoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753