AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Onko olemassa enää oikeasti naista...
18 Vastausta 1 246 Lukukertaa

Onko olemassa enää oikeasti naista...

Onko olemassa enää oikeasti naista jolle ei ulkönäkö ole se tärkein juttu ? Olen tällänen keski-ikäinen perusmies, ei komea, tavallinen. Asiani ovat kunnossa (hygienia,tavat,raha jne), mutta naisille en tunnu kelpaavan vaan hakevat jotain eksoottista tai mitä lie. En pääse edes kertomaan kuka oikeasti olen miehiäni. Mistä kannataisi hakea sitä oikeaa naista, en etsi seikkalua, bailausta jne vaan oikeaa elämää täynnä onnea ?

On meitä

Ulkonäkö ei ole tärkein asia.
Bailupaikoista tuskin kannattaa etsiä mutta jos sulla on jotain harrastuksia
joissa tapaat ihmisiä varmaan voit törmätä naiseen tai useempaankin joille ei ensin merkitse miehen
ulkokuori tai omaisuus.
Hygienia on tärkeä samoin tavat. Kohteliaisuus on ihana piirre kaikissa ja erityisesti se on miehessä
todella kiinostusta herättävää.
Onnen etsintää varmaan on jokapuolella kuka mistäkin sen onnensa sitten saa ja miten löytää.
Itselleni miehessä tärkeimmät asiat on
-rehellisyys
-avoimuus
-sosiaalisuus
-hymy

Noi oli vaan minun muilla on omansa.
sepä se kun ei oo oikein sellasia harrastuksia missä olis ihmisiä, kyllähän niitä lenkillä jne näkee. Baarit ja nettideitit on just täynnä näitä ulkonäköön tuijottajia...

Mitäs jos hankkisit

niitä harrastuksia. Aattelitko että naiset tipahtaa sun syliin sinne kotiin? Harrastusten kautta tutustuu ensin ihmisen luonteeseen jonka jälkeen ei ulkonäöllä ole enää merkitystä, jos siis ihastuu siihen luonteeseen.
p.s epätoivo paistaa pitkälle joten monesti "pakko löytää" tyypit ei löydä ketään.
Olen huomannu, että kun olen jättäny parrat ajamatta ja suihkut välistä niin naiset ovat lähestyneet paremmin. Se johtuu siitä kun ei ole parhaimmillaan niin ei "metsästä" naisia. Liika yrittäminen on pahasta, naiset useammin ihastuvat sisimpään.

Naisen mielipide

Itse en ole koskaan ihastunut ns. komeisiin miehiin. Minua on aina kiehtonut miehen luonne ja esim. pilke silmäkulmassa. Nykyisessä miehessäni näin hänen hymynsä, joka edelleen saa minulta jalat alta. Monen mielestä kyse on varmaankin tuiki tavallisesta miehestä, orastavaa kaljua ja möhömaha. Luonne kuitenkin niin ihana
enää hankkia lapsia tähän helvettiin joten en tarvitse miestä enää. Ihan sama vaikka omistaisi koko maailman, se on pilaantunut.
"Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ... ". Maailmassa on paljon pahaa, rumaa ja ihmisen pilaamaa. Mutta siinä on myös paljon kauniita, sykähdyttäviä, onnea, iloa ja nautintoa tuottavia asioita. Kyse on katsantokannasta, asenteesta, ja ne sinä valitset ihan itse.
Se yhdessä eläminen ei vaan ole "täynnä onnea". Sellaista suhdetta ei olekan. Lähtökohdat ovat ihan väärin jos niin olettaa.
On niitä. En minäkään itseäni erityisen komeana pidä, vaikka kroppa kunnossa onkin. Niin vain työkeikalta löytyi muutama kk sitten ihastuttavan fiksu ja kaunis nuorempi nainen, enkä ollut edes aloitteen tekijänä vaan nainen otti jälkeenpäin yhteyttä. Kieltämättä jo ensitapaamisella molemmat huomasivat, että ilmassa on jotain, mutta kumpikaan ei tuonut sitä julki.

Nyt sitten meneekin paremmin kuin hyvin.

Omana mielipiteenäni väittäisin, että kun on sinut itsensä kanssa, avoimen kohtelias ja toista kunnioittava, pärjää hyvin.

Ja toisaalta, kun menee baariin selvinpäin, joutuu melkein hätistelemään vierasta hameväkeä matkoihinsa. Mahtaako sitten kohtelias puolitorjuva asenne vain lisätä naisten halukkuutta päästä juttelemaan, en tiedä, mutta sellaiset ovat viimeaikaiset kokemukset.
"Omana mielipiteenäni väittäisin, että kun on sinut itsensä kanssa, avoimen kohtelias ja toista kunnioittava, pärjää hyvin. "

Just niin!

itse

itse ihastuin baarissa mieheen joka ei ollut yhtään tyyppiäni. ei mitenkään komea...enemmänkin ruman puoleinen :)) siisti tietysti olemukseltaan.vaatteet puhtaat, mutta mitkään muoti kuteet ei hänellä ollut. No pilke silmässä ja ihana katse sai aukat pyörimään jalassa...!olen varattu ja sanoinkin miehelle sen. ei siis johtanut mihinkään. muuten kyllä olisin hänestä kiinostunut...oli vain miehekäs jollain tavalla...
Täytyy näyttää miehekkäältä. Se on sitä mitä naiset kaipaa. Mielellään poikamainen veijariasenne elämään kaupan päälle.

Varmasti löytyy 40-vuotiaista ylöspäin rupsahtaneita, ylipainoisiakin naisia jotka eivät ole ulkonäön perään.
Siinäpä se. Katsos kun naiset nimen omaan halee seikkailu ja jännitystä. Itse ole hesassa pörrännyt paljon ja kenties komea ja uusin trendi on että tärkeintä on että ei puhu suomea, sillä hyvä, ulkonäöllä ei ole suurinta merkitystä, pitää olla jännää.

Eli unohda alkuun onnen etsintä ja tarjoa seikkailua siitä se lähtee.

HANKI KOIRA!

Ihan oikeasti, jos siis vain pidät koirista! Älä hanki jos et pidä. Mutta koira on loistava keino päästä juttusille, suurin osa naisista ei voi vastustaa söpöä koiraa joka tulee vastaan (huom. bittbull terrierit ym "tappaja" koirat kandee unohtaa, ne ei ole söpöjä vaan pelottavia) ja siinä on helppoa alkaa juttelemaan koiran omistajalle. Kultainen noutaja toimii takuuvarmasti!
Jos olet hankkinut koiran vain päästäksesi juttusille naikkosten kanssa, niin jääkö eläin hoitamatta ? Saako se kaiken tarpeellisen ja tarvitsemansa hoidon ja huolenpidon ? Eläimiä ei pidä ottaa, jos ei osaa / pysty olemaan niistä(kään) vastuussa.
tuo koira jutun kirjoittahan juuri sanoi, että se toimii vain jos oikeasti pitää koirista! JA jos oikeasti pitää koirista, silloin sen myös hoitaa kunnolla, senkin tuusa!
Ehei, eivät ole ollenkaan samoja asioita. Koirista "pitäminen" ei tarkoita alkuunkaan sitä, että hoitaa vastuuntuntoisesti, ottaa selvää kaikesta tarpeellisesta ja on kiinnostunut pitämään koiran elämän kunnossa. Se vaatii niin paljon viitseliäisyyttä, että vain aniharvat jaksavat. Mutta koira pitää olla kun muillakin on. Joten älä räksytä, piski !

Oletko sitten todella oma itsesi

Eli sinun pitää näyttä se miten paljon sinussa on elämää luonnetta ja se että olet uniikki ja MIES. Moni mies ei uskalla, ei kait kukaan täysin uskalla, mutta yrittävät silti. Pistävät itsensä likoon. Vertaa muusikot tai näyttelijät. Sitä jostain syystä pitää naiset (ainakin minun kohdalla ovat ruvenneet pitämään) seksikkäänä. Mieti vaikka räppäriä Fat Joe, hän ei ikinä voi laihuttaa hän on täysin ulkonäkönsä vanki eikä mikään komea (vaikken mikään paras ole arvioimaan tätä) . Silti uskoisin että hänellä naisia riittää. Vaikka täytyy myöntää että hyvässä kunnossa saa paremmin naisia kuin huonossa.
 /   /  / Onko olemassa enää oikeasti naista...

Keskusteluhaku

Laaja haku
Match.com

Aloita rakkaustarinasi

Löydä unelmiesi kumppani jo tänään! Etsi rakkautta satojentuhansien suomalaisten sinkkujen joukosta!

Facebookissa suositeltua