Miksi aikuiset naiset on kynittyjä kanoja?

vastarannan kiiski

Mua oikeesti ihmetyttää, miksi kaikki kampaajat puoliväkisin haluaa leikata aikuisten naisten hiukset aina kynityiksi kanoiksi? MIKSI?
Ymmärrän sen vielä, jos hiuslaatu on todella ohut jne, mutta oikeasti liian lyhyt hiustyyli vanhentaa lisää.
katsokaa vaikka persidenttiämme. Ei voi sanoa, että hiusmalli olisi kovin istuva ja kaunis!
Jos hiuksissa olisi edes aavistus lisää pituutta, se sopisi paljon paremmin.

Ei tarvii mennä kun vähän etelämmäksi, niin enemmistöllä naisista on vähintään olalle olevat hiukset.
ja en taas tarkoita, että pitäisi pitää kaameaa luihua palmikkoa harmaana selkäpiitä hipoen, vaan kauniisti vaikkapa nutturalla jne.

Minusta vika on paljon kampaajakouluttajissa. Opitaan tietty malli ja sääntö. Aikuinen nainen = pää punaiseksi ja kynityksi.
Itse vaihdoin kampaajaa, kun edellinen jatkuvasti toitotti, ettei 53-vuotiaalla saa olla enää olan yli olevia hiuksia! Voi tsiisus. Miksi ei saa, jos ne ovat hyvin hoidetut, edelleen ilman harmaata ja sopivat minulle. En minä niitä lasten leteillä pidä.

49

8977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pitkiä ei

Kyllä se vaan on juuri näin, että pidemmät hiukset vanhentaa. Kasvot alkavat roikkumaan iän myötä ja pitkät hiukset näin ollen korostavat veltostunutta ihoa. Usko nyt pois vaan ammattilaisten sanaa. Jatkossakin tulet kuulemaan samaa toitotusta vaikka vaihtaisit loputtomasti sitä kampaajaa, ellei ole sitten ammattitaidoton hlö kyseessä, jolla ei ole pienintäkään väliä miltä näytät. Sorry!!!!!!! ps. hiusten värjäys on taas asia erikseen, mutta ei ole kivannäköistä yli 50v eukolla hei vetyperoksidi blondi, ei, ei.........

• ei millisänkeä

Oi jessus, ja joku lesbosiili on sitten kaunis ja ihana? Aika kaamee sanon vaan. Ja siihen sitten vielä sellaset vahvat muovisankaiset silmälasit.... Suomi-nainen on valmis!

• se Tarja
        ei liian lyhyitä kirjoitti:

Kyllä voi lyhyt myös vanhentaa. Oheiset kuvat olen poiminut satunnaisella otannalla netistä:

http://suomenkuvalehti.fi/s/files/vanhat/library/images/Tarja Halonen 3 150908.jpg

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/2tiistai/nivea/muuttuja09/616345.jpg

http://www.hiusmesta.com/images/kuva10.jpg

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5188/1279920.jpg

Pidempi puolipitkä hius ja aikuinen nainen:

http://www.elle.com/var/ezflow_site/storage/images/sandbox/jennifer-aniston-s-hairstyles/01-short-hairstyles/3560146-1-eng-US/01-Short-Hairstyles_article_horizontal.jpg

http://static.iltalehti.fi/viihde/hedman1008NS_vi.gif

http://inyourface.freedomblogging.com/files/2008/06/audrey-tautou-041808-080976.jpg

halonenkin näyttäisi pitkässä tukassa. Tuskinpa sentään näyttäisi Jennifer Anistonilta, vaikka olisi kuinka pitkä tukka.

Syy, miksi valitsemasi linkeissä naiset puolipitkässä hiusmallissa näyttävät nuoremmilta, johtuu yksinkertaisesti siitä että HE OVAT NUOREMPIA. Olet valinnut lyhyttukkaisten malleksi ihan tavallisen näköisiä naisia, kun taas pitkätukkaisten linkkeihin olet valinnut nuoria kaunottaria, jotka näyttäisivät hyvältä missä hiusmallissa hyvänsä. Nämä kuvat eivät todista hyvästä tai huonosta hiusmallista yhtään mitään.

• lyhyt myös nätti
        se Tarja kirjoitti:

halonenkin näyttäisi pitkässä tukassa. Tuskinpa sentään näyttäisi Jennifer Anistonilta, vaikka olisi kuinka pitkä tukka.

Syy, miksi valitsemasi linkeissä naiset puolipitkässä hiusmallissa näyttävät nuoremmilta, johtuu yksinkertaisesti siitä että HE OVAT NUOREMPIA. Olet valinnut lyhyttukkaisten malleksi ihan tavallisen näköisiä naisia, kun taas pitkätukkaisten linkkeihin olet valinnut nuoria kaunottaria, jotka näyttäisivät hyvältä missä hiusmallissa hyvänsä. Nämä kuvat eivät todista hyvästä tai huonosta hiusmallista yhtään mitään.

Olen samaa mieltä. Lyhythiuksiset kuvat ovat vanhempia naisia ja puolipitkiin hiuksiin on valittu kauniita nuorempia ihmisiä. Erot eivät ole verrattavissa millään muotoa.

• Oma pää, oma tukka

Minä menin jo aikoja sitten kampaajalle, joka on minua yli 10 vuotta vanhempi pitkähiuksinen rouva. Hän ei varmasti tule jatkossakaan ehdottelemaan pitkien, paksujen luonnonkiharoideni leikkaamista.

Kampaajat on opetettu jossain siihen, että vain dramaattinen muutos on hyvä muutos. Siksipä muuttumisleikeissä ja muissa kohennuksissa pitkät hiukset pätkitään ja lyhyet pidennetään. Ikinä ei ole hyvä, paitsi tietysti silloin, kun kampaaja pääsee tekemään jotakin niin, että oikein kunnolla näkyy!

• itketty on

Mistähän löytäisin kampaajan, joka ei kunnioittais tahtoani? Olen ikäihminen ja haluaisin pitää hiukset hieman pitempänä kuin korvan puoliväliin. Alottaja kirjoitti tosi ongelmasta.

• väärään suuntaan.

syy löytyy kampaaja koulusta: opettajat toitottavat oppilaiden selkäytimeen saakka että lyhyt nuorentaa!!viis kasvojen muodosta ym, lyhyt nuorentaa!!
      perussuomalainen nainen: lyhyt, ohkainen, päätä myöden menevä tukka kamalat silmälasit jotka kuin kruunaisivat kokonaisuuden kun lasit laittaa silmät näyttämään surkeilta tihrusilmiltä jotka kuuluisivat sialle. koska tukka on yhtä laimean ruma/mitäänsanomaton, huomio kiinnittyy juuri kohtiin, joista haluttaisiin huomiota poispäin.. kyllä lyhyt tukka voi olla kauniskin, mutta se sopii tosi harvalle! keskipitkät sopii monelle, ja pitkätkään ei sovi kaikille. kampaajat huom! ottakaa huomioon asiakkaan tunteet ja toiveet ja kasvonmuodot ja tehkää heistä kauneempia, ei rumempia!

• se on muotia

Koska Suomessa naisen kuuluu olla lyhythiuksinen!
      Täällä ei saa olla massasta poikkeava. Ei kampaajat edes osaa käsitellä pitkiä hiuksia, saati tehdä niihin nutturoita ja kampauksia!
      Opetetaan vain leikkaamaan lyhyeksi, ei muuta.
      Menkää matkalle vaikkapa Keski-Eurooppaan, jo alkaa naiset olla naisia ja kampaukset ammattitaidolla tehtyjä!

• 45hh

Taas yksi massanatsi? Aattelinkin onko teitä vielä..

• Pitkätukkaonjees

Olen täysin samaa mieltä alottajan kanssa!!! Olen itse tosin vasta 23v. mutta oikeesti aina miettinyt et miks ihmeessä monet iäkkäämmät naiset haluu väkisin pitää lyhyttää mallia. Musta se toden totta vaan vanhentaa usein. Olen ehdottomasti sitämieltä et pidempi hyvin hoidettu kiiltävä tukka on se joka nuorentaa. Ei lyhyeksi kynitty! Rohkeesti vaan pitkää tukkaa vanhemmat naiset!

• ..............

Nuo miestukkaiset naiset eivät kyllä ole kauniita, jos haluaa nimenomaan naisellisen lookin. Kyllä niitä löytyy kauniita pitkätukkaisia vanhempia naisia. Mikään ei ole tyylikkäämpää kuin iso nuttura 50-60-vuotiaalla. Tässä kuvia pitkähiuksisista naisista.:

http://www.mtv3.fi/makuja/viikon_vieras.shtml?826849
      http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/802878/lehti-paivi-rasasen-tytar-toipuu-sairaalassa
      http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/linnan_juhlat/605368.jpg
      http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/900440?karpela_tanja

• Kampaaja......

SOPIVIA HIUSTYYLEJÄ JA PITUUKSIA, EI IKÄ RATKAISE (nuorellekaan ei pitkä sovi, jollei oikesti sovi)

Ihmisen persoona ratkaisee myös oikean hiustyylin ja pituuden. Vartalon mittasuhteet, pään muoto,
      kasvojen muoto ja kokonaisuus ovat lähtökohtia, jolle uutta hiustyyliä voidaan rakentaa.
      Haluatko olla: Muodikas/uusimman muodin mukainen/naisellinen/ klasillinen/ tyylikäs/ moderni/ jne....vai haluatko yhdistää tyyliisi monia elementtejä, esittämistäni vaihtoehdoista.
      Harkittuun tyyliin kuuluu vielä väri, joka täydentää kokonaisuutta ja korostaa tyyliä.Valitsee kampaajan
      joka osaa oikeasti muotoilla, kaikenlaisia hiusmalleja.
      Olen antanut ammattimalleille tyyliopetusta ja erikoistunut muoto ja tyyli analyyseihin. Myös opiskellut
      hiusmuotoilua mittavasti Lontoossa.

Jotain asiakasta nuorentaa lyhyempi tyyli ja toista pidempi tai pitkä.
      Siis ikään katsomatta.Kunhan sitten pitää hiukset hyvin hoidettuina ja kiiltävinä.
      Jos joku haluaa voin antaa yhteystietoni ehkä, myöhemmin.

Olipa kiva käydä tälläsella keskustelupalstalla..kuulemassa ...Minulle tulee uusille nettisivuilleni
      myös Facebook...kunhan ne kohta valmistuu.Hyvää syksyä

• ei kynitty :)

Mä oon just samaa ajatellu aina. Katsoin juuri telkkarista asiantuntijan neuvoa ja hän sanoi jotta aivan kynityt hiukset vanhentaa, samoin liian pitkät. Siinä se suositteli olkapäälle ulottuvia hiuksia. Mutta tosiaalta mitä väliä vaikka pitäis puoliselkään ulottuvaa tukkaakin...Ja etelän maissa naisilla näkyy kaikilla naisellisia pitkiä hiuksia. Ja nainen ei todellakaan oo naisellinen "viiden millin" sänki päässä ja sekin liila :)

• On sinulla murheet

Minulla on ollut koko ikäni lyhyet hiukset (nyt olen 44-vuotias) ja tulee olemaan jatkossakin. Olen muutaman kerran yrittänyt kasvattaa, mutta koska hiuksissani on niin vahvat pyörteet, pitemmät hiukset minulla vaativat valtavan määrän työtä ja vaivaa näyttääkseen kauniilta.

Pesen hiukseni joka aamu, ja koska käyn uimassa usean kerran viikossa, ne kastuvat myös silloin. Olen vuosien aikana oppinut föönaamaan ne näppärästi ja nopeasti kuohkeksi, kauniin malliseksi lyhyeksi kampaukseksi.

Pahoittelen että en aio sinun mielenrauhasi takia kasvattaa hiuksiani pitkiksi ja viettää joka päivä tunnin niitä kuivaten ja asetellen. Minulla katsos on ihan oikeaakin tekemistä elämässäni.

• Laiska tukanlaittaja

Tässä varmaan tarkoitetaan juuri sellaista kynittyä päätä jota ei edes pysty föönaamaan, saati saada jotenki kuohkeaksi.. Joo kyllä lyhyitä malleja on tosi nättejä jos jaksaa laittaa. Itse luovuin lyhyistä koska pitkät on helpommat, saa kiinni nopeesti :)

• ..........

Mikäs siinä, jos itse haluaa pitää lyhyttä mallia ja tykkää siitä, onhan lyhyissäkin malleissa tosi kauniita vaihtoehtoja.
        Joillakin (monilla) tuntuu vain olevan se asenne, että aikuisella naisella KUULUU olla lyhyt ja kynitty tukka ja että joku pirtsakan punainen tai muu keinotekoisen näköinen väri tekis nuorekkaan näköiseksi.

Ps: http://n.sestatic.fi/sites/nelonen.fi/files/images/c25f03236e9bbca6a33ffb2a1a5ee5d7_pp_minna_porri_01_468_200.jpg
        Tämän tyyliset hiukset on hirveät kellä tahansa, mutta etenkin vanhemmilla/keski-ikäisillä naisilla.

• lyhyet tusinaa

Olen itse 38, ja hiukset ovat jo lapaluiden alle. Välissä tuli toki kokeiltua polkkaa ja lyhyttäkin mallia.

Oma idolini vanhemmissa naisissa on naapurin 70 mummo, jolla on myös paksu ja tuuhea tukka, mutta takapuoleen asti! Hän letittää sen päiväksi ja joskus pitää näyttävällä nutturalla. Nainen näyttää arvokkaalta ja omalta persoonalta eikä miltään tusinamummolta.

Samaan luonnoliiseen ja kauniiseen tyyliin tähtään nyt itsekin. Annan hiusteni kasvaa niin pitkälle kuin kasvu on tervettä. Noin kaksi kertaa vuodessa tasaan latvat. Voin vaan toivoa että olen myös fyysisesti samassa kunnossa kuin tuo naapurin leidi ...sitten 30 vuoden päästä ..

• Näin meitä viedään

Sinulle suositellaan lyhyttä mallia siksi, että malli pitää leikata kerran kuussa.
      Kampaaja on kiinnostonut vain omasta työllisyydestään.

• asiakas oikeassa.

voi kiesus, ei kai teille nyt väkisin ase ohimolla ole leikattu lyhyttä tukkaa.
        Turhaa kitinää ,asiakas määrää millai leikataan tai leikataanko olleskaan ja mikä väri tehdään hänhän sen koko paskan maksaa.
        Olette te vietävissä.....

• työtön..

etkö sinä sitte ole kiinostunut työllisyydestäsi, ei ole kivaa olla työttömänä ja rahattomana ei ole rahaa edes kampaajaan, pian sekin on työttömänä yhteiskunnan elättinä.

• KamppaajaLongHair

Pakko puolustaa MEITÄ kampaajia.Itse taas nimenomaan vältän sitä kynittyä kanaperselookkia.Johtuu varmaan siitä että rakastan pitkiä hiuksia ja myös itselläni on,ja aina kuulen ihmettelyjä"onko sulla ihan omat hiukset"
      Kampaajissa niinkun muunkin ammatin edustajissa on monenlaisia henkilöitä,turha huutaa suu vaahdossa että miksi kaikki tekee sitä ja tätä.
      Myöskään kampaajien koulutus ei kehota leikkaamaan singlaamalla joka päätä-tiedoksi tämäkin.

• Manimeiker

Paljon hyviä pointteja sekä pitkien että lyhyiden puoleta. Hyvinhoidettu tukka on hieno, oli se sitten minkä pituinen tahansa. Mutta totta, liian vähän on pitkähiuksisia naisia.... Todellakin tuntuu että naisten päät ovat "rahasampoja" :)

• BlondLongHair

Toisaalta.......miksi aina ollaan huolissaan siitä jos kampaajakin sattuu"hankkimaan"?
      Jokainen voi tarkistaa että veroluetteloissa ei ole yksikään kampaaja lähelläkään huippulukemia.ammatin helppoutta ja rahantuloa voi jokainen halukas kokeilla.

• presidentti.

Tarjalle ei sovi mikään hiustyyli kun naamaa katsoo niin lyhyt sittte kuiteski parempi ,kun pitkä, pitkässä tukassa hän näyttäisi ihan noita-akalta.

• Lapinnoitaa

Miksi murehtia? Voihan reippaasti yli-ikäinenkin ottaa hiustenpidennyksen. Ihanat vanhemmallakin naisella, ei näy teipit ei sinetit. Ja niin karisee ylimääräiset vuodet pois. Mitä, eikÖ?

• rasvaimu.

ja paskan marjat, ei sitä elettyä elämää voi piilottaa, kyllä se näkyy on sitte lyhyt tai pitkä fleda, paras mennä plastikkakirurgille ja ottaa kasvojenkohotus ja botox ruiskeet, niin se auttaa jo paremmin.

• Isänmaallinen!

Voisitte osoittaa sen verran kunnioitusta presidenttiämme kohtaan, ettette käyttäis häntä esimerkkinä tämmösessä aiheessa. Ei ne hiukset oo ollenkaan pahat, päinvastoin kattokaa nyt tätäki kuvaa: http://www.thisiswomen.com/tarja-halonen/ On se tyylikäs ku se on laitettu! : )

• lp

Aira Samulin on hyvä esimerkki siitä ettei ole pakko olla lyhyet hiukset vaikka olis kuin vanha :)

Oon samaa mieltä alottajan kanssa, sellanen kynitty harakanpesä mitä useilla näkee on ihan kamala..
      Itse aion "seurata Airan jalanjälkiä" lyhyttä tukkaa mulle ei tule ellei ihan pakko ole jostain syystä :D
      Naisellisuus kunniaan! :P

• ei aina pitkiä

Aira Samulin on pitkä ja näyttävä muutenkin. Jos olet 150 pitkä etkä mikään laiha, pitkät hiukset korostavat lyhyyttäsi entisestään.

• 8+78

Juuri näin. Jos ja kun tulen vanhaksi. Tyylikkäästi harmaantunut paksu tukka pitkänä kääntää yhä katseita.

• 30

Näin kampaajakouluttajana voin sanoa että ei todella opeteta oppilaita leikkaamaan aikuisille pelkästään lyhyitä hiuksia! Asiakas määrää miten leikataan, ja neuvoa/mielipidettä saa sitä pyytäessä. Yhdenkään asiakkaan hiuksia ei ole lyhyeksi kynitty väkipakolla, vaan asiakkaan omasta toiveesta! Hiukset aina tapauskohtaisesti, toisille sopii lyhyt, toisille pitkä. Jos on iäkkäämpänäkin paksu, kaunis tukka, miksi sitä lyhyeksi leikkaamaan.Ohut, harmaa hiirenhäntä pitkänä roikkona josta ei oikein kampaustakaan saa, ei kuitenkaan imartele ketään!

• Oluwa

Sitä en tiedä miksi. Mä olen 40v. ja mulla on pitkät hiukset koska pidän siitä ja se sopii mulle. Mutta näytän n.10v. nuoremmalta. Jos mulla on lyhyt malli niin näytän vielä nuoremmalta.

• sopii joillekkin

Pitkät hiukset soppii myös vanhemmille naisille.. Mun 57-vuotiaalla äidillä on aina ollut hyvin hoidettu polkka, ja se sopii sen hiuslaatuun ja kasvoihin hyvin.
      Myös mun ystävättären yli 50-vuotiaalla äidillä on pitkät, paksut hiukset jotka yleensä on letillä, ja se on edelleen nuoren ja kauniin näköinen, enkä osais kuvitella sitä lyhyissä hiuksissa!

• mummi-64

Suomalainen hiuslaatu monesti niin ohut että pitkänä ja värjättynä näyttää rumalta ja vanhentaa. Onnellisia ne joilla paksu tukka, se kaunis kaikilla
      . Kaunis on kyllä iloinen mummu jolla harmaat hiukset nutturalla.
      Asenne ja elämän ilo ratkasee onko miellyttävän näköinen tai oloinen on sitten nuori tai iäkkäämpi.

• pitkähius-s
      • miss.mimosa

Aivan samaa olen minäkin kauhistellut. Moinen kananp*rse vie viimeisetkin naiseuden rippeet, tuokin nainen näyttää rekkalesbolta, anteeksi vain. Ensinnäkin moinen räväkkä väri todella harvoin pukee suomalaisen naisen kalvakkaa ja haaleaa väritystä. Joskus tuntuu että kampaajilla on kauneuskäsitykset aivan vinksallaan, luulevatko he, että kun hailakanvärinen suomalaisnainen iskee räväkän "rokkitukan" päähän niin saadaan jotain särmää siihen hailakkuuteen? Useimmiten vaikutus on päinvastainen, räikeä väri imee loputkin värit ihmisestä saaden kenet tahansa näyttämään entistä aneemisemmalta, sellainen kontrasti ei yksinkertaisesti toimi enkä tajua miksei kampaajat tätä näe. Ja liian voimakas hiusväri kadottaa kasvonpiirteet, kun pehmeämpi, naisellisempi ja luonnollisempi hiusväri päinvastoin toisi nimenomaan kasvonpiirteitä, vaaleita silmiä ym. _huomattavasti_ paremmin esiin, ja korostaisikin niitä.

Ja miksi tosiaan tuo kammottava kulmikas leikkauskin on joka toisella vastaantulijalla? Kampaajat eivät taida tuntea sanontaa naisellinen pehmeys, mitä tulee hiusmalleihin joita tyrkyttävät. Kampaajat ilmeisesti ajattelevat, että niin "räväkän" hiusmallin on pakostikin nuorennettava kantajaansa, mutta eihän se nyt ihan niin mene, tuollainen ei ole pirtsakkaa räväkkyyttä vaan mauton ja kaikin puolin typerännäköinen ylilyönti. Kaikkei pahinta on, kun moisia "hiusunelmia" päässään kantavat iskevät naamalleen vielä tummat ja paksusankaiset silmälasit ilmeisesti jälleen tarkoituksena tuoda hailakkaan naamaan "särmää", ei vaan toimi. Kuten joku tuolla aiemmin totesi, silmät kutistuvat siellä lasien takana possun viirusilmiksi.

• maksava asiakas.
        miss.mimosa kirjoitti:

Aivan samaa olen minäkin kauhistellut. Moinen kananp*rse vie viimeisetkin naiseuden rippeet, tuokin nainen näyttää rekkalesbolta, anteeksi vain. Ensinnäkin moinen räväkkä väri todella harvoin pukee suomalaisen naisen kalvakkaa ja haaleaa väritystä. Joskus tuntuu että kampaajilla on kauneuskäsitykset aivan vinksallaan, luulevatko he, että kun hailakanvärinen suomalaisnainen iskee räväkän "rokkitukan" päähän niin saadaan jotain särmää siihen hailakkuuteen? Useimmiten vaikutus on päinvastainen, räikeä väri imee loputkin värit ihmisestä saaden kenet tahansa näyttämään entistä aneemisemmalta, sellainen kontrasti ei yksinkertaisesti toimi enkä tajua miksei kampaajat tätä näe. Ja liian voimakas hiusväri kadottaa kasvonpiirteet, kun pehmeämpi, naisellisempi ja luonnollisempi hiusväri päinvastoin toisi nimenomaan kasvonpiirteitä, vaaleita silmiä ym. _huomattavasti_ paremmin esiin, ja korostaisikin niitä.

Ja miksi tosiaan tuo kammottava kulmikas leikkauskin on joka toisella vastaantulijalla? Kampaajat eivät taida tuntea sanontaa naisellinen pehmeys, mitä tulee hiusmalleihin joita tyrkyttävät. Kampaajat ilmeisesti ajattelevat, että niin "räväkän" hiusmallin on pakostikin nuorennettava kantajaansa, mutta eihän se nyt ihan niin mene, tuollainen ei ole pirtsakkaa räväkkyyttä vaan mauton ja kaikin puolin typerännäköinen ylilyönti. Kaikkei pahinta on, kun moisia "hiusunelmia" päässään kantavat iskevät naamalleen vielä tummat ja paksusankaiset silmälasit ilmeisesti jälleen tarkoituksena tuoda hailakkaan naamaan "särmää", ei vaan toimi. Kuten joku tuolla aiemmin totesi, silmät kutistuvat siellä lasien takana possun viirusilmiksi.

Voi itku, eihän kenellekään ase ohimolla tukkaa leikata, kyllä asiakas ite sanoo mitä haluaa ja jos asiakas haluu tuon kananperseen, niin sillon hänelle se tehdään, hänhän sen koko paskan maksaa...
        Kyllä kampaajat näkee ettei monikaan malli sovi asiakkaalle, mutta asiakas on toista mieltä ja ASIAKAS on aina oikeassa, koska hän maksaa siitä.
        Sama juttu väreissä.

• ''''''

Juuri tuota mallia olen hämmästellyt..... Mitä ihmeen hohtoa siinä on? Yleensä se tosiaan vielä kuin leviävä tauti joissakin esim työporukoissa.

• 232323232323232

heheeh.. mä oon niin samaa mieltä tosta rokkitukasta.. wannabe-räväkäl työkamul just semmoonen kananpersus.. ja voimakkaat pokat.. uu jee..pikkuusen niittiä ja blingiä niin ikuinen nuoruus on taattu.. buahhhaaa..

• ite 15 vee

Aikuisetn naiset ovatkin fiksumpia siinä asiassa, kuin teinilissut. Pitkä tukka on tiellä, lyhyt on paljon helppohoitoisempi. :)

• tukallinen nainen

Miksi edes miettiä moisia? Jos joku haluaa leikata hiuksensa kananperseeksi (?) tai vaikka ajella koko tukan hemmettiin, niin mitä sitten? Suomessa naisilla ei tietääkseni ole mitään kansallista pakkoa kasvattaa hiuksiaan pitkiksi:) Aika käsittämätön keskustelu..

• mies

Hyvä ketju.Naisellisella naisella on pitkä tukka.Niin se vaan on.Jos se tuo pari lisävuottta niin so what,,
      Jos hiukset ovat paksut ja kauniit niin se tuo ulkonäköön paljon ja juuri sitä naisellisuutta.

Se kynitty tukka "näyttävät" pokat yhdistelmä on karmea

• justjoogg

Ei pitkät hiukset kyllä kenenkään kasvoja vanhenna. Ohuet hiukset saavat paksuutta 100 harjanvedolla sekä tähän yhdistettynä päähierontaa, kalciumia ja d vitamiinia öjlyä. Ennen hoidettiin pitkiä hiuksia, nykyään ne vedetään syyttä suotta poikki. Katsokaapa sota aikaisia valkokuvia naisista kampauksineen. Kauniita, eikö totta?

• faktaa..

Hiusten paksuus tai oheus tulee geeneistä, ei auta vaikka kokopäivän harjaat kuolutta solukkoa siis hiuskarva on kuollut kuten kynsikin.
        Päänhierronnallakaan ei ole mitään vaikutusta.

• mimmi.ßß

Jos olalle roikkuvat hiukset leikataan korvan juuri peittävään linjaan aikuisella naisella, taatusti tulee kylkiäisenä kasvojen kohotus.

• Long hair 4 ever

Ei tule kasvojenkohotusta, vaan juuri päinvastoin! Korvat juuri ja juuri peittävä tukka tuo veltostunen kaulan ja leuan ihon esille kuin huutomerkki. Kyllä pidemmät hiukset ovat täsä suhteessa armollisemmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe