"Jumalan Seurakunta" - uusin kirkkokunta

"Maailmanlaajuisesti Jeesuksen Kristukseen uskovat ovat alkaneet järjestäytyä yhteen "Jumalan Seurakunnan" - nimissä.
http://www.kuninkaansoturit.org/

Tiedättehän tuon maanalaisen kirkkokunnan? Nyt se nostaa päätään esiin.
Marko Lind julistautuu kaikkien Suomessa asuvien uskovaisten esimieheksi
ja julistaa tuon maailmankirkon nimeksi "Jumalan Seurakunta".
Ehkä olisi ollut sittenkin parempi pysyä kurinalaisena Adventtikirkossa,
ettei olisi tolleen ylöspäin langennut. New age tuossa haiskahtaa.

Tämä lienee vasta alkua lopunajassa, sillä itsensä ympärille kerääjiä
alkaa nousta kuin sieniä sateella ... jumalan seurakuntaa ja jehovan
todistajaa sun muuta. Mutta nöyrät pysyttelevät Jeesuksen todistajina.

Ei Markoakaan sinänsä harhaoppiseksi voi sanoa, mutta ei se maailma
eikä uskovaisten maailma siitä paremmaksi muutu että perustetaan
uusia kirkkoa ja kielletään entiset. Uskovaisten lähentyminen taustasta
riippumatta - sitä Jeesus kaipaa.

41

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • benedi

ennen näitä päiviäMarkon Kuningaan soturien sivuilla komeili iso värikäs
      epäjumala!
      Hän kyllä tietää että tunnen raamattuni, kun pyysi minua vanhemmaksi
      veljeksi ja Raamatun tuntijaksi joukkoonsa!

Olinkin sivuilla siellä jonkin aikaa, mutta lähdin siitä ulos, kun siellä oli lukuisa joukkoa epäjumalia!
      Mutta Marko on sentään ymmärtäväinen ja nöyrä, hän on poistanut vieraat jumalat,
      joita hänellä oli keskuudessaan!

Hän on poistanut " kompastuskivet" Jumalan kansan tieltä!
      Hyvä Marko!

Se, että olet asettanut oman kuvasi tilalle ja Jumalan Sana kädessäsi seisot, kuin soturi konsanaan, niin eipä ole siinä mitään epäraamatullista,..sillä " Me olemme Jumalan kuvia, ja meitä ei olla missään
      pajassa tahi tehtaassa käsin tehty!!
      Jumala on meidät kohdussa valmistanut, luu luulta ja jänne jänteeltä ja lihas lihakselta!

Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"!! Mutta Jumala tekee koko ajan, ja luo uutta...että olisimme ja tulisimme hänen kaltaisekseen!
      Mutta kun me teemme puu tai kivi jumalan ja haluamme tulla sen kuvan kaltaiseksi, niin se jos mikä
      on suuri tyräys, ja tyhmyys!
      Näitä tyhmyreitä meillä riittää!
      HYvä Marko! Noususi on alkanut!

• !!???!!

Jeesuksesta ihmisenä ei kuule ole mikään epäjumalankuva. Ei kai kukaan nyt Jeesuksen kuvia palvo???? Vai oletkos sinä sitä mieltä, että kaikki Raamatun kertomusten kuvittaminen on epäjumalanpalvontaa??????????

• " Hän kyllä tietää että tunnen raamattuni, kun pyysi minua vanhemmaksi
        veljeksi ja Raamatun tuntijaksi joukkoonsa! "
        (onpa sinulla pieni raamattu, mutta hänellä iso Raamattu!)

Hmm ... luulenpa että Sinulta siinä on vaadittu periksiantamattoman rukoilemisen taitoa, eikä niinkään Markolta ...

Luuk.11:8
        minä sanon teille: vaikka hän ei nousekaan antamaan hänelle sentähden, että hän on hänen ystävänsä, nousee hän kuitenkin sentähden, että toinen ei hellitä, ja antaa hänelle niin paljon,
        kuin hän tarvitsee.

" Olinkin sivuilla siellä jonkin aikaa, mutta lähdin siitä ulos ..."

Pithin se arvata et se siitä tulloo kun lähteepi suatolle Lindin Markoa!
        Uloshan sieltä kumminkin laitetaan.

" lukuisa joukkoa epäjumalia!
        Mutta Marko on sentään ymmärtäväinen ja nöyrä, hän on poistanut vieraat jumalat, joita hänellä oli keskuudessaan!
        Hyvä Marko! "

Hmm ... vaikuttaa siltä että Marko Lind on SINUN epäjumalasi.
        Ok, jos hän on poistanut epäjumalankuvat seiniltä (kuviolliset tapetit),
        niin sittenhän sinä voit kiireenvilkkaa palata sinne Vanhemmaksi
        raamatun tuntijaksi.

Mutta kyllä tuossa sivustossa aikalailla kuvia näytetään, kohokuviakin ja
        eläväistä digitaalista uhrikyyhkystä, joka on lentelemässä kohti
        korkeimpia uhrikukkuloita. Sangen maagiset (mustaa magiaa?) sivustot,
        sanon minä.

• benedi
        !!???!! kirjoitti:

Jeesuksesta ihmisenä ei kuule ole mikään epäjumalankuva. Ei kai kukaan nyt Jeesuksen kuvia palvo???? Vai oletkos sinä sitä mieltä, että kaikki Raamatun kertomusten kuvittaminen on epäjumalanpalvontaa??????????

No, oletko nähnyt ainuttakaan jeesuksen kuvatusta, joka olisi palvellut ketään meistä??
        Hä?
        Aivan! Et ole nähnyt, mutta joka käänteessä tulee vastaan ihmisiä, uskovan kaapuun verhoutuneena, joka palvoo jeesuksen kuvia!!

Miten? No, ensin valmistamalla sen, sitten se pitää myydä! Palvelija, joka on tehnyt työtä Jumalan antamalla ja valmistamalla ruumiillaan, maksaa kuvan !
        Sitten hän tekee sille palvelusta , antamalla sille auto kyydin, hänen on katsottava sitä ja otettava se
        kouraansa, ja vietävä huoneeseen,...koska se ei pysty itse kävelemään, vaikka sillä on jalat!

Sitten se tarvitsee taas palvelijan apua , kivutakseen seinälle! Seinällä se, ei pysy, ellei epäjumalan palvelija sitä sinne lujasti kiinnitä!
        Palvelija pyyhkii siitä pölyt,..ja kun benedi häpäisee ja herjaa sitä, niin epäjumalanpalvelija puolustaa sitä!

Jos benedi repii sen seinältä alas ja polttaa sen " leirin" eli talon ulkopuolella, niin epäjumalanpalvelija soittaa poliisin puolustamaan epäjumalaansa, koska epäjumala on niin mitätön, ettei kykene puolustamaan omaa kunniaansa!
        Ja jos ehdin sen polttamaan, niin epäjumalanpalvelija vaatii käräjissä siitä korvausta, ja korvausrahoilla ostaa uhitellen uuden!
        Jos hän saa siitä käräjissä enemmän kuin maksoi, niin eikö voitto ole " väärää voittoa"!!?
        Silloinhan niin, profeetat kuin papitkin hankkivat väärää voittoa!

Tunnetko sinä muka jeesus kuvan miehen? " Miten on? Te varastatte, tapatte,(abortti) rikotte avion,
        vannotte väärin (mm. epäjumala asiassa) poltatte uhreja Baalille, ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne"!! Jer 7: 9

" Katso! He ovat hyljänneet Herran sanan- mitä on heillä viisautta" Jer 8: 9
        Herran sana on tässä: I ja II-käsky!! 2 Moos 20: 3-6
        Kysymys: " Miksi he ovat vihoittaneet minut jumalankuvillansa,
        muukalaisten turhilla jumalilla" jae Jer 8: 19

Raamattu kehoittaa ettei YHTEENKÄÄN VELJEEN saa luottaa Jer 9: 4
        Miksi? Koska he pettävät toinen toisensa, eivätkä puhu totta!;
        he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta.
        ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti" jae 5

Herra asuu siis Pyhän Henkensä kautta keskellä vilppiä, samoin Benedi!
        epäjumalien kerääminen on totuttamista pakanoin menoon!
        Pakanathan kantavat kantamalla jumaliiaan, ..minun Jumalani taas osaa kävellä, ja voi olla myrskyssä tahi hiljaisessa tuulenhenkäyksessä!
        Minun Jumalani puhuu, epäjumalat eivät puhu,..mutta niiden palvelijat kyllä joskus puhuvat!

" Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi: " Minä olen Herra sinun Jumalasi,...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani"
        Kerrohan ,mitä epäjumalasi on koskaan puhunut ja sanonut?
        Herra, Herra puhuu: kuka ei ennustaisi? Aamos 3: 8

Herrahan tappoi Juudan päämiehet ja tuomarit, koska he hylkäsivät Herran lain eivätkäpitäneet hänen käskyjänsä, vaan heidän VALHEJUMALANSA. joiden perässä jo heidän isänsä kulkivat., ovat heidät vietelleet" Aamos 2: 4
        Otahan epäjumala kouraasi, niin eikö ole niin että epäjumalasi kulkee edellä ja sinä perässä!?

"Efraim! Mitä on minulla enää tekemistä epäjumalien kanssa? Hoosea 14: 9
        " He jatkavat synnin tekoa, tekevät itsellensä valettuja (painettuja) kuvia ...epäjumalia ymmärryksensä mukaan,
        taitoniekkain tekemiä kaikki tyynni" Hoosea 13: 2

Ja benedi? " Mitä tekemistä sinulla on epäjumalain palvelijoiden kanssa? Niiden ,jotka jatkavat synnin tekoa?
        Herra! Olet oikeassa, ei mitään!

• benedi
        AnttiVKantola kirjoitti:

" Hän kyllä tietää että tunnen raamattuni, kun pyysi minua vanhemmaksi
        veljeksi ja Raamatun tuntijaksi joukkoonsa! "
        (onpa sinulla pieni raamattu, mutta hänellä iso Raamattu!)

Hmm ... luulenpa että Sinulta siinä on vaadittu periksiantamattoman rukoilemisen taitoa, eikä niinkään Markolta ...

Luuk.11:8
        minä sanon teille: vaikka hän ei nousekaan antamaan hänelle sentähden, että hän on hänen ystävänsä, nousee hän kuitenkin sentähden, että toinen ei hellitä, ja antaa hänelle niin paljon,
        kuin hän tarvitsee.

" Olinkin sivuilla siellä jonkin aikaa, mutta lähdin siitä ulos ..."

Pithin se arvata et se siitä tulloo kun lähteepi suatolle Lindin Markoa!
        Uloshan sieltä kumminkin laitetaan.

" lukuisa joukkoa epäjumalia!
        Mutta Marko on sentään ymmärtäväinen ja nöyrä, hän on poistanut vieraat jumalat, joita hänellä oli keskuudessaan!
        Hyvä Marko! "

Hmm ... vaikuttaa siltä että Marko Lind on SINUN epäjumalasi.
        Ok, jos hän on poistanut epäjumalankuvat seiniltä (kuviolliset tapetit),
        niin sittenhän sinä voit kiireenvilkkaa palata sinne Vanhemmaksi
        raamatun tuntijaksi.

Mutta kyllä tuossa sivustossa aikalailla kuvia näytetään, kohokuviakin ja
        eläväistä digitaalista uhrikyyhkystä, joka on lentelemässä kohti
        korkeimpia uhrikukkuloita. Sangen maagiset (mustaa magiaa?) sivustot,
        sanon minä.

Nehän ne juuri lenteli Jeesuksen yllä, kun hän nousi ylös vedestä Ainonissa,
        jossa oli paljon vettä!

Kyyhkynen ei ole ihmisen tekemä, eikä käsin tehty, mutta JEESUS KUVA ON!
        Kyyhkysiä on aina seurassamme, mutta Jeesusta meillä ei ole aina!

Kyyhkyset me tunnemme, ja tiedämme mistä ne ovat tulleet, ja että ne munivat 2 munaa..mutta mistä jeesusepäjumalan kuva on, sitä me emme tiedä!!

Meidän Jeesuksemme on taivaassa, ja on sieltä tuleva tuomitsemaan Markon ja Antinkin, mutta ne, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat, niitä ei tuomita!

" Jos, te minua rakastatte, te pidätte minun käskyni,..ja ne eivät ole raskaat"!!

Epäjumala on raskas, jos sinulla on varaa käyttää siihen kultaa!

• epäilen sitä
        benedi kirjoitti:

Nehän ne juuri lenteli Jeesuksen yllä, kun hän nousi ylös vedestä Ainonissa,
        jossa oli paljon vettä!

Kyyhkynen ei ole ihmisen tekemä, eikä käsin tehty, mutta JEESUS KUVA ON!
        Kyyhkysiä on aina seurassamme, mutta Jeesusta meillä ei ole aina!

Kyyhkyset me tunnemme, ja tiedämme mistä ne ovat tulleet, ja että ne munivat 2 munaa..mutta mistä jeesusepäjumalan kuva on, sitä me emme tiedä!!

Meidän Jeesuksemme on taivaassa, ja on sieltä tuleva tuomitsemaan Markon ja Antinkin, mutta ne, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat, niitä ei tuomita!

" Jos, te minua rakastatte, te pidätte minun käskyni,..ja ne eivät ole raskaat"!!

Epäjumala on raskas, jos sinulla on varaa käyttää siihen kultaa!

aivan rehellinen ?

• huohahdus
        epäilen sitä kirjoitti:

aivan rehellinen ?

Toivottavasti uskovaiset eivät sekoita markolindiläisyyttä raamatun Jumalan seurakuntaan.
        Seurakunta toimii rehellisellä pohjalla monissa kaupungeissa.
        Imatra on toistaiseksi häirikköpesäke. Tunnen sieltä helluntaisrk.n pastorin. Hän tuntee lindiläisyyden.

• "kuvituksellista"

omien muksujensa valokuvia kirjahyllyssä ja jopa lompakossakin, mitäs tähän sanot.

Samoin koulukirjat ja sanomalehdet ovat kaikenlaisia kuvia pullollaan.

Pitäisikö siirtyä pelkkään tekstiin kaikkien kirjojen ja lehtien osaltakin?

• suojelusenkeli taulu
        "kuvituksellista" kirjoitti:

omien muksujensa valokuvia kirjahyllyssä ja jopa lompakossakin, mitäs tähän sanot.

Samoin koulukirjat ja sanomalehdet ovat kaikenlaisia kuvia pullollaan.

Pitäisikö siirtyä pelkkään tekstiin kaikkien kirjojen ja lehtien osaltakin?

pysyy paikallaan lapsen sänkyn päällä seinällä, muistuttamassa lastani siitä, että meillä on Jumala, joka lähettää oman suojelusenkelin jokaiselle lapselleen.

Minun tietääkseni ei kukaan palvo niitä kuvia, ei edes kreikkalaiskatollisessa kirkossa.

Vaan he palvovat kuvien edessä Jumalaa. Jumalasta kun ei ole yhtään valokuvaa, niin Jeesus on Hänen kuvansa, koska Hän sanoi, "jos olette nähneet minut, niin silloin olette nähneet isän." Jeesusta siis palvotaan, vaikka se tapahtuisi hänen kuvansa edessä, eikä kuvaa!

Ei mitkään kuvat ole syntiä, jos niistä ei tehdä Jumalan sijaista ja siten palvota. Silloin vasta ne muuttuvat epäjumaliksi, jos tehdään joku taikakalu tai kuva ja uskotaan että se voi jotenkin auttaa, kummarrellaan ja rukoillaan sitä.

Kyllä pikkutytötkin saavat pitää nukkenssa, vaikka nekin ovat tavallaan ihmisen kuvia. Ja samoin myöskin pojat keinuhevosensa, vaikka sekin on kuva luodusta olennosta. Aika tylsiä olisi aapiskirjatkin jos ei yhtään kuvaa niissä olisi;) Kuvat ovat tärkeitä jo oppimisenkin kannalta.

• JEESUSTA..
        benedi kirjoitti:

No, oletko nähnyt ainuttakaan jeesuksen kuvatusta, joka olisi palvellut ketään meistä??
        Hä?
        Aivan! Et ole nähnyt, mutta joka käänteessä tulee vastaan ihmisiä, uskovan kaapuun verhoutuneena, joka palvoo jeesuksen kuvia!!

Miten? No, ensin valmistamalla sen, sitten se pitää myydä! Palvelija, joka on tehnyt työtä Jumalan antamalla ja valmistamalla ruumiillaan, maksaa kuvan !
        Sitten hän tekee sille palvelusta , antamalla sille auto kyydin, hänen on katsottava sitä ja otettava se
        kouraansa, ja vietävä huoneeseen,...koska se ei pysty itse kävelemään, vaikka sillä on jalat!

Sitten se tarvitsee taas palvelijan apua , kivutakseen seinälle! Seinällä se, ei pysy, ellei epäjumalan palvelija sitä sinne lujasti kiinnitä!
        Palvelija pyyhkii siitä pölyt,..ja kun benedi häpäisee ja herjaa sitä, niin epäjumalanpalvelija puolustaa sitä!

Jos benedi repii sen seinältä alas ja polttaa sen " leirin" eli talon ulkopuolella, niin epäjumalanpalvelija soittaa poliisin puolustamaan epäjumalaansa, koska epäjumala on niin mitätön, ettei kykene puolustamaan omaa kunniaansa!
        Ja jos ehdin sen polttamaan, niin epäjumalanpalvelija vaatii käräjissä siitä korvausta, ja korvausrahoilla ostaa uhitellen uuden!
        Jos hän saa siitä käräjissä enemmän kuin maksoi, niin eikö voitto ole " väärää voittoa"!!?
        Silloinhan niin, profeetat kuin papitkin hankkivat väärää voittoa!

Tunnetko sinä muka jeesus kuvan miehen? " Miten on? Te varastatte, tapatte,(abortti) rikotte avion,
        vannotte väärin (mm. epäjumala asiassa) poltatte uhreja Baalille, ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne"!! Jer 7: 9

" Katso! He ovat hyljänneet Herran sanan- mitä on heillä viisautta" Jer 8: 9
        Herran sana on tässä: I ja II-käsky!! 2 Moos 20: 3-6
        Kysymys: " Miksi he ovat vihoittaneet minut jumalankuvillansa,
        muukalaisten turhilla jumalilla" jae Jer 8: 19

Raamattu kehoittaa ettei YHTEENKÄÄN VELJEEN saa luottaa Jer 9: 4
        Miksi? Koska he pettävät toinen toisensa, eivätkä puhu totta!;
        he ovat totuttaneet kielensä puhumaan valhetta.
        ovat tehneet vääryyttä väsyksiin asti" jae 5

Herra asuu siis Pyhän Henkensä kautta keskellä vilppiä, samoin Benedi!
        epäjumalien kerääminen on totuttamista pakanoin menoon!
        Pakanathan kantavat kantamalla jumaliiaan, ..minun Jumalani taas osaa kävellä, ja voi olla myrskyssä tahi hiljaisessa tuulenhenkäyksessä!
        Minun Jumalani puhuu, epäjumalat eivät puhu,..mutta niiden palvelijat kyllä joskus puhuvat!

" Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi: " Minä olen Herra sinun Jumalasi,...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani"
        Kerrohan ,mitä epäjumalasi on koskaan puhunut ja sanonut?
        Herra, Herra puhuu: kuka ei ennustaisi? Aamos 3: 8

Herrahan tappoi Juudan päämiehet ja tuomarit, koska he hylkäsivät Herran lain eivätkäpitäneet hänen käskyjänsä, vaan heidän VALHEJUMALANSA. joiden perässä jo heidän isänsä kulkivat., ovat heidät vietelleet" Aamos 2: 4
        Otahan epäjumala kouraasi, niin eikö ole niin että epäjumalasi kulkee edellä ja sinä perässä!?

"Efraim! Mitä on minulla enää tekemistä epäjumalien kanssa? Hoosea 14: 9
        " He jatkavat synnin tekoa, tekevät itsellensä valettuja (painettuja) kuvia ...epäjumalia ymmärryksensä mukaan,
        taitoniekkain tekemiä kaikki tyynni" Hoosea 13: 2

Ja benedi? " Mitä tekemistä sinulla on epäjumalain palvelijoiden kanssa? Niiden ,jotka jatkavat synnin tekoa?
        Herra! Olet oikeassa, ei mitään!

Usko jo, että EI KUKAAN palvo sitä kuvaa, VAAN JEESUSTA! Aivan sama jos sinulla on kuva lapsestasi muistona kukkarossa, et sinä ajattele sitä kuvaa, vaan sitä lastasi, jonka näet sen kuvan välityksellä.

• benedi
        JEESUSTA.. kirjoitti:

Usko jo, että EI KUKAAN palvo sitä kuvaa, VAAN JEESUSTA! Aivan sama jos sinulla on kuva lapsestasi muistona kukkarossa, et sinä ajattele sitä kuvaa, vaan sitä lastasi, jonka näet sen kuvan välityksellä.

Meitä adventisteja on kielletty uskomasta sinua ja sinuun!!

" Uskokaa Jumalaa, ja uskokaa minuun" Jeesus!
        " Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Pitäkää usko Jumalaan" Mark 11: 22
        Huomaatko? Uskossa ei ole kysymys siitä että minä pitäisin uskon sinuun, vaan Jumalaan!!

Me emme saa rukoilla ja anoa uskossa itsellemme epäjumalia, ..vaikka " Kaikki mitä rukoilette ja anotte uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva" jae 24 Jeesus

Sanot: " Usko jo"!
        "Mutta usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan mikä ei näy" Heb 11: 1

Usko jo, että minä en pane luottamustani epäjumaliin, jeesuskuva iljetyksiin!! Minä ojentaudun sen mukaan, mikä ei näy!!

Epäjumalathan näkyvät, Mutta Pyhä Henki ja Jeesus eivät näy! Heihin minä luotan ja "USKON JO"
        Jumala palkitsee vain ne jotka häntä uskovat ja jotka häntä etsivät!!

Jos uskot ihmisiin, ja siihen mitä mieltä he ovat jeesus kuvista, ja sen perusteella etsit epäjumalia, eri näköisiä huoneeseesi asumaan, niin Jumala palkitsee sinut tänne tullessaan kauhulla, tulella ja miekalla!!
        Iankaikkisen elämän saa jokainen joka uskoo Jeesusta, ja hän sanoo: " Älä pidä muita jumalia, minun rinnallani"!!
        Jos et usko Jeesusta, niin sinut on jo tuomittu, koska et ole uskonut Jumalan ainoaa Poikaa!!
        Tuomiosi pannaan vasta täytäntöön Jeesuksen tullessa, ja toisen kerran siitä 1000 v päästä!
        (Vääräin ylösnousemus)
        Epäjumalat ovat pimeyttä, eivätkä suinkaan valkeutta!! JOs teet epäjumalia ja niitä kunnioitat, teet pahaa, ja jokainen joka pahaa tekee ,vihaa Jeesusta eli valkeutta!!Joh 3: 20

Ja valkeuteen et tuo epäjumaliasi, koska silloin niistä sinua nuhdellaan!
        Mutta se, joka heittää epäjumalat tuleen, se voi tulla valkeuteen, koska hän teki totuuden,
        ja että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt!

• benedi
        suojelusenkeli taulu kirjoitti:

pysyy paikallaan lapsen sänkyn päällä seinällä, muistuttamassa lastani siitä, että meillä on Jumala, joka lähettää oman suojelusenkelin jokaiselle lapselleen.

Minun tietääkseni ei kukaan palvo niitä kuvia, ei edes kreikkalaiskatollisessa kirkossa.

Vaan he palvovat kuvien edessä Jumalaa. Jumalasta kun ei ole yhtään valokuvaa, niin Jeesus on Hänen kuvansa, koska Hän sanoi, "jos olette nähneet minut, niin silloin olette nähneet isän." Jeesusta siis palvotaan, vaikka se tapahtuisi hänen kuvansa edessä, eikä kuvaa!

Ei mitkään kuvat ole syntiä, jos niistä ei tehdä Jumalan sijaista ja siten palvota. Silloin vasta ne muuttuvat epäjumaliksi, jos tehdään joku taikakalu tai kuva ja uskotaan että se voi jotenkin auttaa, kummarrellaan ja rukoillaan sitä.

Kyllä pikkutytötkin saavat pitää nukkenssa, vaikka nekin ovat tavallaan ihmisen kuvia. Ja samoin myöskin pojat keinuhevosensa, vaikka sekin on kuva luodusta olennosta. Aika tylsiä olisi aapiskirjatkin jos ei yhtään kuvaa niissä olisi;) Kuvat ovat tärkeitä jo oppimisenkin kannalta.

seinillesi levitellä...nehän ovat vain meidän palvelijoita, ja meitä varten jotka saamme autuuden
        periä! Heb 1: 14

Mutta Jeesus on Jumala ja Jumalan kuva,...ja käsky kuuluu,jos tahdot päästä
        elämään sisälle : " Pidä käskyt"!! Myös I ja II käsky

Kerubin kuvan Jumala käski tehdä jopa lain arkin päälle..kaksi kerubia..muistelen!
        Siitä vaan kissoja ja koiria piirtelemään " Eivät koirat peri jumalan valtakuntaa Ilm 22: 15

• benedi = siunattu

Jumalankin mielestä!

" Tee toinen kerubi toiseen päähän ja toinen kerubi toiseen päähän.
        Tehkää kerubit armoistuimesta kohoaviksi, sen kumpaankin päähän" 2 Moos 25: 19
        " Ja kerubit levittäköön siipensä ylöspäin, niin että ne peittävät siivillänsä armoistuimen!,....
        ja aseta armoistuin arkin päälle ja pane (jumalan) laki arkkiin, jonka minä sinulle annan" jae 21

Pikkutytöt saavat pitää enkelinsä, vaikka Jumalan laki olisi enkelien alla , ja joka sanoisi:

" Älä tee itsellesi enkelin kuvaa...oho nyt tuli lapsus, enkelin kuvan voitte tehdä itsellenne, mutta
        " Älä tee itsellesi jumalan kuvaa"!!!

Ja Jeesus on sen totisen Jumalan kuva!!

• Atria
        epäilen sitä kirjoitti:

aivan rehellinen ?

Onko lihassamme mitään hyvää?

• tehty

on hyvä, että uskalletaan puolustaa hyvää elävää uskoa ja tuoda sitä esille ja samalla myös uskalletaan jopa tuomita kaikki vääränlainen. itsellä on jeesus ristillä kuva seinällä ja minä uskallan sen siinä pitää. sitä en pois ota. minun vanhempien kuva vietiin yön aikana pois ja palautettiin monen vuoden jälkeen. puhuin avoimesti kadulla, koska tiesin joku sattuu puhumaan jopa sille jokaoli tuon tehny. nyt minulle on ruvettu selittämään jo monta vuotta, että itse pystyisin olemaan samaan aikaa kolmessa paikassa. tätä en ymmärrä. sama kun selitetään, että on aivan normaalia, että jos jollakin on enemmän rahaa niin hänen kuuluu kustantaa toiselle jotakin. minun mielestä meillä jokaisella on omat rahat jotka jokainen itse käyttää kuka mihinkin eikä niitä tule jakaa pitkin kyliä. jokaisella on oikeus käyttää omat rahat omaa elämiseen ja ylimääräisellä ostaa itselle mitä haluaa. ei niitä tule muille jakaa. jokainen oppikoon käyttämään rahansa oikein. siksi jokainen väärin tekijä tulee saada ojennukseen. en vain enää tiedä miten heidät saisi. mikä olisi keino, kun monet jo puhuvat kokouksissa miten on jopa jumalan tahto, että pahaa tehdään uskoville. minun raamatussa kyllä lukee, että rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi. minä ainakaan en tykkää, että mnun kotona käydään ilman lupaa, ei silti en mene itsekkään kenenkään kotiin ellei minua ole pyydetty ja en tykkää siitä, että minun tavaroita otetaan ilman lupaa, koska en itsekkään ota toiselta ilman lupaa ja en edes pyydä toiselta, koska isäni jo opetti, että mitä ei itsellä ole varaa ostaa niin on ilman. ja en koske toiseen ilman, että tämä pyytää tai antaa luvan ja niin toivon myös toisten tekevän minulle. samoin syön lihaa, koska se on terveellistä siinä on paljon kaikkea hyödyllistä meidän elimistölle. jokainen voi tuhotaitsensä, mutta mielestäni elävä jumala haluaa meidän kaikkien kuitenkin kunnioittaa toisiamme. minun ajatus on aina ollut se että anna toisten elää niin elät itsekkin. tämä vain ei enää näytä pitävän paikkaa vaan moni tuhoaa kodin, uhkaa henkeä vaikka itse kuinka puolustaa oikeutta rehellisyyttä ja avoimuutta. slti nuo arvot kannattaa säilyttää itse ja kannustaa niihin muitakin

• Kun katselee eri opinsuuntien, seurakuntien ja kirkkokuntien tuhansia määriä, voidaan tästä kaikesta päätellä, mitä esim.- Marko Lindin soturit- on. Yksi uusi yritys ja yhtä tyhjän kanssa, näin aina, kun ihminen omiaan rakentelee..
      Minusta ei pitäisi enää yhtään "kylttiä" tulla. Liikaa sekannusta. Raamattu, Jumala ja ihminen. Tässä pyhäkköä ihan tarpeeksi, ja jos Jumalaa lähelle haluaa päästää virkistymään, kannattaa mennä luontoon, metsään, metsäpolulle hiljentymään. Sinne mistä saimme luonnollisen alkumme( alkujuurille). Loksahtaa palikat paikalleen:)

• eremith32

Utulila on todella 100% oikeassa näin se on! Jumalan elämää parhaimillaan luonnossa, jossa Hän syvimmällä ja tajuttavimmalla tavalla tulee esiin. Herkkä ja avoin ihminen sen parhaiten tajuaa, kiitos Utulila.

• Marko Lindin yritys on kohtuuttoman vaativa:
        Yrittää luoda sellainen maailmanlaajuinen järjestö, joka julistaa,
        etteipidä kuulua mihinkään seurakuntaan tai hengelliseen järjestöön.
        Lohduton elämäntarkoitus, mahdoton tehtävä - järjestö jonka olemassaoloa vastustaa!!

On hirvaksen elämäntehtäväkin lohduton: todistaa ettei Jeesus olekaan
        Jesaja 53. luvun ilmoittama hengellinen Vapahtaja, vaan ainoastaan
        maallinen johtaja, yksi uskonnollinen poliitikko. Nimittäin esittäessäni
        Jes.53. luvun, hirvas totesi ja paljasti epäuskonsa ...

##: Kaikella
        x-hirvas 2.9.2010
        ystävyyellä AVK sanon sinulle, ette usko itseään Jeesusta vaan Jesajaa, joka ennusteli maallisista kuninkaista puhuen heistä jumalina ja vapahtajina _##

• Ekklesia-erakot yhte

Ninpäs .. organisoiduksi kirkkokunnaksi Jumalan Seurakunta on pikapikaa
      järjestäytymässä ja Suomessa veturina näyttää toimivan Marko Lind
      puolisotilaallisine joukkioineen ..

Niin, niin ... 'maailmanlaajuisesti alkaneet järjestäytyä

• x-hirvas

uskonnollisuutta harrastelevalla järjestöllä voi olla mikä nimi tahansa, koska sen ovat ihmiset itse valinneet. Ei nimi tee siitä Jumalan seurakuntaa, se on pelkkää silmänlumetta ja luuloa.

Näyttää olevan niin, että ihmiset huseeraavat uskontojensa kanssa, ja unohtavatr sen tärkeimmän. Jeesus itse valitsi seurakuntansa jäsenet jo v. 33, ja siitä lähtien tuo seurakunta on kasvanut niillä jäsenillä, jotka Jeesus itse on siihen valinnut. Siihen seurakuntaan ei ihmiset valitse seurakuntalaisia, vaan Jeesus, koska vain Hän tietää, kenellä on oikea usko evankeliumiin.
        Eli Jeesuksen seurakunta on ollut olemassa jo lähes 2000 vuotta, ja sen jäsenet on valinnut Jeesus. Siksipä maalliset uskonnolliset järjestöt ovat pelkkää humpuukia ja hämäystä.

• x-hirvas kirjoitti:

uskonnollisuutta harrastelevalla järjestöllä voi olla mikä nimi tahansa, koska sen ovat ihmiset itse valinneet. Ei nimi tee siitä Jumalan seurakuntaa, se on pelkkää silmänlumetta ja luuloa.

Näyttää olevan niin, että ihmiset huseeraavat uskontojensa kanssa, ja unohtavatr sen tärkeimmän. Jeesus itse valitsi seurakuntansa jäsenet jo v. 33, ja siitä lähtien tuo seurakunta on kasvanut niillä jäsenillä, jotka Jeesus itse on siihen valinnut. Siihen seurakuntaan ei ihmiset valitse seurakuntalaisia, vaan Jeesus, koska vain Hän tietää, kenellä on oikea usko evankeliumiin.
        Eli Jeesuksen seurakunta on ollut olemassa jo lähes 2000 vuotta, ja sen jäsenet on valinnut Jeesus. Siksipä maalliset uskonnolliset järjestöt ovat pelkkää humpuukia ja hämäystä.

Jos sinä saisit määritellä Jumalan, ottaisit miekan käteesi, heilauttaisit
        sitä ja nostaisit toiseen käteesi jäävän osan tukkaa, sanoen: tämä on
        isä jumala. Sitten heilauttaisit miekalla kintut poikki, ottaisit jalat
        käteesi ja sanoisit: tuo tuossa maassa makaava torso on kristus, sydän -
        ja nämä jalat tässä kädessäni ovat pyhä henki, sillä ne liikkuvat.

Mutta ei Jumala kehottanut meitä jakamaan Jumalaa palasiksi, vaan
        jakamaan sitä hyvää, mitä olemme Häneltä saaneet.

Jes. 9:6 (9:5)
        Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

Jes. 26:4
        Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

Kun Jeesus sanoi tietyssä tilanteessa, että Isä on häntä suurempi, ei
        Jeesus tarkoittanut, että meidän täytyisi alentaa Jeesusta. Jos Pää,
        Isä Jumala, viilletään vähänkin irti muusta jumaluudesta, se ei toimi.
        Emme voi erottaa yhdestä Jumalasta Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä.
        Sitäpaitsi Poika on ainoa perillinen ja on jo perinyt Kaikkivaltiuden,
        joten emme voi missään asiassa sivuuttaa Häntä.

• x-hirvas
        AnttiVKantola kirjoitti:

Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

ystävyyellä AVK sanon sinulle, ette usko itseään Jeesusta vaan Jesajaa, joka ennusteli maallisista kuninkaista puhuen heistä jumalina ja vapahtajina, kuten Jes.7:14 >
        14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
        17 Herra antaa tulla sinulle, sinun kansallesi ja isäsi suvulle ne päivät, joita ei ole ollut siitä asti, kun Efraim luopui Juudasta-antaa tulla Assurin kuninkaan.
        18 Ja sinä päivänä Herra viheltää kärpäset Egyptin virtain suulta ja mehiläiset Assurin maasta,
        19 ja ne tulevat ja laskeutuvat kaikki vuorenrotkoihin ja kallionkoloihin, kaikkiin orjantappurapensaisiin ja kaikille juottopaikoille.
        20 Sinä päivänä Herra ajattaa virran tuolta puolen palkatulla partaveitsellä, Assurin kuninkaalla, pään ja häpykarvat; viepä se vielä parrankin.
        21 Siihen aikaan pitää mies lehmäsen ja pari lammasta,
        22 mutta runsaan maidon tulon tähden hän syö voita; sillä voita ja hunajaa syövät kaikki maahan jäljelle jääneet.
        23 Ja siihen aikaan jokainen paikka, jossa kasvaa tuhat viinipuuta, arvoltaan tuhat hopeasekeliä, joutuu orjantappurain ja ohdakkeiden valtaan.
        24 Sinne on mentävä nuolet ja jousi mukana, sillä koko maa on pelkkää orjantappuraa ja ohdaketta.
        25 Ei yhdellekään niistä vuorista, joita nyt kuokalla kuokitaan, enää mennä orjantappurain ja ohdakkeiden pelosta; ne jäävät härkien laitumeksi ja lammasten tallattavaksi."

Jeesus on Herra ja totuus, usko Häneen. Jollet usko. olet epäuskoinen pakana.

• x-hirvas kirjoitti:

ystävyyellä AVK sanon sinulle, ette usko itseään Jeesusta vaan Jesajaa, joka ennusteli maallisista kuninkaista puhuen heistä jumalina ja vapahtajina, kuten Jes.7:14 >
        14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
        15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
        16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
        17 Herra antaa tulla sinulle, sinun kansallesi ja isäsi suvulle ne päivät, joita ei ole ollut siitä asti, kun Efraim luopui Juudasta-antaa tulla Assurin kuninkaan.
        18 Ja sinä päivänä Herra viheltää kärpäset Egyptin virtain suulta ja mehiläiset Assurin maasta,
        19 ja ne tulevat ja laskeutuvat kaikki vuorenrotkoihin ja kallionkoloihin, kaikkiin orjantappurapensaisiin ja kaikille juottopaikoille.
        20 Sinä päivänä Herra ajattaa virran tuolta puolen palkatulla partaveitsellä, Assurin kuninkaalla, pään ja häpykarvat; viepä se vielä parrankin.
        21 Siihen aikaan pitää mies lehmäsen ja pari lammasta,
        22 mutta runsaan maidon tulon tähden hän syö voita; sillä voita ja hunajaa syövät kaikki maahan jäljelle jääneet.
        23 Ja siihen aikaan jokainen paikka, jossa kasvaa tuhat viinipuuta, arvoltaan tuhat hopeasekeliä, joutuu orjantappurain ja ohdakkeiden valtaan.
        24 Sinne on mentävä nuolet ja jousi mukana, sillä koko maa on pelkkää orjantappuraa ja ohdaketta.
        25 Ei yhdellekään niistä vuorista, joita nyt kuokalla kuokitaan, enää mennä orjantappurain ja ohdakkeiden pelosta; ne jäävät härkien laitumeksi ja lammasten tallattavaksi."

Jeesus on Herra ja totuus, usko Häneen. Jollet usko. olet epäuskoinen pakana.

##: ystävyyellä AVK sanon sinulle, ette usko itseään Jeesusta vaan Jesajaa, joka ennusteli maallisista kuninkaista puhuen heistä jumalina ja vapahtajina _## (x-hirvas)

Kun !!??!! väitti ettei x-hirvas ole uskovainen, kauhistuin tuota rivosuuta.
        Mutta nyt viimeistään me jokainen näemme - sinä itsekin - ettet ole uskova.

Vanhan Testamentin tarkoitus on todistaa Kristuksesta. Jes. 53. on niin
        kiistämätön todistus Jeesuksesta, että juutalaiset papit ovat 2000 vuotta
        jättäneet luvun väliin synagoogassa lukiessaan joka sapatti vähintään yhden luvun profeetoista. (Jes 9:6 on vain 2 jae, joten sen he kestävät,
        vaikka siinä Jeesus esiintyy Isän veroisena, jopa Isänä).

Jokainen jolla on kontakti Jeesuksen kanssa, tunnistaa Jes. 53. luvusta
        Jeesuksensa ja sinä sanot tuon profetian kuvaavan maallista kuningasta
        ja maalisesti vapauttavaa, pilkaten vielä että maallisena jumalana
        palvottavaksi eli että Kristus onkin yksi epäjumalista!

"Kuka uskoo meidän saarnamme", haastaa Jesaja, V.T. profeetoista
        suurin. Kuka uskoo, kuka ei. Häijyt ja nurjat ihmiset eivät usko !!!

2.Tess.3:2
        ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä;
        sillä usko ei ole joka miehen.

• JumalanPyhä
        AnttiVKantola kirjoitti:

##: ystävyyellä AVK sanon sinulle, ette usko itseään Jeesusta vaan Jesajaa, joka ennusteli maallisista kuninkaista puhuen heistä jumalina ja vapahtajina _## (x-hirvas)

Kun !!??!! väitti ettei x-hirvas ole uskovainen, kauhistuin tuota rivosuuta.
        Mutta nyt viimeistään me jokainen näemme - sinä itsekin - ettet ole uskova.

Vanhan Testamentin tarkoitus on todistaa Kristuksesta. Jes. 53. on niin
        kiistämätön todistus Jeesuksesta, että juutalaiset papit ovat 2000 vuotta
        jättäneet luvun väliin synagoogassa lukiessaan joka sapatti vähintään yhden luvun profeetoista. (Jes 9:6 on vain 2 jae, joten sen he kestävät,
        vaikka siinä Jeesus esiintyy Isän veroisena, jopa Isänä).

Jokainen jolla on kontakti Jeesuksen kanssa, tunnistaa Jes. 53. luvusta
        Jeesuksensa ja sinä sanot tuon profetian kuvaavan maallista kuningasta
        ja maalisesti vapauttavaa, pilkaten vielä että maallisena jumalana
        palvottavaksi eli että Kristus onkin yksi epäjumalista!

"Kuka uskoo meidän saarnamme", haastaa Jesaja, V.T. profeetoista
        suurin. Kuka uskoo, kuka ei. Häijyt ja nurjat ihmiset eivät usko !!!

2.Tess.3:2
        ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä;
        sillä usko ei ole joka miehen.

Seurakunnan nettisivut: http://jumalanseurakunta.nettisivu.org/

• JumalanPyhä kirjoitti:

Seurakunnan nettisivut: http://jumalanseurakunta.nettisivu.org/

http://www.esaimaa.fi/Online/2008/02/22/T%F6rke%E4st%E4 petoksesta tuomittu Marko Lind tyytyy tuomioonsa/200814848503/4

Onko siis maailmanlaajuinen jumalaton meno jo ihan virallisestikin alkanut? Onko marko se suuri peto?
        Ovatko koirat kuin esikuvaa petomaisuudesta, kysyn vaan? Ovatko peitetointa kenties kennelit, mene tiedä?
        Näin pohdiskelen ihan vaan itsekseni, sekopäinen kun olen. Nääs kun mies tyytyy tuomioonsa, mutta sitten
        kuitenkin omilla sivuillaan selittelee itsensä lähes puhtoiseksikin. En tiedä, en syytä, kai päätellä saa.
        Niin tai näin, ainakin tuohon jaloon koiraharrastukseen toivotan menestystä - eläinrakkaus on ilmeistä.

http://www.voittajakennel.com/

• faktatietoa
        AnttiVKantola kirjoitti:

http://www.esaimaa.fi/Online/2008/02/22/T%F6rke%E4st%E4 petoksesta tuomittu Marko Lind tyytyy tuomioonsa/200814848503/4

Onko siis maailmanlaajuinen jumalaton meno jo ihan virallisestikin alkanut? Onko marko se suuri peto?
        Ovatko koirat kuin esikuvaa petomaisuudesta, kysyn vaan? Ovatko peitetointa kenties kennelit, mene tiedä?
        Näin pohdiskelen ihan vaan itsekseni, sekopäinen kun olen. Nääs kun mies tyytyy tuomioonsa, mutta sitten
        kuitenkin omilla sivuillaan selittelee itsensä lähes puhtoiseksikin. En tiedä, en syytä, kai päätellä saa.
        Niin tai näin, ainakin tuohon jaloon koiraharrastukseen toivotan menestystä - eläinrakkaus on ilmeistä.

http://www.voittajakennel.com/

M.Lind uhriksi netissä:
        http://www.esaimaa.fi/Online/2010/12/01/Imatran nettisolvaajat saivat sakkoja ja tuhansien eurojen korvauslaskut/2010110122416/4

• TOTUUS

• Jeshua
        TOTUUS kirjoitti:

Joka itsensä ylentää, se on jo alennettu, AAMEN...

TULTA MINÄ OLEN TULLUT HEITTÄMÄÄN MAAN PÄÄLLE!

• jeesus on herra
        AnttiVKantola kirjoitti:

ilmanko muutama ihminen ketkä tunnustaa kaikille, että ovat itsessään heikkoja ilman elävää jumalaa ja hänen rakkauta, viisautta ja armoa ole mitään. on luvattu silputa palasiksi. olen monta kertaa miettinyt tuota samaa teoria mitä laitoit ja näin se varmaan onkin. he kuvittelee, että tappamalla jonkun he tekevät elävän jumalan tahdon, mutta ei se näin ole. elävä jumala on rakkaus ja jokainen häneen uskova ei tee pahaa kenellekään vaan puolustaa hyviä oikeita asioita ja vihaa pahuutta, terättömiä puheita yms. jeesus oli todella elävän jumalan poika ja puhun nykyisin elävästä jumalasta, koska moni on lähtenyt todella eksyttämää ihmisiä kuolleilla jumalilla joka haluaa kaikkea pahaa, kurjaa ja vielä mikä pahinta antamaa kaiken itseltä pois ja sitten kun ei ole mitään niin holhoukseen. siksi on tärkeää ruveta kannustaa ihmisiä huomaamaan todellisuus. ihmiset käyttää hyväkseen toisten rehellisyyttä, avoimuutta ja kiero ihminen manipuloi heikon antamaa kaiken jopa rahat, talot, tavarat. tämä ei ole oikein sillä elävä jumala on luvannut siunata niitä ketkä häntä rakastaa

• uusiluomus

Lasten kaltainen on Taivasten Valtakunta!!!

• pruutusko

Ohhoijakkaa

• Tuomarin toimistosta

Iltalehti kirjoittaa vuonna 2008:

"Kristillisdemokraatteja edustava Marko Lind tuomittiin viime viikolla Joensuun käräjäoikeudessa törkeästä petoksesta kahdeksan kuukauden ehdottomaan vankeuteen, jonka hän voi sovittaa 185 tunnin yhdyskuntapalvelulla.

Imatran hallintojohtaja Onni Hietalahti kertoi STT:lle perjantaina, että miehen pyytämä ero hyväksyttäneen kaupunginvaltuuston kokouksessa 3. maaliskuuta. Lind, 37, on varavaltuutettu sekä sosiaali- ja terveyslautakunnan jäsen.

Kaupungin ja valtuuston johto sai tietää tuomiosta sanomalehti Uutisvuoksen kautta.
      Petokset tapahtuivat Joensuussa ja Tampereella viime kesänä. Kunnallispoliitikko ja kaksi imatralaisnaista laittoivat internetin seuranhakupalstalle ilmoituksen, jonka kautta saatiin yhteys kahteen vanhempaan mieheen. Heihin pidettiin yhteyttä sähköpostien ja matkapuhelimen kautta. Toinen uhreista lainasi tekijöille rahaa 70 000 euroa ja toinen 5 000 euroa. Lainoja ei koskaan kuulunut takaisin.

Koko kolmikko tuomittiin samanmittaisiin rangaistuksiin ja korvaamaan rahat miehille.

• jos on niin

Onko tuo totta?

• VUORELLA

TOTTA KU MOOSES!

• hallelujaARMOSTA

Olette te mielenkiintoista porukkaa. Eikö raamattu kerro että Daavidkin lankesi ja hän oli Jumalan mies? Te sydämeltänne paatuneet ette antaisi anteeksisaamisen mahdollisuutta kenellekkään ja vastoin raamattua te tuomitsette lähimmäisenne yrittämällä herjaavin linkein lietsoa epäilystä jumalanpalvelijoita kohtaan. Jos Daavid sai anteeksi, miksi M.Lind ei saisi? Puhutteleva video miehen tilaisuudesta kiteellä http://www.youtube.com/watch?v=SzJcjt7-3JA&feature=channel_video_title

Antakaa anteeksi niin teillekkin annetaan ja rakastakaa toisianne, vai onko sydämenne niin paatunut että unohdatte selvät raamatun tekstit?

• nunnuka-lailailai
        hallelujaARMOSTA kirjoitti:

Olette te mielenkiintoista porukkaa. Eikö raamattu kerro että Daavidkin lankesi ja hän oli Jumalan mies? Te sydämeltänne paatuneet ette antaisi anteeksisaamisen mahdollisuutta kenellekkään ja vastoin raamattua te tuomitsette lähimmäisenne yrittämällä herjaavin linkein lietsoa epäilystä jumalanpalvelijoita kohtaan. Jos Daavid sai anteeksi, miksi M.Lind ei saisi? Puhutteleva video miehen tilaisuudesta kiteellä http://www.youtube.com/watch?v=SzJcjt7-3JA&feature=channel_video_title

Antakaa anteeksi niin teillekkin annetaan ja rakastakaa toisianne, vai onko sydämenne niin paatunut että unohdatte selvät raamatun tekstit?

"Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään".

• hallelujaARMOSTA

Jumalan lapsissa on paljon elämässään virheitä tehneitä, kuten vaikkapa Turun Weijo joka myös julistaa Jumalan seurakunnan riveissä, eikös hänkin ole ollut linnassa? Täytyy laittaa oikein raamatunpaikka Jesajan kirjasta että käsittäisitte mistä Jumalan armossa on kysymys Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

Tai vaikkapa Late http://www.koemuutos.fi/murhamies-tuli-tunnontuskiin/

M.Lind tekee hienoa ja pyyteetöntä työtä, hänen opetuksiaan voi lukea http://www.kuninkaansoturit.org/SIVU6.htm

EILINEN ON MENNYT, NYT ELETÄÄN TÄTÄ PÄIVÄÄ. Jumalalla on vain päivän vanhoja lapsia ja anteeksianto kuuluu jokaiselle, myös M.Lindille.

• vankila

Jumalan lapsissa on paljon elämässään virheitä tehneitä, kuten vaikkapa Turun Weijo joka myös julistaa Jumalan seurakunnan riveissä, eikös hänkin ole ollut linnassa? Täytyy laittaa oikein raamatunpaikka Jesajan kirjasta että käsittäisitte mistä Jumalan armossa on kysymys Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

Tai vaikkapa Late http://www.koemuutos.fi/murhamies-tuli-tunnontuskiin/

M.Lind tekee hienoa ja pyyteetöntä työtä, hänen opetuksiaan voi lukea http://www.kuninkaansoturit.org/SIVU6.htm

EILINEN ON MENNYT, NYT ELETÄÄN TÄTÄ PÄIVÄÄ. Jumalalla on vain päivän vanhoja lapsia ja anteeksianto kuuluu jokaiselle, myös M.Lindille.

ilmanko weijo yksityis postin kautta yritti saada minut luopumaan elävästä uskosta painostamalla ja jopa uhkaamalla. ihmettelin tätä tälläistä touhua. raamattu puhuu hyvin selvästi mitä on anteeksianto ja anteeksisaanto.
        anteeksi saa sellainen ihminen joka tunnustaa tekonsa ja ei enää jatka samaa touhua. miten voi antaa anteeksi jos ei tiedä kuka teki pahaa, vaan näkee ainoastaa sen mitä on tehty. tämän tälläisen hyvin moni unohtaa. kannattaa todella elää todellisuudessa. minun mielestä on hyvä, että näitä asioita tuodaan julki sillä jokainen rikollinen olisi tuotava nimen kanssa julkisuuteen ihan sentakia, että sataisiin ihmiset ymmärtämään mitä ovat tehneet ja muut taas osaisivat varoa tälläisia ihmisiä. nyt kun ihmiset kantaa jumalan viittaa harteillaan ja julistavat ja tekevät huonoja asioita selittäen vielä ne olevan jumalan tahto niin moni lähtee myöski toteuttamaa ja sitten ovat ihmeissään kun saavat tuomion.

• Hyvästä osallinen

Marko Lind on itse nimimerkin "hallelujaARMOSTA" takana.
      Oletko katunut?

"Joka rikkomuksensa salaa, se ei mensty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." Sananlaskut 28:13.
      Syntinsä tunnustanut ja virheensä korjannut saavat armon.

• Synnistä on puhe.

Eikös tunnustus ole sitä, että rikotulta pyytää anteeksi ja korjaa,/korvaa virheensä.
        Näin raamattu opettaa ja senjälkeen tulee Herran eteen.

Jossain suunnassa lopsitaan olalle oikein olantakaa ja julistetaan syntejä anteeksi oikein säkkikaupalla, eli heille, jotka varastavat, jättävät asiat selvittämättä ja anteeksi on pappinsa antanut.

Hieman ihmetyttää, eli puhun sukuni sisällä olevasta tapahtumasta.

Sisar varasti toiselta, oikein vääryydellä ja autuus on siinä että se oikea pappi on anteeksi antanut.
        Mutta vääryydellä varastanut ei koskaan ole tehnyt parannusta varastetun omaisuuden haltijalta.

No kysäsen, että onko Isä antanut anteeksi tuossa tapauksessa.
        Onko se päästetty maan päällä ja taivaassa?

Todella Isä, eli Jumala itse määrää Uudessa liitossa ENSIN hoitamaan asiansa kuntoon ja vasta senjälkeen voi tulla Isän eteen pyytämään tekojaan anteeksi.

Tässä on suuri opetusvääryys erään suunnan teoissa, ainakin tuolla pohjoisessa.

Saatetaan synnissä tekijä iankaikkisuuteen pappien avustuksella.

• rakastakaa toisianne
        Synnistä on puhe. kirjoitti:

Eikös tunnustus ole sitä, että rikotulta pyytää anteeksi ja korjaa,/korvaa virheensä.
        Näin raamattu opettaa ja senjälkeen tulee Herran eteen.

Jossain suunnassa lopsitaan olalle oikein olantakaa ja julistetaan syntejä anteeksi oikein säkkikaupalla, eli heille, jotka varastavat, jättävät asiat selvittämättä ja anteeksi on pappinsa antanut.

Hieman ihmetyttää, eli puhun sukuni sisällä olevasta tapahtumasta.

Sisar varasti toiselta, oikein vääryydellä ja autuus on siinä että se oikea pappi on anteeksi antanut.
        Mutta vääryydellä varastanut ei koskaan ole tehnyt parannusta varastetun omaisuuden haltijalta.

No kysäsen, että onko Isä antanut anteeksi tuossa tapauksessa.
        Onko se päästetty maan päällä ja taivaassa?

Todella Isä, eli Jumala itse määrää Uudessa liitossa ENSIN hoitamaan asiansa kuntoon ja vasta senjälkeen voi tulla Isän eteen pyytämään tekojaan anteeksi.

Tässä on suuri opetusvääryys erään suunnan teoissa, ainakin tuolla pohjoisessa.

Saatetaan synnissä tekijä iankaikkisuuteen pappien avustuksella.

kyllä olet oikeassa noin raamattu opettaa. noita jotka lopsii olalle on vaikka kuinka paljon. tiedän erään toisenkin suvun jossa kehotetaan jättämään lainatut tavarat palauttamatta ja velat maksamatta. kyllä jumala kuulema antaa anteeksi. ei todella anna vaan tuomitsee ne. siksi isä aina sano, tavallisilla asioilla ei leikitä. vakavat onkin jo asia erikseen. hän oli hyvinn tarkkana kaikessa. hänen tyyli oli, että asiat pitää ratkaista heti puhumalla. omilla on tultava toimeen, soskuun ei mennä vaan ennemmin ollaan ilman. syödään sitä mitä on.olen perinyt häneltä tämän saman tyylin. omilla on parasta tulla toimeen ja jumala kyllä anrtaa viisautta hoitaa asiat kun sitä häneltä vain pyydetään. itse ainakin voin sanoa, ettei aina ole ollut taloudellisesti helppoa, mutta aina on selvinnyt, mutta ei ilman jumalan antamaa viisautta, rakkautta ja armoa. vaikka olenkin rehellinen niin silti tiedän tarvitsen hänen armoa ja hänen rakkautta jotta voisin rakastaa hänen tahtomolla tavalla muita ihmisiä. ottaa heidät huomioon jumalan antamalla rakkaudella sitä en varmaan muuten osaisi, jos en saisi sitä häneltä joka on luonut taivaan ja maan. hän on niin suuri rakkaus, että hänen rakkaudesta riittää kaikille, jos vain haluamme ottaa sen vastaan. se on meistä itsestä kiinn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      412
      4733
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1885
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      145
      1612
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      75
      1335
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1206
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      79
      1176
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1117
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      67
      1056
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      66
      1032
    10. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38