Valitukset venäläisten kaasuputkesta on hylätty. Rakentaminen voi alkaa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/09/1179716
Venäjän kaasuputki sai rakennusluvan.
12
404
Vastaukset
- :-<
kun teki maanpetoksen vieraan vallan hyväksi suurta korvausta (korruptiota) vastaan.. Suomalaisilla ei ollut itsemääräämisoikeutta tässä asiassa.
- ???
Mikä lobbari? Mikä maanpetos? Oikeus on voittanut taas.
- höpäjät.
Suomalaisethan nimenomaan itse päättivät tästä asiasta ja hyväksyivät että Saksa saa kaasua putkea pitkin. Ei se ole vaarallista, Suomeenkin on tullut Venäjältä kaasua jo kolmisenkymmentä vuotta putkia pitkin, katkotta ja halvalla.
- jof
"Vaasan hallinto-oikeus jätti yksityishenkilöiden ja viiden virolaisjärjestön valitukset tutkimatta, koska niillä ei sen mielestä ollut asiassa puhevaltaa."
Mikä rajoitti näiden henkilöiden ja järjestöjen puhevaltaa ? - Outoa touhua. - joutavaa..
jof kirjoitti:
"Vaasan hallinto-oikeus jätti yksityishenkilöiden ja viiden virolaisjärjestön valitukset tutkimatta, koska niillä ei sen mielestä ollut asiassa puhevaltaa."
Mikä rajoitti näiden henkilöiden ja järjestöjen puhevaltaa ? - Outoa touhua.Niillä ole mitään virkaa höpöttää Suomen asioista, putki ei mene Viron talousalueelta.
- heh...
höpäjät. kirjoitti:
Suomalaisethan nimenomaan itse päättivät tästä asiasta ja hyväksyivät että Saksa saa kaasua putkea pitkin. Ei se ole vaarallista, Suomeenkin on tullut Venäjältä kaasua jo kolmisenkymmentä vuotta putkia pitkin, katkotta ja halvalla.
Saksalla on ollut tapana hankkia tarvittavat kaasut ihan omilta firmoiltaan...
- Intervot32
höpäjät. kirjoitti:
Täältä löytyy vielä kuvia aiheeseen.
http://www.bukisa.com/articles/311746_information - asssssssssss
Intervot32 kirjoitti:
Täältä löytyy vielä kuvia aiheeseen.
http://www.bukisa.com/articles/311746_informationnäihin keskusteluihin. Jotain filosofiaa filosofiasta, ei kuulu tänne.
Vai onko sivuilla viruksia. En ehdi nyt paneuta mitä asiaankuulumatonta tuolla on.
Olen töissä nyt.
- nöyris
vaikka se vedettäisiin eduskuntatalon, suurkirkon ja finlandiatalon läpi.
- stalin123
kauan eläköön kommunismi
- Kylpysuolaa
Mitä jos Pohjois-Suomeen Iijärveen vedettäisiin suolaisen Barentsinmerenputki vesitornineen Norjan rannikoilta jakamaan vettä kylpylöihin alueella, lomakeskuksissa sekä saunoihin ja WC:hen...sekä Suomi-Huippuvuoret risteilyaluslinja, kuten Etelä-Suomessa Silja-Line -risteilyt Ruotsiin?
- saas nähä
koska sekin putki poksahtaa ja vesi saastuu kokonaan. Onneksi kuolen sitä ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869