Miesten tuoksu naisella

BodyKouros

Heippa.

Ajattelin kysellä tämmöistä että käyttääkö joku muukin kuin minä miesten tuoksua? Siis sellaisia jotka mielestänne sopivat molemmille. Itse olen muutamaan miesten tuoksuun hulluna eikä niistä mielestäni tule mikään miehekäs mies mieleen, kuten Yves Saint Laurentin Body Kouros.. Olenko hullu kun käytän miehille suunnattua tuoksua vai onko muitakin? Ja tietysti saa ehdottaa tämmösiä miesten tuoksuja jotka sopivat myös naisille... :) Laitetaanpa keskustelua pystyyn :)

5

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cartierroadster

Itse suihkautan joskus mieheni Cartier Roadsteria (edt). Tuoksuu paljon paremmalle kuin esim. naisten Idole d'Armani, jonka omistan.

• EI EI ja EI

Älkää nyt ämmät helvetissä käyttäkö miesten hajuvesiä, annatte itsestänne TODELLA typerän kuva, lisäksi hajuvesi "saastuu" imagoltaan. Jos et ymmärrä, annan esimerkin, jos olet ostanut hienon naisellisen iltapuvun ja näetkin miehen käyttävän juhlissa samanlaista, miltä tuntuu? Kyse on samasta asiasta.

• ei mun juttu

näitä ns. "kaksineuvoisten" tuoksuja. Kerran kokeilin, mutta oli liian miehekäs. Calvin Kleinin one on ihana tuoksu, jota yksi ihana mies käytti. Yllätyin, kun huomasin, että markkinoidaan myös naisille samaa tuoksua. En voisi itse mitenkään käyttää tai hyväksyä naisella, kun tuoksumuistissani on liitettynä siihen ihanaan mieheen.

• Nykyaika :)

Nykyäänhän noita tuoksuja ei edes erota pelkästä tuoksusta onko ne tarkoitettu miehille vai naisille, unisex rules!

• pystyy erottamaan
        Nykyaika :) kirjoitti:

Nykyäänhän noita tuoksuja ei edes erota pelkästä tuoksusta onko ne tarkoitettu miehille vai naisille, unisex rules!

Nämä on taas näitä, nykyään moni nainen ei edes tiedä mitä tarkoittaa naisellinen, näytetään äijältä ja käyttäydytään, nyt vielä jotain unisex tuoksuja. Vika on omassa nenässäsi jos et tuoksuja erota, ei ne miksikään ole muuttuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      638
      2433
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1197
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1148
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1036
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      945
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      885
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      94
      810
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      693
    Aihe