Olen nykyään todella peloissani, että jokin taho illuminati tai hallituksessa aikoo eliminoida minut pian. Se taas johtuu siitä kun pidän yllä erästä blogia jossa kerron aika arkaluonteisista asioista tai ne ovat asioita joita valtaapitävät yrittävät salata tavalliselta kansalta ja minä aloin paljastelemaan niitä blogissani. Minua onkin tämän johdosta seurailtu paljon internetissä millä sivuilla käyn ja mitä kirjoitan. Tiedän, että tämäkin kirjoitus on tarkkailun alla ja epäilen, että sitä ei ehkä julkaista ja joka tapauksessa ne ovat saaneet helposti selville kuka nettiin kirjoittelee eli mistä koneesta ne ovat lähtöisin. Heillä on nimeni, osoitteeni ja kaikki henkilöllisyystietoni ja he pystyvät satelliitista suoraan seuraamalla, vaikka lähettää kuolettavan säteen tai aiheuttaa sydänkohtauksen koska sekin on täysin helppoa heiltä niillä edistyneillä teknologiloillaan.
Joskus huomaan kuinka auto tuntematon auto pysähtyy asuntoni nurkille eli siitä selvästi tarkkaillaan. Tiedän, että tuolla jossain on mustia autoja jotka vain odottavat milloin poistun asunnostani ja lähtevät seuraamaan siksipä en oikein uskalla lähteä minnekkään tai teen harhautusta etteivät voi seurata. Myös pienkoneet lentelevät asuntoni yllä sekin on jonkinlaista seurantaa tai muuten vain kiusaa yrittävät näin saada minut savustettua ulos tai tulevan hulluksi. Jonkiaikaa on jo kuulunut kummallista piipitys tai miten sen nyt selittäisin outoa ääntä kumminki asuntoni nurkilta öisin ja aamuisinkin ehkä tällä tavalla lähettävät jotain singnaalia joka vaikuttaa hermostoon tai sydämeen tms. saattaa olla ihan jokin huippukehittynyt seurantalaite tms. mene ja tiedä, mutta outoa tapahtuu nyt täällä ja yritän vain olla hissukseen tosin siitä ei ole apua paljoakaan koska he jo tietävät kuka olen, nimeni, ositteeni ja milloin ja mihin lähden.
Aina välillä vaikuttavat myös tietokoneeseeni ja internet yhteyteeni laittaen kaikkia viruksia ja haittaohjelmia, että koneeni menee aivan paskaksi ja tällöin täytyy taas formatoida. Kävin hammaslääkärissäkin ja sen jälkeen alkoi ongelmia, nimittäin tuo hammaslääkäri on "yksi niistä" tai ainakin maksettu, että laittoi hampaaseeni jotain sen jälkeen on tuntunut kivuliaalta ja oudolta saatoivat laittaa ehkä seuranta implantinkin sinne tai sellaisen sirun. Lisää tulossa asiaa sitä on ja paljon kunhan tämän saan ensin laitettua tänne.
Olen seurannassa
12
697
Vastaukset
- mieli YLI materian
Et ole ainoa ketä näistä ongelmista kärsii. Olen kuitenkin päässyt stressaamisesta näiden suhteen meditoimalla.
Mitä tulee noihin signaaleihin tai radioaaltoihin, niin olemme illuminatin koemaassa näiden suhteen. Älä stressaa niistä ja yritä meditoida.
Mustat helikopterit ovat seuranneet minua puoli vuotta. Yritin alkuun vain sivuuttaa tämän asian, mutta ei siitä niin ohi pääse. Esim. viime kesänä eräissä sukujuhlissa ollessani pidin itseäni täysin hulluna kun näin mustan helikopterin. No kun muut juhlijat alkoivat kanssa katsella mikä ihme se helikopteri on niin itse vaan pakenin tilanteesta, kuitenkin muidenkin havainnot tukivat omaani sen väristä. No tästä lähtien olen vain pyrkinyt ottamaan asiat rauhallisesti vastaan.- Uusi Jeru
Yöllä ollessamme irti ruumiistamme nämä astraalimaailmassa kuin kotonaan liikkuvat sanotaan nyt vaikka "illut" kun se on monille tuttu nimitys.
Niin nämä "illut",kopterit tavallaan muovaavat meistä heikkotahtoisimpia haluamaansa muottiin viedäkseen eteenpäin Uutta maailmanjärjestystä.
Järjettömiltä näyttävät teot ja tapahtumat ovat saaneet alkusysäyksen yöllä kohteen tietämättä ja muistamatta yhtään mitään. Katsellaanpa vaikka Iranin presidenttiä, äijähän on täysin järjetön, umpihullu, tajuihinsa tulematta käy kokouksissa ja matkustelee sekä päästelee suustaan juttuja joista ei ole itse vastuussa vaan kopterit puhuvat hänen kauttaan.
Okkultismin keinoin on kautta aikojen hallittu maailmaa, yleensä niin hallitun hienosti että ihmiset luulevat tapahtumia sattumiksi. Sattumat ovat hyvin harvinaisia. Maailmahan olisi kaaosmaisessa tilassa jos tapahtumat etenisivät kuin seinistä kimpoilevat luodit, kukaan ei olisi turvassa. Niinpä kopterit öisin huolehtivat tulevaisuudestä jonka ovat mielikuvissaan jo etukäteen luoneet ja ohjailevat "johtajia" johtamaan vaikka kokonaisen kansakunnan tuhoon. Esimerkkejä on lukuisia ja lisää tulee kunhan ehditään.
- hjstrjsrjtrs
No minun mielestäni liioittelet. Varmasti NWO-vastaisia ihmisiä vainotaan ja tarkkaillaan mutta se tapahtuu ennemminkin hyvin pienessä muodossa. Osa selityksistäsi kuulostaa vain vainoharhalta. Esim. minua tarkkaillaan yleensä kun käyn julkisissa paikoissa kuten kaupassa, koulussa tai ostoskeskuksissa. Sen verran "ne" voivat panostaa tarkkailuun, mutta enpä usko että mitään agentteja vaanii sinua puskan takana. Lisäksi "ne" voivat tarkkailla internettiä ja tilisiirtoja mutta eipä tuo niin suuri juttu ole. Internetin puolesta, ala käyttämään proxya. Se ainakin häiritsee niiden tarkkailua. Karkuun et pääse tiedustelupalveluilta se on varma... tai no ellet muuta metsän keskelle asumaan. :D
- jakinboas11
Mulla ei ole mitään "arkaluontoista" tietoa missään eikä mistään, minua ei kukaan vainoa enkä pelkää ketään, kannatan illuminantin toimintaa vaikka en usko Kuulentoihin tai Osamaan, eläkää siivosti lakien mukaan.
- alien be cool
Kuule hei,
Olisi kyllä asiallista laittaa nimi ja osoite kun kirjoittaa tänne. Eiks jeh? - Marsipaani 3
Pysy kovana! elä missää nimessä luovuta tai anna niille pelkoasi! Jatka mitä teet nimittäin se näyttää ärsyttävän niitä. Elä mökkihöperöidy, jatka elämistä kuten ennenkin.
- Paskon torveesi
Hahahahahahah, no etpä ole sekaisin sinäkään, hahahah
- troll's blood
Trolli on aloittanut tämän keskustelun...
- aaaaaaaaadwad
lääkkeet?
- Puustisen Antti
Threadin aloittaja olin minä, eli Antti Puustinen nyk. Aarre Lehtonen.
- juippeli14
kertoisitko linkkiä salaisiin paljastuksiisi?
- juippeli134
Tästä apua niin voit vastedes surffata anonyymimmin. Koko lanka kannattaa muuten lukea täällä:
http://northpole.fi/tt/157128/#quote_173208
Käytä esim. tuota suositeltua Incognitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863